DE STEM PER S O INI E ERVAREN PERSONEELSFUNCTIONARIS ORGANISATIEADVISEUR/ OPLEIDINGSCOÖRDINATOR VERKOOPTALENT M/V Cerestar Kantoormanager ...stimulerende persoonlijkheid voor groeiend bankconcern- Brabant Pers b.v. En waar bent u donderdagavond als u een nieuwe baan zoekt? tempo-team uitzendbureau ASSISTANT ACCOUNTING Monteur Mechanisch Onderhoud m/v Eridania Béghin-Say Group .Michael Page RUIJGROK VAN IERSEL LUCHTMAN SECRETARESSE m/v 1 ÖJT CAFE BAR HOLLAND bv pestem 5uske en wiske: de i hambone Inschrijf-avond BASTION HOTELS ontdek de versc DE STEM ZATERDAG 4 MAART 1995 Cerestar Benelux BV is een moderne, industriële, mais- en tarweverwerkende onderneming die gebruik maakt van geavanceerde produktieprocessen. Onze produkten vormen de grondstoffen voor voedingsmiddelen waaronder zoetwaren, zuivelprodukten, frisdranken en bakkerijprodukten. Daarnaast worden ze verwerkt in non-food artikelen, zoals papier en karton. Ons bedrijf telt ruim 400 medewerkers en maakt deel uit van Cerestar Europe, Europa's grootste producent van hoogwaardig zetmeel en zetmeelderivaten. Cerestar Europe is onderdeel van Eridania Béghin-Say, een holding die bestaat uit meer dan 200 ondernemingen met wereldwijd circa 25.000 medewerkers. Eridania Béghin-Say heeft een jaarlijkse omzet van 17 miljard gulden. Bij de afdeling Mechanisch Onderhoud werken circa vijftien mensen. Zij houden zich bezig met controle-, reparatie-, onderhouds- en revisiewerkzaamheden op werktuigbouwkundig gebied. Het betreft zowel machines die specifiek ontwikkeld zijn voor de zetmeelindustrie, als (transport)installaties en pompen. Het garanderen van een hoge mate van betrouwbaarheid van deze procesapparatuur staat hierbij steeds voorop. Na een inwerkperiode dient de nieuwe monteur zelfstandig opdrachten uit te voeren. Het werk vindt in dagdienst plaats. Daarnaast geldt een consignatieregeling. Functie-eisen MTS-werktuigbouw; minimaal vier jaar ervaring met onderhouds- en revisiewerkzaamheden in de procesindustrie; bereidheid om cursussen te volgen; bereidheid om in consignatiedienst te werken; zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken; goede communicatieve vaardigheden; woonachtig in de omgeving van Sas van Gent of bereid zich hier te vestigen; leeftijd 30-36 jaar. Voor meer informatie kunt u telefonisch contact opnemen met mw. B. de Cock, afdeling Personeelzaken, tel. 01158-59153. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen twee weken na het verschijnen van deze advertentie richten aan: Cerestar Benelux B.V. t.a.v. de afdeling Personeelszaken Postbus 9 4500 AA Sas van Gent zoekt voor één van haar relaties: Locatie: Tilburg Salaris: ca. fl. 60.-70.000,= Onze opdrachtgever betreft een bekende Nederlandse financiële instelling. Zij biedt een uitgebreid financierings- en verzekeringspakket aan zakelijke en particuliere cliënten. Vanuit een nauwe betrokkenheid met de locale omgeving heeft zij een sterke positie in de retailmarkt. De organisatie kent een forse toename van het kantorennet in Brabant en een groei in de sector Zakelijke Kredietverlening. Medio 1995 zal in Tilburg een modern en representatief bankkantoor geopend worden. Teneinde een verdere groei en professionalisering van het bankconcern in deze regio te realiseren,bestaat momenteel de vacature van Kantoormanager. De functionaris is verantwoordelijk voor de locale opbouw van het kantoor en zal de bank actief vertegenwoordigen bij maatschappelijke activiteiten. Taken en verantwoordelijkheden: verzorgen van de dagelijkse verkoop van het produkten- en dienstenpakket aan zowel de particuliere als de zakelijke cliënt opbouwen van een nieuwe relatiekring en onderhouden van contacten met bestaande cliënten opstellen en uitvoeren van het beleidsplan voor de vestiging en realiseren van de omzetdoelstellingen adviseren van (potentiële) cliënten, eventueel in samenwerking met de Adviseurs Zakelijk en Particulier beoordelen en fiatteren van kredietvoorstellen en -limieten leiding en coaching geven aan 4 medewerkers Het profiel van de geschikte kandidaat: HBO werk-en denkniveau leeftijd 30-42 jaar gedegen ervaring in de financieel-zakelijke dienstverlening commerciële en representatieve persoonlijkheid motiverend en stimulerend manager creatief, initiatiefvol en besluitvaardig bekendheid met administratieve procedures aantoonbare commerciële scoringsdrang woonachtig in Tilburg of bereid zich daar te vestigen Geïnteresseerde kandidaten wordt verzocht hun curriculum vitae met begeleidend schrijven, onder vermelding van WM/40136, te sturen naar Michael Page, t.a.v. Walter Michels, Heuvel Galerie, Ten Hagestraat 10, 5611 EG Eindhoven. Voor nadere informatie kan contact met hem worden opgenomen, telefoon: 040-433735. Specialist in financiële functies Amsterdam - E indhoven - Düsseldorf - Frankfurt - Londen - Parijs - Sydney -Hong Kong ADVOCATEN BREDA UDEN Ruijgrok Van Iersel Luchtman is een advocatenkantoor met 20 advocaten, dat zich voornamelijk bezighoudt met de advisering van het bedrijfsleven. Om ook in internationale zaken optimaal te kunnen adviseren, is het kantoor partner van IUROPE, een samenwerkingsverband van advocaten in de EU. De sfeer van de kantoren te Breda en Uden is energiek en cliëntgericht. Wegens vertrek van een van onze secretaresses zoeken wij voor ons kantoor te Breda op korte termijn een U bent niet ouder dan 25 jaar en u heeft een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. U kunt goed en snel werken met WP 5.1. U heeft belangstelling voor juridisch werk en werkt graag zelfstandig. Uw opleiding is MEAO secretariële richting of HAV0/ VWO aangevuld met een gerichte beroepsopleiding. Een heldere telefoonstem, ervaring met dicteerapparatuur en het voeren van een zakenadministratie, zijn absolute pluspunten. Wij bieden een fulltime baan in een collegiale, plezierige werksfeer. Als u interesse heeft in deze baan, dan verzoeken wij u vriendelijk uw schriftelijke sollicitatie, voorzien van curriculum vitae, binnen 8 dagen te sturen aan Postbus 4810, 4803 EV Breda ter attentie van mevrouw Mr N. A. M. Sinjorgo. Wilt u vooraf telefonische inlichtingen, dan kunt u deze tijdens kantooruren inwinnen bij Marinka Broeders of Leny de Zeeuw, telefoon 07 6 - 202010. IUROPE het europees economisch samenwerkingsverband van Leinen Derichs Anwaltssozietat, Keulen, Potsdam, Brussel Ruijgrok van Iersel Luchtman Advocaten, Breda, Uden Studio Legale Baudino-Guglielminetti, Turijn, Milaan Allison Sz Humphreys Sollicitors, London GEZOCHT: IJZERVRETERS CNC KOTTERAAR CNC DRAAIER/FREZER CONSTR. BANKWERKER UITZENDKRACHTEN VOOR DE METAAL VERWERKENDE INDUSTRIE Concordiastraat 6, 4811 NA Breda Voor verdere uitbouw van de verkoop buitendienst Apparaten, zoekt Café Bar Holland b.v. voor de regio Breda een Café Bar Holland b.v. levert onder het merk Café Bar reeds meer dan 25 jaar een com plete koffievoorziening aan grote en kleine bedrijven in Nederland en in diverse andere Europese landen. De Nederlandse organisa tie bestaat uit een uiterst actieve binnen- en buitendienst, een uitstekend geoutilleerde technische dienst en een korps van ingre diëntenvertegenwoordigers dat zorgt voor optimale service en bevoorrading. Een hoge graad van automatisering zorgt dagelijks voor actualiteit van gegevens op elk gebied. Op deze wijze georganiseerd streeft Café Bar Holland b.v. een 100% service na voor optima le dienstverlening aan haar klanten. Café Bar Holland b.v., een dynamische onderneming met in totaal 165 medewerkers i< gevestigd in een- modern hoofdkantoor te Gorinchem. Een zeer succesvol verkoopteam adviseert potentiële afnemers in de markt bij de aanscha van warme- en koude Café Bar drankensystemen. Uw taak is het d.m.v. pionieren, contact te leggen met deze potentiële afnemers in metn het midden- en kleinbedrijf. U inventariseert hun wensen en biedt het voor deze onderne-1 mingen optimale drankensysteem aan. Voor een succesvolle uitoefening van deze functie dient u over een flinke portie pioniers-1 geest, commerciële feeling en uiteraard verkoopervaring te beschikken. Tevens heeftuei vooropleiding op MBO-niveau. Een resultaatgerichte instelling, sterke contactuele eigenschappen alsmede doorzettings vermogen zijn een absolute vereiste. Wij bieden u een vast basis-salaris met een uitstekende provisieregeling, onkostenver goeding, goede secundaire arbeidsvoorwaarden en een auto van de zaak. Bent u tussen de 24 en 30 jaar en voldoet u aan de omschreven functie-eisen, dan bentu beslist één van onze kandidaten. U kunt uw sollicitatiebrief voorzien van gegevens over opleiding en ervaring sturen naar or afdeling personeelszaken, t.a.v. mevrouw A.M. Leijen. A company of Café Bar International b.v. Postbus 670, 4200 AR Stephensonweg 18, 4207 HB GORINCHEM, 01830-41200. Voor de afdeling Personeel en Organisatie te 's-Hertogenbosch zoeken wij twee academlcl/HBO-ers voor de volgende functies: DE FUNCTIE De afdeling Personeel en Organisatie levert een belangrijke bijdrage aan de voorberei ding van het te voeren beleid. U krijgt te maken met personeelswerk In de ruimste zin. Belangrijk aspect daarbij Is dat u het management ondersteunt en adviseert bij vraagstukken op het gebied van P&O. U onderhoudt contacten met afdelings hoofden en medewerk(st)ers binnen het bedrijf, alsmede met externe Instanties. Uw standplaats Is vooralsnog 's-Hertogenbosch. WIJ VRAGEN Een man of vrouw met een behoorlijke ervaring In uitvoerend personeelswerk. U hebt een universitaire opleiding Personeelswetenschappen, danwel een HBO-opleldlng Personeelswerk en minimaal enkele jaren ervaring als personeelsfunctionaris. U beschikt over goede sociale vaardighe den. een kritische Instelling en de nodige flexibiliteit. Zowel mondeling als schriftelijk hebt u de nodige vaardigheid en u bent vertrouwd met cijfers en procedures. Een collegiale opstelling Is voor u vanzelfsprekend. Een rijbewijs B Is noodzakelijk. DE FUNCTIE De functie heeft betrekking op alle bedrijfs onderdelen van Brabant Pers; als organisatie adviseur Initieert u of vervaardigt u In opdracht kwantitatieve en/of kwalitatieve analyses van organisatievraagstukken. Deze betreffen zowel processen als structuren. U doet voorstellen en aan-bevellngen tot verbetering of verandering van organisatie onderdelen en u begeleidt het manage ment en de medewerkers bij het realiseren daarvan. Als opleidingscoördinator onderhoudt u contacten met externe opleidingsinstanties en coördineert u de deelname van onze medewerkers aan concernopleldlngen. U adviseert Individuele medewerkers bij hun opleldlngskeuze en u analyseert en bespreekt collectieve opleidingsbehoeften op afdelingen. U helpt bij het opzetten van opleldlngsschema's en u bewaakt de onder havige budgetten. WIJ VRAGEN Een enthousiaste man of vrouw met een universitaire of HBO-opleldlng In de richting sociale wetenschappen en/of bedrijfskunde. U heeft ervaring met organisatieprojecten en met het werken In groepen. Ervaring met geautomatiseerde projecten Is een pré, U bent een doorzetter met een goed analy tisch vermogen en de nodige creativiteit. Bijzondere waarde hechten wij aan uw contactuele vaardigheid: het vermogen om mensen te begrijpen en waar nodig te over tuigen, ook als het perspectief minder aan trekkelijk lijkt. NEDERLAND 1 (07.00 10.00 Aff' 110.30 11.00 15.21 Tekst tv ARBO, een praktische aanpak. Effectief onderhandelen Tekst tv Nieuws voor doven slechthorenden 15 28 May Wine, speelfilm ,551 Kijk. de bijbel, verhalen voor gelezen door Martine van Os .e 56 Studio op stelten, kinderma- oazine met Noddy, Nijntje en Medisdf Centrum Muis, poppenserie 17 23 De confettidub, jeugdmagazi „e met Kladderadatsj en de Droom show 1818 Boggle, spelletje (TT) Q en Q, jeugdserie (TT) Waku waku, dierenspelle 18.49 19.19 'ie 20.00 I 20.24 I 20.31 21.12 23.01 23.46 (TT) Journaal (TT) Weeroverzicht (TT) Hints, spelletje Flashback, speelfilm Karei, talkshow 100 jaar fi'm: To K'll Mockingbird, speelfilm 8153 journaal NEDERLAND 2 07,00 Alles kits, kindermagazin mét Professor Poopsnagle, serie; 07.2 Woef, jeugdserie Cartoon Club, tekenfilms I 07.52 wuwiiviw, iwsiiiiiiiu 0817 Confettidub, jeugdmagazine 09.09 Extra large 09.36 Boggle Prettig weekend, uitgaanstip! Filmspot, magazine Deze is voor jou Het elfde uur Antenne WIJ BIEDEN Een Interessante, veelzijdige en gevarieerde baan In de dyna mische wereld van het kranten-1 bedrijf. Een goed salaris en uit stekende secundaire arbeids voorwaarden, die aansluiten op het niveau van de functie. SOLLICITATIES Graag schriftelijk, voorzien van alle relevante Informatie, voor 19 maart a.s„ te richten aan mevrouw E.J. Steenbergen, I hoofd Personeel en Organisatie van Brabant Pers B.V., Postbus 235, 5201 HB 's-Hertogenbosch. Gelieve op envelop en brief duidelijk aan te geven naar welke functie u solliciteert. Een psychologisch onderzoek zai deel uitmaken van de selectie procedure. (Gaan) wonen In het verspreidingsgebied Is een voor waarde. Brabant Pers b.v. Uitgeefster van het Elndhovens Dagblad en het Brabants Dagblad. Twee toonaangevende regionale dagbladen In Midden- en Oost Brabant die samen goed zijn voor een oplage van circa 300.000 exemplaren, Daarnaast rollen nog zo'n één miljoen weekbladen van de persen en bereiken de Brabant Pers kabelkranten ruim 360.000 huishoudens, Brabant Pers vormt een onder deel van de dagbladengroep van V.N.U., de Verenigde Nederlandse Uitgeversbedrijven 10.01 10.26 10.51 11.20 12.10 12.55 Lied 13.00 Journaal 13.07 Jan en alleman 13.32 AMC-tv 14.02 Otto in Afrika 14.37 Gospelclips 14.52 Kunstmest, cultureel magal ne 15.32 (TT) Het zevende venster 16.00 (TT) Journaal 16.09 Little Girl on the Farm, kenfilmserie 16.33 (TT) Als je durft, themap| gramma voor tieners 17.00 Danger Bay, jeugdserie 17.25 Niet te geloven, portretl jonge christenen 17.58 (TT) 2 Vandaag, actualiteitel 19.03 Op weg naar Avonlea, fai lieserie 19.54 Overal en nergens; Van vangene tot president, gesprek 1 president Chiluba van Zambia 20.24 Dr. Quinn, Medicine Won serie 21.12 AMC-tv, reportages over Academisch Medisch Centrum in sterdam 21.47 Tijdsein, actualiteiten 22.22 Als leven pijn doet, s<| foisthel in yspefel veranderd knolle koppen gaan iets meemakti <Sb< Tempo-Team Uitzendbureau in Breda organiseert een inschrijfavond voor Medici (m/v) en Secretaresses (m/v). Op donderdag 9 maart a.s. bent u wel kom op onze vestiging. U kunt daaar tussen 18.00 en 21.00 uur terecht voor informatie over uw moge lijkheden op de tijdelijke arbeidsmarkt Voor inschrijving hebben wij nodig: een paspoort of identiteitsbewijs, originele diploma's, uw bank- of giro nummer èn uw sofinummer. Mocht u op de 9e verhinderd zijn dan kunt u ons bellen voor een afspraak. Medici: 076-14 96 56; Secretaresse Service: 076 - 22 25 16. Breda, Nieuwe Ginnekenstraat 38, 076 - 14 96 56 22 25 16 JBaslion Hotels is -mei inmiddels 30 vestigingen- de grootste driesterren hotelketen in Nederland, die bovendien recent haar grenzen hetflw de eersle Duitse (Düsseldorf) vestiging is open en snel zal België (Antwerpen) wv Gezien de sterke expansie zoeken wij voor ons hoofdkantoor in Breda een die alle voorkomende administratieve werkzaamheden verricht al#1' controleert en tevens management informatie aanlevert. Voor deze zelfstandige job met in de toekomst mogelijkheden tot taakuitbreiding zoeken wij kandidaten: BOES -van circa 23 jaar - met een opleiding op minimaal MEAO (ba) nivo - en een relevante werkervaring van minimaal 2 jaar - waarbij kennis van computers (m.n. Exact pakket) is opg - en die véél in huis hebben: accuratesse, zelfstandige werW communicatieve vaardigheden en een portie ambitie. Interesse? Stuur dan een sollicitatiebrief, voorzien van c.v. en een pasfoto naar: Bastion Hotels Postbus 3101, 4800 DC Breda Nederland t.a.v. Ivette Visscher (Vaat 94.aten unieututi

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1995 | | pagina 44