COMMUNIE FEESTEN P E R S ON E L ERVAREN SECRETARESSE (M/V) LEID(ST)ER »A Chef <""1 salarisadministratie c -1 KINDEROPPAS DE GDAAIIDEJDö JT00R M.O.S. ACE 0 RESULTANTS TV-ANTENNES VOOR DE UAGSTE PRIJS administrateur (m/v) full-time ADMINISTRATIEF MEDEWERK(ST)ER ISULENT ♦UITVOERDER/ HOOFD UITVOERDER m/v BOUWBEDRIJF LAMBERT B.V. )werk(st)ers Aantrekkelijke GEZINSVERZORGING IN ZUID-WEST BRABANT CAMPINGANTENNESv.a. 19.95 ft((C HUI Axelsestrait 90 - TERNEUZEN - 01150-17729 19221 idverteren schept een band, juwelier. DEURWAARDERSKANTOOR J.P.J.J. TIMMERMANS F STEM VAN ZATERDAG 30 APRIL 1988 ASB uitzendbureau in Hulst en Oostburg. - Roosendaal m/v 19 EN Breda ïrs. Churchill Hotel Terneuzen GEMEENTE HONTENISSE NL 1/2v a. 23.95 BELGIË 1/2v a. 54.95 BELGIË FRANS69.50 FM-ANTENNEva. 19.95 SCANNER-ANTENNE32.95 COMPLETE ROTOR179.00 electronics bv BEKENDMAKING gemeente^ BEKENDMAKING gemeente breda Aa ede leiding en jroeien tot ;t salaris. teur wordt bepaald gentijds pakket Is ontvangt u een 19- I eft. Maar zeker zo I risen omgaat, uw incasserings- I ling voor pensioen- I Irijfsconstructies en I it in het bezit van het 15 en 33 jaar. leer E.W.N. Biezen, r I: te reageren I ïen 14 dagen na het I iet vermelding van I zekeringsgroep NV, g Personeelzaken, deel uit van de lis de Delta Lloyd- Ichtlijnen van de I ielbeleid. A88 Gevraagd eeri Afwisselend op vrijdag van 17.00 tot 21.30 uur op zaterdag van 14.00 tot 21.30 uur Schriftelijke reacties aan mevr. A. van Glansbeek WAÖÖCDIE SALOÏI DE TMÉ CDÊDENE Nieuwstraat 3 - 4531 CVTerneuzen Tel. 01150-12468 Wij hebben regelmatig veel werk bij bedrijven in Hulst en Oostburg. Als u (tijdelijk) werk zoekt en u woont in de buurt, kom dan even langs voor informatie en/of inschrijving. In Hulst zitten wij elke maandag ochtend van 10.00 tot 13.00 uur in restaurant 'Tiffanys' op Vismarkt 1. In Oostburg zijn wij elke woensdag ochtend van 10.00 tot 13.00 uur in restaurant 'De Eenhoorn', Markt 1. Noordstraat 81, 4531 GD Terneuzen 01150 - 18600 |ng van onze nge energieke ioede contactuele fermogen problemen rinen en te analyseren. o.m. uit: fistraties; skeningen; i administraties; van accountancy en Itieuze HEAO'ers (BE) pngstelling tegemoet Vanwege een groot aantal te bouwen premiekoopwoningen in geheel Zeeuwsch-Vlaanderen, vragen wij voorspoedige indiensttreding: met ruime ervaring in de woningbouw. Voor inlichtingen en sollicitaties kunt u bellen of schrijven naar: Bossestraat 19a - Vogelwaarde Tel. 01147-1455 Na kantooruren: 01147-1220 De gehele maand mei: pcircuit (KVB), unit scircuit (KVB), unit ideling" voor 28 uur per n vast dienstverband in lehoren. id met opname, verblijf rdere voorkomende 3 naar Breda in de loop grijk gedeelte de functie 'men te nemen. leiding; tieverwerking; kzaamheden. mor het Ziekenhuiswezen, heer P. Rovers, unit- 23. tens, unitcoördinator Personeelszaken, onder vermelding van menu s op aanvraag! 01150-21120 Churchilllaan 700 4532 JB Terneuzen Telefoon 01150-21120 ^fgemeester en wethouders van Hontenisse maken "wend dat in verband met Bevrijdingsdag en He melvaartsdag de gemeentelijke diensten voor het pu- ""ek gesloten zijn op: - donderdag 5 mei; - vrijdag 6 mei - donderdag 12 mei en - vrijdag 13 mei. Burgemeester en wethouders van Hontenisse, de burgemeester, mr. A.A.L.G.M. Kessen. de secretaris, B.A. de Schepper. een organisatie die zich bezighoudt met de ontwikkeling en de start up van nieuwe activiteiten, zoekt voor onmiddellijke indiensttreding een Tot haar taken zullen behoren: - afhandeling correspondentie i - archivering - beheer over de agenda en het maken van afspra ken - bijhouden van de financiële administratie - alle voorkomende typewerkzaamheden m.b.v. tekstverwerkende apparatuur - afwerken van rapporten en notities Vereisten: - minimaal HAVO, aangevuld met een directie- secretaresse-opleiding (Schoevers) - enige jaren ervaring in een soortgelijke functie, liefst in de sector zakelijke dienstverlening (inge- nieursbureau(adviesbureau/projektontwikkelaar) - kennis van Duits en Engels in woord en geschrift (Frans strekt tot aanbeveling) - stressbestendigheid - klantvriendelijke, zakelijke instelling Leeftijdsindicatie: 25 jaar of ouder. Uw schriftelijke sollicitaties vergezeld van een recente pasfoto, kunt u sturen naar Ace Resultants, Postbus 2176, 4800 CD Breda, t.a.v. de Directie. Stichting voor Aangesloten gemeenten: Bergen op Zoom, Halsteren, Huybergen, Nieuw-Vossemeer, Ossendrecht, Putte, Steenbergen, Woensdrecht heeft een plaatsingsmogelijkheid voor een met een dienstverband van een volledige werkweek. Functie-informatie: - verrichten van de 'intake' van hulpaanvragen; - begeleiden van cliënten tijdens de hulpverlening; - begeleiden van helpsters en verzorgsters; - samenwerken met andere bij de hulpverlening betrokken instanties; - verzorgen van de bij de functie behorende registratie van gegevens. Voor het vervullen van de functie wordt gevraagd: - het bezit van een van de navolgende diploma's: Sociale Academie/ H.S.A.-M.W./H.B.O.-S.D./K en O/N Xll/N XIX/N XX/ H.B.O.-J/T.H.W./N.L.O. omgangskunde, gezondheidskunde of huishoudkunde/H.B.O.-Maatschappelijke Gezondheidszorg; - het bezit van een auto en rijbewijs BE is noodzakelijk. Salariëring en rechtspositie zijn volgens de van toepassing zijnde collec tieve arbeidsovereenkomst. Indien u belangstelling heeft wordt u verzocht uw schriftelijke sollicitatie binnen een week te zenden aan de Stichting voor Gezinsverzorging in Zuid-West Brabant, t.a.v. de afdeling Personeelszaken, Koning Willem Hl- straat 214615 AH Bergen Op Zoom. Nadere informatie over de vacante functie kunt u inwinnen op telefoonnummer 01640-53555. Met onze Satelliet-ontvangst-sets kunt u Inmiddels meer dan 30 kanalen ontvangen. Kom kijken, of bel voor nadere Informatie. Plaatsing reparatie van antennes door geheel Zeeuws-Vlaanderen vanaf 450.- Alle audio videosnoeren uit voorraad leverbaar. winkel geopend: maandag t/m donderdag 10.00-18.00 I vrijdag 10.00-21.00 zaterdag 11.00-17.00 Inlichtingen: De Stem, 076-236911 De BBA verzorgt het openbaar vervoer per autobus in het grootste deel van de provincie Noord-Brabant. Aan die taak werken ca. 1300 personeelsleden mee. De Administratieve Dienst bestaat uit een 3-tal onderdelen. Een daarvan is de Salaris administratie. Door VUT ontstaat hier binnen kort de vakature van Chef Salarisadministratie. Direkt ressorterend onder het Hoofd Administratie geeft deze leiding aan 2 medewerkers. De berekening van de salarissen wordt verzorgd door een eksterne instantie. Gewerkt wordt met 2 pensioen fondsen (waaronder het ABP) en 2 van elkaar verschillende sociale verzekeringssystemen. Zo is de BBA voor het grootste deel van het personeel eigen risikodrager i.v.m. de Ziektewet. Taak: - voorbereidende werkzaam heden van en kontröle op de salarisverwerking; - het uitvoeren van de werkzaam heden i.v.m. sociale verzekeringen, pensioen fondsen en belastingwetgeving; - het uitvoeren van de ziekengeld administratie t.b.v. het GAK en het eigen risikofonds; - het onderhouden van kontakten met: kollega-streekvervoerbedrij- ven i. v.m. het eigen geauto matiseerd salarissysteem van het streekvervoer eksterne instanties; - het maken van diverse kosten- overzichten t.b.v. het management. Eisen:- - leeftijd 30-45jaar; - opleiding op tenminste MBO/ HAVO-nivo, aangevuld met een opleiding op het gebied van salarisadministratie en daar mede verband houdende - administratieve ervaring en tenminste 2 jaar recente ervaring op het hele gebied van de salarisadministratie. Dit houdt ook in dat men met geautomatiseerde systemen gewerkt moet hebben. Ervaring met het ABP strekt tot aanbeveling. - Geschiktheid om leiding te geven, akkuratesse en een fleksibele persoonlijkheid. Tot de sollicitatieprocedure behoren een medisch en psychologisch onderzoek. Algemeen: - salaris, afhankelijk van leeftijd en ervaring met een maksimum van f 5.100,- bruto per maand; - opname in het Algemeen Burgerlijk Pensioenfonds; Belangstelling 7 Hebt u belangstelling dan kunt u nadere informatie verkrijgen over de funktie-inhoud en/of selektieprocedure bij de heer H. Arentsen, Hoofd Admini stratie en de heer A. Hoebink, Hoofd Personeel Organisatie. Een uitgebreide funktie-omschrij- vihg kunt u aanvragen bij de afdeling Personeel Organisatie (tel. 076-22.40.81. toestel 13). Schriftelijke sollicitaties, gaarne vóór 22 mei a.s., te richten aan het Hoofd van de afdeling Personeel Organisatie van de N.V. 'BBA', postbus3306, 4800 DH Breda. Gelieve de letters 'HP' in de linker bovenhoek van de envelop te vermelden. N. V. Brabantsche Buurtspoorwegen en Autodiensten 'BBA' GEMEENTE OOSTBURG De burgemeester van Oostburg maakt ingevolge ar tikel 22 van de Wet op de Ruimtelijke Ordening be kend, dat de Raad van deze gemeente in de verga dering van 21 april 1988 heeft besloten te verklaren dat een wijziging c.q. een nieuw bestemmingsplan wordt voorbereid voor: - een gebied aan de Langeweg, Nieuwesluisweg en Keiweg te Breskens; - een gebied aan de Varkensmarkt te I Jzendijke; - het perceel Nieuweweg 3 te Groede; - het perceel Cathalijneweg 2 te Oostburg. De stukken, welke betrekking hebben op de ver melde besluiten liggen met ingang van maandag 2 mei 1988 ter gemeentesecretarie, sectie Ruimtelijke Ordening, Raadhuisplein 1 te Oostburg, voor een ieder ter inzage. Oostburg, 30 april 1988. De burgemeester voornoemd, J. Kruize. De burgemeester van Terneuzen maakt bekend, dat een aanvraag om een bouwvergunning is ingediend door de heer T. Hamelink, Stoofstraat 11 te Zaam- slag, tot het geheel vernieuwen/veranderen van een winkelpand op het perceel Leeuwenlaan 3 te Ter neuzen. Burgemeester en wethouders van Terneuzen zijn voornemens om met toepassing van artikel 19 van de Wet op de Ruimtelijke Ordening en artikel 50, lid 8 van de Woningwet de vergunningen te verlenen. Alvorens daartoe over te gaan wordt een ieder in de gelegenheid gesteld met ingang van maandag 2 mei 1988 gedurende veertien dagen ter gemeentesecre tarie (afdeling algemene zaken) van de bouwplan nen kennis te nemen en eventuele bezwaren daarte gen gedurende deze periode schriftelijk bij het col lege kenbaar te maken. Terneuzen, 30 april 1988. de loco-burgemeester van Terneuzen, J. van Rooijen. zeehaven industrie recreatie GEMEENTE OOSTBURG De burgemeester van Oostburg maakt bekend dat burgemeester en wethouders voornemens zijn vrijstelling te verlenen van het bestemmings plan volgens artikel 18A van de Wet op de Ruim telijke Ordening voor het bouwen van een tuin huisje op het perceel Zeekraalstraat 29 te Nieuwvliet. De stukken welke betrekking hebben op het bouwplan liggen met ingang van maandag 2 mei a.s. gedurende veertien dagen ter inzage op de gemeentesecretarie (sectie Ruimtelijke Orde ning), Raadhuisplein 1 te Oostburg. Een ieder is bevoegd gedurende deze termijn te gen het verlenen van deze vrijstelling schriftelijke eventuele bezwaren bij burgemeester en wet houders kenbaar te maken. Oostburg, De burgemeester voornoemd, J. Kruize. ^9dlOO i hüijiiqö 9Uj ob nfvnnid' •dó nfiibi^lqo 90 Bij de Openbare Bibliotheek Breda wordt gevraagd een De openbare bibliotheek is geplaatst onder een bestuurs commissie ex art. 61 van de gemeentewet. Naast een hoofdvestiging in het centrum van de stad zijn er 4 filialen en een bibliobus. De bibliotheek heeft een formatie van 70 medewerkers, van wie 2/3 in deeltijdarbeid werkt. Taken: s leidinggeven aan afdeling Financiële Administratie (3 personen - formatie 62 uur); beleidsadvisering aan bestuurscommissie en directie m.b.t. financiële aangelegenheden van de bibliotheek; e opstellen jaarrekening en begroting; zorg voor personeelsadministratie. Vereist: e opleiding op HEAO/SPD-niveau; e ruime ervaring in een leidinggevende functie; goede contactuele en leidinggevende kwaliteiten; e affiniteit met het openbaar-bibliotheekwerk. Inzicht in en ervaring met bestuurlijke verhoudingen strekt tot aanbeveling. Salariëring: Afhankelijk van ervaring tot ten hoogste f 4.724,- per maand (het maximum volgens schaal 9). De rechtspositie van de gemeente Breda is van toe passing. In het kader van een nieuwe organisatie van de culturele instellingen wordt gestreefd naar een concentratie van het financieel beheer, wat groei in de onderhavige functie kan betekenen. Gelet op het streven van het college van burgemeester en wethouders het aantal vrouwen in hogere en leidinggevende functies te verhogen, worden vrouwen die aan de gestelde eisen voldoen, uitdrukkelijk uitgenodigd te solliciteren. Nadere informatie kan worden ingewonnen bij de directeur van de openbare bibliotheek, de heer K. Bloem, tel. (076) 22 57 66. Schriftelijke sollicitaties vóór 10 mei a.s. te richten aan de Commissie Openbare Bibliotheek, Karrestraat 32, 4811 WT Breda. vraagt op korte termijn Vooropleiding: minimaal Havo/Atheneum Kennis van moderne talen strekt tot aanbeveling. Schriftelijke sollicitaties binnen uiterlijk 7 dagen na heden te richten aan: J.P.J.J. Timmermans Auvergnestraat 14, Postbus 33 4600 AA BERGEN OP ZOOM.

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1988 | | pagina 17