DE STEM PER O IM E E L TECHNISCH-COMMERCIEEL MEDEWERKER Horeca-automatisering staff planning 3J hoofd activiti BINGHAM Ervaren sales engineer MEDEWERKER MARKTONTWIKKELING m/v Mercuri Urval een pionier die de markt in commercieel en technisch opzicht weet te overkappen assistent handschriften, oude drukken en topografisch- historische atlas (v/m) medewerker personeels- en salarisadministratie (v/m) ^fri-jado Depot-medewerkers m/v tempo-team uitzendbureau Docenten NT2 m/v 0P MBO EN HBO NIVEAU De kortste weg voor mensen die een baan zoeken op MBO en HBO niveau leidt langs Staff Planning. Zeker als u zoekt in de secretariële, administratieve, technische of commerciële sector. Dan vindt Staff Planning vast werk voor u! U start na een zorgvuldige selectie in een tijdelijke functie. Onze ervaring is echter, dat deze opvallend vaak een vast karakter krijgt. En dat is nu precies het grote verschil tussen Staff Planning en een gewone uitzendorganisatie. De vacatures bij Staff Planning staan open voor zowel mannen als vrouwen. Voor meer informatie, ook over de vele andere vacatures in de regio, kunt u ons bellen: 076 - 221944. AREA SALES MANAGER ADMINISTRATIEF MEDEWERKSTER TECHNISCH VERKOPER ASSURANTIE ADVISEUR WILLEMSTRAAT 6,4811 AK BREDA, TEL. 076 - 221944. Balkonhekker Hoofd Tekenka onafhankelijk DE STEM ZATERDAG 24 DECEMBER 1994 DIV AUTOMATISERING IN DE GEZONDHEIDSZORG DIV is een dynamische, professionele organisatie op het terrein van de auto matisering in de gezondheidszorg. DIV biedt een volledig dienstenpakket, variërend van informatie-analyse en organisatie-advisering tot het realiseren en instandhouden van een complete infrastructuur voor geautomatiseerde informatievoorziening. DTV voert deze diensten thans uit voor een twintigtal instellingen in de gezond heidszorg, waaronder negen algemene ziekenhuizen, alsmede voor een aantal specialistenmaatschappen en huisartsen. De laatste jaren is DIV sterk gegroeid en telt nu circa 100 medewerkers. De Afdeling Produkt/markt-ontwikke- ling heeft tot taak onderzoek naar een verdere ontwikkeling van nieuwe pro- dukt- marktcombinaties en de werving van nieuwe klanten. Leijweg 50,5022 KA Tilburg Ten behoeve van de afdeling Produkt/markt-ontwikkeling zoeken wij een part-time 0,5 formatieplaats (vacaturenummer 94.20) Uw taken: - acquisitie van nieuwe klanten; - het onderhouden van contacten met potentiële klanten; - het - in samenwerking met de PR-functionaris - verzorgen van demonstra ties en informatiebijeenkomsten voor potentiële klanten; - het - in overleg met het afdelingshoofd - uitbrengen van offertes in het kader van de werving van nieuwe klanten; - het analyseren van en het geven van informatie over de automatiseringsbe hoefte in nieuwe marktsegmenten; - het formuleren van schriftelijke aanbevelingen voor het initiëren van de af zet van bestaande produkten in nieuwe marktsegmenten. Wij vragen: - een commerciële opleiding op HBO-niveau bv. HEAO-CE of NIMA-B; - kennis van en enige jaren ervaring met methodes en technieken van markt onderzoek en acquisitie; - actuele kennis van automatisering in de gezondheidszorg; - zeer goed analytisch denkvermogen; - uitstekende communicatieve vaardigheden; - een projectmatige en klantgerichte werkwijze; - bij voorkeur ervaring in de gezondheidszorg; - een sterke affiniteit met PR; - leeftijd circa 25-35 jaar. Het salaris dat geboden wordt in voornoemde functie is afhankelijk van opleiding, ervaring en leeftijd. Schriftelijke sollicitaties kunt u binnen 14 dagen richten aan DIV, t.a.v. mevr. R. van Roij-Simons, personeelsfunctionaris, Postbus 272,5000AG Tilburg, onder vermelding van het vacaturenummer op brief en envelop. Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met de heer drs. P.G. Arnou, hoofd afdeling Produkt/markt-ontwikkeling, tel. 013-371561. •r Bingham is een toonaangevende producent en leverancier van afdekmaterialen en overkappingen. Als basismateriaal voor haar produkten wordt gebruik gemaakt van kunststof textiel van hoogwaardige kwaliteit. Het produktenpakket varieert van dekkleden en zeilwerk voor brede toepassingen in o.a. de transport- en industriesector tot projectbouw van overkappingen die gebruikt worden als opslagfaciliteit, sportaccommodatie of architectonische verfraaiing bij winkelcentra e.d. Bingham onderscheidt zich in de markt door enerzijds standaardprodukten te leveren uit voorraad en door anderzijds maatwerkoplossingen te bieden door middel van haar professionele adviesfunctie in de voorbereiding en realisatie van projecten. Bij Bingham zijn 50 medewerkers werkzaam, verdeeld over het hoofdkantoor te Schiedam en de vestigingen in Rucphen (Noord-Brabant) en Amsterdam. Om een actieve bijdrage te leveren aan verdere positionering van Bingham in het brede marktsegment zijn wij namens onze cliënt voor de locatie Rucphen op zoek naar een De functie: - Na een gedegen inwerkperiode, waar in u bekend wordt gemaakt met de pro dukten en de commerciële activiteiten van Bingham wordt u naast het onder houden van contacten met bestaande afnemers mede verantwoordelijk voor het leggen van contacten met nieuwe relaties. - Van u wordt een belangrijke bijdrage verwacht in het zelfstandig exploreren van potentiële afzetgebieden. - Als professionele gesprekspartner bent u in staat om uw relaties op creatieve wijze van het juiste advies te voorzien en in te spelen op hun wensen en behoeften. - U draagt, binnen een klein team van professionals, zorg voor het maken van begrotingen en uitbrengen van offertes en bent betrokken bij de verdere afhandeling van de opdrachten. - Als lid van het verkoopteam rapporteert u rechtstreeks aan de algemeen directeur. Gevraagd wordt: - Een daadkrachtige en vindingrijke persoonlijkheid met sterk ontwikkelde communicatieve vaardigheden. - Een HTS-opleiding (Wtb of Weg- en Waterbouw) of gelijkwaardig niveau aangevuld met marketingkennis. - Ruime aantoonbare verkoopervaring, opgedaan in een technische omgeving. - Goede beheersing van de Duitse en Engelse taal in woord en geschrift. - Leeftijd 30-40 jaar, woonachtig in de regio Rotterdam, westelijk Noord- Brabant of bereidheid daarheen te verhuizen. Geboden wordt: - Een zelfstandige, dynamische functie in een bedrijf met groeiperspectief. - De mogelijkheid om door middel van eigen initiatief en creativiteit richting te geven aan de commerciële activiteiten van de organisatie. - Een boeiend en veelzijdig produkt en een organisatie waarin een enthousiast team van medewerkers borg staat voor optimaal resultaat. - Een goed salaris en dito secundaire arbeidsvoorwaarden. Herkent u zich in deze functie, schrijf dan een brief onder vermelding van ref.nr. 137.3407 naar Mercuri Urval B.V. Westblaak 132 3012 KM Rotterdam. De Katholieke Universiteit Brabant is een gespecialiseerde universiteit voor mens- en maatschappijwetenschappen, met een aantrekkelijk onderwijsaanbod in 15 studierichtingen hoogwaardige onderzoeksprogramma 's. Binnen de Dienst Bibliotheek van de Katholieke Universiteit Brabant is vacant de functie van (vac.nr. 250.94.08) Het betreft een functie voor 0,5 deel van de volledige werktijd (gemiddeld 19 uur per week) ten behoeve van de Brabant-Collectie. De Brabant-Collectie is een rijke verzameling boeken, prenten en ander materiaal over Noord-Brabant en is sinds 1986 een onderdeel van de Bibliotheek van de Katholieke Universiteit Brabant. De collectie fungeert primair als basisinstelling voor de cultuur- en geschied beoefening in Brabant. Belangrijkste taken: ter inzage geven van handschriften, oude drukken en werken uit de Topografisch-Historische Atlas; dagelijks beheer en onderhoud van de werken uit de Topografisch-Historische Atlas en uit de kluis 'oude drukken en handschriften'; verrichten van incidentele activiteiten op het gebied van de kostbare collecties. Functie-eisen: bibliotheekopleiding en aantoonbare relevante biblio theekervaring; affiniteit met kostbaar historisch materiaal; accuratesse in het omgaan met de collecties; communicatieve en gebruikersgerichte instelling. Salaris: Het salaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring en bedraagt maximaal 3.727,- bruto per maand bij een voltijds dienstverband (schaal 6 BBRA 1984). Informatie: Nadere informatie over deze functie kan worden in gewonnen bij de Bibliothecaris Brabant-Collectie, de heer drs. J.A.J. Maessen, telefoon 013-662921. De Dienst Economische en Administratieve Zaken neemt in de universitaire organisatie een dienstverlenende en ondersteunende positie in ten behoeve van onderwijs- en onderzoeksprocessen, bestuur en beheer. Bij de afdeling Personele Informatie en Administratie van deze dienst is er plaats voor een (vac.nr 230.94.07) Het betreft hier een functie voor 0,5 deel van de volledige werktijd (gemiddeld 19 uur per week). De benoeming geschiedt bij wijze van proef met uitzicht op een vast dienstverband. Belangrijkste taken: Binnen een team zelfstandig verrichten van werkzaam heden die voortvloeien uit de geautomatiseerde per soneels- en salarisadministratie. Functie-eisen: MEAO/HAVO of soortgelijke opleiding; ervaring op een personeels- en/of salarisadministratie; kennis van sociale en fiscale wetgeving; bekendheid met het werken op een personal computer; kennis van en ervaring met geautomatiseerde per soneels- en salarissystemen; accuraat kunnen werken; dienstverlenende en collegiale houding. Bijzonderheden: Criteria waar met name op geselecteerd wordt zijn: aantoonbare ervaring op een personeels- en/of salarisadministratie en kennis van sociale en fiscale wetgeving. Kandidaten die aan dit profiel kunnen voldoen worden nadrukkelijk verzocht te solliciteren. De werktijden worden in principe verdeeld over vijf dagen per week. Salaris: Het salaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring en bedraagt maximaal 3.727,- bruto per maand bij een volledig dienstverband (schaal 6 BBRA). Informatie: Meer informatie kunt u inwinnen bij de heer F.C.G. Regouin, Hoofd Personele Informatie en Administratie, telefoon 013-662561. Sollicitatie: Schriftelijke reacties dienen binnen 14 dagen te worden gericht aan de Katholieke Universiteit Brabant, postbus 90153, 5000 LE Tilburg, onder vermelding van het betreffende vacaturenummer op de enveloppe. Het universitaire beleid is gericht op het in dienst nemen van een groter aantal vrouwen, gehandicapten en leden van etnische minderheidsgroeperingen. Zij worden daarom nadrukkelijk uitgenodigd te solliciteren. Fri-Jado te Etten-Leur werkt met zo'n 400 medewerkers aan de ontwikkeling, fabricage, verkoop, installatie en service van roterende grills, warmhoudvitrines, zelfbedieningsbuffet ten, bedrijfskoeling en horeca-automatisering. Fri-Jado kent 3 nauw samenwerkende maar zelfstandig opererende bedrijfsonderdelen. Fri-Jado Products en Fri-Jado Installatiegroep zijn gevestigd in Etten-Leur en Fri-Jado Super Service Systems is gevestigd in Breda. Daar voortdurend vooraan te lopen in nieuwe ontwikkelingen en een grote know-haw is Fri-Jado een succesvol bedrijf. In aanvulling op het Huidige team binnen de afdeling Horeca-automatisering zoeken wij een MTS-er Elektronica die als technisch commercieel medewerker binnendienst de vraagbaak is op het gebied van hard- en software voor onze klanten en buitendienst. Uw verantwoordelijkheden U helpt de buitendienstmedewerkers bij het oplossen van vraagstukken over hard- en software. Bij vragen over de apparatuur adviseert u onze klanten en u lost eventuele storingen direct op d.m.v. een modem-aansluiting. U functioneert als contactpersoon tussen klant en programmeur bij het vertalen van de klantwensen naar software. Uw kwalificatie MTS-E of een daarmee vergelijkbaar niveau. U heeft ruime ervaring op het gebied van automatiseringsvraagstukken, bij voorkeur gericht op Assembly, Pascal, DBase 3, Clipper, DOS en Novell alsook met randapparatuur gekoppeld aan PC's. U bent bereid om ook buiten kantooruren service te verlenen aan onze klanten. U bent analytisch, accu raat, stressbestendig, flexibel en u heeft zowel administratief als organisatorisch inzicht. Leeftijdsindicatie: 30-40 jaar. Indien u zich herkent in bovenstaand profiel kunt u uw schriftelijke reactie binnen 14 dagen richten aan Fri-Jado, t.a.v. dhr. A.C. Kerstens, hoofd P&O. DAAR ZIT SYSTEEM ACHTER Fri-Jado B.V., Oude Kerkstraat 2, Postbus 560, 4870 AN Etten-Leur, tel.: 01608 - 85200, fax: 01608 - 85899 voor een bedrijf op induscrieterrein Moerdijk. U verricht administratief werk en voert chemische analyses uit Deze baan voor zeer lange tijd vereist een MLO-, KMLO- of MAS-opleiding. Weet u van aanpakken! Dan is deze leuke baan iets voor u! Informatie: 01680 - 8 13 21, Fran;oise Vermunt Moerdijk, Zuidelijke Randweg 2 Baronie van Breda College Het BBC is een dynami sche school voor vol wassenenonderwijs in de regio Breda. Ten behoeve van het onderwijs aan anderstaligen (NT2) worden m.i.v. 1 februari 1995 gevraagd Aantal beschikbare uren ongeveer 28. De aanstelling geschiedt op contractbasis tot en met 30 juni 1995. Functie-eisen: bevoegdheid Nederlands en/of moderne vreemde talen, bij voorkeur ervaring met onderwijs aan anderstaligen en bereidheid om in teamverband te werken. Schriftelijke sollicitaties te richten aan de heer B.G.A. Lippens, sectordirecteur, Postbus 3441, 4800 DK Breda. Telefonische inlichtingen na 8 januari 1995 verkrijg baar bij de heer J. Beijers, coördinator NT2, telefoon Taalschool (076) 711331. Brederostraat 35 4819 HG Breda Postbus 3441 4800 DK Breda Tel. (076) 22 25 01 Fax (076)2017 18 staff planning Middelgrote producent en verkoopmaatschappij van inte rieurtextiel. Sterk exportgericht. De distributie vindt plaats via de groothandel en agenten. U gaat het verkoop team versterken en na een inwerkperiode krijgt u een eigen area toegewezen. Relatiebeheer en pionieren zijn voor u vanzelfsprekende zaken. Door uw goed gevoel voor kleur en kwaliteit weet u de klant te overtuigen met als resultaat de order. U verzamelt marktgegevens en u signaleert trends en rapporteert deze naar de directie. Pittige functie waarbij uitdaging en grenzen verleggen de 'key items' zijn. Gevraagd: MEAO-CE/MDS, goede kennis van Engels, Duits en Frans, aangevuld met relevante ver- koopetvaring in de textiel. Leeftijd 25 - 30 jaar. Producent van systeemafdichtingen in de afbouwtech- niek. Tot uw relaties behoren de tussenhandel en de directe afnemers. De directe afnemers adviseert u bij het gebruik en de verwerking van uw produkt. Daarnaast lost u eventuele technische problemen zelfstandig op. Voor de tussenhandel bent u handelsman die afspraken maakt over afnames, prijzen en garantievraagstukken. De functionaris die wij zoeken dient zich zowel thuis te voelen in een werkplaats als in de directiekamer. Gevraagd: MTS/HTS-WTB, relevante verkoopervaring en een cameleonsmentaliteit. Leeftijd 25 - 33 jaar. Voor onze opdrachtgever, een bekend installatiebe drijf zijn wij op zoek naar een jonge starter die bet vak wil leren en wil groeien binnen de organisatie. Als basis is nodig een MEAO-BA opleiding en enige ken nis van tekstverwerking/spreadsheet programma's. Leeftijd ±20 jaar. Een gerenommeerd makelaar in verzekeringen is op zoek naar een buitendienstmedewerker voor de regio Roosendaal. Uw doelgroep is middelgrote organisaties en uw gesprekspartners zijn directeuren en personeels functionarissen. Naast het acquireren van nieuwe rela ties vormt het geven van adviezen een belangrijk deel van deze functie. Om deze uitdagende functie uit te kunnen voeren is kennis op assurantie-A niveau een must. Ervaring is een pré. Gezien de aard van de relaties in deze branche is men op zoek naar ie mand uit de regio. Opleiding: HBO assutantie-A. Leeftijd: ±30 jaar. UITZENDORGANISATIE Assisië te I standelijke voor590i Waalwijk, i 750 medewt Door het aar de activiteitei ontstaat per voor 40 uur per week, vooij De nieuwe ft laar (bezighe de keuterbot Binnen de gt activiteiten a voor garant. De activiteite punten in hei een laag ont wordende dt Daarnaast is individuele t activiteitena; Het takenpa - het direct It seren en cc - het bijdrag' en het mee - het vormg^ als uitgang - het bevord Het toekon - U heeft er algemeen I Om deze f opleiding, I aan bod zi] Omdat u I (25 medev - U beschikt spelen op uit het oog Als persoon instelling. F' kernbegripp Met name i stelling, uit I Plaats in dj U ressortee uw collega j teitenzorg. I beheer. Aanstelling heid tot kinc gen met be (minimaal Eventueel i activiteitens dagelijks be Uw schriftel 7 januari 19! M. Schrove, R E G I O N A ^■Wi VOOR MEf Hooghoutseweg U geeft leiding aan 12 constri kunt goed met mensen omgaar ganisatietalent, tact en weet u door ervaring te motiveren or beetje extra te geven. U heeft uw opleiding (HTS-W) kennis over moderne teken- en fabrica sen. Geboden: Versteeg biedt een goed salari arbeidsvoorwaarden en een p geven van 'ruimte' aan mensei punt vormt. Stichting Wi i De Stichting Wi Makandra in een Gedacht wordt aan iemand: uit de Surinaamse doelgro zijnde van een Surinaamse die over voldoende tijd, en stuurlijke kwaliteiten bescl die visie heeft op de ontwi in het Surinaamse werk. Een uitgebreide profielschets Mocht u verdere informatie w ling hebben voor deze functie zijn in Breda of directe omge\ opnemen met dhr. J. Kiene, c denwerk van Vertizontaal, Nie 18, 4811 NR Breda, tel. 2232

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1994 | | pagina 22