DE STEM PERSON EEL 0(0)G(E) Chef m/v POSTBANK IFF VERKOQPSPECIAUST Districtskantoor Middelburg HOOFD ADMINISTRATIE M/V EXPEDITEUR II M/V Enthousiaste MEAO-er m/v die onze interne rekeningen controleert onderhouds-technicus ketelhuis I/fa 6a_, verenigde spaarbank BI dige/ )E DOCENT cm/V) I één leerling of halfwas loodgieter, Transferpunt functionaris m/v STEM VAN ZATERDAG 20 JUN11987 IIS m/v /eldo^. NE ECONOMIE SECONOMIE Het Nederlands Wetenschappelijk Instituut voor Toerisme en Recreatie te Breda en de VAT, Nationale Academie (HTO) voor Planologie, Verkeer en Vervoer te Tilburg, fuseren per 1 augustus 1987. De naam wordt: NATIONALE HOGESCHOOL VOOR TOERISME EN VERKEER Per 1 augustus a.s. ontstaat binnen de centrale organisatie de vacature van De functie, die ressorteert onder het College van Bestuur, omvat: - het ontwikkelen van de admini stratieve organisatie binnen de Hogeschool, de sectoren en de aan de Hogeschool verbonden dienstencentra - het voorbereiden en adviseren t.a.v. de beleidsontwikkelingen op het gebied van de financiën - het verder ontwikkelen van de automatisering van de admini stratieve processen - het geven van leiding aan de financiële administratie. Gezien de vele ontwikkelingen die deze nieuwe organisatie gaat doormaken en de inhoud van de functie, stellen wij hoge eisen aan deskundigheid, initiatief, dynamiek en overtuigingskracht. De functie-eisen zijn verder: een opleiding als HEAO of een voltooide opleiding SPD II en een ruime ervaring in een dynamische werkkring. Gedacht wordt aan een kandidaat in de leeftijd van 30 tot 40 jaar. De salariëring voor deze functie is maximaal, overeenkomstig de BBRA-schaal 10, f 5.221,- bruto per maand. De standplaats is Breda. Nadere inlichtingen over deze functie kunt u inwinnen bij drs P.C. Huilmand, voorzitter van het College van Bestuur, telefoon 076-652650. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u tot 27 juni a.s. richten aan de heer P. Wielders, beleidsmedewerker personeelszaken, Nationale Hoge school voor Toerisme en Verkeer, Sibeliuslaan 13, 4837 CA Breda. KRUIT INSTALLATIE BEDRIJF HOGESCHOOL WEST BRABANT A54 •chnisch Onderwijs boratorium Onderwijs ronomisch Administratief Onderwin 1 iciaal Agogisch Onderwijs mst- en Vormgevings Onderwijs dagogisch Onderwijs jzondheidszorg Onderwijs (TRATIEF ONDERWIJS/ rdt veel aandacht be- itechnologie. (waaronder de Bedrijfs- groeiend gebruik njfsleven komt dit steeds am met een m/v werdag als 's avonds) in ren in projecten met het aarbij het leidinggeven er van organisatie- en an de volgende gebieden I ustratieve en/of logistieke ukken, nderwijs. [gevende en orgamsaton- - en voor de coördinator tijksregelingen. Iirecteur sector EAO, de heer B.H.PJ.M. de gamsatie, Postbus 90116, landicapten 3 uur per week voor een idheid seren ellen en te vertalen naar de af- en aktiviteitengroepen. 'arlng, tussen 1.154,16 en door de heer P. Keijsers ngewacht bij de Mgr. Savel- Roosendaal, t.a.v. de heer iddelbaar Beroepsonderwijs t schooljaar 1987-1988: n algemene economie, n bedrijfseconomie. de opleidingen AW, MK een katholieke school v0öf O. itanten wordt verwacht, dat® en de doelstelling van schrijven. It van hen verwacht, dat Z'J iast en energiek inzetten vo itbouw van deze opleiding®11 ilijke dienstbetrekking is e® ling mogelijkl informatie kunt u zich w®n irecteur, de heer J. Timm '6)211450. Directoraat Zakelijke relaties Het directoraat Zakelijke relaties is één van de commerciële lijndirectoraten binnen de Postbank. Binnen het directoraat worden het produkt/marktbeleid en de commerciële strategie voor de zakelijke markt ontwikkeld en tot uitvoering gebracht. Doel is het verstevigen van de huidige plaats in het betalings verkeer en het verwerven van een adequate positie op de zakelijke markt voor bancaire diensten. Binnen het directoraat is de afdeling Bedrijven en Instellingen opgericht. Een onderdeel van deze afdeling is de Kantorencentrale, die bestaat uit een centrale staf en 14 landelijk gespreide districtskantoren. Vanuit deze kantoren vindt de dienstverlening aan de zakelijke cliënten plaats. Bovendien hebben de districtskantoren een verkoop-ondersteunende taak naar de particuliere markt en fungeren zij als buitendienst voor de persoonlijke behandeling van achterstanden op de particuliere betaalrekening. Functie/werkzaamheden Als chef van het districtskantoor Middelburg zijn uw hoofdtaken: - aan de hand van gegevens en richtlijnen opstellen van het jaarplan voor de commerciële markt bewerking van het district - zorgen voor een goede voortgang bij de realisatie van dat plan - leiding geven aan de administratieve binnendienst, de adviseurs voor de particuliere markt en de adviseurs achterstandsbehandeling - coördineren van front-office activiteiten op de zakelijke markt - de zorg voor een adequate personeelsbezetting, alsmede voor de uitbouw en het onderhoud van het administratief-organisatorische en technische apparaat. U rapporteert rechtstreeks aan de directeur en in voorkomende gevallen treedt u op als zijn plaats vervanger. Functie-eisen U hebt een afgeronde HBO-opleiding (Bedrijfs economie of Bedrijfskunde) en u bent in het bezit van de diploma's NIBE Binnenland en Kredieten I. U beschikt over aantoonbare leidinggevende ervaring en een grondige kennis van ons produktenpakket of bent bereid en in staat zich deze kennis op korte termijn eigen te maken. U drukt zich mondeling en schriftelijk goed uit en kunt uitstekend in teamverband werken. Voor een goede vervulling van de functie is het nodig dat u in het betreffende district woont of gaat wonen. Ons aanbod Uw honorering wordt geregeld volgens een eigen CAO, waarbij rekening wordt gehouden met uw opleiding en ervaring. U kunt voorts rekenen op een dertiende maand, premievrij pensioen, teiskosten- vergoeding en een aantrekkelijke hypotheek- en spaarregeling. Informatie/sollicitatie Wilt u meer informatie, dan kunt u contact opnemen met de heer C.J.E.M. van Thiel, directeur districts kantoor Middelburg, telefoon 01180-35058 of met de heer R.L.F. Steussy, medewerker Personeelszaken, telefoon 020-584 3156. Uw schriftelijke sollicitatie - met vermelding van uw persoonsgegevens, opleiding en ervaring - kunt u voor 3 juli a.s. richten aan Postbank N.V., afdeling Personeelszaken, Postbus 21009, 1000 EX Amsterdam. Vermeld op uw brief en enveloppe s.v.p. het vacaturenummer ZR8. Een psychologisch onderzoek maakt deel uit van de selectieprocedure. De combinatie van opleidingen op het gebied van planologie, recreatie, toerisme, verkeerskunde, vervoerkunde en management van de vrije tijd, is uniek binnen het hoger beroepsonderwijs. De ruim 1500 studenten die de Hogeschool zal tellen, komen uit alle delen van Nederland. International Flavors Fragrances 'FF (Nederland) B.V. is onderdeel ven een toonaangevend internatio- "eat bedrijf dat werkzaam is op het 3ebied van smaak- en reukstoffen, in Tilburg - industrieterrein Noord - staan de Nederlandse produktie- etdelingen, die leverancier zijn voor öe levensmiddelenindustrie en voor bedrijven die zeep, wasmid- eten, cosmetica, etc. maken. I.F.F. (Nederland) B.V. vraagt voor haar afdeling Shipping een EXPEDITEUR II M/V Funktie-inhoud: - Het verzorgen van de dokumenten die nodig zijn voor de zendingen over land, zee en door de lucht, veelal na overleg met de expediteur I. Vereisten: - Opleiding op HAVO/MEAO niveau, aangevuld met vakgerichte kursussen en de bereidheid om eventuele ver- volgkursussen te volgen. - Ervaring met de dokumentaire afwikkeling van exportzendingen. - Kennis van de wettelijke voorschriften voor vervoer van gevaarlijke stoffen strekt tot aanbeveling. -Typevaardigheid. Sollicitaties richten aan: I.F.F. (Nederland) B.V., afd. Personeelszaken Postbus 5021 5004 EA Tilburg. öuinciiaiies ricruen at De Postbank N.V. is voortgekomen uit de postgiro/rijkspostspaar- bank. Op 1 januari 1986 is zij van start gegaan als zelfstandige N.V. De Postbank heeft een balanstotaal van 52 miljard Zij telt op dit moment ongeveer 10.000 medewerkers voor wie een eigen CAO is afgesloten. De Postbank is een financiële instelling met een goed ontwikkeld betalingssysteem. Dit vormt, ook voor de zakelijke markt, de spil van het aan te bieden produktenpakket. Op de particuliere markt vervult de Postbank een rol van betekenis op het gebied van sparen, hypotheken en consumptief krediet. Kenmerkend voor de Postbank is een snelle, goedkope, betrouwbare en gemakkelijke dienstverle ning. Eén van de oogmerken van het bedrijf is versterking van deze dienstverlening, zowel op de particuliere als de zakelijke markt. Het hoofdkantoor is gehuisvest te Amsterdam en heeft een depen dance in Den Haag. Er zijn voorts 4 grote kantoren, gevestigd in Amsterdam, Den Haag, Arnhem en Leeuwarden; alsmede een aan tal regionale codeercentra. Daarnaast heeft de Postbank 14 districts kantoren, die vooral de zakelijke markt bedienen Voor de dienst verlening aan particulieren wordt - naast het thuisbankieren - ge bruik gemaakt van zo'n 2600 postkantoren en -agentschappen. Onder de Raad van Bestuur ressorteren 6 lijndirectoraten, 5 con cernstaven en 3 concerndiensten, verspreid over de verschillende locaties. Bij de Verenigde Spaarbank werken circa 2.300 medewerk- (st)ers, verspreid over 350 vesti gingen. Veel van onze bankzaken worden snel en goed geregeld aan de balie van onze kantoren. Deze kantoren worden door een aantal directora ten, zowel vanuit het hoofdkantoor in Utrecht als vanuit de regionale centra, ondersteund. Het Administratief Centrum ver leent diensten op gebieden als administratie, inlichtingen, beta lingsverkeer, produktenadmini- stratie en financiële registratie. Uw functie als Medewerker Tussenrekeningen U krijgt een full-time functie, waarin u belast bent met de vol gende werkzaamheden: - controle op onze interne reke ningen in het grootboek - opstellen van saldo-verklarin gen - dagelijkse controle van interne rekeningen in diverse deelbe standen - verrichten van rapportages, correcties en overboekingen. Wij verwachten van u een op deze functie gerichte opleiding, bijvoorbeeld MEAO, bedrijfseco nomische richting. Uw kennis en/of ervaring op het gebied van financiële administra tie stellen u in staat in korte tijd zelfstandig te functioneren. Het spreekt vanzelf, dat u veel waarde hecht aan een vlotte en kwalitatief goede dienstverlening. U beschikt voorts over de nodige accuratesse. Wij bieden goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder korting op bankdien sten. Het aanvangssalaris is af hankelijk van uw ervaring. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer J.W. Beersma, afdeling Personeelszaken, telefoon 076-284659. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u, binnen 14 dagen, richten aan de Verenigde Spaarbank, afdeling Personeelszaken, Postbus 3362, 4800 DJ Breda. De BV Nederlandse Alcoholfabriek Nedalco is een dochteronderneming van Suiker Unie en C.S.M. Het bedrijf, dat circa 130 medewerkers telt, is Nederlands grootste producent van neutrale alcohol voor consumptieve en industriële toepassingen. Een belangrijk gedeelte van de produktie wordt geëxporteerd. De volcontinu opererende produktie-sector, welke bestaat uit een goeddeels automatisch bestuurde procesinstallatie, omvat tevens warmteterugwinnings- en waterzuiveringsapparatuur. Voor de vestiging te Bergen op Zoom wordt contact gezocht met een zelfstandige De belangrijkste taken in het ketelhuis zijn het (preventieve) onder houd van de installaties en het optimaliseren van de stoomvoorzie ning. Daarnaast zal de functionaris belast worden met de technische zorg voor de lucht-, water- en koelwatervoorzieningen. Voor deze veelomvattende baan gelden als functie-eisen: MTS opleiding werktuigkunde of opleiding scheepswerktuigkun- dige A of gelijkwaardige opleiding; theoretische kennis en tenminste enkele jaren practische en/a- ring op het gebied van moderne stoomopwekking; kritische instelling; leeftijd bij voorkeur tussen 25 en 30 jaar. Uw sollicitatie kunt u binnen 10 dagen na verschijning van deze uit gave richten aan de heer J. Edelijn, Hoofd Technische Dienst. B.V. Nederlandse Alcoholfabriek Nedalco Postbus 6 4600 AA Bergen op Zoom. loodgietersbedrijf - centrale verwarming - dakbedekkingen vraagt met spoed voor een renovatieproject in Rotterdam. Onze voor man van dit werk woont in Zevenbergen. Bij vol doende bekwaamheid is een goed loon gewaar borgd. Voor Inlichtingen 01820-2S322 tijdens kantoor uren, 01840-16194 tijdens avonduren, vragen naar de heer Mudde. VAN BREEMEN B.V., een gerenommeerde technische handelson derneming, zoekt voor haar afdeling industrie en voor haar afdeling automaterialen verkoop specialisten. Bent u een VERKOOPSPECIALIST met tech nisch gevoel, c.q. een technische achter grond, zelfdiscipline, kontaktuele vaardighe den op alle niveaus en ervaring op verkoopge- bied van machines en gereedschappen of automaterialen dan bieden wij u binnen onze organisatie een goede baan. Naast een goed salaris worden een auto en te lefoon ter beschikking gesteld. Denkt u voor een van deze funktles In aan merking te komen dan kunt u op maandag 22 juni en dinsdag 23 Juni tussen 09.00 en 15.00 uur telefonisch kontakt opnemen met F.L. Nuyens, teneinde een afspraak te ma ken voor een gesprek. gereedschappen - machines - automaterialen - garage- en werkplaatsinnchtingen BERGEN OP ZOOM ROOSENDAAL 01640-37920 Technisch Onderwijs Laboratorium Onderwijs Economisch Administratief Onderwijs Sociaal Agogisch Onderwijs Kunst-en Vormgevings Onderwijs Pedagogisch Onderwijs Gezondheidszorg Onderwijs Binnen de Hogeschool West-Brabant bestaat een vacature voor een In 1986 is door de Kamer van Koophandel in Breda en een rechts- voorganger van de Hogeschool West-Brabant de Stichting Transfer punt West-Brabant opgericht. Deze Stichting functioneerde voor het Technisch, Economisch Administratief en Laboratorium Onderwijs. Na de fusie die leidde tot het Hogeschool West-Brabant is het noodzakelijk geworden om het werkgebied van de Stichting te verbreden tot de andere sectoren van de Hogeschool. Tevens zal nieuw beleid moeten worden ontwikkeld t.a.v, post HBO, toegepast onderzoekscontract onderwijs en maatschappelijke dienstverlening Hierbij zal ook aandacht moeten worden gegeven aan de ontwik keling van capaciteit en de organisatorische inpassing van deze 'nieuwe taken'. Functie-inhoud - Bijdragen aan de ontwikkeling van een Hogeschoolbeleid en aan concrete activiteiten op de terreinen van post HBO, onderzoeks- en ontwikkelingsprojecten en maatschappelijke dienstverlening - Organiseren en inhoud geven aan een Hogeschool Transferpunt, dat een initiërende, coördinerende en begeleidende taak vervult t.a.v. deze nieuwe taken. Het Transferpunt dient als 'loket' te functioneren bij vragen van bedrijven en instellingen. - Het organiseren en beheren van de projecten-administratie van het Transferpunt - Het stimuleren van de realisering van de 'nieuwe taken' door de sectoren en het adviseren bij de organisatorische opzet en in passing hiervan. - Het functioneren als subsidioloog en het begeleiden van aanvra gen voor bekostiging uit het overheidsbudget voor meue taken. Functie-eisen - Initiatiefrijke, creatieve, outputgerichte persoonlijkheid. - Academische of gelijkwaardige achtergrond. Aantoonbare affini teit tot technische en economische problematiek. - Vermogen om vruchtbaar te kunnen samenwerken met personen uit diverse disciplines. - Ervaring met projectontwikkeling en projectenorganisatie. - Goede communicatieve en redactionele vaardigheden. - Een marktgerichte instelling. - Representatief voorkomen. Nadere informatie omtrent deze functie kan worden verkregen bij Dr. J.M.F Box, Voorzitter van het College van Bestuur, telefoon 076-225711, toestel 20. Salariëring afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring met als indicatie schaal 12 (maximaal f 88.800,— per jaar). Sollicitaties binnen 14 dagen aan de heer B.H.PJ.M. de Louweren, hoofd Dienst Personeel en Organisatie, Hogeschool West-Brabant, Postbus 90116, 4800 RA Breda.

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1987 | | pagina 15