AFDELINGSHOOFD M/V «f INTERSELLING TRAINING Jim ex ING*) BANK VERTEGENWOORDIGER m/V V Secretaresses ter ondersteuning van de economische faculteit WERKEN INEEN VEELZIJDIG BEDRIJF HET ST. ELISABETH ZIEKENHUIS COMMERCIËLE BINNENDIENSTMEDEWERKERS (m/v) PB Accountmanager Particuliere Relaties voor ons kantoor Hulst 4T- tW 1 P' Van der Velde 'Am., van'DljJ<b HUIS h jonge, ambitie cfht St Elisabeth ziekenhuis Tilburg vestiging DIRE DE STEM ZATERDAG 23 MAART 1996 De Katholieke Universiteit Brabant (KUB) is een gespecialiseerde univer siteit op het gebied van mens- en maatschappijwetenschappen. Het grootste gedeelte van de universiteit is gevestigd op één locatie aan de rand van Tilburg. Bij de KUB werken meer dan 1600 medewerkers en krij gen ruim 10.000 studenten onder wijs. De 19 opleidingen en 10 onder zoeksinstituten verzorgen (postdoc toraal) onderwijs en onderzoek van uitstekende kwaliteit. Ook zijn er ondersteunende diensten die zorgen voor het reilen en zeilen van de universiteit. De KUB biedt allerlei moderne faciliteiten, opdat mede werkers en studenten hun werk zo goed mogelijk kunnen verrichten. Faculteit der Economische Wetenschappen De Faculteit der Economische Weten schappen, met 5000 studenten en 350 medewerkers, is de afgelopen jaren sterk gegroeid door toegenomen belangstelling van studenten en uit breiding van onderzoekscapacitei ten. Die positie wil de faculteit behouden door het accent te blijven leggen op de kwaliteit van onderwijs en onderzoek. Belangrijke aspecten hierbij zijn het zorgzame karakter van haar onderwijs en de internatio nale reputatie van de onderzoeks school en het onderzoeksinstituut van de faculteit (CentER). De Faculteit der Economische Weten schappen roept kandidaten op voor de functies van: a. Secretaresse onderwijsbureau b. Secretaresse faculteitsbureau c. Vakgroepsecretaresse econometrie a. Secretaresse onderwijsbureau m/v vacaturenummer 300.96.03 Taken U bereidt de onderwijsevalu aties op administratief en logistiek gebied voor en voert ze uit. U houdt toezicht op de verwerking van deze evaluaties en doet eventueel voor stellen ter verbetering van de proce dures, in overleg met het hoofd van het onderwijsbureau. U geeft algemene informatie aan studenten en docenten. Verder omvat uw taak secretariële werkzaamheden, zoals postbehande- ling, agenda- en archiefbeheer en DE KUB IN TILBURG - tekstverwerking, en ondersteuning van diverse commissies binnen de faculteit. Functie-eisen U hebt een HAVO- of MEAO-opleiding, aangevuld met een secretariële opleiding. De Nederlandse en Engelse taal beheerst u goed. Verder vragen we goede contactuele eigenschappen, stressbestendigheid en ervaring met WP 5.1. Arbeidsvoorwaarden Het betreft een full-time functie voor de periode van drie jaar. Daarna wordt besloten of de functie een structureel karak ter krijgt, van minimaal 0,5 fte. Uw salaris bedraagt maximaal 3.752,- bruto per maand (schaal 5 BBRA '84). Informatie Voor inlichtingen neemt u contact op met mevrouw drs. G. Korevaar, hoofd onderwijs bureau, telefoon 013-4668235. b. Secretaresse faculteitsbureau m/v vacaturenummer 300.96.04 Taken U notuleert vergaderingen en zorgt voor de vergaderstukken. Ook geeft u algemene informatie over faculteitsaangelegenheden. Verder behoren postbehandeling, agenda- en archiefbeheer en tekst verwerking tot uw takenpakket. Functie-eisen U hebt een HAVO- of VWO-opleiding, aangevuld met een secretariële opleiding en meerdere jaren ervaring als secretaresse. Verder vragen we goede beheersing van het Nederlands en Engels, prima contactuele eigenschappen en ervaring met WP 5.1. Arbeidsvoorwaarden U krijgt een aanstelling voor 20 uur per week. Het salaris bedraagt maximaal 3.752,- bruto per maand bij een volledig dienstverband (schaal 5 BBRA/84). Dit kan bij verdere door groei uitlopen tot maximaal 3.931,- bruto per maand (schaal 6 BBRA '84). Informatie Voor inlichtingen kunt u contact opnemen met mevrouw drs. G.J.M. van den Maagdenberg, secretaris van de Faculteit der Economische Wetenschappen, telefoon 013-4662420. c. Vakgroepsecretaresse econometrie m/v vacaturenummer 300.96.02 Taken U bereidt vergaderingen administratief voor en verzorgt de MENS- EN MAATSCHAPPIJWETENSCHAPPEN notulen. U verstrekt algemene infor matie aan medewerkers, studenten en bezoekers. De ontvangst van (buitenlandse) gasten en de organi satie van congressen vallen eveneens onder uw verantwoordelijkheid. Verder hebt u secretariële taken, zoals afhandeling van routinematige correspondentie, archiefbeheer, tekstverwerking (waaronder formules), en beheert u de agenda's van de vakgroepleden. Functie-eisen U hebt een HAVO- of VWO-opleiding. Bovendien hebt u een secretariële opleiding en meer dere jaren ervaring als secretaresse. Verder vragen we goede beheersing van het Nederlands en Engels, prima contactuele eigenschappen en erva ring met WP 5.1. Arbeidsvoorwaarden U krijgt een aanstelling voor 24 uur per week. Het salaris bedraagt maximaal 3.752,- bruto per maand bij een volledig dienstverband (schaal 5 BBRA '84). Dit kan bij verdere door groei uitlopen tot maximaal 3.931,- bruto per maand (schaal 6 BBRA '84). Informatie Inlichtingen over de functie kunt u krijgen bij prof.dr. A.J.J. Talman, voorzitter van de vakgroep, telefoon 013-4662346 of bij het vakgroepsecretariaat, telefoon 013-4662430. Voor alle functies geldt Sollicitatie U kunt uw schriftelijke sollicitatie voor 3 april 1996 richten aan de Katholieke Universiteit Brabant, ter attentie van mevrouw drs. G.J.M. van den Maagdenberg, secretaris van de Faculteit der Economische Wetenschappen, postbus 90153, 5000 LE Tilburg, onder vermelding van het vacature nummer in de linkerbovenhoek van de envelop. Emancipatiebeleid Het universitaire beleid is gericht op het in dienst nemen van een groter aantal vrouwen, gehandicapten en leden van etnische minderheids groeperingen. Zij worden daarom nadrukkelijk uitgenodigd te solliciteren. Katholieke Universiteit Brabant (full-time) Het St. Elisabeth Ziekenhuis is een compleet en com plex bedrijf. In deze boeiende organisatie werken dage lijks ruim 2000 mensen, direct en indirect, samen aan de zorg voor de patiënten. Het St. Elisabeth Ziekenhuis telt 27 verpleegafdelingen, die zorgdragen voor een optimale verpleging en verzorging van de klinische patiënten. Op 1 oktober a.s. zal, in samenwerking met het Maria Ziekenhuis te Tilburg, een PAAZ met 24 behandel- plaatsen worden geopend. In de nieuwe afdeling wordt gewerkt met klinische behandeling en met op- namevervangende deeltijdbehandeling. De behandel- filosofie wordt gekenmerkt door een multidisciplinaire aanpak waarbij de medewerker behandel-verantwoor- delijk is voor dat deel waartoe hij/zij qua opleiding en functie bevoegd is. Voor deze nieuwe afdeling zoeken wij per 1 september 1996 een pionier die in staat is in samenwerking met de psychiaters de afdeling gestalte te geven conform vooraf vastgestelde uitgangspunten. Daarom roepen wij kandidaten op voor de functie van: verpleegkundig afdelingshoofd. Tot de taken behoren: Leidinggeven aan de afdeling en in samenwerking met de SFV'en coördineren van de behandelactiviteiten. In overleg met het medisch hoofd afstemmen van organi satorisch en behandelbeleid. Integreren van de PAAZ in het algemeen ziekenhuis. Zorgdragen voor kwali tatief goede besluitvorming op het gebied van patiën tenzorg en organisatorisch en beleidsmatig gebied. Participeren in de directe patiëntenzorg. Wat vragen wij: - diploma A en B of HBO-V; - managementopleiding; - ruime ervaring in de psychiatrie; - ervaring op het gebied van het leiden en coördi neren van een afdeling. - kennis van groepsprocessen in het kader van team interactie en therapieën. Wat bieden wij: Een adequate begeleiding bij het opstarten van de nieuwe afdeling. De mogelijkheid om alle facetten van afdelings- management vanaf het eerste moment toe te passen en gestalte te geven. Voor een pionier een grote en in teressante mogelijkheid om eigen inbreng te hebben in het ontwikkelen van een PAAZ. De functie is voorlopig ingedeeld in functiegroep 55. De overige voorwaarden zijn geregeld volgens de CAO- Ziekenhuiswezen. Informatie: Informatie over deze functie is, in de week na verschij ning, te verkrijgen bij de heer F. Brouwers, sectorhoofd PAAZ St. Elisabeth Ziekenhuis, bereikbaar in het Maria Ziekenhuis: telefoonnummer (013) 465 55 20 of (013) 465 56 55, sein 81-229 of bij de heer drs. J.H.M. van Laarhoven, psychiater van het St. Elisabeth Zieken huis, tel. (013)539 29 15. Sollicitatie: U kunt uw schriftelijke sollicitatie vóór 6 april 1996 richten aan de Dienst Personeelszaken van het St. Elisabeth Ziekenhuis, Postbus 90151,5000 LC Tilburg, onder vermelding van vacaturenummer JW/96.12. De selectiegesprekken worden gehouden in week 16. Het St. Elisabeth Ziekenhuis beschikt over eigen kinderopvang. Voor hen die voor het aanvaarden van deze functie dienen te verhuizen is de regeling verhuis kostenvergoeding van toepassing. HET IS MAAR NET WAT JE AANTREKT IN HET ST. ELISABETH ZIEKENHUIS Interselling Training is een landelijk opererende trainingsorganisatie. Onze dienstverlening bestaat uit het verzorgen van telefoon-, vet. koop- en managementtrainingen die primair gericht zijn op vergroting van specifieke vaardigheden. Dankzij onze resultaatgerichte'aan pak maken we sinds onze start in 1978 een zeer voorspoedige groei door. Om de toenemende activiteiten te ondersteunen, zijn weo zoek naar twee doortastende part time In deze zelfstandige functie bent u primair verantwoordelijk voor de bezetting van "open" trainingen. Het is onder meer uw taak om oi klanten en prospects op een prettige en deskundige wijze informatie te verstrekken over onze trainingsmogelijkheden. U belt daarvi onder meer met informatie-aanvragers en andere potentiële opdrachtgevers en deelnemers. Voor deze functie denken wij aan kandidaten met een (commerciële) MBO-opleiding, bij voorkeur met enkele jaren werkervaring in es, commerciële binnendienstfunctie of telemarketingfunctie. Uw leeftijd is 22 a 28 jaar en u werkt óf elke ochtend van 08.30 tot 12.30 uiit óf 's middags van 13.00 tot 17.00 uur. U beschikt over een zeer goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheid en u heeft ervaring met Wotfl en/of WordPerfect. Deze baan vraagt een energieke houding en een positieve werkinstelling. Zelfstandigheid, doorzettingsvermogen en een commerciële instelling kenmerken u. Daarnaast bent u initiatiefrijk, klantgericht en flexibel. Als u zich herkertt in dit profiel, stuur dan binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie een brief naar Interselling Trainins B.V., ter attentie van de heer P.M. Buwalda, Oeverkruid 13, 4941 W Raamsdonksveer. Vermeld in deze brief uw motivatie en sluit een beknopt curriculum vitae bij. ...ar JSSZT.MAAKT DEEL UIT VAN DE IHTERSELUNG GROEP m LID VAN DE VETRON MANAGEMENT TRAININGEN COMMERCIËLE TRAININGEN TELE-TRAININGEN H I De ING Bank bestaat uit diverse banken en ondernemingen die een volledig pakket financiële produkten en diensten bieden voor zowel particuliere relaties als bedrijven. Zij is acliej in verschillende marktsegmenten, nationaal en internationaal. De ING Bank hecht veel waarde aan ondernemerschap, professionaliteit en een open en eerlijke opstelling. Zij vormt een krachtige onderneming waarin ruimte is voor zelfstandigheid en initiatief. h h i IÉSpsH v De ING Bank maakt deel uit van de Internationale Nederlanden Groep NV. Een groep waarin bank- en verzekeringsbedrijven samen werken aan de verdere ontwikkeling van geïntegreerde financiële dienstverlening. HE* ES WKm&mw ONS KANTOOR HULST heeft een gevarieerd en interessant cliënten bestand. Een aantal van onze particuliere relaties heeft specifieke wensen en mogelijkheden en verwacht een daarbij aan sluitend dienstenpakket. Voor dit kantoor zoeken wij een ervaren medewerk(st)er die als accountmanager particuliere relaties in staat is dit maatwerk te leveren. IN DEZE ZELFSTANDIGE FUNCTIE adviseert u relaties over onze standaard- produkten en andere bancaire diensten, zoals beleggingen, hypotheken, kredieten of verzekeringen, inclusief de juridische en fiscale aspecten. Uw relaties verwachten maatwerk van u; daarom ontwikkelt u zonodig varianten op ons bestaande pakket die toegesneden zijn op de specifieke wensen van de cliënt. U onderhoudt niet alleen de contacten met bestaande relaties, maar bent ook alert op mogelijkheden in de markt en actief in de acquisitie. Bij uw werk zaamheden kunt u gebruik maken van technisch geavanceerde apparatuur en wordt u ondersteund door specialisten van het hoofdkantoor. U BENT EEN MAN OF VROUW met een (bedrijfs)economische opleiding op minimaal HBO-niveau, bij voorkeur HEAO-CE/BE. U hebt door opleidingen en ervaring een gedegen kennis van parti culiere bank- en verzekeringsprodukten en bezit aantoonbaar succesvolle commerciële ervaring. Verder hechten wij grote waarde aan resultaat- en klant gerichtheid, communicatieve vaardigheden en initiatief. U woont in het werkgebied of bent bereid zich daar te vestigen. WIJ BIEDEN U een contactrijke functie binnen een kantoor met een goede werksfeer en korte communicatielijnen. Voorts een goed salaris, premievrij pensioen, een winst deling, 13e maand en gunstige regelingen voor diverse bank- en verzekerings diensten. De bank ondersteunt actief haar emancipatiebeleid door het verlenen van studie- en verloffaciliteiten en waar mogelijk door het ter beschikking stellen van kinderopvang. VOOR MEER INFORMATIE kunt u contact opnemen met de heer R.M. De la Ruelle, kantoordirecteur, telefoon (0114) 389 589. Uw schriftelijke sollicitatie met curriculum vitae kunt u sturen naar ING Bank, t.a.v. de heer R. Hendriks, personeelsadviseur, Postbus 12, 4530 AA Terneuzen. Een psycho logisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure. Onze opdrachtgever, Vibo Polimex elektrotechnische groothandel B.V., is een technische handelsmaatschappij opererend vanuit Breda, Helmond en Roermond. De organisatie legt zich toe op de verkoop en distributie van elekt-otechnische materialen en componenten aan installateurs, industrieën en andere professionele doelgroepen. Vibo Polimex maakt deel uit van de GGB-groep. De organisatie wordt gekenmerkt door een informele werkomgeving, waar hard werken, kwaliteit leveren en praktisch denken de boventoon voeren. Voor de vestiging in Breda, waar momenteel 32 mensen werkzaam zijn, zoeken wij, namens onze opdrachtgever een resultaatgerichte: elektrotechnische groothandel In deze functie: start u met een gedegen inwerkperiode waarin u kennis maakt met het assortiment en oe werkwijze van Vibo Polimex; f onderhoudt u contacten met bestaande afnemers, maar is ook het verkennen van de maW het ontdekken waar potentiële klanten zitten een essentieel onderdeel van uwtakenpaw speelt u relevante marktinformatie door naar de organisatie. De persoon die wij zoeken: is ijzersterk in het leggen en onderhouden van contacten, durft initiatief te nemen en nee overtuigingskracht; kan zelfstandig werken, heeft geen '9 tot 5' mentaliteit en is tussen de 25 en 45 jaar; kan zowel klantgericht adviseren als succesvol onderhandelen; heeft minimaal MTS-E niveau (elektro), verkregen door opleiding en/of ervaring. Ervaring in de verkoopbuitendienst is een pré. Geboden wordt: el) een uitdagende en zeer zelfstandige functie binnen een goed georganiseerd bedrijf me» open en informele sfeer met volop mogelijkheden om uzelf te ontwikkelen. goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. werving en selectie salesjuncties SPREEKT DEZE FUNCTIE U AAN? Stuur dan binnen 10 dagen uw brief, voorzien van C.V. en recente pasfoto naar Van der Velde Werving en Selectie Salesfuncties, t.a.v. de heer H. van der Velde, Postbus 140, 5260 AC Vught, onder vermelding van referentienummer VP962. Bij eventuele vragen kunt u ook bellen: (073) 65 65 755. des: KRE2 LOK7 THEA EVEP Arjan van Dijk Groep B.V. h I gerenommeerde en succesvo organiseert. Het gaat hierbij ment en catering. Het bedri onderscheidt zich in de markt derlijke culinaire prestaties. Het Fort St. Gertrudis te Gee de Arjan van Dijk groep. De ten Er kunnen evenementen I Voor het Fort St. Gertrudis I i zelfstandige Functie-inhoud: De huismeester is verantwoo beheer van de locatie. De w voorbereiding en het uitvoei elementaire administratie, het magazijn; signaleren en (doei een juiste navolging van de vei Funclie-eisen: U bent voor ons een interess heeft in een vergelijkbare fi stressbestendigheid en enthou werktijden zijn voor u geen b heden verrichten. Een techni leeftijd ligt tussen 30 en 40 jaa Uiteraard bieden wij een passi Reacties: Spreekt deze vacature u aan stuur dan binnen 10 dagen ei curriculum vitae aan: ARJAN VAN DIJK GROEPj. Afdeling personeelszaken. Postbus 99,4930 AB GEERT] Handling, Cons FOR TH HCP b.v. is een jong, grc mensen telt. Het bedrijf h trowerkplaats een handelt trolewegers en verpakkingi Voor de verkoop van deze met het volgende profiel: - opleiding op - echte comm - affiniteit met - kennis van - zelfstandig - verkooperva Denkt u de geschikte ka stuur dan uw uitgebreid) de heer W. Nelemans, Vli Samen me riaatswerk twee direc spil in de werkers, p deze leven functie-l - opleiding - enkele ja - ruime ke daarnaa - een uitge - stressbe: - een nauw - de nodigt bepaalde - een flexit - zowel tea arbeidsv We bieden maal 32 er werkt u tul minimaal f overige art inlichtin Voor meer taresses Ct s0llicita Heeft u intf te bezitten, culum vitai Ziekenhuis t.a.v. mevr Wielingenlt

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1996 | | pagina 42