|t ook? DE STEM lions o Serie op het lijf van Joris Lutz M UIT GIDS GO VCRV brengt 'Tegen wil en dank' als opvolger van 'Ha die Pa' Sp"3 Elton John presenteert Engels muziekspektakel ;Ik zou me zelf als all-rounder omschrijven' Kröller-Müller toont zijn hele collectie I Buikcorrectie smetische Ingrepen tensen over de vloef- Grensleven in Oostenrijkse documentaire 1994 7 blidcorrecties jiscorrectles Facelift, rimpelverwijdering I Borstvergroting |(zoutwatergevulde protheses) iSorstverkleining 1 Vet blijvend wegnemen' s^eiQ maakt deel uit van je lichaam en daarom moetje letten op je lichamelijke conditie." Valerie Masterson, sopraan Gids Beenwandcorrectie 3etaling al vanaf 80.- per maand Dagopname mogelijk pTj binnen twee weken. ■3 (ook s'avonds en in het weekend' ja' Maarten van de Rakt Je nieuwe komische NCR V-reeks 'Tegen wil en dank' is 0 amusante botsing van twee werelden. Een klassen- •njd tussen buren in het klein. Een voorbeeldje: de yup |ilip protesteert op hooghartige toon tegen zijn vrouw iat-ie 'buitengewoon teleurgesteld is in haar arbeidsmo- ial'. terwijl de zweverige buurvrouw bazelt over 'de seridiaan van Venus die dwars door het derde huis iaat Q.:r- 5 '3 0 5 n a E ,2' j o o E .3 *I§I«=S K 2 2 g. 111 at u n Ti v 5lSüf| 1* 'ff o n O rt ft> 2 n De Polytechnische faculteit (PTF), met haar voltijd- en deeltijd opleidingen, maakt onderdeel uit van de Hogeschool West-Brabant Binrten de acht oplei dingen van de PTF is verdere differentiatie mogelijk. Het onderwijs is op gebouwd uit modulen De studenten wonden intensief begeleid. Stages in het buitenland zijn mbgelijk. Sportvoorzieningen en actieve studenten- verenigingen lijn volop aanwezig ['anten en kranten. Itgen wil en dank' is de erfenis sn de populaire reeks 'Ha die ij. Die NCRV-comedy draaide g vader en zoon Hoogendijk, sspeeld door Luc en Joris Lutz. jjidat Luc geen trek had in een srvolg en liever andere dingen doen, kwam er een einde 3 deze serie. De beide Lutzen betrokken bij de opvolger, giior als schrijver en junior als [teur/schrijver. Acteur Huub ipel tekent voor de regie. ,!e hebben nadrukkelijk ge- jcht naar een serie waarin Joris iter een plek kon krijgen", ver- slaart eindredacteur Renske Popken. Joris Lutz belandde in 190 bij toeval in tv-land. Vader ïiz droeg hem voor als tegen- speler in 'Ha, die Pa', nadat een «Mocht naar een geschikte te- pspeler op niks was uitgelo- pen. Zo kon Joris Lutz zijn na- suilijke talenten tonen. De nieuwe NCRV-comedy is ge teerd op het Engelse 'Square Deal', geschreven door Richard tamanney. „De eerste acht af leveringen van de dertiendelige seks zijn bewerkingen van het fotse script. Het schrijversduo toVorstenbosch en Guus Vleu gel heeft ze vertaald en bewerkt. De volgende vijf zijn oorspron- :k Nederlands, van de hand Luc en Joris Lutz en Peter |Mhuis." ,Dat hebben we zo gedaan, om dat 'Square Deal' op Engelse situaties is gericht en naar een aironding toe. is geschreven. Wij willen proberen nog een volgen serie te maken", zet Renske Popken uiteen... „Bij de NCRV itaat het Nederlandse cultuur goed hoog in het vaandel. Wij lebben de voorkeur voor oor spronkelijk Nederlands werk." Een man en een vrouw aan beide tijden van de Oostenrijks-Tsje- thische grens in de winter van 1992. Over hen, Sepp en Paula, gaat de documentaire 'Mit Ver last ist zu rechnen' van de Oos tenrijkse regisseur Ulrich Seidl, die de VPRO zondagavond uit- tendt. Aan de Oostenrijkse kant woont Eepp Paur. Zijn vrouw is een jaar geleden gestorven. Regel matig tuurt hij door zijn verre- pjker naar de andere kant van p grens, 'waar de vrouwen goedkoop te krijgen zijn'. In Tsjechië leeft de weduwe Paula Hutterovd met haar honden in to klein huis, zonder stromend Water. legisseur Seidl portretteert met eel liefde, humor en aandacht TOr details het leven aan de s tussen Oostenrijk en Tsje- eitie, waar het socialisme plaats maakt voor het kapitalisme. Mit Verlust ist zo rechnen', zon- 9-Nederland 3, 21.21 uur 'Tegen wil en dank' draait om de bewoners van twee naast elkaar gelegen huizen. Twee heel ver schillende maatschappelijke la gen komen met elkaar in aanra king. Een jong echtpaar met een hoog yup-gehalte neemt zijn in trek in een pas gerenoveerd pand. De buren zijn uit een an der hout gesneden: socio's en orthodoxe vegetariërs die zijn blijven hangen in de jaren zestig. Zij bewonen hun huis met een in de wereld teleurgestelde huisge noot. Gedrieën maken ze bij tijd en wijle muziek. De arrogante Philip (Hugo Hae nen), een projectontwikkelaar, heeft een beperkt blikveld: rap carrière maken. Barbara (Irma Hartog) is zijn naïeve vrouw, die tegen hem opkijkt. Als zij in contact komt met Rik (Joris Lutz) gaat er een wereld voor haar open. De onafhankelijkheid lonkt. Het ideaal van Rik is voor z'n 25ste beroemd te zijn als schrijver of als zanger. De tijd begint voor hem knap te drin gen. Hanna (Dorijn Curvers) en Willem (Maarten Wansink) bele ven de nodige kosmische erva ringen. Een gezonde en verant woorde levenswijze is Hanna's obsessie. Gasten worden getrak teerd op eikeltjeskoffie en lin- zenpannekoek. In de eerste aflevering, maan dagavond op Nederland 1, komt Rik twee keer letterlijk in aan varing met zijn nieuwe buren. Eerst loopt Philip hem onderste boven, daarna rijdt Barbara hem van zijn brommertje af. Hij sluit een deal met haar om het leed te stelpen. Philip heeft het niet zo begrepen op die overeenkomst. Dijenkletser Over het resultaat is Huub Sta pel, die na een vrij bescheiden regie-bijdrage aan 'Sjans' nu in z'n uppie tekende voor de regie, in zijn nopjes, „Het regisseren is me goed bevallen. Ze zeggen dat. je blij moet zijn met zeventig' procent tevredenheid. Nou, dat hebben we zeker gehaald." Hij tekent erbij aan dat 'Tegen wil en dank' moeilijk in een hokje te stoppen is. „Een echte comedy is het eigenlijk niet, maar hoe we het wel moeten noemen, daar zijn we niet uitge komen. Het is geen dijenkletser. We zijn er niet op uit om mensen te laten lachen, gieren, brullen." Twee elementen uit 'Tegen wil en dank' zijn een beetje echt: de huizen en de lach. De woningen zijn te vinden in Hilversum, die met instemming van de bewo ners onder handen zijn genomen. Deze panden vormden het uit gangspunt bij het ontwerp van de studio-interieurs. Buitenkant en binnenkant lopen logisch in elkaar over. De lach is 'pseudo- live', niet ingeblikt en niet opge nomen tijdens de opnames, maar bij een vertoning van de afleve ringen in een bioscoopje te Naarden. 'Tegen wil en dank', maandaga vond, Nederland 1, 21.53 uur iw- mternationale groep aan- X Meat Loaf krijgt in het Iciai ™exandra Palace een spe- I award voor de best ver- Iw. single en de best ver late cd van 1993. Andere winnaars zijn Lenny Kravitz (beste internationale so lo-artiest), Sting (beste Britse mannelijke artiest), Dina Carroll (beste Britse vrouwelijke artiest) en Stereo MC's (Beste Britse al bum). Ook John McCarthy en Jill Morrell zijn van de partij. En er zijn felicitaties voor Van Mor rison. De zanger treedt ook op en zingt 'See me through', 'Have I told you lately' en 'Gloria'. j^g-Sv &T» De hoofdrolspelers van 'Tegen wil en dank'. Achterste rij: Hugo Haenen als Philip, Joris Lutz als Rik en Maarten Wansink al.i Willem. Zittend: Irma Hartog als Barbara en Dorijn Curvers als Hanna. foto ncrv "an onze rtv-redactie JjTLs brengt een registratie van de Britse muziekonderschei- The Brit Awards, die op 14 februari plaatshad in het Alexandra Palace in Londen. De presentatie is in handen van Pon John. Tijdens het Brit Awards-spektakel, de belangrijk- P ®uzikale onderscheiding in Engeland, krijgt de zangeres tobrielle een award als belangrijkste Britse nieuwkomer. Tori Amos zal haar aankondigen. beste internationale nieuw- ®er is volgens de jury Bjork, Stotroduceerd door Kylie Mino- SUe- Elton John en Ru Paul ondigen het optreden aan van pet Shop Boys en Seal leidt n optreden in van M. People, e beste Britse dance act. Zo is KiVr.een taak weggelegd voor I) 1 "ee die Crowded House als The Brit Awards, RTL5, 20.35 uur vanavond. Lucas Vis dirigeert 'Falstaff' bij Opera Zuid Door onze redacteur Camiel Hamans „Vanwege mijn ervaring met gecompliceerde partitu ren, vermoed ik heeft Opera Zuid me gevraagd Verdi's 'Falstaff' te dirigeren." Lu cas Vis, nu chef-dirigent bij het Noordhollands Philhar- monisch Orkest te Haarlem en eertijds verbonden aan het Nederlands Ballet Or kest en daarna aan Het Bra bants Orkest, reageert enigszins vermoeid als hij naar aanleiding van de ko mende première van Verdi's zwanezang opnieuw gecon fronteerd wordt met het vooroordeel dat hij eerder bekend is als specialist in modern werk dan in opera's en zeker in die van Verdi. „Dat ik het moet hebben van eigentijdse muziek achtervolgt me al jaren. De Volkskrant had eens de kop: 'Lucas Vis onmis baar voor hedendaagse mu ziek.' Mijn zwager uit Cadier en Keer, die het stuk eerder gezien had dan ik, belde me in alle vroegte ervoor uit mijn bed. Toen was ik erg blij met het compliment, nu werkt het enigszins tegen me." „Ik beperk me niet tot premiè res van tijdgenoten. Tien jaar lang heb ik bijvoorbeeld de Carnavalsconcerten van het Limburgs Symfonie Orkest ge dirigeerd. Opera doe ik even eens met regelmaat en al vanaf het begin van mijn loopbaan. Bij de oude Nederlandse Opera Stichting Mozarts 'Ent- führung'. In de Stopera 'But terfly'. In de Scala en in Am sterdam Maderna's 'Satyricon'. Ik heb de eer gehad bij de opening van het Muziektheater te mogen dirigeren. 'Ithaka' van Otto Ketting stond op het programma. 'Naima' van Loe- vendie, 'Faust' van Busoni. Maar ook een 'Weihnachtsora- torium' staat op mijn repertoi re. Die heb ik vorig jaar ben nog gedaan in Noorwegen. In Haarlem ligt, vanwege de be perkingen van het orkest, het accent op de 20e én op de 18e eeuw. Voor het grote romanti sche symfonische aanbod is on ze strijkersbezetting te klein." „Zelf zou ik me eerder als all- rounder omschrijven. Bruno Maderna, mijn leermeester die als componist natuurlijk een aanvoerder van de avant-garde was, heeft me in die zin opge voed, hoewel ik natuurlijk bij hem terecht kwam omdat hij als een autoriteit gold op het gebied van moderne muziek." „Ik weet niet waarom de direc tie van Opera Zuid me ge- Lucas Vis vraagd heeft. Maar het zou me niet verbazen als het was van wege mijn ervaring met com plexe partituren. En daarnaast natuurlijk omdat ik toch vol doende opera heb gedaan en vanwege het feit dat het orekst me accepteert. Dat laatste moet je ook niet uitvlakken. Samen werking tussen orkest en diri gent is essentieel." Gecompliceerd „'Falstaff' is een uitermate ge compliceerd en betrekkelijk weinig uitgevoerd stuk. Het is volstrekt verschillend van de andere Verdi opera's. Geen groot drama met uitgesponnen lyriek, maar een komedie met een volstrekt ander muzikaal karakter. Het is ook van decen nia na drama's als 'Don Carlos', 'Simone Boccanegra', 'La Tra- viatia' of 'Rigoletto'." „'Falstaff' is een moeilijke par tituur, waarvoor je erg veel repetitietijd nodig hebt en die het moet hebben van een uit stekend koor, goede solisten en een bedreven orkest. Voor dat soort ingewikkelde klussen schijn ik de aangewezen man te zijn. En ik vind het nog leuk ook. Ik heb niet zo veel Verdi gedaan, maar ik vind het ver rukkelijk om me in iets te ver diepen dat ik nog nooit onder handen gehad heb." „Mijn voorbereiding op zo'n 'Falstaff' wijkt in wezen niet af van die op welk ander werk dan ook. Of het nu gaat om een modern stuk of om een Haydn- symfonie. Ik begin gewoon de partituur te lezen. Net alsof het een boek is. Voor buitenstaan ders lijkt dat iets heel ingewik- FOTO JOY MEBUS kelds. Dat is het niet. Ik ben erin gespecialiseerd, zoals een ander in statistieken. Die ziet in een oogopslag wat daarin uitgedrukt wordt. Dat kan ik weer niet." Systeem „Je leest natuurlijk bij zo'n eerste kennismaking niet alles. De kunst is te weten waar je op moet letten. Maar dat is bij een krant niet anders. Daar sla je op de voorpagina ook de prijs van de losse verkoop, de naam van de hoofdredacteur, de wer vingsbon voor nieuwe abon nees, de vestigingsplaatsen van de bijkantoren en dat soort za ken over. Je ogen gaan over zo'n voorpagina en halen het essentiële eruit. Met een parti tuur precies zo. Het is geen onordelijke verzameling van als maar balken, strepen en vlek jes, Je kent het systeem en haalt het belangrijke eruit. De sleutels en de drie mollen aan het begin, zie je een keer. Dat is genoeg." „Terwijl ik lees probeer ik me meteen voor te stellen hoe het klinkt. Bij sommige passages wil ik echter de klank fysiek voelen. Dat doe ik in fase twee. Dan ga ik aan de vleugel zitten. Ik ben echter geen pianist, dus de hele partituut doorspelen, daar begin ik niet aan. Een aantal harmonieën, daar be perk ik me toe." Beluisteren „Er is ook nog een derde fase en daarin ligt het verschil tus sen nieuwe en oudere muziek. Dat is die van het beluisteren van interpretaties door ande ren. Ik doe dat mondjesmaat en nooit voor ik me zelf een beeld van het werk gevormd heb. Het komt door mijn conservato- riumtijd dat ik het zo doe. Mijn leraar toen, Jaap Spaander man, verbood je uitdrukkelijk naar opnames van een stuk te luisteren zo lang je hetzelf in studie had. Op een gegeven mo ment vond hij dat je ver genoeg was en dan gaf hij je toestem ming de platen te draaien. Tot die tijd had er geen noot ge klonken van het stuk. Tijdens de les zat hij met de partituur. Ik stond voor hem en dirigeerde het werk uit het hoofd. Drie kwartier doodse stilte. Hooguit het omslaan van zijn pagina's hoorde je." Geheel „Bij opera komt er dan nog een volgend stadium. Overleg met de regisseur. Ieder heeft zijn eigen voorstellingsbeeld en vanuit die twee idealen probeer je bij te sturen tot je een geza menlijk idee hebt. Niet per pas sage of per punt, maar voor het hele stuk. Zoveel anders als bij het werken met solisten is dat niet. Een pianist die je moet begeleiden, komt net zo met een eigen interpretatie en die kan behoorlijk afwijken van wat jezelf denkt. Daarvan pro beer je ook samen een geheel te maken." „Het verschil tussen eigentijdse muziek en zo'n 'Falstaff' zit hem in wezen alleen in fase drie. 'Falstaff' is uitgevoerd door de groten van het vak. Daarvan kun je de opnames beluisteren en je kunt je eigen opvatting afzetten tegen die van de anderen. Bij 'Ithaka' kon dat natuurlijk niet. Maar dat derde stadium is voor mij, de lessen van Spaanderman in dachtig, niet essentieel en daar om voel ik me nauwelijks een specialist in het moderne werk." „Mijn omgeving ziet me even min zo. Mijn buren in Olland, een vlekje in Oostbrabant, be schouwen me als muzikant. Voor hun is het feit dat ik het plaatselijke koor leid, als gast- dirigent voor de beroemde fan- afare van Sint Oedenrode sta en mijn partijtje meeblaas als tubaïst in de Ollandse harmo nie bepalender voor wat ik ben dan een 'Satyricon' in het mek- ka van de opera, de Scala in Milaan. Ik ben het niet me ze oneens." Opera Zuid met 'Falstaff' van Giuseppe Verdi, vanavond in het Theater aan het Vrijthof in Maas tricht, 1 maart in de schouwburg in Tilburg en 15 maart in Stads schouwburg Concordia in Breda. Otterlo - Een zeer groot deel van de totale collectie van het Rijksmuseum Kröller-Müller in Otterlo is tot en met 5 juni in het museum te zien. Deze dagen wordt begonnen met een ingrijpende verbouwing van het grote depot. Daarom is besloten de daar opgeslagen collectie voor één keer in zijn geheel te presenteren onder de titel 'Depot op Zaal, schilderijen van A tot Z'. De schilderijen worden tussen de bestaande schilderijenopstel ling (Van Gogh, Mondriaan) opgehangen. Vanwege de omvang van de collectie is ervoor gekozen de schilderijen alfabetisch naar kunstenaar in rijen onder elkaar te hangen. De verbouwing van het depot van Rijksmuseum Kröller-Müller is nodig om te voldoen aan het Deltaplan voor Cultuurbehoud dat in 1990 door de minister van WVC werd gepresenteerd. Inmiddels zijn een noodatelier, een loods en een depot voor sculptuur gebouwd. ZATERDAG FILMS GOES -Grand Theater 14 u. Aladdin. 19 en 21.30 u. Mrs. Doubtfire. HULST - De Koning van Engeland 14, 19.30 en 22 u. Mrs. Doubtfire. 19.30 en 22 u. Demolition man. 14, 19.30 en 22 u. Free Willy. 19.30 en 22 u. Tombstone. 22 u. Heaven and earth. 19.30 u. Undercover blues. 14 u. Aladdin. OOSTBURG - Ledeltheater 14.30 en 20 u. Beethoven's 2nd. TERNEUZEN - Luxortheater 20 u. The Addams Family values. VLISSINGEN - Alhambra 1 14, 19 en 21.30 u. Mrs. Doubtfire. - Alhambra 2 14, 19 en 21.30 u. Free Willy. - Alhambra 3 14 u. Witches. 19 en 21.30 u. Three musketeers. - Alhambra 4 14 u. Aladdin. 19 u. Demolition man. 21.30 u. The house of the spirits. BERGEN OP ZOOM j-Cinem'actueel 1-2-3 - Cinem'actueel 1-2-3 14, 18.45 en 21.30 u. Mrs. Doubtfi re. 18.45 u. Sleepless in Seattle. 14, 18.45 en 21.30 u. The three musketeers. 14 u. Aladdin (Ned. Versie). 21.30 u. Demolition man. -Roxy 1 - 14, 18.45 en 21.30 u. Free Willy. - Roxy 2 - 14 u. Aladdin. 18.45 u. The Addams Family 2. 21.30 u. Undercover blues. ANTWERPEN - Metropolis Zaal 1 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Undercover Blues. Zaal 2 - 14.30 en 17 u. Aladdin. 20 en 22.30 u. Little Buddha. Zaal 3 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Heaven and earth. Zaal 4 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Demolition man. Zaal 5 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Free Willy. Zaal 6 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Mrs. Doubtfire. Zaal 7 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. The 3 musketeers. Zaal 8 - 14.30, 17, 20 u. Jurassic Park. 22.30 u. Stalingrad. Zaal 9 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. The piano. Zaal 10 - 14.30 en 17 u. Addams Family Values. 20 en 22.30 u. The crush. Zaal 11 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. A perfect world. Zaal 12 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Son of the pink panther. Zaal 13 - 14.30 en 17 u. Aladdin. 20 en 22.30 u. The fugitive. Zaal 14 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Robin Hood: Men in tights. Zaal 15 - 14.30, 17 en 20 u. Beet hoven II. 22.30 u. Rising sun. Zaal 16 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Cool runnings. Zaal 17 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Mr. Jones. Zaal 18 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Stricking distance. Zaal 19 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Remains of the day. Zaal 20 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. The real McCoy. Zaal 21 - 14.30 en 17 u. Hocus pocus. I 20 en 22.30 u. Kika. Zaal 22 - 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Tombstone. BRUGGE - Kennedy Komplex 14.30, 20 en 22.30 u. Mrs. Doubtfi re. 22.30 u. Tombstone. 14.30, 20 en 22.30 u. Free Willy. 14.30 en 20 u. The snapper. 20 u. Heaven and earth. 14.30 u. Aladdin (Ned. versie). 22.30 u. The piano. GENT - Decascoop 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Remains of the day. 14.30, 17 en 20 u. Cool Runnings. 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Tombsto ne. 14.30, 17 en 22.30 u. Son of the pink panther. 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Free Willy. 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Mrs. Doubtfire. 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Striking distance. 14.30, 17, 20 en 22.30 u. The three musketeers. I 14.30, 17, 20 en 22.30 u. The real i McCoy. 17, 20 en 22.30 u. Undercover blues. 20 en 22.30 u. Heaven Earth. 20 en 22.30 u. Mr. Jones. 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Demoli tion man. 20 u. A perfect world. 14.30 en 17 u. Aladdin (Ned. ver sie). KNOKKE - Beverly Screens 15, 17.30, 20 en 22.30 u. Mrs. Doubtfire. 15, 17.30, 20 en 22.30 u. Free willy. 15, 17.30, 20 en 22.30 u. The three musketeers. 17.30, 20 en 22.30 u. Mr. Jones. 15 u. Aladdin. THEATER HULST -Den Dullaert - 14 u. 'De wondere jas van de contrabas', door Thea ter Pepijn. ZONDAG FILMS GOES -Grand Theater 14 u. Aladdin. 19 en 21.30 u. Mrs. Doubtfire. HULST - De Koning van Engeland 13.45, 16.15, 19 en 21.30 u. Mrs. Doubtfire. 13.45, 16.15, 19 en 21.30 u. Demo lition man. 13.45, 16.15, 19 en 21.30 u. Free Willy. 19 en 21.30 u. Tombstone. 21.30 u. Heaven and earth. 13.45, 16.15 en 19 u. Undercover blues. 13.45 en 16.15 u. Aladdin. OOSTBURG - Ledeltheater 14.30 en 20 u. Beethoven's 2nd. t TERNEUZEN - Luxortheater 14 en 20 u. The Addams Family values. VLISSINGEN - Alhambra 1 14, 19 en 21.30 u. Mrs. Doubtfire. - Alhambra 2 14, 19 en 21.30 u. Free Willy. - Alhambra 3 14, 19 en 21.30 u. Three muske teers. - Alhambra 4 14 u. Aladdin. 19 u. Demolition man. 21.30 u. The house of the spirits. BERGEN OP ZOOM - Cinem'actueel 1-2-3 13.45, 16.15, 18.45 en 21.30 u. Mrs. Doubtfire. 18.45 u. Sleepless in Seattle. 14, 16.15, 18.45 en 21.30 u. The three musketeers. 14 u. Aladdin (Ned. Versie). 16.15 en 21.30 u. Deuioi.'',v" -nan. - Roxy 1 - 14, 16.30 en 2o Free Willy. - Roxy 2 - 14 u. Aladdin. 16.30 en 20.15 u. Undercover blues. ANTWERPEN - Metropolis Zie zaterdag. BRUGGE - Kennedy Komplex 14.30, 17.15, 20 en 22.30 u. Mrs. Doubtfire. 17.15 en 22.30 u. Tombstone. 14.30, 17.15, 20 en 22.30 u. Free Willy. 14.30 en 20 u. The snapper. 20 u. Heaven and eartn. 14.30 u. Aladdin (Ned. versie). 17.15 en 22.30 u. The piano. GENT - Decascoop 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Remains of the day. 14.30, 17 en 20 u. Cool Runnings. 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Tombsto ne. 14.30, 17 en 22.30 u. Son of the pink panther. 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Free Willy. 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Mrs. Doubtfire. 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Striking distance. 14.30, 17, 20 en 22.30 u. The three musketeers. 14.30, 17, 20 en 22.30 u. The real McCoy. 17, 20 en 22.30 u. Undercover blues. 20 en 22.30 u. Heaven Earth. 20 en 22.30 u. Mr. Jones. 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Demoli tion man. 20 u. A perfect world. 14.30 en 17 u. Aladdin (Ned. ver sie). KNOKKE - Beverly Screens 15, 17.30, 20 en 22.30 u. Mrs. Doubtfire. 15, 17.30, 20 en 22.30 u. Free willy. 15, 17.30, 20 en 22.30 u. The three musketeers. 17.30, 20 en 22.30 u. Mr. Jones. 15 u. Aladdin. i Scene uit 'Demolition Man'. FOTO ANDREW COOPER

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1994 | | pagina 45