DE STEM
klei
controller m/v
hoofd financiële administratie m/v
Tapijtteg
Raamsdonksveer,
we kunnen aan de slag!
tempo-team uitzendbureau
f
homeii.'.oisterwiik
RAYON MANAGER
3 Hotelovernachtingen
voor 2 personen
voor f75,-
wÊ _^LX-L_LJ
Stichting
Gasthuis
St. Joseph
Gebraden
Wasko
Seute
BANDENHANDEL
A. NEELEN
BANDENMONTEUR
Zuid-West Nederland
BEGELEIDER M/V
ASSISTENT
BEGELEIDER M/V
Hotelbon-informatielijn:
01608-86506
r jT'ikmak graag gebruik van zieaan T51btUEg.
1Adres; i' i i M jjoj
Te koop
Prefab Betonb
Voorraad
Heuga-Esco-
Reeds vana
Vakkundig advie
25.000 m2 Bes
Alle kleure
Ook oude waalform.
Gebruikte betonte.
Mooie partijen v|
Partij mooie
Alle soorten
Verhuur van
A. Helmer B'
Breda 07
DE STEM
Pastoor van Kessellaan 16,
4761 BH Zevenbergen,
telefoon 01680 - 24050,
telefax 01680-29518.
De Stichting Gasthuis St. Joseph bestaat uit 4 instellingen, verpleeghuis Sancta Maria en 3 verzorgingshuizen, Huize
Zevenbergen, St. Antonius Abt en St. Martinus, allen gevestigd in en rondom Zevenbergen. Sancta Maria is een
gecombineerd verpleeghuis met 192 bedden verdeeld over 2 somatische en 4 psychogeriatrische afdelingen, waarvan
één afdeling een regionale functie vervult. Het verpleeghuis kent een aantal zorgvernieuwingsprojecten waaronder de
meso-projecten orthopaedie en neurologie en de ontwikkeling van transmurale functies zoals het Verpleeghuis
Onderzoek en Adviescentrum. Daarnaast worden vanuit het verpleeghuis substitutieprojecten ondersteund in verschil
lende verzorgingshuizen in de regio.
De verzorgingshuizen van Stichting Gasthuis St. Joseph beschikken over een capaciteit van 120 plaatsen. Op alle
locaties bevinden zich aanleunwoningen, welk aantal in de toekomst uitgebreid zal worden. Vanuit de Stichting worden
een aantal flankerend beleidsfuncties verzorgd. De Stichting onderhoudt een groot aantal contacten met organisaties
uit de eerste en tweede lijn gezondheidszorg, om zo een circuit van voorzieningen voor ouderen te optimaliseren.
Binnen de Stichting zijn ruim 450 mensen werkzaam. Tevens wordt op verschillende gebieden samengewerkt met andere
verzorgingshuizen uit de regio. De Stichting Gasthuis St. Joseph werkt samen met de dochter-organisatie Stichting
Veron, een toegelaten instelling op het gebied van de volkshuisvesting.
Door een herstructurering binnen de totale economische en administratieve dienst zijn er momenteel vacatures voor
100%
Plaats in de organisatie:
De controller is als lid van het managementteam verantwoordelijk voor de totale financiële en administratieve organisatie
en geeft leiding aan de economische en administratieve dienst. Deze dienst bestaat uit een financiële administratie en
een salarisadministratie.
Taken:
leiding geven aan administratieve en economische dienst als lid van het managementteam een bijdrage leveren aan
de totale beleidsontwikkeling opstellen van de begroting en jaarrekening het verder ontwikkelen en implementeren van
een systeem van interne budgettering het mede initiëren, ontwikkelen en uitvoeren van het instellingsbeleid en de
toetsing daarvan in financieel economisch opzicht het verder ontwikkelen van het informatiebeleid adviseren van
managers op financieel economisch gebied onderhouden van contacten met externe accountant, zorgverzekeraars en
externe financiers verantwoordelijk voor financiering, cashmanagement en liquiditeitsbeheer.
Gevraagd:
een bedrijfseconomische opleiding op minimaal HBO-niveau met een academisch werk- en denkniveau aangevuld met
een opleiding op het gebied van de informatievoorziening brede ervaring binnen de gezondheidszorg waarvan een
vijftal jaren als leidinggevende ervaring in de ouderenzorg alsmede met de volkshuisvesting is een pré sterk
bedrijfsmatig georiënteerd en affiniteit met de ouderenzorg beschikken over het vermogen veranderingsprocessen te
sturen leidinggevende, sociale en organisatorische kwaliteiten, een sterk ontwikkeld probleemoplossend vermogen en
een flexibele instelling uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden.
Aangeboden:
een aanstelling van 100% voor onbepaalde tijd
9.238,- bruto per maand bij 100%.
salariëring volgens CAO-Ziekenhuiswezen, functiegroep 70, maximaal
100%
Plaats in de organisatie:
Het hoofd geeft leiding aan de medewerkers van de financiële administratie en is verantwoording schuldig aan de controller.
Taken:
leiding geven aan een team medewerkers binnen de financiële administratie en automatisering en zorgdragen voor de
uitvoering van het personeelsbeleid coördineren, plannen en bewaken van de voortgang van de werkzaamheden
het mede opstellen van jaarrekeningen en begrotingen en het leveren van een bijdrage aan het verstrekken van mana-
gement-informatie, de liquiditeitsbegroting en cashmanagement het efficiënt inrichten van de financiële administratie
volgens de geldende controlegrondslagen deelnemen aan overlegorganen binnen het aandachtsgebied en onder
houden van contacten met de controller en salarisadministratie onderhouden van contacten met externe instanties zoals
banken, provincie, debiteuren en crediteuren, e.d.
Gevraagd:
diploma SPD of HEAO-BE of gelijkwaardig, aangevuld met brede ervaring op administratief gebied ervaring in de
gezondheidszorg ruime kennis op het gebied van automatisering leidinggevende ervaring of capaciteiten goede
communicatieve en sociale vaardigheden leeftijd vanaf 30 jaar.
Aangeboden:
een aanstelling van 100% voor onbepaalde tijd, een aanstelling van 80% of 90% is eventueel bespreekbaar salariëring
volgens CAO-Ziekenhuiswezen, afhankelijk van opleiding en ervaring is functiegroep 45 (maximaal 4.446,- bruto per
maand bij 100%) of functiegroep 50 (maximaal 5.052,- bruto per maand bij 100%) mogelijk.
Informatie:
is te verkrijgen via de dienst Personeel, Organisatie Opleiding of bij de heer B. van der Sterren, HEAD a.i.,
tel. 01680-24050.
Sollicitaties:
voor 2 mei 1995 schriftelijk te reageren ter attentie van mevrouw drs. M. Beuns-Hommel, coördinator van de dienst
Personeel, Organisatie Opleiding, op nevenstaand adres. De gesprekken zullen medio mei plaatsvinden.
Tempo-Team Uitzendbureau opent
op maandag I mei een vestiging in
Raamsdonksveer.
En dat is goed nieuws voor iedereen
die uitzendkrachten of werk zoekt.
Omdat alle afdelingen van Tempo-Team
Uitzendbureau onder één dak werken,
kunnen we vraag en aanbod razendsnel
op elkaar afstemmen.
Voor informatie kunt u ons tijdens
kantooruren bellen of wanneer u zich
wilt inschrijven, kunt u langskomen
op maandag t/m vrijdag van 08.30 tot
12.30 uur. U bent van harte welkom!
Raamsdonksveer,Oeverkruid IS, 01621 - 1 78 87
Zwingelspaansedijk 5
4793 SH Fijnaart
Tel.: 01682-4355 Fax: 01682-5161
Autotelefoon 06-52.730.507
nieuwe en gebruikte banden
montage/balanceren
accu's BOOGSTEIN en VARTA
trekhaken
motorbanden
uitlaten
Wij zoeken voor onze bandenservice-afdeling een
medewerker. Ben jij een nette, vriendelijke, technisch
aangelegde jongen die werk zoekt in een leuke branche
dan is dit misschien iets voor jou.
De werkzaamheden bestaan uit: monteren/balanceren van
banden en sportwielen, uitlijnen van personenwagens,
monteren van uitlaten, remblokken, trekhaken.
Ben je tussen de 18-23 jaar, lts-opleiding en je militaire
dienst al vervuld, bel dan voor een afspraak: Toine Neelen,
01682-4355.
Enige ervaring en de bereidheid om aanvullende
cursussen te volgen hebben zeker de voorkeur.
Homeij Oisterwijk is een gerenommeerd importeur
van staalwaren en instrumenten. Vanaf de oprichting
in 1970 heeft het bedrijf een gestage groei doorge
maakt en telt momenteel een 35-tal medewerkers.
De klanten (voornamelijk vakzaken op verschillende
gebieden) kunnen rekenen op een breed assortiment
messen, scharentafeP/keukengerei en instrumenten
uit de gehele wereld. Homeij Oisterwijk vertegenwoor
digt exclusief vooraanstaande merken als Victorinox
(de originele Swiss Army Knives), Diamant Sabatier
(koksmessen uit Frankrijk), Opinel (zakmessen uit
Frankrijk), ChefsChoice (slijpmachines uit de USA.),
Muela (sponmessen uit Spanje) en Silva (kwaliteits
kompassen uit Zweden).
IMPORTEUR STAALWAREN EN INSTRUMENTEN
In ons bedrijf is de volgende vacature ontstaan (m/v):
Functie-inhoud:
U wordt verantwoordelijk voor het beheer van de vele bestaande relaties in uw rayon,
alsmede de verdere uitbouw van de klantenkring. U neemt deel aan beurzen en u heeft
een scherp oog voor markt- en produktontwikkelingen. Efficiënte bezoekplanning en
zorgvuldige rapportage aan de verkoopleider vindt u vanzelfsprekend.
Functie-eisen:
U heeft een opleiding op ten minste MBO-niveau en daarnaast beschikt u over
(enige) commerciële werkervaring. Ervaring in een buitendienstfunctie en/of kennis van
detailhandelsmarkten is een pré. U bent klant- en resultaatgericht in denken en handelen
en u werkt accuraat. U beschikt over heel wat doorzettingsvermogen en bent uiteraard
representatief. Vanwege de uitgebreide collectie moet u met duizenden produktcodes
kunnen omgaan. Ook vindt u affiniteit met de afnemers en de produkten een
voorwaarde voor succes. Uw leeftijd ligt tussen de 25 en 35 jaar.
Tijdens de intensieve inwerkperiode maakt u kennis met het bedrijf, haar aanpak, klanten
en de produkten. Homeij biedt u een passend salaris en een goede werksfeer binnen een
dynamisch bedrijf. De secundaire arbeidsvoorwaarden, die o.a. een representatieve auto,
provisie- en pensioenregeling omvatten, zijn uitstekend te noemen.
Voelt u zich geknipt voor deze functie?
Schrijft u dan uw sollicitatiebrief, voorzien van c.v. voor I mei I995 naar:
Homeij Oisterwijk B.V., t.a.v. de directie, Postbus 17, 5060 AA Oisterwijk. Nadere
informatie kunt u inwinnen bij de heer F. Blekxtpon (verkoopleider), tel. 04242-82804.
De stichting SOVAK, een stichting met een Protestants-Christelijke achtergrond stelt zich ten doel mensen met
een verstandelijke handicap te begeleiden, te verzorgen en te verplegen. De naaste familieleden worden hierbij zoveel
mogelijk betrokken. De stichting SOVAK omvat de leefgemeenschap Gruytveld in Terheijden, de gezinsvervangende
tehuizen Siereveld in Breda en Wilgenveld in Wijk en Aalburg, alsmede het centrum voor dagbesteding Rietveld in
Sleeuwijk. Ruim 500 medewerkenden zijn direct of indirect bij de dienstverlening aan circa 380 cliënten betrokken. De
komende jaren wordt hard gewerkt aan verdere modernisering van de zorg en spreiding van het aanbod over meer
locaties in de regio. Een capaciteitsuitbreiding voor 50 cliënten is in voorbereiding.
Het dagactiviteitencentrum, onderdeel van het Rietveld, is een voorziening voor 26 deelnemers. De
begeleidingsstijl is taak- en arbeidsgericht en afgestemd op de mogelijkheden en behoeften van de deelnemers.
De taakgebieden zijn textiel, administratieve dienstverlening, huishoudelijke dienstverlening, beeldend werken en
tuin. Daarnaast wordt er aandacht besteed aan vormende activiteiten. Rietveld is volop in ontwikkeling en biedt
een werkplek waar ruimte is voor creatieve ideeën.
Wie wil ons actief en enthousiast team komen versterken?
Door uitbreiding van de formatie ontstaan per 1 juli a.s.
de vacatures voor
100%
voor het taakgebied huishoudelijke dienstverlening
Functie-informatie:
Het taakgebied bestaat uit de deeltaakgebieden
kantine, produktverwerking, wasserij, afvalscheiden en de
winkel. Het taakgebied is nog volop in ontwikkeling en wij
verwachten van de nieuwe medewerkende dat hij/zij op
een creatieve wijze aan deze ontwikkeling vorm kan geven.
Te denken valt aan de opzet van catering, café, strijkerij etc.
Functie-eisen:
diploma MDGO-AB, HBO-AB, Z-verpleegkundige,
HBO-SPH «zelfstandig en methodisch kunnen werken
inzake opzetten en uitvoeren van activiteiten beschikken
over begeleidingsvaardigheden «ervaring in het werken
met mensen met een verstandelijke handicap goede
organisatorische kwaliteiten in staat en bereid zijn in
teamverband te werken.
Salaris:
Salariëring geschiedt op basis van schaal 6
(minimaal 2.777,- en maximaal 3.787,- bruto per
maand op full-time basis).
100%
voor het taakgebied huishoudelijke dienstverlening
tuinderij
Functie-informatie:
De aan te stellen assistent begeleider zal met een
kleine groep deelnemers vorm gaan geven aan produkt
verwerking, winkel- en kantinewerkzaamheden binnen de
tuinderij. Zonodig moet functionaris ook inzetbaar zijn bij
tuinactiviteiten. Op de tuinderij zijn in totaal 12 deelnemers
werkzaam. Samen met de huidige begeleider wordt van
de nieuwe medewerkende verwacht, dat hij/zij meedenkt in
de verdere ontwikkeling van de tuinderij. De tuinactiviteiten
vinden niet in het Rietveld, maar elders in Sleeuwijk plaats.
Functie-eisen:
een gerichte opleiding op LBO-/MBO-niveau
affiniteit met mensen met een verstandelijke handicap
affiniteit met tuinactiviteiten in staat en bereid zijn in
teamverband te werken beschikken over
begeleidingsvaardigheden.
Salaris:
Salariëring geschiedt op basis van schaal 4
(minimaal 2.450,- en maximaal 3.421,- bruto per
maand op full-time basis).
Arbeidsvoorwaarden:
De overige arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Dagverblijven en Tehuizen voor Gehandicapten.
Informatie en sollicitatie:
Voor nadere informatie kunt u telefonisch contact opnemen met mevrouw H. Bekke, afdelingshoofd dagbesteding,
telefoon 01833-1942.
Uw schriftelijke sollicitatie, voorzien van curriculum vitae, kunt u binnen 14 dagen sturen naar stichting SOVAK,
locatie Gruytveld, afdeling Personeel Organisatie, Postbus 4, 4844 ZG Terheijden.
/-T r"
Fax: 076-236405, afd. Rub
Postadres: De Stem, Antw
4800 VB Breda, afd. Rubriq
(geen postzegel nodig).
Rubrieken
02 Vermist/gevonden
03 Te koop aangeboden
04 Personeel-aanbod
06 Personeel-vraag
08 Onroerend goed-huur
10 Onroerend goed-koop
11 Autoverhuur/leasing
12 Onr.goed-buitenland
13 Oproep/reünie
14 Bruinkuren/sauna
16 Bedrijfsruimte
18 Woningruil
20 Kamers
23 Bouwmaterialen
24 Onderhoud/reparatie
25 Speelgoed
26 Hobby/doe-het-zelf
28 Geldzaken
29 Zaken en transacties
30 Landbouw/veeteelt
32 Auto's
33 Sloopauto's
34 Auto ABC
35 Bedrijfswagens
38 Motoren/scooters
39 (Brom)fietsen
42 Te huur aangeboden
43 Te huur gevraagd
44 Wintersport
"Daar was ik nou echt aan toe. Even een paar dagen er
heerlijk tussenuit. De boel de boel laten en je lekker
laten verwennen in een gezellig hotel. Met de Hotelbon
was dat zo geregeld. Tegen een wel héél vriendelijk
prijsje. Zo houd ik hier ook nog wat in m 'n portemon
nee voor andere leuke dingen. Uitstapje, gezellig shop
pen, drankje. Drankje? Dat heb ik wel verdiend. Even
roomservice bellen....
De Hotelbon, uw sleutel tot
bijna 260 hotels
Tja, Carry heeft het goed bekeken. Want de
Hotelbon is de gemakkelijkste en goedkoopste
manier om er even uit te zijn. Want voor f75,- krijgt
u met de Hotelbon 3 hotelovernachtingen voor
2 personen! Waarbij u de keus hebt uit bijna
260 prima hotels in Nederland en zes andere Euro
pese landen. Van gerenommeerde 5-sterren hotels tot
intieme familiehotelletjes. En wij werken constant
aan uitbreiding van het aantal deelnemende hotels.
Gezellig aan tafel in het
hotel van uw keuze
De enige voorwaarde is dat u het ontbijt en
diner in uw hotel nuttigt. Maar als u straks ziet
wat de kok u voorschotelt, is dat alleen maar een
voordeel. De prijzen variëren natuurlijk wel per
hotel. Vanaf f 12,50 voor het ontbijt en f 30,-
voor het diner.
Zó bent u er zo tussen uit
De Hotelbon "werkt" even snel als gemakkelijk.
U vult de "Bon voor de Hotelbon" in en stuurt die
(zonder postzegel) op. Vergeet daarbij niet ook de
door u gekozen manier van betalen aan te kruisen.
Na ontvangst van uw betaling zenden wij u uw
Hotelbon en de bijbehorende Hotelgids. Daarin
vindt u foto's en accommodatie-beschrijvingen van
alle hotels. U kiest uw hotel (de 3 overnachtingen gel
den uiteraard voor hetzelfde hotel) en reserveert daar
zelf uw overnachtingen. Dat kan zelfs kort voor u
vertrekt. In de Hotelgids vindt u trouwens per hotel de
exacte reserveringscondities met betrekking tot de
Hotelbon. Wilt u langer in een hotel blijven? Gewoon
meer Hotelbonnen bestellen. De bon is één jaar gel
dig. De Hotelbon komt altijd van pas als origineel
kado, voor verlenging van uw vakantie of voor onder
weg. Zorg dus dat u er altijd 2 of meer in huis heeft!
Ga Carry achterna...
Niet letterlijk natuurlijk, want Carry is ondertussen allang
weer thuis. Maar de Hotelbon had ze niet willen mis
sen. En u hoeft hem ook niet te missen. Voor f75,- even
totaal wat anders. Als u nü de bon invult, heeft u de
Hotelbon binnen twee weken in huis en kunt u er binnen
kort heerlijk tussenuit.
óók in het weekend en 's avonds tot 22.00 uur
Falkplan
kaart gratis!
Bestelt u dus 2 of meer
Hotel-bonnen? Dan
ontvangt u daarbij ook
nog gratis de nieuwste
Falkplan wegenkaart
Easy Driver Europa!
(Winkelwaarde f 10.90.)
,rv- E~ü,7e v~op~ i
I P« bon (voor 2 personen).
Verzendkosten
1 ik als volgt: Dik sluit een
jr- -
LXUJ
Fotokleintje
Een Kleintje met foto/logo
van foto/logo en/of afbeelc:
1 of 2 kolommen.
Kleurkleintje
Een kleintje met kleur in de
onder de rubrieken: Te koo|
roerend goed/Caravans/Kq
Brieven onder nummer
Als u wilt reageren op een i
nummer, vermeldt dan het
en stuur deze naar: De Steil
Breda t.a.v. afd. Brieven or|
Afsluittijden
2 Dagen voor plaatsing 17.
zaterdag: donderdag 16.3CJ
Tarieven
Voor particuliere rubrieksaij
bon elders in deze Kleintje:
brieksadvertenties: tariefkaj
vertenties onder nummer i:
B.T.W. De rubrieken 18 Wc
buur gevraagd, 82 Privé/Cl
kunnen alléén tegen contai
matie worden geplaatst. N:
kening, contante betaling i:
cheque, girobetaalkaart of
(zie opgavebon).
Bij 3 ongewijzigde plaatsini
van deze drie plaatsingen
gratis.
Voor de boot, tend
Ambachtelijk vaktechnisd
Vraag prijslijst: P.S.E:
I Piet Snelders-Elants. Oranji
Tel/Fax.: 0'
voor garages, loodsen, il
Ook in houtcomb.i Div. moq
Vraag vrijblijvend
Tel. 040-862
aan Postbus 348
Speciaalzaak in ta
1e Keus org. Heug:
Novilon, Marmoleum,
Min. Nelissenstr. 37, E
Piusplein 17, Bergen i
Huishoudelijke en inbouwa
HeParaties en electrotechn
"aan., woens., dond., 10.0
ld-10.00-12.30/13.30-20.
-Wasko Service. Aalstra
Rolluiken, Kozijne
Dit initiatief wordt ondersteund door
het Nederlands Horeca Gilde.
I lil LJ-J L-J
I Datum: IIi 11
Handtekening: