DE STEM
lud-sekssymbool en ex-filmster is alleen nog een diva voor de dieren
LSSSB"
UIT GIDS
s m\. Miiê
"EssP1
H
Project over het zwarte
gat na de kunstopleiding
Toneelverfiliningen gooien
hoge ogen op Film Festival
ns5.G0
7.00 uur
d?ren Uitvoeren
^'13 6200 9
Walter Becker
Garry Rafferty
Iain Matthews
Orbital
Coolio
'Joelfeest' van
Ties Poeth
naar Sao Paolo
„Als ik naar Nova kjjk, hoor ik bjj het
eerste woord van een interview al dat
alles van tevoren is doorgesproken"
Frans Bomet, cameraman
WOENSDAG 28 SEPTEMBER 1994 DEEL
igverlta'W,
fijnen,
fabrikaten
ocltt.
Brigitte Bardot zestig jaar
WLETSGC
en het AO va.,
[ek^onJZr-
van Buren
\nkelprijs 2295 -
^sse.
Lke\prt\s
n\o'
Mnkelpr
ueten
iïstoel
irijs
*300 -
b®deFpSY
"WW?*,
odeHen^n
qöe MO°:ïaa >n0'
en 3-zUs en m 300
;t\W\ende Weuten
joor onze correspondent
gko Voordouw
parijs - Ze houdt niet meer
van Saint-Tropez. Sinds
je burgemeester van 'haar'
stad er een congres van
jagers heeft georganiseerd,
vindt Brigitte Bardot dat
se er niet meer thuis hoort.
Sinds enkele maanden
woont ze in de Parijse re
gio. Daar probeert de le
gendarische BB, die van
daag, woensdag 28 sep
tember, 60 jaar wordt, een
nieuw leven op te bouwen.
Heel Frankrijk is nog altijd een
beetje verliefd op Brigitte Bar
dot. Maar de filmster/zangeres
tegenwoordige dierenbe-
schermster heeft het in zich om
ook ongeveer de helft van het
land tegen zich in het harnas te
jagen. Vooral de jagers hebben
niet zo op het voormalige
seks-symbool.
BB ageert regelmatig tegen wat
barbaren noemt, treedt in het
strijdperk als bekend wordt dat
Sophia Loren topmannequin
wordt van een Italiaans bonthuis
ontsteekt in razernij als er in
de Vogezen verbeten jacht wordt
gemaakt op een wolf. „Laat die
wolf toch in 's hemelsnaam lo
pen", zo bepleitte BB de zaak
van het dier.
Brigitte Bardot wijdt haar leven
nu aan de zaak van het dier en
sinds halverwege 1992 aan echt
genoot Bernard d'Ormale. On
danks diens twijfelachtige repu
tatie van intieme vriend van de
extreem-rechtse leider Jean-Ma-
rie ie Pen. „Ik ben getrouwd met
Bernard, niet met een politieke
partij", zegt ze nu.
Vroeger hield Bardot zich met
heel andere zaken bezig. Brigitte
Bardot is in de ogen van al die
immer een beetje verliefde
Fransen toch ook een klein beet
je een verzuurde dame, die nooit
haar absolute ster-status heeft
aangekund.
Ooit lag Frankrijk helemaal aan
de voeten van Brigitte Bardot.
Het was een jaartje of veertig
Brigitte Bardot in haar eerste succesfilm 'Et Dieu créa la Hoewel heel Frankrijk nog altijd een beetje verliefd
femme' van Roger Vadim uit 1956. Hier samen met Jean Louis Brigitte Bardot, heeft de voormalige filmster en tegenwoordige
rl 1/ïv/lm k/in/ih amvm L -1 T 1 Ca 1.1 7
Tnntignant.
Bardot is overigens ook geen
succes. Het huwelijk met Char-
rie'r loopt op de klippen.
Van haar geld heeft Brigitte Bar
dot intussen een huis gekocht in
Saint-Tropez. In haar kielzog is
iedereen, die iets wil voorstellen
in de Franse showbizz naar het
voormalige vissersdorp getrok
ken, dat weelderig baadt tussen
de wijnranken op een schier
eiland. Het wordt de Franse ver
sie van Beverly Hills. Johnny
Hallyday, platenmagnaat Eddy
Barclay en tientallen andere
Franse sterren spelen pétanque
op het centrale plein met zijn
beroemde platanen, alvorens le
gendarische feesten te houden in
de villa's. Groupies en handteke
ningenjagers kiezen 'Saint-Trop'
als hun favoriete vakantieplek.
Het is de tijd van de provocaties.
Wat denkt Brigitte Bardot van.
de vrije liefde, luidt de vraag van
de pers, die haar nog altijd bele
gert. „Ik denk niet wanneer ik
vrij," is haar antwoord, dat de
volgende dag alle voorpagina's
siert. Het huwelijk met Gunther
Sachs, playboy/zakenman/miljo
nair staat in het teken van
'peace and love'. Sachs is, vol
gens Brigitte de 'laatste der
charmante prinsen'. Hun huwe
lijk wordt ingezegend in Las
Vegas, door niemand minder dan
senator Ted Kennedy.
foto archief de stem dierenbeschermster het in zich om ongeveer de helft van het land rr„ i
tonon rrinh in hU nr, r» +n Ar.r.r.* V CCI
geleden, dat het land kennis
maakte met een nieuwe mythe.
De wederopbouw was zo'n beet
je klaar. Er werd nog niet ge
sproken over Indochina, om nog
maar te zwijgen over Algerije.
De Eend was een van de symbo
len van het nieuwe Frankrijk. En
daar was ineens BB. Brigitte
Bardot. De Absolutie Perfectie.
Het Mooiste Dat Frankrijk Ooit
Leverde. De vrouw die later door
generaal De Gaulle zou worden
bestempeld als 'ons beste ex-
portprodukt'.
Danseres
Brigitte Bardot was dochter van
ouders in goeden doen uit het
zestiende arrondissement van
Parijs. Voorbestemd om danseres
te worden. Via een kennis van de
streng katholieke ouders kreeg
Brigitte haar eerste baantje. Ze
mocht dansen op een cruise
schip. Naar verluidt had de zes
tienjarige veel succes, vooral bij
de mannen, die na een rijkelijk
overgoten feestmaaltijd door een
heen en weer zwierende Bardot
uit hun ietwat rozige toestand
werden gewekt. Na die baan
poseerde ze met knip-patronen
in damesbladen, en leerde ze
Roger Vadim kennen.
Twee jaar later trouwen Bardot
en Vadim. En de regisseur in de
dop heeft een ambitie met zijn
echtgenote, die samen wordt ge-
tegen zich in het harnas te jagen.
vat in een enkele zin: „Ik maak
van jou op een dag de onbereik
bare droom van getrouwde man
nen."
Complete gekte
De echte complete gekte komt in
1956. Dan realiseert Vadim zijn
meesterwerk: Et Dieu créa la
femme. Brigitte Bardot speelt in
het dan nog preutse Saint-Tro
pez haar ongelijke liefde voor
twee broers. Op het hoogtepunt
danst ze de mambo, enkele scè-
ne's worden door de Franse film
keuring als iets te gedurfd be
schouwd. Het succes van 'Et
Dieu' kan niet verhullen dat de
liaison tussen Vadim en Bardot
ten einde loopt. Maar beider car-
foto ap
rières zijn gelanceerd. Vadim zal
later nog naam maken als 'crea-
teur' van mooie vrouwen.
Op 18 juni 1959 treedt ze voor de
tweede keer in het huwelijk. Dit
maal is de acteur Jacques Char-
rier de uitverkorene. Charrier is
ook een publiekslieveling. Het is
ook de periode dat Brigitte Bar
dot - mooier dan ooit - haar
beste films maakt. 'La Vérité'
wint in 1961 de Oscar voor de
beste buitenlandse film. Dat is
niet in de laatste plaats te dan
ken aan de actrice, die samen
met Sami Frey briljant acteerde.
Saint-Tropez
Het privé-leven
van Brigitte
BEGIN JAREN tachtig ging
Steely Dan voor onbepaalde tijd
op vakantie. De laatste jaren
doet de groep op de Amerikaan
se podia weer van zich spreken,
maar afgezien van de cd-box
Citizen Steely Dan verscheen er
(nog) geen plaatwerk.
Als solo-artiest deed Donald
Fagen zowel in artistiek als in
commercieel opzicht goede za
ken met zijn albums The night-
fly en Kamakiriad. Walter
Becker, de andere helft van
Steely Dan, is met 11 tracks of
uihack pas nu aan zijn eerste
solo-plaat toe. Producerswerk
deed hij in de tussentijd wel.
Kamakiriad is de opvallendste
plaat in dat opzicht.
Beckers debuut-cd is er eentje,
waarop de kwalificatie beter
laat dan nooit van toepassing is.
Waar Fagen met zijn solo-pla
ten voortborduurde op het ge
luid van Aja en Gaucho, daar
gaat Becker als het ware terug
naar eerdere Steely Dan-platen.
Een nummer als Junkie girl
doet aan de tijd van Countdown
to extacy denken, Lucky Henry
roept herinneringen op aan
Pretzel logic en My Waterloo zit
in de sfeer van Haitian divorce.
De arrangementen zijn soberder
dan op Fagens platen en waar
Eagen de luisteraar tracteert op
complexe jazzy structuren, daar
zit Becker in een aantal geval
len dichter bij het rock. Simpele
rock is het natuurlijk ook bij
Walter Becker nooit. Hij heeft
compositorisch zoveel in huis
dat hij met gemak alle clichés
vermijdt en instrumentaal bevat
de muziek zoveel dubbele bo
dems dat het wel even duurt eer
je de exacte structuur van een
nummer ontrafeld hebt.
In tekstueel opzicht zit Becker^
ook dichter bij Steely Dan dan
Eagen. Titels als Book of liars,
This moody bastard, Hat too
flat en Cringemaker zijn ouder
wets bizar en ook de gebezigde
teksten zijn buitenissiger dan
de meer verhalende stijl die Fa
gen op zijn platen gebruikt.
In vocaal opzicht legt Becker
net uiteraard af tegen Fagen,
«aar de zang op 11 tracks of
aihack valt allerminst tegen.
Walter Becker (links) met Donald Fagen tijdens de glorieda
gen van Steely Dan. Wellicht gaan ze binnen afzienbare tijd
weer als duo aan de slag. foto archief de stem
goed genoeg om te kunnen spre
ken van een uitstekende plaat
die niet onderdoet voor het so-
lowerk van Fagen en die ook
naar de hoge Steely Dan-maat-
staven gemeten er beslist mag
zijn.
Donald Fagen speelde key
boards op de plaat, deed de
blazers-arrangementen en was
mede-producer, zodat er bijna
van een Steely Dan-plaat spra
ke is. Er lijken geen belemme
ringen meer aanwezig te zijn
om weer voor 100 procent als
duo te gaan werken. Als afzon
derlijke delen zijn Becker en
Fagen elk voor zich tot dingen
in staat die torenhoog boven het
gemiddelde uitsteken, maar de
som der delen zal nog veel gro
ter zijn. In dit verleden is dat
constant gebleken. De popmu
ziek heeft nog altijd dringende
behoefte aan dergelijke superi
eure muziek. (Giant, RCA)
WIM VAN LEEST
ALS JE op beschaafde pop uit
bent, dan kan het zijn dat je bij
Garry Rafferty uitkomt. Deze
Schot die zich met Baker Street
onsterfelijk maakte en voordien
met de Humblebums en vooral
met Stealer's Wheel grote suc
cessen had geoogst, is met Over
my head aan de opvolger van de
twee jaar geleden verschenen cd
On a wing of a prayer toe.
Opvallend op Over my head zijn
de bijdragen van vroegere
Stealer's Wheel-compaan Joe
Egan. Egan schreef één nummer
in zijn eentje, een paar met
Rafferty samen en eentje samen
met Rafferty en Rab Noakes.
Noakes is een gitarist die de
begintijd van Stealer's Wheel
nog heeft meegemaakt en die op
Over my head in een paar num
mers mee speelt. Opvallendste
nummer in het rijtje is Late
again dat in deze soloversie
overigens niet kan tippen aan
het origineel. Daarnaast heeft
Rafferty ook nog eens Out the
blue van John Lennon opgeno
men.
Garry Rafferty maakt fraai ver
zorgde platen, waarop toegan
kelijkheid en emotie in even
wicht zijn. Rafferty laat zich
niet gek maken door muzikale
trends. Zijn stijl is al jaren
hetzelfde en zijn muziek houdt
ergens het midden tussen Beat
les en folk. In zijn genre is hij
gewoon de beste en Over my
head is daar een mooi bewijs
van. (Polydor)
WVL
DE PLATENCARRIÈRE van
Iain Matthews strekt zich in
middels over vier decennia uit.
Als lid van Fairport Convention
maakte hij de opkomst van de
Britse folkrock mee en zijn so
locarrière begon veelbelovend
met een sterke lp en wat later
had hij met Matthews Southern
Comfort de hit Woodstock.
Nadien volgden vele platen en
begeleidingsgroepen, maar het
succes van die begindagen heeft
Iain nimmer meer kunnen her
halen. Dus kwam hij bij steeds
kleinere platenfirma's terecht
en werden zijn platen steeds
spaarzamer.
Met de voor Watermelon Re
cords opgenomen cd The dark
ride probeert hij met na een
paar jaar van stilte nog maar
eens. Met die plaat op zich is
niets mis. Matthews is nog al
tijd prima bij stem en de men
geling van folk en country
wordt fris en aangrijpend ver
tolkt. Probleem is echter dat er
buiten het folkcircuit amper
nog belangstelling bestaat voor
dit soort muziek. De country-
elementen zijn te bescheiden om
pakweg in Nashville indruk te
kunnen maken en de liedjes zijn
niet pakkend genoeg om rich
ting hitparades ook maar iets te
kunnen betekenen.
The dark ride is een van de
beste platen uit Matthews
oeuvre, maar ik vrees dat ook
deze plaat weinig zal kunnen
veranderen aan zijn status van
ooit bekende, maar nu sappe
lende muzikant. Het is tragisch,
maar zo vergankelijk is roem nu
eenmaal. (Watermelon Records,
Munich)
WVL
DE ENGELSE broers Phil and
Paul Hartnoll vestigden met
twee eerdere cd's al hun naam
als geluidskunstenaars en met
de cd Snivilisation kunnen ze
zich nu definitief tot de top van
de internationale techno/house
scene rekenen.
Onder de naam Orbital smeden
de broertjes boeiende klankpa
tronen samen tot fraaie melo-
diën. Af en toe neigt hun mu
ziek naar ambient gedreutel,
compleet met een kabbelend
beekje, maar tijdig genoeg trek
ken ze de spanningsboog weer
aan om bij hoogstaande electro-
nische muziek uit te komen.
Variatie genoeg op de cd, na
enkele mellow nummers, is
Crash and Carry meer uptempo
en begint Quality Seconds zelfs
als loeiharde techno. Hoogte
punt is het 15 minuten durende
Are we here?, waarin weer eens
wordt aangetoond dat vocalen
(dit keer van ene Allison Gold-
frapp) voor de welkome warmte
zorgen in de over het algemeen
zo kille techno-muziek.
Maar kil is de Orbital, zelfs
zonder de zangeres, zeker niet
en dat maakt dat je met deze
perfecte huiskamer-house bij
zonder prettig aan de gure
herfst kunt beginnen.(Internal/
Phonogram)
PAUL VERLINDEN
WAS DEZE cd van de populai
re rapper Coolio vijf jaar gele
den uitgekomen, dan was dit
waarschijnlijk een enthousiaste
recensie geworden. Maar inmid
dels is hiphop geëvolueerd tot
een volwaardige muziekstro
ming, die meer dan uit louter
drumcomputers en samples be
staat.
Acts als Gangstarr, Snoop Dog
gy Dog en Nas leverden dit jaar
bijvoorbeeld ijzersterke, zeer
innovatieve cd's af. Met derge
lijke cd's in je achterhoofd,
komt de hiphop die Coolio op It
takes a thief laat horen simpel
en gedateerd over. Coolio ge
bruikt een funky beat en mixt
daar swingendesamples over
heen. P-funk, disco en soul;
Coolio kent zijn klassieken, dat
is zeker.
Op de weinig opwindende pro-
duktie na, is er is eigenlijk niet
zo veel mis met de cd - de
hitsingle Fantastic Voyage is
bijvoorbeeld best een lekker
nummer - alleen we hebben het
ondertussen al zo vaak gehoord.
(Tommy Boy/PIAS)
PV
Van onze verslaggever
Breda - Vanmiddag start in het gebouw van de kunstaca
demie Sint Joost te Breda de serie Special Events
1994-1995, gewijd aan Het Zwarte Gat.
Tien beeldend kunstenaars zullen in tien lezingen/performances
hun visie geven op het zwarte gat waarin studenten vallen als
hun studie voltooid is.
Alle tien kunstenaars zijn ex-leerlingen van de Rietvelt Acade
mie in Amsterdam. 'Gastcurator' van het project is hun aller
leermeester Jos Houweling, ooit oprichter van de afdeling
Audio-Video van de Rietvelt.
De lezingen worden gehouden in de nieuwe gehoorzaal van de
academie Sint-Joost aan de Beukenlaan. De zaal is volgens Sint
Joost 'technisch superdeluxe'. Er kunnen 180 mensen in.
De aanvang van de lezing van vanmiddag is om 14.00 uur. Dan
zal Jos Houweling een 'Proloog en Verrassing' brengen. De
tweede lezing volgt op woensdag 5 oktober.
Utrecht (anp) - Toneelverfilmingen gooien hoge ogen op het
Nederlands Film Festival. Dat bleek gisteravond in Utrecht
bij de bekendmaking van de nominaties voor de Grote Prijs
van de Nederlandse Film, de Gouden Kalveren.
Er zijn Kalveren in 14 categorie- ternational Singing Star Leo
Langzamerhand wordt het Bri
gitte Bardot allemaal te veel.
Bovendien zijn haar films niet
meer de kassuccessen van wel
eer. In 1973 flopt wat haar laat
ste film zal zijn. Brigitte Bardot
wil zich alleen nog maar wijden
aan de zaak van het dier. Na een
lange stilte keert BB tegen het
eind van de jaren tachtig uit de
anonimiteit.
Ze presenteert zelf programma's
tegen dierenmishandeling. De
camera's die haar gezicht opne
men zijn getooid met een vaseli
ne-filter. Het gevolg is dat de
beelden van Bardot een David
Hamilton-effect krijgen. We zien
zo de rimpels niet. Het is een
pathetische poging om ster te
blijven.
wm
en, voor onder meer de beste
speelfilm, regisseur, acteur, ac
trice en documentaire van het
afgelopen seizoen. Voor het eerst
is er ook een Kalf voor de beste
actrice in televisiedrama. In elke
categorie zijn er drie nominaties.
Vrijdag worden de winnaars be
kendgemaakt.
Twee films die zijn gebaseerd op
een toneelstuk, komen veelvul
dig voor op het lijstje genomi
neerden; 06 van Theo van Gogh
en 1000 Rosen van Theu Boer-
mans. Deze 'verfilmde theater
stukken' zijn genomineerd als de
beste film, de derde nominatie is
Wildgroei van Frouke Fokkema.
Ook de beste acteurs komen er
uit; Ad van Kempen (06) en Jaap
Spijkers (1000 Rosen). De derde
genomineerde is Victor Löw, ook
een toneelspeler, voor zijn rol in
De Flat. Verder spelen de beste
actrices erin; Marieke Heebink
(1000 Rosen) en Ariane Schluter
(06). De andere nominatie is voor
Hilde van Mieghem in Wildgroei.
Bij de categorie beste regisseur
tekende de jury aan dat de beste
filmer niet per se de beste speel
film maakte. Van belang was of
de regisseur grip heeft weten te
houden op de wirwar van het
produktieproces. Theo van Gogh
is daar bij 06 blijktbaar niet in
geslaagd, want hij komt niet
voor op het lijstje nominaties.
Wel gekozen zijn Theu Boermans
(1000 Rosen dus), Rosemarie
Blank (Rit over de grens) en
Gerrard Verhage (Eenmaal ge
slagen, nooit meer bewogen).
Het beste wat de jury de afgelo
pen 12 dagen heeft gezien zijn de
documentaires. Van de 19 titels
had de jury 'moeiteloos de helft
kunnen nomineren', aldus
Spaan. Gekozen is voor The In-
FILMS
GOES
- Grand Theater
20 u. Beverly Hills Cop 3.
HULST
- De Koning van Engeland
14 u. De Aristokatten.
14 u. Duimelijntje.
14 u. De Flintstones.
20 u. Clear and present danger.
20 u. Speed.
20 u. I love trouble.
20 u. Forrest Gump.
MIDDELBURG
- Stichting Cinema
20 u. Lifetimes.
VLISSINGEN
- Alhambra 1
14 u. Duimelijntje.
20 u. Forrest Gump.
- Alhambra 2
14 u. Jungle Jack.
20 u. Clear and present danger.
- Alhambra 3
14 u. De Aristokatten.
20 u. Speed.
- Alhambra 4
14 u. I love trouble.
20 u. Four weddings and a funeral.
ANTWERPEN
- Metropolis
Zaal 1 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
Chasers.
Zaal 2 - 14.30, 17, 20 u. Blank
check.
22.30 u. Intersection.
Zaal 3 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
Wolf.
Zaal 4 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
Four weddings and a funeral.
Zaal 5 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
Speed.
Zaal 6 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
True lies.
Zaal 7 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
True lies.
Zaal 8 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
Beverly Hills Cop 3.
Zaal 9 - 14.30, 20 u. Schindler's
list.
Zaal 10 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
Maverick.
Zaal 11 - 14.30 en 20 u. Wyatt
Earp.
Zaal 12 - 14.30, 17, 20 u. The
Pelican brief.
22.30 u. Blink.
Zaal 13 - 14.30, 17, 20 u. Sha-
dowlands
22.30 u. What's eating Gilbert
Grape.
Zaal 14 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
The Flintstones.
Zaal 15 - 14.30 u. Thumbelina.
17, 20 en 22.30 u. The getaway.
Fuld (Nettie van Hoorn), Verha
len van een rivier (Petra Latas-
ter-Czisch Peter Lataster) en
Rock 'n Roll Junkie, een film
over Herman Brood (Jan Eilan
der, Frenk van der Sterre, Ton
van der Lee Eugène van den
Bosch). Genomineerd voor de
korte documentaire zijn Luce-
bert: Tijd en afscheid (Johan van
der Keuken), Zwerven in het
paradijs (Gerard d' Olivat) en
Gebiologeerd (Tijs Tinbergen).
Van onze filmredactie
De korte animatiefilm,
Joelfeest, van de Bredase
cineast Ties Poeth is ge
selecteerd voor het 18e
Internationale Film Fes
tival van Sao Paolo in
Brazilië.
Het filmpje wordt vandaag
ook vertoond tijdens de Ne
derlandse Filmdagen in
Utrecht. Het is een bijna
surrealistische fantasie over
de geschiedenis van het car
naval. Poeth maakte zelf de
grappige carnavalswagen
van klei die in zijn soms
vervreemdende 'verhaal' de
revue passeren. De dertien
minuten durende film is een
combinatie van verschillen
de animatietechnieken en
geënscèneerde documentai
re. De muziek is van Erik
Visser en wordt uitgevoerd
door Flairck.
Zaal 16 - 14.30, 17 u. The next
karate kid.
20 en 22.30 u. Love, cheat steal.
Zaal 17 - 14.30, 17 u. De Aristo
katten.
20 en 22.30 u. Wolf.
Zaal 18 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
Leon.
Zaal 19 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
The cliënt.
Zaal 20 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
Renaissance man.
Zaal 21 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
The crow.
Zaal 22 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
Escape from Absolom.
GENT
- Decascoop
14.30, 17, 20 en 22.30 u. Wolf.
14,30, 17, 20 en 22.30 u. Leon.
14.30, 17, 20 en 22.30 u. True lies.
14.30, 17, 20 en 22.30 u. Renais
sance man.
14.30 en 20 u. Wyatt Earp.
22.30 u. Chasers
14.30, 17, 20 en 22.30 u. The cliënt.
14.30, 17, 20 en 22.30 u. Speed.
14.30, 17, 20 en 22.30 u. Beverly
.Hills Cop 3.
20 u. Maverick.
22.30 u. The crow.
20 u. The Flintstones.
20 en 22.30 u. The getaway.
14.30, 17, 20 en 22.30 u. 4 Wed
dings a funeral.
14.30 u. Schindler's List.
KNOKKE
- Beverly Screens
15 en 20 u. True lies.
15 en 20 u. Wolf.
15 en 20 u. Speed.
15 u. The client.
20 u. Wyatt Earp.