DE STEM
P E
O l\l E E
intercedent
Ere
bov
H
Verantwoordelijke
Personeelszaken
Bijstandsconsulent <m/v)
efficient
Vedior
Brabant gs3g§|s- Personeel
ECC01
Commissc
c
5
c
5
bleijko
Kansen in
tijdelijk werk
onderzoeker/demograaf (v/m)
enthousiaste
P
ost Blankestijn Projecten
gemeente breda
25 a 30 jaar - HBO of universitair niveau
Servicemonteur m/v
Bent u geïnteresseerd?
Bankmedewerkers m/v
Medewerker tuinder m/v
Algemeen medewerkers m/v
Diamantzetter m/v
Gezondheidszorgpersoneel m/v
-ir randstad uitzendbureau
Efficiënt Risicobeheer B.V.
Commercieel binnendienst
medewerker assurantiën m/v
ASB
Vedior asb Roosendaal is in
mei elke zaterdag geopend
The flexible workforce
...brengt de juiste baan binnen uzv bereik]
DE STEM
de stem
zaterdag 11 mei 1996
X ijl
Bleijko is in Europa één van de belangrijkste producenten en verdelers van een uiterst compleet assortiment beton
producten voor wegenis- en rioleringswerken en waterbouw. Bleijko, met hoofdzetel te Walsoorden (Zeeuws-
Vlaanderen, regio Hulst), behoort tot een internationale groep, omvat productie- en handelsvestigingen in Neder
land, België en Frankrijk en telt ca. 150 medewerkers. Bleijko geniet een uitstekende reputatie op het vlak van kwali
teit en service, investeert in nieuwe producten en markten, maar vooral in de mensen die de voorziene expansie voor
de komende jaren zullen waarmaken. Daarom zoeken wij momenteel het Bleijko-feam te versterken met een (m/v)
Functie in aanvang zal u instaan voor de implementatie van het personeelsbeleid. Zo bent u actief betrokken bij:
het beheer van de personeelsadministratie en de verwante sociaal-juridische aspecten, de ondersteuning van de
lijnmanagers op het vlak van personeelsbeheer (rekrutering, integratie, evaluatie, vorming, remuneratie de
uitbouw van constructieve interne en externe sociale relaties, van een efficiënte interne communicatie en van een
stimulerend bedrijfsklimaat. Verder verricht u projectwerk en adviseert u de directie inzake diverse terreinen van het
P&O-beleid (bv. personeelsinformatiesysteem, prestatiebeoordeling, verloningssystemen, werkorganisatie). Op termijn
groeit u door naar een meer verantwoordelijke functie, waarbij u als personeelsmanager, samen met de directie, het
personeelsbeleid verder ontwikkelt en concreet gestalte geeft.
Profiel u bent 25 a 30 jaar, heeft een relevante opleiding in de menswetenschappen genoten (niveau HBO of
universitair) en kan zo mogelijk terugkijken op een eerste allround ervaring in personeelszaken. U bezit een goede
kennis van de arbeids- en sociale wetgeving in Nederland. Kennis van de wetgeving terzake in België is een troef. U
toont zin voor initiatief, bent nauwgezet en contactvaardig en beschikt over een brede praktische talenkennis. U heeft
affiniteit met het Zeeuws-Vlaamse land en de cultuur, en bent in ieder geval bereid zich in de regio te vestigen.
Aanbod Bleijko biedt met deze boeiende en verantwoordelijke groeifunctie de kans op een reële loopbaanuit
bouw in personeelsmanagement. Er is een goed salarispakket voorzien, in verhouding tot uw ervaring en potentieel.
Interesse Stuur dan zo snel mogelijk uw sollicitatiebrief met c.v. naar onderstaand adres,
t.a.v. de heer J. de Koning. Voor meer inlichtingen kunt u ons ook telefonisch bereiken. Deze
wervingsactie verloopt in samenwerking met 'Baeten Pot, Adviseurs in Personeelsbeleid'.
ondernemen op mensenmaat
Bleijko Betonindustrie
Mariadijk 6A, 4588 KJ Walsoorden
tel. 0114-684000 - fax 0114-682380
Baeten Pot
Adviseurs in Personeelsbeleid
0
mmm
MAATWERK IN FLEXIBILISERING
Post Blankestijn Projecten
is een toonaangevend
bureau op het gebied van
flexwerk. Gespecialiseerd
in detachering voor
functies op het gebied
van produktie, admi
nistratie en techniek.
Binnen onze resultaat
gerichte visie bestaat
uitsluitend ruimte voor
medewerkers die
affiniteit vertonen met
alles wat zij doen en
ondernemen. Die
motivatie weten wij te
stimuleren door onze
werkgeversfunctie op
maatschappelijk betrokken
wijze in te vullen.
Zoekt voor haar opdrachtgever ATAG Keukentechniek BV een energieke
en enthousiaste:
Taken:
verzorging van een kwalitatief
hoogstaande service in uw rayon;
het verhelpen van storingen aan
keuken en bedrijfskeuken
apparatuur zoals gas-, electra-,
induktie, ceratherm en halotherm-
kookplaten, ovens, friteuses,
magnetrons, vaatwassers en
koelkasten;
het geven van produkt-
informatie en gebruikersadviezen
aan de konsument;
installeren en plaatsen van
apparaten;
het geven van technische
adviezen aan onze afnemers;
administreren van service-
bezoeken en beheren van eigen
voorraad onderdelen.
Wij vragen:
technisch MBO-niveau, bij
voorkeur MTS-E, verkregen door
Bl-1 of schrijf naar: Post Blankestijn Projecten, Tolweg 26, 3851 SK ERMELO,
Tel. nr.: 0341 - 561199. Fas nr.: 0341 - 562504.
opleiding en/of werkervaring
(in de witgoedbranche strekt tot
aanbeveling);
dienstverlenende instelling en
commerciële vaardigheden;
grote mate van zelfstandigheid
en initiatief;
goede kontaktuele en represen
tatieve eigenschappen;
flexibele instelling t.a.v. werk
zaamheden en werktijden;
enige tijd onder hoge werkdruk
goed kunnen blijven functioneren.
Standplaats:
Breda/Bergen op Zoom en
omgeving.
Wij bieden:
een boeiende en afwisselende
functie;
een goed salaris en secundaire
arbeidsvoorwaarden.
GEMEENTE
Z U N D E R T
De gemeente Zundert is een aantrekkelijke woon- en werkgemeente met 14.000 inwoners en bestaat uit de
dorpen Zundert, Klein Zundert, Wernhout, Achtmaal en Schijf (gedeeltelijk). De gemeente is betrokken bij de
gemeentelijke herindeling die naar verwachting per 1 januari 1997 zal plaatsvinden.
De gemeentelijke organisatie is opgebouwd uit de sectoren Middelen, Ruimtelijke Ordening en Milieu, Open
bare Werken en Maatschappelijke Zorg en de stafafdeling Personeel, Organisatie en Voorlichting.
Voor de sectie Sociale Zaken van de sector Maatschappelijke Zorg zoeken wij een enthousiaste
Functie-informatie:
het verzorgen van de intake;
2. rapportage en advisering met betrekking tot aanvragen en heronderzoeken in het kader van de
ABW/IOAW/IOAZ/WBO en inclusief het actief stimuleren van de uitstroom waaronder begrepen
de individuele trajectbemiddeling;
3. terugvordering en verhaal ingevolge de genoemde regelingen;
4. het redigeren van beschikkingen;
5. werkzaamheden m.b.t. de taakstelling VVTV'ers;
6. het voeren van de woningzoekendenadministratie en het adviseren omtrent woningtoewijzing.
Functie-eisen:
1relevante mbo-opleiding (mbo-sd, meao);
2. een zakelijke, actieve, klantgerichte instelling, goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaar
digheid;
3. kennis van de sociale kaart;
4. affiniteit met administratief werk en ervaring met tekstverwerking;
5. zelfstandig en in teamverband kunnen werken;
6. ervaring in genoemde werkzaamheden is noodzakelijk.
Salaris:
Afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring zal inschaling plaatsvinden maximaal in niveau 7 (max. 4.311 .-
bruto per maand).
In verband met herindelingafspraken is de functie voorshands tijdelijk tot 1 januari 1997 met een mogelijk
aansluitend dienstverband vanaf 1 januari 1997.
Inlichtingen en sollicitatie:
Nadere inlichtingen kunt u verkrijgen bij de chef van de sectie Sociale Zaken, de heer A.F.M. Boemaars, of de
heer C.A.E. van Rossum, hoofd van de sector Maatschappelijke Zorg, telefoonnummer 076-5973354.
Uw sollicitatie kunt u vóór 20 mei 1996 richten aan het college van burgemeester en wethouders van Zundert,
Postbus 10.0014880 GA Zundert.
Mondelinge aquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Zeer regelmatig zijn wij op zoek naar MBO'ers en HBO'ers die
interesse hebben in een baan bij een bank in de regio Breda. De
mogelijkheden zijn divers: cliëntadviseurs, hypotheekadviseurs,
etc. De voorkeur gaat uit naar kandidaten die bankervaring
hebben. Bent u voor korte of lange tijd beschikbaar en bent u in
bezit van een MBO- of HBO-diploma? Ga dan langs bij de
dichtstbijzijnde Randstadvestiging om uw mogelijkheden te
bespreken of bel onderstaand telefoonnummer.
Informatie bij Astrid Meijer-Kauffman, tel. (0162) 42 92 80,
Oosterhout, Nieuwstraat 6b.
Een aantal dagen sla en bloemkool snijden en dan naar Kreta.
Per eind mei zoeken wij zeer gemotiveerde jonge mensen
(tussen de 17 en 19 jaar) die voor een aantal weken ijsbergsla en
bloemkool willen snijden bij een tuinder in Steenbergen.
Informatie bij Paula van Maren, tel. (0167) 56 12 22,
Steenbergen, Markt 4.
Heb je veel heftruck- en magazijnervaring, dan zijn wij op zoek
naar jou. Wij zoeken regelmatig zeer gemotiveerde mensen die
ervaring hebben op dit gebied en beschikbaar zijn voor lange
tijd. Heb jij interesse, neem dan zo snel mogelijk contact met ons
op.
Informatie bij Daniëlle van Oers, tel. (0167) 56 12 22,
Steenbergen, Markt 4.
Bent u een ervaren diamantzetter (25-35 jaar) en tevens full
time beschikbaar? Dan hebben wij een perfecte baan voor u bij
een relatie in Bergen op Zoom. U gaatdeel uit maken van een
jong en enthousiast team van ongeveer 15 werknemers. Bent u
geïnteresseerd en zoekt u een vaste baan, neem dan snél
contact met ons op.
Informatie bij Ingrid Geurts, tel. (0164) 25 88 80,
Bergen op Zoom, Parade 2.
Ziekenverzorgenden, groepsleiders, verpleegkundigen, MDGO
VP/VZ-ers, afgestudeerde HBO-V-ers, IC-CCU verpleegkundigen,
O K-assistenten, artsen, bejaardenverzorgenden, studenten HBO-
V kunnen via Randstad Uitzendbureau direct aan de slag. De
vraag naar tijdelijke krachten is het afgelopen jaar toegenomen
waardoor u nu meer kans maakt op een (andere) baan. De
gezondheidszorginstellingen in Zuidwest-Brabant en Breda e.o.
schakelen Randstad Uitzendbureau in om de tijdelijke banen in
te vullen. Wilt u zich inschrijven neemt u dan contact op met de
dichtstbijzijnde Randstadvestiging. Wilt u meer informatie over
b.v. cursussen of de veranderingen t.g.v. de Wet BIG belt u dan
met de vestiging in Breda.
Informatie bij Jeannet Mastebroek, tel. (076) 514 16 16,
Breda, Kloosterplein 7.
risicobeheer, pensioenmanagement, financiële diensten
Raamsdonksveer Barendrecht
Wilhelminalaan 4 Walmolen 41
(0162)-522278 (0180)-613457
- i
De activiteiten van onze organisatie zijn voornamelijk
toegespitst op pensioen- en hypotheekadvisering, em
ployee benefits, estate planning en risicobeheer. Binnen
deze organisatie zijn zes accountmanagers buitendienst
actief. Ter ondersteuning van deze accountmanagers zijn
wij op zoek naar een:
(voor onze vestiging Raamsdonksveer)
Tot uw taken behoren onder andere:
- voorbereiden van acties t.b.v. accountverwer-
ving
- maken van afspraken met (potentiële) klanten
- zelfstandig uitwerken van offertes en adviezen
- fungeren als aanspreekpunt voor onze relaties
en de account-managers buitendienst
Functie-eisen:
- opleiding op HBO-niveau
- assurantie A-diploma of studerend hiervoor
- ruime ervaring op een assurantiekantoor
- leeftijd 25-35 jaar
- goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkings
vaardigheid
- dynamische en creatieve persoonlijkheid
Wij bieden u een interessante baan binnen een jong en
dynamisch team.
Bent u geïnteresseerd dan kunt u een schriftelijke sollici
tatie, voorzien van c.v., sturen aan:
Efficiënt Risicobeheer B.V.
Postbus 267
4940 AG Raamsdonksveer
T.a.v. mevrouw L. Bos-van Seeters
Met 160 vestigingen voor
uitzending, replacement,
detachering en werving
selectie biedt Vedior asb
meer mogelijkheden voor
werkgevers, werknemers
en mensen die op zoek
zijn naar werk.
van 10.00 uur tot 16.00 uur. U bent van
harte welkom om zich in te laten schrij
ven voor diverse functies m/v.
Tevens willen wij ook: vakantiekrach
ten inschrijven. Vergeet niet uw fiscaal
nummer, bank-/gironummer en geldig
legitimatiebewijs mee te nemen en kom
op een van de zaterdagen in mei naar:
Vedior asb, Nieuwe Markt 53c, Roosend
aal, tel: (0165) 545955.
Een van de diensten van onze gemeente is de Bestuursdienst. Deze opereert als een
zelfstandige dienst en wordt door verschillende en afdelingen gevormd,
waaronder de afdeling Bestuur en Management Ondersteuning. Deze afdeling bestaat
uit vier secties. De sectie Onderzoek en Informatie is hier een van. Deze richt zich op
advisering aan bestuur en diensten met betrekking tot gemeentelijk onderzoek en het
leveren van informatieprodukten en prognoses. Binnen deze sectie van de afdeling
Bestuur en Management Ondersteuning is de functie vacant van
voor 38 uur per week; 32 uur per week is bespreekbaar.
Doel:
Verrichten van wetenschappelijk onderzoek op stedelijke/regionale schaal ten behoeve
van beleidsontwikkeling.
Taken:
verrichten van wetenschappelijk beleidsonderzoek op diverse taakvelden, met name
op het gebied van demografie verrichten van analyses;
adviseren aan bestuur, concernstaf en diensten op basis van onderzoek;
kwantitatief onderbouwen van strategie en beleid;
leveren van een bijdrage aan de totstandkoming van informatie- en onderzoeks-
produkten van de sectie;
maken van demografische prognoses;
publiceren van inzichten en analyseresultaten in rapportages;
onderhouden van externe werkcontacten, voor zover het de projecten betreft;
leggen en onderhouden van contacten met vakgenoten, in ieder geval binnen de
regio West-Brabant en de provincie Noord-Brabant;
signaleren van toekomstige ontwikkelingen die van belang zijn voor de gemeente Breda.
Functie-eisen:
universitair werk- en denkniveau, opleiding bij voorkeur op het gebied van sociale
geografie;
goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
kennis van en ervaring met demografie, kennis van prognosemodellen en modellen
van onderzoek, met name op demografisch gebied;
ervaring met SPSS, dBase, Lotus en WP, of daaraan verwante programma's; kennis
van software-ontwikkeling;
kennis van en ervaring met toegepaste statistiek, praktische ervaring met kwantitatief
onderzoek;
zelfstandig afhandelen van werkzaamheden en verrichten van projectwerkzaamheden;
minimaal vijf jaar relevante werkervaring;
persoonskenmerken: praktisch, zakelijk, dienstverlenend, coöperatief, innovatief,
interesse in gemeentelijke en regionale problematiek.
Salaris:
Afhankelijk van leeftijd en ervaring is een salaris bereikbaar van 7.082,- bruto per
maand op full-time basis, zijnde het maximum van schaal 11
Informatie:
Telefonische inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij het hoofd van de afdeling
Bestuur en Management Ondersteuning, de heer J.P. Kruf, (076) 529 35 12, of de heer
H. de Nie, personeelsfunctionaris Bestuursdienst, (076) 529 34 98.
De gemeente Breda als werkgever streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrouwen.
Ook wil de gemeente meer leden van etnische minderheidsgroepen en gehandicapten in
dienst nemen. Daarom worden leden uit deze prioriteitsgroepen verzocht te solliciteren.
Belangstellenden kunnen binnen tien dagen schriftelijk hun sollicitatie richten aan de
heer L.R.J.M. de Feber, algemeen directeur Bestuursdienst, Postbus 90156,
4800 RH Breda, onder vermelding van vacaturenummer 96-05.
ECCO Uitzendburo Is één van de grootste uitzendorganisaties ter wereld en
heeft1200 vestigingen In 34 landen. Sinds 1991 Is ECCO actiefin Nederland.
Met veel succes! Hoe dat komt? ECCO is een typisch nononsense buro.
We houden van aanpakken en we streven naar100% tevreden klanten. Daar
doen we alles voor. Die Instelling wordt gewaardeerd. Er zijn nu a! bijna 70
vestigingen. Daar blijft het niet bij want we hebben ambitieuze groeiplannen.
Er Is bij ECCO dus enorm veel (ultzendjwerk aan dé winkel
Op dit moment zoeken wij een
Uitzend b« r o b.v.
Hoofdkantoor
ir D.S. Tuijnmanweg4b
4131 PN Vianen
Postbus 220
4130 EE Vianen
Me i^kir
tnodi
T
et is niet
ren in de
jmen."
Henk VonhoffHij verdien
raar geschiedenis, als lie1
mer voor de WD, als
CKM, als burgemeester
commissaris van de konii
Over een paar weken gaat
Umoet weg omdat u 65 jat
het mocht, langer willen b
„Ik voer het ambt nog alti
uit en heb de indruk dat
vertrek zitten te wachten
een gegevenheid, ik weet s
1996 met pensioen moet."
Zou het niet een recht in p
moeten zijn om op je 651
werken?
„Ja. Ik ben voorstander v:
nering. Ik vind dat we men
veel te snél en veel te stra
ten ontzeggen op basis vat
- Sommige mensen kunnen
nog goed functioneren. E
moet je op hun vijftigste
moeten houden. Een vaste
stoppen met werken is zee
arbitrair. Het is nou eenm;
vind het overbodig."
„Daar komt nog een argur
sen zijn die dóór willen we
nog geen pensioen te ontv
een bijdrage leveren aan
ren."
V/eet u hoeveel aow u stra
„Samen met mijn vrouw
/lenk ik dat ik iets meer da
den in de maand krijg."
Klopt. Zou u daar van ron
„Nee, ik zou niet alleen va
nen komen. Dat hoeft ooi
nagenoeg veertig jaar var
leven een redelijke pensioe
bouwd."
Zon u het rechtvaardig vi
dat aanvullende pensioen
om de aow in stand te hou
„Nee, dat zou ik niet redeli
sioen komt niet van de ste
heb ik voor gespaard. Da
zeer hoge premies voor bel
a' redelijk solidair ben.
wordt een deel van mijn
pensioen. In de tweede pla
ECCO zoekt een gedreven uitzendprofessional met pioniersbloed. Een echte ondernemer, die een
belangrijke bijdrage wil leveren aan de uitbouw van onze vestiging in Breda. Snel reageren op vragen,
direct inspelen op kansen; daarmee is ECCO groot geworden. We zoeken een intercedent (m/v) voor
uitbreiding van ons filiaal Breda met diezelfde mentaliteit. Iemand die resultaat gencht werkt
en tegelijk uitstekend met mensen kan omgaan.
.Functie eisen;
Initiatiefrijke, tactvolle en vasthoudende instelling
Kunnen werken in teamverband
Leeftijd 23 tot 28 jaar
Opleiding op MBO-niveau of HBO-niveau met minimaal 2 jaar werkervaring
ECCO biedt:
Een enthousiaste werksfeer
Grote mate van zelfstandigheid
Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
Uitstekende carrièrekansen
Uitsluitend indien u voldoet aan de gestelde eisen, zien wij uw sollicitatiebrief met c.v,
14 dagen na het verschijnen van deze krant tegemoet, U kunt uw
ECCO Nederland b.v., t.a.v. Bas Hermes, Rechterstraat49,5281