DE STEM rn m rn c rn rn 4Je kunt je verschuilen achter zo'n typetje' 'Met één station overleef je op den duur niet' '-72677. i koop- GER m/v sar pa/antie^^ 'er kan niet. S koffie staat r. ziens! i tvaart 8, 'heuvel, Italiaanse televisie-Belg Dré Steemans over Felice: Tijdsein schaft presentatie af Ruud Hendriks wil zo snel mogelijk tweede Europees kanaal NBC Super Channel D2 Boodschap Mensen in Nood in drie journaalbulletins UIT GIDS 1994 „Ik ben nog nooit iemand tegengekomen met een goeie jeugd." Jan Wolkers, schrijver Gids /anneer de naam Dré iteemans valt, zullen waarschijnlijk weinig Üchtjes gaan branden, fait daarentegen de ,iaam Felice Damiano Ban is heel België een rerlicht en brandt ook in Jederland menig lampje, 'elice is met de regel- iaat van de klok op de jelgische televisie te :ien. Hij schrijft boeken, jiaakt muziek, speelt theater. Sinds vorig tele- isieseizoen heeft Vero- ïica deze Vlaamse Bra- jander ontdekt en pre senteert hij in Nederland 'Booby Trap'. )ré Steemans en Felice lamiano zijn één en de zelfde persoon. Jaar wie is wie? Een jesprek in de oude har- noniezaal van Leut in lelgisch-Limburg. oor de (glas)tuinbouw, jroen'. ;n >ord-Brabant. aande en nieuwe klanten, kwaardig. 19- as, zaak 04168-1326 m t.a.v. dhr. J.C. Vos, apelle, tel. 04168-1326, )oor Liesbeth Bukkems Iet is even zoeken naar de voor deur, maar als de 'inkom' een- naai gevonden is dan zou je rensen dat er nooit meer een uitkom' is. Dré 'Felice' Stee- nans woont in de voormalige larmoniezaal van Leut bij laasmechelen en heeft zijn Ita- iaanse alter ego bij de inrichting ran zijn huis niet verloochend, lovendien kan de woonkamer in en mum van tijd omgebouwd torden tot studio. Wanneer zijn Jelgische televisiekookcompaan lerwig van Hove wil, zou het lookprogramma '1000 seconden' ipgenomen kunnen worden in de itijlvolle designkeuken. Als het lan Felice ligt, bestaat ook de nogelijkheid in de toekomst een alkshow vanuit zijn kamer te iresenteren. iteemans is ooit begonnen als otograaf, maar het grappen en [rollenwerk lag hem beter. Zo verd hij met zeven vrienden als Ie Bockworkshop in 1979 derde uj het Camarettenfestival in Ne- lerland. „Herman Finkers was dat jaar tweede. Over ons is lang gediscussieerd of het wel cabaret vas. Wat we deden, leek op Hauser Orkater. Totaaltheater net fantastische d- zors." iteemans is de enige van de jroep die nog en plein public iptreedt. „De andere zeven zijn Jtaaf getrouwd, hebben kindjes in een huis met hypotheek ge lregen". Hij kwam bij de (Bel gische) Omroep Brabant terecht, raar hij tien jaar lang wekelijks ien satirisch radioprogramma leed. Daarin gaf hij commentaar ip het reilen en zeilen van de rereld. In die tijd is het typetje felice ontstaan. „De Antwerpe- 'aren hadden met hun taaltje iet monopolie in omroepland, laar wilde ik wat anders tegen- iver zetten." lelice spreekt daarom zijn eigen aal. „Het is de taal die ontstaan Felice Damiano FOTO FRITS FALKENHAGEN is in de mijnen. Daar werkten veel Italianen, maar ook andere nationaliteiten. Al die mensen samen creëerden een taaltje vol Maasmechelse en Italiaanse klanken. Maar de taal van Felice is in de loop der jaren verder geëvolueerd: het is meer Vlaams en soms zelfs meer Nederlands. Het is Damiaans geworden." Felice is een levend stripguurtje. Hij is naïef, onwetend. „Maar ondertussen begrijpt hij de we reld donders goed", voegt hij er zelf aan toe. „Felice is ook grap pig. Dat is iets wat ik als Dré Steemans niet ben. Dan ben ik bloedserieus. Ik mijd feestjes als de pest. Ben ik toch in een groter gezelschap dan zul je me nooit op tafels zien staan. Ik kijk lie ver naar andere mensen in plaats van het middelpunt te zijn. Ik ben de stille aanwezige. Dat zal nog wel de fotograaf in mij zijn. Trouwens, door dat kijken doe je ontzettend veel inspiratie op. Luister maar eens in een trein naar gesprekken tussen rei zigers. Dat zijn vaak regelrechte sketches. Dat is ook de kracht van humor. Het stille observeren en het dan even iets anders uit spreken door de waarheid een kwartje verdraaien." Commentaar Als Felice kan Steemans ook harder uit de hoek komen. „Zo'n typetje mag meer zeggen, want er wordt meer van geaccepteerd. Neem nu het rechts-extremisme in Vlaanderen. Daar kan Felice veel harder en beter stelling te gen nemen. Hij bekijkt het en geeft zijn eigen commentaar. Je kunt je achter zo'n typetje ver schuilen als een soort Jan Klaas- sen en Katrijn. Dan kun je je veel meer permitteren. De men sen blijven luisteren, omdat het niet belerend is. Vergelijk het maar met dat typetje Bob de Rooy. Paul de Leeuw kan als De Rooy ook veel meer zeggen. Feli ce is dan wel Italiaan, maar het is zeker géén karikatuur van een Italiaan. Hij heeft geen gitzwart haar en is niet de typische macho. Als Felice draag ik wél altijd Italiaanse maatkostuums. En die bril heb ik gewoon nodig, omdat ik slechte ogen heb, Niet alles van Felice is in België klakkeloos geaccepteerd. Heel Vlaanderen stond op stelten toen één van de gasten in zijn talk show Incredibile koningin Fa- biola beledigde, met alle gevol gen van dien. De show verdween door het incident zelfs drie jaar van het scherm. „Maar in januari kom ik terug bij de BRTN met Incredibile. De formule verandert niet ingrij pend. Het was een talkshow met drie. gasten. Mensen die verder geen introductie nodig hebben; iemand uit de actualiteit en een bizar mens. Het soort mensen dat je tegenwoordig in program ma's als De Stoel terugvindt. Veel Nederlanders keken naar Incredibile omdat het anders was. Hoe de nieuwe show er precies uit gaat zien, is nog niet duidelijk. Onze oude locatie is gesloten, dus zijn we op zoek naar een nieuwe. De plaats waar de show opgenomen wordt, is heel bepalend voor het program ma. Die bepaalt de hele sfeer. Omdanks het uitzendverbod van drie jaar, ben ik wel steeds bezig met de show. Pakken dossiers heb ik van mensen die geschikt zijn als gast." Veronica-directeur Joop Daal- meyer vroeg Steemans of hij trek had om op de Nederlandse tele visie te komen. „Hij had me als Felice bezig gezien en zou het leuk vinden als ik een program ma met een candid camera ging presenteren. Zodoende ben ik vorig seizoen met Booby Trap begonnen. Het programma is goed aangeslagen. Komemd sei zoen gaan we dan ook verder. Misschien met Felice nog meer als het middelpunt. Ik ben blijk baar goed opgenomen in de Ver- onica-familie, want ik mocht af gelopen zomer naar het Caraï- bisch gebied voor de Veronica goes Caribbean-serie." Calvijn Steemans gelooft niet erg m ver schillen tussen Nederlandse en Belgische humor. „Voor mij bestaat Nederland niet, net zo mm als België. Er is zoveel wat ons bindt, maar ook wat ons scheidt. Dat heeft niet te maken met landsgrenzen. Neder lands Limburg en Brabant heb ben heel veel gemeen met België. «Goedenavond, dames en he- Dit is Tijdsein met de volgende onderwerpen." Met 'ngang van vanavond is die aankondiging voorgoed ver- Men tijd. EO's actualiteiten- tubriek Tijdsein werkt toortaan zonder studio- 'tesentatie en met een ander °go. Bovendien is de rubriek terhuisd van de woensdag- taar de zaterdagavond, aardoor heeft de kijker op za- eraag voortaan de keuze uit ler actualiteitenrubrieken: randpunt op Nederland 1, 2 andaag en Tijdsein op Neder- nd 2 plus Nova op Neder- nd ,j. Allemaal keurig achter ™aar geprogrammeerd, zodat r geen oneigenlijke concurren te optreedt. «Tijdsein dreigde een zwerfkei te orden tussen de rubrieken van ',e andere omroepen", zegt l, Hagoort. hoofd afdeling ormatieve programma's bij de 'u; „Op Nederland 1, 2 en 3 is ln Jïet n'euwe seizoen sprake horizontale actualiteiten- da?'7 ?p Nec*erland 1 zijn van Mm? Eerlijke rubrieken nV Avro' K®0 en Ikon' I M iw?ede net 2 Vandaag en hLft6j Nova. Daarom verL redactie van Tijdsein je Meringeri doorgevoerd om te ooi,. een eigenwijs gezicht van temidden van het woud K»aaCitUadteitenru')rieken op de iievarfS? tV"' aldus Hag00rt an Tijdsein een diepgraven- extn„maga?lne wü maken met lijud aandacht voor de persoon- b«mkkenèï°ek makCT e" 1Ne<lerland 2,21.57 uur) Door Anja van den Akker Ruud Hendriks is niet het prototype van de wonderboy. Toch lijkt alles waaraan hij begint tot suc ces te leiden. De tamelijk onopvallende Veronica-jon- gen werkte zich bij RTL4 snel op tot plaatsvervangend algemeen directeur, waarna het Amerikaanse NBC Super Channel hem in maart dit jaar binnenhaalde om vanuit Londen de Europese markt te veroveren. De zaken gaan goed, zegt Hendriks. Ruud Hendriks (34) praat graag in opgaande cijfers. Hoger, meer en beter. De perfecte ko pie van een succesvolle Ameri kaanse businessjongen. Maar de immer energiek ogende Hen driks is óók Europeaan. Zal altijd vragen hoe het thuis is. Niet uit beleefdheid, maar om dat hij het écht wil weten. Deze synthese maakt hem ge knipt voor NBC Super Channel, die veel geld heeft neergeteld om middels deze 'kritische nieuwe dimensie' Europees re clamegeld binnen te slepen. Sinds het Amerikaanse NBC, de oudste omroepmaatschappij van de Verenigde Staten, vorig jaar het meerderheidsbelang in Super Channel overkocht van de Italiaanse familie Marcucci. is al zo'n 85 procent van de programma's vervangen. Super Channel is geen jongerenzender meer. De filosofie achter een pan-Europees station - zo'n breed mogelijk aanbod voor een zo'n breed mogelijk publiek is verbleekt. Hendriks heeft de opdracht zich te richten op het hoger opgeleide, kritische, intelligente Europese (zaken)publiek. Met geld. De toekomst van NBC Super Channel ligt dus in beursberichten, liefst 24 uur per dag, financieel nieuws, goe de talkshows en ontspanning van niveau. Geen soaps of slap pe films, geen clips. Ruim 60 procent van de programmering is daarop al afgestemd. Sinds Super Channel onder NBC-vlag vaart, is de omzet met 18 procent gestegen. Behal ve het nieuws en amusement van NBC worden jaarlijks meer dan 1000 uur zendtijd in Euro pa geproduceerd. „Ons potentieel ligt van IJsland tot de Oeral, van de Noord- Kaap tot de Perzische Golf. Zestig miljoen huishoudens", rekent Hendriks vlot voor. „Of wel zo'n 150 miljoen mensen. In elke categorie brengen wij het beste, op het juiste moment. Precies als het deze kieskeurige, invloedrijke doelgroep uit komt", klinkt het wervend. Nee, exacte kijkcijfers heeft hij niet. Die zijn bij een dergelijke versnipperde markt moeilijk te meten. Maar van Nederland is wel iets bekend. Zo'n 17 pro cent van de kijkers stemt vol gens Hendriks met enige regel maat op de zender af. lietaalkanaal Hendriks laat het hier niet bij. Met ingang van januari komt European Money Wheel, een Ruud Hendriks business-kanaal op werkdagen dat van 5 uur per dag moet uitgroeien tot een 24-uurs zen der naast het huidige kanaal. Zo snel mogelijk en liefst ver zorgd vanuit drie plekken in de wereld. „Het wordt vermoede lijk een betaalkanaal. Met één station overleef je op den duur niet", stelt Hendriks. Er is bovendien een nieuwe transponder gehuurd, de Eutel- sat IIF6 'Hot Bird' om precies te zijn, waardoor het bereik in FOTO DIJKSTRA 1995 nog verder kan uitdijen. NBC richt zich namelijk niet alleen op Europa, maar ook op uitbreiding in Azië. Het Nederlands Omroep Pro- duktiebedrijf in Hilversum start in de derde week van september met de Nederlandse ondertiteling en er komt ook een Nederlandstalige teletekst- service. Daarnaast is deze maand een miljoenen verslin dende reclame-campagne be gonnen. De afgelopen maanden heeft Hendriks in zijn Londense kan toor ook heel veel puin ge ruimd. „Het was juridisch een enorme puinhoop. Dan kreeg ik weer een duistere brief van een of andere onduidelijke agent in Roemenië die zei dat hij nog een bepaald bedrag van me kreeg. Gelukkig is er een pot voor dit soort problemen. Ik had me erop voorbereid. Maar toch, ik had niet gedacht dat het zo erg was. Ik ben hier de laatste maanden weer helemaal in de RTL4-mood geweest. Pio nieren. Met veel voldoening zien dat er wat groeit. De ko mende tijd moet het, als het goed is, weer wat rustiger wor den." Nee, Hendriks is niet van plan oud te worden in den vreemde. „Er is niets mis met Nederland, hoewel we er hier soms een beperkte blik op nahouden. Als het aan mij ligt, zal ik hier altijd weer eindigen. Ik vind het een rustgevende gedachte dat ik ooit in Amsterdam de pijp zal uitgaan." Aan tegenslagen denkt Hen driks niet zo. „Ik ben wat dat betreft een beetje simpel mens." Hij troost zich met de gedachte dat hij niet meer kan doen dan zijn best. „Als ik ergens voor ga, ga ik voor de volle honderd procent." Vrouw en twee kinderen zijn vooralsnog niet op het Londen se avontuur uitgekeken. Wat ze vooral missen zijn de frikadel len en de kroketten. Hendriks lacht: „Daarvan nemen we ie dere keer uit Nederland een hele koelbox vol mee." ZATERDAG 10 SEPTEMBER 1994 Je merkt heel goed als je in plaatsen bent waar Calvijn heeft gezeten. Ze denken daar anders, stijver. Die massale uittocht ie der weekeinde van Nederlanders naar Vlaanderen zal niet voor niets zijn. Blijkbaar zoeken jullie hier iets wat daar boven gemist wordt." Dat moet het bourgondische van België zijn en Steemans is een op-en-top-bourgondiër als het om eten gaat. In zijn harmonie zaal heeft hij de rolls royce on der de keukens staan. De gewone toeschouwer ziet amper dat het een aanrecht is, maar dichterbij gekomen blijkt de stalen con structie alles te hebben wat een keuken tot ideale keuken maakt. „Wellicht ga ik mijn kookpro- gramma met Herwig van Hove ook in mijn eigen keuken opne men. Dat is trouwens geen tradi tioneel kookprogramma. Herwig en ik hebben duizend seconden de tijd om een gerecht in elkaar te draaien, vandaar ook de naam '1000 seconden'. Herwig is de kok en ik ben degene die de vragen stelt. Binnenkort ben ik in Nederland met het kookpro gramma Kook-tv van Manon Thomas te zien. Helaas zonder Manon, want zij moet bevallen. Gelukkig word ik bijgestaan door kok Ria van Eijndhoven." Keukenstoelen Steemans heeft nog meer plan nen. Begin volgend jaar gaat hij optreden met zjn groep Felice and the Fat Ones. „Mijn muzi kanten moeten allemaal mini maal vijfenzestig jaar oud en minstens honderd kilo wegen. Het zijn gerenommeerde rotten uit het vak, die de muziek van de jaren vijftig en zestig nog goed kennen. Ik doe altijd van alles. Heb boeken geschreven, zat ooit in de LSP-band, heb theater gespeeld. Ik werk voor iedere opdrachtge ver die met een goed idee komt. Ik wil ook meer met mijn huis doen. Het is een echte theater woning. Van vrienden en beken den heb ik achtentachtig keu kenstoelen gekregen. Die staan hier opgeslagen. Met al die ver schillende keukenstoelen kan ik de kamer tot een echt theater ombouwen. Wanneer bevriende kunstenaars willen, kunnen ze mijn huis gebruiken dm try outs te doen. Gewoon met andere vrienden en bekenden als pu bliek op de keukenstoelen." Steemans is ooit bij de conserva tieve Belgische politieke partij CVP geweigerd omdat hij homo seksueel is. „Daar heb ik nooit een geheim van gemaakt. Ik zie het verschil ook niet. Ik zou optreden bij de CVP, 'maar in eens was mijn optreden ge schrapt. Een homo paste met in de filosofie van de CVP. Beroem de Belgen gaan sowieso wat moeilijker om met hun homosek sualiteit. De grootste nichten be weren keihard op het scherm dat ze willen trouwen met een vrouw. Het enige wat ik dan doe. is smakelijk lachen. Ik snap niet waar mensen een probleem van kunnen maken." Van onze rtv-redactie Hulp Helpt is de titel van de drie tv-journaals die Aad van den Heuvel voor de Nederlandse hulporganisatie Mensen in Nood heeft gemaakt. De KRO zendt de journaals zondagavond uit. Aad van den Heuvel vestigt de aandacht op het werk van Mensen in Nood, dat ook doorgaat als na een ramp de camera's van de wereldpers zijn verdwenen, zoals in Bang ladesh. Mensen in Nood blijft zorg dragen voor de weeskin deren in dat land die hun ouders zijn verloren tijdens de watersnood. De instelling bouwt betonnen schuilplaatsen om mensen te beschermen tegen toekomstige rampen, zoals zondagavond te zien is. De bouwwerken doen ook dienst als medische post, leslokaal en dorpshuis. Tij dens het bezoek van Van den Heuvel brak er ook een nood weer uit. Mede door de schuil plaatsen waren er nauwelijks slachtoffers. De tv-journaals passen in het kader van het tachtigjarig ju bileum van de stichting. De hulporganisatie viert het be reiken van deze mijlpaal niet. Wel grijpt ze de verjaardag aan om wat extra's te doen voor de slachtoffers van ver geten rampen. Gehandicapten Zo filmde Aad van den Heuvel de lotgevallen van de 15-jarige wees Nurul Afsar. Hij verloor bijna zijn hele familie in 1991. Aad van den Heuvel FOTO ANP „Bijna ieder jaar komen beel den van overstromingen in Bangladesh op de televisie", aldus Van den Heuvel. „Dan zijn er veelal duizenden slachtoffers te betreuren. Dat is nieuws, hard nieuws. Maar na de overstroming, als het géén nieuws meer is, verdie nen kinderen als Nurul Afsar natuurlijk een nieuwe toe komst." Daarnaast telt Bangladesh veel gehandicapten. Daar zijn slechte voeding en veelal zwakke conditie van de moe ders debet aan. Mensen in Nood helpt deze gehandicap ten. Zondag, Nederland 1, 11.20, 21.52 en 23.00 uur ZATERDAG FILMS GOES - Grand Theater 14 en 19 u. The Flintstones. 21.30 u. Speed. HULST - De Koning van Engeland 14 u. De Anstokatten. 14 u. Duimelijntje. 19.30 en 22 u. Wolf. 14 en 19.30 u. The Flintstones. 22 u. Beverly Hills Cop 3. 19.30 en 22 u. Speed. 19.30 en 22 u. I love trouble. 14 en 22 u. Four weddings and a funeral. 19.30 u. The client. OOSTBURG - Ledeltheater 20 u. Schmdler's list. VLISSINGEN - Alhambra 1 14 u. De Aristokatten. 19 en 21.30 u. Speed. - Alhambra 2 14. 19 en 21.30 u. I love trouble. - Alhambra 3 14 u. Duimelijntje. 19 en 21.30 u. Four weddings and a funeral. - Alhambra 4 19 u. The cowboy way. 14 en 21.30 u. The Beverly Hills Cop 3. ANTWERPEN - Metropolis Zaal 1 - 14.30. 17. 20 en 22.30 u. What's eating Gilbert Grape. Zaal 2 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. La fille D'Artagnan. Zaal 3 - 14.30, 17, 20 u. Blank check. 22.30 u. Intersection Zaal 4 - 14.30, 2 7, 20 en 22.30 u Four weddings and a funeral Zaal 5 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Speed. Zaal 6 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. The client. Zaal 7 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Beverly Hills Cop 3. Zaal 8 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. The crow. Zaal 9 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Blink. Zaal 10 - 14.30, 17 u. Acè Ventu ra: pet detective. 20 en 22.30 u. I love a man in uniform. Zaal 11 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Maverick. Zaal 12 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. The next karate kid. Zaal 13 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Shadowlands. Zaal 14 - 14.30 en 20 u. Schind- ler's list. Zaal 15 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. The getaway. Zaal 16 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u Love, chaet steal. Zaal 17 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. The Pelican brief. Zaal 18 - 14.30, 17 u. De Aristo katten. 20 en 22.30 u. Speed. Zaal 19 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. The Flintstones. Zaal 20 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Chasers. Zaal 21 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Escape from Absolom. Zaal 22 - 14.30 u Thumbelina. 17, 20 en 22.30 u. Serial mom. GENT - Decascoop 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Chasers 14.30, 17, 20 en 22.30 u. The client. 14.30, 17, 20 en 22.30 u Speed. 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Gilbert Grape. 14.30, 17, 20 en *22.30 u. Beverly Hills Cop 3. 20 u Romeo is bleeding. 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Maverick. 14.30, 17, 20 en 22.30 u. The crow. 14.30, 17 u. Next karate kid. 14.30 en 17 u. Escape from Abso lom. 14.30, 17, 20 en 22.30 u. The Flintstones. 20 en 22.30 u The getaway. 14.30, 17, 20 en 22.30 u. 4 Wed dings a funeral 14.30 en 17 u. The Aristocats. 22.30 u. Shadowlands. 20 u. Schindler's List. KNOKKE - Beverly Screens 15, 17.30, 20 en 22.30 u. Speed. 15 en 20 u. Beverly Hills Cop 3. 17.30, 20 en 22.30 u. The client. 15, 20 en 22.30 u. Chasers. 17.30 en 22.30 u. Shadowlands. 15 u. The Flintstones. 17.30 u. Four weddings and a funeral. ZONDAG FILMS GOES - Grand Theater 14 en 19 u. The Flintstones. 21.30 u. Speed. HULST - De Koning van Engeland 13.45 u. De Aristokatten. 13.45 u Duimelijntje. 16 15, 19 en 21.30 u. Wolf. 13.45 en 16.15 u. The Flintstones. 19 en 21.30 u. Beverly Hills Cop 3. 16.15, 19 en 21.30 u. Speed. 13.45, 16.15, 19 en 21.30 u. I love trouble. 13,45, 16.15 en 19 u. Four wed dings and a funeral. 21.30 u. The client. OOSTBURG - Ledeltheater 20 u. Schindler's list. VLISSINGEN - Alhambra 1 14 u. De Aristokatten. 19 en 21.30 u. Speed. - Alhambra 2 14, 19 en 21.30 u. I love trouble. - Alhambra 3 14 u. Duimelijntje. 19 en 21.30 u. Four weddings and a funeral. - Alhambra 4 19 u. The cowboy way, 14 en 21.30 u. The Beverly Hills Cop 3. ANTWERPEN - Metropolis Zaal 1 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. What's eating Gilbert Grape. Zaal 2 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. La fille D'Artagnan. Zaal 3 - 14.30, 17, 20 u. Blank check. 22.30 u. Intersection. Zaal 4 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Four weddings and a funeral Zaal 5 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Speed. Zaal 6 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. The client. Zaal 7 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Beverly Hills Cop 3. Zaal 8 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u The crow. Zaal 9 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u Blink. Zaal 10 - 14.30, 17 u. Ace Ventu ra: pet detective. 20 en 22.30 u. I love a man in uniform. Zaal 11 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Maverick. Zaal 12 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. The next karate kid. Zaal 13 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Shadowlands. Zaal 14 - 14.30 en 20 u. Schind ler's list. Zaal 15 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. The getaway. Zaal 16 - i4.30, 17, 20 en 22.30 u. Love, chaet steal. Zaal 17 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. The Pelican brief. Zaal 18 - 14.30, 17 u. De Aristo katten. 20 en 22.30 u. Speed. Zaal 19 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. The Flintstones. Zaal 20 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Chasers. Zaal 21 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Escape from Absolom. Zaal 22 - 14.30 u. Thumbelina 17, 20 en 22.30 u. Serial mom. KNOKKE - Beverly Screens 15, 17.30, 20 en 22.30 u. Speed. 15 en 20 u. Beverly Hills Cop 3. 17.30, 20 en 22.30 u. The client. 15, 20 en 22.30 u. Chasers. 17.30 en 22.30 u. Shadowlands. 15 u The Flintstones. 17.30 u. Four weddings and a funeral.

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1994 | | pagina 31