L
DE STEM
P E
O IM E E L
Een IT-er voelt zich meteen thuis tussen
zoveel specialistische high-tech.
vervoer
iR BUITENDIENST
KANTOORMACHINES
3^
federie
:r
IS/
TEAMLEIDER VERZENDING
Op zoek naar
een leuke baan
manager showroom
B.V.
200 Banen voor chauffeurs in Noord-Brabant
HOOFD ADMINISTRATIE m/v
p
I
HIER DRUKKEN
Geef je toekomst kleur bij Fuji.
Kent u de weg van het kastje naar de muur?
Dan bent u de man of vrouw die we zoeken!
Audax Logistics
GPDWEGVERVOER ORGANISEERT VANDAAG EEN BANENMARKT VAN
10.00 UUR TOT 13.00 UUR IN TILBURG, BREDA EN ROOSENDAAL.
Algemene functies
Technische functies
Productie-functies
verkoper, belangenbehartiger, ondernemer
/7Vl ROOZEN VAN HOOF
advies, werving en seleclie
X 82 I DE STEM
ZATERDAG 1 JUNI 1996
X 80
IOUT
HTS, MDS, MTS
Ipleiding
linnen bij
(aangesteld
el medewerker,
(organisatie
nogelijkheden
fchef,
pount-manager
ben een job
Dor een carrière
114 dagen een
(melding van
(an:
szaken
:D Arnhem
ontstaan van
m/v
Irijfsbureau, rekening
vastgesteld. Van de
ruime ervaring, met
I voor deze functie is
Verder wordt van de
de capaciteiten, zeer
liftelijke uitdrukkings
in complexe situaties
;tratief inzicht waarbij
Jutomatiseerde gege-
stressbestendigheid
eageren niet zinvol.
jaar, die bij gebleken
faalde tijd. De rechts-
toepassing.
ussen de 3.749.- en
behoren tot de selec-
m zal plaatsvinden op
bij de heer ing. J.A.G.
e Roover, wnd. hoofd
140.
na het verschijnen van
tosierse, Postbus 109,
pp prijs gesteld.
je.
i onze bezorgers
in de bus liggen,
bn stuur deze
"el. 076-5312314
(zorgen:
.'96
J96
Het gaat goed met Fuji in Tilburg. Dankzij de inzet
van bijna I.300 medewerkers loopt de produktie van
fotorolletjes, fotopapier en offsetplaten voortreffelijk.
Daarom hebben we op korte termijn plaats voor
een MTS'er Informatica voor ondersteuning van het
j produktieproces.
Dit proces omvat verschillende stadia waarbij
ISSSSÈ
1 film, papier en offsetplaten worden voorzien van verschillende coatinglagen. Dit gebeurt
met emulsies die in eigen huis worden samengesteld. Vervolgens worden de produkten op
maat gesneden, afgewerkt en 100% lichtdicht verpakt ('finishing'). In dit hele proces staat
de technologie op een ongekend hoog niveau.Ten eerste omdat fotografisch materiaal om
een uitzonderlijke nauwkeurigheid vraagt. Ten tweede omdat Fuji er een zeer hoge
kwaliteitsstandaard op na houdt.
We zoeken versterking voor de afdeling Maintenance Information Technology van de
kleurenfotofilmfabriek. Met name voor de support bij de automatisering van produktie- en
produktiemanagement-systemen en warehousing. Maar ook voor het oplossen van storingen,
onderhoud en verbeteringsprojecten. Behalve een MTS Informatica-diploma is kennis van
applicatiebouw (bijvoorbeeld verkregen door AMBI),
COBOL/FORTAN.VMS-operatingsystem op VAX of AXP
onmisbaar Evenals een jaar of twee ervaring in een
produktieomgeving en goede beheersing van het Engels.
Tot zover de feiten. Daar willen we nog het
volgende aan toevoegen. Bij Fuji draait 't om kwaliteit en
mensen. Om topkwaliteit te garanderen wordt gewerkt
met zeer geavanceerde technologie. Hierbij is de inbreng van alle medewerkers essentieel,
ledereen heeft de ruimte om voorstellen te doen voor verbetering. De sfeer is goed. Van elke
medewerker wordt een grote zelfstandigheid en eigen initiatief gevraagd Er wordt hard gewerkt
Het takenpakket is breed, maar biedt daardoor continu variatie en blijft vaktechnisch uitermate
boeiend. Bovendien is er alle gelegenheid om cursussen en trainingen in het vakgebied te volgen.
Wie meer informatie wil kan bellen met de afdeling Personeelszaken, 013 - 579 19 11.
Stuur je sollicitatie plus c.v. voor 15 juni naar Fuji Photo Film B.V.,
t.a.v. afdeling Personeelszaken, Postbus 90156,5000 LJ Tilburg.
Oe Business Unit Audax Logistics is een dynamische en snel groeiende logistieke dienst
verlener. Audax Logistics omvat een drietal weikmaatschappijen-, FV0, Audax Transport en
ARL Pi/0 B.V. is specialist op het gebied van fysieke distributie en grafische afweridng van
mediaprodukten. PV0 staat voor Produktie, Verzend 8. Opslag en veizorgt de distributie van
producent naar consument van een groot assortiment mediaprodukten. Voor de afdeling
Ontvangst/Verzending zoeken wij een fulltime
In deze functie bent u verantwoordelijk
voor het operationeel coördineren van het
verzendproces. Uw belangrijkste taken zijn:
Mede samenstellen van de planning van
peisoneel en inzet van middelen.
Aansturen van medewerkers.
Coördineren en concreet zorgdragen voor
de voortgang van het verzendproces
Zorg voor de output (zowel kwantitatief
als kwalitatief) van te verzenden goederen.
Doen van voorstellen tot verbeteringen
in werkmethodes en werkproces.
Verzorgen van de operationele transport-
begeleiding.
De man of vrouw die wij zoeken, voldoet
aan de volgende functie-eisen.-
MBO-niveau aangevuld met een cursus
middle management en geautomatiseerde
gegevensverwerking.
Ervaring met coördinatie van medewerkers
Bereidheid tot werken in de avonduren.
Op verzenddagen (ma/woe/do) van 13.00
tot 22.00 uur, op niet-verzenddagen (di/vrij)
van U.0Q tot 20.00 uur.
Veimogen om medewerkers te stimuleren
en te motiveren.
Affiniteit met automatisering.
Leeftijd tussen 25 en 35 jaar.
Wij bieden een afwisselende functie in
een sterk veranderingsgerichte organisatie.
De primaire en secundaire arbeidscondi-
ties zijn uitstekend.
Nadere informatie over deze functie kunt
u verkrijgen bij de Afdelingsmanager van
OntvangstAfeizending de heer C. Goeijers,
telefoon 061 - 457425.
Wij omvangen uw schriftelijke sollicitatie
met CV graag binnen 2 weken, gericht aan
PV0 B.V. ter attentie van de personeels
functionaris, mevrouw j. Conradi, Postbus 72
5126 ZH Gilze.
Succesvol opereren in het zich razendsnel ontwikkelende medialandschap vraagt om een
dynamische organisatie. een organisatie, die in alle geledingen innovatieve daadkracht, slag
vaardigheid en winnersmentaliteit uitstraalt. dat is audax, met een aantal werkmaatschap-
plien die zich kwalitatief en onderscheidend nadrukkeuik manifesteren op de uiteenlopende
facetten van de media. van uitgeven, marketing, import en distributie tdt en met logistieke
dienstverlening en detailhandel. en natuuruik zi|n dat 00k de mmbm
inmiddels ruim 1000 medewerkers, die dagelijks met een k a
gezonde dosis enthousiasme en gedrevenheid de basis vormen, m a iilgy
voor het daadwerkeuike succes van audax! bjiriuud/t
9fcj (IU
o Uiirioa .nötüOiQ
'iWiim Qibubfólfos
Bent u op zoek naar een baan als vrachtwagenchauffeur en bent u in het bezit van de juiste papieren?
Er zijn 200 banen beschikbaar in alle deelmarkten van het beroepsgoederenvervoer bij werkgevers in de gehele regio. Als u werk zoekt
voor lange of korte tijd, dan bent u bij ons aan het juiste adres.
GPdWegvervoer is in 1988 opgericht door de werkgevers- en werknemersorganisaties in het Beroepsgoederenvervoer over de weg.
Wij verzorgen werk en scholing voor chauffeurs in het Beroepsgoederenvervoer. Het betreft momenteel werk voor zowel de komende
vakantieperiode als op tijdelijke basis voor langere tijd. U kunt per direct of in overleg aan de slag.
U bent van harte welkom voor werk of algemene informatie op een van de volgende GPdW-vestigingen: Heuvelring 90, 5038 CL Tilburg.
Kloosterplein 7,4811 GN Breda. Dr. Brabersstraat 10,4701 AT Roosendaal.
Office Point, gevestigd in Eindhoven,
heeft een gerenommeerde naam op het
gebied van complete kantoorinrichtingen.
Binnen de unit kantoormachines wordt gestreefd naar een totale integratie
van apparatuur afgestemd op de specifieke wensen van de klant. Voor deze
afdeling is Office Point op zoek naar een enthousiaste
Office Point streeft naar een
totaaloplossing voor haar cliënten
waarbij zij nadrukkelijk rekening
o
houdt met aanpassings- of
uitbreidingsplannen.
Deze groeiende organisatie heeft drie
aandachtsgebieden:
kantoorartikelen, kantoormachincs
t-'n kantoormeubilair.
f>e adviseurs hebben elk hun eigen
specialisme waardoor zij de klant
kunnen adviseren over specifieke
mogelijkheden.
Uw hoofdverantwoordelijkheid is het
relatiebeheer en de acquisitie van re
laties in het u toegewezen rayon.
U opereert als adviseur en verkoper.
Daarbij vindt u professionaliteit vanzelf
sprekend en u bent in alles gericht op
het vergroten van de omzet en het ren
dement. U bent een zelfstandig advi
seur met affiniteit voor automatiserings
producten en aantoonbare verkooper
varing in de kantoormachine-branche.
U onderhoudt nauwe contacten met uw
klanten en uw collega's op de binnen
dienst.
Uw werk- en denkniveau ligt op MBO/
HBO-niveau. Echter, relevante ervaring
is belangrijker dan opleiding.
Als u tussen de 27 en 35 jaar bent, er
varing heeft als vertegenwoordiger bij
voorkeur in de branche, zelfstandig
kunt werken en u beschikt over zeer
goede contactuele eigenschappen dan
biedt Office Point u een interessante,
zelfstandige functie met een voortdu
rende uitdaging in een groeiende on
derneming met een goed klimaat en
prima primaire en secundaire voor
waarden.
Uw interesse voor deze functie kunt u kenbaar maken door uw cv met begeleidend
schrijven binnen een week te sturen naar Office Point, postbus 210, 5600 AE
Eindhoven t.a.v. Mw N. de Leeuw, afd. personeelszaken. Voor meer informatie
kunt u zich telefonisch wenden tot de heer G. v.d. Kerkhof, Hoofd afdeling
kantoormachines, tel. 040-2522888.
Deze procedure wordt begeleid door PS Intermediair. Zij bemiddelt voor haar
opdrachtgevers bij de permanente invulling van midden- en hoger kaderfuncties.
PS Intermediair, Postbus 2232,5600 CE Eindhoven, Nieuwe Emmasingel 7a, Eindhoven, Tel: 040-2462255, fax: 040-2431650
De Gamko-groep is een toon
aangevende, internationaal ge
oriënteerde zelfstandige on
derneming, die zich al ruim 35
jaar toelegt op de productie en
verkoop van een compleet as
sortiment drankenkoeiing voor
de horecawereld. Bij de
Gamko-groep zijn momenteel
meer dan 200 mensen werk
zaam verdeeld over de binnen-
en buitenlandse vestigingen.
De Nederlandse verkoop- en service-organisatie Gamko Horecatechniek
B.V. zoekt wegens vertrek van onze huidige functionaris een
De functie:
U bent lid van het stafteam van Gamko Horecatechniek en geeft leiding aan
de afdeling Administratie.
De belangrijkste verantwoordelijkheden zijn:
- een correcte uitvoering van administratie, financiële rapportage en ana
lyse hiervan;
- het bewaken en opstellen van de financiële budgetten;
- beheer van het geautomatiseerde informatiesysteem;
- kostprijs/verkoopprijscalculatie en het beheer.
Uw profiel:
- een opleiding op HBO-niveau en minimaal 3 jaar leidinggevende admini
stratieve ervaring (bij voorkeur opgedaan bij een handelsbedrijf en/of
service-organisatie);
- gedegen kennis van automatisering;
- uw leeftijd ligt tussen de 25 en 40 jaar en u bent woonachtig in de
omgeving van Etten-Leur of bent bereid hiernaar te verhuizen.
Gamko biedt:
Een zelfstandige, verantwoordelijke functie in een gezond bedrijf, prima sala
ris en secundaire arbeidsvoorwaarden en een prettige werksfeer.
Belangstelling
Stuur uw sollicitatiebrief voorzien van een curriculum vitae binnen 2 weken
naar: Gamko Holding B.V., afdeling personeelszaken t.a.v. mevrouw M. van
Beurden, Postbus 274, 4870 AG Etten-Leur.
Voor meer informatie kunt u bellen: 076-5087500.
Start. De kruiwagen voor gemotiveerd personeel.
SÉK
1
J
Meewerkend voorman
Voor een verpakkingsgroothandel zijn wij op
zoek naar een meewerkend voorman. Als voor
man moet u het jonge personeel in de productie
en op de grafische afdeling aansturen. Tech
nisch inzicht is voor deze functie een vereiste.
Voor meer informatie: Start Roosendaal, Inge
Huyzers, tel.: 0165-557047.
Automonteur
Wij zoeken voor een garagebedrijf een volwaar
dig automonteur. Voorkeur gaat uit naar iemand
met enige jaren ervaring.
Voor meer informatie: Start Roosendaal, Han-
neke Corpeleijn, tel.: 0165-557047.
Betonmedewerkers
Wij hebben regelmatig werk voor medewerkers
in een betonbedrijf.
Voor meer informatie: Start Oosterhout, tel.:
0162-427440. \s
In Baderie Langstraat participeren een aantal VNI-instalIateurs uit Waalwijk en omgeving. Gezamenlijk zijn zij
eigenaar van de nieuw te openen showroom van circa 800 m2! Baderie Langstraat is ffanchise-nemer van de Baderie
in Rosmalen, Nederlands grootste verkooporganisatie op sanitair gebied. Het bieden van een totaal-concept, ont
werpen en bouwen van badkamers, inclusief de levering van materialen, waaronder sanitair, plafonds, verlichting,
tegels en accessoires, is de kracht van de Baderie-formule. Voor het opzetten en uitbouwen van Baderie
Langstraat zijn wij namens onze relatie op zoek naar een
ontwerpers en bouwers van badkamers
De functie
Na een inwerkperiode in een bestaande Baderie-zaak bent u verantwoordelijk voor
omzet, rendement en groei van de onderneming. Ongeveer de helft van uw tijd bent u
actief met concrete verkoop/advisering, veelal op afspraak. Dit zowel aan door
verwezen klanten (door aannemer en installateur) als aan 'spontaan aanbod'. Daar
naast werkt u offertes uit, overlegt u met de uitvoerende installateur, verdiept u het
assortiment en veizorgt u de inkoop. U regelt en organiseert, geeft leiding aan voorlopig
2 tot 3 collega's en onderneemt verkoopstimulerende acties. Tekeningen lezen en ma
ken komt frequent aan de orde, een enkele keer bezoekt u de klant in de avonduren.
Baderie Langstraat biedt lu
- de kans om als het ware een eigen onderneming te runnen;
- een zeer gevarieerde baan, waarin creativiteit, verkoopkunde en ondernemerszin
alle ruimte krijgen;
- een intensieve inwerkperiode, 'backing' van de directeur (ca. 1,5 dag/week) en
blijvende ondersteuning van de Baderie ffanchise-organisatie;
- een goed salaris met een mogelijke omzetkoppeling.
Roozen van Hoof is als arbeidsbemiddelingsbureau
erkend door het Ministerie van Sociale Zaken
en Werkgelegenheid.
De kandidaat
U heeft een goed mbo-/hbo-niveau en beschikt over relevante verkoopervaring aan
particulieren (bij voorkeur badkamers of keukens). Daarbij kent u het behartigen
van belangen van participanten. De klant op basis van vertrouwen een compleet
pakket uit handen nemen is uw kracht. U bent ondernemend ingesteld, u bruist
van de ideeën en kunt koopsignalen goed vertalen in een concrete order.
Creativiteit (ook schetsmatig), 'een goede smaak' en het op de voet volgen van een
eenmaal gelegd contact zijn daarbij van grote waarde. U heeft parate kennis van
administratie en automatisering en uw leeftijd ligt tussen de 30 en 40 jaar.
Sollicitatieprocedure
Schrijft u een korte brief met uitgebreid curriculum vitae naar Roozen van Hoof,
advies, wervingen selectie, Postbus 4271,5004 JG Tilburg. Bezoekadres: Charles
Stulemeijerweg 19 (bedrijvenpark 't Laar). Voor nadere informatie kunt u telefo
nisch contact opnemen: (013) 468 66 69. Een psychologisch onderzoek kan deel
uitmaken van de procedure.