iteeds meer rgernis over iv-reclame iarle Auto's denvoordeel Winstgevend Philips zoekt vooral stabiliteit Bierbrouwers tappen uit internationaal vaatje HAK Giessen schrapt 26 arbeidsplaatsen ciering, garantie n Auto's te koop gevraagd. Wisselkoers schaadt Philips ECONOMIE A7 Schijndel, 04105-13853 obanden - uitlijnen - schokdempers Autobedrijf Rivan auto's t.k.gevraagcr |programma-aanbod slechter' Schrempp kan vijf jaar cel krijgen ECONOMIE KORT J DAG 28 JULI 1995 ASP STEM VRIJDAG 28 JULI 1995 vk vorige koers sk slotkoers gisteren a laten b bieden c exclaim- e gedaan/bieden d ex dividend f gedaan/laten g bieden en ex dividend h laten en dividend k gedaan en laten ex dividend I - gedaan en bieden ex dividend 60,00 518 1,80 1,60 60,00 261 7,30 7,30 60,00 1354 1,80 1,90 60,00 772 2,30 2,70 70,00 405 12,10 12,80 210,00 444 4,00 3,20 220,00 403 3,70 b 3,30 205,00 458 2,00 2,40 155,00 259 2,80 2,50 150,00 257 3,80 3,50 455,00 551 11,00 9,70 460,00 779 7,50 6,10 465,00 479 4,60 a 3,80 a 470,00 555 2,90 2,20 470,00 273 5,00 4,00 460.00 393 12,50 a 10,90 390,00 500 78,00 a 75,00 440,00 600 32,00 30,50 b 480,00 375 9,50 8,50 b 445,00 388 1,00 0,90 450,00 410 1,70 1,70 455,00 391 2,80 a 2,70 460,00 370 4,50 4,50 455,00 608 5,70 6,00 460,00 258 9,30 10,00 440,00 648 5,60 a 5,70 480,00 605 22,50 a 23,00 70,00 368 6,00 5,40 75,00 296 3,60 3,30 90,00 791 1,00 1,10 90,00 320 1,70 1,50 a 50,00 303 1,10 a 1,00 55,00 425 1,40 1,40 200,00 619 1,60 1,40 195,00 299 5,40 5,10 190,00 314 2,80 3,00 75,00 254 6,80 4,50 a 80,00 2908 3,30 1,60 85,00 1486 1,30 a 0,50 75,00 325 8,20 6,20 80,00 4553 5,00 3,50 b 85,00 924 3,00 2,00 80,00 383 6,80 5,50 75,00 2632 1,20 1,10 80,00 704 2,70 a 3,20 75,00 1953 2,20 a 2,30 850,00 342 18,00 14,60 860,00 302 13,00 10,00 870,00 380 9,10 6,70 850,00 330 10,20 11,60 gebruikte en schadevrije auto's ledrijven, snelle beslissers en zo en de scherpste prijzen!! K NIEUWE AANVOER utobanden Centrale eit met fabrieksgarantie. I 46, Breda, 076-214146. 31 90 90 93 91 75 92 92 93 93 85 in showroom te zien. Mercedes 230 E 85 14950 Niss. Micra SDX 86 4950 BMW 3 1 6 8 3 2950 VW Scirocco GTX T85 4950 Ascona 18 Ipg T 88 5950 Opel Combo 16 D 88 6250 Seat Mabella 89 5950 Opel Kadett 2x 86 595U Fiat Uno 60S 87 355U Renault 5 GTLT86 2X 495U 00,- ilijk. r. daal 65 Mercedes 200D 86 F. Escort 16cl 86 2x Mercedes 300 D 85 BMW 316 85 Ipg Seat lbiza.t.88 Fiat Panda 87 O.Corsa Swing 85 Niss. Cherry 2x 86 BMW 318i t.85 Nis. Micra aut 86 Citroen 14BX 89 VW Jetta diesel 87 Geopend v. 10-18U- Zaterdag tot 17.00 geop- Breda, Konijnenberg 9% 50m.v.d.Makro 076-87754 16950 3950 15750 4250 4250 2950 4950 2450 5950 5450 4450 5950 Tel. 01626-83380. Verdam (anp) - Nederland ergert zich steeds meer aan tele- fciereclame. Die irriteert drie op de vier Nederlanders boven Lachttien. Dat was zeven jaar geleden nog 27 procent. hals in 1988 vindt de helft van Nederlandse bevolking dat de Lliteit van wat de televisie Ijlt steeds slechter wordt, ilame wordt steeds minder als lak' ervaren. Destijds zei 40 ocent zich met reclame te kun- ïi amuseren, nu is dat niet meer n 14 procent, lat blijkt uit een onderzoek on- 1: 504 volwassenen dat Into- Taart heeft verricht in opdracht The Media Partnership. In lit werd een nagenoeg identiek Jjderzoek gedaan, je waardering voor afzonderlij- ii commercials is laag. Van de [[dervraagden vindt 7 procent Wlame voor Calvé er positie- [juitspringt. Zeven jaar geleden jorde de pindakaasfabrikant |et20 procent het hoogst. !ER en IP, die de reclame op lablieke en commerciële Neder- andse televisie verzorgen, heb- |n zich bereid verklaard de er- mis aan te pakken. STER noch krijgen daarover echter klach- ietlntomart hebben STER en IP tn stichting Spot (ter promotie optimalisering van tv-recla- ie) opgericht. Spot voert ge- jrekken met de Associatie van ederlandse Adverteerders 1VA) en met de Nederlandse Weniging van Erkende Reclame .dviseurs (VEA). ït het onderzoek blijkt verder at televisiekijken steeds vaker i'ordt gecombineerd met andere «tiviteiten. iin de ondervraagden zei 58 meent tegelijkertijd te lezen, ijk worden er steeds meer huis houdelijke bezigheden verricht tijdens het tv-kijken. RTL4 is het meest geschikte zender om er wat anders bij te doen. Rome (afp/anp) - Bestuursvoor zitter Jürgen Schrempp van Daimler-Benz kan voor zijn handgemeen met de Italiaanse politie maximaal vijf jaar gevan genis krijgen. De topman van het grootste in dustriële concern raakte eerder deze maand na een gezellig avondje uit in Rome slaags met enkele politieagenten. Volgens de Italiaanse wet staat op verzet tegen een politieagent een straf van zes maanden tot vijf jaar, afhankelijk van de mate waarin de betrokkene geweld heeft gebruikt. Of Schrempp inderdaad zal wor den aangeklaagd, is nog niet dui delijk. Mocht dat het geval zijn dan zullen zeer waarschijnlijk verzachtende omstandigheden worden aangevoerd. Rechterlijke bronnen in Rome verwachten dat hij dan hooguit enkele maanden voorwaardelijk zal krijgen. Schrempp werd met twee colle ga's aangetroffen op het Piazza di Spagna in de Italiaanse hoofd stad 'in vrolijke stemming met een fles wijn in de hand', bleek uit het proces-verbaal. FOTO DE STEM/DICK DE BOER De in 1994 in gebruik genomen nieuwe bierlijn van de Bredase Oranjeboom-brouwerij. IZÏRVOLG VAN VOORPAGINA Wis^lkoersveranderingen had den (en negatief effect van 9 pro- cenfj dat door aan- en verkopen 2 procent) maar ten dele gecompenseerd. In het twejde kwartaal was de valuta- .dermate hevig dat de omzet iaar met 2,5 procent groei- Ook het bedrijfsresultaat leed onde* de lagere omrekenkoersen in gldens. Over zes maanden steeg net bedrijfsresultaat met 18 icut tot 1863 miljoen gulden, et een toename in het tweede kwaraal van 5 procent. Lagere ieringslasten en een lagere ingdruk zorgden voor een 15 pricent hoger netto-resultaat. Metiame de produktsector Com- poneiten en Halfgeleiders, maar ook Overige Consumentenpro- dukltn en Verlichting wisten on- danjs de wisselkoersveranderin- gei hogere verkopen te noteren. Consumentenelektronica kwam i op een licht negatieve groei, maar mocht als excuus aanvoe ren dat het ditmaal niet zoals een jaar geleden kon profiteren van extra verkopen vanwege het We reldkampioenschap Voetbal. Ook de sector Professionele pro- dukten en Systemen kwam in de min terecht. Philips maakte gi steren bekend in principe ak koord te zijn over de verkoop van een fors deel van de openbare te- lefonie-activiteiten aan het Ame rikaanse AT&T. Het pakket bevat tweederde van de omzet van de al jarenlang noodlijdende Duitse dochter PKI en de helft van het Franse TRT. In totaal zijn meer dan 3000 van de 12000 werknemers van de sec tor bij de activiteiten betrokken. Eustace bestreed gisteren dat het concern van geheel PKI of de sec tor afscheid zou willen nemen. De verkoop stelt Philips volgens hem in staat meer te investeren in bijvoorbeeld draadloze telefonie en systemen voor persoonlijke communicatie. Door Paul Verlinden Breda - Met de overname van de Canadese brouwer Labatt is het Belgische Interbrew in een ruk de top tien van de grootste bierproducenten ter wereld binnengedrongen. In terbrew staat nu op nummer vier in deze ranglijst, die aan gevoerd wordt door Anheus er-Busch, gevolgd door Hei- neken en Philip Morris-doch ter Miller. Interbrew is bezig met een ra zendsnelle expansie. Zo werd eind vorig jaar de Oranjeboom- brouwerij in Breda overgenomen van Allied Domecq. Het concern, dat ook al eigenaar was van het Oostbrabantse Dommelsch, werd daarmee na Heineken de tweede brouwer van Nederland. In Bel gië is Interbrew marktleider met bekende bieren als Stella Artois, Belle-Vue, Leffe en Hoegaarden. Dit jaar kocht Interbrew een kleine Bulgaarse brouwerij, maar die transactie staat in geen ver houding tot de overname van La batt. De Canadese bierproducent (omzet 2,9 miljard gulden) is zelfs iets groter dan zijn kersverse Bel gische moeder (omzet 2,7 miljard gulden). Samen zijn de concerns goed voor een bierproduktie van 36 miljoen hectoliter per jaar. Het totale personeelsbestand be draagt 13.500 mensen. Met Labatt krijgt Interbrew toe gang tot de Noordamerikaanse markt. Tot nu toe was het bedrijf daar nauwelijks actief. Door nu zowel in Europa als in Noord- Amerika sterk te staan, heeft In Top tien bierbrouwers (in miljoen hectoliter/jaar) 1. Anheuser-Busch105 2. Heineken56 3. Miller52 4. Interbrew36 5. Kirin34 6. Foster's31 7. Danone28 8. Carlsberg27 9. Brahma25 10. Guinnes24 ★Vóór de overname van Labatt bezette Interbrew de 17e plaats. (Bron: Impact, gegevens 1994) terbrew zijn doel bereikt: name lijk een belangrijke speler op de internationale biermarkt te wor den. Interbrew-woordvoerder G. Fauchey spreekt van belangrijke synergie-voordelen op het gebied van onder andere marketing en distributie. Ongetwijfeld zullen nu ook Interbrew-merken in Amerika worden geïntroduceerd. „De mogelijkheden daartoe wor den onderzocht maar in eerste in stantie hebben we ons geconcen treerd op de afronding van de transactie." Interbrew heeft 3,1 miljard gul den betaald voor Labatt. Het troefde daarmee andere gegadig den af, waaronder Heineken. De grote brouwers zijn voortdurend op zoek naar interessante over namekandidaten. De biermarkt in de Westerse wereld stagneert de laatste jaren. In Europa liep de consumptie vo rig jaar zelfs licht terug. Om hun resultaten op peil te houden, zoe ken de producenten mogelijkhe den om hun marktaandeel te ver groten en hun kosten te drukken. In de strijd op de biermarkt del ven veel kleinere brouwers het onderspit. Ze worden overgeno men of moeten hun deuren slui ten. Vooral in Europa neemt de concentratie in een snel tempo toe. Toch is het Europese brou werijlandschap nog steeds diver- ser dan in de Verenigde Staten, waar Miller en Anheuser-Busch samen zo'n 65 procent van de markt in handen hebben. Door de stagnatie in de thuis markten richten de grote Noor damerikaanse en Europese brou wers hun blik steeds meer op el- kaars achterland. Heineken is al jaren sterk aan de andere kant van de oceaan, terwijl Interbrew daar nu ook opduikt. Van de andere kant maakte An heuser-Busch in april bekend dat het voor het eerst de controle krijgt over een Europese brouwe rij. Samen met het Britse Coura ge wil de Amerikaanse gigant (producent van Budweiser) zijn positie in Europa vesterken. Moeten de brouwers elkaar in het Westen in een overvolle markt bevechten, in Azië en Zuid-Ame- rika ligt nog een groot terrein braak. De laatste jaren zijn alle grote brouwers hier bijzonder ac tief. Met name China is erg inte ressant, de bierconsumptie groeit daar met ruim 15 procent per jaar oftewel zo'n 15 miljoen hect oliter. Grote brouwers willen koste wat het kost in China aanwezig zijn. Zo kocht Anheuser-Busch in 1994 een grote brouwerij in Wu han voor twee keer de geschatte waarde. Daarnaast werd fors geïnvesteerd in Zuid-Amerika. Dat het menens is voor Anheus er-Busch op de internationale markt blijkt ook uit de aankondi ging dat het concern op korte ter mijn 20 procent van zijn omzet uit het buitenland wil halen, ter wijl men jarenlang tevreden was met 5 procent. Heineken is wat dat betreft veel actiever. Vorig jaar werd iets meer dan de helft van de omzet uit niet-Europese landen ge haald. Met name in Azië heeft Heineken een voorsprong op de concurrentie. Interbrew heeft zich tot nog toe goed kunnen ontrekken aan de malaise op de Westerse bier markten. Dit dankt de brouwer onder meer aan het feit dat een relatief groot deel van de omzet (25 procent) uit speciaalbieren komt. Deze bieren, zoals Hoe- gaarden, Palm en Kriek zijn de laatste jaren steeds meer in trek bij de consument, dit ten koste van de standaardbieren (pils). Maar Interbrew beseft dat het succes van de speciaalbieren ein dig is, zeker nu ook de andere brouwers voortdurend met nieu we soorten komen. Interbrew wil daarom net zoals de andere gi- gangten actiever worden in de nieuwe marken. Vorig jaar werd een samenwer kingsakkoord met de Chinese brouwerij Zhu Jiang gesloten en met Labatt wordt nu een stap richting Latijns-Amerika gezet. Woordvoerder Fauchey: „Labatt is al actief in Mexico, dat moet voor ons de springplank naar Midden- en Zuid-Amerika wor den." Economie groeit met 3,1 procent Den Haag - De groei van de Nederlandse economie bedroeg in het eerste kwartaal van dit jaar 3,1 procent ten opzichte van 1994. Vooral de investeringen en de export groeiden flink. De gezins consumptie bleef met een toeneming van 2 procent opnieuw ach ter bij de economische groei. Dit blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Eerder raamde het CBS de eco nomische groei in het eerste kwartaal nog op 3,4 procent. Deutsche Bank verdient minder Frankfurt - Deutsche Bank, de grootste bank van Duitsland, heeft het afgelopen halfjaar een stuk minder verdiend. Het be drijfsresultaat was met 2,4 miljard mark 9 procent lager dan over de eerste zes maanden van 1994. De nettowinst bleef met 983 mil joen mark op peil. Topman Hilmar Kopper was ondanks het te genvallende resultaat optimistisch dat het jaar met een hogere winst zal worden afgesloten. De rente-inkomsten, die de grote massa van de verdiensten bij Deutsche Bank vormen, zakten met 5,1 procent tot 5,5 miljard mark. De opbrengst uit de handel in waardepapieren daalde met maar liefst 11,5 procent tot 2,7 miljard mark. Alleen aan de fi nanciële transacties voor eigen rekening verdiende de bank meer en wel een derde of 439 miljoen mark. Transavia vliegt weer op Afrika Amsterdam - De Nederlandse luchtvaartmaatschappij Transavia Airlines gaat met ingang van 7 november wekelijks vliegen naar Douala in Kameroen. Het is voor het eerst in twee jaar dat Trans avia gaat vliegen op Afrika. Eerder vloog de maatschappij twee seizoenen op Mombasa in Kenya. De bestemming Mombasa is indertijd geschrapt omdat deze vol gens de woordvoerder te duur werd en er lokale problemen wa ren. De vluchten op Kameroen zijn ingesteld voor vakantiegangers en worden uitgevoerd met een Boeing 757. Baan Lubbers bij Amerikaans bedrijf Londen - Oud-premier Lubbers is gekozen in de raad van bestuur van het Amerikaanse bedrijf Air Products and Chemicals. Hij wordt non-executive director. In de praktijk betekent dat dat Lubbers zo'n acht of negen bijeenkomsten van de raad in de Ver enigde Staten zal bijwonen. Air Products levert industriële gassen en aanverwante uitrusting, chemische specialiteiten, en milieu- en energiesystemen. Het con cern (13.300 werknemers) was vorig jaar goed voor een omzet van 3,5 miljard dollar en heeft vestigingen in dertien landen, waaron der Nederland. Partij illegale cd's onderschept Zeist - De politie heeft deze week in Schijndel een vrachtwagen combinatie vol illegale cd's onderschept. Vijf mannen zijn aange houden wegens overtreding van de Auteurswet en de Wet naburi ge rechten. De inbeslaggenomen partij telde ongeveer 90.000 mu- ziekschijfjes, met een handelswaarde van ruim twee miljoen gul den. In Nederland worden de plaatjes vooral op markten te koop aan geboden. Voor 25 gulden koop je dan bijvoorbeeld de Braun MTV Euro- chart 95, een compilatie van hits van 2 Unlimited, Janet Jackson en Barry White, met als bonustrack een nummer van Gordon. Van een verslaggever Giessen - De directie van HAK in Giessen, producent van con serven in glas, wil tot eind volgend jaar 26 van de ongeveer 300 arbeidsplaatsen schrappen. Het bedrijf kampt met stagnatie op de belangrijkste afzetmarkten, zo liet algemeen directeur B. Huurman gisteren weten. Het vervallen van de arbeids plaatsen is onderdeel van een pakket maatregelen, waarmee de HAK-directie in totaal 6,8 mil joen gulden op de kosten wil be sparen. Volgens Huurman zijn gedwongen ontslagen niet nodig. Naast kostenbesparing wil HAK zich op nieuwe markten richten. Het bedrijf gaat de mogelijkhe den onderzoeken om huismerken voor derden te produceren. Ook wil het bedrijf zich nader oriën teren op de mogelijke afzet bij grootverbruikers, de industrie en bij cateringbedrijven. Volgens Huurman stagneren de markten in Nederland, Duitsland en België al een jaar of twee. „En willen wij ons aandeel op peil houden, dan moeten we dus kri tisch op de kosten zijn," aldus de directeur. „Wij willen een kern gezond bedrijf zijn en blijven." Volgens Huurman komt de stag natie door de veranderende con sumptiepatronen. HAK, dat groenten en vruchten in glazen potten conserveert en verkoopt, maakte in 1992 nog 6,5 miljoen gulden winst op een omzet van 155 miljoen gulden. Omdat het bedrijf sinds 1992 onderdeel is van het CSM-concern mag Huur man geen financiële gegevens over zijn bedrijf prijsgeven. Hij wil alleen kwijt dat HAK 'niet negatief' draait en dat om- zet- en winstcijfers 'redelijk sta biel' zijn. hor Peter Scholtes indhoven - Dudley Eustace ormde gisteren geen uitzon- lering op de regel dat finan- 'iële bestuurders ogenschijn- ijk niet warm of koud worden 'an de beurskoers. „We zijn nu bij de high tech-fondsen ingedeeld," klonk het haast achteloos. „Ik laat het verder ran de beleggers over." jh door Amerikaanse effecten huizen toegekende promotie van c®junctuur-afhankelijk fonds in consumentenelektronica tot on- ®fgewaardeerd high tech-aan- leel verplicht Philips eens te tot een streven naar stabie- J winstgroei. Anders is het met Plots opgebloeide liefde van beleggers weer snel gedaan, 'urenlang was het de sector Ver lichting die zich binnen Philips onderscheidde als stabiele winst maker te midden van met de con junctuur mee schommelende an dere activiteiten. Philips kan nog steeds vertrouwen op de constan te van zijn bakermat, maar de rol van vaandeldrager is inmiddels met overtuiging overgenomen door Componenten en Halfgelei ders. De sector was in het afgelopen halfjaar met een bedrijfsresul taat van 1,1 miljard gulden goed voor 60 procent van het totaal. Over het tweede kwartaal was de bijdrage van de activiteiten zelfs 65 procent, en het einde van de groei is nog niet in zicht. Eustace prijst zich gelukkig met vooral de divisie halfgeleiders die zich heeft ontpopt tot een ware, tweede cashcow. Maar ook aan de hausse op de markt voor chips - in vroeger tijden juist uiterma te cyclisch - moet een keer een einde komen, beseft Eustace. „Of we niet te afhankelijk worden van de verkopen van halfgelei ders? We moeten ervoor zorgen dat andere divisies meer op eigen benen kunnen staan." In dat licht moet volgens de fi nanciële topman ook de gisteren bekendgemaakte voorgenomen verkoop van de openbare telefo- nie-activiteiten aan AT&T wor den bezien. Daarmee schrapt Philips tweederde van de omvang van het tobbende Philips Kom- munikations Industrie (PKI) en de helft van het Franse TRT. „De activiteiten zijn niet groot genoeg ten opzichte van de grote spelers in de branche. We willen ons meer concentreren op draad loze en draagbare telefonie en systemen voor persoonlijke com municatie," gaf Eustace als ver klaring. Hoewel de af te stoten onderde len verliesgevend zijn en bekend is dat PKI grotendeels verant woordelijk is voor de rode cijfers van Professionele Produkten en Systemen, wilde Eustace geen voorspellingen doen over het mo ment van winstgevendheid van de sector. In het afgelopen halfjaar liep het verlies van het zorgenkind op van 61 miljoen gulden tot 103 mil joen, al kwam dat voornamelijk in het eerste kwartaal tot stand. Consequent goede resultaten zijn wel troef bij Verlichting (499 mil joen tegen 491 een jaar geleden), Overige consumentenprodukten (373 tegen 360 miljoen gulden) en Consumentenelektronica (219 te gen 211 miljoen gulden). In het geval van Consumentene lektronica bedriegt het halfjaar lijkse cijfer overigens, want het bedrijfsresultaat komt voor 60 procent voor rekening van het eerste kwartaal. Uit het tweede kwartaal blijkt hoe kwetsbaar de conjunctuurgevoelige grootste Philips-divisie (een derde van de concernomzet) nog steeds is. „Ik weet niet of het aan het war me weer ligt, maar het blijkt in Europa enorm moeilijk om tele visies te verkopen," grapte Eu stace gisteren. Almaar voortdu rende prijserosie (3 procent) en daarbovenop de ongunstige wis selverhoudingen maken het er voor Philips - en dochter Grun- dig - niet gemakkelijk op. Eu stace heeft het verwachte tijdstip voor dé terugkeer van Grundig in de zwarte cijfers verder vooruit geschoven. „Grundig verliest nog steeds. Het gaat niet beter of slechter dan vorig jaar." Gisteren werd pijnlijk duidelijk dat ook een bijdrage aan de winst van de ooit met veel bombarie aangekondigde speerpunten- DCC en CD-i nog op zich laat wachten. Aan beide activiteiten wordt momenteel nog geld verlo ren. Eustace zaaide twijfel door te verklaren dat Philips het voor eind 1994 beoogde aantal van 1 miljoen verkochte CD-i-spelers niet heeft bereikt. Vier maanden geleden had de voor CD-i verant woordelijke John Hawkins mee gedeeld dat de mijlpaal begin dit jaar was gebaald. Volgens een woordvoerder van Philips hebben de twee bestuur ders andere uitgangspunten ge kozen, waarbij Hawkins eerder dit jaar doelde op de leveringen aan de handel. Philips zet zijn extra mensen mo menteel in voor uitbreiding van activiteiten in de twee best draai ende sectoren, Verlichting en Componenten en Halfgeleiders. Het personeelsbestand is in het afgelopen jaar verder toegeno men met 11.000 tot 265.500. De helft van de extra mankracht bestaat overigens uit tijdelijke contractanten, waarmee Philips zich aansluit bij de reeks van on dernemingen die zo hun flexibili teit willen vergroten. De stelling dat het Eindhovense elektronicaconcern Europa steeds vaker links laat liggen, kon gisteren door Eustace wor den onderuitgehaald. Hoewel het Verre Oosten er 'in lijn met de ex pansie daar' 7000 banen bij kreeg, vindt de grootste toename van het aantal arbeidsplaatsen volgens Eustace nog altijd op het eigen continent plaats. In Nederland creëerde Philips een kleine 2.000 arbeidsplaatsen, waarmee het totaal aantal op 43.500 komt. (ADVERTENTIE) Mterdag kunnen ze vallen. 3.1 miljoen ballen! U leest het goed: 3.1 miljoen gulden! De hoofdprijs bij Lotto Jackpot. De trekking is morgenavond om 18.50 uur op Nederland 2. Dus haal snel een spelformulier bij uw Lotto-winkelier! Bel voor de dichtsbijzijnde adressen 06-9525 (50 ct.p.m.).

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1995 | | pagina 7