DE STEM P E R S O N E Dl Et ABG st.-elisabethshuis Jj 5IMFH BBS TRANSPORT -Timing- AKTIVITEITENBEGELEID(ST)ER 'N KLE Heerkens Zonnesc Tando zon Alma EERST VERANTWOORDELIJK VERPLEGENDE M/V PLANNER/ WERKVOORBEREIDER m/v S3 1e AUTOMONTEUR/ PLAATWERKER Wahl Oosterhout B.V. INTERNATIONALE CHAUFFEURS MONTAGEMEDEWERKERS MEDEWERKERS PLAATWERKERIJ HOOFD BUITENMAGAZIJN Sas van Gent (M/V) heffingsambtenaar gemeentelijke belastingen (m/v) 0 gemeente breda Van der Mei Wasko Gaffi DE STEM ZATERDAG 26 AUGUSTUS 1995 STICHTING Stichting ABG Postbus 73 4600 AB Bergen op Zoom De Stichting het Alge meen Burger Gasthuis beheert in Bergen op Zoom een gekombineerd verpleeghuis met 124 somatische en 120 psychogeriatrische bedden, verdeeld over 8 verpleegafdelingen. Er is een dagbehandeling met 14 somatische en 12 psychogeriatrische plaatsen. Ook beschikt het ABG over aanleun woningen en wordt ondersteunende zorg geboden aan een aantal verzorgingstehuizen. Het verpleeghuis ABG heeft 350 medewerkers. Zij zetten zich in goed overleg met elkaar in om intensieve zorg te ver lenen aan mensen met langdurige en complexe gezondheidsproblemen. Naast het verpleeghuis ABG in Bergen op Zoom exploiteert de Stichting het Algemeen Burger Gasthuis in Steenbergen het verpleeghuis De Lindenburgh met 90 bedden en in Ossendrecht het verpleeghuis Maria- hove met 60 bedden. Binnen de Stichting "het Algemeen Burger Gasthuis" op de lokatie "ABG"te Bergen op Zoom ontstaan op de verpleegafdelingen A1 en A3 op korte termijn de vakatures van: ZIEKENVERZORGENDE (SOMATIEK) Full-time dienstverband 1. voor verpleegafdeling A1afdeling voor bijzondere zorg en terminale zorg. 2. voor verpleegafdeling A3: afdeling voor reaktivering en langdurig verblijf. Doel van de funktie: - organiseren/koördineren en mede uit voeren van taken met betrekking tot verpleging, verzorging, gedelegeerde behandelaktiviteiten en leef-/woonklimaat ten behoeve van de toegewezen patiënten op een verpleegafdeling: - bijdragen aan de beleidsvoorbereiding van de afdeling. Hoofdtaken, o.a.: Funktionaris - ontwikkelt, initieert beleidsvoorstellen aan de direkte chef, het afdelings hoofd, met betrekking tot het beleid ten behoeve van patiënten en afdeling: - is verantwoordelijk voor korrekte uitvoering van de eigen discipline gebonden en gedelegeerde zorg binnen de kaders van het beleid: - heeft toezicht op de werkzaamheden van de medewerkers (inklusief stagiaires en leerling ziekenverzorgenden) binnen de afdeling voor wat betreft kwaliteit, planning en doelmatigheid: - is lid van het multi-disciplinaire behandelteam voor wat betreft toegewezen patiënten. t Voornaamste funktie-eisen: Algemeen: - het diploma ziekenverzorgende, dan wel MDGO-VP; - tenminste één jaar begeleidingservaring: - minimaal 4 jaar verpleeghuiservaring (inklusief opleidingstijd) Specifiek: - Verpleegafdeling A1ervaring met de zorg voor patiënten met een complexe zorgvraag. - Verpleegafdeling A3: kennis en ervaring NDT-concept. Affiniteit met het revalidatieproces bij ouderen. Belangstellenden die nog niet aan genoemde funktie-eisen voldoen, maar toch menen kwaliteiten voor deze funktie te hebben, worden uitgenodigd te reageren. Arbeidsvoorwaarden: Afhankelijk van leeftijd en ervaring wordt het salaris vastgesteld in ABG- schaal 40 (min. aanloopschaal 2.688,- max. funktionele schaal 3.860,- bruto per maand). U kunt uw sollicitatie binnen 10 dagen richten aan de dienst P.O. O., t.a.v. mevr. H. Janzing, personeelskonsulente, Postbus 73, 4600 AB Bergen op Zoom. Het uitgebreide funktieprofiel is te verkrijgen bij het sekretariaat van de dienst P.O. O., tel. 01640-88888, toestel 890. Het St.-Elisabethshuis is een combinatie van een verpleeg- en verzorgingshuis. Het verpleeghuis biedt plaats aan 162 somatische en psychogeriatrische bewoners en heefteen dagbehandelingsfunctie voor 15 bezoekers. Het verzorgingshuis biedt plaats aan 193 bewoners en heeft binnen deze capaciteit In het kader van substitutie twee groepsverzorgingsafdelingen voor psychogeriatrische en gerontopsyohiatrische bewoners. De zorg in het St.-Elisabethshuis wordt geboden door oa. 400 medewerkers. Binnen de groepsverzorging dat deel uitmaakt van de verzorgingsdienst Is met onmiddellijke ingang voor de duur van het project een vacature ontstaan voor de functie van: (voor 40% of 60% per week) ALGEMENE INFORMATIE: De groepsverzorging is een project waar bewoners van het verzorgingshuis met gerontopsyohiatrische en/of psychosociale problemen worden opgevangen. Deze opvang bestaat uit individuele of groepsgewijze ondersteuning, opvang en begeleiding. FUNCTIE-INFORMATIE: Als activiteitenbegeleidster bent u werkzaam op de groepsverzorging gerontopsychiatrie. U biedt de bewoners individuele en groepsgerichte activiteiten aan, in overleg met uw leidinggevende en de medewerkers van de groeps verzorging waar u werkzaam bent. Voorts participeert u in de opzet, voor bereiding en uitvoering van ontspan ningsactiviteiten. Verder is het belangrijk dat u kunt samenwerken met de activi teitenbegeleiding van de verzorgings- en verplegingsdienst en andere disciplines. FUNCTIE-EISEN: U bent in het bezit van een diploma MDGO-AB of IW en heeft relevante ervaring in de psychiatrie. U kunt in een klein teamverband werken, bent bereid mee te werken aan de uitvoering van het convenant activiteitenbegeleiding. U heeft bij voorkeur ervaring met GIP/ GDS/BPS meetinstrumenten en bent bereid tot werken met onregelmatige diensttijden. SALARIS EN ARBEIDSVOOR WAARDEN: De functie is ingedeeld, afhankelijk van leeftijd en ervaring, in functiegroep FWG 35. De overige arbeidsvoor waarden zijn conform de CAO Ziekenhuiswezen. INLICHTINGEN EN SOLLICITATIE: Inlichtingen worden u graag verstrekt door de heer F. Biemans, hoofd verzorgingsdienst. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u tot 11 september 1995 richten aan de afdeling Personeel, Organisatie en Opleidingen ter attentie van mevrouw R Stemerdink. BERNHARDLAAN 86 4872 BR ETTEN-LEUR TEL. 01608-34910 EMBALLAGE BV SIMFA EMBALLAGE B.V. te Oosterhout is een bedrijf, dat gespecialiseerd is in de handel, produktie en reparatie van houten pallets, kisten en kratten. Thans werken wij met ca. 80 medewerkers, gedeeltelijk in een 2- en 3-ploegensysteem. Onlangs behaalden wij het ISO-9002 kwaliteitssysteemcertificaat. Voor het bedrijfsbureau zoeken wij een U bent verantwoordelijk voor een optimale planning en werkvoorbereiding van de produktie-afdeling en de planning van de expeditie-afdeling. Profielschets: MBO werk- en denkniveau bv. MTS Wtb. of Bedrijfskunde: enkele jaren ervaring binnen een bedrijfsbureau; 25-35 jaar; wonend in de regio; ervaring hebben met: - kwaliteitssysteem (ISO-9002) - geautomatiseerd produktiebesturingssysteem Sollicitaties met c.v. kunt u richten aan SIMFA Emballage B.V. te Oosterhout t.a.v. de heer L.L. Beaard, Postbus 13, 4900 AA Oosterhout. I O O u Autobedrijf Wahl is een gezonde en groeiende onderneming die gespecialiseerd is in de ver koop en het onderhoud van personenauto's en bedrijfswagens van de merken Volkswagen en Audi. Ons moderne bedrijf is gevestigd in Oos terhout, wijk Dommelbergen. Er zijn 25 mensen werkzaam. Vanwege het gestegen werkaanbod zoeken wij een Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en inven tieve doener die zich thuis voelt in een jong en dynamisch team. Er is ruimte voor eigen inbreng en ontplooiing van je capaciteiten door middel van studie en cursussen. De juiste kandidaat bieden wij verder een uitste kend salaris en goede secundaire arbeidsvoor waarden. Wie interesse heeft in deze functie stuurt een korte en bondige brief naar de directie van Auto bedrijf Wahl, t.a.v. de heer D.A. Wahl, Wisselaar 3 Oosterhout Tel. 01620-59300 Etten-Leur, Holland BV is een snel groeiend, gecertificeerd middelgroot transportbedrijf, met als specialiteit huif-, koel- en vriesvervoer van en naar Italië. Vanwege ons groeiend werkaanbod zijn wij op zoek naar- Functie-eisen: - stukgoed-ervaring op Italië; - in bezit van chauffeursdiploma; - ADR/VLG diploma. - flexibele instelling v.w.b. werktijden. Wij bieden: - goede arbeidsvoorwaarden; - uitstekend materiaal. Reacties te richten aan: BAS TRANSPORT BV Postbus 76 4870 AB Etten-Leur Tel: 01608-15650 uitzendbureau zoekt voor bedrijf in Breda: Voor seriematige assemblage in de metaal. Heb je ge voel voor techniek, kun je werken met pneumatisch ge reedschap en ben je accuraat, dan is dit de baan voor jou. Voor machinale bewerking als persen, boren, lassen en ponsen. Ben je gemotiveerd voor produktiewerk binnen de metaal en heb je LTS-metaal gedaan of ervaring in de metaalsector, bel ons dan of kom even langs. Nieuwe Ginnekenstraat 43 - 4811 NN Breda - Telefoon 076-227333. Neckermann maakt deel uil van de Karstadt-organisatie, het grootste warenhuisconcern van Europa, tafadt, gevestigd in Essen (Duitsland), telt circa 76.000 medewerkers en heeft een jaaromzet van 28 miljard Dm. Neckermann is een dynamische onder neming met een steeds groeiende omzet. Met meer dan 2,5 miljoen klanten behoort Neckermann tot één van de grootste postorderbedrijven. Het hoofdkantoor van Neckermann voor de landen Nederland, België en Frankrijk bevindt zich in Hulst. Al naar gelang het seizoen varieert het personeelsbestand tussen de 200 en 250 medewerkers. NECKERMANN B.V. Binnen de Divisie Logistiek is een vacature voor de functie van: Taken en verantwoordelijkheden: - de dagelijkse leiding over een 30-tal medewerkers, die werkzaamheden verrichten m.b.t. goederenontvangst, samenstellen en verzenden van klantorders en retourenverwerking, daarbij geassisteerd door de Beheerder Buitenmagazijn en een aantal groepsleiders. Tevens verantwoordelijk voor de (uitbestede) meubelafwikkeling te Culemborg; - optimaliseren van het productieproces en oplossen van knelpunten (werkmethoden, apparatuur, procedures, etc.); - plannen, opvolgen en realiseren van de benodigde personele capaciteit. Nemen van maatregelen ter voorkoming van onder en/of overcapaciteit; - afstemmen, coördineren en controleren van de subafdelingen voor wat betreft productiecapaciteit, doorlooptijd en kwaliteit; - zorgen voor een goede samenwerking met NECKERMANN Frankfurt; o.a. via een regelmatig werkoverleg. Funktie-eisen: - Logistieke opleiding op HBO-niveau; - aantoonbare leidinggevende capaciteiten, bij voorkeur in een logistieke omgeving; - enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie; - goed onder druk kunnen werken en prioriteiten kunnen stellen; - kennis van de Duitse taal in woord en geschrift; - ervaring met gebruikelijke PC-software. Een psychologische test kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure. Nadere informatie is te verkrijgen bij: De heer L. Niekus, manager Logistiek, telefoon: 01140-18220 Indien u belangstelling voor deze functie heeft verzoeken wij u schriftelijk te solliciteren. Sluiting van de sollicitatietermijn is 14 dagen na verschijnen van deze advertentie. Uw sollicitatie stuurt u vergezeld van uw curriculum vitae, naar: NECKERMANN B.V. T.a.v. D hr. M.P.G.M. van den Enden, afdeling Personeelszaken, Postbus 342, 4560 AH Hulst. Een van de diensten van onze gemeente is de Bestuursdienst. Deze opereert als een zelfstandige dienst en wordt door verschillende directies en afdelingen gevormd, waaronder de afdeling Belastingen. Deze afdeling draagt zorg voor de heffing en invordering van de gemeentelijke belastingen, waaronder de onroerende-zaak- belastingen, de rioolrechten, de hondenbelasting, marktgelden en precariobelastingen. Binnen de sectie Heffingen van deze afdeling ontstaat per 1 oktober a.s. de vacature van (24 uur per week). Taken: opbouw, beheer en controle van bestanden ten behoeve van de heffing van gemeentelijke belastingen; behandeling van bezwaarschriften en verzoeken om kwijtschelding van gemeente lijke belastingen; verstrekken van inlichtingen aan de balie en telefonisch aan belastingplichtigen. Functie-eisen: in het bezit van het diploma MEAO, administratief of bestuurlijk; in het bezit van of studerende voor het diploma HALO (heffingsambtenaar lokale overheden); ervaring met toepassing van geautomatiseerde systemen en kennis van het tekst verwerkingspakket WP 5.1 ervaring met heffing van gemeentelijke belastingen; goede contactuele en redactionele vaardigheden. Salaris: Afhankelijk van leeftijd en ervaring is een salaris bereikbaar van 4.257,- bruto per maand, zijnde het maximum van schaal 7. Informatie: Telefonische inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij het hoofd van de afdeling Belastingen, de heer Mr. J.J.M. Verhagen, (076) 29 33 03, of bij de chef van de sectie Heffingen, de heer J. Lauret, (076) 29 33 07. De gemeente Breda als werkgever streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrouwen. Ook wil de gemeente meer leden van etnische minderheidsgroepen en gehandicapten in dienst nemen. Daarom worden leden uit deze prioriteitsgroepen verzocht te solliciteren. Belangstellenden kunnen binnen tien dagen hun schriftelijke sollicitatie richten aan de adjunct-secretaris van de gemeente Breda, de heer Mr. G.A.P.M. Adriaansen, Postbus 90156, 4800 RH Breda, onder vermelding van vacaturenummer 95-06. ZATERDAG 26 AL Fax: 076-236405, afd. Rubriek, Postadres: De Stem, Antwoord 4800VB Breda, afd. Rubrieks (geen postzegel nodig). Rubrieken 02 Vermist/gevonden 46 t/J 03 Te koop aangeboden 47 E 04 Personeel-aanbod 48 V 06 Personeel-vraag 49 C 08 Onroerend goed-huur 51 (I 10 Onroerend goed-koop 53 Ir 11 Autoverhuur/leasing 54 C 120nr.goed-buitenland 56 F 13 Oproep/reünie 57 F 14 Bruinkuren/sauna 58 h 16 Bedrijfsruimte 59 18Woningruil 62 20 Kamers 64 i 23 Bouwmaterialen 65 24 Onderhoud/reparatie 66 25 Speelgoed 67 I 26 Hobby/doe-het-zelf 69 I 28 Geldzaken 70 f 29 Zaken en transacties 72 f 30 Landbouw/veeteelt 73 I 32 Auto's 74 33 Sloopauto's 76 E 34 Auto ABC 77 E 35 Bedrijfswagens 791 38 Motoren/scooters 80 C 39 (Brom)fietsen 81 42 Te huur aangeboden 82 F 43 Te huur gevraagd 84 E 44 Wintersport Fotokleintje Een Kleintje met foto/logo enA van foto/logo en/of afbeelding 1 of 2 kolommen. Kleurkleintje Een kleintje met kleur in de Kit onder de rubrieken: Te koop a roerend goed/Caravans/Kamp Brieven onder nummer Als u wilt reageren op een ad\ nummer, vermeldt dan het bri en stuur deze naar: De Stem, Breda t.a.v. afd. Brieven onde Afsluittijden 2 Dagen voor plaatsing 17.00 zaterdag: donderdag 16.30 ui Tarieven Voor particuliere rubrieksadve bon elders in deze Kleintjeskr brieksadvertenties: tariefkaart vertenties onder nummer is d< B.T.W. De rubrieken 18 Wonir huur gevraagd, 82 Privé/Club. kunnen alléén tegen contante matie worden geplaatst. Na p kening, contante betaling is rr cheque, girobetaalkaart of eei| (zie opgavebon). Bij 3 ongewijzigde plaatsingel van deze drie plaatsingen (nie gratis. Ook schuren en reparerei Massief eiken ai v.a. Allerheiligenwec Bel vrijblijvend C ithenessestr.414834 EA Br Voor al uw binnen- 80 modellen in oi Mshoudelijke en inbouwapp pparaties en electrotechnisdl Vakkundig advies Pn-, woens., dond., 10.00-1 U10.00-12.30/13.30-20.001 Waskp Service, Aalstraat 50 f er dan 50 jaar 4 Archiefvemietigir, Jndel in papier 'Plastic recyj |aa spinveld 9 1 1076-(5)2l 8019 Fax 076-(5B Rolluiken - lamel Zeer scherpe pil Jfesschaatstraat 47, Br Als oudste bedr: 6n_, ls onze 40-jarige erv r K onze showroom (ook j Haven 6, Breda| Parket en LarrJ 'evens tapijt - gordij Iwoon HMaandeliiks specif |et de goedkoopste en Ïderiï 13 Breda I L!!^°°Pav. Maandag gj..

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1995 | | pagina 42