voor ival AGENDA PDP SPI Gaudi: architect van droompaleizen ONTDEK DE VERSCHILLEN Wfl1098 Solo-lp Mick Jagger: overbodige confectie Bibi Martin: gebrek aan goede nummers I \ppie Happie en Studio Spo t OPLOSSING [2PAGINAGIDS 1 fjSDAG 5 MAART HILVERSUM 2 HILVERSUM 3 HILVERSUM 4 Specs Hildebrand Johnny Rotten goes to Nashville TENTOONSTELLING GAAT OP REIS SCHIETINGEN UlilUi Reorganisatie bij Oosthoek Puske en Wiske: Amoris van Amoras Lucky Luke: The Daily Star HILVERSUM 5 •Boes nte^en°ver lrêen®laien fen za\^L„sa<iv\seut lireille Capelle. - foto archief de stem (eigen dit jaar naar het vrij ongewoon. Het land muze namelijk vertegen- (-zangeres, de gevierde so- lin Charleroi en trad al op Itislava, Dresden, Mexico, It bouwde zij een aanzien- It zij dit jaar de sopraan beringen van het Requiem ■dan de frivole niemandal- Ind genoeg, elk jaar tot een luitzendingen maken, leus' en 'Carmen' blijkt ten lapje van de operazangeres poe is helemaal niet onge- Lln vroegere tijden was er fcpaalde hokjes werden ge- Tisel om mensen dwangma- Idit cliché doorbreken, het lijn mythes ontdoen en le er de enige vertegenwoor- Uied op het Eurovisie Song- pd dit jaar niet mee in ver- 1 mei. flraan in Zweden zal zingen ijjvers zijn hiervoor door de dracht is simpel: de tekst far zo weinig mogelijk me- 5 en a's in zitten T3 PAGINA GIDS 2 kO: 7.00. Nws. 7.06 Het levende ord. 7.15 Echo (7.30 en 8.00 Nws. 10 Budgetvoorlichting). 8.30 Nws. *3 Postbus 900. 8.42 Levenslief en J/ensleed. 9.30 Nws. 9.33 M/V-ma- Izine. 10.30 Nws. 10.33 Wat heet |d. 11.30 Nws. 11.33 Met de KRO, Jet Anne. 12.00 Kruispunt, lyerh.voorl.: 12.16 Uitz. voor de ndbouw. NOS: 12.26 Meded. voor nd- en tuinbouw. 12.30 Nws. RO12.36 Echo. 13.00 Nws. 13.10 bho-politiek. 13.30 Nws. 13.33 Glas i lood. 14.30 Nws, 14.33 Sporen in It achterland. 15.00 KRO's mis- padreconstructie. TROS: 15.30 s. 15.33 Hallo, wie stinkt hier documentaire over geur 16.00 Tieuwsshow (16.30 Nws). 17.30 vs. 17.36 Aktua. 18.00 Nws. 18.10 Jet journalistenforum. 19.00 TROS ilantenservice. 20.00 Nws. 20.03 De lüswerklijn. 21.00 Om het boek. |.30 Finale. 22.30 Nws. 22.35 Een etje Blackmail (1), hoorspelserie. 6.00 Proeflokaal. der heel uur nieuws. VARA: Van -18.00 Aktualiteiten via Dingen an de Dag. 7.03 Gesodemeurders. 03 In afwachting van... 11.03 loorloper. 12.03 Paviljoen 3. 14.03 |iollands handwerk. 16.03 De ver- kkelijke vijftien. NOS: 18.04 De vondspits. VARA: 19.02 Dubbel- |sjes. 20.02 Popkrant. 21.02 Moon- ogs. 23.02 Morgen gebeurt het. 'ROS: 7.00 Een goede morgen met ïgenieur Maarten van Veen (8.00 ws), 9.00 Continu klassiek. 11-00 ROS Concertzaal: A. Het Radio ilharm. Ork., met solist. B. Muz. oor viool en piano. 13.00 Nws. 13.02 )e klassieke top tien. 13.30 Pn- reurs van de matrijs en concert- genda. 14.00 Belcantorium. A. 'ranse liederen. B. Oratorium van lonegger. NCRV: 16.00 Literama, ff: het Kunstbedrijf. 17.00 Populai- e klassieken. Werken van Sibe- ius. 18.00 Nws. 18.02 Met hart en nond en handen. 18.15 Muziek m rije tijd. Koor- en orkestmuz. oor het Tollens Ensemble uit Rijswijk en het Lichtfield Cathe- Iral Choir. 19.15 Entre'acte. l&3v- meneo, opera van Handel. Het toor van de Nederlandse Handel" vereniging en het Nederlands Ka nerorkest, met solisten. 21.30 Lite- ama. Afrika in Literama (4) 22.3U ïistorische Orgelopnamen 3.08 Imeneo, vervolg. VlICK JAGGER heeft met ie vorige week uitgekomen ,angspeelplaat 'She's the vooral een erg nette gemaakt. Keurig ver met allemaal mooie cs, gezongen door hem- en gespeeld door zeer bekende muzikanten. Bo vendien nam Jagger de pro- duktie ter hand met afwis selend de algemeen gewaar deerde New Yorker Bill j^swell en de met Chic be roemd geworden Nile Rod- gers. jn diverse interviews bKft de zanger van de Rol ling Stones uitgelegd, dat jijn eerste echte solo-pro ject hij maakte ooit eerder een'single 'Memo from Tur ner', niet uitgelegd moet worden als een inleiding tot het uiteenvallen van de Sto nes. Jagger omschrijft het werken aan zijn elpee als een noodzakelijkheid om de leegte tussen optredens en studio-opnamen van zijn eigen bandje op te vullen. 'Wat vingeroefeningen dus. jagger is echter een be roemde jongen met erg veel dus hij omringt zich Jiet giganten als Carlos Alo mar, Jeff Beck, Sly Dunbar, Robby Shakespeare en Her- jiie Hancock. Onder dezelfde omstandigheden op de Ba hama's en in hetzelfde ge zelschap levert Koos Albers ook een interessante plaat af. Kunst. Met 'She's the boss' heeft jagger niets, maar dan ook helemaal niets toegevoegd aan wat er ooit al door hem 'gemaakt is. Hooguit een paar aardige dansnummers. Want, het moet toegegeven worden, 'Just another night' blijkt de perfecte muzikale ondersteuning voor menige paringsdans. Dat geldt trou wens voor alle door het duo Jagger/Laswell geprodu ceerde titels; stevige basis, gitaar op de voorgrond en staccato melodie. De num mers waarvoor op de bin- DE AGENDA voor de komende 'Isweken ziet er als volgt uit: IJ'Joan Armatrading, 29 maart in Botterdam (Ahoy) John Hiatt band, 10 maart in Den Bosch (Casino) Kool and the Gang, 10 maart in Amsterdam (Edenhal) Nick Lowe, 17 maart in Tilburg Ji iNoorderligt) Pat Metheny Group, 13 maart in Utrecht (Vredenburg) Peter Hammill, 19 maart in Utrecht (Vredenburg) Stranglers, 23 maart in Utrecht (Vredenburg) Uriah Heep, 24 maart in Tilburg INoorderligt) Roberto Jacketti, 15 maart in Breda (Heerbaan) Kim Wilde, 30 maart in Den Haag (Congresgebouw) Tina Turner, 8 en 9 april in Rot terdam (Ahoy) Paul Young, 10 april in Rotter dam (Doelen), 11 april in Utrecht (Vredenburg) Howard Jones, 13 april in Utrecht (Vredenburg) UB 40, 19 april in Rotterdam (Ahoy) Frankie goes to Hollywood, 20 april in Rotterdam (Ahoy) Al Jarreau, 21 april in Rotter dam (Ahoy) Tears for fears, 24 april in Rot terdam (Doelen) en 25 april in Utrecht (Vredenburg) nenhoes twee sterretjes staan afgebeeld, kunnen worden overgeslagen. Jag ger liet zich daarbij leiden door Rodgers en dat had een drietal oervervelende, saaie disco-liedjes tot gevolg. Momenteel verblijven de Stones in Parijs om er te werken aan een nieuw Sto- nes-album. Ik hoop oprecht dat Jagger daar zijn excuses heeft aangeboden aan Keith Richards voor de over het algemeen genomen afgeme ten, emotieloze confectie- muziek welke hij middels 'She's the boss' naar het volk heeft gesmeten. Het wordt tijd dat smeerkees Richards hem eens onder handen neemt. Of misschien moeten ze maar helemaal ophouden, hun eigen midlife-crises overleven en het muzikale genot van hun fans beper ken tot het luisteren naar het Stones-oeuvre tot nu toe. Een slechte laatste indruk blijft veel langer hangen dan een spectaculair debuut. Chris van Nijnatten Jason and the Scorchers. AAK EINDREDACTIE WIM VAN LEEST NOG STEEDS worden er in Nederland artiesten gelanceerd als zijnde nieuw talent en zo hoort het natuurlijk ook. Het vervelende is echter dat wanneer zo'n artiest maar enigszins afwijkt van het levenslied of de Vanessa-pop hij of zij ge doemd is een vroege artistieke dood te sterven. In het geval van Bibi Martin zou dat heel jammer zijn, want wat deze zangeres op haar debuutelpee 'Look at me' laat horen is sterk ge noeg om bij wijze van spre ken internationaal met de Sheena Eastons en Barbara Dieksons mee te kunnen. Bibi Martin vestigde de aandacht op haar via haar werk bij Pee Wee the Spe cials en Bram Vermeulen de Toekomst. Deze eerste el pee kwam er nadat Bibi werd 'ontdekt' door produ cers Joel Komkommer en Martin Ploeg. Op 'Look at me' is dat tweetal samen met Bernie Dunn verant woordelijk voor het gros van het songmateriaal. Hoewel degelijk geconstrueerd, blinken die nummers niet uit door aanstekelijkheid. Ik denk dat Bibi beter af was geweest met een plaat vol zorgvuldig en smaakvol ge kozen covers. Als je net als Bibi Martin het pad van de volwassen pop wordt opgestuurd, dan moetje ook voorzien worden van volwassen songs. Nu is het net iets te veel kneute righeid, die alleen iri de ti telsong enigszins tot de ver beelding spreekt. Telegraaf-journalist Jip Golsteijn is zo'n beetje de langst actieve scribent in het wereldje van de popmuziek en hij heeft inmiddels al heel wat groepen en trends overleefd zonder daarbij zijn warme belangstelling voor mensen die popmuziek maken te verliezen. Een jaar of tien geleden begaf hij zich op het glibbe rige pad van zelf muziek maken en al was dat niet al tijd even geslaagd toch le verde dat een reeks eigen zinnige platen op. Er was zelfs succes. Jip en gelegen heidszanger/fotograaf Bar ry Schultz werden wereld beroemd in Oostenrijk met 'Sniper in the crowd', een plaat die gaat over de groten uit de boksgeschiedenis. Met Specs Hildebrand is Golsteijn aan de derde geza menlijke plaat toe. Tien jaar geleden maakten ze samen 'File under popular', vijf jaar geleden was er 'Loners and losers' en nu is er 'Left- hand signature', die als on dertitel 'a living-room ope ra' meegekregen heeft. 'Left-hand signature' is een heuse concept-plaat, een complete opera met in de hoofdrollen een Vietnam- veteraan, een barmeisje an nex prostituée en een Mid- denamerikaanse balling. Hildebrand en Golsteijn hebben er meteen maar een filmscript van gemaakt en daarin wordt een tragisch beeld gegeven van de 'losers' in de Amerikaanse samenle ving. De muziek is overwegend coutry-achtig en bij vlagen heel imponerend. De zang is navenant en de diverse songs en muzikale fragmen ten schetsen een 'fraai' beeld van hoe het iemand in Ame rika kan vergaan. Het geheel is erg filmisch, als je het verhaal eenmaal kent, zie je de plaat als het ware gebeuren en als Wim Wenders een vervolg zoekt op 'Paris, Texas' dan ligt er in Nederland met deze plaat een kant en klaar produkt voor het grijpen. 'Left-hand signature' is wars van heersende muzi kale trends gemaakt en al lijkt het idee pretentieus, het resultaat is van een verras sende en innemende een voud. DE MEEST conservatieve sector van de populaire mu ziek is waarschijnlijk die van de country and western. Maar zelfs deze traditionele volksmuziek kan zich af en- toe niet onttrekken aan de invloed van nieuwe stro mingen. Ooit zaaiden 'out laws' als Willie Nelson en Waylon Jennings en de har de southern-rock bands pa niek in Nashville. Nu is een beweging in gang gezet die snel 'country-punk' werd genoemd. Een nieuwe gene ratie geeft eigentijdse in houd aan de country-mu- ziek. Belangrijke vertegen woordigers van deze stro ming zijn Jason and the Scorchers van wie de elpee 'Lost and Found' net is uit gebracht. Eerder was al het album 'Fervor' in Nederland verkrijgbaar. Leider Jason Ringenberg komt uit Illi nois, hij speelde in een blue grass-groepje, maar lijkt vooral geïnspireerd door de Engelse punk, de anarchie van Johnny Rotten. Op het eerste gehoor valt de country-basis nauwelijks op. Jason jaagt bijtend en monotoon door de eerste songs van 'Lost and Found', maar dan blijkt in 'I really don't know' de kracht van de combinatie tussen country en actuele pop. Jason be speelt zijn mondharmonica op een speciale manier, Warner Hodges beroert naast de agressieve gitaar ook mandoline, steel-guitar en de Nashville high string. De samenzang is vaak 'real country' en Nashville-in- strumentalisten als Earl Poole Ball, Donald W. Spicer en Kenny Lovelace geven hier en daar zuidelijke ac centen. Er staan een paar rock nummers op, zoals het oude 'Lost Highway', en 'Blanket of Sorrow' (met swingende fiddle), maar het leukste zijn de honky-tonk-ballads. 'Still tied' is zo'n kroeg klaagzang en het allermooi ste exemplaar (en tevens het beste nummer van de elpee) is 'Broken Whiskey Glass', waarin het huilerige tempo plotseling overgaat in brui sende rock. De zanger schreeuwt diverse malen zijn graf spreuk: 'Here lies Jason, strangled by love'. Dirk Vellenga Door onze correspondent Paul van de Voort BARCELONA - Het trotse en rijke Spaanse gewest Catalonië lijkt een van die streken op aarde te zijn die zijn voorbestemd tot bakermat voor kunstenaars van het allergrootste formaat. Alleen al in de laatste 100 jaar zijn er wereldberoemde genieën geboren zoals Salva dor Dali, Joan Miro en na tuurlijk ook de architect van droompaleizen, Antonio Gau di. Aan deze Catalaanse archi tect uit het begin van deze eeuw (1852-1926), is een grote tentoonstelling gewijd, die startte in Barcelona en toen verhuisde naar Madrid. Daar na begint een lange wereldreis langs Japan, Amerika en ver volgens ook een aantal West- europese landen. Het is moge lijk dat daarbij ook Nederland wordt aangedaan. 500 foto's en tekeningen - aangevuld met een veertigtal meubelstukken en schaalmodellen - werpen een licht op het leven en werk van een van de grootste artis tieke dromers van onze mo derne tijd. Antonio Gaudi werd op 25 juni 1852 geboren in het stadje San Pedro de Reus, op zo'n 100 kilometer ten zuiden van Bar celona. In de Catalaanse hoofdstad begon hij op 17-jari- ge leeftijd zijn studie in de ar chitectuur. Over het leven van Gaudi is niet veel meer bekend, dan dat hij tot aan zijn dood in 1926 48 jaar lang onafgebroken heeft gewerkt. De hoofdlijnen van zijn boeiende persoonlijkheid zijn echter te ontlenen aan de hand van de werken die hij voornamelijk in de stad Bar celona heeft gebouwd. Gaudi was bijzonder religieus: gods dienstige inscripties en sierlij ke kruisbeelden decoreerden praktisch al zijn werk. De voornaamste inspiratiebron voor zijn structuren en deco raties ontleende de artiest ech ter aan de vormen van de na tuur. Zijn geniale ideeën, zijn in spiratiebronnen en zijn over tuigingen bereikten een hoog tepunt in de bouw van de we reldberoemde kathedraal van de heilige familie, de Sagrada Familia. Deze kerk is voor eeuwig verbonden met de naam van Antonio Gaudi. Toch was het niet deze archi tect die met de bouw begon. Het idee voor de kerk kwam van een rijke boekhandelaar in Barcelona. Hij besloot om een neo-gotische kerk te laten bouwen met een schip van 97 bij 44 meter en één enkele klassieke toren. In 1881 kocht deze rijke Catalaan voor 172.000 peseta's een stuk grond. Een jaar later begon de architect Francisco De Villar met de bouw. Lang hield hij het niet vol. Al een jaar later gooide hij het bijltje erbij neer omdat hij ruzie kreeg met zijn baas. Het project werd toen opgedragen aan Antonio Gau di, een jongeman van 31 jaar. Bezield door ambitieuze ideeën besloot Gaudi om gron dige wijzigingen aan te bren gen in het oorspronkelijke plan. In plaats van een norma le kerk, tekende hij een gigan tische kathedraal. Gaudi wilde De onvoltooide Sagrada Familia-kerk in Barcelona van Gaudi. - foto archief de stem een tempel met een schip van 110 bij 60 meter; met twaalf torens van ieder 100 meter hoog, gewijd aan de apostelen; vier torens van 130 meter op gedragen aan de evangelisten; een toren van 140 meter voor de Heilige Maagd en als kroonstuk een gigantische to ren van 170 meter hoog als eerbetoon aan Christus de Verlosser. Tijdens zijn leven kwam slechts een van de torens klaar. De overige drie werden door zijn helpers enkele jaren later afgebouwd. Ook de vier andere torens van de achter gevel zijn inmiddels klaar. Van de rest van de gigantische Sagrada Familia staan mo menteel slechts enkele losse stukken overeind. Het geldge brek is nog steeds een groot probleem. De bouw slokt na melijk kapitalen op. De Sagrada Familia veran derde langzaam maar zeker in een obsessie voor Gaudi. Vol gens zijn medewerkers droeg hij de tempel in zijn hart. Vanaf zijn 58ste jaar wijdde hij zich dag en nacht aan de realisering van zijn werk; alle andere opdrachten sloeg hij voortaan af. Zes maanden voor zijn dood verhuisde hij zijn bed naar een barak op het terrein. Hij wilde geen salaris meer beuren en ging zelfs de deuren langs om giften te vra gen voor de bouw. Al het geld stak hij in de kathedraal. Zijn kleren waren versleten tot op de draad. Op 8 juni 1926 werd hij op 74-jarige leeftijd aangereden door een tram. Hij zag er zo smerig uit, dat de voorbijgan gers hem beschouwden als een bedelaar. Drie taxichauffeurs weigerden om die 'vieze zwer ver' in een auto naar het zie kenhuis te brengen. Een poli tieagent bracht hem tenslotte weg. Gaudi werd opgenomen in het ziekenhuis van Santa Cruz. Pas uren later werd hij door een priester herkend. Twee dagen na zijn ongeluk stierf Antonio Gaudi. Hij werd begraven als een nationale held. Het genie is dood, maar aan zijn droom wordt nog steeds gebouwd. films GOES Grand Theater - 20 u. Purple rain, a l. HULST De Koning van Engeland 20 u. Te jong om te sterven, 12 j. 20 u. Bachelor party, 12 j. 20 u. The naked face, 12 j. 20 u. Gouden schatjes, 18 j. OOSTBURG Ledeltheater - 20 u. Beauty, 18 j. TERNEUZEN Luxor 20 u. Karate kid, a.l. 20 u. De ijssalon, 12 j. VLISSINGEN Alhambral - 20 u. Bachelor party, 12 j. Alhambra2 - 20 u. Once upon a time in America, 16 i- ANTWERPEN Rex - 12,14.30,17.30 en 20.30 u. The killing fields. Rex-Club - 12,15,18 en 21 u. Paris, Texas. Metro I - 12,14,16,18, 20en 22 u. The terminator. Metro II - 12,14,16,18,20 en 22 u. Flight 90 - disaster on the potomac. Odeon - 14,16,18, 20 en 22 u. Story of O, deel 2. Rubens - 14.30 en 20.15 u. zat. en zond. 10 tot 13 u. Ama- deus. Slnjoor - 11.45,14,16.30,19 en 21.30 u. Cotton club. Vendome - 14,16,18, 20 en 22 u. Amityville- 3D. Quellln I - 12,14,16,18,20 en 22 u. the never ending story. Quellln II - 12,14,16,18en 20 u. De babysmurf. Quellln III -12,14,16,18,20 en 22 u. Les ripoux Astra - 12,14,16,18, 20en 22 u. Police academy. Astrld - 12,14.20,16.45, 19.10 en 21.30 u. 20.000 Lea gues under the sea. Capltole - 12,14,16,18. 20 en 22 u. Final mission. Savoy - 12,14, 16,18,20 en 22 u. Escape trom hell. Ambassades - 12,14,16,18, 20 en 22 u, Bolero. Festa - 13,15,17,19en21 u. Savage streets. Brabo - 12,14,16,18, 20 en 22 u. Streets of fire. TIJI - 12,14,16,18, 20 en 22 u. Gremlins. Wapper - 12,14,16,18,20 en 22 u Marche a I'ombre. BRUGGE Komplex Zwart-Huls Gulden Vlies 1 20 u. Amadeus. Gulden Vlles 2 20 en 22.30 u. The natural. Gulden Vlles 3 20 en 22.30 u. Joyeuses paques. Memling 20 u. The killing fields. Rembrandt 20 u. Robin Hood. GENT Decascoop 17.30,20 en 22.30 u. Places in the heart. 15 u. Star Trek deel 3. 15 u. 20.000 mijlen onder zee. 15,17.30, 20 en 22.30 u. Cotton club. 15,17.30, 20 en 22.30 u. Brazil. 15,17.30, 20 en 22.30 u. Compa ny of Wolves. 15 u. Gremlins. 15,17.30, 20 en 22.30 u. Lonely guy- 15,17.30, 20 en 22.30 u. Istan bul. 15,17.30, 20 en 22.30 u. Bolero. 20 en 22.30 u. Tightrope. 15,17.30 en 20 u. Final mission. 22.30 u. Man of flowers. 15,17.30, 20 en 22.30 u. Hotel New Hampshire. 15,17.30 en 20 u. Red dawn. 22.30 u. Rashomon, Century - 14, 16, 18, 20en22 u. Purple rain. Calypso 1 15,17.30 en 20 u. Soldier's story. 22.30 u Rear window Calypso 2 - 20 u. Brazil. 22.30 u. The world according to Garp. Calypso 3 - 15 en 20 u. Poli ce Academy. 17.30 en 22.30 u Little drummer girl. Capltole - 14,17 en 20 u. Amadeus. Studio Skoop - 20 u. Op on ze liefde. 22.30 u. Ugetso Monogatari Rex - 14,16,18, 20 en 22 u. Cannibal Ferox. KOEWACHT G.v. Rumste - 13.30 u. schieting voor bejaarden. VOGELWAARDE J.v. Schaijk - 13.30 u. schieting voor bejaarden. ST. NIKLAAS Stadsschouwburg - 20 u. 'Antigone', toneel. BRUGGE (B) 't Leerhuys, Groenlnge 35 - Jan Cobbaert met schilde rijen, gouaches en etsen en Fri Cavens met keramiekbeelden. Geop dag. 14-18 u. zond. 11- 12.30 u. ma gesl. (t/m 23 april). SINT NIKLAAS (B) Stedelijk Museum - 'Het por tret in de Belgische schilder- en beeldhouwkunst van 1900-1950'. Geop. weekd 14-17 u. za. en zo 10-12 en 15-17 u. (tot 11 maart). Internationaal Exlibriscen- trum - Provinciale prijs voor beeldhouwkunst. Geop. weekd. 14-17 u. zo. 10-13 en 15-18 u. (tot 10 maart). IJZENDIJKE Streekmuseum - Sculpturen van dhr. Van Hijfte en foto's van dhr. Verdurmen. Geop. ma. t/m vrij. 10-12 u. en 13.30-17 u. za. en zo. 14-17 u. (tot 15 maart). DEVENTER (ANP) - Kluwer gaat het mes zetten in de uitgeve rij Oosthoek, zo heeft het concern meegedeeld. Oosthoek is uitgeefster van de Oosthoek encyclopedieën. Om dat de markt voor encyclopedieën enorm is ingezakt, gaat Klu wer een reorganisatie bij Oosthoek uitvoeren, die als ingrijpend wordt omschreven. De reorganisatie zal enige tientallen arbeidsplaatsen kosten, waarbij volgens Kluwer gedwongen ontslagen onvermijdelijk zijn. MOS: 9.03 NOS-sportief. 9.25 Wa- :erst. RVU: 9.30 Allemans veren. MCRV: 10.00 Onder schooltijd. 10.2" Wat doe je daar? De toneelsp«er 2). 10.35 Overal kom je de compu- ter tegen (2). AVRO: 17.30 Hilver sum 3 bestond nog niet (PP: Uitzending van de RPF). 19.00 Nws ^oor buitenlanders (19.00 Turks- 19.10 Berbers. 19.20 Marokkaans- Arabisch 19.30 Spaans). Teleac- 19.40 Turkse vrouwen projekt 20.10 Marokkaanse en BerbervroU" wen projekt (19). 20.40 Duits voor beginners (17). 21.10 Handwerken «07 IN TK10 &S rjrcw NU 'M-Eu-cm W(ÏÏ£T.1J?* (andëzschcmï 8tAU£N WMU \M J0HAHN STRfflty HOORT ÊEN6.... d.UOG 0£ 7Wr~£NU0£ 0ONB6 ME-16U&TIEL Cë «„«a [op/eova? i TA&or Bys> v eemns PM ueui ueA sep oi 'ueoqos '6 'imajnej jueijCiz g 'Cijapttqos do t-iood 7 'uaAoqsnuti jous 9 'ubui uba upi g 'ubui uea AVtoui fuappqas naoq •g 'ai ubb doun 'Z 'dbnaduib[ 'I :3utsso(do

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1985 | | pagina 1