DE STEM r= mm ISI KLEir DB STEM JBEL: verpleeghuis lucia SYSTEEMTECHNICUS m/v Gemeente Breda clusterhoofd techniek m/v FINANCIEEL/ECONOMISCH BELEIDSMEDEWERKER m/v 1MB Alma Par Bankstelkui Tapijttegelce VERKOPER V FULL-TIME MAGAZIJN MEDEWERKSTER B Z Cosmetics Breda B.V. ERVAREN ADMINISTRATEUR JANSE GERRITSE MANNAERTS ADVOCATEN systeem/applicatiebeheerder (m/v) UER'KERKêKEUKENS KEUKENS; maxim hèt uitzendbureau ASSISTENT-BEDRIJFSLEIDER (M/V) ZELFSTANDIG WERKEND KOK (M/V) KANDIDATEN (MA/) VOOR HET LIDMAATSCHAP VAN DE BESTUURSCOMMISSIE /-1\ Te koop aangeb Kuipkussens en kussens Joop Brugel, winkel Ginn Voorraad 125.001 Heuga-Esco-Desso- Reeds vanaf 5,- Wasko Seri Vakkundig advies G( ALTIJD DE GOEDKOC EIGEN IMPO DE STEM Verpleeghuis Lucia is een psychogeriatrisch centrum voor verpleging, verzorging en behandeling met plaats voor 256 bewoners en een afdeling dagbehandeling met 29 plaatsen. In het Verpleeghuis Lucia zijn ongeveer 500 personen werkzaam. In 1993 zijn de verschillende ondersteunende diensten ondergebracht in een Facilitaire Dienst, welke algehele ondersteuning biedt aan het primaire zorg- en behandelproces. De Facilitaire Dienst bestaat uit 4 clusters: Techniek, Interieur, Catering en Logistiek. Ten behoeve van het cluster Techniek zoeken wij op korte termijn een Plaats in de organisatie: Het clusterhoofd Techniek ontvangt leiding van het hoofd Facilitaire Dienst en geeft leiding aan 4 medewerkers. Funktie-informatie: Het clusterhoofd Techniek geeft vorm en inhoud aan het cluster Techniek. Hij/zij is verantwoordelijk voor (preventief) onderhoud en de veiligheid van installaties, gebouwen en terreinen met het bijbehorende onderhouds budget. Verder verricht hij/zij naast leidinggevende taken tevens uitvoerende werkzaamheden waaronder ae storingsdienst. Het cluster hoofd geeft beleidsvoorbereidende adviezen op het gebied van techniek en beoordeelt offertes. Funktie-eisen: Het clusterhoofd Techniek heeft zich door vakgerichte opleiding (MBO- niveau) en brede ervaring ontwikkeld tot een "allrounder" op technisch vlak. Naast leidinggevende ervaring worden er eisen gesteld ten aanzien van zelfstandigheid, gevoel voor systematiek en sociale vaardigheden. Arbeidsvoorwaarden: en ervaring, conform het niveau Het salaris is, afhankelijk van op en de zwaarte van de hjnktie. De arbeidsvoorwaarden van de CAO Ziekenhuiswezen zijn van toepassing. Voor nadere informatie omtrent de funktie kunt u zich wenden tot de heer J. Mons, hoofd Facilitaire Dienst, telefoon: 076 - 223000, toestel 514. Schriftelijke sollicitaties kunt u binnen 10 dagen na ver schijningsdatum van deze advertentie richten aan mevrouw J.E.M. van Beek, personeelskonsulente, Verpleeghuis Lucia, Liesboslaan 6, 4813 EC Breda. psychogeriatrisch centrum voor verpleging, verzorging en behandeling B Z Cosmetics Breda B.V., groot handel, producent van hoogwaar dige cosmetica zoekt op korte ter mijn wegens uitbreiding van haar activiteiten: Wij bieden een afwisselende baan in een jonge, dynamische organisatie. Ben jij: - jonger dan 21 jaar, - bereid tot aanpakken en nauw keurig, - opgewekt en vrolijk van aard en - in het bezit van MAVO- en typedi ploma Reageer dan schriftelijk vóór 10 februari: T.a.v. S.C.L. Teulings Postbus 6873 s 4802 HW Breda I Hoofddealer van Italiaans topnierkauto- mobielen gevestigd in het zuidwesten van het land. zoekt met spoed voor de verzorging van haar complete fi nanciële administratie. Reacties naar br.o.nr. 4980. De Stichting WSJ Beheer te Roosendaal is een actieve en vooruitstrevende organisatie, die ca. 2800 woningen in de sociale huursector beheert. WSJ Beheer richt zich in toenemende mate op een breed pakket van activiteiten zoals verhuur, nieuwbouw (koop- en huurwoningen), aan- en verkoop, serviceverlening en onderhoud. Recentelijk is de structuur van de organisatie gewijzigd om een optimale afstemming op de markt en het ontwikkelen van nieuwe activiteiten mogelijk te maken. Hierbij is vooral gelet op het innovatief vermogen van de organisatie. kl/SJ Beheer heeft een jonge en dynamische personeelsbezetting. In de samenwerking staat een klantgerichte en kwalitatief hoogwaardige dienstverlening centraal. De organisatie telt 25 medewerk(st)ers en bestaat uit de afdelingen Woondiensten, Bedrijfsdiensten en een kleine Staf. Binnen de afdeling bedrijfsdiensten is een vacature ontstaan voor een: Functie-inhoud: - U ondersteunt het hoofd bedrijfsdiensten bij de opzet en bewaking van de administratieve organisatie. - Zorgt voor de opzet van een budgetteringssysteem voor de diverse activiteiten van de afdeling. - Bewaakt de diverse budgetten en de voortgang van de activiteiten. - U geeft verslag van de uitkomst van bedrijfsactiviteiten. - U zorgt voor de opzet en actualisering van een managementinformatiesysteem. - Ondersteunt het management met financieel economische rapportages. - Maakt risico-analyses en lange-termijnprognoses. - U stelt de jaarlijkse begroting op. Uw profiel: - U heeft een HBO/Academisch werk- en denkniveau verkregen door opleiding en/of ervaring. - U bent bekend met het omschreven takenpakket, ervaring in een soortgelijke functie is een prae. - Een zakelijke instelling en het vermogen om in teamverband te functioneren. - Een goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid. - U bent bereid zich door studie verder te ontwikkelen. - U heeft ervaring en/of affiniteit met automatisering. - Woonachtig in Roosendaal of directe omgeving of de bereidheid zich in de directe omgeving te vestigen. Wij bieden: Wij bieden een brede functie, full-time (36 uur) in een open en stimulerend werkklimaat. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de c.a.o. voor personeel in dienst van woningcorporaties. Het salaris is afhankelijk van kennis en ervaring en bedraagt minimaal 4.547.- en maximaal 6.436.- bruto per maand. WSJ Beheer heeft uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. Informatie: Voor nadere informatie over de functie-inhoud kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met de heer J.C.G.M. Konings, hoofd bedrijfsdiensten, telefoon 01650-98170. Voor informatie over de sollicitatieprocedure kunt u op maandag en donderdag contact opnemen tussen 13.00 en 17.00 uur met de personeelsfunctionaris de heer F.H.A.A. Schocke, telefoon 01650-98153. Sollicitatie: Belangstellenden wordt verzocht hun sollicitatie schriftelijk binnen 14 dagen na het verschijnen van deze advertentie, te richten aan de heer P.C. Backx, directeur van WSJ Beheer, postbus 1707, 4700 BS Roosendaal, onder vermelding van "sollicitatie F.E.B." op de envelop. Jonge reflectanten met een grote dosis ambitie en die voldoen aan de functie-eisen zijn bijzonder welkom. Voor hen zijn er binnen WSJ Beheer goede toekomstmogelijkheden. Uitgeversmaatschappij De Stem B. V. - onderdeel van V.N.U. Dagbladengroep - is de grootste uitgeverij van Zuidwest-Nederland. Onze organisatie richt zich op de informatiemarkt door middel van: - dagblad De Stem met een oplage van ca. 110.000 exemplaren een van de grote regionale dagbladen in Nederland: - De Stem Weekbladen, uitgeefster van een tiental huis-aan-huisbladen met een gezamenlijke oplage van ruim 550.000 exemplaren per week; - technische produktie van zet- en drukwerk voor derden. Uitgeversmaatschappij De Stem B. V. is een dynamisch bedrijf, waar met ultramoderne hulpmiddelen en technieken gewerkt wordt om mensen beter te informeren. Wij beschikken over een tiental rayonkantoren, verspreid over Zuidwest-Nederland. Momenteel werken circa 500 mensen aan de verdere ontwikkeling van het bedrijf. UITGEVERSMAATSCHAPPIJ De sector Automatisering draagt zotg voor het tot stand brengen, het in stand houden en optimaliseren van een adequate en,«fficiënte automatisering van alle bedrijfsprocessen binnen De Stem. Wij zijn op zoek naar een: Taken en verantwoordelijkheden: De Systeemtechnicus rapporteert direct aan het hoofd van de sector en draagt zorg voor een optimaal functionerende computer-infrastructuur. In dit verband is de systeemtechnicus verantwoordelijk voor bestelling, configuratie, documentatie, installatie, optimalisatie, onderhoud en tweede-lijns probleemoplossing met betrekking tot alle automatiserings-infrastructuur welke onder de uiteindelijke gebruikersapplicaties ligt. Functie-eisen: - MBO-opleiding in de informatietechniek of elektronica met zeer duidelijke informatietechnische accenten; - ervaring in het onderhoud van grotere automatiserings-infrastructuren van gevarieerde samenstelling; - professionele, enthousiaste en spontane instelling, gecombineerd met een 'drive' om verder te komen; - uitgesproken affiniteit met computer-apparatuur, systeemprogrammatuur en datacommunicatie; - een redelijke beheersing van de Engelse taal. Verder is kennis en ervaring omtrent DEC/VAX, Pathworks, UNIX, MS-DOS, MS-Windows en/of Apple Macintosh beslist een voordeel. Afhankelijk van kennis en ervaring wordt deze functie gehonoreerd met een salaris omtrent 3.000.- per vier weken en een uitstekend pakket secundaire voorwaarden. Voor nadere informatie kunt u terecht bij de heer J. Diepeveen, Hoofd Automatisering, tel. 076-236397. Schriftelijke sollicitaties, voorzien van motivatie en c.v., kunt u richten aan Uitgeversmaatschappij De Stem B.V., Postbus 3229, 4800 MB Breda, afd. P&O, ter attentie van A. Heijblok, uiterlijk tot en met vrijdag 17 februari 1995. Eer advocatenkantoor met vestigingen in Tilburg en Breda, vooral gericht op het juridisch adviseren en begeleiden von ondernemingen, particulieren en non-profit organisaties binnen en buiten de regio, vrnogt voor spoedige indiensttreding op het kontoor in Tilburg aan de Stationsstraat 41, een Taken: - Het in overleg met de administrateur en de chef de bureau voeren van het systeembeheer en het applicatiebeheer over de financiële administratie, zakenadministTOtie en PC-netwerk; - bet mede opzetten en effectueren von verdere outomotisering en tekstver werking ten behoeve van de incassopraktijk en de advocatuur; - het verlenen von ossistentie oon de administrateur met betrekking tot de te voeren financiële zakenadministratie en het verlenen van ondersteu ning elders in de organisatie, waar zijn kennis en inzet noodzakelijk wordt geacht; Plaats in de organisatie: Hoewel de systeem/opplicotiebeheerder rechtstreeks ressorteert onder het dogelijks bestuur van de maatschap, zal hij in de praktijk ten nauwste en in goed overleg moeten samenwerken met de administrateur en de chef de bureau von Janse Gerritse Mannaerts Advocaten. Vereisten: - Kennis, ervaring en belangstelling voor automatiseringsvraagstukken en in het bijzonder financiële administratie, zakenadministratie, tekstverwer king en het opzetten van netwerken en databanken; - voldoende kennis en enroling op het gebied von financiële administratie; —diepgaande kennis von WP 5.1, alsmede tekstverwerkingssystematiek; - HEAO, MBA of ander gelijkwaardig niveau; - goede beheersing van de Nederlandse taal en kennis van het Engels; - bereidheid om in teamverband somen te werken; - ervaring in een soortgelijke functie opgedaan. Sollicitaties: Bij voorkeur schriftelijk uiterlijk 15 februari 1995 aan de heer A. Smits, postbus 772, 5000 AT Tilburg. is op zoek naar GOES TOPVERKOPERS (M/V) keukens en sanitair (leeftijd 23-40 jaar). Ervaring met keuken of sanitair is een prae maar kan door interne opleiding aangeleerd worden. Aantoonbare verkoopervaring in luxe gebruiksartikelen of diensten is hetgeen wij minimaal verwachten. Opleiding; middelbaar of hoger beroepsonderwijs. HULPVERKOPERS Voor de zaterdag zijn wij op zoek naar jonge mensen met een hogere opleiding om ons team te versterken. Voor interne opleiding wordt zorg gedragen. REPRESENTATIEVE JONGEDAME (leeftijd 18-23 jaar) voor de zaterdag, om onze klanten te voorzien van een kopje koffie en documentatie. Wij denken aan een scholier hoger onderwijs of studente. ZELFSTANDIGE BADKAMERINSTALLATEUR EN TEGELZETTER Voor onze nieuwe Sanibad-afdeling zijn wij op zoek naar zelfstandige installateurs en tegelzetters die in samenwerking met onze Sanibad-afdeling onze badkamers en tegels gaan installeren. Uw reactie uitsluitend schriftelijk richten aan de heer. R. Langestraat p/a Ringbaan West 2B 4461 ED GOES uitzendbureau vraagt met grote spoed: ELEKTROMONTEUR Heb je ervaring met sterkstroom en ben je per direct beschikbaar? Bel ons zo snel mogelijk (wij zijn ook in het weekend bereikbaar). prins hendrikstraat 3 raamsdonksveer tel. 01621-22600 Humphrey's Restaurant is een snel groeiende onderneming met vestigingen in Nijmegen, Venlo, Groningen, Roermond en Breda. Wij werken met een vaste formule waarbij het maandelijks wisselende menu een belangrijke rol speelt. Verder is een goede kwaliteit van het produkt en een enthousiaste jonge groep van medewerkers van groot belang. Wegens uitb'reiding van onze brigade in Breda zijn wij op zoek naar een: Voor deze functie vragen wij: - goede contactuele eigenschappen om zelfstandig te kunnen functioneren; - enige jaren ervaring; - een leeftijd van 22 jaar. Voor deze functie vragen wij:' - een afgeronde SVH-opleiding; - zelfstandig een party kunnen draaien; - enige jaren ervaring. Mocht u interesse hebben voor één van deze functies en voldoen aan de functie-eisen, dan nodigen wij u van harte uit te reageren. Richt uw schriftelijke reactie vergezeld van een recente pasfoto aan: Humphrey's Holding B.V. Nieuwe Kade 12,6827 AA Arnhem, T.a.v. dhr. R. de Lange. De Raad van de gemeente Breda heeft besloten het bestuur van de vier gemeentelijke scholen voor voortgezet (speciaal) onderwijs over te dragen aan een Bestuurscommissie ex artikel 82. De Bestuurscommissie zal bestaan uit 11 personen waarvan er twee worden benoemd op voordracht van het college van Burgemeester en Wethouders. Het college komt daarom graag in contact met taken: De commissie zal worden belast met het bestuur van het Stedelijk Gymnasium, de Van Cooth Scholengemeenschap, Scholengemeenschap Graaf Engelbrecht en De Rotonde, school voor voortgezet speciaal onderwijs. functie-eisen: Van kandidaten wordt verwacht dat zij zich betrokken weten bij het openbaar onderwijs; dat zij een onafhankelijke positie kunnen innemen ten opzichte van de vier scholen; dat zij de autonomie van de directie onderschrijven; dat zij inzicht hebben in de bestuurlijke taken; dat zij voldoende tijd beschikbaar kunnen stellen voor deze functie. Kennis van het voortgezet onderwijs alsmede bestuurlijke ervaring strekt tot aanbeveling. informatie: Telefonische inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij de afdeling Onderwijs en Educatie van de gemeente Breda, de heer A. van Eil, telefoonnummer 076-294695. De gemeente acht het van belang dat vrouwen evenredig vertegen woordigd zijn in bestuurlijke functies. Ook wil de gemeente meer leden van etnische minderheidsgroepen en gehandicapten benoemen. Daarom worden leden uit deze prioriteitsgroepen verzocht te solliciteren. Belangstellenden kunnen tot 1 maart 1995 hun kandidatuur schriftelijk kenbaar maken aan Burgemeester en Wethouders van Breda, Postbus 90156, 4800 RH Breda, onder vermelding van Bestuurscommissie V(S)0. ZATERDAG 4 FEBRUARI 195 SEMA B.V. is een drukkerij van zelfklevende etiketten voor industrieel gebruik. In ons nieuwe bedrijf op het industrieterrein "Oude Molen" te Halsteren, zijn 45 medewerkers op enthousiaste wijze bezig om de dagelijkse orderstroom, in een 2-ploegensysteem, snel en correct uit te voeren. De klantenkring bestaat uit produktiebedrijven, die werkzaam zijn in de sectoren voeding, chemie en cosmetica. Daarnaast leveren wij aan supermarktorganisaties en handelsbedrijven. Voor het bezoeken van onze relaties in Midden- en Zuid- Nederland zoeken wij een ervaren: m/v leeftijd tussen 30 en 40 jaar. Wij verwachten van de juiste kandidaat: - Opleiding op middelbaar niveau, bij voorkeur echter met hogere 1 van de Nederlandse taal, een redelijke 2 van de Engelse, Duitse en Franse taal. - Een actieve en positieve instelling. - Goede contactuele eigenschappen met uitstraling. - Vasthoudendheid, scoringsdrang en inspiratie. - Organisatietalent en grafische kennis zijn pluspunten. Wij bieden: - Een functie met afwisseling en met de nodige ruimte voor het ontplooien van initiatieven en mogelijk met verdere perspectieven voor de toekomst. - Een goed salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u richten aan de directie van SEMA B.V., Canadaweg 42,4661 PZte Halsteren. Telefoon: 01641-82348. Het Chassé Theater Breda opent in juni 1995 haar deuren. Het nieuwe theater aan de Claudius Prinsenlaan biedt een gevarieerd programma in drie theaterzalen en twee filmtheaters. Bij de afdelingen Facilitaire Zaken en Horeca Congressen bestaat per 1 april 199$ de vacature: full-time Secretarieel medewerker (m/v) Functie-informatie De afdelingen Facilitaire Zaken en Horeca/Congressen hebben een dienstver lenend karakter. De secretarieel medewerker vervult hierin een centrale rol. Zij/hij vormt het eerste aanspreekpunt voor zowel de interne als de externe contacten. Zij/hij verzorgt de secretariële en projectmatige werkzaamheden voor de twee afdelingshoofden. Functie-eisen U beschikt over een afgeronde secretariële opleiding, aangevuld met enkele jaren relevante werkervaring. U heeft affiniteit met facilitaire zaken en de congres- markt en u kunt onder anderen horeca-gerelareerde offertes maken. U kunt goeo organiseren, bent stressbestendig, zelfstandig en flexibel. Ook bent u vertrouwd met onder anderen wp 6.0.d-base en spreadsheets. Uw leeftijd ligt russen dt 20 en 25 jaar en u bent woonachig in Breda of directe omgeving. Salaris Het salaris is vastgesteld op maximaal 3.234,- bruto per maand. De aanstelling zal tijdelijk plaatsvinden via Start/Randstad. Bij de selectieprocedure zullen zovx Starc als Randstad betrokken worden. Informatie Wij nodigen kandidaten die aan het boven staande profiel voldoen uit om een schrifte lijke sollicitatie voorzien van motivatie en c.v. binnen 10 dagen te richten aan bet Chassé Theater, afdeling Personeelszaken, Postbus 1135, 4801 bc Breda. theater fax:076-236405, afd. Rubrieksadverti I Postadres: De Stem, Antwoordnumme I (800 VB Breda, afd, Rubripksadverten I geen postzegel nodig). Rubrieken (2 vermist/gevonden 46Waterspc ®Te koop aangeboden 47 Sport 8 jlPersoneel-aanbod 48 Vakantie/ jiPersoneel-vraag 49 Caravans U Onroerend goed 51 (Huis)diei II Autoverhuur/leasing 53 In en om ij Oproep/reünie 54 Opleidinr WBruinkuren/sauna 56 Huwelijk/ i6 Bedrijfsruimte 57 Relatiebe llWoningruil 58 Mode tot Kamers 59 Baby &k 13 Bouwmaterialen 62 Wonen t< i| Onderhoud/reparatie 64 Radio-/a~ 5 Speelgoed 65 (Home)cf ISHobby/doe-het-zelf 66 TV/video ijGeldzaken 67 Huish. af SZaken en transacties 69 Muziek 10 Landbouw/veeteelt 70 Foto/film 2Auto's 72 Verzamefc 13 Sloopauto's 73 Boeken/L f Auto ABC 74 Kunst 5 Bedrijfswagens 76 Braderie/ 8 Motoren/scooters 77 Bingo/kie 9(Brom)fietsen 79 Te koop 2Te buur aangeboden 80 Diversen 3 Te huur gevraagd 81 Verenigii (Wintersport 82 Prive/Ck 84 Escortse oiokleintje Kleintje met foto/logo en/of afbee an foto/logo en/of afbeelding 20 of 4 of 2 kolommen. Mleintje kleintje met kleur in de KleintjeskiP «der de rubrieken: Te koop aangebo terend goed/Caravans/Kamperen rieven onder nummer Is u wilt reageren op een advertenth immer, vermeldt dan het briefnumi «stuur deze naar: De Stem, Postbu: teda t.a.v. afd. Brieven onder numm tlsluittijden voor plaatsing 17.00 uur. De i: donderdag 16.30 uur. tor particuliere rubrieksadvertenties on elders in deze Kleintjeskrant. Voc «eksadvertenties: tariefkaart op aan ertenties onder nummer is de toeslai I.T.W. De rubrieken 18 Woningruil, 2i uur gevraagd, 82 Privé/Clubs/06 en innen alléén tegen contante betalim Hlie worden geplaatst. Na plaatsing] ening, contante betaling is mogelijk toque, girobetaalkaart of een éénmi leopgavebon). ij 3 ongewijzigde plaatsingen binnei sndeze drie plaatsingen (niet de zat Als oudste bedrijf in de is onze 40-jarige ervaring uJ Wonze showroom (ook vrijblijve Haven 6. Breda 076-2Ï] Honderden kussens op Nu ook voordelige bankstellen in Breda, 076-148563. Vrijblijvend Speciaalzaak in tapijttegels 1e Keus org. Heuga v.a. Novilon, Marmoleum, Lamelle Min. Nelissenstr. 37, Breda. Ti Jfesplein 17, Bergen op Zooi i*oudelijke en inbouwapparatu1 Paraties en electrotechnische wr «Awoens., dond., 10.00-12.30/" *'J°-00-12.30/13.30-20.00, zat. ™sko Service, Aalstraat 60, Gi o.a. 500 soorten uit voorraj ^KVOOR ONVERWOESTBAF KANTOORVLOER CONTINU VOORRAAD VAN KEUKENS - BADKAMER! uefseweg 14a - Etten-Leur koopavond

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1995 | | pagina 34