DE RTTCM Tl
COMMERCIEEL TOPTALENT
BELDE MAANDAG EN DINSDAG
MASSAAL MET ADIA
ADIA
Flexibele secretaresse
Koppel uw eigen ontwikkeling
aan de groei van GTI B&G
Installaties Eindhoven bv
servicetechnicus
CAD-tekenaar WT
werkvoorbereider/technicus WT
CONTROLS
Mercuri Urval
installatietechniek
met veel energie en gevoel voor service
6TI B&G Installaties Eindhoven bv is een onderdeel van nv GTI Hol
ding, een van Nederlands grootste organisaties voor technische dienst
verlening. De activiteiten omvatten detailengineering, realisatie en on
derhoud van uiteenlopende technische installaties, zowel elektrotech
nisch als werktuigkundig, voor utiliteit en industrie. Aan GTI B&G In
stallaties zijn circa 100 medewerkers verbonden. Om onze marktpositie
verder te kunnen uitbouwen, willen we onze teams versterken met een
aantal nieuwe collega's.
GTI. Technisch gesproken kunt u bij ons alle kanten op.
zorgverzekeringen
ACCOUNTANT - ADMINISTRATIECONSULENT
I
DE STEM
ZATERDAG 8 JUNI 1996
X '76-
B526166cj
I f i
L. A
SS**—'mmmmmmm
a
Ruime mogelijkheden hebben we te bieden aan een ervaren
die geheel zelfstandig alle service- en onderhoudswerkzaamheden op het gebied 'van
verwarming, koeling, luchtbehandeling, airconditioning alsmede meet- en regeltechniek
gaat verzorgen. U bent in deze functie werkzaam in geheel Zuid-Nederland en België.
Wanneer u minimaal vijf jaar relevante werkervaring heeft en MTS E of W heeft
voltooid, aangevuld met vakgerichte cursussen, bent u voor ons een interessante
kandidaat. Het is vanzelfsprekend dat u naast een grote mate van zelfstandigheid ook
beschikt over zeer goede contactuele eigenschappen en representatief bent.
Op onze tekenafdeling liggen goede kansen voor een ervaren
die alle tekeningen gaat maken die nodig zijn voor de realisatie van werktuigkundige
installaties. Tot uw taak behoort het zelfstandig maken van sparings- en coördinatiete
keningen en het uitwerken van technische ruimten. U werkt nauw samen met onze
werkvoorbereiders en/of technici. Naast een afgeronde opleiding MTS W, aangevuld
met vakgerichte cursussen, beschikt u over minimaal vier jaar ervaring als CAD-
tekenaar in de installatiebranche. Het hebben van monteurs- c.q. tekenplankervaring
zien wy als een belangrijke pré. Een zeer goed ruimtelijk-technisch inzicht alsmede een
flinke dosis eigen initiatief maken u succesvol in deze boeiende functie.
Verder hebben wij uitstekende perspectieven voor een ervaren
die zeer uiteenlopende - werktuigkundige - projecten uitvoeringsgereed maakt. Als
'spin in het web' bereidt u werktekeningen voor, trekt materialen uit, beoordeelt
ontwerpen en voert indien nodig kleine correcties door en bewaakt de budgetten. U
bent steun en toeverlaat voor uw projectleider. Naast uw afgeronde MTS W-opleiding,
ten minste aangevuld met MIT Wl/2, beschikt u over zeker vijf jaar relevante
werkervaring in de installatiebranche. Uw organisatietalent, zeer goede communica
tieve vaardigheden en stressbestendigheid maken u een zeer waardevolle medewerker.
de voorzieningen Wanneer u - man of vrouw - servicetechnicus, CAD-tekenaar of
werkvoorbereider/technicus by ons wordt, kunt u rekenen op een uitstekend salaris
en bijbehorende secundaire arbeidsvoorwaarden. Voor de servicetechnicus geldt daar
naast dat een bedrijfsauto en bedrjjfstelefoon ter beschikking zullen worden gesteld.
Maar voor uw persoonlijke groei zijn onze studiefaciliteiten en doorgroeimogelijkheden
minstens zo interessant.
de sollicitatieprocedure U kunt uw schriftelijke sollicitatie, die uiteraard vertrouwelijk
wordt behandeld, binnen twee weken na verschijningsdatum van deze advertentie,
richten aan GTI B&G Installaties Eindhoven bv, postbus 96, 5680 AB Best, ter atten
tie van de heer C.A.H. van de Sanden.
Onze cliënt, EGEMIN NEDERLAND B.V. te Gorinchem, is de Nederlandse werkmaat
schappij van de EGEMIN-holding met onder meer vestigingen in Duitsland, Engeland en Frankrijk
en haar hoofdzetel in België.
In verband met interne promotie van de huidige functionaris zoeken wij voor EGEMIN NEDERLAND
een:
Nivec B.V. combineert binnen
één buro twee sterk verschillen
de specialisaties:
- een ingenieursburo ONRIen
- een adviesburo voor personeel
en organisatie.
Deze unieke combinatie maakt
van Nivec een specialist in de
werving en selectie van perso
neel voor hoofdzakelijk de tech
nische branche.
Bedrijfsinformatie: Egemin Nederland B.V. kent een open en informele structuur en is binnen
Nederland volledig zelfstandig actief in de studie, realisatie en service van process systems en
material handling systemen. De Nederlandse vestiging telt 20 medewerkers. Egemin Nederland
heeft zich door maatwerk en hoge kwaliteitsnormen ISO 9001 een gewaardeerde positie verworven
in de markt van industriële automatisering.
Functie-eisen: De aan te stellen controls-engineer is 30 35 jaar oud, heeft een HBO-opleiding in
de richting electro of energietechniek en heeft kennis van industriële automatisering. Vanuit zijn
huidige werkkring of ervaring beschikt hij over een solide basis en voldoende vakkennis om binnen
de werkmaatschappij na een inwerkperiode op het juiste niveau te kunnen functioneren. Hij dient
over voldoende kennis te beschikken van PLC's en bij voorkeur SCADA-pakketten, waarbij hij
gezien het internationale karakter tevens kennis heeft van de Engelse en Duitse taal. Machinericht
lijnen (CE) en EMC-richtlijnen zijn hem bekend.
Gezien de huidige klantenkring dient hij met name over een kwaliteits- en servicegerichte instelling
te beschikken alsook goede contactuele eigenschappen.
Functie-omschriivinq; Van de nieuwe controls-engineer wordt verwacht, dat hij zich om te begin
nen de taak van de huidige controls engineer volledig eigen maakt. Zijn verantwoordelijkheid richt
zich op de electrotechnische inhoud van projecten vanuit de bestekfase bij de opdrachtgevers. Na
de project-opdracht vanuit de verkoopafdeling wordt hij tevens budgettair verantwoordelijk gesteld.
Een nauw overleg met projectmanager en opdrachtgever is hierbij van wezenlijk belang. Tevens
draagt hij binnen het project (mede) zorg voor de inbedrijfstelling.
Een passende salariëring met prima emolumenten zijn voor deze functie vanzelfsprekend.
Kandidaten, die zich in bovenstaande herkennen, verzoeken wij te schrijven aan:
Nivec B.V. Postbus 2183 te 4800 CD Breda, t.a.v. de heer P.J.M. Tax.
Telefonische informatie kunt u verkrijgen op tel.nr. 076 5204440.
is een ambitieuze en onderne
mende zorgverzekeraar met
vestigingen In Breda,
Zwijndrecht en Terneuzen.
Ondersteund door een netwerk
van bijkantoren voeren circa
500 medewerkers de zieken
fondswet en AWBZ uit voor
circa 570.000 verzekerden
In het verzorgingsgebied.
Bij de uitvoering van kerntaken
van OZ zorgverzekeringen biedt
de afdeling control ondersteu
ning op de gebieden financieei-
economisch beheer, financiële
verslaglegging en Informatie
voorziening.
Binnen de afdeling, die wordt
geleld door de controller werken
circa 20 personen.
Teneinde tijdige, volledige en
betrouwbare oplevering van de
financiële verslaglegging ook in
de toekomst veilig te stellen zijn
wij op zoek naar een specialist in
financiële verslaglegging, die
tevens beschikt over leiding
gevende capaciteiten.
Locatie Breda
Chasséveld 17
4811 DH Breda
Tel. 076-5243000
Voor een doorgroeifunctie binnen de financial accounting in de zakelijke
dienstverlening zoeken wij een:
MEDEWERKER FINANCIËLE VERSLAGLEGGING,
tevens plaatsvervangend hoofd financiële administratie MA/.
De afdeling control is belast met de boekhouding en financiële verslag
legging van de OWM OZ zorgverzekeringen u.a., alsmede van een
aantal hiermee gelieerde rechtspersonen. Uw hoofdtaak bestaat uit het
grotendeels zelfstandig samenstellen van jaarrekeningen, vanaf het
opstellen van de werkplanning tot en met het voorbereiden van de
bespreking van de concepten met de extern accountant. Voorts voert
U de financiële administratie voor enkele kleinere rechtspersonen en
wordt U ingezet bij specifieke projecten. U rapporteert direct aan het
hoofd financiële administratie en vervangt deze bij zijn afwezigheid. Bij
de uitvoering van Uw werk onderhoudt U nauwe contacten met de
extern accountant, de ziekenfondsraad en de verzekeringskamer.
Voor deze zelfstandige functie zoeken wij een ambitieuze
met ruime ervaring binnen een financiële administratie. U dient mini
maal 1 jaar ervaring te hebben in het zelfstandig samenstellen van
jaarrekeningen. Om deze functie tot een succes te maken dient U ver
antwoordelijkheid te durven nemen, onder tijdsdruk te kunnen werken
en te beschikken over een goede mondelinge en schriftelijke uitdruk
kingsvaardigheid. Uw leeftijd ligt tussen de 25 en 30 jaar.
Bij gebleken geschiktheid kunt u op termijn doorgroeien naar de functie
van hoofd financiële administratie. Wij verwachten hiervoor van u uit
stekende leidinggevende capaciteiten en een brede interesse voor het
gehele vakgebied.
Als u geïnteresseerd bent in deze functie kunt u uw schriftelijke sollicita
tie binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie richten
aan Mevrouw P.J. Smaling-Knuistingh Neven, Chasséveld 17,4811 DH
Breda. Ingeval U alvorens te solliciteren meer informatie wenst, kunt U
bellen met de heer J. van Gastel, Controller,telefoon 076-5243260.
De personeelsadvertentie die wij zaterdag jl. plaatsten in een aantal regionale dagbladen,
waaronder deze krant, Heeft tot een overweldigend aantal reacties geleid.
In de advertentie riepen wij kandidaten op om telefonisch te reageren voor de vacatures van
Sales Manager Personnel Services, Accountmanager, Vestigingsmanager en Projectmanager.
Een team van ervaren selecteurs heeft afgelopen maandag- en dinsdagavond honderden
kandidaten telefonisch geïnterviewd.
Wij kunnen ons voorstellen dat u maandag of dinsdag tevergeefs probeerde te bellen.
Daarom stellen wij u hierbij in de gelegenheid om alsnog schriftelijk te solliciteren.
U kunt uw sollicitatie, o.v.v. de functie waarnaar uw voorkeur uitgaat, richten aan:
Adia Nederland Beheer B.V.
T.a.v. afdeling Organisatie Ontwikkeling
de heer drs. J.W. van der Voorn
Postbus 575
5201 AN 's-Hertogenbosch.
PERSONEELSDIENSTEN
Adia Personeelsdiensten is een onderdeel van de internationale Adia-groep-
Mercuri Urval is een internationale managementadviesorganisatie. Kernactiviteiten zijn
werving en selectie, potentieel-beoordeling, managementontwikkeling en organisatie-advies.
Onze opdrachtgevers komen uit alle sectoren van het bedrijfsleven en uit non-profit organisaties.
Mercuri Urval heeft in Nederland vestigingen in Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Breda, Eindhoven, Maastricht,
Rotterdam en Groningen. Het team in Breda bestaat momenteel uit zes consultants. Zij zoeken een (m/v)
De functie:
Je ondersteunt de consultants bij de
uitvoering van hun taak.
Dit omvat o.a. agendabeheer, het
maken van afspraken en het uitwerken
van rapporten. Daarnaast heb je veel
contact met kandidaten en opdracht
gevers, zowel telefonisch als op
kantoor. Verder verricht je alle
administratieve en bijkomende taken
die bij een kantoor van deze omvang
passen. Je bent de spil van het team
en werkt in grote mate zelfstandig.
Wij vragen:
- Een flexibele en stress-bestendige
secretaresse, die ook routine-werk
zaamheden niet uit de weg gaat.
- Sterk wisselende werkdruk
is voor jou geen
probleem.
- Opleiding minimaal op HAVO-
niveau, aangevuld met een
secretaresse-opleiding.
- Een goede beheersing van WP,
Word en de Engelse taal.
- Enige jaren ervaring in een
soortgelijke functie.
- Woonachtig in (de directe
omgeving van) Breda.
Wij bieden:
- Een afwisselende, zelfstandige
baan in een gezond en groeiend
bedrijf, waarin de secretaresse
een essentiële bijdrage levert aan
het resultaat.
- Een professionele werkomgeving,
waar op een informele wijze wordt
samengewerkt.
- Een passend salaris en arbeids
voorwaardenpakket.
Heb je interesse in deze functie?
Schrijf dan je sollicitatiebrief
met c.v. onder vermelding van
referentienummer 70.964198
binnen 8 dagen
aan:
Mercuri Urval B.V.
Claudius Prinsenlaan 126
4818 CP Breda.
De oriënterende gesprekken
vinden, na uitnodiging,
plaats op 19 juni