maga SCHOEVE» EENASSIS EÉN ASS IS TWEE ST0 MANAGER Voor onze vestiging in Goes zoeken wij In ons werk voor de regio zoeken we deskundige ondersteuning Stichting Revalidatiecentrum Breda Bedrijfseconomisch medewerker (m/v) technic Peeters P GROOT VAN B-verpleegkundige /I /I fffrrmrm^fï. Personeelsfunktionaris Koördinator behandelingsadministratie en planning Direktiesekretaresse A HTSerfmv) de stem van zaterdag 31 augustus 1985 (full-time) waarnemend hoofdverpleegkundige TETRA PA K\ Tetra Pak Moerdijk BV ADMINISTRATEUR (m/v] 'WARNER de stem van zaterd, voor de technische inkoop PEETERS PRODU] A5< Wolff is al meer dan 75 jaar een begrip in de elektrotechnische groothandel. Vanuit 12 vestigingen in Nederland worden installateur en detaillist bediend met een ijzersterk leverings programma, waaronder ook huishoudelijke toestellen, audio en video. urni/AAn een leidinggevend functionaris, die de vCllltUUr" verantwoordelijkheid kan dragen voor if HMTflflD d® winstgevende omzet van de vestiging. WMn I vyll Hij krijgt daartoe de dagelijkse leiding over ca. 10 binnen- en buitendienstmedewerkers, aan wier activiteiten hij richting geeft. En hij geeft het voorbeeld door veel zélf aan te pakken. Kortom, een manager die niet alleen het rendement bewaakt maar ook de efficiency; die commerciële kansen weet te benutten maar evengoed zorgt voor een goede coördinatie met het hoofdkantoor. Een baan als deze stelt vanzelfsprekend hoge eisen: Ervaring in verkoop binnen-en buitendienst, alsmede technische kennis van de branche. Ervaring op administratief-organisatorisch gebied. Opleiding op minimaal middelbaar beroepsniveau. Leeftijd tussen de 30 en 40 jaar. Tegenover deze eisen staan een uitstekende beloning en eigentijdse emolumenten. Herkent u zichzelf in bovenstaande beschrijving dan nodigen wij u uiteen geschreven sollicitatie brief, met uitvoerig curriculum vitae, te richten aan N.V. Handelsmaatschappij v/h Wolff Co., t.a.v. de heer E.M. Wolff, postbus 60,2800 AB Gouda. Wilt u eerst meer informatie, belt u dan 01820-21122, toestel 140. Discretie is uiteraard verzekerd. Het Diaconessenhuis Breda omvat een alge meen ziekenhuis met 261 bedden en een verpleegtehuis met 137 bedden De identiteit is protestant christelijk Wegens vertrek van een collega ontstaat er binnenkort een vacature voor de P.A.A.Z. voor een Op de P A. A.Z. kunnen 24 patiënten worden opgenomen. De be handeling wordt verzorgd door een team, bestaande uit verpleeg kundigen, leerling-verpleegkundigen, psychiater, klinisch psycho loog, maatschappelijk werkende en activiteitenbegeleiders. Plaats in de organisatie: De verpleegkundige valt organisatorisch onder het hoofd van de af deling. Funktie-informatie: - begeleiden van patiënten in een crisissituatie; - houden van individuele gesprekken met de patiënt en desgewenst diens familie; - begeleiden van groepsgesprekken en therapievormen; - begeleiden van patiënten tijdens de "therapievrije" uren. Funktie-eisen: - diploma ziekenverpleging B (en A) of H.B.O.-V; - ervaring met de onder funktie-informatie beschreven werkzaam heden; - bereidheid tot nauwe samenwerking met de andere teamleden Arbeidsvoorwaarden: Salariëring en secundaire arbeidsvoorwaarden volgens C A O. voor het Ziekenhuiswezen. Inlichtingen omtrent de funktie kunnen worden ingewonnen bij dhr. M. van Riel, hoofd van P.A.A.Z., telefoon 076-222133, toestel 449. Schriftelijke sollicitaties dienen binnen tien dagen na het verschijnen van dit blad te worden gericht aan het hoofd personeelszakenLan- gendijk 75, 4819 EV Breda, onder vermelding van kodenummer 019 op de enveloppe. Het Diaconessenhuis Breda omvat een alge meen ziekenhuis met 261 bedden en een verpleegtehuis met 137 bedden De identiteit is protestant christelijk In ons verpleegtehuis Aeneas ontstaat door vertrek van de huidige functionaris de vakature van Samen met het hoofd en de le ziekenverzorgende maakt hij/zij deel uit van het leidinggevende team op een somatische afdeling, waar 27 bewoners verzorgd worden. Het totale team bestaat uit 21 personeelsleden. Om de funktie te kunnen vervullen dient het waarnemend hoofd in het bezit te zijn van het diploma A-ziekenverpleging en de kader opleiding. Leidinggevende ervaring - bij voorkeur in een verpleeg tehuis - strekt tot aanbeveling. Benoeming geschiedt in de rang van le verpleegkundige. Schriftelijke sollicitaties dienen binnen tien dagen na het verschijnen van dit blad te worden gericht aan het hoofd personeelszaken, Langendijk 75, 4819 EV Breda, onder vermelding van kodenum mer 020 op de enveloppe. N De Stichting Revalidatiecentrum Breda heeft in de regio een dienstverlenende funktie voor beoefenaren en instituten op het gebied van de volksgezondheid en de gehandicaptenzorg. De Stichting exploiteert een poliklinisch revalida tiecentrum waar kinderen en volwassenen met een lichamelijke handicap worden behandeld. Door het verkleinen of overwinnen van hun handicap werken de revalidanten aan hun toekomst, teneinde zich een eigen plaats in de samenleving te verwerven. Het centrum helpt daarbij, door de veelzijdige ondersteuning van deskundigen als arts, ergo- en fysiotherapeut, logopedist, maatschappelijk werker, orthopedisch instrumentmaker en psycholoog. En om te zorgen dat zij zich optimaal kunnen inzetten, en dat het centrum in de toekomst zijn taken nog beter en ruimer kan vervullen, zoeken wij in onze organisatie ondersteuning van een aantal zeer verschillende deskundigen. Momenteel hebben wij de volgende vakatures: 20 uur per week De personeelsfunktionaris ressorteert onder de administrateur, die de administratie, planning, automatisering en personeelszaken beleidsmatig voorbereidt en koördineert. De personeelsfunktionaris zal nauw samenwerken met de salaris-administratie. Funktie-inhoud: Uitvoering geven aan operationele taken, zoals: werving en selektie, personeelsadministratie; invoering Funktie Waardering Gezondheidszorg; geven van adviezen inzake personeelszaken aan administrateur en begeleiden van veranderingsprocessen (sociaal plan). Funktie-eisen: afgeronde HBO-opleiding (P.W.) of door studie en ervaring vergelijkbaar niveau; minimaal 5 jaar ervaring in de praktijk van het personeelswerk (bij voorkeur in de gezondheidszorg). Inlichtingen worden graag verstrekt door de heer J.J.M. Wouters (administrateur). De koördinator behandelingsadministratie en planning ressorteert onder de administrateur, die de administratie, planning, automatisering en personeelszaken beleidsmatig voorbereidt en koördineert. De behandelingsadministratie en planning zijn aparte eenheden met in totaal vier medewerkers. Door wijzigingen in de wetgeving, door ver schuiving in de patiëntenpopulatie en door invoering van een landelijk ontwikkeld automatiseringspakket wordt op de afdeling een beroep gedaan de procedures en werkwijze aan te passen. De koördinator zal onder meer samenwerken met de systeembeheerder automatisering, de financiële administratie en de behandelingsafdelingen. Taken: verantwoordelijk voor de planning, de registratie van de behandeling, de administratie van machtigingen en de statistische informatie; leiding geven bij de uitvoering van de werkzaamheden en zonodig daadwerkelijk bij die uitvoering assisteren; bewaken van procedures en werkafspraken, toetsing hiervan op toepasbaarheid in de organisatie en waar nodig adviseren; mede het overleg voeren met de betalende instanties over de machtigingsprocedures en bewaking van de gemaakte afspraken; voorbereidende en mede-begeleidende taak in de verdere opzet en uitbouw van de automatisering van de planning, de registratie en de statistiek. Funktie-eisen: e HBO-niveau (bedrijfskunde, informatie-verwerking, administratieve processen); e leidinggevende ervaring; e bekendheid met planningsprocessen in organisaties binnen gezondheidszorg (strekt tot aanbeveling); praktische instelling, daadkracht en oog voor de organisatorische realiteit. Inlichtingen worden graag verstrekt door de heer J.J.M. Wouters (administrateur). Tot de taken behoren: e agendabewaking; e verzorgen van korrespondentie; e verdelen van de binnenkomende post; e voorbereiden en uitwerken van de vergaderingen van de direktie-adviesraad; e kontakten met in- en externe personen en instanties; verzorgen van het archief; algemene sekretaressewerkzaamheden. Er is sprake van een eenhoofdige direktie. De vakature ontstaat in verband met het vertrek van de huidige sekretaresse. Vereisten: HAVO, aangevuld met een opleiding tot sekretaresse; uitstekende typevaardigheid; e goede kontaktuele eigenschappen. Ervaring als direktiesekretaresse strekt tot aanbeveling. Alle funkties bij de Stichting Revalidatiecentrum Breda staan open voor mannen en vrouwen. Voor alle genoemde funkties geldt: De arbeidsvoorwaarden zijn overeenkomstig de CAO voor het Ziekenhuiswezen. Het salaris is afhankelijk van oplei ding, leeftijd en ervaring. Sollicitatie Uw schriftelijke sollicitatie kunt u, met vermelding van de betreffende vakature en alle relevante gegevens binnen 14 dagen richten aan de direkteur van het Revalidatiecentrum, de heer Albert A.G. Vlierhuis. Stichting Revalidatiecentrum Breda, Brabantlaan 1, 4817 JW Breda. Telefoon (076) 22 45 71. is een onderdeel van het internationale Tetra Pak concern, met fabrieken voor het vervaardigen van verpakkingen voor zuivelprodukten en vruchtesappen. Het bedrijf in Moerdijk is een sterk geautomatiseerde en kapitaalintensieve onderneming, waaraan op het ogenblik ruim 300 medewerkers zijn verbonden. Ter versterking van onze afdeling Administratie zoeken wij een De belangrijkste taken binnen deze functie zullen bestaan uit: -het verzamelen, analyseren en interpreteren van bedrijfseconomische informatie; -het opstellen van periodieke interne rapportages; -het controleren van het materiaal- en grondstoffenverbruik binnen de produktie; -het verdere ontwikkelen van verbruiksnormen; -het voeren van overleg over deze zaken. De man of vrouw die wij op het oog hebben heeft naast het diploma HAVO (met wiskunde) en het PRAKTIJKDIPLOMA BOEKHOUDEN: -goede contactuele eigenschappen; -enige ervaring in kostencalculatie en -bewaking; -behoorlijke kennis van het Engels; -een flexibele instelling. Leeftijd: 25 a 30 jaar. Wij bieden: -een afwisselende baan met goede ontplooiingsmogelijkheden; - uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Nadere inlichtingen kunt u telefonisch inwinnen bij Dhr. G. van der Graaf (toestel 402). Schriftelijke sollicitaties kunnen worden gericht aan: **1 f Afdeling Personeelszaken (Dhr. E. Adriaans) Postbus 3 4780 AA Moerdijk Telefoon 01680-31911 Op onze afdeling Accounting is een vacature voor een De funktie: De funktionaris komt te werken in een op Amerikaanse leest geschoeide administratie. De afdeling Accounting is verantwoordelijk voor: de nodige ondersteuning binnen het bedrijf met betrekking tot korte en lange termijn bedrijfsplanning - analyse van bedrijfsresultaten - snelle rapportage, zowel intern als naar het moederbedrijf in Amerika. Naast de direkte verantwoordelijkheid van betrokkene voor een deel van het dagelijkse administratieve gebeuren, zal deze medewerker vooral ook worden betrokken bij de analyse van de bedrijfsresultaten. Hij/zij rapporteert rechtstreeks aan het hoofd van de afdeling. De eisen: bij voorkeur HAVO/VWO opleiding en minimaal MBA-diploma - ervaring in de administratie van een industriële onderneming - enige bekendheid met computer-gesteunde administratieve systemen praktische kennis van de Engelse taal bereid verdere funktiegerichte studies te volgen. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u richten aan de afdeling Personeelszaken van Borg-Warner Mechanical Seals, Postbus 1300,4700 BH Roosendaal. Borg-Warner Mechanical Seals is één van de Euro pese vestigingen van het Amerikaanse Borg-Warner concern Wij zi|n 'n modern en dynamisch bedri|l ge specialiseerd in het fabriceren van mechanische asafdichtingen, koelers, magneet- encycloonaf- scheiders en warmtewisselaars voor de petro chemische industrie Wi| opereren al zon 20|aaropdeEuropesemarkt, het Midden Oosten en Afrika Borg-Warner Mechanical Seals is een producent van mechanische asafdichtingen. De grondstoffen en een deel van de voor haar produkten benodigde artikelen worden elders gekocht. Om beter te kunnen beantwoorden aan de eisen van de markt, dient de afdeling versterkt te worden met een De funktie: De zelfstandige verzorging van een deel van het inkooppakket, en de selektie van een optimaal leveranciersbestand binnen en buiten Europa, in samenspraak met de technische staf. De eisen: - een gedegen technische opleiding, gekoppeld aan commerciële/economische kennis. Een afgeronde studie Economische Bedrijfstechniek past uitstekend bij de funktie. Maar ook reakties van HTS-ers Wtb met ervaring of verdere opleiding in inkoop, zijn welkom - commerciële instelling - uitgesproken belangstelling voor sterk internationaal gerichte inkoop - goede kennis van de Engelse taal - kennis Duits en Frans is een voordeel kunnen werken in een team. De voorwaarden: - uitstekende salariëring prima secundaire voorwaarden. U kunt uw sollicitatie richten aan de afdeling Personeelszaken van Borg-Warner Mechanical Seals, Postbus 1300, 4700 BH Roosendaal. Borg-Warner Mechanical Seals is één van de Euro pese vestigingen van het Amerikaanse Borg-Warner concern Wi| zgn 'n modern en dynamisch bedri|l ge specialiseerd in hel labriceren van mechanische asafdichtingen. koelers, magneet- encycloonaf- scheiders en warmtewisselaars voor de petro chemische industrie. Wi| opereren al zon 20|aaropdeEuropesemarkl, het Midden Oosten en Afrika Groenewegen B.V., U aanhangwagens en zelfstandige ondernt dochteronderneming een verhuurbedrijf is wegtransportmiddele Doortc magaziji De magazijnbeheerd organisatie belast me beheer en de uitgifte welke bestemd zijn v Hij geeft leiding aan e medewerkers. Het magazijn zal binr beheerd met behulp gecomputeriseerde voorraad-administra Voor deze funktie zot MTS'ers van 25-35 je Magazijn-ervaring o| produktiebedrijf strel 1 Nederlands grootste gesp! kunststofdakbedekkingen, met een dochterom Hij zal zich gaan bezigt bevorderen van de verkoo; dakbedekking, stalen dakt Bij de verkoop van de Erdo adviezen over de onderhou bedrijfseconomische aspi bedekking en dakisolatie e De vertegenwoordiger kat een gedegen produktie- er satie. In een sterk prijsgevo met gebruikmaking van de kendheid opdrachtgevers ii de kwaliteit en de service van de gespecialiseerde E Als de belanghebbende dit we met hem worden besproken. F Eigenhandig geschreven brieven Psychologisch Adviesbureau Dr. J.C 5038 EC Tilburg Stationsstraat 39 Tel. 013 - 42 41 28' 43 42 32 In september beginnen praktijkgerichte avondcursussen MARKETING (opleiding voor examen NIMA-A) (lesgeld 960,-) MANAGEMENT (lesgeld 450,-) Inlichtingen en inschrijving: maandag t/m donderdag 10-16, 18-21 uur en vri|dag 10-16 uur ei is een modern geoutilleerde er „Duo Penotti") met een groeie Zij zoekt i.v.m. het overschakel De voornaamste taak van de kende machine-lijn bedienden. Gewenste opleiding: een volto ge opleiding met enige jaren Leeftijd: vanaf 25 jaar. Deze wordt belast met de conj doende aanvoer van enkele hu Leeftijd: vanaf 21 jaar. Hun prioriteit ligt op het voorkc Gewenste opleiding: een volto gere opleiding met praktijkerve Sollicitaties, schriftelijk en/of r Leemstraat 13, Postbus 6, 470 T.a.v. de heer J. Peeters Tel. 01650-53088.

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1985 | | pagina 12