■AN EEN BAAN! ESTEM P E R S O EEL POWER E ZAAK fóntrex bv. apino PROGRAMMEUR m/v /JCffNSPCD ERVAREN EXPEDITEUR (M/V) f aam )FESSIONAL services HEM homeij 53oisterwiik RAYON MANAGER J nr ADMINISTRATIEF CONSULENT (MA/) ASSISTENT BEDRIJFSLEIDER i Verkoopster/Kassière (m/v) Shell Benzinestation izijnmedewerkers Secretaresse fot) administratief Medewerksters ïekhoudkundig ledewerkster lewerker verkoop binnendienst rerkoop binnendienst istratief medewerker fr! tratief/automatiserings- medewerker 2ijn onze financiële produkten en 11 iv verkoopk waliteiten een overtuigende combinatie? Bewijs het bij AMEV. Logistics Engineer m/v Wij zoeken op korte termijn enkele jonge medewerkers om opgeleid te worden tot: voor ons Dit is een leuke job, waarbij in wisselende diensten 21 uur per week gewerkt wordt van maandag t/m zondag. Leeftijd: 18 a 20 jaar. Opleiding: minimaal MAVO-niveau Kandidaten met ervaring als kassière genieten de voorkeur. Sollicitaties: uitsluitend schriftelijk postbus 104, 4600 AC Bergen op Zoom Autobedrijf Difoga B.V. STOFFELS Vakantie vieren en toch iets bijverdienen? 1996 x 75 r1 bosterhout zijn wij op zoek naar: «ij magazijnmedewerkers die zeer flexibel luwkeurig kunnen werken. Zowel mannen 1 reageren (Manpower Oosterhout, 0162- Raamsdonksveer zoeken wij een secreta- jaar. Wij denken aan iemand die zelfstandiq rn voeren, die de Nederlandse taal perfect rrkeur 1 a 2 jaar relevante werkervaring en ise taal heeft. Verder moet je om kunnen f Windows. (Manpower Oosterhout, 0162- i Raamsdonksveer zoeken wij medewerkers ierverwerking. Ben je een harde werker en greageer dan snel. (Manpower, 0162- ïekhoudkundig medewerkster van ongeveer Iniveau. Heb jer ervaring met geautomati- ierwerking en rurenadministratie, dan ben jij degene die we it een parttime functie. (Manpower Ooster- fO) ie baan zoeken wij een zelfstandige MEAO'er die Engels en Duits in woord en geschrift be- tamheden bestaan o.a. uit correspondentie ping. (Manpower Oosterhout, 0162-460020) ;.[n Raamsdonksveer zoeken wij een ervaren jnnendienst met een opleiding op minimaal je tussen de 25 en 30 jaar en beheers je [Duits in woord en geschrift en kun je omgaan em dan contact met ons op. (Manpower Oos- 10020) hd met een goede kennis van Exact en cijfer- or het invoeren van boekhoudkundige gege- |r Oosterhout, 0162-460020) lor een vast bruto uurloon met ~-nl ille voordelen, kom dan langs bij [er Etten-Leur zijn wij op zoek naar een: Ipoed zijn wij voor een bedrijf in Etten-Leur op lotte administratief medewerker met goede Imatiseringspakketten. De werkzaamheden be- Ideracceptatie, voorraadbeheer en probieemop- j en werken m.b.t. computersystemen. Heb je net computers, en heb je een MBO-opleiding hdag a.s. contact met ons op of kom even )WER* pANISATIE Torenstraat 15, telefoon 0162-460020 Hof van den Houte 83-85, telefoon 076-5034006 Bij goed doorlopen van de opleiding zal de cursist een contract worden aan geboden van minimaal een jaar bij G7 Professional Services. De opleidingskosten worden gefinan cierd door G7 Professional Services. Van kandidaten wordt gevraagd, dat zij een bijdrage leveren aan de opleidings kosten vanaf 1000,-. Voor de eigen bijdrage van cursisten is eventueel vergoeding mogelijk door uit kerende instanties (of uw arbeids bureau) Computerij kan bij het benaderen van deze instanties behulpzaam zijn. Computerij Afdeling Werkgelegenheidsprojecten Boschdijk 139 5612 HB Eindhoven i Naam: Adres: Postcode: Woonplaats: Telefoonnummer: Knip de bon uit en stuur deze aan: I Computerij Werkgelegenheidsprojecte Boschdijk 139, 5612 HB Eindhoven^ J PÊOttiSIOHAL SIK VUES ZATERDAG 4 MEI 1996 X 71 AMEV Nederland N.V. neemt als grote en veelzijdige verzekeringsmaatschappij een toon aangevende plaats in binnen haar markten. Met als kenmerk een kwalitatief zeer hoogstaande dienstver lening. In deze rol was AMEV de eerste verzekeraar die fuseerde met een bank: VSB Bank. Kort daarop fuseerden AMEV/VSB met AG Groep, de grootste Belgische verzekeraar. Daaruit ontstond Fortis, een internationaal actief bank- en verzekeringsconcern. Via verschillende afzetkanalen wil AMEV Nederland op een rendabele wijze voorzien in de behoeften van particulieren en ondernemingen. Om steeds op nieuwe marktontwikkelingen te kunnen blijven anticiperen is AMEV overgestapt op een organisatiestructuur met drie business units. Dit zijn: AMEV Particulieren, Verzekeringen Ondernemingen en AMEV Pensioen Zorg. Met als gevolg: delegatie van bevoegdheden en kortere com municatielijnen. Voor de medewerkers betekent dit een toename van de individuele (resultaat) verant woordelijkheid en een extra beroep op ieders onder nemerschap. Kortom: AMEV biedt volop ruimte voor eigentijdse ideeën, initiatieven en veranderingen. Sluiten dit beeld en de vacature aan bij uw verwach tingen, dan maken wij graag kennis met u. Meer en meer particulieren zien het voordeel van sparen via levensverzekeringen, hypotheken en beleggingsprodukten. Eén ontwikkeling die de business unit AMEV Particulieren van harte ondersteunt. De produkten en het rendement van AMEV worden (zelfs) door concurrenten openlijk geroemd. Produkten zoals het ABC Spaarplan en het Variabel Investerings Plan (VIP) kennen dan ook veel tevreden klanten. Meer tevreden klanten zijn uiteraard welkom. Voor het aantrekken van nieuwe klanten zien we een belangrijke rol voor Financieel adviseurs weggelegd. Nieuwe adviseurs met veel enthou siasme en overtuigingskracht willen wij graag welkom heten. FINANCIEEL ADVISEUR Functie: Als Financieel adviseur (m/v) binnen het Finan cieel advies Team verkoopt u levensverzeke ringen, hypotheken en beleggingsprodukten aan belangstellenden in de regio West-Brabant en Midden-Zeeland. Met uw kennis en vaardig heden bent u in staat van onze produkten een pakket samen te stellen waarin de klant al zijn wensen vertaald ziet. Om uw taak doeltreffend te kunnen uitvoeren, wordt u op diverse gebieden onder steund. Zo krijgt u hulp bij het werven van klanten en het onderhouden van uw klanten kring. Profiel: U denkt op HBO-niveau, en naast assurantie kennis (vooral op het gebied van leven) hebt u ook ervaring in de verkoop van Levenprodukten en bent u bovendien overtuigend, enthousiast, ondernemend en zelfstandig. Als u ook nog aan toonbare verkoopresultaten kunt laten zien, en u bent in het bezit van een rijbewijs, dan komt u in aanmerking voor ons Financieel advies Team. Wij bieden u een dynamische baan aan in een klein en enthousiast team. De beloning is in sterke mate afhankelijk van de resultaten. In onze ogen bereikt een Financieel adviseur zeker een all-in jaarkomen van circa f. 90.000,- bruto. Daarnaast is er een tegemoetkoming in de kosten. Uw reactie: Spreekt de functie u aan en wilt u meer informatie? Neemt u dan contact op met de heer A. Lodder, manager Financieel Adviseurs, telefoon (010) 418 63 31. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u voor 25 mei 1996 richten aan de heer A. Lodder, Cipreslaan 20, 3053 NC Rotterdam. ffortii ondermming Scansped is onderdeel "an het Zweedse expeditie- coticern Bilspedition AB met 9300 werknemers wereldwijd, hoofdactiviteiten zijn stuk- ptderenvervoer en aanvullende logistieke diensten (Value Added Logistics). Scansped is sterk expansie- bericht en beschikt over een fijnmazig distributienetwerk in opa. Voor haar opdracht bevers realiseert Scansped dagelijks goederen- verplaatsingen naar en vanuit "heEuropese industriële centra. Scansped Holland heeft vestigingen in Ede, Oldenzaal Tilburg. In totaal werken er 115 mensen. Scansped Holland streeft steeds naar verdere Vrfectionering van de dienstver- iïng. Daardoor is de organisa- he voortdurend in beweging. ton alle medewerkers wordt ton ook een flexibele en klant- berichte instelling verwacht. H L L A IM o Ter ondersteuning van de business unit Logistics zoekt Scansped Hólland een TOT UW TAKEN BEHOREN: functioneel beheer van het logistieke voorraadsysteem organisatie, coördinatie en permanente optimalisatie van 44 ruimte, mensen, middelen en kwaliteit analyse van tenders verfijning performance indi catoren analyse bij investeringen nacalculaties vervanging van de General Manager Logistics en de Operations Manager Logistics WIJ VRAGEN: opleiding logistiek op HBO- niveau aantoonbare ervaring (tenminste drie jaar) in alle taakgebieden aanleg voor analyse, structuur en commercie beheersing van de moderne talen uitstekende communicatieve vaardigheden ruime kennis van geautomatiseer de systemen i, tr Het'ft u vragen Over deze vacature dan kunt u contact opnemen met de heer F. Smeets, Manager Human Resources, te hereiken bij Scansped Tilburg, telefoon (013) 4625111. Hw sollicitatiebrief gelieve u uiterlijk 18 mei a.s. te sturen naar Scansped Holland B.V.,t.a.v. de heer F.J.M. Smeets, Postbus 718, 5000 AS Tilburg. j voor arts jonge, i '"ternaticmale expeditie WRWAROtNC WAREHOUSING Wij denken hierbij aan een jonge stressbestendige man of vrouw met een opleicftrtg op middstbaaf niveau, die; Bij voorkeur de Engelse er» Duitse teel goed beheerst, zowel in woord als geschrift r Ervaring heeft to het vervoer van contpieetvraobten, deelpartijen eo stukgoed Bekend is met, of geïnteresseerd ie in. geeutomatiseerde ptanningssystamen e Commercieel aangelegd is r Een fiexibeie instelling heeft voor wat betreft de werktijden Beschikt u bovendien over goede contactuele eigenschappen, sociale en communicatieve vaardigheden en tevens het vermogen om zowel zelfstandig als in groepsverband te werken, dan bent u wellicht de juiste persoon om ons team te komen versterken. Belangstellenden worden verzocht hun schriftelijke sollicitatie, voorzien van C.V., binnen 14 dagen te richten aan de directie van Bintrex bv. Postbus 461, 4900 AL Oosterhout Homeij Oisterwijk is een gerenommeerd importeur van staahvaren en instrumenten. Vanaf de oprichting in 1970 heeft het bedrijf een gestage groei doorge maakt en telt momenteel een 35-tal medewerkers. De klanten (voornamelijk vakzaken op verschillende gebieden) kunnen rekenen op een breed assortiment messen, scharen, tafel-lkeukengerei en instrumenten uit de gehele wereld. Homeij Oisterwijk vertegenwoor digt exclusief vooraanstaande merken als Victorinox (de originele Swiss Army Knives), Diamant Sabatier (koksmessen uit Frankrijk), Opinel (zakmessen uit Frankrijk), ChefsChoice (slijpmachines uit de USA.), Muela (sponmessen uit Spanje) en Silva (kwaliteits kompassen uit Zweden). IMPORTEUR STAALWAREN EN INSTRUMENTEN In ons bedrijf is de volgende vacature ontstaan (m/v): Zuid-West Nederland Functie-inhoud: U wordt verantwoordelijk voor het beheer van de vele bestaande relaties in uw rayon, alsmede de verdere uitbouw van de klantenkring. U neemt deel aan beurzen en u heeft een scherp oog voor markt- en produktontwikkelingen. Efficiënte bezoekplanning en zorgvuldige rapportage aan de verkoopleider vindt u vanzelfsprekend. Functie-eisen: U heeft een opleiding op ten minste MBO-niveau en daarnaast beschikt u over (enige) commerciële werkervaring. Ervaring in een buitendienstfunctie en/of kennis van detailhandelsmarkten is een pré. U bent klant- en resultaatgericht in denken en handelen en u werkt accuraat U beschikt over heel wat doorzettingsvermogen en bent uiteraard representatief. Vanwege de uitgebreide collectie moet u met duizenden produktcodes kunnen omgaan. Ook vindt u affiniteit met de afnemers en de produkten een voorwaarde voor succes. Uw leeftijd ligt tussen de 25 en 35 jaar. Tijdens de intensieve inwerkperiode maakt u kennis met het bedrijf, haar aanpak, klanten en de produkten. Homeij biedt u een passend salaris en een goede werksfeer binnen een dynamisch bedrijf. De secundaire arbeidsvoorwaarden, die o.a. een representatieve auto, provisie- en pensioenregeling omvatten, zijn uitstekend te noemen. Voelt u zich geknipt voor deze functie? Schrijft u dan uw sollicitatiebrief, voorzien van c.v. voor 13 mei 1996 naar: Homeij Oisterwijk B.V., ta.v. de directie, Postbus 17, 5060 AA Oisterwijk. Nadere informatie kunt u inwinnen bij de heer F. Blekxtoon (verkoopleider), tel. 013-5282804. De Stichting SDB is een gestaag in omvang groeiende organisatie die vooral werkzaam is voor opdrachtgevers in de intramurale ouderenzorg. De SDB biedt zowel uitvoerende hulp als advisering op het gebied van administratieve dienstverlening, automatisering, bouw- en huisvestingsvraagstukken en organisatievraagstukken. DUINDOORN 30 - 2262 AR LEIDSCHENDAM De afdeling administratieve dienstverlening draagt zorg voor een adequaat beheer van de administratie, financiën en exploitatie voor een groot aantal verzorgingshuizen en verpleeghuizen in Nederland. Daarbij wordt een op maat gesneden dienstverlening in tijd en deskundigheid gegarandeerd. Voor de regio (West) Brabant zien wij uit naar gegadigden voor de functie van Functie-informatie Afhankelijk van de specifieke situatie in dé instellingen kan de nieuwe collega belast worden met het zelfstandig voeren van de gehele administratie of met het administratief management. In het laatste geval dienen de administratief medewerkers van de instellingen begeleid te worden De werkzaamheden bestaan ondermeer uit het opstellen van financiële jaarverslagen en begrotingen en het bege leiden van het automatiseringsproces. Het informeren en adviseren van directies en besturen wordt een steeds belangrijker onderdeel van de taak. Onze eisen Gezien de kwaliteitseisen die wij stellen aan onze consulenten verwachten wij van de gegadigden een afgeronde SPD-opleiding of HEAO/BE met daarnaast enkele jaren ervaring in het voeren van administraties, bij voorkeur in de zorgsector. Kennis van automatise ring is een vereiste. Het spreekt voor zich dat uitstekende contactuele eigenschappen, een goede uitdrukkingsvaardigheid en het ont plooien van eigen initiatief van belang zijn voor deze zelfstandige en ambulante functie. Onze voorkeur gaat uit naar kandidaten in de leeftijd tot 40 jaar, woonachtig in de regio West Brabant. U dient in het bezit te zijn van het rijbewijs B en een eigen auto. Ons aanbod Wij bieden een ambulante, veeleisende en zelfstandige functie die u deels zelf vorm kunt geven. Een goede salariëring (afgestemd op leeftijd, opleiding en werkervaring). De overige voorwaarden zijn gebaseerd op het'rechtspositiereglement van de SDB, waarbij opname in het pensioenfonds PGGM geldt. Informatie Nadere informatie over de functie is verkrijgbaar bij mevrouw D.H.G. Garsten, staffunctionaris P&O, telefoon 070-3.570.822. Schriftelijke sollicitaties kunnen binnen twee weken na verschijning worden gericht aan de directie van de Stichting SDB, Postbus 302, 2260 AH Leidschendam. SCHOENEN KLEDING SPORT Scapino is een bedrijf met ruim 150 winkels in Nederland, België en Duitsland en heeft de vaart er goed in! Scapino-klanten vinden er een modieuze en klinkende kollektie schoenen, vrijetijds- en sportkleding en sportartikelen voor het hele gezin. De prima kwaliteit en de altijd vele guldens voordeel worden zeer op prijs gesteld. Scapino blijft nieuwe winkels openen. Voor ons filiaal in Breda zijn wij op zoek naar enthousiaste mensen met uitstraling voor de funktie van Onze voorkeur gaat uit naar de kandidaat die: Ouder is dan 21 jaar Vertroop ervaring heeft in de detailhandel (schoenen, kleding) Een opleiding heeft genoten op tenminste MEAO-MDS-niveau Bereid is te verhuizen naar de vestigingsplaats Een positieve instelling en een krachtig doorzettingsvermogen heeft Heeft u belangstelling voor deze interessante en uitdagende funktie? Schrijf dan snel aan Scapino b.v., t.a.v. de afdeling personeelszaken. Postbus 250, 9400 AG ASSEN en sluit een recente pasfoto bij. Bredasestr. 25 - Bergen op Zoom 0164-25 02 00 Administratie- en Uitrekenbureau Voor Apotheken zoekt voor haar afde ling Computerservice een Functie-inhoud: - ontwikkelen en aanpassen van programmatuur t.b.v. onze cliënten - helpdesk-werkzaamheden bij vragen en technische storingen - de functie heeft een tijdelijk karakter en kan in overleg in deeltijd worden vervuld Functie-eisen: - vakgerichte opleiding minimaal op MBO-niveau - programmeer-ervaring bij voorkeur in BBx-progression 4 - kennis van UNIX is een pre - goede contactuele eigenschappen Bijzonderheden: Voor b.v. een recentelijk afgestudeerde HBO'er Informatica is dit een uitstekende gelegenheid om werkervaring op te doen. Uw sollicitatiebrief met curriculum vitae kunt u richten aan AUVA, Post- bus 7245, 4800 GE Breda, t.a.v. dhr. P.A.J. Kroes. CLEANING Kom dan bij Stoffels Cleaning werken met een uurloon boven het mini mum en werktijden die bij jouw vakantie kunnen aansluiten. Voor schoonmaakwerk kunnen wij vakantiekrachten plaatsen bij diverse opdrachtgevers in heel Zeeland, Brabant en Rotterdam en omstreken. Meld je meteen aan via dit aanmeldingsformulier en stuur dit in een dichte envelop op naar: Stoffels Cleaning Antwoordnummer 125 4530 VB Terneuzen o.v.v. vakantie-aanmelding (een postzegel is niet nodig) Naam: Adres: Postcode en woonplaats: Telefoonnummer: Geboortedatum: Beschikbaar van t/m Voorkeur: ochtend/middag/avond/flexibel (a u b doorstrepen wat niet van toepassing is)

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1996 | | pagina 39