DE STEM
In wezen ben ik een woelig mens'
yy
americ
WEE
ING EH
KE
KRANT.
itatief verkoper
'Ik gun Janmaat alles, behalve mijn angst'
Weinig temperament
bij vurige zigeuners
UIT gids
Helen Kamperveen leuke comédienne
es BV
ica Machines BV
?nk Binnendijk (59) scoort met Fifty-Fifty voor EO
■4 T NER6EN*
FESTIVAL
CULTUREEL
GEKLEURD
L
V
FESTIVAL
CULTUREEL
GEKLEURD
k Jerwigheid van
BJr00d op~
D2
Komiek Harrie Touw overleden
994
Ier
Novell (MN1)
P6, HX1,HX2, HX3, HA
|l7600, fax 045-742738
ut
S-eiding van onze activiteitenis1
plaats voor een
Irlarid en België)
erkoopervaring
30-niveau
in techniek
^choen(reparatie)-branche
s talen (vooral Frans)
k woonachtig in Zuid-NId.
Ichten aan:
(America
1 Vliedberg 9, 5251 RG VLIJMEI
3123
wen rustige oude dag gaat boven de
centen"
W. Kok, minister
Gids
jurMaarten van de Rakt
„iratie put hij uit Openbaringen 4 en Jesaja 6. Ontspanning
indt hij in voetbal kijken, een schuurtje bouwen en een
raatje leggen. Henk Binnendijk, vanavond voor de camera in
i siag met Herman Brood, is gezegend met de gave van het
oord. In 'Fifty-Fifty' verdiept hij zich in bekende Nederlan-
15, Geen tv-dominee, geen evangelist, maar verkondiger.
IEO zit in een voormalig
oster in Hilversum. Onder het
i is Henk Binnendijk in een
os werkkamertje gehuisvest,
mvoudig bureautje met een
ingeslagen bijbel en twee be
djes water,
een omweg belandde de
jarige Rijnsburger in de nok
de Evangelische Omroep,
ikttien jaar werkte hij in het
jeditiebedrijf van de familie,
.inendijk was de beoogde op-
Iger. Daarnaast was hij bezig
II liet evangelie, gaf bijbelstu-
s. Die twee tijdrovende werel-
waren niet te combineren,
ïcludeerde de Rijnsburger
en dertig jaar, twee kinderen),
ie evangelisatie had mijn hart
li erg. Die richting wilde ik
imeer uit. Mijn vader was 61,
tit al aan een rustige oude
t Het was een opgedrongen
ize tussen je hemelse en je
Ise vader, als ik het zo zeg-
I.mag, Een van de twee moest
teleurstellen. Dan denk je dat
Here God dat een beetje com-
seren zal. Maar vader kreeg
'kanker en stierf."
i vriend nam me mee naar
q conferentie in Nunspeet. Ik
(pte binnen in een heel andere
Van leuke, frisse jonge-
Idie anders over God spraken.
met de Bijbel bezig waren,
ngen. Het had iets. Eerst rea-
t je agressief: ik zit goed en
rijn fout. Dat zij goed zaten,
i een pijnlijke ontdekking,
fon. maanden was ik er mee
Eg Ik besefte dat God kennen
p hele overgave betekent. We
emaal vrij zijn, een ei-
b leven leven. Toen moest ik
inleveren. Een hele
jerationele ingreep."
li het niet een sprong in het
Tijter?
li; zouden het een sprong in
I licht noemen, maar ik be-
lip wat je bedoelt. De keuze
fipt dieper dan gevoel, ver
pen wil. Christus komt in je
jtt. Je ziet mensen met ande-
|ogen. Weet dat ze verloren
pen gaan of behouden wor-
f. Dat Gods ingreep toen hij
f zoon gaf, niet vrijblijvend
f raakt bewogen voor ie
le mens. Je zou hen ontzettend
f g bereiken met wat jou zo te
*en heeft. Na Nunspeet
h ik een innerlijke drang om
(evangelie door te geven. Dat
in het klein, bijbelstudie
r '-91 mensen m een huiska-
r: 'aler eens een weekeinde,
pntie of reis. Nu sta ik
«in een stadion met 20.000
r' a wel eens zenuwachtig?
jj' is heel zwak uitgedrukt,
Als ik spreken moet,
Ik altijd zenuwachtig, altijd
pennen, altijd bezorgd, altijd
Vooral van tevoren en
|laa.armate de groep groter
I P 3 juni is er weer een
IK j bet stadion van
"aar kijk ik tegenop. Ik
ine wel ongelooflijk goed
|r, zel mijn antenne uit
t °,ven Wat moet ik zeggen
mensen, mompel ik
h» j ,de Heer- Als je het
|L. n™e krijgt, moet je
Uan gebeurt er niks
het tegenzit door regen, wi
onden. Om nog maar niet
ind, k"or'I
te denken I
loeti'l
Ga d'r maar aan staan. Dan®1
tochuithets°e
M V
we°
ben je toch een held? Laten
He kr3llt 1
Want zonder bezorgers is
zes dagen per week moeten
11
misse»!
vering. Dat je na twee uur het
gevoel hebt nader tot elkaar ge
komen te zijn, soms een beetje
van elkaar te houden. En ik wil
het evangelie natuurlijk kwijt.
Het is net als de fles geven aan
een kind, precies zoveel als het
hebben wil."
„Veel mensen zullen een hekel
aan me hebben. Dat er een God
bestaat, is een vervelende bood
schap. Aan het eind van de rit
moet je verantwoording afleg
gen, oog in oog met God. Dat is
helemaal niet leuk. Ik kan me
goed voorstellen dat mensen ver-
der-zappen.
„Alle vragen over lijden, het
waarom, het oordeel, hel en he
mel. Daar heb ik het laatste
woord niet op. Als je de nood- en
ellende om je heen ziet, komen er
veel vragen. Je leven schudt
soms op zijn grondvesten. Je
bent verplicht om over dingen na
te denken. Dat houdt nooit op.
Als je twintig bent weet je pre
cies hoe alles in elkaar zit. Nu
ben ik 59 en zijn er een heleboel
dingen waar ik niet meer zo
zwart-wit in ben. Je gaat ge
nuanceerder denken. Maar je
moet ook oppassen dat door de
nuances je prediking haar kracht
verliest."
Langzaam is Binnendijk tot be
kende Nederlander uitgegroeid.
Dat streelt zijn ijdelheid. „Ik
geloof niet in bekende Nederlan
ders die zeggen dat ze het ver
schrikkelijk vinden. Dat lijkt me
stug. Van Michael Jackson of
Lady Di kan ik het me voorstel
len. Allerlei bladen willen ook
interviews, AD, HP/De Tijd. Aan
boulevardbladen werken we niet
mee. Nieuwe Revu kan ook niet.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik
al die bladen niet voldoende ken.
Waar je de grens trekt, daar zijn
we nog niet helemaal uit."
Is er meer dan het evangelie in
uw leven?
„Voetbal. In topsport zijn zoveel
overeenkomsten met de wereld
waarin wij leven. De spanning,
Henk Binnendijk: „De duivel
heeft het op mijn leven ge
munt". foto dijkstra
verguizing, verering. De reactie
van het publiek en de pers, hoe
Van Gaal en Cruijff met mensen
omgaan. Daar kan je veel van
leren. Zo zijn Fifty-Fifty en bij
belstudies maken voor tv mijn
wedstrijden. Dezelfde gevoelens
van spanning, dingen die tegen
zitten, het doorgaan. Maar ik
hoef niet te winnen."
Hij reageert fel op de vraag wat
zijn sterrenbeeld is. „Dat weet ik
niet en dat wil ik ook niet weten.
Heel oprecht. Ik distantieer me
van alles wat tegen het occulte
aanhangt. Ik heb ook nooit van
mijn leven een horoscoop gele
zen. Dat is veel te link. Je kunt
te maken krijgen met de duivel
zelf. De duivel heeft het gewoon
op mijn leven gemunt. Dat ge
vaar onderken ik, maar ik lig er
ook niet wakker van. Hoe hij
eruit ziet? Dat kun je niet om
schrijven. Hij ziet er niet uit."
Nederland 2, 23.15 uur
„Herman Brood zegt in de uitzending tegen me: misschien heb
jij God nodig omdat je niet deugt". foto eo
'Kimono Sisters' van Cosmic
Breda - Theater Achter
om. 'Kimono Sisters'
van Ruud van Megen
door Cosmic. Regie: Jo
hn Leerdam. Gespeeld
door Helen Kamperveen
en Paulette Smit. Ge
zien op 14 april in het
Festival Cultureel Ge
kleurd.
Door Marjan Mes
De van oorsprong Surinaamse
actrice Helen Kamperveen was
de spil van de komedie 'Ki
mono Sisters', die Ruud van
Megen had geschreven over het
toneelmaken zelf. De titel sloeg
op de kledij van twee actrices
in hun kleedkamer, die tijdens
een repetitieproces in aanva
ring komen met de toneel
schrijver en de regisseur.
Helen Kamperveen vertolkte
met superieur komediespel de
rol van de Diva die het repeti
tieproces met kennelijk plezier
verstoort. Tevens speelde zij de
regisseur die alleen belang stelt
in zijn eigen theateridealen. Hij
heeft zijn zinnen gezet op een
montagevoorstelling met 'flar
den' moderne werkelijkheid,
alsof er 'gezapt' wordt. Het
stuk dat de toneelschrijver
voor ogen staat, meer een 'well
made play', valt in ongenade
bij regisseur terwijl de twee
actrices er zich vooral vrolijk
over maken.
Paulette Smit speelde zowel de
aan de kant gezette toneel
schrijver als de rol van de an-
i
dere actrice, die ook zo haar
eigen ideeën heeft. Geestig was
vooral de botsing over het wel
dan niet spelen van een tekst
over Surinamers en discrimi
natie. De Diva voelde daar
niets voor, want hoe zou zij
zich kunnen verplaatsen in een
criminele Surinamer? En van
een wilde oerdans wilde zij al
helemaal niets weten.
Helen Kamperveen maakte van
die tekst een vermakelijk stuk
je omgekeerde logica. Over dis
criminatie mocht het dus niet
gaan. Wel dweepten de twee
actrices met Marguerite Duras
die schijn en werkelijkheid zo
mysterieus vermengt. Zij lieten
er aan het slot een fraai staal
tje van zien. In 'Kimono Sis
ters' werd vooral de spot ge
dreven met de heersende trend
bij Nederlandse spelers en re
gisseurs om zelf hun toneel
stukken maken.
De twee actrices wisselden snel
en vaardig van rol, in een licht
voetige speltrant, die door re
gisseur John Leerdam helder
werd geëxposeerd in een be
hendig gemonteerde voorstel
ling. Het enige bezwaar van de
tekst van Ruud van Megen was
dat die af en toe wel een beetje
te theoretisch aandeed.
De multi-culturele Amster
damse produktiekern Cosmic
heeft niettemin met 'Kimono
Sisters' bewezen dat het inmid
dels toch mogelijk is om met
een gemengde cast volwassen
toneel te maken, waarin het
voor de verandering eens niet
meer gaat over discriminatie
van minderheden.
Vanavond heeft het Festival
Cultureel Gekleurd in de Bre
dase schouwburg een bijzonde
re 'aanbieding': het optreden
van de Frans/Spaanse Blanca
Li Dance Company dat het
'vrouwen'-tweeluik 'Nana et
Lila' uitvoert, begeleid door
percussiespelers uit Marakesj.
Tradities en moderne dans, fla
menco en Afro-ritueel, worden
daaarin vermengd.
In De Slotjes in Oosterhout
speelt vanavond om 21.00 uur
Al Amal onder leiding van
Fouad Bennis Marokkaanse,
Arabische en Andalusische
muziek, die met haar opzwe
pende ritmiek tot dansen uit
nodigt. Veel spektakel belooft
'Baal' van Brecht, in de barok
ke, choreografische versie van
het Albanese Theater uit Skop
je in Macedonië dat van een
anderssoortige theateropvat
ting dan de westerse getuigt.
Op 19 april in Breda, 20 april
in Roosendaal en 21 april in
Eindhoven. Wie niet van thea
ter houdt, kan altijd nog naar
de filmhuizen. Het Bredase
filmhuis vertoont iedere avond
een andere 'Arabische' film, tot
en met 27 april.
Marokkaanse cabaretier Karim Mounir ('Allochtonenblues'):
k;~S' i164 tv-programma
L.i - °ok spanningen
C ..Ik hou van de
itarn i 1 de camera-" Het
ties nr,a nrt boeiende bot-
len hü •?ny' 1telsen wilde
IkeVp j Httmy Huisman
teschan u0r Binnendijks
We?etty HeiitinH infor-
kfaj man af: „Ben jij
ig: (zaterdag) vrij-
".onidat heb W God
lanB 10tdeuSt'"
e gast'm^1S de verrassende
vertoeft eea nieuwe reeks.
IWi K ln "et gezelschap
wg^a' Wim Bos"
W I T>erts, Pieter
te D„„n L«sbeth List.
fek o,® y°,or een goed
el warm geloof en
iBenn1 W^eke Albert!,
Poel klikt™ Wlegel-
^sn m zo n afle-
Door Esther de Boe
Amsterdam - Karim Mounir
is optimistisch. De 'Neder
landse cabaretier van Marok
kaanse afkomst' gelooft dat
de mogelijkheden voor al
lochtonen in Nederland al
leen maar toenemen en dat
Nederland een goed functio
nerende multiculturele sa
menleving kan worden.
„Tien jaar geleden had je toch
niet durven dromen van een al
lochtone cabaretier? Toen waren
we nog bezig Nederlands te le
ren." Vandaag treedt hij op tij
dens de Open Dag in Bergen op
Zoom van het Festival Cultureel
Gekleurd met zijn 'Allochtonen-
blues'.
De belevenissen van een allocht
one familie in Nederland worden
in zijn programma ironisch be
licht. „Een groot gedeelte heb
ben mijn familie en ik zelf mee
gemaakt. Ik wil het bijvoorbeeld
hebben over hoe wij ons als
Marokkanen ergeren aan het ge
drag van Nederlanders, maar dat
is ironisch bedoeld natuurlijk.
We moeten lachen om wat we
hebben meegemaakt, ik wil niet
„De jonge Nederlandertjes van buitenlandse afkomst voelen
zich écht Nederlanders. De integratie is al zo ver", meent
cabaretier Karim Mounir
laten zien hoe zielig ik ben. Ik
wil vooruit en ik wil mijn bijdra
ge leveren aan de Nederlandse
cultuur, maar dan met een Ma
rokkaans sausje."
„Het Nederlands heeft zulke
mooie woorden. Daarvan is kort
zichtigheid er één. Eén woord
beschrijft letterlijk een hele hou
ding. Er zijn mensen die echt
niet verder denken dan hun neus
lang is. Die moeten anderen
slecht vinden om zich zelf te
kunnen bewijzen. Maar als Ka
rim slecht is, dan betekent dat
toch niet dat Piet wél goed is. In
mijn shows etaleer ik deze kort
zichtigheid."
Karim Mounir beschouwt zich
zelf al vanaf zijn zevende jaar
als cabaretier, toen hij nog in
Marokko woonde. Zijn vader
deed aan toneel en hij mocht een
keer meespelen. „Ik mocht mee
met die grote mannen in de auto
en trots dat ik was! Ik voelde me
zó belangrijk en toen wist ik
meteen dat ik het theater in
wilde."
Zeventien jaar geleden kwam
Karim Mounir naar Nederland.
In 1990 begon hij serieus met
optreden. „Toen ik begon heb ik
een klein monstertje geschapen.
Inmiddels is dat monster zo
groot, dat het mij heeft opgege
ten. Nu ben ik niet meer te
stoppen." In drukkere perioden
treedt hij gemiddeld zes keer per
maand op.
Laatst trad hij op voor Marok
kanen. In het Nederlands. „Je
kunt je afkomst niet verlooche
nen. Maar je moet er ook niet bij
stil blijven staan. De jonge Am
sterdammertjes van Marokkaan
se afkomst hier in De Pijp voelen
zich écht Nederlanders. En dat
zijn ze ook. De integratie is al zo
ver. Er zijn mensen die dat niet
willen zien, maar dat is hun
probleem. Ik geloof in de voor
uitgang en niet in Janmaat. In
ZATERDAG 16 APRIL 1994
Den Haag (anp) - De Haagse moppentapper, conférencier en
presentator Harrie Touw is overleden. Hij is 70 jaar geworden. Touw
kreeg begin jaren '70 bekendheid als Fred Haché in de gelijknamige
tv-shows voor de Vpro.
Touw begon kort na de oorlog met optredens op bruiloften en
partijen. In 1954 werd hij beroepsartiest. Jarenlang werkte hij met
zijn 'Harry's Haags Cabaret'.
Als moppentapper stond hij na zijn tv-succes in menig tv-program-
ma. Hij maakte enkele lp's, waarvan Bakken aan de Bar met een
verkoop van 100.000 exemplaren met goud en platina werd be
kroond.
Breda - Stadsschouwburg.
Het Brabants Orkest met Con
cert serie A-4. Programma
Vurige zigeuners olv dirigent
Gabriel Chmurka; solist Aldo
Bennici (altviool). Gehoord op
15 april 1994.
Door Frans Baljeu
Onder het motto 'Vurige zi
geuners' speelde het Brabants
Orkest onder leiding van Ga
briel Chmurka gisteravond in
een redelijk bezette Stads
schouwburg muziek van Bar-
tók, Enescu, Kodaly en Ber
lioz.
Voor de eerste drie componisten
past dit motto uitstekend. Het is
echter wat gezocht om Berlioz'
aan Byron ontleende Harald op
zijn reis door Italië ook als zi
geuner te zien.
De zigeuners voor de pauze kwa
men bij het Brabants Orkest niet
erg vurig over. Ongeïnspireerd
en vaak slordig klonk de op zich
rijke Oosteuropese (volks)mu-
ziek.
De ter opening gespeelde Roe
meense volksdansen (1917) van
Bartók zijn moeilijk door hun
beknoptheid. Het opbouwen van
de zeven verschillende stem
mingswerelden vraagt uiterste
zorgvuldigheid. Soms is elke zin
van zo'n korte compositie ook
nog een wereldje op zich. Diri
gent Chmurka leek soms meer te
■Hnllmr Hor» V»o+ nrlzocf lrr»r» rvf
aan temperament klonk het
soms in de muziek opgesloten
verlangen niet weemoedig ge
noeg.
De Roemeense Rhapsodie no. 2
van Enescu viel tussen Bartók en
Kodóly als compositie door de
mand. Het veel tijdgebondener
klankbeeld ontstijgt niet vaak
het salonachtige, op zich char
mant maar niet in deze context.
Het orkest speelde in dit werk
voor het publiek de quiz: 'Hoe
eenstemmig is ons unisono'?
Hoewel Kodaly's dansen uit Ga-
lanta het meest zigeunerachtig
overkwamen, werden ook hier
schoonheidsfouten gemaakt die
beneden de waardigheid van dit
ensemble zijn.
Peter Korz had bij zijn toelich
ting in de foyer over Berlioz
gezegd dat het publiek na de
pauze de knop moest omzetten.
Het orkest leek dit ook gedaan te
hebben. Het klonk een beetje als
een voetbalelftal die tijdens de
rust door de trainer onder han
den is genomen. Het toegenomen
enthousiasme viel zo op dat na
het eerste deel zelfs al geapplau
disseerd werd.
De vier jaar na zijn Fantastique
geschreven Harald en Italië
haalt zelden de genialiteit van
dit werk. De zich als een stand
beeld opgestellende altviolist Al-
do Bennici maakte met fraaie
zangerigheid en knappe arpeg-
rfin'c wot or to molror» iriol xror»
gun die lui alles behalve mijn
angst. Je kunt politiek niet base
ren op angst, dat kan geen stand
houden. Politiek is juist het weg
nemen van angst."
De reacties van Marokkanen op
zijn optredens lopen uiteen.
„Sommige Marokkanen vinden
mij een verrader. Ze gooiden
bijvoorbeeld mijn autoruit in.
Anderen zijn juist heel trots en
willen met mij op de foto. Dat
zijn met name de jongeren, die
mijn Nederlandse humor wel
kunnen waarderen."
Mounir is ervan overtuigd dat
allochtonen steeds meer van zich
zullen laten horen. „Hun tijd
komt nog wel. Ik ben slechts het
voorgerecht. De echte maaltijd
moet nog komen."
Karim Mounir treedt vandaag
(zaterdag 16 april) op in Het
Markiezenhof in Bergen op
Zoom tijdens de Open Dag van
het Festival Cultureel Gekleurd.
De Open Dag begint om 11.00
ZATERDAG
FILMS
GOES
-Grand Theater
19 u. Free Willy.
21.30 u. Carlito's way.
HULST
- De Koning van Engeland
14 u. Aladdin.
14 en 19.30 u. Free Willy.
19.30 en 22 u. The pelican brief
19.30 en 22 u. Sister act 2.
21.30 u. Mrs. Doubtfire.
19.30 en 22 u. On deadly ground.
21 u. Schindler's list.
TERNEUZEN
- Luxor Theater
18.30 u. Schindler's list.
VLISSINGEN
- Alhambra 1
14 u. Hanekam de rocker.
20.15 u. Schindler's list.
- Alhambra 2
14 u. Aladdin.
20.15 u. The pelican brief.
- Alhambra 3
14 u. Mrs. Doubtfire.
19 en 21.30 u. On deadly ground.
- Alhambra 4
14, 19 en 21.30 u. Sister Act 2.
ANTWERPEN
- Metropolis
Zaal 1 - 14.30, 17, 20 u. The 3
musketeers.
22.30 u. Man's best friend.
Zaal 2 - 14.30 u. Beethoven II.
17, 20 en 22.30 u. Remains of the
day.
Zaal 3 - 14.30 en 17 u. Aladdin.
20 en 22.30 u. Philadelphia.
Zaal 4 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
On deadly ground.
Zaal 5 - 14.30 en 20 u. Schind
ler's list.
Zaal 6 - 14.30 en 17 u. Frèe willy.
20 en 22.30 u. The pelican brief.
Zaal 7 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
Philadelphia.
Zaal 8 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
Mrs. Doubtfire.
Zaal 9 - 14.30 u. Jurassic park.
17 en 21 u. Schindler's list.
Zaal 10 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
The house of spirits.
Zaal 11 - 14.30, 17 u. The pelican
brief.
20 en 22.30 u. Free Willy.
Zaal 12 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
True romance.
Zaal 13 - 14.30, 17 u. In the name
of the father.Robin Hood: Men in
tights.
20 en 22.30 u. Cool runnings. The
real Mc Coy.
Zaal 14 - 14.30, 17 u. Cool run
nings.
20 en 22.30 u. In the name of the
father.
Zaal 15 - 14.30, 17 en 20 u. Robin
Hood: Men in tights.
22.30 u. Striking distance.
Zaal 16 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
The dark half.
Zaal 17 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
Calendar girl.
Zaal 18 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
^ictpr 9
Zaal 19 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
Carlito's way.
Zaal 20 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u.
Wayne's world.
Zaal 21 - 14.30 en 20 u. Schind
ler's list.
Zaal 22 - 14.30, 17 u. The secret
garden.
20 u. The piano.
22.30 u. Mr. Jones.
KNOKKE
- Beverly screens
15 en 20 u. Schindler's list.
15, 17.30, 20 en 22.30 u. On deadly
ground.
15 en 20 u. Sister act 2.
17.30 en 22.30 u. Philadelphia.
15 en 17.30 u. Free Willy.
20 en 22.30 u. The pelican brief.
THEATER
HULST
-Den Dullaert - 11 u. 'Peutertje
luistert', kindervoorstelling door
De Trekwagen.
14 u. 'Het rode Bloempje', kinder
voorstelling door De Trekwagen.
ZONDAG
FILMS
GOES
-Grand Theater
19 u. Free Willy.
21.30 u. Carlito's way.
HULST
- De Koning van Engeland
13.45 u. Aladdin.
13.45 en 16.15 u. Free Willy.
13.45, 16.15, 19 en 21.30 u. The
pelican brief.
13.45, 16.15, 19 en 21.30 u. Sister
act 2.
19 en 21.30 u. Mrs. Doubtfire.
13.45, 16.15, 19 en 21.30 u. On
deadly ground.
16 en 20 u. Schindler's list.
OOSTBURG
- Ledeltheater
14.30 u. Aladdin.
20 u. House of the spirits.
TERNEUZEN
- Luxor Theater
20 u. Free Willy.
VLISSINGEN
- Alhambra 1
14 en 19.30 u. Schindler's list,
- Alhambra 2
14 u. Aladdin.
20.15 u. The pelican brief.
- Alhambra 3
14 u. Mrs. Doubtfire.
19 en 21.30 u. On deadly ground.
- Alhambra 4
14, 19 en 21.30 u. Sister Act 2.
ANTWERPEN
- Metropolis: Zie zaterdag.
KNOKKE
- Beverly screens
15 en 20 u. Schindler's list.
15, 17.30, 20 en 22.30 u. On deadly
ground.
15 en 20 u. Sister act 2.
17.30 en 22.30 u. Philadelphia.
15 en 17.30 u. Free Willy.
20 en 22.30 u. The pelican brief.
- Scharpoord
15 en 20.30 u. Fisher king.
V