DE STEM PERSONEEL DRUKWERK-ADVISEUR M/V r De Deel GSC reker Van Keulen, Vrolijk 8c Partners I DB STEM bedrijfseconomisch/juridisch medewerker (v/m) Administratief Medewerker Allround v/m tg uur Gebo bv gemeente breda Justitie BELEIDSMEDEWERKER VAN DE AFDELING ALGEMENE ZAKEN mfcl MEDEWERKER MILIEUZAKEN m/v MEDEWERKER FINANCIËLE ADMINISTRATIE m/v 0RGCENTRUM teamleider TILBURG# HW'24 richt zich SERVICEMEDEWERKER BUITENDIENST Goese handbalclub in be ZATERDAG 12 MAART 1994 S»«| ASJA Per 1 januari 1994 is, als gevolg van een totale reorganisatie van de gemeentelijke organisatie van Breda, de dienst Stadsbeheer operationeel. Deze dienst is ontstaan door de samenvoeging van de dienstonderdelen Civieltechniek en Parkeerbedrijf van de voormalige dienst Openbare Werken en de sectoren Afvalstoffen, en Natuur en Landschap van de voormalige Milieudienst. De belangrijkste doelstelling van de dienst Stadsbeheer is: Een integrale samenwerking van de diverse, op beheer van Openbare Ruimte, zowel boven als ondergrondse infrastructuur gerichte werkeenheden, teneinde een optimale dienstverlening naar de burger te bewerkstelligen. Hierbij wordt een districtsgewijze benadering gehanteerd. De dienst Stadsbeheer is opgebouwd uit de vakdirecties: Aanleg en Onderhoud, Inrichting Openbare Ruimte, en Beheer Bedrijven, die worden ondersteund door de stafeenheden Middelen, Communicatie en Bestuurszaken, en Personeel en Organisatie. Bij de stafdirectie Middelen, afdeling Economische Zaken, Planning en Control is de functie vacant van De afdeling Economische Zaken, Planning en Control houdt zich onder meer bezig met: adviseren inzake bedrijfseconomische en financiële aangelegenheden: entameren, coördineren en adviseren m.b.t. processen als Kadernota, Begroting, (meerjarige) Investeringsplanningen, voortgangsbewaking, managementrapportages en jaarrekening; zorgdragen voor de inrichtingstructuur van de financiële administratie en de daarmee samenhangende regelgeving, met inbegrip van de bestuurlijk-juridische aspecten en interne controle. Uw taken zullen bestaan uit: leveren van een bijdrage aan de werkzaamheden m.b.t. de financiële-informatievoorziening, kredietbewaking, managementrapportage, alsmede de jaarrekening en de begroting: (mede) opstellen van overzichten voor de kredietbewaking; opstellen van overzichten betreffende aangevraagde c.q. verleende kredieten en de afwikkeling daarvan; invoeren van gegevens voor de begroting; afdoeningscontrole van begrotingswijzigingen; leveren van een bijdrage aan het opstellen van de interne regelgeving op financieel-administratief gebied, inclusief de bestuurlijk-juridische aspecten en interne controle; mede beoordelen van voorstellen aan de Raad en het College van Burgemeester en Wethouders, en overeenkomsten op fiscale en juridische aspecten. - Functie-eisen: afgeronde SPD/HBO (BE/EJ); aanvullende cursussen, zoals (financieel) management; ervaring in een soortgelijke functie. Salaris: De functie is gewaardeerd op schaalniveau 10, hetgeen betekent dat, afhankelijk van opleiding, leeftijd en ervaring, een salaris geboden kan worden van maximaal 5.971,- bruto per maand. Informatie: Nadere inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij het afdelingshoofd, mevrouw P. van der Ham, telefoon (076) 79 22 64. De gemeente Breda als werkgever streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrouwen. Ook wil de gemeente meer leden van etnische minderheidsgroepen en gehandicapten in dienst nemen. Daarom worden leden uit deze prioriteitsgroepen die voldoen aan de gestelde eisen verzocht te solliciteren. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen tien dagen richten aan de algemeen directeur van de dienst Stadsbeheer, de heer C.A.M. Rijnen, Postbus 3106, 4800 DC Breda, onder vermelding van vacaturenummer SB-9403. Onze relatie, drukkerij De Hoog Partners B.V., is een middelgrote vellenoffsetdrukkerij in Oosterhout (N-Br). Het bedrijf is uitgerust met een hypermoderne DTP/PrePress afdeling en een drukkerij met één-, twee- en vijfkleuren persen waar opdrachten worden uitgevoerd voor diverse klanten bij zowel de overheid ais het bedrijfsleven. Een kwalitatief prima produkt in combinatie met een klantgerichte aanpak, staan samen garant voor een uitstekend resultaat. Om deze opwaartse lijn te continueren, komen wij graag in contact met kandidaten voor de functie van: Van Keulen, Vrolijk Partners is dienstverlener op het gebied van organisatieadvies, interim-management, werving en selectie, executive search en carrièrebegeleiding. De functie: nauw samenwerkend met de directie en de verkoop binnendienst, legt en onderhoudt u de commerciële contacten met nieuwe en bestaan de klanten in uw rayon, waarbij u de zorg draagt voor het gehele verkooptraject. Het spreekt vanzelf dat relatiebeheer en advies een belangrijke rol spelen. U maakt hierbij gebruik van een geautomatiseerd klanteninformatie-systeem. De kandidaat: is een representatieve, krachtige persoonlijkheid tussen ca. 26 en 38 jaar, die gewend is op uiteenlopende niveaus zelfstandig te onderhandelen. Uw commerciële kwaliteiten zijn prima ontwikkeld en uw opleiding ligt op MBO+- niveau. Bovendien heeft u grafische kennis of ervaring opgedaan. U bent woonachtig in de nabije omgeving van Oosterhout/Breda of bereid te verhuizen. Wanneer u zich aangetrokken voelt tot deze dynamische, afwisselende baan met prima arbeids voorwaarden in een professionele en informele organisatie, zendt dan binnen 14 dagen uw reactie aan: Van Keulen, Vrolijk Partners, executive search, postbus 9693, 4801 l|f Breda, t.a.v. dhr. W. Vrolijk. EXEC SEARCH Ceresstraat 35 Postbus 9693 4801 LT Breda Tel. 076-202572 Fax. 076-202573 ivo ter Op grond van een afgerond organisatieonderzoek bestaat de organisatiestructuur, per 1 maart 1994, uit 3 sectoren, te weten burgerzaken, grondgebiedza ken en middelen. Deze sectoren worden ondersteund door het stafbureau POI. In deze nieuwe ambtelijke organisatiestructuur zijn de volgende functies vacant: voor de sector burgerzaken voor 19 uren per week Algemene informatie Tot de afdeling algemene zaken behoren onder meer de taakonderdelen: juridische zaken, openbare orde, voorlichting, welzijn, onderwijs en sport. N deze afdeling behoren ook de afdelingen sociale zaken en bevolking tot de sector burgerzaken. Functie-inhoud - tarifering, verhuur, beheer en bedrijfsvoering (toezicht op gebruik, klein- en dagelijks onderhoud, leiding aan 5 beheerders) van de sporthal, 3 gymnas.1 tieklokalen en 3 welzijnsaccommodaties; - verhuur/uitgifte veldsportaccommodaties, toezicht op gebruik en signalering onderhoud; - subsidiëring (zowel qua advisering en beleidsontwikkeling als uitvoering) in de sportsector; - assisteert in voorkomende gevallen op diverse taken van het welzijnsbeleid. Functie-eisen - opleiding op MBO-niveau; - goede contactuele eigenschappen. Salaris De functie komt op basis van organieke waardering overeen met salarisniveau 7, minimaal 3.008,- en maximaal 4.099,- bruto maand bij een volledige werkweek. Informatie Inlichtingen over deze functie kunnen worden verkregen bij het sectorhoofd burgerzaken dhr. Chr. Franssen, telefoon 01641-82852. Voor de sector grondgebiedzaken voor 24 uren per week Algemene informatie De functie maakt onderdeel uit van de afdeling milieu/BWT. Naast deze afdeling behoren de afdelingen wonen en werken tot de sector grondgebiedza ken. Functie-inhoud - verrichten van administratief/juridische werkzaamheden (procedurele begeleiding van aanvragen, aanschrijvingen etc.); - behulpzaam zijn in de verslaggeving in het kader van de BUGM-taken; - het onderhouden van de uit de genoemde taken voortvloeiende contacten en het onderhouden van correspondentie; - behulpzaam zijn bij overige op de afdeling voorkomende werkzaamheden. Functie-eisen - opleiding op MBO-niveau danwel op HAVO-MEAO-niveau; - kennis van automatisering; - goede contactuele eigenschappen. Salaris Waardering van de functie dient nog plaats te vinden. Vooruitlopend hierop kan inschaling plaatsvinden tussen 2.465.- (min. sal.niv. 5) en 3.723.- (max. sal.niv. 6) bruto per maand bij een volledige werkweek. Informatie Inlichtingen over deze functie kunnen worden verkregen bij het hoofd van de afdeling milieu/BWT dhr. J. Cats, telefoon 01641-82852. Voor de sector middelen voor 19 uren per week Algemene informatie Tot deze afdeling behoren onder meer de taakonderdelen: interne controle van de administratievoering, managementrapportage, samenstellen rekeningen gemeentelijke financiering en codering. Naast deze afdeling behoren ook de afdelingen financieel beleid en interne zaken tot de sector middelen. Functie-inhoud - voornamelijk verwerking van gegevens in de geautomatiseerde financiële administratie; - overige voorkomende werkzaamheden op de afdeling. Functie-eisen - MAVO/HAVO met PDB of studerend hiervoor; - kennis van automatisering. Salaris De functie komt op basis van organieke waardering overeen met salarisniveau 4, minimaal 2.364.- en maximaal (incl. uitloopperiodieken) 3.369.- bruto per maand bij een volledige werkweek. Informatie Inlichtingen over deze functie kunnen worden verkregen bij het hoofd van de afdeling financiële administratie, dhr. G. Loos, telefoon 01641-82852. Aanvullende informatie In westelijk Noord-Brabant is een proces van gemeentelijke herindeling in gang gezet, waarin ook de positie van de gemeente Halsteren wordt betrokken, Sollicitaties Belangstellenden kunnen hun sollicitatiebrief binnen 10 dagen na het verschijnen van dit blad richten aan het College van Burgemeester en Wethouders van Halsteren, postbus 8,4660 AA Halsteren. Van onze sportmedewerker Qe Axel - In de eerste klasse van het regionale zaalvoetbal wa ren deze week gelijke spelen troef. Philippine-ABAB/NCB eindigde in 6-6 en BVS-De Ridder/Kiss evenals Maas- Vervaet in 5-5. ZAALVOETBAL Leider Cocq stónd geen punt af. In Hulst werd met 7-4 van Van der Gucht gewonnen. Bonte Hert 2-Terneuzen kende 6-7 als eind stand. In de tweede klasse slaag de Corn Boys/Ranschaert erin AZWZ met 7-4 te kloppen. PHILIPPINE-ABAB/NCB 6-6 - Pal voor tijd stond het 5-6. In de slotseconden kwam toch de ver diende gelijkmaker in de Sasse sporthal op de borden. In deze derby tussen de Philippinenaren scoorden Tonny Goossen (4x), treffej De Stichting Zorgcentrum Tilburg zuid kent drie locaties: verpleeg- en verzorgingstehuis ®St. Jozefzorg en de verzorgingstehuizen Koningsvoorde en Mariëngaarde. Zorgcentrum Tilburg zuid biedt geïntegreerde ouderenzorg aan 800 bewoners en patiënten. Geïnte greerde ouderenzorg betekent dat zorg wordt geboden op het gebied van woonzorg, chronische zorg, revalidatie en psycho-geriatrische zorg. Aan de instelling zijn momenteel ruim 400 medewerkers verbonden. Zorgcentrum Tilburg zuid is een jonge en energieke organisatie die door een bundeling van faciliteiten, voorzieningen en managementtaken het hoofd kan bieden aan de omvangrijke zorg- en verpleegfuncties. AAA TILBURG ZUID Binnen de sector Chronische Zorg van het verpleeghuis, bestaat de vacature voor een: (voor 40 uur per week, eventueel is ook de mogelijkheid van 32 uur bespreekbaar). De aan te stellen functionaris geeft, binnen de beleidskaders van de sector, mede richting aan het verpleegkundig handelen van de afdeling. Ook participeert de teamleider in de directe patiëntenzorg. Voor deze funktie vragen wij iemand met een afgeronde opleiding A-verpleegkundige, danwel HB0-V, aangevuld met een hogere managementopleiding. Ervaring in een leidinggevende funktie is een vereiste. Arbeidsvoorwaarden zijn overeenkomstig de CAO-Ziekenhuiswezen. Salariëring geschiedt op basis van functieniveau 45 (FWG). Voor nadere informatie over deze functie kunt u op werkdagen tussen 13.00 en 15.00 uur, telefonisch contact opnemen met de heer R. v.d. Dries, hoofd sector Chronische Zorg van het verpleeghuis, telefoon 013-435153. Indien u belangstelling hebt voor deze functie, dan kunt u uw schriftelijke Sollicitatie binnen 10 dagen richten aan: Zorgcentrum Tilburg zuid, t.a.v. de heer C.A.M. Vrijsen, hoofd P 0, postbus 3066, 5003 DB Tilburg. (Wethouderslaan 9, Tilburg). De instelling kent de mogelijkheid van kinderopvang. MODERNE INDUSTRIESTAD Rijksinrichting voor jongens 'Den Hey-Acker' Breda Taken U verricht een veelheid aan administratieve werkzaamheden: archief- en voorraadbeheer-administratie; vervangt, bij afwezigheid, diverse collega's op de administratie. Functie-eisen MAVO-4 of LEAO [beide met boekhouden in het pakket] of Praktijk Diploma Boekhouden: vertrouwd zijn met het werken op een PC; grondige kennis van WP 4.1 of hoger en Lotus 123 2.1 of hoger. Ministerie van Justitie Salaris minimaal f 1155,- en maximaal f 1681bruto per maand; afhankelijk van opleiding en ervaring; 8% vakantietoeslag. Standplaats Breda. Bijzonderheden Leeftijd vanaf 20 jaar; van mannelijke sollicitanten wordt verwacht dat zij op het moment van solliciteren de militaire dienstplicht reeds vervuld hebben; een medische keuring en een antecedentenonderzoek maken deel uit van de selectieprocedure, een psychologisch onderzoek kan hier deel van uitmaken. Voorkeursgroepen Justitie draagt bij aan het vergroten van de werkgelegenheid voor vrouwen, gehandicapten en leden van etnische minderheden. Daarom worden zij uitdrukkelijk uitgenodigd te solliciteren. Inlichtingen Telefonische inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij de heer H. van der Vuurst, hoofd administratie, te bereiken onder telefoonnummer [076] 6521 50. Sollicitatiewijze Schriftelijke sollicitaties met volledig curriculum vitae binnen 14 dagen, onder vermelding van vacaturenummer 3 025 3957 richten aan de directeur van 'Den Hey-Acker', Postbus 4737, 4803 es Breda. Justitie: het juiste gewicht in de schaal Belangrijke maatschappij vraagt vertegenwoordigers(sters) - vast dienstverband - full- of half-time - kan ook als BIJVERDIENSTE - eigen wagen, later firmawagen - zeer goeae verdiensten. Sollicitaties 01620-53643 s (werkdagen bureeluren) A<re Van onze medewerker Sjaak Begijn Hulst - Voor tweedeklasser HW'24 helft van de competitie niet snel gen december hadden de geelhemden g< meer gespeeld. De honger naar wed| groeide met de week. De vrees dal potjes voetbal in de buurt niet afdo< scherpte vast te houden werd in het den gedeeltelijk bewaarheid. Voor het reces zetten de Hulste naren DOSKO en Taxandria met ruime cijfers opzij. Afgelopen zondag hing een ruime overwin ning opnieuw in de lucht, maar de geelhemden waren niet tref zeker genoeg en moesten met 'maar' 2-0 genoegen nemen. Is er dan toch gebrek aan scherpte? Doelman Carlo de Deckere ont kracht dit met stellige overtui- ging. Hij zegt: „De scherpte is er wel degelijk. De spelers zijn be hoorlijk fel op de bal. HVV'24 heeft de laatste wedstrijden in de winterstop weer goed voetbal laten zien met korte combinaties en snelle overschakelingen naar de aanval. Natuurlijk hebben we te lang stil gelegen, maar er is j pittig doorgetraind. Het liep zondag dan weliswaar nog niet helemaal naar wens, maar we creëerden toch veel doelkansen." HW'24, de formatie van trainer Paul Telussa, heeft ondertussen, op NOAD na, alle ploegen gehad en weet waar het staat. Ongesla gen voert de ploeg de ranglijst aan. Door het verlies van con current VOAB is de voorsprong op de achtervolgers opgelopen tot drie punten. Trainer Paul Telussa gaf onomwonden aan, dat zijn ploeg 'nu alleen nog maar gaat voor het kampioen schap'. HW'24 is dus de sterkste ploeg in deze klasse? De Deckere twij felt. „Ook VOAB heeft een hele goede ploeg. Evenals TAC/BWB. Met z'n drieën steken we boven de rest uit, maar om nu te zeg gen dat wij de sterkste en beste Postbus 598-6710 BN Ede WIE DURFT EEN UITDAGING AAN GEBO B.V. gevestigd te Ede, is een groothandel in wand- en vloertegels, douchewanden en badkamermeu- bels. In verband met de explosieve groei van onze on derneming zoeken wij op korte termijn een: die o.a. de navolgende werkzaamheden gaat uitvoeren bij onze relaties: - verzorgen van tegelwerk in de showrooms; - plaatsen van badkamermeubels en douchewanden. Voor deze uitdagende en verantwoordelijke functie den ken wij aan een sterk/energiek persoon in de leeftijd tot 30 jaar, die: - goede contactuele eigenschappen bezit; - verantwoordelijkheidsgevoel bezit; - serviceminded is; - in het bezit is vart rijbewijs BE; - minimaal ervaring heeft met een van bovenstaande werkzaamheden. GEBO B.V. biedt u voor deze functie prettige werkom standigheden in een jong en gemotiveerd team. Belo ning naar inzet en secundaire arbeidsvoorwaarden die in overeenstemming zijn met de geboden functie. N Bent u geïnteresseerd in deze functie, richt dan uw g schriftelijke sollicitatie aan dhr. M. Vos. S zijn. zijm Pror PromJ de mq ters 1 reken kere kwalitl in draaiefl met Tegei vriend speeld.J is voo: dan di moeter „Of er men w kunneif ties. selectiJ is dat i I hebber ten teg en we Carlo voetbal maar vraagd wegen: Sinds onder ge het definit doord: I de Ke; been De De waard compe Van onze handbalmedewerker Goes - De vrouwen van de Goese handbalvereniging GSC gaan de beslissende fase van de competitie in. Momen teel bezetten ze samen met Avanti de laatste plaats in de landelijke derde divisie en degradatie dreigt. Zoals de zaken er nu voor staan zal er maar één team degraderen uit deze derde divisie H, zo dat GSC alle kansen nog in eigen hand heeft. 7 ZAALHANDBAL Trainer-coach Peter Eeman is dan ook optimistisch over de kansen van zijn team. „Het zal zeker niet gemakkelijk worden, maar het moet mogelijk zijn om ons veüig te spelen. Vooral de laatste twee duels tegen het Vlis- singse Olympus en het Brabantse Avanti zuHen beslissend zijn. Avanti staat samen met ons als 'aatste'geklasseerd, zodat we in dit duel aHe mogelijkheden heb ben om ons definitief in veilig heid te spelen. Ik hoop echter dat het niet zover zal komen en dat we ons al eerder veilig spe- len. We hebben nu thuis van Mountain Stars verloren, dan uog uit tegen Olympus en als 'aatste dus thuis tegen Avanti. Als we in het volgende duel wat pmakkelijker scoren dan afge- 'open week verwacht ik dat we u°g een kans hebben. Ons pro bleem ligt duidelijk bij het sco- tend vermogen. We spelen zeker "iet slecht en krijgen ook vol doende kansen, maar we komen slecht tot treffers. Onze opbou wers komen gemiddeld aan hooguit twee of drie treffers en dat is te weinig om een stempel °P een wedstrijd te kunnen drukken. Toch zijn we vaak niet ,\V. GS derd de m| na z weds' verlo toch dat weo: Belai zijn voor belai spee aUes sfeei zijn troui zull( het

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1994 | | pagina 14