Vijf Oscars voor 'Braveheart' DE STEM Marleen Gorris blij met haar Oscar r irrmmm Nederlandse speelfilm 'Antonia' beste niet-Engelstalige inzending Zegevierende 'Antonia' gaat opnieuw draaien in Nederlandse bioscopen Mel Gibson nu bij de grote acteurs achter de camera Willeke van Ammelrooy schreeuwde het uit Duitsland en Rusland niet naar Songfestival Shooting Party wint Annie MX, Schmidt-prijs Afman voorzitter) Nederlands Film Festival Underworld/ Dave Clarke The Auteurs Sting Kenny Wayne Shepherd „Ik ben een kerkdienst" Catherine Keyl, tatkshowpresentatrice Gids WOENSDAG 27 MAART 1996 DEElQ Hollywood (anp) - Marleen (lorris houdt de Oscar triom fantelijk in haar hand als zij v it de limousine stapt. De of ficiële plichtplegingen zijn chter de rug. Nadat ik gewonnen had, sleep- t ;n ze me het hele gebouw door, 1 egeleid door twee jongens. Je 1 omt ergens boven, daar zit je oor een batterij fotografen. Dan a je naar een andere ruimte en .aar sta je voor een hele zaal vol schrijvende pers en radio. Daar na weer naar een andere zaal met 1 v-pers. Die stellen vragen, maar ik weet niet meer wat ze ge- vraagd hebben en wat ik geant woord heb." Marleen Gorris zei geen idee te hebben gehad over de kansen van Antonia omdat ze de andere ge nomineerde films niet heeft ge zien. Ook weet ze niet waarom Antonia in Amerika is aangesla gen. „Blijkbaar vinden ze het een warme, liefdevolle film over het leven zelf." Ze had niet verwacht dat de film een succes zou worden. „Daar kan je van tevoren niets van zeg gen. Dat hoopt iedereen altijd wel, maar als mensen die films maken dat zeker zouden weten zouden ze over de toverformule beschikken, en die kent niemand. Het is altijd afwachten. We kre gen een indicatie dat de film mis schien goed ontvangen zou wor den op het filmfestival van Tor onto." Gorris weet niet wat deze film voor haar toekomst zal beteke nen. Of dit een doorbraak in Amerika is. In ieder geval gaat ze wel weer een Nederlandse film maken. Willeke van Ammelrooy was tij dens de uoitreiking van haar stoel achterin de zaal gesprongen en schreeuwde het uit toen 'Anto nia' tot winnaar van de beste bui tenlandse film werd uitgeroepen. „Helemaal niets voor mij", zegt ze na afloop op het Antonia- feestje in Hollywood in een Itali aans restaurant. „De mensen om me heen keken me vreemd aan en vroegen zich af waarom ik zo op gewonden deed. Dat is Antonia zei er eentje. En dan krijg je de vraag: waarom zit ze niet bij de regisseur maar ergens achteraan. Dat heb ik maar niet uitgelegd. Maar het is wel jammer dat ik daarom niet naar het officiële bal kon, waar alle sterren komen en de Ameri kaanse pers. Niet dat ik in een nieuwe carrière geloof, maar je moet zo'n kans toch ook niet weggooien." Willeke van Ammel rooy geeft op de stoep voor het restaurant interviews weg, de ene na de andere sigaret opstekend en praat met een glas whiskey in de hand vanaf een publieke tele foon op de stoep met de Neder landse radio en televisie. De beste actrice en de beste acteur: Susan Sarandon en Nicholas Cage. foto's reuters Los Angeles (anp/rtr/afp/dpa) - Het middeleeuwse rid der-epos 'Braveheart' van Mel Gibson is de grote winnaar geworden tijdens de jaarlijkse uitreiking van de Oscar- prijzen in Los Angeles. 'Antonia' van de Nederlandse re gisseur Marleen Gorris won de Oscar voor de beste niet- Engelstalige film. Door Jos Kessels Los Angeles - Na het winnen van de Oscar zal 'Antonia' van Marleen Gorris opnieuw in een aantal grotere biosco pen in ons land gaan rouleren, om de liefhebbers die de ij]® gemist hebben, alsnog aan hun trekken te laten komen. 'Antonia' is een vrouwenkro niek met in de hoofdrol Willeke van Ammelrooy. Na 'De aan slag' van Fons Rademakers in 1986 is het de tweede keer dat een film uit ons land deze prijs wint. De laatste dagen voor de uitrei king van de jaarlijkse Academy Awards werd steeds duidelij ker dat 'Antonia's Line', zoals de film in Amerika heet, een zeer goede kans maakte, te meer omdat de concurrentie niet echt groot was. 'Antonia' is namelijk een film die Amerikanen wel ligt. De film gaat over leven, liefde en dood, verteld in een magisch- realistische stijl, met een posi tieve inslag. De vuurdoop van de film vorig jaar op het festival van Cannes was een vertoning die het min der goed gedaan zou hebben in Hollywood-kringen. Gorris wilde toen bij de première na melijk geen mannen toelaten. Later kreeg de film in Utrecht twee Gouden Kalveren en won nog diverse internationale phj. zen. In ons land liep de film vervol gens heel behoorlijk zonder uit te groeien tot een kassucces. Zes weken geleden werd hij® Amerika uitgebracht, in 23 len, waar hij tot nu toe rui® I een miljoen gulden opbracht De film zal er nu op schaal gaan draaien. Natuurlijk is de Oscar een stol. mulans voor de film, maar de waarde ervan moet niet over-1 schat worden. Fons Rademakers meende t 'De aanslag' dat hij kon draai-1 en wat hij wilde en dat d nancierders in de rij zonden) staan, maar kwam be uit. Heel wat Oscar-winnaars inde categorie beste buiten films verdwijnen later in ande-1] re landen anoniem uit c scoop. Dat merkje ook met be- II kroonde buitenlandse films in 11 ons land. 'Braveheart' werd uitgeroepen tot beste film, Gibson tot beste regisseur en cameraman John Toll werd onderscheiden voor de beste cinematografie. 'Brave heart' versloeg in de categorie beste film 'Sense and Sensibility', 'Apollo 13', 'Babe' en 'II Postino'. 'Braveheart' verzamelde ook nog de Oscars voor de beste make-up en voor de beste montage van ge luidseffecten. De makers van de verliezende films bleven praktisch met lege handen staan. Alleen voor Emma Thompson, die in 'Sense and Sen sibility' een hoofdrol vervult, was er de Oscar weggelegd voor het beste script gebaseerd op be staand materiaal. Tot het beste oorspronkelijke script werd 'The Usual Suspects' uitgeroepen van Christopher McQuarrie. De prijs voor het beste geluid was voor 'Apollo 13'. Geluidstechnici Rick Dior, Steve Pederson, Scott Millan en David Macmillan na men de prijs in ontvangst. De beste visuele effecten waren vol gens de jury te zien in 'Babe'. Regisseuse Marleen Gorris won met 'Antonia's Line' zoals de film in Amerika heet, de Oscar voor de beste niet-Engelstalige film. Het is de tweede maal dat de felbe geerde prijs naar Nederland gaat: Fons Rademakers ging haar voor met 'De Aanslag'. 'Antonia' won van 'AU things fair' uit Zweden, 'Poussières de vie' uit Algerije, 'O Quatrilho' uit Brazilië en het Ita liaanse 'L'Uomo deUe stelle'. Anne Frank De film 'Anne Frank Remembe red' van Jon Blair won de Oscar voor de beste documentaire. „An ne Frank was dol op films", zei Mel Gibson, zelf Oscar-winnaar ('Braveheart'), reikt hier de Os car uit aan Marleen Gorris ('Antonia'). Blair in zijn dankwoord. „In 1942 schreef ze in haar dagboek dat ze graag naar Hollywood wilde ko men." Als eerbetoon stond An ne's jeugdvriendin Miep Gies op het podium. De jury kende de Oscar voor de beste acteur toe aan Nicolas Cage voor zijn rol in 'Leaving Las Vegas', het epos over een man die naar Las Vegas gaat om zich er dood te drinken. Tot beste actrice werd Susan Sa randon uitgeroepen voor haar rol in 'Dead Man Walking', het ver haal van een terdoodveroordeel- de, gespeeld door Sean Penn. Sa randon ontwikkelde zich de afge lopen jaren tot een van de popu lairste actrices met haar spel in 'Atlantic City' (1980), 'Thelma Louise' (1991) en 'Lorenzo's Oil' (1992). De 68e uitreiking van de Oscars die door een miljard mensen op de televisie werd gevolgd, werd vlot aan elkaar gepraat door ko- medienne Whoopi Goldberg. De actrice verhulde haar achter grond niet en zei blij te zijn dat Bob Dole de Republikeinse presi dentskandidaat wordt. „Dan krijgt hij het te druk om naar de film te gaan", zei ze verwijzend naar de kritiek onder de republi keinen op geweld en seks in Hol- lywood-producten. Ultra-conser vatief Pat Buchanan kreeg van Goldberg een speciale veeg uit de pan: „Van hem komen filmtitels als Dangerous Minds, Clueless en Dumb and Dumber". De prijs voor de beste mannelijke bijrol ging naar Kevin Spacey voor zijn spel in de thriller 'The Usual Suspects'. Hij versloeg Ja mes Cromwell ('Babe'), Ed Harris ('Apollo 13'), Brad Pitt ('12 Mon keys') en Tim Roth ('Rob Roy'). De Oscar voor de beste vrouwe lijke bijrol werd toegekend aan Mira Sorvino in de komedie 'Mighty Aphrodite' van Woody Allen. En de prijs voor de beste origine le muziekscore was voor Disney's 'Popahontas' van Alan Menken (muziek) en Stephen Schwartz (tekst). Kirk Douglas Een speciale Oscar voor zijn ge hele loopbaan kende de jury toe aan Kirk Douglas. „Ik zie mijn vier zoons hier - ze zijn trots op de oude man", zei hij. „Ik ben er ook trots op vijftig jaar lang deel te zijn geweest van Hollywood." Zijn zoon Michael, zelf al lang drager van de Oscar, zat vol tra nen in het publiek. Jon Blair met zijn trofee ('An ne Frank Remembered poseert met Miep Gies, jeugdvriendin van Anne Frank. Genève (dpa/anp) - Duitsland en Rusland behoren tot de zeven landen die de voorselectie voor het Eurovisie Songfestival niet hebben doorstaan. Ook de zan gers en zangeressen uit Israël, Roemenië, Denemarken, Mace donië en Hongarije zullen hun stem op 18 mei niet tijdens de fi nale van het festival in Oslo mo gen laten horen. Dat heeft de Eu ropean Broadcasting Union (EBU) bekendgemaakt. Vrijdag was al bekend geworden dat Maxine en Franklin Brown, die met het nummer 'De eerste keer' de Nederlandse finale won nen, door de voorselectie waren gekomen. Zij zullen als vijftiende van de 23 toegelaten deelnemers optreden. Los Angeles (anp) - Mel Gibson, de maker van 'Braveheart', schaart zich met de Oscar voor de beste regisseur bij prominente collega's. Andere grote acteurs die de hoogste eer van Hollywood kregen voor hun prestaties achter de camera zijn: John Huston Bob Fosse Woody Allen Robert Redford Warren Beatty Richard Attenborough Sydney Pollack Kevin Kostner Clint Eastwood Treasure of Sierra Madre (1948) Cabaret (1972) Annie Hall (1977) Ordinary Family (1980) Reds (1981) Gandhi (1982) Out of Africa (1985) Dances with Wolves (1990) Unforgiven (1993) Amsterdam (anp) - The Shootujl Party krijgt de Annie M.G. Sc-I midt-prijs 1995 voor het Wl 'Kaal'. Staatssecretaris Naisnl Cultuur reikt de 31 maart uit tijdens het 9e Post-I bank Kleinkunst Festival in oei Stadsschouwburg in Amstertkl De prijs, die sinds 1991 wil toegekend, bekroont jaarlijks' mooiste lied uitgevoerd in i Nederlands theater. Vorig jul kreeg Bram Vermeulen de onder-f scheiding voor 'Een jongen'. Utrecht (anp) - Mr. F.J. 1 wordt de nieuwe voorzitte van het Nederlands FilmFs| tival in Utrecht. Hij volgt li nus Haks op die de functievij jaar heeft uitgeoefend. Afman is sinds 1988 directe van Metronome Productions,! bedrijf actief op het gebied til financieringsadviezen voori en televisieproducties. Van 1SSJ tot 1993 was hij managing c tor van International Cre Management in Los Angeles. Afman was betrokken bij P ducties als 'King Kong', 'Supc man II', 'Rambo', 'Terminatï 'Platoon', 'The name of ther 'A room with a view', 'When# ry met Sally', 'Total recall i 'Dances with wolves'. DE MEEST spraakmakende dance/techno-cd's van het mo ment zijn ongetwijfeld Archive One van Dave Clarke en Second Toughest Of The Infants van Un derworld. Beide platen voeren fier de Moordlijst van OOR/Vpro aan en het zijn inderdaad bijzon dere werkjes. Om met Underworld te begin nen. Sinds in 1994 hun cd Dub- nobasswithmyheadman ver scheen, heb ik een zwak voor dit Engelse trio. Het was voor het eerst dat ik écht door electroni- sche dansmuziek gepakt werd, wat te danken was aan de per fecte synthese tussen techno, dub en rock, en het gebruik van gitaarsamples en verkipte voca len. Opvolger Second Toughest Of The Infants zit mogelijk nog knapper in elkaar dan Dubno- bass... Inmiddels is jungle toege voegd aan de invloedsfeer, waar door de beats minder knallen en meer percussie-klanken wordt gebruikt. De nieuwe sound is direct duide lijk aanwezig in het prachtige 16 minuten durende openingsnum mer Juanita. In Banstyle horen we vervolgens hoe ambient en jungle in combinatie met blues fragmenten klinken. Die blues gitaar horen we later nog beter terug in Blueski (Karl Hyde luis tert de laatste tijd veel naar Ro bert Johnson, vandaar). Verder Underworld neemt je mee op een reis door een muzikaal univer sum die je niet mag missen. foto bmg komen we onder andere een lek kere hardcore techno-track te gen (Rowla) en is Stagger een waardige subtiele afsluiter. Underworld neemt je op de cd mee op een reis door een muzi kaal universum vol verrassende techno, trance, ambient, jungle, rock etc. Een reis die je niet mag missen. (Junior Boy's Own/BMG). Dave Clarke dan. Hij is een jonge Engelse deejay die met Archive One zijn eerste cd aflevert na eerder furore gemaakt te hebben met de single-trilogie Red. Ook Clarke verkent en overschreidt de grenzen van de techno. Erg fraai doet-ie dat in No One's Dri- vin dat voorzien is van vette hip hop-beats en samples van Paris en Grandmaster Flash. Clarke is evenmin vies van een potje jung le Wokimaar pleegt net zo makkelijk met snoeiharde beats een aanval op het middenrif (Wisdom to Wiseof gaat de 'dis co-toer' op Southside Clarke wisselt monotone, stacca to stukken af met melodieuze nummers die af en toe zelfs van vocalen voorzien worden. Meer dan Underworld is Clarke, die zich ook een liefhebber van de Amerikaanse jaren tachtig-hou se toont, gericht op de dansvloer. Maar hoewel ook zeker een aan rader, vind ik zijn muziek toch net iets minder spannend en ver rassend. (Deconstruction/BMG) PAUL VERLINDEN ECHT VROLIJK word je niet van de liedjes op de derde cd van The Auteurs, After Murder Park. Dat heeft niet zo zeer met de mu ziek te maken maar vooral met de teksten die vol staan van dood, oorlog en alledaagse desil lusies. „We are lying here, wai ting to be buried," zingt Au teurs-brein Luke Haines in het fraaie maar te korte titelnum- Het mag dan allemaal niet opge wekt zijn, de teksten zijn uitste kend en dat geldt in grote lijnen ook voor de muziek. The Auteurs komen uit Engeland, maar kun nen we hen ook onder de Britpop plaatsen? Van de ene kant wel want ook deze groep haalt zijn invloeden uit rijke Britse pop verleden, van de andere kant doen ze dat minder opzichtig dan de meeste van hun collega's en is hun muziek ook minder 'poppy'- De muziek op After Murder Park, waarin veel viool, cello en orgel wordt gebruikt, is afwisse lend rauw, sereen en sinister. Nummers zitten knap in elkaar en kennen veel tempowisselin gen. Dat alles maakt de cd, ge produceerd door Steve Albini (o.a. PJ Harvey en Nirvana), niet altijd even pakkend, maar dat zal ook niet de pretentie van The Auteurs zijn. (Hut/Virgin) PV STING HEEFT het er zelf naar gemaakt. Zijn voorgaande stu dio-platen The soul cages en Ten summoner's tales, waren zware, somber stemmende albums met weinig muzikale variatie. Op de nieuwe cd Mercury falling staan een paar nummers die min of meer in het verlengde liggen van die voorgangers en daardoor hoor je her en der zeggen dat Mercury falling net zo'n saaie, zwaarmoedige plaat is. De sin gle-keuze van Let your soul be your pilot draagt aan .die indruk nog wat extra bij. Voeg daarbij dat het imago van Sting er een is van een man die zich via allerlei (muzikale) projecten het leed van de wereld toeeigent en je hebt het beeld van iemand die zwaar op de hand is. Toch zijn de kwalificaties saai en heavy wat Mercury falling be treft onterecht. De nieuwe plaat is een sterke, evenwichtige cd, waarop Stings kwaliteiten opti maal tot hun recht komen. Pre tentieloze lichtvoetigheid zoals ten tijde van de Police en op zijn eerste solo-plaat hoef je niet meer te verwachten, maar deze nieuwe plaat bevat wel degelijk opgewekte muziek. Nummers als I'm so happy i can't stop crying, All four seasons en Twenty five to midnight zijn leuke nummers die een mooi contrast vormen met zwaardere stukken zoals bijvoorbeeld het symfonisch aandoende openingsnummer The hounds of winter en het ge dreven, gospel-achtige Let your soul be your pilot. Het instrumentale peil van Mer cury falling is zeer hoog. Sting zelf op bas, gitarist Dominic Mil ler, toetsenist Kenny Kirkland en vooral drummer Vinnie Co- laiuta kleden Stings in wezen simpele muziek op indrukwek kende wijze aan. De toevoeging van goed saxofoonwerk van Branford Marsalis en spetteren de bijdragen van The Memphis Horns maakt de plaat er alleen maar beter op. Omdat muzikale peil zo hoog is kan zelfs het in het Frans gezongen bossa nova nummer La belle dame sans re grets door de beugel. Enige mis ser vind ik het wat drakerige Valparaiso, maar die slechte smaak is snel weggepoetst met het fraaie country-achtige slot nummer Lithium sunset. Stings tekstschrijverstalenten stonden altijd al buiten kijf, maar dit keer stelt hij ze geluk kig in dienst van rijke, geva rieerde muziek. Dat heeft een buitengewoon mooie plaat opge leverd. (A M, Polydor) WIM VAN LEEST AMERIKAANSE ELEKTRI SCHE blues is heel vervelend als je platen moet aanhoren van de zoveelste redelijk begaafde gita rist die oude voorbeelden dunne tjes overdoet. Maar als ei I echt talent in het genre opduikt! dan kan die blues nog altijcWI zijn. Prachtige staaltjes van zulke a-I lige muziek hoor je op Ledbettfl Heights, de debuut-cd van»! nog piepjonge gitarist Ml Wayne Shepherd. Kenny Waf*! werd op zevenjarige leeftijd ®l het blues-virus besmet metto®'! ie met zijn vader een concert#! wijlen Stevie Ray Vaughan KJ zocht. Sindsdien heeft hij J die muziek vastgebeten en t beluisterd en nagespeeld wal-1 maar te pakken kon krijg®,! vrij jong jamde hij met denog I vende legendes uit de hij werd zelfs gevraagd or tioneel gitaarwerk te voor posthume opnam® 1 Willie Dixon. In '95 kreeg Kenny Wayne platencontract en met mans band nam hij vorlH,i| zijn eerste plaat op. Die p staat vol met dampeni sche blues, maar ook n» J verwante rock die aan de w^T Brothers en Lynyrd SkyI doet terugdenken. j| Kenny Wayne Shepherd sFI gitaar met een gemak dat onvoorstelbaar is. Het li#" ul mer While we cry laat hore hij op podium nu al tegen veau van een Stevie na; han aanzit en omdat Wayne ook als componist dige in zijn mars heeft, W® een gouden toekomst in te liggen. (Giant Records. the!»! IpëSTEM NEDERLAND 1 F 02 Een huis in Jeruzalem, bijl I haal voor de jeugd 11407 Bert/e Knor, kindermagaziij Tom Tim, Williams wond zen, De melktandmuisjes, La] jes en Nijntje I ■14 32 Studio op stelten met El Freddy, Ratjetoe, Robbedol gestorven, Pete Pete en Kr| |16 00 Journaal lk 06 Goeiemiddag! 16 54 De week van, gesprekken Ji1719 (2W) Charlie Chaplin, slapl B 17 45 The Cosby Show ||812 Boggle, spelletje Ik heb al een boek, literair| zine B1SU0 DeAsoShow 119 53 PP: Uitzending Unie 55+ §20 00 Journaal 20.30 Middlemarch, serie 2128 Televizier, actualiteiten 3 21.57 Everybody's All Ami) T speelfilm 23,57 Teevee Studio. Gast: Pim f (tot 00.30) NEDERLAND 2 [09.00 Koekeloere (tot 09.15) 09 30 Ik, Mik Loreland (tot 09.5(7 110.00 Verhalen uit de bijbel (to] 116.10 De Waltons, serie 116.58 Als je durft, jongerenmagd 117,29 2 Vandaag, actualiteiteij 17,30 en 18.00 Journaal,) Sportjournaal en 18.51 Hoq ten uit het nieuws 119 01 Verrassend Nederland, va| magazine 119.29 Ik weet het beter, spelletjl |19.57 Enkel spel II. Afl. 1: Intervi] Hans van Helden [20.35 StudioSport 122.00 Perfect Tribute, speelfilm [23.30 Journaal 23.35 Modern management (toj NEDERLAND 3 07.00 Journaal 07.07 Klokhuis |07.24 Verhalenverteller 07.29 Ontbijt-tv met elk half uil naai en 8.10 NOS-Sportjourrj 09.00 Journaal 09.05 (PP): SP Kook tv 09.30 (ZW) Charlie Chaplin 09.43 Vinger aan de pols 10.08 Ontdek de chemie [10.38 Eenmaal andermaal 1.03 De week van li L31 Boggle [11.59 MiddagEditie met Journaal Den Haag en 12.30 NOS-SpJ naai J3.00 Journaal ■3.08 Kleur bekennen 13 59 Zembla [14.40 Kunstmest 15.22 Op nieuwe toeren [16.00 Journaal Desmonds, comedy [6.32 Het allochtoon video circL 17.02 Hall of Fame, portret: s| Dali, de kunstenaar 17.07 Dieren centraal 1728 Halfway Across the Gal] jeugdserie BELGIË FRANS 1 P6.35 Neighbours, soap 17.05 La L Karlos, magazine 17.30 The Waltol [18.30 Regions soir 18.50 Cartes sJ Ihagazine 19.05 Le quotidien del JI9.30 Nieuws 20.10 Au nom de la f lisch magazine 21.15 Witness to L jution, Amerikaanse speelfilm uit l] fommy Lee Wallace met Sean Yog tanou en George Newbern 22.50 film 23.20 Nieuws BELGIË FRANS 2 17.00 (ia passé quand? Katholieke! Pkg 17.31 Agenda vert 17.32 CheF [kin, paardensportmagazine 18.00 pla, kinderprogramma 19.00 Neig T>ap 19.25 Paardenkoersen 19.301 ansl.: Agenda vert 19.45 Supergo] I Vous permettez, Raymond 19.3 I?'- vriendschappelijke interlarf BiÊ-frankrijk live 21.50 Foot t J2.20 Nieuws. Aansl.: Le jeu des jei] |es géants du stade, portret sportl foot mondial 23.20 Zaalvoetbl |elais-Namen (tot 23.45) DUITSLAND 1 >■30 Morgenmagazin 09.00 Heut srien-Fieber met Die Bambus-Bal E tekenfilm; Der diebische Königl ipi.OO Heute 11.04 The Bad Nevf fnenkaanse speelfilm uit 1976 pl Ritchie met Walter MatthaJ [Neal en Vic Morrow 12.40 iL •■55 Presseschau 13.00 Mittagsl Wirtschafts-Telegramm 14 •sschau 14.03 Rehmsen, talkshol gesschau 15.03 Juliane Andrl ')-55 Jurgen Fliege antwortl gesschau 16.03 Fliege, talkshol gesschau 17.10 Brisant, magaziit .gionale informatie 17.50 Tagl lm Sc3)?!11 17,55 Verbotene Lie] /5 (5) Marienhof, serie 18.5[ K?„v°etbal:, Duitsland-Denl L' "9s1 im Flugpreis inbegril plage 22.30 Tagesthemen 23.0C vie de Véronique, speelfiln «ntmagazin 00.50 Les chiens, si i 5 Nachtmagazin DUITSLAND 2 P/0 2,e Duitsland 1 13.45 d! fe 14,15 Ocean Girl, jei Eiuh ,°s Geburtstagsecke 14J IL klnderserie 15.05 LogJ lij33 15,15 Wickie und diel ■re Ha ker,filrn 15.45 Heute li IJ 9enbecks' serie 16-35 Jedl ¥u e ,52! 17,00 Abendmagal iutM9 25 MH°telParadieS' S61 Eju. 9 5 M°na M., misdaadse] K Scchatten über dem R| lei/p |U8r orscbun9/ magazinl »nntti0UTal 22"15 Zündstoff: vvf abzocken, reportage 23

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1996 | | pagina 18