DE STEM
PERSONEEL
DRUKWERK-ADVISEUR M/V
r
De
Deel
GSC reker
Van Keulen,
Vrolijk 8c Partners
I DB STEM
bedrijfseconomisch/juridisch medewerker (v/m)
Administratief Medewerker
Allround v/m tg uur
Gebo bv
gemeente breda
Justitie
BELEIDSMEDEWERKER VAN DE AFDELING ALGEMENE ZAKEN mfcl
MEDEWERKER MILIEUZAKEN m/v
MEDEWERKER FINANCIËLE ADMINISTRATIE m/v
0RGCENTRUM
teamleider
TILBURG#
HW'24 richt zich
SERVICEMEDEWERKER
BUITENDIENST
Goese handbalclub in be
ZATERDAG 12 MAART 1994
S»«|
ASJA
Per 1 januari 1994 is, als gevolg van een totale reorganisatie van de gemeentelijke organisatie van Breda, de
dienst Stadsbeheer operationeel.
Deze dienst is ontstaan door de samenvoeging van de dienstonderdelen Civieltechniek en Parkeerbedrijf van
de voormalige dienst Openbare Werken en de sectoren Afvalstoffen, en Natuur en Landschap van de
voormalige Milieudienst.
De belangrijkste doelstelling van de dienst Stadsbeheer is:
Een integrale samenwerking van de diverse, op beheer van Openbare Ruimte, zowel boven als ondergrondse
infrastructuur gerichte werkeenheden, teneinde een optimale dienstverlening naar de burger te
bewerkstelligen. Hierbij wordt een districtsgewijze benadering gehanteerd.
De dienst Stadsbeheer is opgebouwd uit de vakdirecties: Aanleg en Onderhoud, Inrichting Openbare Ruimte,
en Beheer Bedrijven, die worden ondersteund door de stafeenheden Middelen, Communicatie en
Bestuurszaken, en Personeel en Organisatie.
Bij de stafdirectie Middelen, afdeling Economische Zaken, Planning en Control is de functie vacant van
De afdeling Economische Zaken, Planning en Control houdt zich onder meer bezig met:
adviseren inzake bedrijfseconomische en financiële aangelegenheden:
entameren, coördineren en adviseren m.b.t. processen als Kadernota, Begroting, (meerjarige)
Investeringsplanningen, voortgangsbewaking, managementrapportages en jaarrekening;
zorgdragen voor de inrichtingstructuur van de financiële administratie en de daarmee samenhangende
regelgeving, met inbegrip van de bestuurlijk-juridische aspecten en interne controle.
Uw taken zullen bestaan uit:
leveren van een bijdrage aan de werkzaamheden m.b.t. de financiële-informatievoorziening, kredietbewaking,
managementrapportage, alsmede de jaarrekening en de begroting:
(mede) opstellen van overzichten voor de kredietbewaking;
opstellen van overzichten betreffende aangevraagde c.q. verleende kredieten en de afwikkeling daarvan;
invoeren van gegevens voor de begroting;
afdoeningscontrole van begrotingswijzigingen;
leveren van een bijdrage aan het opstellen van de interne regelgeving op financieel-administratief gebied,
inclusief de bestuurlijk-juridische aspecten en interne controle;
mede beoordelen van voorstellen aan de Raad en het College van Burgemeester en Wethouders, en
overeenkomsten op fiscale en juridische aspecten. -
Functie-eisen:
afgeronde SPD/HBO (BE/EJ);
aanvullende cursussen, zoals (financieel) management;
ervaring in een soortgelijke functie.
Salaris:
De functie is gewaardeerd op schaalniveau 10, hetgeen betekent dat, afhankelijk van opleiding, leeftijd en
ervaring, een salaris geboden kan worden van maximaal 5.971,- bruto per maand.
Informatie:
Nadere inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij het afdelingshoofd, mevrouw P. van der Ham,
telefoon (076) 79 22 64.
De gemeente Breda als werkgever streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrouwen.
Ook wil de gemeente meer leden van etnische minderheidsgroepen en gehandicapten in dienst nemen.
Daarom worden leden uit deze prioriteitsgroepen die voldoen aan de gestelde eisen verzocht te solliciteren.
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen tien dagen richten aan de algemeen directeur van de dienst
Stadsbeheer, de heer C.A.M. Rijnen, Postbus 3106, 4800 DC Breda,
onder vermelding van vacaturenummer SB-9403.
Onze relatie, drukkerij De Hoog Partners B.V., is een middelgrote vellenoffsetdrukkerij in Oosterhout (N-Br). Het
bedrijf is uitgerust met een hypermoderne DTP/PrePress afdeling en een drukkerij met één-, twee- en vijfkleuren
persen waar opdrachten worden uitgevoerd voor diverse klanten bij zowel de overheid ais het bedrijfsleven.
Een kwalitatief prima produkt in combinatie met een klantgerichte aanpak, staan samen garant voor een uitstekend
resultaat. Om deze opwaartse lijn te continueren, komen wij graag in contact met kandidaten voor de functie van:
Van Keulen,
Vrolijk Partners
is dienstverlener
op het gebied van
organisatieadvies,
interim-management,
werving en selectie,
executive search en
carrièrebegeleiding.
De functie: nauw samenwerkend met de directie
en de verkoop binnendienst, legt en onderhoudt u
de commerciële contacten met nieuwe en bestaan
de klanten in uw rayon, waarbij u de zorg draagt
voor het gehele verkooptraject. Het spreekt vanzelf
dat relatiebeheer en advies een belangrijke rol
spelen. U maakt hierbij gebruik van een
geautomatiseerd klanteninformatie-systeem.
De kandidaat: is een representatieve, krachtige
persoonlijkheid tussen ca. 26 en 38 jaar, die
gewend is op uiteenlopende niveaus zelfstandig te
onderhandelen. Uw commerciële kwaliteiten zijn
prima ontwikkeld en uw opleiding ligt op MBO+-
niveau. Bovendien heeft u grafische kennis of
ervaring opgedaan. U bent woonachtig in de nabije
omgeving van Oosterhout/Breda of bereid te
verhuizen.
Wanneer u zich aangetrokken voelt tot deze
dynamische, afwisselende baan met prima arbeids
voorwaarden in een professionele en informele
organisatie, zendt dan binnen 14 dagen uw reactie
aan:
Van Keulen, Vrolijk Partners, executive search,
postbus 9693, 4801 l|f Breda, t.a.v. dhr. W. Vrolijk.
EXEC
SEARCH
Ceresstraat 35 Postbus 9693 4801 LT Breda
Tel. 076-202572 Fax. 076-202573
ivo
ter
Op grond van een afgerond organisatieonderzoek bestaat de organisatiestructuur, per 1 maart 1994, uit 3 sectoren, te weten burgerzaken, grondgebiedza
ken en middelen. Deze sectoren worden ondersteund door het stafbureau POI.
In deze nieuwe ambtelijke organisatiestructuur zijn de volgende functies vacant:
voor de sector burgerzaken
voor 19 uren per week
Algemene informatie
Tot de afdeling algemene zaken behoren onder meer de taakonderdelen: juridische zaken, openbare orde, voorlichting, welzijn, onderwijs en sport. N
deze afdeling behoren ook de afdelingen sociale zaken en bevolking tot de sector burgerzaken.
Functie-inhoud
- tarifering, verhuur, beheer en bedrijfsvoering (toezicht op gebruik, klein- en dagelijks onderhoud, leiding aan 5 beheerders) van de sporthal, 3 gymnas.1
tieklokalen en 3 welzijnsaccommodaties;
- verhuur/uitgifte veldsportaccommodaties, toezicht op gebruik en signalering onderhoud;
- subsidiëring (zowel qua advisering en beleidsontwikkeling als uitvoering) in de sportsector;
- assisteert in voorkomende gevallen op diverse taken van het welzijnsbeleid.
Functie-eisen
- opleiding op MBO-niveau;
- goede contactuele eigenschappen.
Salaris
De functie komt op basis van organieke waardering overeen met salarisniveau 7, minimaal 3.008,- en maximaal 4.099,- bruto maand bij een volledige
werkweek.
Informatie
Inlichtingen over deze functie kunnen worden verkregen bij het sectorhoofd burgerzaken dhr. Chr. Franssen, telefoon 01641-82852.
Voor de sector grondgebiedzaken
voor 24 uren per week
Algemene informatie
De functie maakt onderdeel uit van de afdeling milieu/BWT. Naast deze afdeling behoren de afdelingen wonen en werken tot de sector grondgebiedza
ken.
Functie-inhoud
- verrichten van administratief/juridische werkzaamheden (procedurele begeleiding van aanvragen, aanschrijvingen etc.);
- behulpzaam zijn in de verslaggeving in het kader van de BUGM-taken;
- het onderhouden van de uit de genoemde taken voortvloeiende contacten en het onderhouden van correspondentie;
- behulpzaam zijn bij overige op de afdeling voorkomende werkzaamheden.
Functie-eisen
- opleiding op MBO-niveau danwel op HAVO-MEAO-niveau;
- kennis van automatisering;
- goede contactuele eigenschappen.
Salaris
Waardering van de functie dient nog plaats te vinden. Vooruitlopend hierop kan inschaling plaatsvinden tussen 2.465.- (min. sal.niv. 5) en 3.723.- (max.
sal.niv. 6) bruto per maand bij een volledige werkweek.
Informatie
Inlichtingen over deze functie kunnen worden verkregen bij het hoofd van de afdeling milieu/BWT dhr. J. Cats, telefoon 01641-82852.
Voor de sector middelen
voor 19 uren per week
Algemene informatie
Tot deze afdeling behoren onder meer de taakonderdelen: interne controle van de administratievoering, managementrapportage, samenstellen rekeningen
gemeentelijke financiering en codering. Naast deze afdeling behoren ook de afdelingen financieel beleid en interne zaken tot de sector middelen.
Functie-inhoud
- voornamelijk verwerking van gegevens in de geautomatiseerde financiële administratie;
- overige voorkomende werkzaamheden op de afdeling.
Functie-eisen
- MAVO/HAVO met PDB of studerend hiervoor;
- kennis van automatisering.
Salaris
De functie komt op basis van organieke waardering overeen met salarisniveau 4, minimaal 2.364.- en maximaal (incl. uitloopperiodieken) 3.369.- bruto
per maand bij een volledige werkweek.
Informatie
Inlichtingen over deze functie kunnen worden verkregen bij het hoofd van de afdeling financiële administratie, dhr. G. Loos, telefoon 01641-82852.
Aanvullende informatie
In westelijk Noord-Brabant is een proces van gemeentelijke herindeling in gang gezet, waarin ook de positie van de gemeente Halsteren wordt betrokken,
Sollicitaties
Belangstellenden kunnen hun sollicitatiebrief binnen 10 dagen na het verschijnen van dit blad richten aan het College van Burgemeester en Wethouders
van Halsteren, postbus 8,4660 AA Halsteren.
Van onze sportmedewerker Qe
Axel - In de eerste klasse van
het regionale zaalvoetbal wa
ren deze week gelijke spelen
troef. Philippine-ABAB/NCB
eindigde in 6-6 en BVS-De
Ridder/Kiss evenals Maas-
Vervaet in 5-5.
ZAALVOETBAL
Leider Cocq stónd geen punt af.
In Hulst werd met 7-4 van Van
der Gucht gewonnen. Bonte Hert
2-Terneuzen kende 6-7 als eind
stand. In de tweede klasse slaag
de Corn Boys/Ranschaert erin
AZWZ met 7-4 te kloppen.
PHILIPPINE-ABAB/NCB 6-6 -
Pal voor tijd stond het 5-6. In de
slotseconden kwam toch de ver
diende gelijkmaker in de Sasse
sporthal op de borden. In deze
derby tussen de Philippinenaren
scoorden Tonny Goossen (4x), treffej
De Stichting Zorgcentrum Tilburg zuid kent drie locaties: verpleeg- en verzorgingstehuis ®St. Jozefzorg en de verzorgingstehuizen
Koningsvoorde en Mariëngaarde. Zorgcentrum Tilburg zuid biedt geïntegreerde ouderenzorg aan 800 bewoners en patiënten. Geïnte
greerde ouderenzorg betekent dat zorg wordt geboden op het gebied van woonzorg, chronische zorg, revalidatie en psycho-geriatrische zorg.
Aan de instelling zijn momenteel ruim 400 medewerkers verbonden. Zorgcentrum Tilburg zuid is een jonge en energieke organisatie die door
een bundeling van faciliteiten, voorzieningen en managementtaken het hoofd kan bieden aan de omvangrijke zorg- en verpleegfuncties.
AAA
TILBURG
ZUID
Binnen de sector Chronische Zorg van het verpleeghuis, bestaat de vacature voor een:
(voor 40 uur per week, eventueel is ook de mogelijkheid van 32 uur bespreekbaar). De aan te stellen
functionaris geeft, binnen de beleidskaders van de sector, mede richting aan het verpleegkundig handelen
van de afdeling. Ook participeert de teamleider in de directe patiëntenzorg. Voor deze funktie vragen wij iemand met een afgeronde
opleiding A-verpleegkundige, danwel HB0-V, aangevuld met een hogere managementopleiding. Ervaring in een leidinggevende funktie is
een vereiste. Arbeidsvoorwaarden zijn overeenkomstig de CAO-Ziekenhuiswezen. Salariëring geschiedt op basis van functieniveau 45
(FWG). Voor nadere informatie over deze functie kunt u op werkdagen tussen 13.00 en 15.00 uur, telefonisch contact opnemen met de heer
R. v.d. Dries, hoofd sector Chronische Zorg van het verpleeghuis, telefoon 013-435153. Indien u belangstelling hebt voor deze functie, dan kunt u
uw schriftelijke Sollicitatie binnen 10 dagen richten aan: Zorgcentrum Tilburg zuid, t.a.v. de heer C.A.M. Vrijsen, hoofd P 0, postbus 3066,
5003 DB Tilburg. (Wethouderslaan 9, Tilburg). De instelling kent de mogelijkheid van
kinderopvang.
MODERNE INDUSTRIESTAD
Rijksinrichting voor jongens
'Den Hey-Acker' Breda
Taken U verricht een veelheid aan
administratieve werkzaamheden: archief-
en voorraadbeheer-administratie; vervangt,
bij afwezigheid, diverse collega's op de
administratie. Functie-eisen
MAVO-4 of LEAO [beide met boekhouden
in het pakket] of Praktijk Diploma
Boekhouden: vertrouwd zijn met het werken
op een PC; grondige kennis van WP 4.1 of
hoger en Lotus 123 2.1 of hoger.
Ministerie van Justitie
Salaris minimaal f 1155,- en maximaal f 1681bruto per maand; afhankelijk van opleiding en ervaring; 8% vakantietoeslag.
Standplaats Breda. Bijzonderheden Leeftijd vanaf 20 jaar; van mannelijke sollicitanten wordt verwacht dat zij
op het moment van solliciteren de militaire dienstplicht reeds vervuld hebben; een medische keuring en een antecedentenonderzoek
maken deel uit van de selectieprocedure, een psychologisch onderzoek kan hier deel van uitmaken.
Voorkeursgroepen Justitie draagt bij aan het vergroten van de werkgelegenheid voor vrouwen, gehandicapten en leden
van etnische minderheden. Daarom worden zij uitdrukkelijk uitgenodigd te solliciteren.
Inlichtingen Telefonische inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij de heer H. van der Vuurst, hoofd administratie, te
bereiken onder telefoonnummer [076] 6521 50. Sollicitatiewijze Schriftelijke sollicitaties met volledig curriculum vitae
binnen 14 dagen, onder vermelding van vacaturenummer 3 025 3957 richten aan de directeur van 'Den Hey-Acker', Postbus 4737,
4803 es Breda. Justitie: het juiste gewicht in de schaal
Belangrijke maatschappij
vraagt
vertegenwoordigers(sters)
- vast dienstverband
- full- of half-time
- kan ook als
BIJVERDIENSTE
- eigen wagen, later
firmawagen
- zeer goeae verdiensten.
Sollicitaties 01620-53643 s
(werkdagen bureeluren)
A<re
Van onze medewerker Sjaak Begijn
Hulst - Voor tweedeklasser HW'24
helft van de competitie niet snel gen
december hadden de geelhemden g<
meer gespeeld. De honger naar wed|
groeide met de week. De vrees dal
potjes voetbal in de buurt niet afdo<
scherpte vast te houden werd in het
den gedeeltelijk bewaarheid.
Voor het reces zetten de Hulste
naren DOSKO en Taxandria met
ruime cijfers opzij. Afgelopen
zondag hing een ruime overwin
ning opnieuw in de lucht, maar
de geelhemden waren niet tref
zeker genoeg en moesten met
'maar' 2-0 genoegen nemen. Is er
dan toch gebrek aan scherpte?
Doelman Carlo de Deckere ont
kracht dit met stellige overtui-
ging. Hij zegt: „De scherpte is er
wel degelijk. De spelers zijn be
hoorlijk fel op de bal. HVV'24
heeft de laatste wedstrijden in
de winterstop weer goed voetbal
laten zien met korte combinaties
en snelle overschakelingen naar
de aanval. Natuurlijk hebben we
te lang stil gelegen, maar er is
j pittig doorgetraind. Het liep
zondag dan weliswaar nog niet
helemaal naar wens, maar we
creëerden toch veel doelkansen."
HW'24, de formatie van trainer
Paul Telussa, heeft ondertussen,
op NOAD na, alle ploegen gehad
en weet waar het staat. Ongesla
gen voert de ploeg de ranglijst
aan. Door het verlies van con
current VOAB is de voorsprong
op de achtervolgers opgelopen
tot drie punten. Trainer Paul
Telussa gaf onomwonden aan,
dat zijn ploeg 'nu alleen nog
maar gaat voor het kampioen
schap'.
HW'24 is dus de sterkste ploeg
in deze klasse? De Deckere twij
felt. „Ook VOAB heeft een hele
goede ploeg. Evenals TAC/BWB.
Met z'n drieën steken we boven
de rest uit, maar om nu te zeg
gen dat wij de sterkste en beste
Postbus 598-6710 BN Ede
WIE DURFT EEN UITDAGING AAN
GEBO B.V. gevestigd te Ede, is een groothandel in
wand- en vloertegels, douchewanden en badkamermeu-
bels. In verband met de explosieve groei van onze on
derneming zoeken wij op korte termijn een:
die o.a. de navolgende werkzaamheden gaat uitvoeren
bij onze relaties:
- verzorgen van tegelwerk in de showrooms;
- plaatsen van badkamermeubels en douchewanden.
Voor deze uitdagende en verantwoordelijke functie den
ken wij aan een sterk/energiek persoon in de leeftijd tot
30 jaar, die:
- goede contactuele eigenschappen bezit;
- verantwoordelijkheidsgevoel bezit;
- serviceminded is;
- in het bezit is vart rijbewijs BE;
- minimaal ervaring heeft met een van bovenstaande
werkzaamheden.
GEBO B.V. biedt u voor deze functie prettige werkom
standigheden in een jong en gemotiveerd team. Belo
ning naar inzet en secundaire arbeidsvoorwaarden die in
overeenstemming zijn met de geboden functie. N
Bent u geïnteresseerd in deze functie, richt dan uw g
schriftelijke sollicitatie aan dhr. M. Vos. S
zijn.
zijm
Pror
PromJ
de mq
ters 1
reken
kere
kwalitl
in
draaiefl
met
Tegei
vriend
speeld.J
is voo:
dan di
moeter
„Of er
men w
kunneif
ties.
selectiJ
is dat i I
hebber
ten teg
en we
Carlo
voetbal
maar
vraagd
wegen:
Sinds
onder
ge het
definit
doord: I
de Ke;
been
De De
waard
compe
Van onze handbalmedewerker
Goes - De vrouwen van de
Goese handbalvereniging
GSC gaan de beslissende fase
van de competitie in. Momen
teel bezetten ze samen met
Avanti de laatste plaats in de
landelijke derde divisie en
degradatie dreigt. Zoals de
zaken er nu voor staan zal er
maar één team degraderen
uit deze derde divisie H, zo
dat GSC alle kansen nog in
eigen hand heeft.
7 ZAALHANDBAL
Trainer-coach Peter Eeman is
dan ook optimistisch over de
kansen van zijn team. „Het zal
zeker niet gemakkelijk worden,
maar het moet mogelijk zijn om
ons veüig te spelen. Vooral de
laatste twee duels tegen het Vlis-
singse Olympus en het Brabantse
Avanti zuHen beslissend zijn.
Avanti staat samen met ons als
'aatste'geklasseerd, zodat we in
dit duel aHe mogelijkheden heb
ben om ons definitief in veilig
heid te spelen. Ik hoop echter
dat het niet zover zal komen en
dat we ons al eerder veilig spe-
len. We hebben nu thuis van
Mountain Stars verloren, dan
uog uit tegen Olympus en als
'aatste dus thuis tegen Avanti.
Als we in het volgende duel wat
pmakkelijker scoren dan afge-
'open week verwacht ik dat we
u°g een kans hebben. Ons pro
bleem ligt duidelijk bij het sco-
tend vermogen. We spelen zeker
"iet slecht en krijgen ook vol
doende kansen, maar we komen
slecht tot treffers. Onze opbou
wers komen gemiddeld aan
hooguit twee of drie treffers en
dat is te weinig om een stempel
°P een wedstrijd te kunnen
drukken. Toch zijn we vaak niet
,\V.
GS
derd
de m|
na z
weds'
verlo
toch
dat
weo:
Belai
zijn
voor
belai
spee
aUes
sfeei
zijn
troui
zull(
het