L DE STEM P E O IM E E L Een IT-er voelt zich meteen thuis tussen zoveel specialistische high-tech. vervoer iR BUITENDIENST KANTOORMACHINES 3^ federie :r IS/ TEAMLEIDER VERZENDING Op zoek naar een leuke baan manager showroom B.V. 200 Banen voor chauffeurs in Noord-Brabant HOOFD ADMINISTRATIE m/v p I HIER DRUKKEN Geef je toekomst kleur bij Fuji. Kent u de weg van het kastje naar de muur? Dan bent u de man of vrouw die we zoeken! Audax Logistics GPDWEGVERVOER ORGANISEERT VANDAAG EEN BANENMARKT VAN 10.00 UUR TOT 13.00 UUR IN TILBURG, BREDA EN ROOSENDAAL. Algemene functies Technische functies Productie-functies verkoper, belangenbehartiger, ondernemer /7Vl ROOZEN VAN HOOF advies, werving en seleclie X 82 I DE STEM ZATERDAG 1 JUNI 1996 X 80 IOUT HTS, MDS, MTS Ipleiding linnen bij (aangesteld el medewerker, (organisatie nogelijkheden fchef, pount-manager ben een job Dor een carrière 114 dagen een (melding van (an: szaken :D Arnhem ontstaan van m/v Irijfsbureau, rekening vastgesteld. Van de ruime ervaring, met I voor deze functie is Verder wordt van de de capaciteiten, zeer liftelijke uitdrukkings in complexe situaties ;tratief inzicht waarbij Jutomatiseerde gege- stressbestendigheid eageren niet zinvol. jaar, die bij gebleken faalde tijd. De rechts- toepassing. ussen de 3.749.- en behoren tot de selec- m zal plaatsvinden op bij de heer ing. J.A.G. e Roover, wnd. hoofd 140. na het verschijnen van tosierse, Postbus 109, pp prijs gesteld. je. i onze bezorgers in de bus liggen, bn stuur deze "el. 076-5312314 (zorgen: .'96 J96 Het gaat goed met Fuji in Tilburg. Dankzij de inzet van bijna I.300 medewerkers loopt de produktie van fotorolletjes, fotopapier en offsetplaten voortreffelijk. Daarom hebben we op korte termijn plaats voor een MTS'er Informatica voor ondersteuning van het j produktieproces. Dit proces omvat verschillende stadia waarbij ISSSSÈ 1 film, papier en offsetplaten worden voorzien van verschillende coatinglagen. Dit gebeurt met emulsies die in eigen huis worden samengesteld. Vervolgens worden de produkten op maat gesneden, afgewerkt en 100% lichtdicht verpakt ('finishing'). In dit hele proces staat de technologie op een ongekend hoog niveau.Ten eerste omdat fotografisch materiaal om een uitzonderlijke nauwkeurigheid vraagt. Ten tweede omdat Fuji er een zeer hoge kwaliteitsstandaard op na houdt. We zoeken versterking voor de afdeling Maintenance Information Technology van de kleurenfotofilmfabriek. Met name voor de support bij de automatisering van produktie- en produktiemanagement-systemen en warehousing. Maar ook voor het oplossen van storingen, onderhoud en verbeteringsprojecten. Behalve een MTS Informatica-diploma is kennis van applicatiebouw (bijvoorbeeld verkregen door AMBI), COBOL/FORTAN.VMS-operatingsystem op VAX of AXP onmisbaar Evenals een jaar of twee ervaring in een produktieomgeving en goede beheersing van het Engels. Tot zover de feiten. Daar willen we nog het volgende aan toevoegen. Bij Fuji draait 't om kwaliteit en mensen. Om topkwaliteit te garanderen wordt gewerkt met zeer geavanceerde technologie. Hierbij is de inbreng van alle medewerkers essentieel, ledereen heeft de ruimte om voorstellen te doen voor verbetering. De sfeer is goed. Van elke medewerker wordt een grote zelfstandigheid en eigen initiatief gevraagd Er wordt hard gewerkt Het takenpakket is breed, maar biedt daardoor continu variatie en blijft vaktechnisch uitermate boeiend. Bovendien is er alle gelegenheid om cursussen en trainingen in het vakgebied te volgen. Wie meer informatie wil kan bellen met de afdeling Personeelszaken, 013 - 579 19 11. Stuur je sollicitatie plus c.v. voor 15 juni naar Fuji Photo Film B.V., t.a.v. afdeling Personeelszaken, Postbus 90156,5000 LJ Tilburg. Oe Business Unit Audax Logistics is een dynamische en snel groeiende logistieke dienst verlener. Audax Logistics omvat een drietal weikmaatschappijen-, FV0, Audax Transport en ARL Pi/0 B.V. is specialist op het gebied van fysieke distributie en grafische afweridng van mediaprodukten. PV0 staat voor Produktie, Verzend 8. Opslag en veizorgt de distributie van producent naar consument van een groot assortiment mediaprodukten. Voor de afdeling Ontvangst/Verzending zoeken wij een fulltime In deze functie bent u verantwoordelijk voor het operationeel coördineren van het verzendproces. Uw belangrijkste taken zijn: Mede samenstellen van de planning van peisoneel en inzet van middelen. Aansturen van medewerkers. Coördineren en concreet zorgdragen voor de voortgang van het verzendproces Zorg voor de output (zowel kwantitatief als kwalitatief) van te verzenden goederen. Doen van voorstellen tot verbeteringen in werkmethodes en werkproces. Verzorgen van de operationele transport- begeleiding. De man of vrouw die wij zoeken, voldoet aan de volgende functie-eisen.- MBO-niveau aangevuld met een cursus middle management en geautomatiseerde gegevensverwerking. Ervaring met coördinatie van medewerkers Bereidheid tot werken in de avonduren. Op verzenddagen (ma/woe/do) van 13.00 tot 22.00 uur, op niet-verzenddagen (di/vrij) van U.0Q tot 20.00 uur. Veimogen om medewerkers te stimuleren en te motiveren. Affiniteit met automatisering. Leeftijd tussen 25 en 35 jaar. Wij bieden een afwisselende functie in een sterk veranderingsgerichte organisatie. De primaire en secundaire arbeidscondi- ties zijn uitstekend. Nadere informatie over deze functie kunt u verkrijgen bij de Afdelingsmanager van OntvangstAfeizending de heer C. Goeijers, telefoon 061 - 457425. Wij omvangen uw schriftelijke sollicitatie met CV graag binnen 2 weken, gericht aan PV0 B.V. ter attentie van de personeels functionaris, mevrouw j. Conradi, Postbus 72 5126 ZH Gilze. Succesvol opereren in het zich razendsnel ontwikkelende medialandschap vraagt om een dynamische organisatie. een organisatie, die in alle geledingen innovatieve daadkracht, slag vaardigheid en winnersmentaliteit uitstraalt. dat is audax, met een aantal werkmaatschap- plien die zich kwalitatief en onderscheidend nadrukkeuik manifesteren op de uiteenlopende facetten van de media. van uitgeven, marketing, import en distributie tdt en met logistieke dienstverlening en detailhandel. en natuuruik zi|n dat 00k de mmbm inmiddels ruim 1000 medewerkers, die dagelijks met een k a gezonde dosis enthousiasme en gedrevenheid de basis vormen, m a iilgy voor het daadwerkeuike succes van audax! bjiriuud/t 9fcj (IU o Uiirioa .nötüOiQ 'iWiim Qibubfólfos Bent u op zoek naar een baan als vrachtwagenchauffeur en bent u in het bezit van de juiste papieren? Er zijn 200 banen beschikbaar in alle deelmarkten van het beroepsgoederenvervoer bij werkgevers in de gehele regio. Als u werk zoekt voor lange of korte tijd, dan bent u bij ons aan het juiste adres. GPdWegvervoer is in 1988 opgericht door de werkgevers- en werknemersorganisaties in het Beroepsgoederenvervoer over de weg. Wij verzorgen werk en scholing voor chauffeurs in het Beroepsgoederenvervoer. Het betreft momenteel werk voor zowel de komende vakantieperiode als op tijdelijke basis voor langere tijd. U kunt per direct of in overleg aan de slag. U bent van harte welkom voor werk of algemene informatie op een van de volgende GPdW-vestigingen: Heuvelring 90, 5038 CL Tilburg. Kloosterplein 7,4811 GN Breda. Dr. Brabersstraat 10,4701 AT Roosendaal. Office Point, gevestigd in Eindhoven, heeft een gerenommeerde naam op het gebied van complete kantoorinrichtingen. Binnen de unit kantoormachines wordt gestreefd naar een totale integratie van apparatuur afgestemd op de specifieke wensen van de klant. Voor deze afdeling is Office Point op zoek naar een enthousiaste Office Point streeft naar een totaaloplossing voor haar cliënten waarbij zij nadrukkelijk rekening o houdt met aanpassings- of uitbreidingsplannen. Deze groeiende organisatie heeft drie aandachtsgebieden: kantoorartikelen, kantoormachincs t-'n kantoormeubilair. f>e adviseurs hebben elk hun eigen specialisme waardoor zij de klant kunnen adviseren over specifieke mogelijkheden. Uw hoofdverantwoordelijkheid is het relatiebeheer en de acquisitie van re laties in het u toegewezen rayon. U opereert als adviseur en verkoper. Daarbij vindt u professionaliteit vanzelf sprekend en u bent in alles gericht op het vergroten van de omzet en het ren dement. U bent een zelfstandig advi seur met affiniteit voor automatiserings producten en aantoonbare verkooper varing in de kantoormachine-branche. U onderhoudt nauwe contacten met uw klanten en uw collega's op de binnen dienst. Uw werk- en denkniveau ligt op MBO/ HBO-niveau. Echter, relevante ervaring is belangrijker dan opleiding. Als u tussen de 27 en 35 jaar bent, er varing heeft als vertegenwoordiger bij voorkeur in de branche, zelfstandig kunt werken en u beschikt over zeer goede contactuele eigenschappen dan biedt Office Point u een interessante, zelfstandige functie met een voortdu rende uitdaging in een groeiende on derneming met een goed klimaat en prima primaire en secundaire voor waarden. Uw interesse voor deze functie kunt u kenbaar maken door uw cv met begeleidend schrijven binnen een week te sturen naar Office Point, postbus 210, 5600 AE Eindhoven t.a.v. Mw N. de Leeuw, afd. personeelszaken. Voor meer informatie kunt u zich telefonisch wenden tot de heer G. v.d. Kerkhof, Hoofd afdeling kantoormachines, tel. 040-2522888. Deze procedure wordt begeleid door PS Intermediair. Zij bemiddelt voor haar opdrachtgevers bij de permanente invulling van midden- en hoger kaderfuncties. PS Intermediair, Postbus 2232,5600 CE Eindhoven, Nieuwe Emmasingel 7a, Eindhoven, Tel: 040-2462255, fax: 040-2431650 De Gamko-groep is een toon aangevende, internationaal ge oriënteerde zelfstandige on derneming, die zich al ruim 35 jaar toelegt op de productie en verkoop van een compleet as sortiment drankenkoeiing voor de horecawereld. Bij de Gamko-groep zijn momenteel meer dan 200 mensen werk zaam verdeeld over de binnen- en buitenlandse vestigingen. De Nederlandse verkoop- en service-organisatie Gamko Horecatechniek B.V. zoekt wegens vertrek van onze huidige functionaris een De functie: U bent lid van het stafteam van Gamko Horecatechniek en geeft leiding aan de afdeling Administratie. De belangrijkste verantwoordelijkheden zijn: - een correcte uitvoering van administratie, financiële rapportage en ana lyse hiervan; - het bewaken en opstellen van de financiële budgetten; - beheer van het geautomatiseerde informatiesysteem; - kostprijs/verkoopprijscalculatie en het beheer. Uw profiel: - een opleiding op HBO-niveau en minimaal 3 jaar leidinggevende admini stratieve ervaring (bij voorkeur opgedaan bij een handelsbedrijf en/of service-organisatie); - gedegen kennis van automatisering; - uw leeftijd ligt tussen de 25 en 40 jaar en u bent woonachtig in de omgeving van Etten-Leur of bent bereid hiernaar te verhuizen. Gamko biedt: Een zelfstandige, verantwoordelijke functie in een gezond bedrijf, prima sala ris en secundaire arbeidsvoorwaarden en een prettige werksfeer. Belangstelling Stuur uw sollicitatiebrief voorzien van een curriculum vitae binnen 2 weken naar: Gamko Holding B.V., afdeling personeelszaken t.a.v. mevrouw M. van Beurden, Postbus 274, 4870 AG Etten-Leur. Voor meer informatie kunt u bellen: 076-5087500. Start. De kruiwagen voor gemotiveerd personeel. SÉK 1 J Meewerkend voorman Voor een verpakkingsgroothandel zijn wij op zoek naar een meewerkend voorman. Als voor man moet u het jonge personeel in de productie en op de grafische afdeling aansturen. Tech nisch inzicht is voor deze functie een vereiste. Voor meer informatie: Start Roosendaal, Inge Huyzers, tel.: 0165-557047. Automonteur Wij zoeken voor een garagebedrijf een volwaar dig automonteur. Voorkeur gaat uit naar iemand met enige jaren ervaring. Voor meer informatie: Start Roosendaal, Han- neke Corpeleijn, tel.: 0165-557047. Betonmedewerkers Wij hebben regelmatig werk voor medewerkers in een betonbedrijf. Voor meer informatie: Start Oosterhout, tel.: 0162-427440. \s In Baderie Langstraat participeren een aantal VNI-instalIateurs uit Waalwijk en omgeving. Gezamenlijk zijn zij eigenaar van de nieuw te openen showroom van circa 800 m2! Baderie Langstraat is ffanchise-nemer van de Baderie in Rosmalen, Nederlands grootste verkooporganisatie op sanitair gebied. Het bieden van een totaal-concept, ont werpen en bouwen van badkamers, inclusief de levering van materialen, waaronder sanitair, plafonds, verlichting, tegels en accessoires, is de kracht van de Baderie-formule. Voor het opzetten en uitbouwen van Baderie Langstraat zijn wij namens onze relatie op zoek naar een ontwerpers en bouwers van badkamers De functie Na een inwerkperiode in een bestaande Baderie-zaak bent u verantwoordelijk voor omzet, rendement en groei van de onderneming. Ongeveer de helft van uw tijd bent u actief met concrete verkoop/advisering, veelal op afspraak. Dit zowel aan door verwezen klanten (door aannemer en installateur) als aan 'spontaan aanbod'. Daar naast werkt u offertes uit, overlegt u met de uitvoerende installateur, verdiept u het assortiment en veizorgt u de inkoop. U regelt en organiseert, geeft leiding aan voorlopig 2 tot 3 collega's en onderneemt verkoopstimulerende acties. Tekeningen lezen en ma ken komt frequent aan de orde, een enkele keer bezoekt u de klant in de avonduren. Baderie Langstraat biedt lu - de kans om als het ware een eigen onderneming te runnen; - een zeer gevarieerde baan, waarin creativiteit, verkoopkunde en ondernemerszin alle ruimte krijgen; - een intensieve inwerkperiode, 'backing' van de directeur (ca. 1,5 dag/week) en blijvende ondersteuning van de Baderie ffanchise-organisatie; - een goed salaris met een mogelijke omzetkoppeling. Roozen van Hoof is als arbeidsbemiddelingsbureau erkend door het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid. De kandidaat U heeft een goed mbo-/hbo-niveau en beschikt over relevante verkoopervaring aan particulieren (bij voorkeur badkamers of keukens). Daarbij kent u het behartigen van belangen van participanten. De klant op basis van vertrouwen een compleet pakket uit handen nemen is uw kracht. U bent ondernemend ingesteld, u bruist van de ideeën en kunt koopsignalen goed vertalen in een concrete order. Creativiteit (ook schetsmatig), 'een goede smaak' en het op de voet volgen van een eenmaal gelegd contact zijn daarbij van grote waarde. U heeft parate kennis van administratie en automatisering en uw leeftijd ligt tussen de 30 en 40 jaar. Sollicitatieprocedure Schrijft u een korte brief met uitgebreid curriculum vitae naar Roozen van Hoof, advies, wervingen selectie, Postbus 4271,5004 JG Tilburg. Bezoekadres: Charles Stulemeijerweg 19 (bedrijvenpark 't Laar). Voor nadere informatie kunt u telefo nisch contact opnemen: (013) 468 66 69. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de procedure.

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1996 | | pagina 15