DE RTTCM Tl COMMERCIEEL TOPTALENT BELDE MAANDAG EN DINSDAG MASSAAL MET ADIA ADIA Flexibele secretaresse Koppel uw eigen ontwikkeling aan de groei van GTI B&G Installaties Eindhoven bv servicetechnicus CAD-tekenaar WT werkvoorbereider/technicus WT CONTROLS Mercuri Urval installatietechniek met veel energie en gevoel voor service 6TI B&G Installaties Eindhoven bv is een onderdeel van nv GTI Hol ding, een van Nederlands grootste organisaties voor technische dienst verlening. De activiteiten omvatten detailengineering, realisatie en on derhoud van uiteenlopende technische installaties, zowel elektrotech nisch als werktuigkundig, voor utiliteit en industrie. Aan GTI B&G In stallaties zijn circa 100 medewerkers verbonden. Om onze marktpositie verder te kunnen uitbouwen, willen we onze teams versterken met een aantal nieuwe collega's. GTI. Technisch gesproken kunt u bij ons alle kanten op. zorgverzekeringen ACCOUNTANT - ADMINISTRATIECONSULENT I DE STEM ZATERDAG 8 JUNI 1996 X '76- B526166cj I f i L. A SS**—'mmmmmmm a Ruime mogelijkheden hebben we te bieden aan een ervaren die geheel zelfstandig alle service- en onderhoudswerkzaamheden op het gebied 'van verwarming, koeling, luchtbehandeling, airconditioning alsmede meet- en regeltechniek gaat verzorgen. U bent in deze functie werkzaam in geheel Zuid-Nederland en België. Wanneer u minimaal vijf jaar relevante werkervaring heeft en MTS E of W heeft voltooid, aangevuld met vakgerichte cursussen, bent u voor ons een interessante kandidaat. Het is vanzelfsprekend dat u naast een grote mate van zelfstandigheid ook beschikt over zeer goede contactuele eigenschappen en representatief bent. Op onze tekenafdeling liggen goede kansen voor een ervaren die alle tekeningen gaat maken die nodig zijn voor de realisatie van werktuigkundige installaties. Tot uw taak behoort het zelfstandig maken van sparings- en coördinatiete keningen en het uitwerken van technische ruimten. U werkt nauw samen met onze werkvoorbereiders en/of technici. Naast een afgeronde opleiding MTS W, aangevuld met vakgerichte cursussen, beschikt u over minimaal vier jaar ervaring als CAD- tekenaar in de installatiebranche. Het hebben van monteurs- c.q. tekenplankervaring zien wy als een belangrijke pré. Een zeer goed ruimtelijk-technisch inzicht alsmede een flinke dosis eigen initiatief maken u succesvol in deze boeiende functie. Verder hebben wij uitstekende perspectieven voor een ervaren die zeer uiteenlopende - werktuigkundige - projecten uitvoeringsgereed maakt. Als 'spin in het web' bereidt u werktekeningen voor, trekt materialen uit, beoordeelt ontwerpen en voert indien nodig kleine correcties door en bewaakt de budgetten. U bent steun en toeverlaat voor uw projectleider. Naast uw afgeronde MTS W-opleiding, ten minste aangevuld met MIT Wl/2, beschikt u over zeker vijf jaar relevante werkervaring in de installatiebranche. Uw organisatietalent, zeer goede communica tieve vaardigheden en stressbestendigheid maken u een zeer waardevolle medewerker. de voorzieningen Wanneer u - man of vrouw - servicetechnicus, CAD-tekenaar of werkvoorbereider/technicus by ons wordt, kunt u rekenen op een uitstekend salaris en bijbehorende secundaire arbeidsvoorwaarden. Voor de servicetechnicus geldt daar naast dat een bedrijfsauto en bedrjjfstelefoon ter beschikking zullen worden gesteld. Maar voor uw persoonlijke groei zijn onze studiefaciliteiten en doorgroeimogelijkheden minstens zo interessant. de sollicitatieprocedure U kunt uw schriftelijke sollicitatie, die uiteraard vertrouwelijk wordt behandeld, binnen twee weken na verschijningsdatum van deze advertentie, richten aan GTI B&G Installaties Eindhoven bv, postbus 96, 5680 AB Best, ter atten tie van de heer C.A.H. van de Sanden. Onze cliënt, EGEMIN NEDERLAND B.V. te Gorinchem, is de Nederlandse werkmaat schappij van de EGEMIN-holding met onder meer vestigingen in Duitsland, Engeland en Frankrijk en haar hoofdzetel in België. In verband met interne promotie van de huidige functionaris zoeken wij voor EGEMIN NEDERLAND een: Nivec B.V. combineert binnen één buro twee sterk verschillen de specialisaties: - een ingenieursburo ONRIen - een adviesburo voor personeel en organisatie. Deze unieke combinatie maakt van Nivec een specialist in de werving en selectie van perso neel voor hoofdzakelijk de tech nische branche. Bedrijfsinformatie: Egemin Nederland B.V. kent een open en informele structuur en is binnen Nederland volledig zelfstandig actief in de studie, realisatie en service van process systems en material handling systemen. De Nederlandse vestiging telt 20 medewerkers. Egemin Nederland heeft zich door maatwerk en hoge kwaliteitsnormen ISO 9001 een gewaardeerde positie verworven in de markt van industriële automatisering. Functie-eisen: De aan te stellen controls-engineer is 30 35 jaar oud, heeft een HBO-opleiding in de richting electro of energietechniek en heeft kennis van industriële automatisering. Vanuit zijn huidige werkkring of ervaring beschikt hij over een solide basis en voldoende vakkennis om binnen de werkmaatschappij na een inwerkperiode op het juiste niveau te kunnen functioneren. Hij dient over voldoende kennis te beschikken van PLC's en bij voorkeur SCADA-pakketten, waarbij hij gezien het internationale karakter tevens kennis heeft van de Engelse en Duitse taal. Machinericht lijnen (CE) en EMC-richtlijnen zijn hem bekend. Gezien de huidige klantenkring dient hij met name over een kwaliteits- en servicegerichte instelling te beschikken alsook goede contactuele eigenschappen. Functie-omschriivinq; Van de nieuwe controls-engineer wordt verwacht, dat hij zich om te begin nen de taak van de huidige controls engineer volledig eigen maakt. Zijn verantwoordelijkheid richt zich op de electrotechnische inhoud van projecten vanuit de bestekfase bij de opdrachtgevers. Na de project-opdracht vanuit de verkoopafdeling wordt hij tevens budgettair verantwoordelijk gesteld. Een nauw overleg met projectmanager en opdrachtgever is hierbij van wezenlijk belang. Tevens draagt hij binnen het project (mede) zorg voor de inbedrijfstelling. Een passende salariëring met prima emolumenten zijn voor deze functie vanzelfsprekend. Kandidaten, die zich in bovenstaande herkennen, verzoeken wij te schrijven aan: Nivec B.V. Postbus 2183 te 4800 CD Breda, t.a.v. de heer P.J.M. Tax. Telefonische informatie kunt u verkrijgen op tel.nr. 076 5204440. is een ambitieuze en onderne mende zorgverzekeraar met vestigingen In Breda, Zwijndrecht en Terneuzen. Ondersteund door een netwerk van bijkantoren voeren circa 500 medewerkers de zieken fondswet en AWBZ uit voor circa 570.000 verzekerden In het verzorgingsgebied. Bij de uitvoering van kerntaken van OZ zorgverzekeringen biedt de afdeling control ondersteu ning op de gebieden financieei- economisch beheer, financiële verslaglegging en Informatie voorziening. Binnen de afdeling, die wordt geleld door de controller werken circa 20 personen. Teneinde tijdige, volledige en betrouwbare oplevering van de financiële verslaglegging ook in de toekomst veilig te stellen zijn wij op zoek naar een specialist in financiële verslaglegging, die tevens beschikt over leiding gevende capaciteiten. Locatie Breda Chasséveld 17 4811 DH Breda Tel. 076-5243000 Voor een doorgroeifunctie binnen de financial accounting in de zakelijke dienstverlening zoeken wij een: MEDEWERKER FINANCIËLE VERSLAGLEGGING, tevens plaatsvervangend hoofd financiële administratie MA/. De afdeling control is belast met de boekhouding en financiële verslag legging van de OWM OZ zorgverzekeringen u.a., alsmede van een aantal hiermee gelieerde rechtspersonen. Uw hoofdtaak bestaat uit het grotendeels zelfstandig samenstellen van jaarrekeningen, vanaf het opstellen van de werkplanning tot en met het voorbereiden van de bespreking van de concepten met de extern accountant. Voorts voert U de financiële administratie voor enkele kleinere rechtspersonen en wordt U ingezet bij specifieke projecten. U rapporteert direct aan het hoofd financiële administratie en vervangt deze bij zijn afwezigheid. Bij de uitvoering van Uw werk onderhoudt U nauwe contacten met de extern accountant, de ziekenfondsraad en de verzekeringskamer. Voor deze zelfstandige functie zoeken wij een ambitieuze met ruime ervaring binnen een financiële administratie. U dient mini maal 1 jaar ervaring te hebben in het zelfstandig samenstellen van jaarrekeningen. Om deze functie tot een succes te maken dient U ver antwoordelijkheid te durven nemen, onder tijdsdruk te kunnen werken en te beschikken over een goede mondelinge en schriftelijke uitdruk kingsvaardigheid. Uw leeftijd ligt tussen de 25 en 30 jaar. Bij gebleken geschiktheid kunt u op termijn doorgroeien naar de functie van hoofd financiële administratie. Wij verwachten hiervoor van u uit stekende leidinggevende capaciteiten en een brede interesse voor het gehele vakgebied. Als u geïnteresseerd bent in deze functie kunt u uw schriftelijke sollicita tie binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie richten aan Mevrouw P.J. Smaling-Knuistingh Neven, Chasséveld 17,4811 DH Breda. Ingeval U alvorens te solliciteren meer informatie wenst, kunt U bellen met de heer J. van Gastel, Controller,telefoon 076-5243260. De personeelsadvertentie die wij zaterdag jl. plaatsten in een aantal regionale dagbladen, waaronder deze krant, Heeft tot een overweldigend aantal reacties geleid. In de advertentie riepen wij kandidaten op om telefonisch te reageren voor de vacatures van Sales Manager Personnel Services, Accountmanager, Vestigingsmanager en Projectmanager. Een team van ervaren selecteurs heeft afgelopen maandag- en dinsdagavond honderden kandidaten telefonisch geïnterviewd. Wij kunnen ons voorstellen dat u maandag of dinsdag tevergeefs probeerde te bellen. Daarom stellen wij u hierbij in de gelegenheid om alsnog schriftelijk te solliciteren. U kunt uw sollicitatie, o.v.v. de functie waarnaar uw voorkeur uitgaat, richten aan: Adia Nederland Beheer B.V. T.a.v. afdeling Organisatie Ontwikkeling de heer drs. J.W. van der Voorn Postbus 575 5201 AN 's-Hertogenbosch. PERSONEELSDIENSTEN Adia Personeelsdiensten is een onderdeel van de internationale Adia-groep- Mercuri Urval is een internationale managementadviesorganisatie. Kernactiviteiten zijn werving en selectie, potentieel-beoordeling, managementontwikkeling en organisatie-advies. Onze opdrachtgevers komen uit alle sectoren van het bedrijfsleven en uit non-profit organisaties. Mercuri Urval heeft in Nederland vestigingen in Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Breda, Eindhoven, Maastricht, Rotterdam en Groningen. Het team in Breda bestaat momenteel uit zes consultants. Zij zoeken een (m/v) De functie: Je ondersteunt de consultants bij de uitvoering van hun taak. Dit omvat o.a. agendabeheer, het maken van afspraken en het uitwerken van rapporten. Daarnaast heb je veel contact met kandidaten en opdracht gevers, zowel telefonisch als op kantoor. Verder verricht je alle administratieve en bijkomende taken die bij een kantoor van deze omvang passen. Je bent de spil van het team en werkt in grote mate zelfstandig. Wij vragen: - Een flexibele en stress-bestendige secretaresse, die ook routine-werk zaamheden niet uit de weg gaat. - Sterk wisselende werkdruk is voor jou geen probleem. - Opleiding minimaal op HAVO- niveau, aangevuld met een secretaresse-opleiding. - Een goede beheersing van WP, Word en de Engelse taal. - Enige jaren ervaring in een soortgelijke functie. - Woonachtig in (de directe omgeving van) Breda. Wij bieden: - Een afwisselende, zelfstandige baan in een gezond en groeiend bedrijf, waarin de secretaresse een essentiële bijdrage levert aan het resultaat. - Een professionele werkomgeving, waar op een informele wijze wordt samengewerkt. - Een passend salaris en arbeids voorwaardenpakket. Heb je interesse in deze functie? Schrijf dan je sollicitatiebrief met c.v. onder vermelding van referentienummer 70.964198 binnen 8 dagen aan: Mercuri Urval B.V. Claudius Prinsenlaan 126 4818 CP Breda. De oriënterende gesprekken vinden, na uitnodiging, plaats op 19 juni

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1996 | | pagina 26