DE STEM P E S O E E De Markenlonden BEDRIJFSLEIDER/ VERKOPER M IN TE Hf lep NP blij ft t of gaan we PI verpleegkundige A B of HBO-V (m/v) TSJTSrow HOOFD AUTOMATISERING ABAB technisch bureau SftnavtyenA, 6>.v>. adjunct-directeur/toekomstig directeur Lymbouw kent geen grenzen. verkoper bedrijfswagens bemiddelingsmedewerker A m/v van de steene - breda 4 ASSISTENT ACCOUNTANTS Allround C.V.-Monteur Den Braven Sealants B.V. Den Braven Sealants B.V. Functionaris Informatievoorziening m/v tempo-team uitzendbureau AMBITIEUS HERENMODE- exclusieve herenmode bv Eindstraat 9-11 4811 KK Breda DE STEM ZATERDAG 8 JUNI 1996 ABAB is een slagvaardige accountancy-adviespraktijk die snel groeit en volop in beweging is. Wij leveren diensten aan zo'n 4000 ondernemers uit het midden- en kleinbedrijf en zijn marktleider in de agrarische sector. ABAB telt ruim 800 medewerkers en heeft meer dan 30 kantoren. Ons werkklimaat is plezierig, inspirerend en innoverend. Teamsucces vinden wij belangrijker dan individueel succes. Kortom: kiezen voor ABAB is kiezen voor prima toekomst perspectieven en ontplooiingskansen. Dankzij onze groei kunnen wij in Zeeuws-Vlaanderen op onze kantoren in Terneuzen, Hulst en Oostburg deze uitdaging bieden aan: Als de perfecte kandidaat voor deze functie heb je onmiskenbaar veel talent. Je bent creatief, inventief en daadkrachtig. Je beschikt over een MEAO-of MBA-diploma en enkele jaren ervaring in de accountants praktijk. Of je hebt net je HEAO-, HAS- of SPD-diploma behaald. Boven dien ben je een overtuigende persoonlijkheid en ben je bereid om enige vervolgopleidingen te gaan volgen. Daarom heb je méér in je mars. Je loopbaan verdient nieuwe impulsen... het is nu tijd om echt te gaan scoren. Anders gezegd: je bent er helemaal aan toe om een win-winrelatie met ondernemers te onderhouden en uit te bouwen. Kies je voor ABAB, dan kun je je ontwikkelen tot een speler van grote allure. In alle vrijheid, maar met alle "backing" die je je wensen kunt. Oók van onze experts in andere disciplines. Werken bij ABAB betekent in teamverband werken voor klanten die een grote mate van betrokkenheid en actieve, toekomstgerichte advisering eisen. We investeren dan ook veel in vaardigheidstrainingen en vaktechnische ontwikkeling. In zo'n stimulerende, collegiale sfeer kun je op je doel af zonder onderuit te gaan. Dus bied je talenten aan bij een topclub. Bel Hans Lauret (0115-611100) voor meer informatie. Je brief kun je sturen naar ABAB, t.a.v. Hans Lauret, postbus 1179, 4530 GD Terneuzen. Een psychologische test kan deel uit maken van de procedure. ACCOUNTANTS - BELASTINGADVISEURS - JURISTEN Kantoren In: i Deurne ch Hulst t Oss Oudenbosch i Terneuzen Tilburg Technisch Bureau P. Sprangers b.v. is een middelgroot installatiebedrijf gevestigd te Giize en telt 55 medewerkers. Het bedrijf is werkzaam op het gebied van ontwerp, uitvoering en service van Elektrotechnische- en Gawalo installaties als ook beveiligingen. Het bedrijf voert projecten uit in met name de utiliteitssector, maar ook voor de overheid en heeft zich door degelijk, traditioneel vakwerk en door servicegericht optreden naam verworven. Technisch Bureau P. Spran gers maakt als werkmaatschappij deel uit van een holding. Gezocht wordt naar kandidaten voor de functie van: De functie: - Ma ruime aanloopfase bestaat het voornemen u te benoemen tot directeur. U krijgt dan de algehele leiding over het bedrijf en draagt verantwoording voor het bedrijfsresultaat. - U coördineert de werkzaamheden van twee bedrijfsleiders die elk binnen hun eigen discipline de verantwoordelijk heid voor calculatie, werkvoorbereiding en uitvoering dragen. - U concentreert zich op het leggen en onderhouden van contacten met opdrachtgevers, adviseurs, architecten en overheid etc. om te komen tot interessante nieuwe opdrachten. - U gaat de mogelijkheden van de organisatie verder ontwikkelen, waarbij de mensen in de organisatie specifieke aan dacht krijgen. - U rapporteert op gestructureerde basis aan de holdingdirectie. Gevraagd wordt: - Opleiding en ervaring HTS-niveau. - Leeftijd 35-40 jaar. - Een ervaren manager in de installatiebranche vanuit de E- en/of W-richting. - Commerciële kwaliteiten met een breed scala van relaties in de regio. - Woonachtig in de regio Breda. Geboden wordt: - Een unieke kans om eindverantwoordelijkheid te gaan dragen in een functie met ruime mogelijkheden om zelfstandig vorm te geven aan de verdere ontwikkeling van het bedrijf. - Vast salaris en aantrekkelijke bonusregeling, afhankelijk van uw inbreng ten aanzien van het bedrijfsresultaat. - Goede secundaire voorwaarden, waaronder een representatieve auto. Indien u toe bent aan het dragen van totale verantwoordelijkheid, schrijf dan uw sollicitatiebrief met c.v. aan Technisch Bureau P. Sprangers b.v., Postbus 10,5126 ZG Giize, ter attentie van de heer Ing. G.A. Hof, die voor telefonisch overleg vooraf bereikbaar is op kantoor tel. 0161-451456 en privé 076-5878698. Het St.-Elisabethshuis is een combinatie van een ver- pleeg- en verzorgingshuis. Het verpleeghuis biedt plaats aan 162 somatische- en psychogeriatrische bewoners en heeft een dag behandelingsfunctie voor 15 bezoekers. Het verzorgingshuis biedt plaats aan 193 bewoners en heeft binnen deze capaciteit in het kader van substitutie twee groepsverzorgingsafdeiingen voor psychogeriatrische en gerontopsychiatrische bewo ners. De zorg in het St.-Elisabethshuis wordt geboden door ca. 400 medewerkers. Het Verzorgingshuis heeft een vacature voor de functie van: Het betreft een functie met een arbeidsduur van 32 uur per week. Functie-informatie Als verpleegkundige participeert u in de directe bewo- nerszorg op de verzorgingsafdeling. Daarnaast neemt u deel aan: - de oproepdienst binnen de Verzorgingsdienst; - de supervisiedienst voor de gehele organisatie en aan - de bereikbaarheidsdiensten voor het woonzorgcomplex: "De Schapenweide", te Etten-Leur; - tevens verricht u zo nodig verpleegkundige handelin gen op de andere afdelingen in het Verzorgingshuis. Functie-eisen U bent in het bezit van een diploma verpleegkundige A B of HBO-V. U dient te kunnen participeren in een innoverende omgeving. U hebt bij voorkeur ervaring in de gerontopsychiatrische problematiek en met meetinstrumenten zoals de BPS en GIP. Ervaring in een verzorgingshuis is een pré. Salaris en arbeidsvoorwaarden De salariëring geschiedt afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring volgens FWG-functiegroep 40 (maximaal 4.069,- bruto per maand). De arbeidsvoorwaarden zijn volgens de CAO voor het Ziekenhuiswezen. Inlichtingen en sollicitatie Nadere inlichtingen over deze vacature kunt u inwinnen bij de heer F. Biemans, hoofd Verzorgingsdienst en mevrouw P. Jaspers, hoofd afdeling P 1 Uw schriftelijke sollicitatie kunt u tot 5 juni 1996 richten aan de dienst Personeel, Organisatie Opleidingen, t.a.v. mevrouw M. van Gorcum. BERNHARDLAAN 86 4872 BR ETTEN-LEUR TEL.: 076-5034810 FAX: 076-5021354 U gaat het maken bij Lymbouw Lymbouw is een dynamisch bouw en installatiebedrijf, dat zich al meer dan 50 jaar actief manifes teert op het gebied van nieuw bouw, renovatie en onderhoud. Vanuit onze vestigingsplaats in Breda zijn we werkzaam voor tal van veeleisende opdrachtgevers uit de gehele E.E.G. In verband met doorgaande (internationale) groei zijn we op zoek naar een Wij vragen hiervoor een le mon teur, die zelfstandig en in team verband kan werken. Ervaring met het installeren van dik- en dunwandige installaties, het auto- genisch kunnen lassen is een pre. U moet in het bezit zijn van een rijbewijs BE en moet goede om gangsvormen bezitten. Hier tegenover stellen wij een af- wisselende, plezierige baan met een bijpassend goed salaris en dito secundaire arbeidsvoorwaarden. Schriftelijke reacties zendt u aan onze personeelsfunctionaris: dhr. L. Verwater, Postbus 4610, 4803 EP Breda, Tel. 076-5710476 Bouwbedrijf Installatie werken Bluekens Autobedrijf B.V. is VOLVO Truck- en Personenwagendealer met vestigingen te Breda, Roosendaal, Raamsdonksveer en Chaam. Bluekens Autobedrijf B.V. staat bekend als een solide en servicegerichte onderneming met 125 medewerkers waarvan 36 in de afdeling Truck en Bus. Ter versterking van ons verkoopteam zijn wij op zoek naar een Functie-eisen - Enige ervaring in truckverkoop - Goede commerciële capaciteiten - Opleiding op IVA niveau - Ambitieus De juiste kandidaat wacht een boeiende job, bij een toonaangevend merk, in een bloeiend bedrijf waar service en kwaliteit traditie zijn. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze verkoopleider de heer J. Koppenhagen onder tel. nr. 076-5422000. Gelieve uw schriftelijke sollicitatie voor 20 juni te richten aan de directie van: Bluekens Autobedrijf B.V. Afd. Truck en Bus Tinstraat 1 4823 AA Breda marktleidend producent van lijmen en kitten zoekt met spoed een Taak is het zelfstandig onderhouden van het ei gen maatwerksysteem dat geschreven is in Co- bol en draait onder Unix en voorts het operatio neel houden van het totale systeem. Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie in een handels- en productiebedrijf is een vereiste. Opleiding: minimaal HBO-niveau, minimaal 5 jaar ervaring als Cobol-programmeur, kennis van Unix en EDI. Sollicitaties schriftelijk binnen 10 dagen richten aan: T.a.v. Dhr. G.J. Jansen Postbus 194 4900 AD Oosterhout Gezinsverzorging Maatschappelijk werk Kinderopvang Ouderenwerk Sociaal-cultureel werk Opbouwwerk Jongerenwerk Stichting De Markenlonden Directie en administratie Zuidhaven 9-111 Postadres: Postbus 1 4760 AA Zevenbergen Telefoon 0168-323350 Voor de sector kinderopvang in Etten-Leur zijn wij met spoed op zoek naar: voor het gastouderbureau met een dienstverband van 16 uren per week vanaf 1 september 1996. Onze belangstelling gaat uit naar personen die samen met een collega leiding kunnen geven aan de voorbereiding en de uitvoering van alle werkzaamheden binnen het gastouderbureau, zoals: het werven, selecteren en het begeleiden van gastouders; gast- en vraagouders bemiddelen; de deskundigheidsbevordering voor gastouders organiseren en uit voeren; administratieve taken uitvoeren; deelnemen aan o Voor de functie vinden wij van belang: een op functie afgestemde HBO-opleiding (bv. IW, AW, MW, SPW); organisatorische kwaliteiten; het vermogen zelfstandig te kunnen werken; bijdrage leveren aan beleidsontwikkeling in de kinderopvang; affiniteit met automatisering; leeftijd vanaf ca. 25 jaar. Stichting De Markenlonden is werkzaam in de gemeenten Dinteloord en Prinsenland, Etten-Leur, Fijnaart en Heijningen, Hoeven, Hooge en Lage Zwaluwe, Klundert, Oudenbosch, Prinsenbeek, Rijsbergen, Standdaarbuiten, Terheijden, Willemstad, Zevenbergen, Zundert Arbeidsvoorwaarden De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO-Welzijn. Het salaris is af hankelijk van ervaring en zal liggen tussen de 3.425.44 en 4.574.64 bruto per maand op fulltime basis. Informatie en sollicitatie Voor nadere informatie over de functie kunt u contact opnemen op maandag 10 juni tussen 10.00 en 12.30 uur met mevr. B. Smeets, coör dinator gastouderopvang, en op dinsdag 11 juni en woensdag 12 juni tussen 10.00 en 11.00 uur bij ahr. F. van den Brule, sectorhoofd kinder opvang, tel. nr. 076-5016450. SchriHelijke sollicitaties kunt u vóór 17 juni 1996 richten aan mevr. C. van de l'lsle, personeelsfunctionaris. ~5 juni a.s. Het bedrijf U werkt bij een overheidsinstelling die deel uitmaakt van het Ministerie van Defensie. De organisatie biedt een breed scala van diensten op het gebied van het bouwen, onderhouden en beheren van onroerend goed. De functie In overleg met de directie stelt u informatieplannen op. U adviseert inzake het te voeren informatiebeleid en maakt vervolgens de vertaalslag naar de praktische informatie behoefte van de organisatie. Tevens draagt u zorgt voor een goede afstemming van de in gebruik zijnde automatiserings systemen. Verder geeft u sturing en advies aan de bij de informatievoorziening betrokken medewerkers. Het profiel Voor een goede invulling zoeken wij een kandidaat met: een diploma HBO-Informatica of gelijkwaardig; minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie; bij voorkeur ervaring in het maken van informatiesystemen. Hebt u interesse? Neem dan contact met ons op. Informatie: (076) 520 58 12, Mandy Turner Nieuwe Ginnekenstraat 38, 4811 NS Breda Kaderpersoneel is gespecialiseerd in het werven, selecteren en uitzenden van middelbaar en hoog opgeleid personeel in allerlei sectoren. Wij bieden aan professionals een individuele aanpak en afwisselende banen op maat met goede perspectieven. kaderpersoneel is een exclusieve herenmodezaak in het bovenste segment van de markt, met topmerken als Boss, Corneliani, Gianni Versace etc... Wij hebben op korte termijn plaats voor een: MET MANAGEMENTKWALITEITEN EN RUIME VERKOOPERVARING OP VERGELIJKBAAR NIVEAU. Een flexibele instelling is voor deze zelfstandige functie van belang. Leeftijdsindicatie 35 jaar. Wij bieden een prima salaris, prima secundaire arbeidsvoorwaarden en een gezellige werksfeer. Wilt u uw schriftelijke sollicitatie voorzien van c.v. richten aan:

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1996 | | pagina 34