F 'V IE STEM PERSON E L PROJECTLEIDER IDSTAUGE HOOFD AFDELING MINISTERIE IDEFENSIE VNU Dagbladengroep B.V. business analist m/v Vedioj VERHAGENSSPARTNERS FRI-D'OR B.V. lTURES .dverteren scheelt een slok op een borrel, slijter.99 f GEVRAAGD SECRETARESSE CV/M] VOOR DE EXPORT-AFDELING ADMINISTRATIEF MEDEWERKER CM /V) WIJ RIEDEN: vajc HOF VAN JUSTITIE VAN DE EUROPESE GEMEENSCHAPPEN TE LUXEMBURG nd onderzoek nr. CJ/C/I5) AStf ie flexible workforce I ImkIMJIXVS) QuadCore Automation B.V. is, als onafhankelijk projecl AUTOMATION ENGINEERS (M/V) HOUSEHOLD APPLIANCES WEGENS STERKE GROEI VAN ONZE ORGANISATIE ZOEKEN WIJ: IN IEDER HUIS HOORT EEN PRINCESS THUIS (FRI0OR) FRI-D'OR B.V. is een dynamische onderneming met produktiebedrijven te Bergen op Zoom en Tilburg, die zich toelegt op de vervaardiging van een hoogwaardige kwaliteit voorgebakken diepgevroren patates-frites en vele andere aardappelprodukten. FRI-D'OR behoort tot de grootste aardappel- verwerkende bedrijven in Europa. Het merendeel van onze produkten wordt geëxporteerd. De FRI-D'OR groep maakt deel uit van het Britse concern Hazlewood Foods PLC. Momenteel zijn er ongeveer 290 mensen werkzaam in onze organisatie. Bij ons directiesecretariaat in BERGEN OP ZOOM is momenteel een vaca ture voor AFDELINGSSECRETARESSE M/V Het takenpakket van de secretaresse bestaat o.m. uit het verzorgen van correspondentie, het assisteren, en bij afwezigheid vervangen, van de directie-assistente. Graag komen wij in contact met kandidaten die met succes een Schroe- versopleiding (of vergelijkbaar) hebben afgerond, aangevuld met enige werkervaring in een vergelijkbare funktie. Kennis van de moderne talen is een must. Een nauwgezette, servicegerichte, representatieve en stressbe stendige instelling en een groot verantwoordelijkheidsgevoel zijn onont beerlijk voor het goed kunnen vervullen van deze funktie. Indien uw interesse is gewekt en u meent aan de genoemde funktie-eisen te voldoen, nodigen wij u uit te reageren. Uw sollicitatiebrief, met daarin uw motivatie waarom u denkt de funktie goed te kunnen vervullen, ontvan gen wij graag voor 20 juni a.s. Uw brief kunt u richten aan: pi 1995 XI ZATERDAG 10 juni 1995 X 73 part-time of full-time te, bezorgen, magazijnbeheer en administr liaalhouder, verantwoordelijk voor één v en kwaliteit, en durft verantwoordelijk))! housiast en heeft geen '9 tot S' instelling howroomverkoop. Verhagen en partners adviseert 0uisaties bij personele zaken met een persoonlijke en zakelijke aan pak. Ome opdrachtgever, gevestigd in de randstad, maakt deel uit van een internationaal opererende, Zwitserse, beursgenoteerde tfdememing. Het concern richt zijn 0eiten op de verkoop, montage, installatie en onderhoud van Ijes)lanceerde liftinstallaties en rol- tippen. Het concern heeft wereld wijd fabrieken en verkoop- en sen/icepuntenDe organisatie onderscheidt zich door een enthousiaste aanpak met het accent op kwaliteit en uitstekende service. De onderneming heeft een belangrijke positie en gerenom meerde naam op de Nederlandse markt. Het bedrijf biedt ruime •groeimogelijkheden. In verband met de toenemende activiteiten zoekt het Projecten Bureau uitbreiding. LIFTEN ROLTRAPPEN STANDPLAATS: RAYONKANTOOR TE EINDHOVEN OPLEIDING: HTS I houdt een vergelijkend onderzoek de grondslag van een examen voor irming van een aanwervingsreserve van (m/v) n vergelijkbaar met die bij de ande- I-Staten van de Europese Unie: n 35 jaar op 10 juli I995; het Nederlands en goede taal van de Europese Unie; handels-, technisch of iben. verplichte sollicitatieformulier zijn van de Europese Unie nr. C 144 A tend schriftelijk worden aange- ïmissie EG iB Den Haag Brussel ineel, L-2925 Luxemburg, dijk 10 juli 1995 worden ingediend. vestigingen voor [ng, replacement, ring en werving biedt Vedior asb togelijkheden voor vers, werknemers nsen die op zoek |r werk. UW FUNCTIE: U bent eindverantwoordelijk voor de uitvoering van de verscheidene lift- en roltrap- projecten in uw rayon. Hiertoe structureert en coördineert u de werkzaamheden opdat deze bin nen de gestelde looptijd, kwaliteitsnormen en bud getten afgerond kunnen worden. U communiceert intensief met de opdrachtgever en andere betrok kenen om zodanig optimale werkprocessen af te dwingen. Hierbij brengt u uw visie met veel overtui gingskracht en schuwt u uw verantwoordelijkheid niet. U bent, samen met uw projectmedewerker, tevens de interne spil van het project, waarbij u zorg draagt voor een soepele communicatie en organisatie binnen de onderneming (afdelingen Verkoop/ Techniek/ Planning/ Logistiek/ Montage). Met andere woorden, een uitdagende baan waarbij u met grote mate van zelfstandigheid verantwoor delijk bent voor het totale uitvoeringsproces van nieuwbouwopdrachten. UW PROFIEL: U bent ca. 35 jaar. U heeft een uit stekende opleiding op HTS niveau en u heeft mini maal 3 jaar ervaring als projectleider bij soortgelij ke projecten. U bent woonachtig in de omgeving Eindhoven of bereid daarvoor te verhuizen. Naast een zakelijke en commerciële instelling heeft u bewezen dat u de contactuele eigenschappen bezit om op verschillende niveaus, binnen en buiten de onderneming, "de zaken rond" te krijgen. U beheerst de Engelse en Duitse taal. Kortom, u bent een allround organisator. UW REACTIE: kunt u richten aan Verhagen Partners, t.a.v. de heer J. Verhagen, Kralingseweg 225, 3062 CE Rotterdam, ref. nr. 134.VL (Voor meer informatie, tel: 010-212.27.52) WERVING SELECTIE - EXECUTIVE SEARCH LOOPBAANBEGELEIDING 0 O *i Inlichtingen: De Stem, 076-236911 De Dienst Gebouwen, Werken en Terreinen (DGW&T) heeft als belangrijkste taak het bouwen, onderhouden en beheren van al het onroerend goed van het ministerie van Defensie. Vanaf 1 janu ari 1996 neemt DGW&T als agentschap binnen het ministerie van Defensie een verzelfstandigde en re- li ultaatverantwoordelijke positie in. Deze positie stelt de organisatie in staat om nog doelgerichter te wer ken aan optimalisering van de kwaliteit van haar produkten en diensten. Het bedrijf, waar zo'n 1.400 mensen werken, is opgebouwd uit een Centrale Directie en een aantal regionale directies met daar onder ressorterende dienstkringen. Er wordt ge werkt aan sterk uiteenlopende projecten voor alle krijgsmachtdelen door het gehele land. De Directie Brabant verricht deze taak op de vliegbases in de provincie Noord-Brabant. De circa 200 medewer kers van deze directie zijn werkzaam op 3 dienst kringen nabij de vliegbases en in het directie gebouw in Breda. De veelzijdigheid van projecten alsook de veranderende organisatie staan garant voor voortdurende beweging. Een uitdaging voor een ondernemende TU'er die bij de directie in Breda aan de slag wil als U kunt direct aan de slag in één van c volgende functies (M/V). uktie Zeefdrukker. Voor een produk in Breda zoeken wij een ervaren kan., daat, die bereid is te werken in 2-plo gendienst. Opleiding en/of werkervarif in de grafische branche is een verei"*1 Deze opdracht is voor lange tijd. Machinebediende. Voor één van onj relaties in Breda zoeken wij enthousiast kandidaten die ruime ervaring hebben a zelfstandig machinebediende. De wei zaamheden zijn in dagdienst. Belangri) is dat u voor lange tijd beschikbaar bert Fmeen Laboratoriummedewerker. Momenta, hebben wij een parttime vacature, voj periode van circa 5 maanden, bij eentj drijf in Breda. Wij zoeken hiervoor et, kandidaat met laboratoriumervaring', een middelbare opleiding. De werktijd* zijn in overleg. nnisch j' Vol Medewerker werkvoorbereiding- deze vacature, waarin u o.a. verantwfl delijk bent voor de technische/ad"1"! stratieve ordervoorbereiding van de PI duktie en voor inkoop van grondsto t en gereedschappen, zoeken wij ®en didaat met een technische opleidin9 MBO-niveau. Ervaring in produktiebe leidende taken is een pre. Geïnteresseerde kandidaten kunnen bovenvermelde vacatures contant' nemen met Jean-Paul Wagemakers f onze vestiging Haven 5 te Breda. (076) 225822. TAAK U geeft in deze functie leiding aan een team van circa 60 medewerkers. Als zodanig bent u verant woordelijk voor het analyseren van informatie en de beoordeling hiervan voor het ontwikkelen van beleid op uw vakgebied. Verder verwachten wij van jfe uw kant een actieve technische inbreng bij de rea- lisatie van onze projecten. Uw verantwoordelijkheid strekt zich daarnaast uit tot het waarborgen van de 1 kwaliteit van onze produkten en diensten binnen uw vakgebied, waarbij u voortdurend streeft naar op- timalisering ervan. Basis voor het succesvol functioneren in de posi tie van afdelingshoofd is een afgeronde technische universitaire opleiding. Essentieel is verder ruime er varing in een ontwerp- en projectleidersfunctie, waarin u actief hebt geparticipeerd in de voorberei ding en uitvoering van complexe en multidisciplinai re projecten. GEBODEN Een zelfstandige en afwisselende positie binnen een veelzijdige organisatie. Afhankelijk van uw op leiding en ervaring bedraagt het bruto jaarsalaris maximaal circa f 103.000,- inclusief 8% vakantie toeslag. U mag rekenen op minimaal 24 vakantie dagen plus 12 ADV-dagen per jaar. Uiteraard kunt u gebruik maken van een pakket studiefaciliteiten om binnen uw vakgebied up-to-date te blijven. REACTIES Meer gedetailleerde informatie over de functie en het bedrijf kunt u inwinnen bij Luitenant-kolonel J. Brandenburgh, adjunct-directeur Beheer en Rea lisatie, (076) 27 32 68. De heer J.W.B.J. van der Vleuten, hoofd bureau Personeel en Organisatie, kan u desgewenst informeren over de sollicitatie- procedure, (076) 27 35 45. Een psychologisch on- derzoek kan overigens deel uitmaken van deze procedure. Bij gelijke geschiktheid genieten leden van etnische minderheden en gehandicapten de voorkeur. Uw schriftelijke reactie met CV kunt u binnen 14 dagen sturen naar het hoofd bureau Personeel en Organisatie van de Directie Brabant, Dienst Gebouwen, Werken en Terreinen, postbus 90195, 4800 RN Breda. OUDO r-firgrar en systeemhuis, gespecialiseerd op het gebied van CAD-, besturings- en informatieverwerkingtechniek. Vanwege de sterke groei van de order portefeuille zoeken wij: -• f jjfp* - Het ontwikkelen van software voor geavanceerde PlC-bestunnge» (Siemens, Modieon, Allen Bradley, Mitsubishi, Télémechanigue e.a.); - Het configureren van MMi's (SCADAS: FastoryLink, Wizcon.lnfouch, IC2X, FixDmacs e.a.); - CAD-ontwikkeling, koppelingen lussen CAD en RDBMS, en het opzetten vantekeningcenversle en -beheersystemen; - Engineering en realisatie van MIS, gebaseerd op client-server techno- - Rapportage van Functie-eisen H.B.O. of Academisch niveau; - Specialfsafie Etectrotechniek; - Ervaring met één van de bovenstaande disciplines Be heer e. Smits van Byen - Beitsciimeg 3b, 5Z3Z BK 's-Hertogenbosch Princess Household Appliances is een snel groeiendedynamische verkooporganisatie met agenten over heel de wereld. Princess heeft een groot assortiment (elektrische) huishoude lijke apparaten zoals blenders, toasters, koffiezetapparaten, barbecues en strijkijzers. De juiste persoon: -is tussen de 20 en 24 jaar. -is dynamisch en creatief. -is accuraat, zelfstandig en stressbestendig. -heeft een middelbare opleiding (bijv. Schoevers). -heeft een uitstekende beheersing van de Nederlandse, Engelse, Franse en Duitse taal, in woord en geschrift. -heeft enige jaren werkervaring in een commerciële omgeving. -beheerst W.P. 6.0, Excel] en Exact. -is woonachtig in Breda of directe omgeving. Werkzaamheden zijn o.a. inboeken diverse dagboeken, bewaking debiteuren en aangiftes intrastat en l.C.T. De juiste persoon: -is tussen de 20 en 24 jaar. -is accuraat, zelfstandig en stressbestendig. -heeft een middelbare opleiding (bijv. MEAO). -heeft enige jaren werkervaring op een administratie. -beheerst W.P. 6.0, Excell en Exact. -is woonachtig in Breda of directe omgeving. Een plaats in een jong, enthousiast team. Een boeiende (internationale) werkomgeving met een informele werksfeer. Een veelzijdige funktie in een dynamische, groeiende organisatie. Ben jij de juiste persoon? Stuur dan je schriftelijke sollicitatie met cv en pasfoto binnen 7 dagen naar: Princess Household Appliances B.V., T.a.v. de afdeling Personeelszaken, Postbus 4722, 4803 ES Breda. Vermeld linksboven op de envelop om welke vacature het gaat. De dagbladengroep van het VNU-concern bestaat uit een aantal uitgeverijen van dagbladen en huis-aan-huisbladen. Het hoofdkantoor van de dagbladengroep is gevestigd te Nijmegen. Brabants Dagblad Eindhovens Dagblad De Stem De Gelderlander Dagblad voor Noord- Limburg De Limburger e>$e*fnU .000 Meijhorst 60-10 tel.: 080-458911 Postbus 30.000 6503 HA Nijmegen De VNU Dagbladengroep is de belangrijkste informatieleverancier in het verspreidingsgebied Zuid en Zuid-Oost Nederland. Dagelijks worden ca. 765.000 dagbladen uitgegeven en wekelijks ongeveer 2,4 miljoen huis-aan-huis bladen verspreid. Via ca. 775.000 kabelaansluitingen zijn de kabelkrant-uitzendingen te ontvangen. Nieuwe produkten, gebruik makend van elektroni sche media,worden ontwikkeld. De beleidsontwikkeling ten aanzien van de geautomatiseerde informatie-voorziening is erop gericht om al deze activiteiten doeltreffend te kunnen uitvoeren en gewenste vernieuwingen in een hoog tempo te realiseren. Daartoe staat op dit gebied voor de komende jaren een groot aantal projecten op stapel, die primair tot de taken van de afdeling Technische Zaken en Automatisering zullen behoren. De afdeling Technische Zaken en Automatisering staat onder leiding van een Groepsdirekteur en is verdeeld over vier plangebie den: Advertenties, Oplage plus Financiën en Personeel, Electronic Pre-press en Press plus Post-Press. Voor elk plangebied is een klein team verantwoordelijk, bestaande uit een Informatie-Manager, enkele business-analisten en application controllers. Systeemontwikkeling vindt extern plaats, waarbij de Informatie manager met zijn/haar team namens de VNU Dagbladengroep optreedt als opdrachtgever en verantwoordelijk is voor het project management en implementatie. Voor het plangebied Advertenties is een vacature ontstaan voor een Werkzaamheden: U definieert in samenwerking met de gebruikers de functionele applicaties in een informatie- en projectmodel. U creëert een organisatorisch kader waarbinnen de informatie systemen optimaal ingezet kunnen worden. U bent verantwoordelijk voor het incrementenplan en neemt tijdens het evolutionair ontwikkelen deel aan de protocycling- sessies. Kandidaten: Wij zoeken een breed geïnteresseerde HBO-er/Academicus met enkele jaren ervaring, die bedrijfskundig gericht, analytisch en goed in structureren is. U bent in staat mee te denken in nieuwe ontwikkelingen (o.a. cliënt/server) binnen de informatisering en het plangebied. De veranderingsprocessen die hierdoor in gang gezet worden ziet u als een uitdaging. U beschikt over de capaciteiten om zowel zelfstandig ais in team verband projectmatig te werken. Onderhandelingsvaardigheid en een professionele, klant- en resultaatgerichte houding zijn daar naast een vereiste. Een psychologisch onderzoek/assessment programma vormt een onderdeel van de selectie-procedure. Nadere inlichtingen: Voor nadere informatie kunt u kontakt opnemen met Mw. Drs L.H.Builtjes, Informatie-manager (telefoon: 080 - 458267) Uw reactie: Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen 14 dagen na plaatsing van deze advertentie toezenden aan: de afdeling Personeel Organisatie van VNU Dagbladengroep ter attentie van de heer C.van den Berg. Postbus 394, 4600 AJ Bergen op Zoom t.a.v. mevrouw M.A.D.T. Potters, telefoon (01640) 72500.

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1995 | | pagina 35