6Deze muziek is zo verrot moeilijk' KRO boos op Tros: 'Geknipt' lijkt te veel op 'Wie-O-Wïe' Belgische hommage aan Frank Zappa Radio 1 gaat werken volgens clustermodel met 6Werken aan Werk': vele gezichten van Schiphol Tros stopt met serie 6Onderweg naar morgen DE STEM GROTE GIDS D4 Gerard Cox en Robert Long brengen liedjes van Jules de Corte Licht VeRBAZIHg Project The Purple Cucumber 30 april in Antwerpen Hermitage-museum exposeert 4buitkunstuit Duitsland DE STEM VRIJDAG 31 MAART Van onze rtv-redactie De KRO is teleurgesteld. Voelt zich onrecht aangedaan, nu de Tros vanavond toch begint met het programma Geknipt. Een variant op de KRO-reeks Wie-O-Wie, waarin Sybrand Niessen en Manuela Kemp achter curieuze kleine kranteberichtjes aan gaan. Voor de Tros is presentator Jeroen Kramer - onder meer bekend van Klokhuis - ingehuurd om achter kleine advertenties en andere opvallende berichten in de media aan te gaan. „Het idee achter beide programma's is hetzelfde", stelt een KRO-woordvoerder. „Maar de uitvoering verschilt. Als we tenminste afgaan op de aflevering die de Tros onze directeur G. Hulshof, een juridisch medewerkster en het hoofd amusement, Fred van Doorn, zojuist heeft laten zien. Dit programma is minder showbizz-achtig en er worden ook geen bijzondere wensen in vervuld. Als het hierbij blijft, kunnen we geen juridische stap pen ondernemen. Omdat een idee wèl beschermd is, maar de uitvoe ring ervan helaas niet. Voorlopig moeten we dit to lereren", klinkt het teleurgesteld. De KRO, die de rechten kocht van het Britse pro gramma Strictly Personal, voelt zich benadeeld door de Tros. „Er speelt ook een praktisch nadeel mee", aldus de KRO. „Beide redacties zitten duide lijk in dezelfde vijver te vissen. Dat merk je als je achter een bepaald onderwerp aangaat." De Tros stelt dat beide omroepen onafhankelijk van elkaar op hetzelfde idee zijn gekomen. Van 'afpik ken' zou geen sprake zijn. De Tros ziet weinig pro blemen in de overeenkomsten tussen beide formu les. In Geknipt besteedt Jeroen Kramer vanavond aan dacht aan een rattenfokster, een dame die contact zoekt met haar inbreker en een kunstenaar die zijn 'droomlaboratorium' moet ontruimen wegens reno vatie van het pand. Ook gaat hij op bezoek bij een vrouw die naar ge reedschap speurt om poppen te maken en een land genoot die dieren opzet. Niet alleen vogels of mui zen, ook grotere exemplaren komen ervoor in aan merking. Van een dubbelpresentatie en studiogasten is in Ge knipt geen sprake, alle items zijn op lokatie opge nomen. Wie-O-Wie, dat overigens pas begin juni weer op het scherm komt, bereidt eveneens meer onderwerpen op lokatie voor. 'Geknipt', Nederland 2, 18.55 uur Door Tom Smeets Een feest om het te mogen maken. Zo praat Gerard Cox over zijn nieuwste cd, die he lemaal gevuld is met werk van Jules de Corte. 'Verrot moeilij ke muziek', oordeelt Robert Long, die tekende voor de productie. De Vara wijdt een tweeluik aan deze cd, Uit lief de en respect... voor zoveel moois geheten, waarvan mor genavond het eerste deel wordt uitgezonden. Een cd met werk van Jules de Corte. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. De meester van het Nederlandse lied is immers al een kleine vijftig jaar bezig en maak te zo'n vierduizend composities. „Zoeken is niet zo moeilijk, maar wat moet je kiezen?", verzucht Gerard Cox. „De eerste keuze heeft Jules ge maakt, met een aantal wensen van onze kant", zegt Robert Long. „Dat heeft geleid tot een selectie van 140 liedjes. Toen hebben we gekeken naar de in houd. Als je vierduizend num mers hebt, dan heb je natuurlijk wel eens iets wat elkaar dub belt." „Dat het leven onrechtvaardig is, maar dat we er het beste van moeten maken, dat heeft hij een aantal malen in diverse bewoor dingen verkondigd. Dan kies je er maar één. Bijvoorbeeld die met het leukste tempo." Onbekend Gerard Cox had een speciale wens: „Niet iets maken wat al op een andere manier bestond. We hebben daarom veel onbekend materiaal gebruikt. Veel ver schrikkelijk mooi werk uit al die radioprogramma's die hij twintig jaar heeft gemaakt. Daar schreef hij elke week drie nieuwe liedjes Robert Long en Gerard Cox: „Jules de Corte was zeer enthousiast. voor. Gerard Cox en Robert Long se lecteerden niet alleen op onder werp, ze letten ook op uitdruk kingen. Cox: „Jules heeft het bij voorbeeld altijd over rozen. In een van zijn liedjes komt een man in een flat voor, 'die speelde met rozen, allemaal rozen vol spetter- tjes spijt'. Wat natuurlijk heel mooi is, maar in een ander liedje komen ook weer rozen voor. Dat valt dan af." Nadrukkelijk werd ook voor vro lijke liedjes gekozen. „Jules de Corte gaat toch altijd gebukt on der het imago dat hij zwaar op de hand is. Wat hij eigenlijk hele maal niet is. Hij is eerder een cy nicus", stelt Cox. Gerard Cox benadrukt dat de keus soms 'met bloedend hart' is gemaakt. „De eindselectie was heel moeilijk. Maar je moet op gegeven moment rigoureus een keus maken. We zijn er onafhan kelijk van elkaar aan begonnen en toen op een gegeven moment samen bij mij op zolder gaan zit ten." Het gelegenheids-duo heeft drie jaar aan het project besteed. Gerard: „We hebben er op ons ge mak naar toe gewerkt. Dat komt ook door de tijd. We hebben geen van beiden tijd." Het toeval wil dat ze allebei met het idee rondliepen iets met het werk van Jules de Corte te doen. Robert Long maakte de eerste cd FOTO KIPPA in de serie Uit liefde en respect... voor zoveel moois. Daarin ver tolkte hij een groot aantal hoog tepunten uit het vaderlandse re pertoire. Hij kwam op het idee iets te doen met Jules de Corte en dacht meteen aan Gerard Cox. „Ik had het nog niet bedacht, of Gerard komt naar me toe en zegt: zouden we niet eens iets met het repertoire van Jules de Corte doen?" Van de zomer ging het duo bij Ju les de Corte thuis op bezoek. Cox: „Ik ben een beetje een Jules de Corte-kenner. Ik heb bijvoor beeld gekozen voor het liedje Voor wie zing je vogel. Dat kende Jules helemaal niet meer. Hij her kende het meteen, maar hij wist niet meer dat hij het ooit had ge maakt. Ik had het nog thuis lig gen, van dertig jaar geleden. Dat vond hij erg leuk." In december maakte Robert Long in zijn studio bij Antwerpen de orkestband. In januari was het de beurt aan Gerard Cox. „Ik kwam net uit de tv-studio en ben toen meteen begonnen met het inzin gen. Het was een feest om het te mogen maken. Je merkt tijdens het zingen hoe sterk het materi aal is. Jules de Corte is komen luisteren toen het af was. Hij was zeer enthousiast." Perfect Het duo heeft enige tijd met het idee rondgelopen om Jules de Corte zelf Gerard Cox op de pia no te laten begeleiden. Dat idee hebben ze ook weer laten varen. Gerard: „Want dan wordt het weer een beetje hetzelfde. We hebben het bewust simpel gehou den. We hebben slechts hier en daar iets aangepast. Het zit alle maal vol harmonie en prachtige akkoorden. Dat moet je perfect doen. Als je één foute noot speelt, lig je eruit bij Jules. Daar is hij onverbiddelijk in." Robert Long vult aan: „Het leuke is dat het al lemaal zo simpel klinkt, maar de ze muziek is verrot moeilijk. Je kunt geen akkoord missen, an ders kom je er nooit meer uit. Die man is zo verschrikkelijk muzi kaal. Ik vind het echt een kick. Eerlijk gezegd vind ik de cd bui tengewoon geslaagd en dat zeg ik niet gauw van mezelf. Ik ben een gelukkig mens voor dit moment." Uit liefde en respect', zaterdag, Nederland 3, 23.30 uur Cam/e/ Ha Tussen grijs en kleurloos lijkt vuilwit schitterend helder. Een wethouder die gezien wordt bij een popconcert in een jongeren- soos, krijgt automatisch de naam met zijn tijd mee te gaan en een experiment niet te vrezen. Een voetballer die met Maarten 't Hart aangetroffen wordt op de bank, heet meteen een belezen en wijs mens. Een goog die boodschappen doet in verstaanbaar Nederlands gaat door voor de enige realist in zijn kring. Om die reden denken Frits Bolkestein en zijn omgeving dat hij de grootste Haagse cultuurdrager is na koninging Sophie en de diepzin nigste vaderlandse denker na Bolland. Alle parelen die uit zijn roller ball en van zijn lippen druppen, dienen daarom verzameld en voor het nageslacht in druk vast gelegd te worden. Zijn intellectuele ge wicht van de laatste twee jaren ligt nu vast in Het heft in handen225 pagina 's geestkracht van de Lage Landen. Bolkestein kan schrijven, zeggen de bewonderaars. En voor wie daar toch aan twijfelt, verwijzen ze graag naar de loftrompet die de gelet terde uitgever Johan Polak al in 1976 over hem stak. De grote filo- soof-wiskundige had net de Koninklijke Shell verlaten om zich op het Binnenhof te richten. De eenzame avonduren die het buitenlandse bestaan hem gunde, had hij nuttig besteed. Een drama in verzen, blanke nog wel, was het resultaat. Over Floris V, graaf van Holland, der keerlen God. De laatste der recht vaderlandse absolutisten en daarom een thema van alle tijden. Polak kon het mooier te zeggen. 'De opzet van de schrijver is: een inhoud van nu en ale tijden te hul len in een oude maar onvergankelijke vorm'. Toch is er een verschil tussen Bolkesteins eersteling en de produkten van zijn bezadigde, maar succesvoller dagen. Richtte Bolkestein zich met Floris, onder zijn Propria Cures-pseudoniem Niels Kobet, nog tot de gehele wereld - het versdrama is in de taal van mutinational aanzien het Engels geschreven - daarna was de Hollandse arena hem groot genoeg. Besefte hij dat hij er beter aan deed een op zijn talent toegesneden podium te kiezen? In stijl is er ook verschil. Was 'Floris, Count of Holland' weliswaar kreupel, maar leesbaar, aan wat later kwam, zou een lesje 'Literaire Kunst' wel besteed geWeest zijn. Wie met de hulp van drie fractieme dewerkers, drie wetenschappelijke partijgenoten en drie onafhankelij ke intellectuelen een zin uit zijn WP krijgt als 'het subsidiariteitsbe ginsel betekent dan maximale territoriale decentralisatieis de macht over zijn taal kwijt. Heeft Bolkestein eindelijk een goed geformuleerde scheurkalender wijsheid gevonden, dan krijgt hij daar geen genoeg van. Een zin als 'consensus is een schone zaak maar goed beleid is beter' komt om de haverklap terug. Hij weet dat zo 'n uitspraak werkt, dat de publieke tribune overeind gaat zitten als zo'n diepzinnigheid zo voor de hand liggend eenvoudig gezegd het debat dreigt te beheersen en daarom heeft hij dit soort truc tot filosofisch en politiek handelsmerk ge maakt. Hij is er volstrekt eerlijk over. Als hp in het begin van zijn verzamel de studies Thorbecke herdenkt, geeft hij zijn evangelie: 'Een waar staatsman moet maatschappelijke ontwikelingen die eerst nog onder de oppervlakte blijven en pas later opwellen, zien te ontdekken en er op inspelen.Dat wat op verjaardagen, herensociëteiten en in het openbaar vervoer hardop gedacht wordt, moet de denker-politicus tot richtsnoer dienen, is het Bolkestein-programma. Meng dat met namen en citaten van onbesproken werelderkenning en je bent niet alleen succesvol lijsttrekker, maar ook het laatste exem plaar van binnenlandse intelligentsia. Bolkestein is een treurig, maar tegelijk het tekenendste voorbeeld van de ondraaglijke lichtheid van Nederlands intellectueel politiek gewicht. Van onze verslaggever Zondag 30 april vindt er in de Singel in Ant werpen een opmerke lijk muzikaal evement plaats. Onder de naam The Purple Cucumber vertolkt het BRTN Fil harmonisch Orkest dan werken die door vijf hedendaagse Bel gische componisten werden geschreven als eerbetoon aan wijlen Frank Zappa. The Purple Cucumber is een initiatief van Zjakki Willems, programmama ker bij de BRTN-radio. De naam van het project verwijst naar een inter view dat Willems met Zappa had. In dat inter view werd gesproken over The Yellow Shark, een van Zappa's laatste projecten. Op de vraag waarom dat stuk Yellow shark was genoemd, ant woordde Zappa: You could have called in any thing, you even could ha ve called it The Purple Cucumber. Willems had al geruime tijd het voornemen om een dergelijk project uit te voeren. Hij benaderde daar Frank Zappa zelf al voor toen deze nog leef de. „Ik heb er met Frank destijds uitgebreid over gepraat en hij voelde er wel voor, maar tegelijkertijd waren er voor hem ook mogelijkheden om in Duitsland met het Ensemble Mo dern te werken. De organisatie daar kon hem meer garanties ge ven en hij heeft uiteindelijk voor het Ensemble Modern gekozen om daar The Yellow Shark uit te laten voeren." Willems, Zappa-fan sinds 1970, constateert dat er sinds The Yel low Shark een zekere van her waardering van de componist Frank Zappa is ontstaan. Daar naast merkt hij dat er veel jonge groepen zijn die Zappa als be langrijke inspiratiebron noemen. Wat Zappa's muziek zo uniek Frank Zappa maakt, zijn volgens Willems de structuren en dubbele lagen die er in zitten. „Of je het nou hebt over zijn roek-werk of over zijn orchestrale stukken, ze zitten zeer complex in elkaar. Je kunt die nummers ook niet van elkaar scheiden. Het zijn dezelfde composities, al leen worden ze totaal anders uit gevoerd. Laat je bijvoorbeeld een Beatles-liedje door een orkest uitvoeren, dan haal je dat er met een uit. Dat blijft een Beatles liedje. Bij Zappa niet, zijn op het oor simpele melodieën gaan heel anders klinken." De vijf voor het project uitgeno digde componisten zijn Claude Coppens, George De Decker, Fre- derik D'Haene Friends, Peter Swinnen en Peter Vermeersch. De componisten zijn vrijgelaten in hun opdracht en dat heeft vol gens Willems tot sterk uiteenlo pende resultaten geleid. „George De Decker is nog het dichtst bij het originele werk van Zappa gebleven. Hij heeft Brown shoes don't make it bewerkt en volgt die compositie in grote lij nen. Er staan 116 maten van Zappa zelf in en 211 van De Decker. Claude Coppens is het verst ge gaan. Hij gebruikt in zijn compo sitie A modest proposal enkel de stem van Zappa, fragmenten uit Hilversum (anp) - De nieuws- en actualiteitenzender Radio 1 krijgt per 1 september een nieuwe organisatie waarbij de omroepen die op de televisienetten Nederland 1,2 en 3 sa menwerken, gezamenlijke nieuwsredacties gaan vormen Het college van programmadirecteuren radio (COPRa) heeft daartoe gisteren besloten. laten vastleggen. Maar zij doen wel mee in de nieuwe organsa- tie. Met het besluit komt een einde aan een lang slepende discussie over de inrichting van Radio 1 De strijd ging tussen voorstan ders van het nu gekozen model die menen dat daarin hun ei gen identiteit het best naar vo ren kan komen, en voorstan ders van een geheel geïnte greerde zenderredactie. Van de laatste oplossing was ook zendercoördinator Pjet van Tellingen voorstander. Hetzelfde gold voor de Neder landse Vereniging van Journa listen (NVJ), die daarover deze week nog een brief aan staats secretaris Nuis (media) stuur de. De NVJ vroeg Nuis zijn in vloed bij het NOS-bestuur aan te wenden om te voorkomen dat voor het clustermodel zou worden gekozen. Het NOS-be stuur moet het COPRA-advies nog goedkeuren, maar dat is een formaliteit. Op dit moment heeft de om roep die op een bepaalde dag uitzendt, nog haar eigen nieuwsprogramma. Volgens de globale nieuwe indeling gaan AVRO, KRO en NCRV (de be spelers van Nederland 1) het nieuws en de actualiteiten met een gezamelijke redactie in de ochtend verzorgen. VARA, VPRO en NPS (de bespelers van Nederland 3 gaan dat rond het middaguur doen en TROS en EO (de bespelers van Neder land 2) in de avond, aldus een woordvoerder van de NOS. De nieuwe organisatie, in het Hilversumse jargon het clus termodel, moet het mogelijk maken beter te kunnen concur reren met de oprukkende com merciële omroep. Zo heeft Ve ronica, dat in september een commerciële omroep wordt, aangekondigd een radio nieuwszender te gaan exploite ren. VARA, VPRO en NPS wa ren weinig enthousiast over het clustermodel en hebben dit ook Dirk in de bagagekelder, 'de mijnen van Schiphol'. FOTO MARC mt Van onze rtv-redactie Michael is grondsteward op Schiphol zoals dat heet. Hij ver leent service en ziet bij de gate toe op het instappen. Ook al is I de rij lang en krijgt hij dertig keer dezelfde vraag, zijn credo blijft: 'Altijd beleefd blijven tegen de passagier'. het laatste interview dat ik met Frank had." Het BRTN Simfonieor- kest onder leiding van dirigent Mark Foster wordt speciaal voor The Purple Cumcumber uit gebreid met muzikanten uit de elektrische hoek. Opvallendste naam bij die muzikanten is die van Bobby Martin. Hij nam in Zappa's laatste begeleidingsband key boards, saxofoon en zang voor zijn rekening. In 1989 organiseerde Willems onder de naam The Honker Revue in de Ancienne Belgique in Brussel al een avond waarop Zappa's muziek door de big band van de BRTN werd gespeeld. Bij die gelegenheid speelde ook het Trio Cu- camonga, een klassiek geschoold drietal dat Zappa-muziek ten geho re bracht met een bezet ting van viool, piano en cello. Het Trio Cucamonga is 30 april wederom van de partij en zal dan een an derhalf uur durend con cert geven. Naast muziek is er op die dag ook film in de vorm van de Zappa-film The Amazing Mister Bickford, zijn er op Zap- fotoanp Pa geïnspireerde kunst werken te zien en zijn er stands met cd's. De BRTN Radio 1 zal opnamen maken. Die worden uitgezonden in het programma Cucamonga op 15 en 22 mei. Muffin Records Productions zal in het najaar twee cd's met opna men van het evenement uitbren gen, terwijl er ook een video van The Purple Cucumber op de markt zal worden gebracht. The Purple Cucumber, 30 april in De Singel, Desguinlei 25 in Ant werpen, aanvang 18.30 uur. Voor het evenement is nog slechts een beperkt aantal kaarten beschik baar. Kaarten a 640 en 490 BF kunnen telefonisch worden gere serveerd op het nummer 003232483800. Michael is vanavond te zien is de eerste aflevering van Werken aan werk, dat vijf weken lang Schip hol aandoet. Schiphol heeft ver schillende betekenissen: motor van de economie, lustoord voor vliegtuigspotters en stevige mi lieuvervuiler. De nationale lucht haven wordt bewonderd en ver guisd. De veelbesproken vijfde baan mag er dan komen, de dis cussie is nog niet verstomd. Op Schiphol werken 40.000 men sen, vaak hectisch en gestresst. Opwindend, monotoon en afwis selend werk: „Er gaan duizenden koffers door je hand, maar er zit ten er altijd wel een paar bij, waar iets geks mee is." Wie zijn de mensen achter de schermen, die zorgen dat onze koffers op tijd meegaan, die het vliegtuig schoonmaken en het eten bereiden? Werken aan werk nam een kijkje achter de scher men. Is in de eerste aflevering Michat; de beleefdheid zelf, een verdie-1 ping lager scheurt Dirk door mijnen van Schiphol', de bagagi kelder. Een paar koffers probeert1 hij nog op tijd bij het vliegtuig a: te leveren. Dirk heeft ook boven, in de aai-1 komsthal gewerkt. „Daar moes! ik vriendelijk blijven tegen boze passagiers. Nou, dan moet jen bij mij zijn." De komende weken komen uit-l eenlopende beroepen aan bod l vrachtindelers en dierenstewardsl in de aflevering Cargo, schoon-f makers en cateringmedewerkers! in Klaar voor de start, Mare-I chaussee in Poortwachters eil verkeersleiders, marchallers tel de vogelwacht in De ogen van It piloot. 'Werken aan werk', Nederland 1 20.01 uur Sint Petersburg (afp/anp) - Het Hermitage-museum in Sint Pf-i tersburg toont vanaf gisteren 74 meesterwerken van de lfrl eeuwse schilderkunst, onder meer van Renoir, Manet en Vsl Gogh. Jarenlang was aangenomen dat ze tijdens de Tweede lk| reldoorlog verloren waren gegaan. De meesterwerken bleken echter al een halve eeuw in de kelders «1 de Hermitage te liggen, nadat het Rode Leger ze in 1945 uit Duitslajï naar de Sovjetunie had gehaald. Deze 'buitkunst' is inzet van een,'I dispuut met Bonn, dat de stukken terugeist. NEDERLAND 1 Van onze rtv-redactie Hilversum - De Tros stopt met de dagelijkse soapserie On derweg naar morgen. Moge lijk gaat Veronica in septem ber - na het vertrek uit het publieke bestel - verder met deze reeks. In dat geval krij gen de belevenissen van Aaf- ke, Frank en Daphne in het winterseizoen een vervolg en horen we Ruth Jacott nog lan ger de titelsong zingen. De soap die ruim een miljoen kij kers aan de buis kluistert, is een gezamenlijk produkt van Veroni ca en Tros. Omdat Veronica in september uit het bestel zal stap pen, stond de Tros voor het blok. Alleen doorgaan bracht zware fi nanciële lasten met zich mee de Evangelische Omroep, 1 partner op Nederland 2, zag' soap om principiële redenen nooit zitten. Ook is oven»# om de dagelijkse soap te ham ren: terugbrengen tot drie iv per week. De Tros heeft gisteren de W doorgehakt. „De financiële lasting legt een te grote claim' andere programmatische en# gettaire verplichtingen. Bo# dien worden toekomstige nen voor drama op prime W geblokkeerd", meldt de F5 „We nemen deze beslissing1" grote tegenzin." De laatste aflevering van Owj weg naar morgen staat gep# op vrijdag 19 mei. 07.00 09.00 09.15 09.30 09.50) 10.00 10.20 10.40 11.00 11.30 16.26 Tekst tv Koekeloere Lekker lente! Nederland en het wat (TT) Nieuws uit de natu De Bisteboat (tot 10.30) Vasten (TT) Schooltv-Weekjour Tekst tv Nieuws voor doven en horenden 16.33 (TT) Ja natuurlijk: Bloer planten 17.00 Willem Wever, vragen deren beantwoord 17.29 Cartoon Club met de Panter, Popeye, Woody Woodpei Daffy Duck 17.57 Boggle, spelletje 18.28 ADifferentWorld.com 18.57 Prettig weekend, uitgaa 19.28 (TT) Stedentrip: Edinl stad van de verhalen 20.00 (TT) Journaal 20.31 Lieve Martine, vragen kers behandeld 21.22 Brandpunt 21.58 NYPD Blue, politieserie 22.48 Sporen: Eb en vloed, 3 documentaire over schrijfsters m ernstige chronische ziekte: Karin f 23.31 Journaal 23.36 Nieuws voor doven en s horenden NEDERLAND 2 07.00 Journaal 07.06 Lingo, spelletje 07.29 Ontbijt tv met om 07.. 08.00 Journaal 08.28 Journaal 08.33 Boggle, spelletje 09.00 Journaal 09.05 (PP): VVD 09.08 Kook tv 09.29 Via Ria, discussie 10.19 Frans voor beginners 10.49 Italiaans voor beginner 11.20 Natuur in eigen lanc Blauwe Kamer 11.45 Zoo Life Lucky lotto live, spelletje Journaal (TT) Oppassen!!!, corned; Sonja, talkshow (TT) Bureau Kruislaan, p (TT) Jules unlimited, ma; (TT) Journaal Peppi en Kokki, kinderse The Teenage Hero Turtlr 12.08 13.00 13.08 13.38 14.28 serie 15.20 16.00 16.07 16.25 kenfilm 16.49 Bassie en Adriaan en c heime opdracht, jeugdserie 17.22 Keeping Up Appearand medy 17.58 (TT) 2 Vandaag met ac teiten, 18.00 Journaal, 18.39 Spoi naai en 18.47 Hoofdpunten ui nieuws 18.55 Geknipt, de wereld SUSKEENWISKE: DEI HAMBONE ONTDEK DE VERSCHILL

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1995 | | pagina 20