-.49
:-:69
DE STEM
'We zijn nog een baby-groep'
Journalistenpaar houdt van 'trouble'
(ED
Romance in Tadzjikistan
UIT GIDS
Arrested Development is een uitgebreide muzikale familie met aartsvader
Bluesfestival Oosterhout
belooft 'steamy'te worden
er)
Te huuraang.
Te huur
Mavas
Immobilien
print mat
K 15
Ziekte velt
Anne-Wil
Blamkers
Reconstructie
in Domburg
van expo 1912
Theaterinstituut
belicht
Actie Tomaat
>Lj
Accord over veilig,
rtieren en verzwaarde
/ersies standaard. Een
om van elke manager,
ze showroom.
T
OS HONDA
Breda gemeub. appar
tement met garagepl.
woonk./open keuken met
app. 35 m2 1 si.kamer
badk./ligb. 1.950,- p.m.
Breda Gemeub.appar-
tement woonk./open
keuken met app. 35 m2,
1 si.kamer, badk./douche
balkon 2.300,- p.m. incl.
Breda gemeub. appar
tement woonk./open
keuken met app. 30 m2,
1 si.kamer, badk. ligb.
balkon 2.000,- p.m.
Breda gestoft, appartement
woonk./keukenblok met
app. 38 m2,1 si.kamer 25
m2, badk./ligb. balkon
1.700,-p.m.
Breda gestoft, appartement
woonk./open keuken met
app. 35 m2, slaapkamer 16
m2, badk./ligb./douche
2.000,- p.m.
Breda gestoft, studio
woon-sl.kamer 25 m2
keukenblok met app.
m.g.g.v. douche en toilet
900,- p.m.
Etten-Leur gestoft, appar
tement woonk./open
keuken 33 m2, 2 sl.kamers,
badk./ligb. 1000,-
p.m. incl.
Prinsenbeek gemeub.
woning met garage woonk.
36 m2, keuken met app.,
bijk., 3 sl.kamers badk./
ligb. 2.000,- p.m.
Info over o.a. indeling,
ligging, aanvaarding, huur
termijn, voorwaarden en
meerdere panden
Breda 076-204340
Fax 076-204370
kleinbeeld ook
kleinbeeld ook
dvertentle geldig van*1'
„Mijn ambitie is onopvallend te zijn"
Anita Brookner, schrijfster
Gidr
0
s \s
DONDERDAG 8 SEPTEMBER 1994 DEEL I
Van onze correspondent
Oosterhout - Pat Mears en Wendy Sheridan uit de USA zijn
de grote krakers van het Bluesfestival dat komend weekend in
Oosterhout wordt gehouden. In totaal zijn daar zo'n veertig
bands te horen.
Door Max Steenberghe
Op Pinkpop zouden ze spelen na Rage against the
Machine, op Lowlands meteen na Sepultura. Achteraf
bleken ze zelf niet naar Pinkpop te komen en heeft
Sepultura Lowlands doorgehaald, maar de combinaties
zouden op zich goed mogelijk zijn.
„Die muziek is inderdaad heel
wat agressiever dan de onze,
maar dat geeft niet. De intentie
is hetzelfde. Alledrie komen we
op voor de mens. En ook al zou
die overeenkomst er niet zijn,
dan nog zijn de stijlen zeker te
mixen. Alle muziek kan met el
kaar gecombineerd worden. Re
gels zijn er niet. De enige vraag
is of het publiek er voor open
staat. Zo ja, dan kan het."
„Dat geldt niet alleen voor het
programma van een festival als
Lowlands, het geldt ook voor
onze muziek. Rap, scratch, zang,
blazers, electronische effecten
maar ook rock en soul, blues en
natuurlijk traditionele Afrikaan
se muziek kunnen allemaal door
elkaar gebruikt worden, als de
achterliggende gedachte maar
dezelfde is."
De jongeman die zich Speech
noemt, leunt tevreden achter
over en kijkt goedkeurend rond.
Even tevoren was de 43e verdie
ping van het hotel in Miami nog
een toonbeeld van orde. Nu is
het ronduit een rotzooi. De gang
staat vol instrumenten, koffers
en kisten. En het zaaltje gonst
van de drukte. Jonge mensen,
maar ook bejaarden, wat kinde
ren en een handjevol zuigelingen
praten, lopen, kruipen, gillen en
lachen door elkaar. Arrested De
velopment is in town!
Aartsvader
Grappig hoe een der modernste
groepen volgens een der oudste
principes is samengesteld. Want
in feite is Arrested Development
-AD- een commune, een uitge
breide muzikale familie. Veel le
den hebben hetzelfde bloed,
maar wie het zijn, is volstrekt
onduidelijk. Namen helpen niet,
want is Headliner nu wel of niet
familie van Taree, Eshe, Rasa of
Baba?
Speech wil het niet verraden,
wel dat de hoogbejaarde Baba
als aartsvader van AD wordt
beschouwd. Hij staat als 'danser'
op de loonlijst, maar .„hij is de
inspirator die in de gaten houdt
of we nog wel actief genoeg
blijven. Hij is lichamelijk de
oudste (62 jaar), maar geestelijk
de jongste van ons. En hij ziet er
op toe dat onze ego's niet buiten
proporties groeien."
Dat laatste zou geen wonder
zijn, want het succes van AD is
gigantisch. Twee jaar geleden
debuteerden ze met 3 years, 5
months 2 days in the life of
AD. De titel sloeg op de tijd die
verloren ging met het zoeken
naar een platencontract. Dat
duurde lang, maar zodra het
binnen was, barstte de bom.
Speech: „We hoopten op 100.000
stuks, maar we verkochten uit
eindelijk bijna vijf miljoen pla
ten." Daar kwam nog een mil-
joentje MTV-Unplugged's bij,
maar die telt Speech niet mee.
«Dat is geen plaat, dat was een
project."
Nee, de tweede plaat heet
Zingalamaduni. Een Swahili-
term die Speech vertaalt als:
"een bijenkorf van culturen'.
Hetgeen mooi de AD-lading
dekt. „Maar het wil niet zeggen
dat we op dezelfde voet zijn
doorgegaan. Deze plaat heeft
meer variatie dan de vorige. We
nebben niet zozeer op de muziek
zelf gelet, als wel op de sfeer die
hij uitstraalt. Elke song moet een
.9.94 t/m 13.9-
fang de voorraad str? n
jswijzigingen voorbehoua
an»* m
9* I
rekt
udenB
Den Haag (anp) - De actrice
Anne-Wil Blankers moet als
gevolg van ziekte afzien van
haar rol in het toneelstuk
Later is te laat' van Noël
Coward. Zij heeft een infec
tie opgelopen en moet vier
maanden absolute rust ne
men. Impresariaat Gislebert
Thierens heeft dat meege
deeld.
Haar rol is overgenomen
door Liz Snoyink, die in
middels met de repetities is
begonnen. Het Impresariaat
verwacht niet dat het speel
schema van try-outs, voor-
prmière en première op 13
oktober in gevaar komt.
Jules Royaards regisseert
"eze vrije produktie.
andere sfeer hebben dan de
voorgaande, zodat er in totaal
een heel scala aan gevoelens van
de plaat spat."
Krant
Of de sferen echt duidelijk zijn is
de vraag, maar aan inhoud ont
breekt het AD niet. De ouders
van Speech zijn eigenaars van
een lokale krant en zoonlief
schreef als rebelse tiener al een
eigen rubiekje. Daarnaast liet hij
zich inspireren door de (sociaal)
actieve rol van de kerk. Half
journalist, half priester, nog een
snufje leraar erbij en het moge
duidelijk zijn dat hier een ras
orakel spreekt.
„Het wordt meer verweten, maar
we zien het zelf anders", merkt
Speech op. „We are not
preaching, but reaching. We pro
beren niet de mensen te bekeren,
maar wel te bereiken. We heb
ben een boodschap die gehoord
moet worden. Of je hem over
neemt is een tweede; dat is je
eigen keus. maar luister er in
ieder geval naar!
Er zijn vele boodschappen, met
alle dezelfde goede bedoelingen:
wees lief voor mensen en zuinig
op de natuur. In hiphop-land
staat AD al bekend als de anti-
gangsta's. En het is inderdaad
verfrissend om eens een geluid
tegen seksisme te horen dan de
fuck- en suck-teksten van ande
ren. „Ons favoriete F-woord is
freedom", grijnst Speech. „Niet
dat ik wil ageren tegen anderen,
het is goed dat ook zij er zijn.
Maar wij benaderen de zaken
vanuit een ander perspectief. En
zo hoort het ook. De fan is vrij
om zijn keus te maken."
Te beladen vindt hij het geheel
niet. „Nee, als je er niet naar
wilt luisteren, dan doe je dat
gewoon niet. Maar we werken
wel met een bedoeling ja. Dat
ligt geworteld in de Afrikaanse
cultuur. Als negers zongen, de
den ze dat met een bedoeling.
Alle zang en dans-uitingen van
inheemse stammen hebben een
bedoeling. En zo hebben ook wij
een bedoeling."
De teksten komen alle van
Speech, maar, zo vult hij meteen
aan: „ze komen eigenlijk van
heel AD. We hebben groepsdis
cussies en de conclusie daarvan
stel ik op schrift."
Aasgieren
Toekomstplannen zijn er niet
veel. „Keep on keeping on", zegt
Speech. „Maar nee, meer kan ik
niet zeggen. We zijn eigenlijk
nog steeds bezig met het verwer
ken van het succes. Zodra de
dollars binnenstromen, strijkt
meteen een hele groep aasgieren
naast je neer. Maar daar zitten
ook goedbedoelende vredesdui
ven tussen. We zijn nu nog in het
stadium dat we de gieren van de
duiven scheiden."
„Aanvankelijk pakten we ook
die zakelijke kant meteen zelf
op. Dat is immers de enige ma
nier om alles in de gaten te
houden. En zo werkt het inder
daad, maar je houdt geen tijd
over voor de muziek, zo hebben
we gemerkt. En dat is het uit
gangspunt. We zijn nu de zake
lijke beslommeringen aan het te
rugschroeven om van accoun
tants weer musici te worden.
Jammer, dat wel. Met mij waren
ook andere groepsleden mana
gers geworden van aanverwante
groepen die we willen helpen. En
ik had een eigen productie
maatschappij die ik de deur
moet uitdoen."
Krom liggen
„We zijn ook bezig met een pro
ject dat mensen stimuleert om
-hoe weinig geld ze ook hebben-
toch zelf land, huizen en/of be
drijven op te kopen. Dat lijkt
onzin. Maar als je een huis
huurt, lig je je hele leven krom
voor geld en eindig je met lege
handen. Dan kun je beter krom
liggen voor een hypotheek, zodat
je je kinderen een huis kunt
geven. Dat geeft hen dan betere
kansen."
En muzikale plannen? „Geen",
grijnst hij. „We proberen maar
wat, we komen net kijken. Dit is
onze tweede plaat en we weten
bij God nog niet wat er allemaal
mogelijk is. We doen maar wat.
We zijn nog maar een baby-
groep!"
Arrested Development: We willen mensen niet bekeren, maar wel bereiken.
Van onze filmredactie
'I love trouble'. Die gedachte
zal zich ongetwijfeld wel eens
hebben opgedrongen in het da
gelijks leven van Nick Nolte en
Julia Roberts.
Acteur Nick Nolte heeft een
volle harem verzameld met ex-
vrouwen, die inmiddels méér
kosten dan het stuwmeer whis
ky, dat hij aan het leegdrinken
is.
Julia Roberts heeft in haar nog
prille bestaan al de nodige har
ten gebroken, terwijl dat van
haar zelf ook enkele bloed
transfusies behoefde. Een en
ander bracht haar twee jaar uit
roulatie. Tegenwoordig vliegt
ze weer van film naar film.
Hollywood heeft Nick Nolte en
Julia Roberts samengevoegd in
de thriller-komedie 'I love
trouble', met het overduidelijk
doel om de kassa te laten rinke
len. Wat regisseur Charles
Shyer in Amerika overigens
niet gelukt is, want na twee
maanden zakte hij al terug
naar de onderste regionen van
de top vijftig.
In 'I love trouble' speelt Nolte
de oudere, arrogante journalist
Peter Brackett uit Chicago, die
net een succesvol boek gepubli
ceerd heeft en de ene na de
andere vrouw versiert. Omdat
hij zijn journalistieke taken
verwaarloost, moet hij van de
hoofdredacteur een treinonge
luk onderzoeken, een klus waar
Brackett zich eigenlijk veel te
goed voor voelt.
Op de plek des onheils ontmoet
hij de jonge beginnende journa
liste Sabrina (Julia Roberts) die
voor een kleine concurrerende
krant werkt. Brackett probeert
haar vergeefs te imponeren. De
volgende dag blijkt dat Sabrina
heel wat beter werk geleverd
heeft dan Brackett.
Brackett is woedend en gaat
een verwoede concurrentieslag
aan met Sabrina. Noodgedwon
gen moeten de twee gaan sa
menwerken als blijkt dat er
met het treinongeluk heel wat
meer aan de hand is.
Natuurlijk bezwijkt Julia Ro
berts na een hoop gekibbel voor
de charmes van Nick Nolte. De
makers van de film zadelden
het tweetal daarbij soms met
wel erg genante scènes op. Zo
als in de disco waar het tweetal
elkaar al dansend met anderen
jaloers tracht te maken en met
stiekem gegluur door eikaars
sleutelgaten. Het einde slaat
trouwens alles in dit opzicht.
Om het publiek wakker te hou
den is er ook nog zoiets als een
plot bedacht, die met veel han
gen en wurgen tot stand geko
men moet zijn en ook nog wat
actie bevat, zoals een bunge
lend lijk in een lift. Het melige
scenario van 'I love trouble' is
gebaseerd op het gelijknamige
boek van Peter Brackett, dat
inmiddels onder de titel 'De
Rivalen' in Nederlandse verta
ling is verschenen.
'I love trouble' draait in Casino
1 in Breda en De Koning van
Engeland in Hulst.
Julia Robprts en Nick Nolte als kibbelend journalistenpaar in de thrillerjcomedie 'I love trouble'.
foto buena vista pictures
Van onze filmredactie
Hoewel op de achtergrond de
geweersalvo's voortdurend
klinken, beleven Mira en Daler
in Dushanbe, de hoofdstad van
Tadzjikistan, een gepassioneer
de liefde. Alsof er geen burger
oorlog plaats heeft. Tijdens de
opnamen van de film, Kosh ba
Kosh, brak die burgeroorlog
daadwerkelijk uit tussen de
voor- en tegenstanders van het
islamitisch fundamentalisme.
Regisseur Bachtijar Choedojna-
zarov Bratanlaat de oorlog
wel meespelen in zijn liefdes
verhaal, maar die tweede, on
derliggende verhaallaag wordt
slechts vaag gesuggereerd. De
liefdesgeschiedenis gaat ge
woon tegen de verdrukking in
door en speelt zich voorname
lijk af in de lift van de kabel
baan waarvan de aardige, slun
gelachtige Daler de beheerder
is.
Daler weet de mooie Russin
Mira (de Spaanse actrice Pauli
na Galvez) te behoeden voor
een vreselijke vernedering.
Haar vader heeft namelijk al
zijn geld vergokt en zijn inboe
del aan zijn tegenstander be
loofd. Wanneer die oude, inva
lide man zijn deel komt op
eisen, valt zijn oog op de aan
trekkelijke Mira, die net is te
ruggekeerd van een reis naar
Rusland. De man wil haar heb
ben in plaats van de overige
bezittingen, waarna er een
hooglopende ruzie ontstaat.
De jonge gokker Daler die aan
wezig is geweest bij het uit de
hand gelopen gokspel en met
een verliefd is geworden op
Mira, vlucht met haar weg,
achterna gezeten door de vader.
Hij brengt haar daarom naar
het wachthuisje van zijn ver
gelegen kabelbaan, tussen de
besneeuwde bergtoppen, waar
zij in de lift, zwevend tussen
hemel en aarde, hun liefde be
leven, die overigens geen stand
houdt. Daler wordt het slacht
offer van een'onmogelijke ver
liefdheid.
Kosh ba Kosh won op het laat
ste filmfestival in Venetië de
Zilveren Leeuw, wat niet wil
zeggen dat het een meesterwerk
is. Het is een charmante, op een
losse, onnadrukkelijke manier
gemaakte speelfilm die echter
technisch en dramatisch be
paald niet volmaakt is. De film
ontleent zijn meerwaarde aan
de onderstroom van stuurloze,
gedesoriënteerde stadsmensen
die zich na de val van de Sovjet
Unie en tijdens de burgeroorlog
staande moeten zien te houden.
'Kosh ba Kosh' van Bachtijar
Choedojnazarov draait in Filmhuis
Concordia in Breda, 8 tot en met
14 september om 22.00 uur. Om
19.30 uur is de Chinese speelfilm
'De blauwe vlieger' (over een fa
milie tijdens de Mao-dictatuur)
van Tian Zhunag-zhuang nog te
zien.
De Oosterhoutse kroegen en
pleinen staan bol van de Fender-
pickers, bass-pluckers en mon
dorgelblowers die hun blues ge-:
plugd dan wel ongeplugd over de
fans zullen uitstorten via zompi
ge swampklanken van de cajun
dan wel country- of city blues,
alles rechtstreeks vanuit Loui
siana of de delta van de Missi-
sippi.
Het festival begint vandaag al
met de warming-up-blues bij de
Pub. Dan treden op Sjatto de
Migrène en Kees Lammers 2.
Deze laatste groep won dit jaar
de Grote Prijs van Nijmegen.
Morgen is de eerste kroegentocht
vanaf 21.30 uur. Pat Mears, The
Prime, Blues Clinic en Nonkel
Ney's Rhythm and Blues Band
zijn te beluisteren.
Zaterdag begint om 13.00 uur
met de bluesmarkt. Optredens
op twee buitenpodia van The
Steamin' Blues Express, Martin
Hutchinson Band, River Zydeco
Band en Mr. Boogie Woogie
staan op het programma. Op vier
podia in de binnenstad wordt
het winkelend publiek 'in thé
blues-mood' gebracht. De orga
nisatie is het kanaal overgesto
ken want ook op winkelcentrum
Zuiderhout speelt nog een band,
Het programma op de markt
wordt gedurende de gospelmis
Domburg (anp)- In Domburg is
de reconstructie van een ten
toonstellingsgebouwtje waarin
de schildersgroep rond Jan Toor-
op begin deze eeuw regelmatig
exposeerde, zo goed als afge
rond. Van 17 september tot en
met 15 januari is hier nagenoeg
dezelfde tentoonstelling te zien
als in 1912.
Zo hangt er onder meer werk
van Toorop, Mondriaan, Jacoba
van Heemskerck, Gerard Bergs-
ma, Lucie van Dam-van Isselt,
Mies Elout-Drabbe, Charley
Toorop en Ferdinand Hart Nib-
brig.
Het permanente tentoonstel
lingsgebouwtje in Domburg
krijgt de naam Marie Tak van
Poortvliet Museum. Zij had veel
contact met de Domburgse schil
dersgroep en was begin deze
eeuw een van de eerste verzame
laars van moderne kunst. Alleen
de blauwe versiering aan de ge
vel van het Domburgs museum,
twee evenwijdige lijnen met cir
kels ertussen, moet nog aange
bracht worden. Volgens overle
veringen zou de kleur van het
zogeheten Berlijns blauw een
mengsel zijn van de hand van
Mondriaan.
om 19.00 uur even onderbroken.
De gospelmis wordt gehouden in
de St. Antoniuskerk. In alle
voorgaande bluesfestivals werd
die mis verzorgd door het Soes-
terberg Gospel Choir, een groep
van Amerikaanse zangers die ge
legerd waren op de vliegbasis
daar. Het Amerikaanse squadron
is teruggeroepen, waardoor het
festival op zoek moest naar een
ander koor. Vorig jaar al werd
een gelegenheidskoor samenge
steld van zangers en zangeressen-
uit Oosterhout en wijde omge
ving. Die zijn te beluisteren tij
dens de gospelmis.
Deel twee van de kroegentocht
begint om ongeveer 21.30 uur.
Hierin onder meer optredens van
cajunband The Belvederes,
Watts Happening, Clemens Mc
Ven, Lefthand Freddy and the
Aces en Sugar Ray Boy and
Race. De sluitingstijden van de
cafés zijn tijdens het festival op
vrijdag en zaterdag allemaal
verlengd tot 03.00 uur.
Zondag kan men vanaf 15.00 uur
afkicken onder het beluisteren
van treurige ballades van Wendy
Sheridan, gitaargeweld van The
Jimi Hendrix Tribute, de sweet
ness of your highness Cindy Pe-
ress of de Dicky Greenwood
Bluesband.
Amsterdam (anp) - Het
Theater Instituut Nederland
in Amsterdam besteedt in
het najaarsprogramma aan
dacht aan de Actie Tomaat
van 25 jaar geleden.
Onder de titel 'Tomaat in
Perspectief, Theaterver
nieuwing in de jaren '60 en
'70' wil het instituut de ge
beurtenissen uit die tijd be
lichten via lezingen, discus
sies en een tentoonstelling.
Ook richt het de blik op de
toekomst door de huidige
situatie aan de orde te stel
len. Het programma duurt
van 17 oktober tot 27 fe
bruari 1995.
De Actie Tomaat waarbij
twee theaterschoolstuden
ten tomaten gooiden naar
de acteurs van De Neder
landse Comedie markeert
het begin van de vernieu
wing binnen het Nederlands
toneel. Het conventionele
bestel ging op de helling en
theatermakers experimen
teerden er lustig op los.
De huidige klachten dat 'het
systeem op slot zit', en
'doorstromingB van -aanko
mende theatermakers on
mogelijk is' vertonen vol
gens het Theater Instituut
Nederland een opvallende
overeenkomst met die uit de
jaren zestig en zeventig.
'FILMS
GOES
- Grand Theater
20 u. The Flintstones.
HULST
- De Koning van Engeland
20 u. Wolf.
20 u. Beverly Hills Cop 3.
20 u. Speed.
20 u. I love trouble.
20 u. Four weddings and a funeral.
VLISSINGEN
- Alhambra 1
20 u. Speed.
- Alhambra 2
20 u. I love trouble.
- Alhambra 3
20 u. Four weddings and a funeral.
- Alhambra 4
20 u. The Beverly Hills Cop 3.
ANTWERPEN
- Metropolis
Zaal 1 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
What's eating Gilbert Grape.
Zaal 2 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
La fille D'Artagnan.
Zaal 3 - 14.30, 17, 20 u. Blank
check.
22.30 u. Intersection.
Zaal 4 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
Four weddings and a funeral.
Zaal 5 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
Speed.
Zaal 6 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
The client.
Zaal 7 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
Beverly Hills Cop 3.
Zaal 8 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
The crow.
Zaal 9 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
Blink.
Zaal 10 - 14.30, 17 u. Ace Ventu
ra: pet detective.
20 en 22.30 u. I love a man in
uniform.
Zaal 11 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
Maverick.
Zaal 12 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
The next karate kid.
Zaal 13 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
Shadowlands.
Zaal 14 - 14.30 en 20 u. Schind-
ler's list.
Zaal 15 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
The getaway.
Zaal 16 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
Love, chaet steal.
Zaal 17 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
The Pelican brief.
Zaal 18 - 14.30, 17 u. De Aristo-
katten.
20 en 22.30 u. Speed.
Zaal 19 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
The Flintstones.
Zaal 20 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
Chasers.
Zaal 21 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
Escape from Absolom.
Zaal 22 - 14.30 u. Thumbelina
(za. en zo.).
14.30 (behalve za. en zo.), 17, 20 en
22.30 u. Serial mom.
GENT
- Decascoop
14.30, 17, 20 en 22.30 u. Chasers
14.30, 17, 20 en 22.30 u. The client.
14.30, 17, 20 en 22.30 u. Speed.
20 en 22.30 u. Gilbert Grape.
14.30, 17, 20 en 22.30 u. Beverly
Hills Cop 3.
20 u. Romeo is bleeding.
14.30, 17, 20 en 22.30 u. Maverick.
14.30, 17, 20 en 22.30 u. The crow.
14.30, 17 u. Next karate kid.
14.30 en 17 u. (za. en zo.) Escape
from Absolom.
14.30, 17, 20 en 22.30 u. The
Flintstones.
20 en 22.30 u. The getaway.
14.30, 17, 20 en 22.30 u. 4 Wed
dings a funeral.
14.30 en 17 u. The Aristocats.
14.30 en 17 u. Shadowlands.
22.30 u. Shadowlands.
20 u. Schindler's List.
BRUGGE
- Kennedy Komplex
20 u. Speed.
20 u. Beverly Hills Cop 3.
20 u. The crow.
20 u. Four weddings and a funeral.
KNOKKE
- Beverly Screens
20 u. Speed.
20 u. Beverly Hills Cop 3.
20 u. The client.
20 u. Chasers.