Hitlijsten sluiten vrede op Radio 3 UIT GIDS UIT gids Veronica is al over de schok heen Ongrijpbare muziek 'uit Portugese hart' Escort Breda Kleintje Pakistaanse schilder voert lange strijd in het land van Rembrandt Eurosport en Sportnet vanaf maandag samen M/V D 'Laat zendverbod in de zomer vallen en niet in de winter' Madredeus treedt op in Amsterdam D2 93 X 66 Voor dame of bi-jongen 076-226258. Met spoed dame gevraagd Een plaatsen: resultaten boeken. g Terneuzense :t een Boys\ eede elftal, al speelt eede klas KNVB. rdt verwacht dat hij/zij n het tweede elftal al per week de training tweede selectie. innen bij de voorzitter, (tel. 01150-97503). ichten aan het bestuur eniging Terneuzense 4530 AG Terneuzen. de grootste gemeente van eente behoren, naast Ter- Sluiskil, Zaamslag en een et ingang van I januari I992 it de sectoren Financiën en wikkeling en beheer. Maat- or Personeel, Informatie en nisatie wordt onder andere jkere en efficiëntere organi- oordelijkheid zoveel moge- te leggen. Bij de gemeente estuurszaken kan voor de duur AAER 0393) TIE inistratie wordt belast met de e ten behoeve van één of meer den; ijd, opleiding en ervaring. TIE op basis van een af te sluiten eentelijke overheid gebruikelijke sing. ent de functie kunnen worden bij de chef sectie Financiën, de ose, tel. 01150-75301. itaties dienen uiterlijk 10 maart 3 te zijn ingeleverd. Uw sollicitatie- ief kunt U onder vermelding van et vacaturenummer richten aan het college van Burgemeester en Wethouders van Terneuzen, Postbus 35, 4530 AA TERNEUZEN. INEUZEN tel Les Artistes" haar het Churchillhotel te tot teen verzorgd te igename omgeving, tijd en aandacht aan merken zoals Babor, i één of meerdere és" u te bieden heeft, anken, sauna, diverse aamsbehandelingen, verzorgde dag- en onze exclusieve making van aantrek- licatessen. Neemt u iblijvend kontakt op informeren over de j.ty"-mogelijk-heden e bieden hebben. TERNEUZEN 50 - 95708 DE STEM Bugi wil 1000 werken terug Van onze redacteur Hans Rooseboom Breda - De Bredase kun stenaar Mohammed Bugi probeert al bijna vier jaar duizend van zijn schilde rijen uit Pakistan naar Ne derland te krijgen. „Hoe langer het duurt, hoe meer van mijn werken staan weg te rotten", aldus de in Pakistan geboren kunste naar. Bugi exposeert momenteel sur realistische schilderijen in gale rie VormVast in Breda. Ondanks deze expositie is Bugi verre van tevreden. Sterker nog: sinds hij in Breda woont, is het alleen maar slecht met hem gegaan, vindt hij zelf. Bugi's verhaal is een verhaal vol klachten. „Ik hoefde niet weg uit Pakistan. Het ging heel goed met mij", vertelt Mohammed Bugi. „Ik was een bekend kunstenaar. Ik was art director van acht bedrij ven. Maar ik werd verliefd op een Nederlands meisje, en ik wilde heel graag naar Neder land. Het land van de grote meesters. Al voordat ik hier ooit was geweest hield ik al van Ne derland, van de Nederlandse ge schiedenis. Jeroen Bosch, Rem brandt, Van Gogh, De Kooning". Toen Bugi eenmaal in Nederland woonde, probeerde hij direct zijn werk, dat hij in Pakistan had achtergelaten, te laten overko men. Hij had immers geen bron van inkomsten en hoopte van de verkoop van zijn werk te kunnen leven. De schilderijen vormen in zekere zijn kapitaal. „Ongeveer duizend schilderijen had ik opgeslagen. Die wilde ik hier hebben. Tot nu toe is dat niet gelukt. Ik heb een ellendige strijd met de Nederlandse bu reaucratie achter de rug. En in tussen gebeurt er een ramp met mijn schilderijen. Die staan langzaam weg te rotten in het huis van mijn tante in Karachi. Ze worden opgegeten door de wormen. Elke keer als ik naar Pakistan bel hoor ik hoeveel meer er beschadigd zijn". Koningin De schilderijen zelf ophalen kan Bugi niet. „Ik heb hulp nodig. In eerste instantie was het Rijks museum voor Volkenkunde in Leiden geïnteresseerd. Want ik schilderde anthropologische the ma's. Maar ik hoorde er niets meer van. De Pakistaanse am bassade: niets. Het ministerie van WVC: niets. Ik heb zelfs een brief aan koningin Beatrix ge schreven. Verschillende Kamer leden benaderde ik tijdens de hockeywedstrijd Nederland-Pa- kistan. We spelen hockey met elkaar, zei ik. Dan moet er voor mij toch ook iets kunnen. Maar niets". Ondertussen verkommerde Bugi. Hij was inmiddels getrouwd en had een kindje. Niemand luister de naar zijn problemen, zegt hij, ook de kunstenaarsvereniging BOA niet. „Ik ben in Breda in een fabriek gaan werken, zwaar lichamelijk werk. Trucks uitla den, steenwol-verpakkingen. Ik heb eerst mijn knie beschadigd, en later mijn rug. Ik loop nu al maanden bij de fysiotherapeut. Ik kan geen 20 minuten in een stoel zitten, mijn handschrift is verwoest, en eigenlijk kan ik ook niet schilderen". Noodlot Desondanks is Bugi blijven doorschilderen. Nu in surrea listische richting. Werk van hem is in consignatie bij StiMa kunstbemiddeling in Breda. Via StiMa wordt zijn werk verhuurd en geëxposeerd, zoals nu bij Vor mVast. Een kunstenaar moet kennelijk strijd leveren, zegt Bugi. „Vijf tien jaar geleden heb ik het be sluit genomen dat ik kunstenaar wilde zijn, wetend wat me te wachten stond. Ik houd mij aan dat besluit. Het noodlot .bracht mij naar Nederland. Maar Ne derland is geen fijn land voor kunstenaars. Kunstenaars wor den hier niet gewaardeerd. Jeroen Bosch, Rembrandt, Van Gogh, De Kooning, men wilde ze hier niet". Bugi heeft een aantal grote wen sen. „Ten eerste wil ik mijn werk terug. En verder wil ik in Paki stan, in Lahore, een faculteit voor schilderkunst stichten met de naam Vincent van Gogh, en een ets- en graveerfaculteit met de naam Rembrandt. Omdat ik de grote Nederlandse kunste naars ondanks alles wil eren. Er is momenteel in heel Pakistan, met honderd miljoen inwoners, maar één kunstakademie". De tentoonstelling van Moham med Bugi in galerie Vormvast, in samenwerking met StiMa, is nog t/m 17 maart te zien aan de Liesbo- slaan 291 in Breda. Mohammed Bugi: „Nederland is geen fijn land voor kunstenaars" Joop van der Reijden: 10 miljoen paraat FOTO ANP Van onze rtv-redactie Hilversum - Veronica wacht af. De eerste paniek is weg, de piratenvlag bungelt niet meer halfstok maar is al een stuk de mast ingeklommen. Optimisme gloort. Veronica vertrouwt nu op begrip van haar scherprechter: het Com missariaat voor de Media. Zeven weken uit alle ethers van wege geflirt met Véronique (voorloper van RTL4), dan kan niet waar zijn. En als het waar is, Heer, laat het dan in de zomer gebeuren, want dan a) kijkt geen hond b) kunnen de mede werkers massaal op vakantie gaan en c) kunnen zij rustig werken aan de veel belangrijker winterprogrammering. De omroep snakt ondertussen naar rust en heeft daarom spreekverboden uitgevaardigd. Niemand van de eens zo praat grage top is te spreken. Ook de inmiddels afgevoerde leiders van het eerste uur houden wijselijk de kiezen op elkaar. Het bordje met 'Keep Rob Out' is er niet meer, evenmin als de parkeer plaats voor de Maserati van de Godfather van Veronica. Out is heengezonden door de omroep die door hem werd groot ge maakt. Het kan verkeren. Maar tegelijk, en dat is een van de wonderen van Veronica, is hij nog steeds daar een gewaardeerd adviseur. De geschiedenis is overbekend. Wegens collaboratie met de vij and (de commerciële televisie zender Véronique, later omge doopt tot RTL4) wacht Veronica een unieke straf: zeven weken uit de ether. Geen televisie en geen radio in die tijd, en ook geen bijbehorende tien miljoen aan uurbedragen van de over heid. De straf is nog niet onher roepelijk. De Raad van State zal binnen drie tot twaalf maanden uitspraak doen. Dan moet het Commissariaat voor de Media beslissen: genade, of recht. Of iets daartussen. Soap Het verhaal zelf is een soap geworden die nu al drie jaar draait. Intriges, illegale hulp met geld en advies aan een commer ciële concurrent, gesjoemel met de wet, veel vertoon van veront waardiging, boekdelen vol juri disch verweer. Dan een unieke straf die verbijstert door zijn zwaarte, gevolgd, twee jaar la ter, door een uitspraak van het Luxemburgse Hof dat het Com missariaat gelijk geeft. En tenslotte de uramatische fi nale: het heensturen in diverse fasen van Rob Out, zijn compaan Lex Harding, voorzitter en des tijds piratenadvocaat mr. Wout Bordewijk (woont nu in Miami) en de rel met het financiële brein van dit alles: Peter de Jager die een oprotpremie eist van enkele miljoenen. In die laatste aflevering (wordt vervolgd) heeft voorzitter Joop van de Reijden inmiddels gezegd dat hij tien miljoen cash zo uit het handje wil geven aan het Commissariaat, te besteden aan de ganse omroep. Ook zijn er emotionele argumenten op tafel gelegd: de boosdoeners zijn weg gestuurd en de rest van Veronica wist van toeten noch blazen. Indien De enige spreekbuis is radiodi recteur Hans van der Veen. Hij herhaalt snel even de argumen ten en gaat dan over tot de realiteit. „Als, indien, ik zeg niet dat het zo is,1 ik geloof er niet in, maar als Veronica veroordeeld mocht worden tot zeven weken zendverbod, dan hopen wij dat dit in de zomer zal gebeuren en niet in de winter." Niet uitko men in de winter betekent voor Veronica een ramp, een doods- klap, maar in de zomer is er niet veel aan de hand. De aflaat van tien miljoen, door 'voorzitter Van der Reijden aan geboden, daar zit Veronica niet mee, zegt Van der Veen. „Die kunnen we vlot betalen. We heb ben een ontstellend groot eigen vermogen: 90 miljoen." Alleen de NCRV is nog rijker, „Als die zeven weken doorgaan, krijgt ie dereen gewoon doorbetaald. We gaan dan op vakantie of pro gramma's maken voor de win ter." Dat gat van zeven weken, vindt Veronica, is niet alleen een straf voor Veronica, maar voor de ge hele omroep. „De Ster zal in komsten missen als wij eruit zijn. Dat is ongunstig voor het hele bestel. Wie moet dat gat vullen? Je kunt je niet voorstel len dat het beeld zeven weken op zwart gaat staan. Dat kan niet, dan springt RTL4 erin. De ande re omroepen moeten invallen, maar hoe, dat weet ik niet, daar heb ik ook nog niets over ge hoord. Ik denk daarbij het mees te aan de TROS die bij ons op het tweede net zit. Maar de TROS zal in die tijd heus niet haar beste programma's inzet ten. Geen 'Love Letters' in prime time van Veronica. Ook zie ik de Tros geen 'Terminator' uitzen den of een erotisch programma. Dat past niet bij die omroep. De EO zie ik nog veel minder voor Veronica invallen? En de andere omroepen..." VARA-baas Marcel van Dam is de enige geweest die ronduit heeft gezegd geen enkele moeite te hebben om het gat van Vero nica te vullen, omdat hij zich bedrogen voelt door Rob Out. De Tros meldt desgevraagd dat zij pas aan invullen van het gat gaat denken als het zo ver is. En dat is nog lang niet het geval. De andere omroepen hullen zich in discreet zwijgen. Door Max Steenberghe Het is geen klassiek. Het is ook zeker geen volksmu ziek. Het is niet traditio neel, maar ook zeker niet modern. „Het is niks. Het is niet te benoemen. Men noemt het Por tugees, maar het is enkel Por tugese muziek, omdat wij uit Portugal komen. Het is gewoon 'onze muziek'. Het is gewoon Madredeus, muziek als vanuit een droom." En zondag aan staande staat de droom in het Amsterdamse Paradiso voor een eenmalig concert. Madredeus is een vijfkoppige' groep. En dat is een van de weinige conventionele zaken rondom het gezelschap. Het in strumentarium bestaat uit een (flamengo-)gitaar, een accor deon, een cello, een keyboard en een vrouwelijke stem. De heren gaan in avondkledij, de dame in een traditionele' feestovèrgooier. En de muziek klinkt als een klok. Waarmee we bij een onmoge lijkheid zijn aangekomen: hoe de muziek van Madredeus te omschrijven? Ze wordt gedra gen door de serene stem van Teresa Sagueiro. Het klinkt ijl, zacht, dromerig, sferisch. De zelfde open deuren die ook toe gang geven tot muziekhoekjes die Andreas Vollenweider, Clannad, Enya, Loreena McKennit en anderen hebben gevonden. Het doet - door alle klassieke instrumenten - erg traditio neel aan. „Toch is elke noot nieuw, dit zijn geen bewerkte traditionals", haast Pedro Ma- galhaes zich op te merken. „Men vermoedt hier Portugese muziek achter. Maar Portugese muziek zijn fado's, en die zijn hier niet in terug te horen. Wel is onze muziek gebaseerd op een typisch Portugees begrip: saudade, een gevoel dat tussen nostalgie, melancholie en hoop hangt. Het heeft te maken met de Portugese functie als we reldhaven. Iets waardoor de Portugese muziek trouwens ook meer invloeden heeft ge had dan je zou vermoeden." Pedro is leider van de groep, maar er is geen groep, ver klaart hij even later. „Madre deus zou een gelegenheidspro ject zijn. Ik heb een eigen pop groep, en ik kende Gabriel en Rodigro van een andere groep, Sétima Legiao, die met tradi tionele instrumenten werkt plus electrische gitaar en drums. Francisco vonden we op het conservatorium en Tere sa zong eigenlijk alleen in de keuken en de douche. Vijf jaar geleden kwamen we bij elkaar om wat ideeen uit te wisselen. Zangeres Teresa Sagueiro van de Portugese groep Madre deus. FOTO ROY TEE We oefenenden in een leeg staand kerkje dat Madredeus werd genoemd. Van de opna men verscheen een plaat: De dagen van Madredeus." De plaat maakte het vijftal wereldberoemd in Portugal. En besloten werd naast alle be staande groepen ook Madre deus in leven te houden. Pedro verbond er een eigen voor waarde aan: voor de eerste plaat had hij al het werk aan gedragen, maar voortaan moest de hele groep het materiaal componeren. „We hebben daadwerkelijk een schooltje opgericht, waarin ik de rest les geef in componeren volgens de Madredeus-methode. Ja, het is een truukje", geeft hij lachend toe. „Het belangrijkste is dat je naast een begin-akkoord ook een einde hebt. Vervolgens is het een haast wiskunde reis van dat ene begin naar dat andere einde. Waar ik speciaal op let, is dat alle instrumenten in eenzelfde akkoord beginnen. Elk van hen maakt daarop een korte ontdekkingsreis, maar komt weer terug bij dat begin. Geen melodielijnen, maar me lodie-cirkeltjes dus. Dat is het grootste geheim van Madre deus." De muziek omschrijven kan hij niet anders dan 'muziek uit ons Portugese hart'. Een duidelijke boodschap zit er niet in. „Tek sten hebben bij ons ook een dubbelfunctie. Het gaat niet alleen om de betekenis van de woorden maar evenveel om de klank ervan. Die klank kan zelfs belangrijker zijn. Maar de woorden vormen verhaaltjes rond het saudade-gevoel. De voortgang van het wiel van de tijd, het eeuwige afscheid ne men, de vlucht van de droom." Het grote probleem waar Mad redeus mee worstelt, is het vin den van haar publiek. Want uit de reacties blijkt zonneklaar dat degene die het hoort, on- middelijk geraakt wordt. „Maar wij zijn geen groep die op MTV verschijnen, of singles op de radio krijgen. En optre dens in concertgebouwen slaan weer te ver door naar de ande re kant. Onze muziek is uniek, en dat is haar kracht maar meteen ook haar zwakte, keer op keer moeten we ook uitleg gen dat we geen kerkelijke mu ziek maken. Men vermoedt dat wegens de naam, waarin de 'moeder van God' lezen, maar dat is fout. Madredeus is een woordgrapje, er zijn twee woorden samengetrokken waardoor het geen 'Moeder vén God' betekent, maar 'Moeder- god'. En dat kan zelfs blasfe- mistisch worden opgevat. Een priester zei ons echter zeker te weten dat de 'Moeder van God' onze muziek zo mooi vindt, dat ze het grapje goedkeurt." ZATERDAG 27 FEBRUARI 1993 Van onze rtv-redactie De sportzenders Eurosport en Sportnet zenden vanaf maandag gezamenlijk uit onder de naam Eurosport. Het nieuwe kanaal kan het beste worden omschreven als het oude Eurosport, aangevuld met een aantal Amerikaanse evenementen, die tot dan toe de 'specialiteit' van Sportnet waren, zoals basketball, ijshockey en autoraces. Vooral jongeren blijken daar graag naar te kijken. Volgens woordvoerder Jan Zwerus biedt het nieuwe Eu rosport minder herhalingen en meer variatie. Daar staat te genover dat het budget be perkt is. Zwerus: „Het samen gaan van Eurosport en Sport net is pure economische nood zaak. Ze leden allebei verlies. Eurosport een ruwe 20 30 miljoen gulden, Sportnet een veelvoud daarvan. Bovendien werd er naar Eurosport iets beter gekeken. Met dit nieuwe kanaal hopen we over twee jaar het break even point te hebben bereikt. Wij kunnen weliswaar niet op tegen de gesubsidieerde NOS, die rus tig 17 miljoen gulden neerlegt voor voetbalrechten. Eu rosport heeft echter als grote voordeel dat het alle evene menten integraal kan uitzen den, zonder onderbreking voor Sesamstraat of het journaal bijvoorbeeld." Vorig jaar keken de Nederlan ders gemiddeld 890 uur televi sie, waarvan ze negen "Uur spendeerden aan Eurosport en zeven uur aan Sportnet. In 1991 was dat respectievelijk zeven en zes uur. Hilversum (anp) - De stichting Nederlandse Top 40 en de stichting Top 50 hebben de problemen van de afgelopen maanden opgelost. De Top 40 trekt de eerder aangekondigde korte gedingen tegen de Top 50 en directeur Sieb Kroeske in. De andere hitlijst zal de naam wijzigen in stichting Mega Top 50. Dat hebben de voorzitters Rob Out en Jan Gaasterland bekendgemaakt. FOTO DE STEM/JOHAN VAN GURP Beide hitlijsten hebben elkaar de afgelopen maanden veelvuldig dwars gezeten. De stichting Top 50 is een initiatief van de voor malige Top 40-directeur Kroes ke. De komst van de nieuwe hitlijst was voor Veronica aan leiding de samenwerking met de Top 40 van oud-Veronica direc teur Out te beëindigen. De presi dent van de rechtbank in Am sterdam maakte dat onmogelijk. Veronica is door de rechter ge dwongen tot 1 januari 1994 de Top 40 op gebruikelijke wijze via radio en televisie uit te zen den. De Top 40 is op zaterdag op ZATERDAG FILMS GOES - Grand Theater 19 en 21.30 u. The Bodyguard. HULST - De Koning van Engeland 19.30 en 22 u. Under siege. 19.30 en 22 u. Deans. 19.30 en 22 u. Dracula. 19.30 en 22 u. The Bodyguard. 19.30 en 22 u. Body of evidence. OOSTBURG - Ledeltheater 20 u. Vals licht. TERNEUZEN - Luxor Theater 14 u. Kleine Nemo. 14 u. Under siege. 19 u. Sister act. 19 en 21.30 u. Death becomes her. 21.30 u. The last of the Mohicans. VLISSINGEN - Alhambra 1 14, 19 en 21.30 u. Under siege. - Alhambra 2 14, 19 en 21.30 u. The last of the Mohicans. - Alhambra 3 14 en 19 u. Honey I blew up the kid. 21.30 u. Dracula. - Alhambra 4 14 u. Fern Gully. 19 en 21.30 u. Body of evidence. ANTWERPEN -Rex - 12, 14, 16, 20 en 22 u. Honey I blew up the kid. -Rex-Club - 12, 14, 16.30, 19 en 21.30 u. Sneakers. -Odeon 1 - 14, 16.30, 19 en 21.30 u. Trespass. - Odeon 2 - 15.15, 17.45 en 20.15 u. Trespass. -Odeon 3 - 14,'16.30, 19 en 21.30 u. Singles. -Odeon 4 - 14, 17.15 en 20.30 u. The best intentions. -Rubens - 14, 16, 18, 20 en 22 u. Under siege. -Quellin I - 14, 16, 18, 20 en 22 u. Tom Jerry. -Quellin U - 14, 17.15 en 20.30 u. Daens. -Quellin m - 14, 16, 18, 20 en 22 u. Death becomes her. -Metro I - 14, 16, 18, 20 en 22 u. Body of evidence. -Metro H - 14, 16.20, 18.40 en 21 u. The last of the Mohicans. ZONDAG FILMS GOES - Grand Theater 14 u. Belle en het beest. 20 u. The Bodyguard. HULST - De Koning van Engeland 13.45 en 16.15 u. Kleine Nemo. 13.45 u. Belle en het beest. 13.45, 16.15, 19 en 21.30 u. Under siege. 13.45, 16.15, 19 en 21.30 u. Deans. 13.45,16.15,19 en 21.30 u. Dracula. 19 en 21.30 u. The Bodyguard. 16.15, 19 en 21.30 u. Body of eviden ce. OOSTBURG - Ledeltheater 14.30 en 20 u. Vals licht. TERNEUZEN - Luxor Theater 13.45 en 16.15 u. Sister act. 13.45 en 20 u. Death becomes her. 16.15 en 20 u. The last of the Mohicans. VLISSINGEN - Alhambra 1 Radio 3 te horen. De Top 50 wordt sinds enige weken op zon dag uitgezonden door de TROS. Volgens beide voorzitters zijn er nu afspraken gemaakt waardoor beide hitlijsten in een open sfeer met elkaar kunnen concurreren. De stichtingen hebben afgespro ken zich over en weer te zullen onthouden van negatieve of ten dentieuze uitlatingen en van we derzijdse kritiek. De branche is volgens een verklaring van Out en Gaasterland vrij om met wel ke stichting dan ook banden aan te gaan. Tenslotte zal directeur Kroeske tot volgend jaar niet optreden als woordvoerder van de Top 50. -Brabo - 14 en 16 u. jeugdfilmfes tival. 19 en 21.20 u. Damage. -Tijl - 14 en 16 u. jeugdfilmfesti val. 18, 20 en 22 u. Consenting adults. -Wapper - 14 en 16 u. jeugdfilm- festival. 19 en 21.30 u. Bitter moon. -Sinjoor - 14 en 16 u. Beauty and the beast. 19 en 21.30 u. The bodyguard. -Ambassades Club 1 - 14, 16, 18, 20 en 22 u. Raising cain. -Ambassades Club 2 - 14 en 16.30 u. The bodyguard. 20 en 22 u. Beauty and the beast. -Ambassades Club 3 - 14, 16, 18, 20 en 22 u. Sister act. -Ambassades Club 4 - 15, 17, 19 en 21 u. Sister act. BRUGGE - Complex Zwart Huis 20 en 22.30 u. The last of the Mohicans. 14.30 u. Daens. 14.30, 20 en 22.30 u. Trespass. 14.30, 20 en 22.30 u. Sneakers. - Memling 14.30 en 20 u. Honey I blew up the kid. 22.30 u. The Bodyguard. - Van Eyk 14.30, 20 en 22.30 u. Under Siege. GENT - Decascoop 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Body of evidence. 14.30, 17, 20 u. Honey I blew up the kid. 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Accidental hero. 14.30 en 17 u. Tom Jerry. 17, 20 en 22.30 u. Trespass. 14.30 u. Ferngully. 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Under siege. 17, 20 en 22.30 u. Consenting adults. 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Stalingrad. 22.30 u. Singles. 14.30, 17, 20 en 22.30 u. Sneakers. 14.30, 17, 20 en 22.30 u. The last of the Mohicans. 20 en 22.30'u. Dracula. 22.30 u. A few good men. 14.30 en 17 u. Hone alone 2. 14.30, 20 en 22.30 u. Bodyguard. 14.30 u. Beauty and the beast. 14.30. 17 en 20 u. Daens. 14, 19 en 21.30 u. Under siege* - Alhambra 2 14, 19 en 21.30 u. -The last of the Mohicans. - Alhambra 3 14 en 19 u. Honey I blew up the kid. 21.30 u. Dracula. - Alhambra 4 14 u. Fern Gully. 19 en 21.30 u. Body of evidence. ANTWERPEN Zie zaterdag. BRUGGE - Complex Zwart Huis 17.15 en 20 u. The last of the Mohicans. 14.30 u. Daens. 14.30, 17.15 en 20 u. Trespass. 14.30, 17.15 en 20 u. Sneakers. - M^mling 14.30, 17.15 en 20 u. Honey I blew up the kid. 22.30 u. The Bodyguard. - Van Eyk 14.30, 17.15, 20 en 22.30 u. Under Siege. GENT Zie zaterdag.

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1993 | | pagina 27