DE STEM P E O l\l E E intercedent Ere bov H Verantwoordelijke Personeelszaken Bijstandsconsulent <m/v) efficient Vedior Brabant gs3g§|s- Personeel ECC01 Commissc c 5 c 5 bleijko Kansen in tijdelijk werk onderzoeker/demograaf (v/m) enthousiaste P ost Blankestijn Projecten gemeente breda 25 a 30 jaar - HBO of universitair niveau Servicemonteur m/v Bent u geïnteresseerd? Bankmedewerkers m/v Medewerker tuinder m/v Algemeen medewerkers m/v Diamantzetter m/v Gezondheidszorgpersoneel m/v -ir randstad uitzendbureau Efficiënt Risicobeheer B.V. Commercieel binnendienst medewerker assurantiën m/v ASB Vedior asb Roosendaal is in mei elke zaterdag geopend The flexible workforce ...brengt de juiste baan binnen uzv bereik] DE STEM de stem zaterdag 11 mei 1996 X ijl Bleijko is in Europa één van de belangrijkste producenten en verdelers van een uiterst compleet assortiment beton producten voor wegenis- en rioleringswerken en waterbouw. Bleijko, met hoofdzetel te Walsoorden (Zeeuws- Vlaanderen, regio Hulst), behoort tot een internationale groep, omvat productie- en handelsvestigingen in Neder land, België en Frankrijk en telt ca. 150 medewerkers. Bleijko geniet een uitstekende reputatie op het vlak van kwali teit en service, investeert in nieuwe producten en markten, maar vooral in de mensen die de voorziene expansie voor de komende jaren zullen waarmaken. Daarom zoeken wij momenteel het Bleijko-feam te versterken met een (m/v) Functie in aanvang zal u instaan voor de implementatie van het personeelsbeleid. Zo bent u actief betrokken bij: het beheer van de personeelsadministratie en de verwante sociaal-juridische aspecten, de ondersteuning van de lijnmanagers op het vlak van personeelsbeheer (rekrutering, integratie, evaluatie, vorming, remuneratie de uitbouw van constructieve interne en externe sociale relaties, van een efficiënte interne communicatie en van een stimulerend bedrijfsklimaat. Verder verricht u projectwerk en adviseert u de directie inzake diverse terreinen van het P&O-beleid (bv. personeelsinformatiesysteem, prestatiebeoordeling, verloningssystemen, werkorganisatie). Op termijn groeit u door naar een meer verantwoordelijke functie, waarbij u als personeelsmanager, samen met de directie, het personeelsbeleid verder ontwikkelt en concreet gestalte geeft. Profiel u bent 25 a 30 jaar, heeft een relevante opleiding in de menswetenschappen genoten (niveau HBO of universitair) en kan zo mogelijk terugkijken op een eerste allround ervaring in personeelszaken. U bezit een goede kennis van de arbeids- en sociale wetgeving in Nederland. Kennis van de wetgeving terzake in België is een troef. U toont zin voor initiatief, bent nauwgezet en contactvaardig en beschikt over een brede praktische talenkennis. U heeft affiniteit met het Zeeuws-Vlaamse land en de cultuur, en bent in ieder geval bereid zich in de regio te vestigen. Aanbod Bleijko biedt met deze boeiende en verantwoordelijke groeifunctie de kans op een reële loopbaanuit bouw in personeelsmanagement. Er is een goed salarispakket voorzien, in verhouding tot uw ervaring en potentieel. Interesse Stuur dan zo snel mogelijk uw sollicitatiebrief met c.v. naar onderstaand adres, t.a.v. de heer J. de Koning. Voor meer inlichtingen kunt u ons ook telefonisch bereiken. Deze wervingsactie verloopt in samenwerking met 'Baeten Pot, Adviseurs in Personeelsbeleid'. ondernemen op mensenmaat Bleijko Betonindustrie Mariadijk 6A, 4588 KJ Walsoorden tel. 0114-684000 - fax 0114-682380 Baeten Pot Adviseurs in Personeelsbeleid 0 mmm MAATWERK IN FLEXIBILISERING Post Blankestijn Projecten is een toonaangevend bureau op het gebied van flexwerk. Gespecialiseerd in detachering voor functies op het gebied van produktie, admi nistratie en techniek. Binnen onze resultaat gerichte visie bestaat uitsluitend ruimte voor medewerkers die affiniteit vertonen met alles wat zij doen en ondernemen. Die motivatie weten wij te stimuleren door onze werkgeversfunctie op maatschappelijk betrokken wijze in te vullen. Zoekt voor haar opdrachtgever ATAG Keukentechniek BV een energieke en enthousiaste: Taken: verzorging van een kwalitatief hoogstaande service in uw rayon; het verhelpen van storingen aan keuken en bedrijfskeuken apparatuur zoals gas-, electra-, induktie, ceratherm en halotherm- kookplaten, ovens, friteuses, magnetrons, vaatwassers en koelkasten; het geven van produkt- informatie en gebruikersadviezen aan de konsument; installeren en plaatsen van apparaten; het geven van technische adviezen aan onze afnemers; administreren van service- bezoeken en beheren van eigen voorraad onderdelen. Wij vragen: technisch MBO-niveau, bij voorkeur MTS-E, verkregen door Bl-1 of schrijf naar: Post Blankestijn Projecten, Tolweg 26, 3851 SK ERMELO, Tel. nr.: 0341 - 561199. Fas nr.: 0341 - 562504. opleiding en/of werkervaring (in de witgoedbranche strekt tot aanbeveling); dienstverlenende instelling en commerciële vaardigheden; grote mate van zelfstandigheid en initiatief; goede kontaktuele en represen tatieve eigenschappen; flexibele instelling t.a.v. werk zaamheden en werktijden; enige tijd onder hoge werkdruk goed kunnen blijven functioneren. Standplaats: Breda/Bergen op Zoom en omgeving. Wij bieden: een boeiende en afwisselende functie; een goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden. GEMEENTE Z U N D E R T De gemeente Zundert is een aantrekkelijke woon- en werkgemeente met 14.000 inwoners en bestaat uit de dorpen Zundert, Klein Zundert, Wernhout, Achtmaal en Schijf (gedeeltelijk). De gemeente is betrokken bij de gemeentelijke herindeling die naar verwachting per 1 januari 1997 zal plaatsvinden. De gemeentelijke organisatie is opgebouwd uit de sectoren Middelen, Ruimtelijke Ordening en Milieu, Open bare Werken en Maatschappelijke Zorg en de stafafdeling Personeel, Organisatie en Voorlichting. Voor de sectie Sociale Zaken van de sector Maatschappelijke Zorg zoeken wij een enthousiaste Functie-informatie: het verzorgen van de intake; 2. rapportage en advisering met betrekking tot aanvragen en heronderzoeken in het kader van de ABW/IOAW/IOAZ/WBO en inclusief het actief stimuleren van de uitstroom waaronder begrepen de individuele trajectbemiddeling; 3. terugvordering en verhaal ingevolge de genoemde regelingen; 4. het redigeren van beschikkingen; 5. werkzaamheden m.b.t. de taakstelling VVTV'ers; 6. het voeren van de woningzoekendenadministratie en het adviseren omtrent woningtoewijzing. Functie-eisen: 1relevante mbo-opleiding (mbo-sd, meao); 2. een zakelijke, actieve, klantgerichte instelling, goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaar digheid; 3. kennis van de sociale kaart; 4. affiniteit met administratief werk en ervaring met tekstverwerking; 5. zelfstandig en in teamverband kunnen werken; 6. ervaring in genoemde werkzaamheden is noodzakelijk. Salaris: Afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring zal inschaling plaatsvinden maximaal in niveau 7 (max. 4.311 .- bruto per maand). In verband met herindelingafspraken is de functie voorshands tijdelijk tot 1 januari 1997 met een mogelijk aansluitend dienstverband vanaf 1 januari 1997. Inlichtingen en sollicitatie: Nadere inlichtingen kunt u verkrijgen bij de chef van de sectie Sociale Zaken, de heer A.F.M. Boemaars, of de heer C.A.E. van Rossum, hoofd van de sector Maatschappelijke Zorg, telefoonnummer 076-5973354. Uw sollicitatie kunt u vóór 20 mei 1996 richten aan het college van burgemeester en wethouders van Zundert, Postbus 10.0014880 GA Zundert. Mondelinge aquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Zeer regelmatig zijn wij op zoek naar MBO'ers en HBO'ers die interesse hebben in een baan bij een bank in de regio Breda. De mogelijkheden zijn divers: cliëntadviseurs, hypotheekadviseurs, etc. De voorkeur gaat uit naar kandidaten die bankervaring hebben. Bent u voor korte of lange tijd beschikbaar en bent u in bezit van een MBO- of HBO-diploma? Ga dan langs bij de dichtstbijzijnde Randstadvestiging om uw mogelijkheden te bespreken of bel onderstaand telefoonnummer. Informatie bij Astrid Meijer-Kauffman, tel. (0162) 42 92 80, Oosterhout, Nieuwstraat 6b. Een aantal dagen sla en bloemkool snijden en dan naar Kreta. Per eind mei zoeken wij zeer gemotiveerde jonge mensen (tussen de 17 en 19 jaar) die voor een aantal weken ijsbergsla en bloemkool willen snijden bij een tuinder in Steenbergen. Informatie bij Paula van Maren, tel. (0167) 56 12 22, Steenbergen, Markt 4. Heb je veel heftruck- en magazijnervaring, dan zijn wij op zoek naar jou. Wij zoeken regelmatig zeer gemotiveerde mensen die ervaring hebben op dit gebied en beschikbaar zijn voor lange tijd. Heb jij interesse, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Informatie bij Daniëlle van Oers, tel. (0167) 56 12 22, Steenbergen, Markt 4. Bent u een ervaren diamantzetter (25-35 jaar) en tevens full time beschikbaar? Dan hebben wij een perfecte baan voor u bij een relatie in Bergen op Zoom. U gaatdeel uit maken van een jong en enthousiast team van ongeveer 15 werknemers. Bent u geïnteresseerd en zoekt u een vaste baan, neem dan snél contact met ons op. Informatie bij Ingrid Geurts, tel. (0164) 25 88 80, Bergen op Zoom, Parade 2. Ziekenverzorgenden, groepsleiders, verpleegkundigen, MDGO VP/VZ-ers, afgestudeerde HBO-V-ers, IC-CCU verpleegkundigen, O K-assistenten, artsen, bejaardenverzorgenden, studenten HBO- V kunnen via Randstad Uitzendbureau direct aan de slag. De vraag naar tijdelijke krachten is het afgelopen jaar toegenomen waardoor u nu meer kans maakt op een (andere) baan. De gezondheidszorginstellingen in Zuidwest-Brabant en Breda e.o. schakelen Randstad Uitzendbureau in om de tijdelijke banen in te vullen. Wilt u zich inschrijven neemt u dan contact op met de dichtstbijzijnde Randstadvestiging. Wilt u meer informatie over b.v. cursussen of de veranderingen t.g.v. de Wet BIG belt u dan met de vestiging in Breda. Informatie bij Jeannet Mastebroek, tel. (076) 514 16 16, Breda, Kloosterplein 7. risicobeheer, pensioenmanagement, financiële diensten Raamsdonksveer Barendrecht Wilhelminalaan 4 Walmolen 41 (0162)-522278 (0180)-613457 - i De activiteiten van onze organisatie zijn voornamelijk toegespitst op pensioen- en hypotheekadvisering, em ployee benefits, estate planning en risicobeheer. Binnen deze organisatie zijn zes accountmanagers buitendienst actief. Ter ondersteuning van deze accountmanagers zijn wij op zoek naar een: (voor onze vestiging Raamsdonksveer) Tot uw taken behoren onder andere: - voorbereiden van acties t.b.v. accountverwer- ving - maken van afspraken met (potentiële) klanten - zelfstandig uitwerken van offertes en adviezen - fungeren als aanspreekpunt voor onze relaties en de account-managers buitendienst Functie-eisen: - opleiding op HBO-niveau - assurantie A-diploma of studerend hiervoor - ruime ervaring op een assurantiekantoor - leeftijd 25-35 jaar - goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkings vaardigheid - dynamische en creatieve persoonlijkheid Wij bieden u een interessante baan binnen een jong en dynamisch team. Bent u geïnteresseerd dan kunt u een schriftelijke sollici tatie, voorzien van c.v., sturen aan: Efficiënt Risicobeheer B.V. Postbus 267 4940 AG Raamsdonksveer T.a.v. mevrouw L. Bos-van Seeters Met 160 vestigingen voor uitzending, replacement, detachering en werving selectie biedt Vedior asb meer mogelijkheden voor werkgevers, werknemers en mensen die op zoek zijn naar werk. van 10.00 uur tot 16.00 uur. U bent van harte welkom om zich in te laten schrij ven voor diverse functies m/v. Tevens willen wij ook: vakantiekrach ten inschrijven. Vergeet niet uw fiscaal nummer, bank-/gironummer en geldig legitimatiebewijs mee te nemen en kom op een van de zaterdagen in mei naar: Vedior asb, Nieuwe Markt 53c, Roosend aal, tel: (0165) 545955. Een van de diensten van onze gemeente is de Bestuursdienst. Deze opereert als een zelfstandige dienst en wordt door verschillende en afdelingen gevormd, waaronder de afdeling Bestuur en Management Ondersteuning. Deze afdeling bestaat uit vier secties. De sectie Onderzoek en Informatie is hier een van. Deze richt zich op advisering aan bestuur en diensten met betrekking tot gemeentelijk onderzoek en het leveren van informatieprodukten en prognoses. Binnen deze sectie van de afdeling Bestuur en Management Ondersteuning is de functie vacant van voor 38 uur per week; 32 uur per week is bespreekbaar. Doel: Verrichten van wetenschappelijk onderzoek op stedelijke/regionale schaal ten behoeve van beleidsontwikkeling. Taken: verrichten van wetenschappelijk beleidsonderzoek op diverse taakvelden, met name op het gebied van demografie verrichten van analyses; adviseren aan bestuur, concernstaf en diensten op basis van onderzoek; kwantitatief onderbouwen van strategie en beleid; leveren van een bijdrage aan de totstandkoming van informatie- en onderzoeks- produkten van de sectie; maken van demografische prognoses; publiceren van inzichten en analyseresultaten in rapportages; onderhouden van externe werkcontacten, voor zover het de projecten betreft; leggen en onderhouden van contacten met vakgenoten, in ieder geval binnen de regio West-Brabant en de provincie Noord-Brabant; signaleren van toekomstige ontwikkelingen die van belang zijn voor de gemeente Breda. Functie-eisen: universitair werk- en denkniveau, opleiding bij voorkeur op het gebied van sociale geografie; goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden; kennis van en ervaring met demografie, kennis van prognosemodellen en modellen van onderzoek, met name op demografisch gebied; ervaring met SPSS, dBase, Lotus en WP, of daaraan verwante programma's; kennis van software-ontwikkeling; kennis van en ervaring met toegepaste statistiek, praktische ervaring met kwantitatief onderzoek; zelfstandig afhandelen van werkzaamheden en verrichten van projectwerkzaamheden; minimaal vijf jaar relevante werkervaring; persoonskenmerken: praktisch, zakelijk, dienstverlenend, coöperatief, innovatief, interesse in gemeentelijke en regionale problematiek. Salaris: Afhankelijk van leeftijd en ervaring is een salaris bereikbaar van 7.082,- bruto per maand op full-time basis, zijnde het maximum van schaal 11 Informatie: Telefonische inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij het hoofd van de afdeling Bestuur en Management Ondersteuning, de heer J.P. Kruf, (076) 529 35 12, of de heer H. de Nie, personeelsfunctionaris Bestuursdienst, (076) 529 34 98. De gemeente Breda als werkgever streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrouwen. Ook wil de gemeente meer leden van etnische minderheidsgroepen en gehandicapten in dienst nemen. Daarom worden leden uit deze prioriteitsgroepen verzocht te solliciteren. Belangstellenden kunnen binnen tien dagen schriftelijk hun sollicitatie richten aan de heer L.R.J.M. de Feber, algemeen directeur Bestuursdienst, Postbus 90156, 4800 RH Breda, onder vermelding van vacaturenummer 96-05. ECCO Uitzendburo Is één van de grootste uitzendorganisaties ter wereld en heeft1200 vestigingen In 34 landen. Sinds 1991 Is ECCO actiefin Nederland. Met veel succes! Hoe dat komt? ECCO is een typisch nononsense buro. We houden van aanpakken en we streven naar100% tevreden klanten. Daar doen we alles voor. Die Instelling wordt gewaardeerd. Er zijn nu a! bijna 70 vestigingen. Daar blijft het niet bij want we hebben ambitieuze groeiplannen. Er Is bij ECCO dus enorm veel (ultzendjwerk aan dé winkel Op dit moment zoeken wij een Uitzend b« r o b.v. Hoofdkantoor ir D.S. Tuijnmanweg4b 4131 PN Vianen Postbus 220 4130 EE Vianen Me i^kir tnodi T et is niet ren in de jmen." Henk VonhoffHij verdien raar geschiedenis, als lie1 mer voor de WD, als CKM, als burgemeester commissaris van de konii Over een paar weken gaat Umoet weg omdat u 65 jat het mocht, langer willen b „Ik voer het ambt nog alti uit en heb de indruk dat vertrek zitten te wachten een gegevenheid, ik weet s 1996 met pensioen moet." Zou het niet een recht in p moeten zijn om op je 651 werken? „Ja. Ik ben voorstander v: nering. Ik vind dat we men veel te snél en veel te stra ten ontzeggen op basis vat - Sommige mensen kunnen nog goed functioneren. E moet je op hun vijftigste moeten houden. Een vaste stoppen met werken is zee arbitrair. Het is nou eenm; vind het overbodig." „Daar komt nog een argur sen zijn die dóór willen we nog geen pensioen te ontv een bijdrage leveren aan ren." V/eet u hoeveel aow u stra „Samen met mijn vrouw /lenk ik dat ik iets meer da den in de maand krijg." Klopt. Zou u daar van ron „Nee, ik zou niet alleen va nen komen. Dat hoeft ooi nagenoeg veertig jaar var leven een redelijke pensioe bouwd." Zon u het rechtvaardig vi dat aanvullende pensioen om de aow in stand te hou „Nee, dat zou ik niet redeli sioen komt niet van de ste heb ik voor gespaard. Da zeer hoge premies voor bel a' redelijk solidair ben. wordt een deel van mijn pensioen. In de tweede pla ECCO zoekt een gedreven uitzendprofessional met pioniersbloed. Een echte ondernemer, die een belangrijke bijdrage wil leveren aan de uitbouw van onze vestiging in Breda. Snel reageren op vragen, direct inspelen op kansen; daarmee is ECCO groot geworden. We zoeken een intercedent (m/v) voor uitbreiding van ons filiaal Breda met diezelfde mentaliteit. Iemand die resultaat gencht werkt en tegelijk uitstekend met mensen kan omgaan. .Functie eisen; Initiatiefrijke, tactvolle en vasthoudende instelling Kunnen werken in teamverband Leeftijd 23 tot 28 jaar Opleiding op MBO-niveau of HBO-niveau met minimaal 2 jaar werkervaring ECCO biedt: Een enthousiaste werksfeer Grote mate van zelfstandigheid Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden Uitstekende carrièrekansen Uitsluitend indien u voldoet aan de gestelde eisen, zien wij uw sollicitatiebrief met c.v, 14 dagen na het verschijnen van deze krant tegemoet, U kunt uw ECCO Nederland b.v., t.a.v. Bas Hermes, Rechterstraat49,5281

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1996 | | pagina 22