DE STEM klei controller m/v hoofd financiële administratie m/v Tapijtteg Raamsdonksveer, we kunnen aan de slag! tempo-team uitzendbureau f homeii.'.oisterwiik RAYON MANAGER 3 Hotelovernachtingen voor 2 personen voor f75,- wÊ _^LX-L_LJ Stichting Gasthuis St. Joseph Gebraden Wasko Seute BANDENHANDEL A. NEELEN BANDENMONTEUR Zuid-West Nederland BEGELEIDER M/V ASSISTENT BEGELEIDER M/V Hotelbon-informatielijn: 01608-86506 r jT'ikmak graag gebruik van zieaan T51btUEg. 1Adres; i' i i M jjoj Te koop Prefab Betonb Voorraad Heuga-Esco- Reeds vana Vakkundig advie 25.000 m2 Bes Alle kleure Ook oude waalform. Gebruikte betonte. Mooie partijen v| Partij mooie Alle soorten Verhuur van A. Helmer B' Breda 07 DE STEM Pastoor van Kessellaan 16, 4761 BH Zevenbergen, telefoon 01680 - 24050, telefax 01680-29518. De Stichting Gasthuis St. Joseph bestaat uit 4 instellingen, verpleeghuis Sancta Maria en 3 verzorgingshuizen, Huize Zevenbergen, St. Antonius Abt en St. Martinus, allen gevestigd in en rondom Zevenbergen. Sancta Maria is een gecombineerd verpleeghuis met 192 bedden verdeeld over 2 somatische en 4 psychogeriatrische afdelingen, waarvan één afdeling een regionale functie vervult. Het verpleeghuis kent een aantal zorgvernieuwingsprojecten waaronder de meso-projecten orthopaedie en neurologie en de ontwikkeling van transmurale functies zoals het Verpleeghuis Onderzoek en Adviescentrum. Daarnaast worden vanuit het verpleeghuis substitutieprojecten ondersteund in verschil lende verzorgingshuizen in de regio. De verzorgingshuizen van Stichting Gasthuis St. Joseph beschikken over een capaciteit van 120 plaatsen. Op alle locaties bevinden zich aanleunwoningen, welk aantal in de toekomst uitgebreid zal worden. Vanuit de Stichting worden een aantal flankerend beleidsfuncties verzorgd. De Stichting onderhoudt een groot aantal contacten met organisaties uit de eerste en tweede lijn gezondheidszorg, om zo een circuit van voorzieningen voor ouderen te optimaliseren. Binnen de Stichting zijn ruim 450 mensen werkzaam. Tevens wordt op verschillende gebieden samengewerkt met andere verzorgingshuizen uit de regio. De Stichting Gasthuis St. Joseph werkt samen met de dochter-organisatie Stichting Veron, een toegelaten instelling op het gebied van de volkshuisvesting. Door een herstructurering binnen de totale economische en administratieve dienst zijn er momenteel vacatures voor 100% Plaats in de organisatie: De controller is als lid van het managementteam verantwoordelijk voor de totale financiële en administratieve organisatie en geeft leiding aan de economische en administratieve dienst. Deze dienst bestaat uit een financiële administratie en een salarisadministratie. Taken: leiding geven aan administratieve en economische dienst als lid van het managementteam een bijdrage leveren aan de totale beleidsontwikkeling opstellen van de begroting en jaarrekening het verder ontwikkelen en implementeren van een systeem van interne budgettering het mede initiëren, ontwikkelen en uitvoeren van het instellingsbeleid en de toetsing daarvan in financieel economisch opzicht het verder ontwikkelen van het informatiebeleid adviseren van managers op financieel economisch gebied onderhouden van contacten met externe accountant, zorgverzekeraars en externe financiers verantwoordelijk voor financiering, cashmanagement en liquiditeitsbeheer. Gevraagd: een bedrijfseconomische opleiding op minimaal HBO-niveau met een academisch werk- en denkniveau aangevuld met een opleiding op het gebied van de informatievoorziening brede ervaring binnen de gezondheidszorg waarvan een vijftal jaren als leidinggevende ervaring in de ouderenzorg alsmede met de volkshuisvesting is een pré sterk bedrijfsmatig georiënteerd en affiniteit met de ouderenzorg beschikken over het vermogen veranderingsprocessen te sturen leidinggevende, sociale en organisatorische kwaliteiten, een sterk ontwikkeld probleemoplossend vermogen en een flexibele instelling uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden. Aangeboden: een aanstelling van 100% voor onbepaalde tijd 9.238,- bruto per maand bij 100%. salariëring volgens CAO-Ziekenhuiswezen, functiegroep 70, maximaal 100% Plaats in de organisatie: Het hoofd geeft leiding aan de medewerkers van de financiële administratie en is verantwoording schuldig aan de controller. Taken: leiding geven aan een team medewerkers binnen de financiële administratie en automatisering en zorgdragen voor de uitvoering van het personeelsbeleid coördineren, plannen en bewaken van de voortgang van de werkzaamheden het mede opstellen van jaarrekeningen en begrotingen en het leveren van een bijdrage aan het verstrekken van mana- gement-informatie, de liquiditeitsbegroting en cashmanagement het efficiënt inrichten van de financiële administratie volgens de geldende controlegrondslagen deelnemen aan overlegorganen binnen het aandachtsgebied en onder houden van contacten met de controller en salarisadministratie onderhouden van contacten met externe instanties zoals banken, provincie, debiteuren en crediteuren, e.d. Gevraagd: diploma SPD of HEAO-BE of gelijkwaardig, aangevuld met brede ervaring op administratief gebied ervaring in de gezondheidszorg ruime kennis op het gebied van automatisering leidinggevende ervaring of capaciteiten goede communicatieve en sociale vaardigheden leeftijd vanaf 30 jaar. Aangeboden: een aanstelling van 100% voor onbepaalde tijd, een aanstelling van 80% of 90% is eventueel bespreekbaar salariëring volgens CAO-Ziekenhuiswezen, afhankelijk van opleiding en ervaring is functiegroep 45 (maximaal 4.446,- bruto per maand bij 100%) of functiegroep 50 (maximaal 5.052,- bruto per maand bij 100%) mogelijk. Informatie: is te verkrijgen via de dienst Personeel, Organisatie Opleiding of bij de heer B. van der Sterren, HEAD a.i., tel. 01680-24050. Sollicitaties: voor 2 mei 1995 schriftelijk te reageren ter attentie van mevrouw drs. M. Beuns-Hommel, coördinator van de dienst Personeel, Organisatie Opleiding, op nevenstaand adres. De gesprekken zullen medio mei plaatsvinden. Tempo-Team Uitzendbureau opent op maandag I mei een vestiging in Raamsdonksveer. En dat is goed nieuws voor iedereen die uitzendkrachten of werk zoekt. Omdat alle afdelingen van Tempo-Team Uitzendbureau onder één dak werken, kunnen we vraag en aanbod razendsnel op elkaar afstemmen. Voor informatie kunt u ons tijdens kantooruren bellen of wanneer u zich wilt inschrijven, kunt u langskomen op maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 12.30 uur. U bent van harte welkom! Raamsdonksveer,Oeverkruid IS, 01621 - 1 78 87 Zwingelspaansedijk 5 4793 SH Fijnaart Tel.: 01682-4355 Fax: 01682-5161 Autotelefoon 06-52.730.507 nieuwe en gebruikte banden montage/balanceren accu's BOOGSTEIN en VARTA trekhaken motorbanden uitlaten Wij zoeken voor onze bandenservice-afdeling een medewerker. Ben jij een nette, vriendelijke, technisch aangelegde jongen die werk zoekt in een leuke branche dan is dit misschien iets voor jou. De werkzaamheden bestaan uit: monteren/balanceren van banden en sportwielen, uitlijnen van personenwagens, monteren van uitlaten, remblokken, trekhaken. Ben je tussen de 18-23 jaar, lts-opleiding en je militaire dienst al vervuld, bel dan voor een afspraak: Toine Neelen, 01682-4355. Enige ervaring en de bereidheid om aanvullende cursussen te volgen hebben zeker de voorkeur. Homeij Oisterwijk is een gerenommeerd importeur van staalwaren en instrumenten. Vanaf de oprichting in 1970 heeft het bedrijf een gestage groei doorge maakt en telt momenteel een 35-tal medewerkers. De klanten (voornamelijk vakzaken op verschillende gebieden) kunnen rekenen op een breed assortiment messen, scharentafeP/keukengerei en instrumenten uit de gehele wereld. Homeij Oisterwijk vertegenwoor digt exclusief vooraanstaande merken als Victorinox (de originele Swiss Army Knives), Diamant Sabatier (koksmessen uit Frankrijk), Opinel (zakmessen uit Frankrijk), ChefsChoice (slijpmachines uit de USA.), Muela (sponmessen uit Spanje) en Silva (kwaliteits kompassen uit Zweden). IMPORTEUR STAALWAREN EN INSTRUMENTEN In ons bedrijf is de volgende vacature ontstaan (m/v): Functie-inhoud: U wordt verantwoordelijk voor het beheer van de vele bestaande relaties in uw rayon, alsmede de verdere uitbouw van de klantenkring. U neemt deel aan beurzen en u heeft een scherp oog voor markt- en produktontwikkelingen. Efficiënte bezoekplanning en zorgvuldige rapportage aan de verkoopleider vindt u vanzelfsprekend. Functie-eisen: U heeft een opleiding op ten minste MBO-niveau en daarnaast beschikt u over (enige) commerciële werkervaring. Ervaring in een buitendienstfunctie en/of kennis van detailhandelsmarkten is een pré. U bent klant- en resultaatgericht in denken en handelen en u werkt accuraat. U beschikt over heel wat doorzettingsvermogen en bent uiteraard representatief. Vanwege de uitgebreide collectie moet u met duizenden produktcodes kunnen omgaan. Ook vindt u affiniteit met de afnemers en de produkten een voorwaarde voor succes. Uw leeftijd ligt tussen de 25 en 35 jaar. Tijdens de intensieve inwerkperiode maakt u kennis met het bedrijf, haar aanpak, klanten en de produkten. Homeij biedt u een passend salaris en een goede werksfeer binnen een dynamisch bedrijf. De secundaire arbeidsvoorwaarden, die o.a. een representatieve auto, provisie- en pensioenregeling omvatten, zijn uitstekend te noemen. Voelt u zich geknipt voor deze functie? Schrijft u dan uw sollicitatiebrief, voorzien van c.v. voor I mei I995 naar: Homeij Oisterwijk B.V., t.a.v. de directie, Postbus 17, 5060 AA Oisterwijk. Nadere informatie kunt u inwinnen bij de heer F. Blekxtpon (verkoopleider), tel. 04242-82804. De stichting SOVAK, een stichting met een Protestants-Christelijke achtergrond stelt zich ten doel mensen met een verstandelijke handicap te begeleiden, te verzorgen en te verplegen. De naaste familieleden worden hierbij zoveel mogelijk betrokken. De stichting SOVAK omvat de leefgemeenschap Gruytveld in Terheijden, de gezinsvervangende tehuizen Siereveld in Breda en Wilgenveld in Wijk en Aalburg, alsmede het centrum voor dagbesteding Rietveld in Sleeuwijk. Ruim 500 medewerkenden zijn direct of indirect bij de dienstverlening aan circa 380 cliënten betrokken. De komende jaren wordt hard gewerkt aan verdere modernisering van de zorg en spreiding van het aanbod over meer locaties in de regio. Een capaciteitsuitbreiding voor 50 cliënten is in voorbereiding. Het dagactiviteitencentrum, onderdeel van het Rietveld, is een voorziening voor 26 deelnemers. De begeleidingsstijl is taak- en arbeidsgericht en afgestemd op de mogelijkheden en behoeften van de deelnemers. De taakgebieden zijn textiel, administratieve dienstverlening, huishoudelijke dienstverlening, beeldend werken en tuin. Daarnaast wordt er aandacht besteed aan vormende activiteiten. Rietveld is volop in ontwikkeling en biedt een werkplek waar ruimte is voor creatieve ideeën. Wie wil ons actief en enthousiast team komen versterken? Door uitbreiding van de formatie ontstaan per 1 juli a.s. de vacatures voor 100% voor het taakgebied huishoudelijke dienstverlening Functie-informatie: Het taakgebied bestaat uit de deeltaakgebieden kantine, produktverwerking, wasserij, afvalscheiden en de winkel. Het taakgebied is nog volop in ontwikkeling en wij verwachten van de nieuwe medewerkende dat hij/zij op een creatieve wijze aan deze ontwikkeling vorm kan geven. Te denken valt aan de opzet van catering, café, strijkerij etc. Functie-eisen: diploma MDGO-AB, HBO-AB, Z-verpleegkundige, HBO-SPH «zelfstandig en methodisch kunnen werken inzake opzetten en uitvoeren van activiteiten beschikken over begeleidingsvaardigheden «ervaring in het werken met mensen met een verstandelijke handicap goede organisatorische kwaliteiten in staat en bereid zijn in teamverband te werken. Salaris: Salariëring geschiedt op basis van schaal 6 (minimaal 2.777,- en maximaal 3.787,- bruto per maand op full-time basis). 100% voor het taakgebied huishoudelijke dienstverlening tuinderij Functie-informatie: De aan te stellen assistent begeleider zal met een kleine groep deelnemers vorm gaan geven aan produkt verwerking, winkel- en kantinewerkzaamheden binnen de tuinderij. Zonodig moet functionaris ook inzetbaar zijn bij tuinactiviteiten. Op de tuinderij zijn in totaal 12 deelnemers werkzaam. Samen met de huidige begeleider wordt van de nieuwe medewerkende verwacht, dat hij/zij meedenkt in de verdere ontwikkeling van de tuinderij. De tuinactiviteiten vinden niet in het Rietveld, maar elders in Sleeuwijk plaats. Functie-eisen: een gerichte opleiding op LBO-/MBO-niveau affiniteit met mensen met een verstandelijke handicap affiniteit met tuinactiviteiten in staat en bereid zijn in teamverband te werken beschikken over begeleidingsvaardigheden. Salaris: Salariëring geschiedt op basis van schaal 4 (minimaal 2.450,- en maximaal 3.421,- bruto per maand op full-time basis). Arbeidsvoorwaarden: De overige arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Dagverblijven en Tehuizen voor Gehandicapten. Informatie en sollicitatie: Voor nadere informatie kunt u telefonisch contact opnemen met mevrouw H. Bekke, afdelingshoofd dagbesteding, telefoon 01833-1942. Uw schriftelijke sollicitatie, voorzien van curriculum vitae, kunt u binnen 14 dagen sturen naar stichting SOVAK, locatie Gruytveld, afdeling Personeel Organisatie, Postbus 4, 4844 ZG Terheijden. /-T r" Fax: 076-236405, afd. Rub Postadres: De Stem, Antw 4800 VB Breda, afd. Rubriq (geen postzegel nodig). Rubrieken 02 Vermist/gevonden 03 Te koop aangeboden 04 Personeel-aanbod 06 Personeel-vraag 08 Onroerend goed-huur 10 Onroerend goed-koop 11 Autoverhuur/leasing 12 Onr.goed-buitenland 13 Oproep/reünie 14 Bruinkuren/sauna 16 Bedrijfsruimte 18 Woningruil 20 Kamers 23 Bouwmaterialen 24 Onderhoud/reparatie 25 Speelgoed 26 Hobby/doe-het-zelf 28 Geldzaken 29 Zaken en transacties 30 Landbouw/veeteelt 32 Auto's 33 Sloopauto's 34 Auto ABC 35 Bedrijfswagens 38 Motoren/scooters 39 (Brom)fietsen 42 Te huur aangeboden 43 Te huur gevraagd 44 Wintersport "Daar was ik nou echt aan toe. Even een paar dagen er heerlijk tussenuit. De boel de boel laten en je lekker laten verwennen in een gezellig hotel. Met de Hotelbon was dat zo geregeld. Tegen een wel héél vriendelijk prijsje. Zo houd ik hier ook nog wat in m 'n portemon nee voor andere leuke dingen. Uitstapje, gezellig shop pen, drankje. Drankje? Dat heb ik wel verdiend. Even roomservice bellen.... De Hotelbon, uw sleutel tot bijna 260 hotels Tja, Carry heeft het goed bekeken. Want de Hotelbon is de gemakkelijkste en goedkoopste manier om er even uit te zijn. Want voor f75,- krijgt u met de Hotelbon 3 hotelovernachtingen voor 2 personen! Waarbij u de keus hebt uit bijna 260 prima hotels in Nederland en zes andere Euro pese landen. Van gerenommeerde 5-sterren hotels tot intieme familiehotelletjes. En wij werken constant aan uitbreiding van het aantal deelnemende hotels. Gezellig aan tafel in het hotel van uw keuze De enige voorwaarde is dat u het ontbijt en diner in uw hotel nuttigt. Maar als u straks ziet wat de kok u voorschotelt, is dat alleen maar een voordeel. De prijzen variëren natuurlijk wel per hotel. Vanaf f 12,50 voor het ontbijt en f 30,- voor het diner. Zó bent u er zo tussen uit De Hotelbon "werkt" even snel als gemakkelijk. U vult de "Bon voor de Hotelbon" in en stuurt die (zonder postzegel) op. Vergeet daarbij niet ook de door u gekozen manier van betalen aan te kruisen. Na ontvangst van uw betaling zenden wij u uw Hotelbon en de bijbehorende Hotelgids. Daarin vindt u foto's en accommodatie-beschrijvingen van alle hotels. U kiest uw hotel (de 3 overnachtingen gel den uiteraard voor hetzelfde hotel) en reserveert daar zelf uw overnachtingen. Dat kan zelfs kort voor u vertrekt. In de Hotelgids vindt u trouwens per hotel de exacte reserveringscondities met betrekking tot de Hotelbon. Wilt u langer in een hotel blijven? Gewoon meer Hotelbonnen bestellen. De bon is één jaar gel dig. De Hotelbon komt altijd van pas als origineel kado, voor verlenging van uw vakantie of voor onder weg. Zorg dus dat u er altijd 2 of meer in huis heeft! Ga Carry achterna... Niet letterlijk natuurlijk, want Carry is ondertussen allang weer thuis. Maar de Hotelbon had ze niet willen mis sen. En u hoeft hem ook niet te missen. Voor f75,- even totaal wat anders. Als u nü de bon invult, heeft u de Hotelbon binnen twee weken in huis en kunt u er binnen kort heerlijk tussenuit. óók in het weekend en 's avonds tot 22.00 uur Falkplan kaart gratis! Bestelt u dus 2 of meer Hotel-bonnen? Dan ontvangt u daarbij ook nog gratis de nieuwste Falkplan wegenkaart Easy Driver Europa! (Winkelwaarde f 10.90.) ,rv- E~ü,7e v~op~ i I P« bon (voor 2 personen). Verzendkosten 1 ik als volgt: Dik sluit een jr- - LXUJ Fotokleintje Een Kleintje met foto/logo van foto/logo en/of afbeelc: 1 of 2 kolommen. Kleurkleintje Een kleintje met kleur in de onder de rubrieken: Te koo| roerend goed/Caravans/Kq Brieven onder nummer Als u wilt reageren op een i nummer, vermeldt dan het en stuur deze naar: De Steil Breda t.a.v. afd. Brieven or| Afsluittijden 2 Dagen voor plaatsing 17. zaterdag: donderdag 16.3CJ Tarieven Voor particuliere rubrieksaij bon elders in deze Kleintje: brieksadvertenties: tariefkaj vertenties onder nummer i: B.T.W. De rubrieken 18 Wc buur gevraagd, 82 Privé/Cl kunnen alléén tegen contai matie worden geplaatst. N: kening, contante betaling i: cheque, girobetaalkaart of (zie opgavebon). Bij 3 ongewijzigde plaatsini van deze drie plaatsingen gratis. Voor de boot, tend Ambachtelijk vaktechnisd Vraag prijslijst: P.S.E: I Piet Snelders-Elants. Oranji Tel/Fax.: 0' voor garages, loodsen, il Ook in houtcomb.i Div. moq Vraag vrijblijvend Tel. 040-862 aan Postbus 348 Speciaalzaak in ta 1e Keus org. Heug: Novilon, Marmoleum, Min. Nelissenstr. 37, E Piusplein 17, Bergen i Huishoudelijke en inbouwa HeParaties en electrotechn "aan., woens., dond., 10.0 ld-10.00-12.30/13.30-20. -Wasko Service. Aalstra Rolluiken, Kozijne Dit initiatief wordt ondersteund door het Nederlands Horeca Gilde. I lil LJ-J L-J I Datum: IIi 11 Handtekening:

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1995 | | pagina 48