:hikt
Leren van 'meneer Kraaykamp'
Auto's
Nieuwbouw Stedelijk
Museum wellicht
naar Robert Venturi
Duitse tv lanceert week tegen geweld en haat
UIT gids
Jeugdige acteurs krijgen een kans in serie 4Zaterdagavondcafé'
Erasmusprijs '93 voor
regisseur Peter Stein
Nieuwe Brabant Popgids
Chippendales naar Breda
LAG IN 1993
SENDAAL
ijf LOKSTRA
Bewust
Werkloos
Menuhin
ZATERDAG
ZONDAG
1993
,Als ik Pleidooi terugzie, denk ik:
wauw, wat is tv toch een
verschrikkelijk mooi medium."
Yvonne van den Hurk, actrice
n export
hriftelijke garantie
g nieuwe APK
ing toegestaan
ng - inruil mogelijk
- tot 1500.- voor uw
ngeacht de staat)
t hoe het kan,
fiteer ervan!
.89
84
83
84
84
86
90
89
83
86
82
89
.83/84/85/86
88
kent86
86
85
85
rs. Hatchback85
89
mbi 5-drs.
1 Q.500.
5.950
3.450
v.a. 3.950
5.750
8.750
18.750
9.750
4.250
6.950
4.950
12.750
vanaf 3.900
8.750
5.950
7.950
6.950
6.950
6.950
13.750
4.950
25.750
7.500
16.950
2.250
9.250
17.750
9.750
11.750
6.950
11.750
7.950
6.500
8.950
11.750
8.500
13.500
9.250
6.95C
4.750
13.750
1.500
17.750
17.750
17.750
10.950
6.250
8.950
9.500
15.500
15.500
10.500
13.750
9.500
6.950
4.750
4.250
14.950
5.950
17.750
2.500
15.950
8.750
16.250
Wijnkorenstraat 7,
in Majoppeveld Zuid,
Rucphensebaan
1650-62577/62679
elijks geopend van:
"-19.00 uur.
an 10.00-17.00 uur
g koopavond,
tot ziens bij
attan
84
87
89
89
90
80
91
89
86
85
85
.nov. 90
85
90
84
90
87
iOV precies waar hij voor
het inkomen aanvullen tot
Bovendien is de premie
ii aftrekbaar. Kortom, met
;-Terug-A0V bent u in alle
Als u ons belt of de coupon
graag informeren.
1
latie
iie-Terug-AOV.
/zelfstandig.
Woonplaats
DE STEM
ZATERDAG 6 FEBRUARI 1993
floor Anja van den Akker
Een keer per week hijst
Anne-Mieke Ruyten zich
in de snollerige outfit van
Christien, de barjuffrouw
nit Veronica's 'Zaterdaga-
vondcafé'. De enige Neder
landse tv-comedy die in
speelt op de actualiteit.
Vandaar dat de wekelijkse
afleveringen vlak voor de
uitzending worden inge
studeerd en opgenomen.
Ruyten voelt zich als een vis in
het water bij deze door Haye van
der Heyden bedachte formule.
„Zeker nu Christien de leiding
van het café heeft overgenomen
ui een relatie heeft, is de rol
steviger geworden. Natuurlijk
zit er iets van mezelf in. Je trekt
zo'n karakter bijna automatisch
wat naar je toe. Christien is
iemand die kan dollen en altijd
vrolijk is. Net als ikzelf. Snel en
pittig... Geloof ik." Een schater
lach. Een ondeugende knipoog.
Is dat Christien of Anne-Mieke?
Sinds Petra Laseur en Elle van
Rijn een aantal weken geleden
de cast van 'Zaterdagavondcafé'
verlieten, zijn de accenten in het
Amsterdamse etablissement ver
legd. De lichtzinnige Christien
heeft dikke verkering met Marco
(Erik Arens), die in het dagelijks
leven studeert aan de Amster
damse Kleinkunstacademie.
„Een talent, dat het wel zal
redden", meent John Kraaij-
kamp sr. die Dick in de serie
speelt. En 'Mijnheer Kraaij-
kamp', zoals Erik Arens zijn gro
te voorbeeld steevast aan
spreekt, zou het kunnen weten.
Arens (20) had ooit gastroiletjes
in 'Vrienden voor het Leven',
'Ciske de Rat' en 'Jan Rap en
zijn Maat'. Nu heeft hij de ver
antwoordelijkheid van een café
plus een sensuele vriendin. Een
keertje per week wel te verstaan.
„Ik leer zoveel, dat ik soms wei-
eens denk: Tjonge, ik word oud."
Ervaring
Zijn tegenspeelster Anne-Mieke
Ruyten heeft veel meer ervaring.
Ze volgde met succes de Toneel
school in Antwerpen, speelde
anderhalf jaar jeugdtheater bij
De Kompaan, deed een seizoen
musical bij Het Ballet van
Vlaanderen, acteerde in 'They
shoot horses, don't they' en een
Kafka-voorsteiling, stond in een
vrije produktie met Mary Dres-
selhuys en was op televisie te
zien in 'Spijkerhoek' en de
jeugdserie 'Het Rijk van Ver-
hoeff'. Het liefst was ze danseres
geworden, maar dat kon niet
vanwege een blessure.
■Toen ik op de middelbare
school zat, durfde ik nooit naar
Anne-Mieke Ruyten als Christien en haar vriendje Marco, gespeeld door Erik Arens.
de Toneelschool, want ik dacht
dat je daar heel goed voor moest
zijn", klinkt het bescheiden. „Ik
wist niet waar ik aan begon. Het
ging er in Antwerpen heel
schools en autoritair aan toe. In
Vlaamse ogen kwam ik uit het
assertieve Holland. Ik moest
daar echt inbinden. Maar ik ben
katholiek opgevoed, kom uit het
zuiden (Venray) en sprak geluk
kig snel de taal. Dat scheelt veel.
Ze houden daar niet zo van
Hollanders. Ik herken dat wel. In
het zuiden heerst ook min of
meer de gedachte dat het in de
Randstad allemaal gebeurt. Ik
ken die emotie."
In verhouding met andere tv-se-
ries hebben de vijf spelers in
'Zaterdagavondcafé' weinig tijd
om zich voor te bereiden. Op
woensdagavond krijgen ze de
tekst, op vrijdagochtend is er een
lezing in het bijzijn van auteur
Haye van der Heyden.
Het lijkt een wekelijkse kruisbe
stuiving. De spelers dragen eigen
actuele dingen aan, Van der
Heyden mengt nieuws en come
dy tot een smeuïg geheel. Ruyten
en Arens constateren dat hun
blik door deze serie steeds meer
de richting van het nieuws op
gaat. „Maar dat ik op dat vlak
persoonlijk nu zoveel aandraag,
nee", bekent Anne-Mieke. „De
onderwerpen zijn meestal alge
meen bekend. Je kunt wel een
'piepklein artikel uit de krant
gaan aanhalen, maar het moet
het grote publiek aanspreken."
Voor allebei geldt dat ze deze
serie bewust hebben gekozen,
vanwege dat razendsnel inspelen
op het nieuws. Maar ook vanwe
ge een ervaren acteur als Kraaij-
kamp sr.
Ruyten: „Alles was bij mij tot
nog toe een bewuste keuze.
'Goede Tijden Slechte Tijden'
bijvoorbeeld heb ik niet willen
doen. Buiten het feit dat ik dat
niet zo'n fantastische serie vind,
heb ik er moeite mee om dage
lijks zo snel drama te moeten
brengen. Ik wil echt goed weten
wat ik speel. Ik word heel ge
frustreerd als ik het gevoel heb
dat ik bepaalde dingen vaker
over had willen doen. Bij zo'n
serie als 'Goede Tijden Slechte
Tijden' zou ik elke dag gefrus
treerd naar huis gaan. Natuur
lijk speelt dit probleem bij deze
produktie ook. Maar het is co
medy, dat scheelt."
Van 'meneer Kraaijkamp' leren
ze veel. Ruyten: „Zijn rust valt
me op. Niet de routine. Het is
een bepaalde uitstraling bij dat
soort mensen. Met Mary Dressel-
huys kon ik destijds de gehele
repetitietijd blijven kijken, want
ik had maar een heel klein rolle
tje. De energie die zij heeft, dat
is overweldigend. En de anekdo
tes van vroeger, die zijn hele
maal enig. Dat is echt smullen."
Is de huidige acteurswereld niet
heel erg agressief vergeleken met
die goeie oude tijd?
Ruyten: „Voor mijn gevoel niet.
Ik heb het tot nog toe steeds
naar mijn zin gehad. Ik heb heel
erg geboft. Aan de andere kant
bepaal je het een beetje zelf. Ik
ben iemand die eerder zelf con
cessies doet dan thuis gaat zitten
wachten op een aanbieding. Als
je niet meer in beeld bent, ben je
heel gauw vergeten. Voor jouw
vierhonderd anderen. Ik heb he
lemaal niet het idee dat ik zo
uniek ben. Zeker het rolletje dat
ik nu doe kan iemand anders
ook. Je hebt mensen die heel
principieel zijn. Die zeggen: dan
foto dijkstra
maar een jaar niks. Dat kan ik
niet. Ik kan niet werkloos zijn.
Dat vind ik ontzettend moei
lijk."
Als Anne-Mieke Ruyten in Ne
derland geen werk heeft, is ze
vaak in Vlaanderen te vinden.
Zonder in clichés te willen ver
vallen, vindt ze dat het Vlaamse
toneel meer ziel heeft. „In
Vlaanderen wordt er vaak veel
meer gelachen om visuele grap
pen, in Nederland zijn de men
sen alerter op de tekst. Als ie
mand op zijn bips valt, is het in
Vlaanderen dikke pret. Bij ons is
er bijvoorbeeld veel meer tradi
tie op het gebied van conféren
ces. Ik houd erg van theater dat
me ergens raakt. Ik wil iets bele
ven. Hetzij lachen, hetzij huilen.
Wat ik nu beleef? In 'Zaterdaga
vondcafé'? De lach", lacht ze.
('Zaterdagavondcafé', zaterdag,
Nederland 2,21.55 uur)
Amsterdam (anp) - De Ame
rikaanse architect Robert
A'enturi moet de vervolgop
dracht krijgen voor de
meuwbouw van het Stedelijk
Museum in Amsterdam. De
vorige directeur Wim Beeren
zijn opvolger Rudi Fuchs
"ebben het ontwerp van Ven-
®ri uitverkoren boven die
'an drie andere architecten:
«eni Koolhaas, Wim Quist en
Urel Weeber.
Menturi heeft voorgesteld om de
'euwbouw los van het oude ge-
°uw 'e plaatsen met daar tus-
in een soort binnenstraat,
is de gemeente Amsterdam in-
p®1™ met de voordracht van
«ms en Beeren kan in 1994
wen begonnen met de nieuw-
wu' Eerwacht wordt dat de
«zaamheden drie jaar in be-
zullen nemen. De kosten
gen niet hoger zijn dan 30
®"Joen gulden.
keuze van de architect was
ut*en aan inmiddels
sepensioneerde Beeren_ die de
i„ en tegens van de verschil-
e eitwerpen intensief heeft
Vor.1? met ziin opvolger,
tisnti 'lee^t een S°ed histo-
w»t"riievingsvermogen. Hij
Eur5 i een baksteen is", aldus
s- Hij doelde daarmee op
een soortgelijke opdracht waar
mee Venturi naam heeft ge
maakt: de bouw van een nieuwe
(Sainsbury) vleugel aan de Na
tional Gallery in Londen. Zijn
totale oeuvre is volgens het Ste
delijk Museum uiterst gescha
keerd; het beweegt zich tussen
laboratoria, woningen, fabrie
ken, concertzalen, kantoren en
musea. Venturi (67) heeft gestu
deerd aan de Princeton Univer
sity en heeft zowel in Europa als
in de Verenigde Staten belang
rijke prijzen gewonnen.
Voor de nieuwbouw zal de zoge
heten Nieuwe Vleugel van het
Stedelijk, die in de jaren vijftig
onder directeur Sandberg werd
gebouwd, moeten wijken. Het
nieuwe gebouw past volgens
Fuchs probleemloos in het defi
nitieve ontwerp voor de herin
richting van het Museumplein,
dat over enkele weken openbaar
wordt gemaakt.
De nieuwbouw voegt ongeveer
8.000 vierkant meter vloeropper
vlak toe aan de 14.000 meter
waarover het museum nu kan
beschikken. Daardoor wordt het
volgens Beeren mogelijk om de
unieke collectie van het Stede
lijk permanent te tonen, en bo
vendien 'deels treurige werkom
standigheden op te heffen, de
collecties in huis te halen, pu
blieksvoorzieningen te vergroten
en het bezoekersaantal te verrui-
Door Maarten van de Rakt
„Waar je ook kijkt, zie je
geweld. Geweld tegen kinde
ren, tegen vrouwen, tegen
buitenlanders, tegen ons mi
lieu. Het dagelijks geweld
heeft zo'n omvang bereikt,
dat het tegenstand oproept",
verklaart de Duitse initiatief
nemer Werner Filmer de
Week Tegen Haat en Geweld
die de WDR op poten heeft
gezet.
De week, die vanavond met een
live-programma begint, bestaat
uit documentaires, verslagen,
discussieprogramma's en speel
films. „Ik vertel niks nieuws, als
ik stel dat geweld en haat toene
men. In de Duitse maatschappij
is het een soort drug, waarvan de
gevolgen overal zichtbaar erva
ren worden. Mensen voelen zich
bedreigd, onzeker, ook door eco
nomische ontwikkelingen na de
Duitse eenwording. Ze worden
aangevallen in de vertrouwde
bindingen.
„Apathie en onverschilligheid
moeten overwonnen worden.
Vooral de televisie moet zijn
stem verheffen tegen onrecht en
willekeur", meent WDR-cul-
tuurchef Werner Filmer. „Dis
cussie en conflicten in de maat
schappij moeten wij in beeld
brengen. We moeten op de bres
springen voor iedereen tegen wie
het geweld zich richt. De publie
ke opinie mobiliseren. De pu
blieke omroep heeft de taak zich
niet te verstoppen maar zich
ermee te bemoeien als de be
schaving in de knel komt zoals
sinds maanden gebeurt. Dat is
Yehudi Menuhin werkt vanavond mee aan 'Gegen Hass und
Gewalt' op Duitsland 3. foto anp
voor ons een wezenlijke opgave.
We gaan vaker zoiets doen. In
maart komt er een week over
drugs."
Vanavond pakt Duitsland 3 uit
met een groots opgezette live
avond, waarin uitsluitend bui
tenlanders aan het woord ko
men. Onder hen de beroemde
violiost Yehudi Menuhin, Turkse
actrices, een joodse psychologe,
een Kurdische student, een Chi
leense vluchteling en een Vietna
mese tolk. In het programma
melden zich verslaggevers vanuit
een gevangenis, een asielzoe
kerscentrum en een joods be
jaardenhuis. Voorts worden
fragmenten vertoond van het
concert tegen racisme en vreem
delingenhaat in Frankfurt.
In de reeks 'Gott und die Welt'
brengt Ruth Kühn zondagavond
in kaart hoe een sociale omge
ving reageert op het vertrek van
een joodse familie. In 'Geweld op
televisie' buigen deskundigen
zich over de vraag hoe media
moeten omspringen met geweld.
Onder hen hoogleraar Jo Groe-
bel van de Universiteit Utrecht,
die geldt als een autoriteit op dit
vlak.
Maandag schenkt de Duitse tele
visie aandacht geschonken aan
geweld tegen vrouwen en aan
rechts-extremisten, neonazi's en
skinheads. Filmer Thomas Heise
onderzocht in Halle wat voor
mensen deel uitmaken van de
laatste drie groepen. Zijn docu
mentaire 'Stau, jetzt geht's los'
werd bekroond tijdens de Duis-
burgse Filmweek.
De Week Tegen Haat en Geweld
gaat dinsdag verder met een li
ve-verslag over de fanclub van
Borussia Dortmund en een
school in Essen. Gesproken
wordt met ouders, leraren en
jongeren over de toenemende
pesterijen en vechtpartijen. 'Als
Mannen niet meer willen slaan'
toont praatgroepen.
Allerlei deskundigen buigen zich
woensdag over de vraag of de
politie is opgewassen tegen het
toenemende geweld. Het weten-
schapsmagazine WM buigt zich
over thema's als het ontstaan
van vooroordelen en biologische
factoren voor criminaliteit.
Tegenover afschuw van geweld
staat de fascinatie ervoor: daar
over gaat donderdag Linie K.
Aan geweld tegen homoseksue
len is de documentaire 'En de
slachtoffers zwijgen' gewijd.
Vrijdag wordt het fenomeen ge
weld onder de loep genomen,
alsmede de oorlog in Joegoslavië
en een opvanghuis voor meisjes.
De Amerikaanse film 'Sure Fire'
van regisseur Jon Jost besluit de
actieweek. De film is een portret
van een autoritaire man, die zijn
omgeving probeert te domine
ren.
Amsterdam (anp) - De
Erasmusprijs 1993 is toege
kend aan de Duitse regi-
seeur Peter Stein. De prijs
is hem toegekend wegens
de manier waarop hij als
regisseur een stimulerende
en creatieve bijdrage heeft
geleverd aan het Europese
theater. Dit heeft de Stich
ting Praemium Eras-
mianum vrijdag bekendge
maakt. De prijs, een geld
bedrag van 200.000 gulden,
zal in het najaar worden
uitgereikt.
Stein is sinds 1992 als direc
teur drama/theater verbonden
aan de Salzburger Festspiele.
Hij is in 1937 in Berlijn gebo
ren. De invloed van de door
hem in 1970 opgerichte
Schaubühne am Halleschen
Ufer (tegenwoordig:
Schaubühne am Lehniner-
platz) is groot.
Hij heeft, aldus de Stichting
Praemium Erasmianum 'met
behoud van traditionele en
historische waarden, door
middel van diepgaandestudie
van teksten en vervuld van
een maatschappij-kritische
instelling, het moderne toneel
nieuwe impulsen gegeven door
middel van nauwgezette, ori
ginele en onconventionele re
gie, waarin een perfectie van
acteren wordt nagestreefd'.
Bekende regieën van Stein
zijn 'Gerettet' (1967), 'Zomer
gasten', 'Oresteia' (1980), 'De
drie zusters' en 'De Kersen
tuin' (1988/1989). Sinds enkele
jaren houdt Stein zich ook
bezig met operaregie. In 1988
kreeg Stein de Goetheprijs en
in 1989 samen met de decor
ontwerper Karl-Ernst Her
mann de Beriijnse Theater
prijs.
De Erasmusprijs wordt ieder
jaar toegekend aan een per
soon of instelling die een voor
Europa buitengewoon belang
rijke bijdrage heeft geleverd
op sociaal, cultureel of so
ciaal-wetenschappelijk ter
rein.
Tilburg - Verschenen in een oplaag van duizend is de nieuwe editie
van de Brabant Popgids. Deze jaarlijkse uitgave van de Stichting
Brabant Pop bevat zo compleet mogelijke overzichten van Brabantse
bands, poppodia, studio- en oefenruimten, popcollectieven en derge
lijke.
De Popgids fungeert aldus als naslagwerk voor en over de provincia
le popscene. Nieuw is een overzicht van muziekscholen met eigen
popworkshops.
Een nieuwe activiteit van de - door de provincie gesubsidieerde-
stichting is de samenstelling van een driemaandelijkse nieuwsbrief.
De nieuwe kwartaaluitgave, Airplay, wordt gratis verspreid onder al
degenen die actief betrokken zijn bij de popmuziek in Brabant. De
Airplay-lezer wordt op de hoogte gehouden van zaken als cursusaan
bod, subsidieregelingen, nieuw verschenen documentatie, boekings
kantoren en repetitiefaciliteiten. Gids en nieuwsbrief kunnen bij de
stichting worden aangevraagd via postbus 983 in Tilburg (5000 AZ).
Breda - De Chippendales geven op zaterdag 1 mei twee extra
voorstellingen in Concordia in Breda. De eerste show van het
uitdagende Amerikaanse heren-gezelschap begint om 19 uur, de
tweede om 23.15 uur. Kaarten kosten 52 gulden.
De Bredase schouwburg heeft maatregelen genomen om de naar
verwachting zeer grote belangstelling in goede banen te leiden. De
voorverkoop start dinsdag 9 februari om 10 uur aan de kassa van
Concordia. Telefonische reserveringen zijn niet mogelijk. Bij grote
drukte worden vanaf 9.30 uur volgnummers gegeven.
FILMS
GOES
- Grand Theater
19 en 21.30 u. Sister act.
HULST
- De Koning van Engeland
19.30 en 22 u. Sister act.
19.30 en 22 u. Bodyguard.
19.30 en 22 u. Vals licht.
19.30 en 22 u. Death becomes her.
22 u. Unforgiven.
19.30 u. Home alone 2.
TERNEUZEN
- Luxor Theater
14 u. Belle en het beest.
14 u. Bodyguard.
16 u. Sister act.
20 u. Sleepwalker.
20 u. Memoirs of an invisible man.
VLISSINGEN
- Alhambra 1
14, 19 en 21.30 u. Bodyguard.
- Alhambra 2
14, 19 en 21.30 u. Death becomes
her.
- Alhambra 3
14 u. Belle en het beest.
19 en 21.30 u. Vals licht.
- Alhambra 4
14 u. Home alone 2.
19 en 21.30 u. The last of the
Mohicans.
ANTWERPEN
-Rex - 12, 14, 16.30, 19 en 21.30 u.
Sneakers.
- Rex-Club - 12, 14, 16, 18, 20 en
22 u. Public eye.
-Odeon 1 - 14, 16.30, 19 en 21.30
u. II Ladro di bambini.
-Odeon 2 - 14, 16.30, 19 en 21.30
u. Rhapsody in august.
-Odeon 3 - 14, 17.15 en 20.30 u.
Bitter moon.
-Odeon 4 - 14, 17.15 en 20.30 u.
The best intentions.
-Rubens - 14, 16 en 18 u. Ned.
versie. 20 en 22 u. Eng. versie:
Beauty and the beast.
-Quellin I - 14, 17.15 en 20.30 u.
Daens.
-Quellin II - 14, 16, 18, 20 en 22 u.
Death becomes her.
-Quellin III - 14, 16, 18, 20 en 22
u. Whispers in the dark.
BRUGGE
- Complex Zwart Huis
14.30, 20 en 22.30 u. Daens.
14.30, 20 en 22.30 u. Bodyguard.
14.30, 20 en 22.30 u. Sister act.
- Memling
14.30, 20 en 22.30 u*. The last of the
Mohicans.
-Metro I - 14, 16.20, 18.40 en 21 u.
The last of the Mohicans.
-Metro H - 14, 16.30, 19 en 21.30
u. The bodyguard.
-Brabo - 14, 16.20, 18.40 en 21 u.
Patriot games.
-Tijl - 14, 16, 18, 20 en 22 u.
Singles.
-Wapper - 14, 16.20, 18.40 en 21 u.
Damage.
-Sinjoor - 14, 16, 18, 20 en 22 u.
Sister act.
-Ambassades Club 1 - 14, 16, 18,
20 en 22 u. Raising cain.
-Ambassades Club 2 - 14, 16, 18,
20 en 22 u. Sarafina.
-Ambassades Club 3 - 14, 16, 18,
20 en 22 u. Housesitter.
-Ambassades Club 4-14, 16.20,
18.40 en 21 u. Blade runner.
- Van Eyk
14.30, 20 en 22.30 u. Sneakers.
GENT
- Decascoop
14.30, 17, 20 en 22.30 u. Stalingrad.
17, 20 en 22.30 u. Singles.
14.30, 20 en 22.30 u. Candyman.
14.30, 17, 20 en 22.30 u. Sneakers.
14.30, 17, 20 en 22.30 u. The last of
the Mohicans.
20 en 22.30 u. The crying game.
14.30, 17, 20 en 22.30 u. Dracula.
14.30, 17 en 20 u. Death becomes
her.
20 en 22.30 u. A few good men.
14.30 en 17 u. Home alone 2.
14.30 en 20 u. Sister Act.
14.30, 17, 20 en 22.30 u. Bodyguard.
17 en 22.30 u. Damage.
22.30 u. Single white female.
14.30 en 17 u. Belle en het beest.
14.30, 17, 20 en 22.30 u. Daens.
6/2: 22.30 u. Avant-première: Acci
dental hero.
THEATER
HULST
-Den Dullaert - 11 u. 'De Popka
bouters', door Figurentheater De
Trekwagen.
14 u. 'Het lelijke eendje', door De
Trekwagen.
FILMS
GOES
- Grand Theater
16 u. Belle en het beest.
20 u. Sister act.
HULST
- De Koning van Engeland
13.45 en 16.15 u. Belle en het beest.
19 en 21.30 u. Sister act.
13.45, 16.15, 19 en 21.30 u. Body
guard.
13.45, 16.15, 19 en 21.30 u. Vals
licht.
13.45, 16.15, 19 en 21.30 u. Death
becomes her.
19 en 21.30 u. Unforgiven.
13.45 en 16.15 u. Home alone 2.
OOSTBURG
- Ledeltheater
14.30 en 20 u. Home alone 2.
TERNEUZEN
- Luxor Theater
14 en 20 u. Sister act.
14 en 20 u. Sleepwalker.
VLISSINGEN
- Alhambra 1
14, 19 en 21.30 u. Bodyguard.
- Alhambra 2
14, 19 en 21.30 u. Death becomes
her.
- Alhambra 3
14 u. Belle en het beest.
19 en 21.30 u. Vals licht.
- Alhambra 4
14 u. Home alone 2.
19 en 21.30 u. The last of the
Mohicans.
ANTWERPEN
Zie zaterdag.
BRUGGE
- Complex Zwart Huis
14.30, 17.15 en 20 u. Daens.
14.30, 17.15 en 20 u. Bodyguard.
14.30, 17.15 en 20 u. Sister act.
- Memling
14.30, 17.15, 20 en 22.30 u. The last
of the Mohicans.
- Van Eyk
14.30, 17.15, 20 en 22.30 u. Sneak
ers.
GENT
Zie zaterdag.