Leerling ziekenverzorgenden m/v DE KLERK L&fMTI TliermoGmup HONIG GROOTST Afdelingshoofd activiteitenbegeleiding m/v Vincentius p E Ft S O E E 1 L VERTEGENWOORDIGER GROOTVERBRUIK H0RECA- MEDEWERKERS m/v DE STEM AFDELINGSSECRETARESSE COMMERCIEEL MEDEWERKER M/V met Franstalige achtergrond GROTER VERTEGENWOORDIGER m/v NERS HOE BEIUT U ALS U weet precies wanneer het tijd is voor een goed gesprek Rabobank INTERESSE GEWEKT??? Disconet Nederland deeltijdpercentage 80% Stichting Groenhuysen biedt een breed scala aan ouderenzorg verspreid over haar werkgebied, uiteenlopend van hulp aan thuiswonenden tot ver pleeghuiszorg. De stichting beheert diverse verpleeghuizen, verzorgings huizen en bungalowparken voor ouderen. Bij Groenhuysen werken ongeveer 900 mensen voor zo'n 1500 ouderen. De opleiding begint half februari 1996 met de beroepsvoorbereidende periode aan de Centrale School Gezondheids zorg 'De Borg' te Breda, waar het theoretisch onderwijs gevolgd wordt. Wij vragen ten behoeve van de verpleeg huizen enthousiaste jongelui, die aan de beroepsopleiding tot ziekenverzor gende (maart 1996-groep) willen beginnen. Wij vragen: LHNO/LBO/VBO-diploma met 2 vakken op C-niveau, waarvan 1 verplicht theoretisch en 4 vakken op B-niveau of; •MAVO-4 diploma met 6 vakken op C-niveau of; KMBO, verzorgende richting of; gelijkwaardig diploma; •leeftijd vanaf 16 jaar en 8 maanden. Voldoe je aan bovenstaande eisen, dan kun je je sollicitatiebrief, vóór 31 december 1995, schrijven naar de stichting Groenhuysen, afdeling Personeel, Organisatie en Opleidingen t.a.v. dhr. R.J.J.M. van Oosterbos, opleidingsfunctionaris. stichting GroenHUYSEN Postbus 1596 4700 BN Roosendaal tel. 0165-586600 fax 0165-562951 bezoekadres Kalsdonksestraat 89 Roosendaal Groenhuysen is een stichting voor intensieve zorg- en dienstverlening Accountants Belastingadviseurs Binnen het ondersteuningsgroepje van ons kantoor met 18 medewer kers zoeken wij versterking met een secretaresse. De afdelings-secretaresse verzorgt rapporten en brieven. Daarnaast is zij wisselend inzetbaar als receptioniste/telefoniste en verzorgt het post en faxverkeer. Minimale vereisten: Secretariële opleiding zoals MEAO-secretarieel, Schoevers of dergelij ke. Ervaring met WP 5.1 en een goede kennis van de Nederlandse taal. U dient woonachtig te zijn in Breda of een aangrenzende gemeente, niet ouder te zijn dan 25 jaar en voorts representatief te zijn. Sollicitaties: Schriftelijk, handgeschreven, behalve het curriculum vitae, liefst met een recente pasfoto. Uw reactie dient gericht te zijn aan Drs. H.H. de Klerk RA, Nijverheidssingel 311, 4811 ZW Breda. Ons devies: „Small can also be beautiful" THERMOGROUP B V. DRUIVENSTRAAT 19 4316 KB BREDA THE NETHERLANDS TEL.: 31-10)76-714713 FAX: 31-10)76-810961 BELGIUM WATERHEIDE30 B-2880 BORNEM TEL 32-10)3-8992254 FAX- 32-10)3-3990414 ThermoGroup BV is de overkoepelende organisatie in de Benelux voor Thermo Jarrell Ash, Hilger Analytical, TN Spectrace, Baird, Nicolet, Spectratech en Unicam. Hoofdactiviteit is de verkoop en service van analyti sche instrumentatie. Door de sterke groei is er per di rect een vacature voor een Wij vragen: - uitstekende beheersing van de Franse taal in woord en geschrift - opleiding op MEAO/HAVO/Schoevers-niveau - commerciële instelling - goede kennis van de Engelse taal Wij bieden: - job met internationaal karakter - vele kansen voor ontplooiing van eigen initiatief - goed salaris, bonus naar prestatie Uw schriftelijke sollicitatie kunt u richten aan Thermo Group B.V., Druivenstraat 19, 4816 KB Breda, t.a.v. de heer R. Straatman. BiU UV kent de wereld van grootkeukens. U heeft er heel wat persoonlijke relaties, met wie u goed kunt communiceren. En daar zou u eigenlijk wel graag uw dagelijkse werk van willen maken. Honig geeft u die kans. Want voor onze afdeling Culinair zoeken wij een ervaren VERTEGENWOORDIGER m/v, als belangrijke schakel tussen onze afnemers en Honig. Honig Merkartikelen heeft met sterke merken als Honig, Oryza, Créateur, Brinta en John Moir een leidende marktpositie kunnen opbouwen, zowel in de consumen tenmarkt als in de industriële en professionele sector. Ons bedrijf maakt deel uit van CSM, een internationaal opererend concern op het gebied van levensmiddelen. Ook bij de professionele sector, die bestaat uit bedrijfsrestaurants, horeca en instellingen, is het belangrijk dat u de taal spreekt van onze afnemers. Daardoor kunt u echt gesprekspartner zijn van (chef-)koks, inkopers of hoofden van de Civiele Dienst. Met dit relatiegerichte werken is succes bijna ver zekerd. Bijna, want voor commercieel succes moet u ook nog beschikken over flink wat doorzettingsvermogen en uitstekende contactuele eigenschappen. Wij verwachten van u naast een middelbare (beroeps)opleiding uiteraard een gezonde belangstelling voor het culinaire métier. En vanzelfsprekend bezit u rijbewijs B. Bent u geïnteresseerd? Stuur dan binnen I4 dagen uw sollicitatie (met pasfoto) naar Honig Merkartikelen BV, t.a.v. de heer E. Reuser, Hoofd P&O Zaanstad, Lagedijk 3, 1541 KA Koog aan de Zaan. Een psychologisch onder zoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure. relatiebeheerder bedrijven en trainee/junior financieel adviseur m/v Geld moet werken. Of dat nu is in de vorm van bancair kapitaal in een bedrijf of als particulier ver mogen. Als adviseur van de Rabobank Hulst Nieuw-Namen realiseert u zich dat als geen ander. Moeiteloos kiest u dan ook het geschikte moment om samen met uw klant de behoeften en mogelijk heden te analyseren en de plannen te bespreken. U kunt uzelf verplaat sen in de situatie van uw klanten en werkt daadwerkelijk met ze samen. U bent lokaal betrokken. Daardoor kan onze bank waarmaken waar zij voor staat: een bank zijn van mensen en voor mensen. Door de ligging van onze bank, nabij de grens in oostelijk Zeeuws-Vlaanderen, heeft u zowel Nederlandse als Belgische klanten. Naast het bouwen aan de relatie met onze huidige klanten, werkt u aan de verbreding van het klantenpakket en aan de ontwikkeling van onze bank. Als relatiebeheerder bedrijven heeft u niet alleen klanten die actief zijn in de handel, industrie en dienst verlening - maar ook in de agrarische sector. U staat hen continu bij met kennis, adviezen, produkten en contacten. En u vindt een geschikte financieringsvorm voor de vaak complexe behoeften. Waarbij u zonodig kunt terugvallen op uw collega's. In de eenheid bedrijven/ hypotheken werkt u nauw samen met een tiental directe collega's, allen van rond de 30 jaar. Uw opleiding is op HBO-niveau, aangevuld met relevante vaktech nische studies en u hebt al enige ervaring als relatiebeheerder of bedrijfsadviseur. U bent ambitieus genoeg om verdere opleidingen te volgen. Uw instelling is te omschrij ven als zelfstandig, ondernemend en representatief. Als trainee financieel adviseur ont wikkelt u zich binnen een periode van 7 maanden tot junior financieel adviseur. Onder leiding van ervaren collega's van de nieuwe afdeling financiële advisering acquireert u potentiële vermogende klanten en stelt u samen met uw collega's een afzetplan voor deze doelgroep op. U hebt een opleiding op HBO- niveau en een levendige interesse in beleggingen, leven- en pensioenver zekeringen. Ook hebt u enige fiscale en juridische basiskennis. U bent creatief en vol initiatief. U realiseert zich dat uw succes afhankelijk is van uw inzet en resultaatgerichte instelling, die niet beperkt blijft tot de normale kantooruren. U bent bereid deel te nemen aan het traineeship-programma voor junior financieel adviseur. Op termijn weet u door te groeien naar de functie van financieel adviseur. Voor beide functies geldt dat u de Hulst Nieuw-Namen omgeving van Hulst, een bourgon- disch vestingstadje met Antwerpen en Gent dichtbij en Noord-Brabant op ruim een half uur rijden, aan trekkelijk genoeg vindt om er te komen wonen. Bent u geïnteresseerd? Voor meer informatie over de functie van relatie beheerder kunt u contact opnemen met de heer S.P. van der Klok, manager bedrijven/hypotheken, telefoon (0114) 38 27 05. Nadere informatie over de functie van trainee/ junior financieel adviseur wordt u gaarne gegeven door de heer drs. J.B.A.M. de Kort, directeur, telefoon (0114) 38 27 00. Stuur uw sollicitatie met c.v. binnen 14 dagen naar de directie van Rabobank Hulst Nieuw-Namen, Postbus 52, 4560 AB Hulst. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectie procedure. groot Groot zijn we al, maar om nog groter te worden, hebben we jou nodig als in de regio BREDA en EINDHOVEN. Wat we in je zoeken, is doorzettingsvermogen, positief denken en een representatief voorkomen. en ben je in het bezit van een eigen auto, en per direkt beschikbaar. Schroom dan niet en bel 0162-519787 op werkdagen tussen 10.00 en 16.00 uur, afdeling Personeelszaken. Voor een nieuw te openen uitgaanscentrum in Raamsdonksveer zoeken wij horecamedewerkers met ervaring: - Portiers - Barkeepers - Glazenhalers - Dj's - Algemeen personeel - Promotiemedewerkers Functie-eisen: - Representatief - Leeftijd 18t/m28jaar - Klantvriendelijke opstelling - Moet kunnen werken in teamverband - Woonachtig in omgeving Raamsdonksveer Voor informatie over deze functies kunt u contact opnemen met dhr. M. Merckens, 030-2288334. Uw schriftelijke sollicitaties kunt u binnen 10 dagen richten aan: Goudvinklaan 62, 3722 VE Bilthoven. Vincentius is een instituut waar250 verstandelijk gehandicapten leven en waar ruim 320 medewerkers werkzaam zijn. Vincentius heefteen zorgvuldig opgebouwde zorgcultuur, gebaseerd op een stevige traditie. Actuele thema's binnen het instituut zijn: kwaliteitszorg, verdergaande professionalisering, zorgplan ontwikkeling en zorgverbreding. Binnen de Dienst dagbesteding ontstaat een vacature voor een De vacature is ontstaan in een afdeling die momenteel bestaat uit vier activiteitengroepen. Het afdelingshoofd is, samen met de medewerkers, verantwoordelijk voor het realiseren van passende dagbesteding aan ongeveer 50 deelnemers van matig tot ernstig gehandicapt niveau. Om slagvaardiger te kunnen inspelen op veranderingen in de zorg, wordt ernaar gestreefd om de organisatie van de dagbesteding in de loop van 1996 hierop aan te passen. Functie-informatie: - Het afdelingshoofd geeft uitvoering aan het beleid van de dagbesteding. - Er wordt leiding gegeven aan vijf medewerkers. - Vooralsnog zullen de werkzaamheden een ondersteunend karakter hebben t.b.v. de verschillende activiteitengroepen. - Het afdelingshoofd organiseert het interne werkoverleg en draagt zorg voor de personele planning. Functie-eisen: - Relevante opleiding op MBO/HBO niveau. - Ruime ervaring binnen het werkgebied en met de doelgroep. - Leidinggevende capaciteiten. - In staat om vanuit een duidelijke visie een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van de dagbesteding. Salariëring: Deze functie is, conform de FWG, ingedeeld in schaal 40. Voor nadere inlichtingen over deze functie kan contact opgenomen woiden met de heer G. Hezemans, hoofd dienst dagbesteding, telefoon: 013-5118100. i dienstverlening aan verstandelijk gehandicapten Schriftelijke sollicitaties kunt u voor 24-12-1995 richten aan de afdeling P&O, t.a.v. de heer R Schapendonk, personeelsconsulent. Postbus 63, 5070 AB Udenhout. LUCLCUCUUCC'CeUUCCCUUUUC

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1995 | | pagina 26