Anthony More; opmerkelijk talent VELSCHILLEN Phil Collins: 'n druk AGENDA Expositie van Zeeuwse landschappen in Hulst BOEKHANDEL VAN GENNEP GAAT DICHT .pe PAGINA GIDS1 PAGINA $IDS 2 HILVERSUM 2 HILVERSUM 3 HILVERSUM 4 HILVERSUM 5 Nieuwe sprookjes van Grimm ontdekt Lucky Luke: The Daily Star- Suske en Wiske: Amoris van Amoras- Tj: Happie en Studio Spo t €>-o Boes OFLOSSINC bortverslaggeving (meer op een leuke i doen Weg met het Jan Mulder, publicist DINSDAG 26 FEBRUARI uderiW ninderheid zijn. Geld heef niet veranderd. Ik doe 1 niets bijzonders mee I l'enlijk ben ik heel simpri I bleven. Ik ga nog steeds el|» I |ek vissen en als ik tot rist I komen ga ik wat schoffe in mijn groententuintj, jjn verloofde en ik houd;. It van uiterlijk vertoon. I Inen in de stad, we gaan i:. I ps uit eten, naar een film S| lar een concert, maar daar ludt het brassen zo ongeve® pl op." De Eagles behoorden nut I leely Dan en in mindere ma- Fleetwood Mac tot de grott loepen van zeventiger jaren .m geluid was bepalend voor muziek van die tijd. bt de punk kwam daar ver. I lidering in. Tot dan toe k |n de grote jongens zich z Isterijtjes op platen permit I Tren. Zo komt op 'Royal scan' I In Steely Dan het zinnetje lor 'Turn on the Eagles the lighbors are listening'. Vonj genley dat een belediging? j „Nee, ik denk eerder dat he; I In verkapt eerbetoon was. Ik eb ze later ook teruggepakt 1 'Hotel California'. Daar zing op een bepaald moment fctab them with their steely riives, but the just can't kiil lie beast'. Dat was ons eerte- pon aan Steely Dan." J Sinds het uiteenvallen van I Ie Eagles is Don Henley <fe luccesvolste solo-ganger. Doet let hem genoegen, dat hij bij loorbeeld Glenn Frey hoor-1 |aar overklast? „Nee niet echt, ik zou willen, I lat we allemaal succesvol wa- I len, maar dat kan nu eenmaal |iet. Glenn krijgt nu een hit net 'The heat is on me' uit de film 'Beverley Hills Cop' 1 Bat is fijn voor hem. Je ont-1 komt er bij een groep echte niet aan dat er een of twee lei- Bende figuren zijn, die hetg luid bepalen. Kijk maar naar I Iagger en Richards bij deSto- hes. Democratie binnen popgroep werkt niet. Niet Iedereen kan alles even 1 iat blijkt wel nu we het op eigen kracht moeten maken PHIL COLLINS behoort al jaren tot de actiefste figuren in de popmuziek. Het werk in Genesis, dat hij sinds 1971 deed, bleek al snel niet ge noeg voor hem en rond 1975 startte hij dan ook de groep Brand X op. Rond die tijd begon hij ook als gastmuzi kant op andermans platen te spelen en zodoende was hij te horen op elpees van o.a. Brian Eno, Robert Fripp, John Cale, Thin Lizzy en Robert Plant. In 1982 zette Phil Collins de eerste schreden op het producerspad. Dat resul teerde in elpees met John Martyn, Frida, Adam Ant en recentelijk Philip Bailey en Eric Clapton. Sinds 1981 maakt Collins ook nog eens solo-platen. De eerste, 'Face value', leverde de hits 'In the air tonight' en 'I missed again' op. De tweede elpee 'Hello, i must be going' had als grote trekker de remake van het Supremes-nummer You can't hurry love'. Vervolgens had Phil zijn eerste Amerikaanse num- mer-l-hit met de titelsong van de film 'Against all odds'. Op dit moment is Col lins dubbel succesvol. 'Easy lover', zijn duet met Philip Bailey, staat hoog genoteerd en dat geldt ook voor 'Sussu- dio', de eerste single van zijn nieuwste solo-elpee 'No jac ket required'. Die nieuwe elpee is Phils sterkste plaat tot nog toe. Waar 'Face value' en 'Hello, i must be going' hier en daar meer vorm dan inhoud wa ren, daar is 'No jacket requi red' heel wat veelzeggender. De plaat laat veel van Phils opvatting van dansmuziek horen en dat heeft naast 'Sussudio' sterke nummers als 'Don't lose my number' en 'Who said i would' tot ge volg. Daarnaast zijn er zo nu en dan Genesis-achtige songs, die genoeg anno 1985 Phil Collins splitste vorige week bij een lief dadigheidsconcert in Londen prinses Diana twee miniatuur toer- jacks in de maag voor de prinsjes Harry en William. - fotoap zijn om zeggingskracht te hebben. Beste nummer wat dat betreft is 'Doesn't any body stay together anymo re'. Opmerkelijke gasten op de plaat zijn Sting en Peter Gabriel, die in de achter grondkoortjes opduiken en bassist Lee Sklar, die eerder zijn sporen verdiende in de Westcoast-hoek op platen van o.a. Jackson Browne. Verder kreeg Phil steun van gitarist Daryl Stuermer, toetsenist David Franks en van de blazers van de Phe- nix Horns. 'No jacket required' is een goede plaat, die met het grootste gemak van de we reld lijkt te zijn gemaakt. Er is een evenwicht tussen speelsheid en vakmanschap en bij vlagen klinkt het ge heel heel imponerend. Mor gen zal in de Rotterdamse Ahoy moeten blijken of dat ook live het geval is. The Firm DE OUDE garde in de popmuziek, vooral dat deel dat aan het begin van de ja ren zeventig succesvol was, vertoont neigingen zich in supergroepen te verenigen. De Honeydrippers vormen EINDREDACTIE WIM VAN LEEST zo'n onderneming en een volgende lijkt The Firm te worden. In die band treffen we ex-Free- en ex-Bad Company-zanger Paul Rod- gers aan en ex-Led Zeppe lin-gitarist Jimmy Page. De band wordt gecompleteeerd door bassist Tony Franklin en drummer Chris Slade (ooit bij Manfred Mann's Earth Band). De eerste elpee van dit ge zelschap heet gewoon 'The Firm' en de muziek zal voor al aanslaan bij mensen, die vroeger veel met Free en Bad Company ophadden. Paul Rodgers (door Zelma Redding ooit aangemerkt als de enige blanke, die in de schaduw van wijlen Otis kan staan) heeft een immer herkenbaar stemgeluid en hij komt het best tot zijn recht in bluesrock en rhythm and blues. Die gen res zijn volop op deze plaat aanwezig, dus het is genie ten geblazen voor de lief hebbers. De jeugdige luisteraars Phil ColUns, 27 februari in Rotterdam (Ahoy) Joan Armatrading, 29 maart in Rot terdam (Ahoy) Al Jarreau, 2 maart in Rotterdam (Ahoy) John Hiatt band, 10 maart in Den Bosch (Casino) Kool and the Gang, 10 maart in Am sterdam (Edenhal) Nick Lowe, 17 maart in Tilburg (Noorderligt) Pat Metheny Group, 13 maart in Utrecht (Vredenburg) Peter Hammill, 19 maart in Utrecht (Vredenburg) Stranglers, 23 maart in Utrecht (Vre denburg) Uriah Heep, 24 maart in Tilburg (Noorderligt) Roberto Jacketti, 15 maart in Breda (Heerbaan) Kim Wilde, 30 maart in Den Haag (Congresgebouw) Tina Turner, 8 en 9 april in Rotterdam (Ahoy) Paul Young, 10 april in Rotterdam (Doelen), 11 april in Utrecht (Vreden burg) Howard Jones, 13 april in Utrecht (Vredenburg) UB 40,19 april in Rotterdam (Ahoy) onder ons zullen wellicht zeggen, dat de Firm ouder wets aan doet en daar heb ben ze gelijk in. Zeker als je ziet dat de heren het ook nog eens nodig gevonden hebben om een overigens zeer mooie cover van 'You've lost that loving feeling' van The Rig- hious Brothers op de plaat te zetten. Toch heb ik gèen enkele moeite met dat ouderwetse. Niet alleen komt het inte- gerder over dan al die ouwe lullen, die zo nodig modern willen zijn, maar bovendien zou je kunnen stellen dat het indertijd door Free en Badco gespeelde genre een op zich zelf staande stijl is, die aldus gespeeld het krachtigst overkomt. Rodgers en Page hebben in het verleden aan getoond zich in deze muziek het best te kunnen uitdruk ken. Anders zou het zijn als ze terug zouden grijpen op een genre, dat ze vroeger nooit zelf gespeeld hebben, zoals bijvoorbeeld The Ho neydrippers deden, want dan doet dat ouderwetse al gauw krampachtig aan. The Firm heeft een rede lijke plaat vol degelijke mu ziek gemaakt. Echte uit schieters kom je evenwel niet tegen en de elpee lijkt dan ook eerder een vinger oefening dan een produkt, dat kan wedijveren met het beste van Led Zeppelin, Free en Bad Company. Dat maakt 'The Firm' nog niet meteen overbodig, maar een volgende elpee zal meer te bieden moeten hebben, want anders wordt deze onderne ming een beetje heilloos. KRO: 7.00. Nws. 7.06 Het levende I woord. 7.16 Echo (7.30 en 8.00 Nw 8.20 Budgetvoorlichting). 8.30 Nw 8.33 Postbus 900. 8.45 Levensliefw levensleed. 9.30 Nws. 9.33 m/V-ma gazine. 10.30 Nws. 10.33 Wat heet oud. 11.30 Nws. 11.33 Met de KRO, met Anne. 12.00 Kruispunt Overh.voorl.12.16 Uitz. voorde landbouw. NOS: 12.26 Meded. voor land- en tuinbouw. 12.30 Nws KRO: 12.36 Echo. 13.00 Nws. m Echo-politiek. 13.30 Nws. 13.33 Glas in lood. 14.30 Nws. 14.33 Sporen a het achterland. 15.00 KRO's mis-1 daadreconstructie. TROS: 15j I Nws. 15.33 Nieuwsshow (lof Nws). 17.30 Nws. 17.36 Aktua. P 18.00 Nws. TROS: 18.10 Het journa listenforum. 19.00 TROS Klanten service. 20.00 Nws. 20.03 De huis- werklijn. 21.00 Om het boek. 21.311 Finale. 22.30 Nws. 22.35 ProjM theus XIII (20), hoorspelserie. 2P Proeflokaal. Ieder heel uur nieuws. VARA: Va" I 7.00-18.00 Aktualiteiten via Ding® I van de Dag. 7.03 Gesodemeurders i 9.03 In afwachting van. .- JjJ I Doorloper. 12.03 Paviljoen 3. I Hollands handwerk. 16.03 De ver-1 rukkelijke vijftien. 18.04 DeavonJ I spits. VARA: 19.02 Dubbellis]* I 20.02 Popkrant. 21.02 Moond# 23.02 Morgen gebeurt het. TROS: 7.00 Een goede morgen I Menno Feenstra (8.00 Nws) Continu klassiek. 11.00 TROSOJf certzaal. 13.00 Nws. 13.02 De W sieke top tien. 13.30 Primeurs de matrijs en concertagenda.! Belcantorium. A. Klass. lied®?* B. Mis van Dvorak. NCRV: j Literama, of: het Kunstbed^ 17.00 Populaire klassieken. Wer van R. Strauss. NOS: 18-00 18.02 Met hart en mond en han j. 18.15 Muziek in vrije tijd. Martij n van Hoek, piano. Jack Loorij 50 jaar dirigent (2) Amsterdams Filharm. Ork. - alt. The Music Makers, Elgar-vJ Russische muziek uit deze 21.30 Literama. 22.30 Orgelcon<* 23.10 Kamermuziek. A. He,^ phael Kwartet. B. Het Ensemble. NOS: 9.03 NOS-sportief. 9J5 terst. RVU: 9.30 Allemans v* (2). Afl.: Overwinteren in ,?P itt NCRV: 10.00 Onder schoolW een bijbels zangspel. 10.20 W» 1 je daar? 10.35 Overal kom i computer tegen. HVW® voordeel van de twijfel. f/ Uitz. van de CP. HV: J'SqjS voordeel van de twijfel. Nd-J Nws voor buitenlanders Turks. 19.10 Berbers. 19.20 M kaans-Arabisch. 19.30 Span0-"'..: leac: 19.40 Turkse vrouwen P'.. (18). 20.10 Marokkaanse en Be vrouwen projekt (18), hern Duits voor beginners Handwerken (8). ANTHONY MORE beweegt zich al ja ren door de Britse muziekscene zonder dat er echt veel aandacht aan zijn kwa liteiten wordt besteed. En toch heeft hij al een opmerkelijke staat van dienst. Hij was een van de voornaamste leden van het legendarische Slap Happy en ook bij Henry Cow deed hij bijzondere dingen. In 1975 maakte hij een elpee met An dy Summers, die later bij de Police zou gaan spelen en in '79 maakte More de knappe elpee 'Flying doesn't help'. In 1981 was er met 'World service' een al even sterke plaat, maar ook die leverde nauwelijks meer op dan goede kritie ken. Het grote publiek kent Anthony More hooguit via 'No parlez', het door More geschreven nummer waar Paul Youngs eerste elpee naar vernoemd is. 'No parlez' staat ook op 'The only choice', Anthony Mores nieuwe elpee. En dat nummertje staat er niet op als makkelijk trekkertje met het idee een graantje mee te pikken van het succes van Paul Young. Daarvoor klinkt deze uitvoering en ook de rest van 'The only choice' te eigenzinnig. Anthony More is in sommige opzich ten te vergelijken met Matt Johnson, alias The The. Net als Johnson doet An thony More veel alleen en ook zijn mu ziek wijkt zo sterk af van de huidige Britse trends, dat je al bij eerste beluis tering weet dat hier een echte muzikant bezig is. Vergeleken met The The heeft Anthony More het voordeel, dat hij al langer meedraait, zowel in de muziek als in het alledaagse leven en daardoor is er bij hem sprake van een volwasse- ner benadering. Dat komt vooral tot uiting in de teksten, die van een hoog gehalte en een grote zeggingskracht zijn. Zo nu en dan, zoals in het nummer 'Souvenirs', doet More een beetje den ken aan de Moody Blues in hun beste jaren. De muziek krijgt dan een haast magische sfeer. 'The only choice' is voortdurend in dringend in de zin dat je deze plaat nau welijks aan kunt horen zonder tot in tensief luisteren gedwongen te worden. Anthony More heeft veel te zeggen zo wel in zijn teksten als in zijn muziek. Zijn teksten zijn cryptisch, profetisch zo nu en dan en hier en daar regelrechte poëzie. Zijn muziek is een samensmel ting van diverse stijlen. Invloeden van overal zijn verwerkt in een volstrekt eigen geluid, dat bij vlagen ongehoord prachtig is. Dat alles maakt 'The only choice' tot de meest bijzondere plaat, die er in dit nog prille jaar verschenen is. Anthony More doet een beroep op je fantasie, op je inlevingsvermogen en de manier waarop zijn beelden op 'The only choice' zijn vormgegeven is knapper dan menig popvideo kan laten zien. Olieverfschilderij van Marleen Verstraeten-Iserbyt. HULST - In galerie van Geyt, Steenstraat te Hulst, is er een tentoonstelling van schilderij en, Zeeuwse landschappen, van Marleen Verstraeten- Iserbyt en van etsen van Rein- der Homan. Deze expositie is met een week verlengd en duurt nog tot 12 maart. In de periode van 27 februari tot 6 maart is de galerie echter ge sloten. De werken van deze twee, totaal verschillende, kunstenaars zijn de moeite van het bekijken waard. Marleen Verstraeten-Iser byt is een autodidacte die geïnspireerd wordt door de aanblik van de wijdse Zeeuwsch-Vlaamse polders die zij met veel liefde uit beeldt. Van haar hangen 29 olieverfschilderijen, van di verse grootte, in de galerie die zij bijna allemaal in 1984 maakte. De enkele van '85 vertonen sfeervolle winterlandschap pen: schaatstaferelen in frisse kleuren die vrolijk aandoen en landschappen die met een grijs doorgetrokken toets mysterieus overkomen (Vries ganzen en Vlaams Land schap). Haar werk hoort thuis bij de Moderne Primitieven, anatomisch klopt het niet alle maal, maar dit naïeve geeft nu juist een aparte charme aan de schilderijtjes die de gebeurte nissen van alle dag laten zien. Het is duidelijk dat zij een speciale voorliefde heeft voor de flora. Zij vertelt zelf dat het tuinieren haar tweede hobby is en de oplettende kijker haalt dit uit de minitieus uitge werkte bomen- en struikpar tijen. Veel van haar werk komt ongedwongen en bijna kinderlijk op de toeschouwer over. Verrassend zijn enkele winterlandschappen, waar zij door een strakkere techniek boven het niveau van de Pri mitieven uitstijgt. Reinder Homan is vertegen woordigd met een 15-tal etsen, (waaronder enkele van Hulst). Hij weet met speels gemak zeer fijne sfeervolle land schappen en sprekende na tuurstudies vast te leggen op de gevoelige etsplaat. Het zijn duidelijk geen fotografische momentopnamen, maar resul taten van een ingewikkeld en langdurig proces. Mooi werk, technisch knap en in combina tie met aquatint krijgt het een zeer speciaal karakter. Openingstijden: werkdagen 9-12 en 14-18 uur; zaterdag tot 17 uur; zondag 14-17 uur; dinsdag geslo ten. J.V. AMSTERDAM (ANP) - De linkse boekhandel Van Gen nep in de Nes in Amsterdam, een van de eerste boekhan dels in Nederland die zich specialiseerde in "progressieve' boeken, gaat eind deze week dicht. Een enorme terugloop in de verkoop is daarvan de oorzaak, aldus uitgever en eigenaar Rob van Gennep. Hij zei dat de verliezen te groot zijn geworden. De linkse boekhandel bestaat sinds 1969. Er was in die jaren een grote vraag naar linkse literatuur over allerlei on derwerpen. De belangstelling daarvoor, vooral van jon geren, is de laatste jaren volgens Van Gennep sterk te ruggelopen. Daar komt nog bij dat ook andere boekhan dels linkse boeken zijn gaan verkopen. De andere onderdelen van het tedrijf, de uitgeverij en het modern antiquariaat in Amsterdam en de boekhandel in Rotterdam worden gewoon voortgezet. Voor vier van de vijf werknemers van de linkse boekhandel zal ontslag aangevraagd worden. Eén kan elders in het bedrijf on dergebracht worden, aldus Van Gennep. GOES Grand Theater - 20 ti. Once upon a time in America, 12 i- HULST Oe Koning van Engeland 20 u. Tightrope, 16 j. 20 u. Dead zone, 12 j. 20 u. Maria's lovers, 16 j. 20 u. Schoolmeisjes met intieme wensen, 18 j. MIDDELBURG Filmhuis Meccano - 20:30 u. Throne of blood. -v OOSTBURG Ledeltheater - 20 u. Over sex gesproken, 18 j. TERNEUZEN Luxor 20 u. Bachelor party, 12). 20 u. 1984. VLISSINGEN Alhambral 20 u. De prooi, a.l. Alhambra2 - 20 u. Red dawn, 16 j. ANTWERPEN Rex - 12,14.30,17.30%n 20.30 u. Thekilling fields. Rex-Club - 12,18.18 en 21 u. Paris, Texas. Metro I - 12,14,16,18,20 en 22 u. The terminator. Metro II - 12,14,16; 18, 20 en 22 u. Streets of fire. Odeon - 14,16,18, 20 en 22 u. Story of O, deel 2 Rubens - 14.30 en 20.15 zat. en zond: 10 tot 13 u. Ama- deus. Sinjoor - 11.45,14,18.30,10 en 21.30 u. Cotton club. Vendome - 14,16,18, 20 $h" 22 u. Amityville- 3D. Ouetiln I - 12,14,16,18120 en 22 u. the never ending stbfy Quellin II - 12,14,16,18 er> 20 u. Debabysfflurf. Quellin III - 12,14.16.18, 20 en 22 u. Les ripoux. Aetrld - 12,14.20,16.45, 19.10 en 21.30 u. 20.060Lea- gues under the sea. Capitole - 12,14,16,1* 20 en 22 u. Final mission. Savoy - 12,14,16,18,20 22 u. Ou sont les hommes. Ambassades - 12,14,16,18, 20 en 22 u. Bolero. Brabo - t2,14,16,1», 20en 22 u. Savage streets. TiJI 12,14,16,18, 20en22 u. Gremlins. Wapper - 12,14,16,18,20 en 22 u. Marche a I'ombre. BRUGGE Komplex Zwart-Huls Gulden Vlleel 20 u. Amadeus. Gulden VI les 2 20 u. The natural. 22.30 u. Ghostbusters. GuldenVlles 3 20 en 22.30 u. Joyeuses P&ques. Memllng 20 u. The killing fields. Rembrandt 20 u. Robin Hood. GlNT Ddcatcoop - 15 u. Hét avon tuur van de Ewoks. 15,17.30 en 20 u. Star Trek. 15,17.30 en 20 u. 20.000 mijlen onder zee. 5 en 17.30 u. Sheena. 15,17.30, 20 en 22.30 u. Cotton club. 15,17.30, 20 en 22.30 u. Brazil. 15,17.30, 20 en 22.30 u. Compa ny of Wolves. 15 en 17.30 u. Gremlins. 22.30 u. Rumble fish. 22.30 u. Bolwasser. 22.30 u. Pope of Greenwich Vil lage. 20 u. Het zevende doelwit. T5,17.30,20 en 22.30 u. Istan bul. 15,17.30, 20 en 22.30 u. Bolero. 15,17.3o en 20 u. Tightrope. 15,17.30 en 20 u. Red dawn. 22.30 u. RasKomon. Century 14,16,18, 20 en 22 u. Purple ram. Calypso 1 15,17.30 en 20 u. Soldier's story. 82.30 u. Trouble with Harry. Calypso 2 15,17.30 en 20 u Brazil. 22.30 u. 1001 Nachten Calypso 3 15 en 20 u. Poli ce Academy 17.30 en 22.30 u. Little drummer girl. Capitole - 14,17 en 20 u. Amadeus. -Studio Skoop - 20 u. Op on ze liefde. 22.30 u. Ugetso Monogatari. 6iex - 14,16,18, 20 en 22 u. Bachelor parly HULST De Blaauwe Hoeve - 13.30 u. schieting voor bejaarden. KOEWACHT Oude Molen - 13.30 u. sehieting voor bejaarden. theater ST. NIKLAAS Stadsschouwburg >- 20 u. 'leder zijn waarheid'. exposities HULST Galerie van Geyt - Zeeuwse landschappen van Marleen Ver- traeten-lserbijt en etsen van Reinder Homan. Geop. dag. 9-12 u. en 13.30-18 u. zat. tot 17 u. dinsd. gesl. (tot 5 maart). SINT NIKLAAS Stedelijk Museum - 'Het por tret in de Belgische schilder- en beeldhouwkunst van 1960-1950' Geop. weekd. 14-17 u. za. en zo. 10-12 en 15-17 u. (tol 11 maart). Internationaal Extlbrtscen- trum - Provinciale prijs voor beeldhouwkunst. Geop. weekd 14-17 u. ZO. 10-13en 15-18 u. (tot 10 maart). MZENDIJKE Streekmuseum - Sculpturen van dhr. Van Hijfte en foto's van dhr. Verdurmen. Geop. ma. t/m vrij. 10-12 u. en 13.30-17 u. za. en zo. 14-17 u. (tot 1S maart). KASSfeL (DPA) - In een wetenschappelijke nalatenschap zijn nieuwe sprookjes van de sprookjesverzamelaars Jacob en Wil helm Grimm gevonden. Naar een woordvoerder van het Ge- broeders-Grimm-Genootschap eind vorige week in Kassei in Hessen meedeelde, bevat het manuscript tot nu toe niet gepubli ceerde Terse landstreek- en meersprookjes'. De verhalen, die vermoedelijk stammen uit het jaar 1826, zou den door Wilhelm Grimm zijn vertaald. Het Grimm-Genootschapin Kassei is van plan de sprookjes te publiceren in samenhang 'fhet de 200-ste geboortedag van Wil helm Grimm op 24 februari 1986. Grimm was hoogleraar aan de universiteit van Göttingen Hl Nedersaksen, niet ver van Kassei. ik vgeooRpeei pe pers nieu war m Her misbruik cwt pe geeVAN MAAKT'. Hil WIL 6 veie STAP CVEEfiELEVEKP ZIEN aan zdn eeiipgrase klauwen i lik1 lik1 ïamldi heeft Sus {Antifoon verkleind. meenkruiki stopt enm itt fevtms lyftrLe»''L- Hm in UiiitiRinncn vim nm Hnsmno on mien oftxsmminni- 6i snn un or nm n- ujK min. omeiuRm vinoin n Di nrrmrm vm smnm ftitl ij wsïr.Suikt'XiPe xhurh Hij n eon boord vsn hit)I Hitr hit htl Stop- p\ vertrekkende plwenj itrulimnn «ir Ij V t,:7/ v blmlmon en \het rerkteindp [raat van Saras Ö- 'V Ki/k. er n een kruik aan$npoeld J3 lie je wel Jh ben blij dal ik [tlimhien zit Sm Antifoon bin1 h Arme Sus, was eruit ben, ik kri/f - n het niet te bei mijn normale (e- nouud in A stilte teruf [die kruik 'kJHetn iavanlas die /Dal veten veallabia? heeft de toren iered Gemoeten verslaf uit-j \bren(en en de sprint stof uefhalen 1 tn een eitje pel len met mm lol wiens pel- sthap Savanlas 'behoort. 130 a japeA japnovps 01 'Mnoips uba rjaoq 'g 'atjaSuof jaiqs g '5jopf i 'tuapinfos ujapoui do -g 'srqoaj paapi g 'sijuij Cuappips jsti; 'pejuoodojs g 'duiej -jauiatps do dej( z 'UnalnBï apCizJappe q

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1985 | | pagina 16