AUTOBEDRIJF FRANS LUIKEN B.V.
HONDA-DEALER
VOLVO
SPRANGERS ZN
A MITSUBISHI
19.195.-
GARAGE VAN RIEL
RIJ 1985 BINNEN
MET MERCEDES 190 DIESEL
VEILIG, ZUINIG, COMFORTABEL
GROIE KERSTSHOW IMN 24 T/M 31 DEC
Kostbaar d
IMISSAN
lH Q*
WIJ DOEN U EEN
MAZDA 323^Flair" H.B 1.3
ook in 1985 wel degelijk
'n bijzondere auto!
'faaZi
AUTOMOBIELBEDRIJF NISSAN DEALER
ABCHÏCCASFONS
ZEKERHEID
AUTO VAN TELLINGEN B.V.
1137.-
a
Rüttchen Breda personenwagens
(II
DE STEM VAN MAANDAG 24 DECEMER 1984
Dacia,
'n ijzersterke formule.
GROENSTRAAT 86a PRINSENBEEK TELEFOON 076-413353
Op niets is bezuinigd,
behalve op 't verbruik.
ook voor betrouwbare occasions
ViSvn* Hoolstraat 6, 076-713229 - 812802
BREDA-ROOSENDAAL
CHAAM - BERGEN OP ZOOM
ONZE SERVICE IS DE BESTE GARANTIE!!!
Garantie zonder eigen risico
valkenberg citroën
DIESELS
OVERIGE MERKEN*
Veel "Flair"
voor
extua
NU NOG LAGERE OPERATIONAL
LEASE TARIEVEN
1026.-
Wilhelminasingel 42 Breda
Tel. 076-223611
ALLE MODELLEN LANDROVER EN RANGE ROVER VOORRADlGl
ONE TEM
iMUffiBHUi CITROEN OCCflSIDHSl
EEN GOEDE START IN 1985
Kalshoven 8 Breda 076-8793!
type
kleur
km.stand
Citroën
2 CV 6 Special
2 CV 6 Club
rood
44.000
'81
6.7x1
Citroén
beige
63.000
•81
7.5Ct|
Citroën
2 CV 6 Club
rood
11.000
'83
10.501
Citroën
Visa Super E
wit
39.000
'82
11.9Ü
Citroen
Visa Super X
groen met.
48.000
'82
11.95(1
Citroen
Visa Super E
zwart
31.000
'83
135«l
Citroën
Visa 11 RE
rood
28.000
'84
14.9X1
Citroën
Visa Club
bruin
16.000
'82
10.9X1
Citroën
Visa Special
bruin
50.000
'82
9.5X1
9.5X1
Citroen
GSA X 3 LPG
zilver met.
83 000
"80
Citroën
GSAX 1 LPG
gris perié
63.000
'83
139X1
Citroën
GSA X 1
wit
8.800
'83
14.9X1
Citroën
GSA X 1
gris perié
11.500
'83
14.9X1
Citroen
BX16RS
beige
16.000
'84
245X1
Citroën
BX16TRS
grijs
48.000
'83
219X1
Citroën
GSA Pallas
zilver met.
78.000
■80
7.5X1
Citroën
GSA Special
blauw
33.000
•81
95Xl
Citroen
GSA Special
zwart
59.000
'82
11.5X1
Citroén
GSA Club
blauw
78.000
•82
10.5X1
Citroën
GSA Special
BX19D
rood
37.000
'83
12.9X1
Citroën
wit
45.000
'84
249X1
Citroën
CX GTI
donkerbl.
90 000
'80
13.9X1
Citroén
CX 20 schuifd
blauw met.
16.000
'84
32.5X1
Citroen
2500 D Pallas
wit
88 000
•82
235X1
Citroën
2400 Break
beige
117.000
'80
129X1
Citroën
2500 D Pallas
grijs met.
170.000
'81
14.9X1
Citroën
2000 Super
grijs met.
96.000
•78
6.9X1
OVERIGE MERKEN
Datsun
Cherry 12 GL
rood met.
65.000
'80
7,95(1
Ford
Taunus
bruin met
84.000
•79
5.9X1
Honda
Civic autom.
grijs met.
71.000
'79
6.5X1
Honda
Prélude
wit
90.000
•80
9.5X1
Hyundai
Pony 1.4 TLS
beige met.
25.000
'83
9.5X1
Lada
Niva
geel
21.000
'82
12.9X1
Opel
Kadett 1.2 4-drs.
bruin met.
66.000
'82
12.9X1
Opel
Kadett 1.2 S 3-drs.
groen
38.500
'83
14.9X1
Opel
Rekord 1.9 LPG 4-d.
rood
93.000
•82
10.9X1
Peugeot
504 SRD diesel
wit
128 000
•81
10.9X1
Peugeot
305 SR
groen met.
64.500
'79
6.9X1
Renault
R 9 GTL LPG
blauw
72.000
'82
12.9501
Renault
R4GTL
rood
68.500
*81
8.5X1
Renault
4 TL
blauw
21.000
'83
105X|
Renault
R 18 TL
grijs met.
beige
29.000
'81
109X|
Renault
20 LS 2-ltr.
57.500
'79
4.9X1
Saab
96
geel
150.000
•76
4.9X1
Toyota
Tercel Coupé
rood met.
80.000
'80
8.9X1
Toyota
Life-Ace LPG
groen
58.000
'80
8.9X1
Toyota
Celica
rood
120.000
*78
6.5X1
Mitsub.
Colt GL
grijs
68.000
'80
8.9X1
VW
Jetta SL
bluw
75.000
'81
12.9X1
VW
Golf
groen
'80
9.5X1
Volvo
343 Win.
wit
45.000
'83
13.9X1
Volvo
343 GLS LPG
grijs
95.000
'81
129X1
Bovenstaande auto's met 3 of 6 maanden EUROCASION-GARANTIEl
spinveld 74 breda tel.222371
13.450.-
Colt 1200 EL 51.000 km 83
Colt 1200 EL 54.000 km 81 10.950.-
Colt 1200 GL 58.000 km 81 11.450-
Lancer Wagon 90.000 km 797.950.-
Lancer 1200 GL 38.000 km 81 12.250.-
Tredia 1400 GL 45.000 km 83 15.950.-
Cordia 1600 GSL 29.000 km 83 21.950.-
Galant 1600 EL 45 000 km 83 16.950 -
Galant 1600 EL 59.000 km 81 11.450.-
Galant 1600 GL 75.000 km 81 11.950.-
Galant 1600 GL 52.000 km 82 14.950 -
Galant 2000 GLX aut. 93.000 km 79 7.950.-
Galant 2300 GLX 122.000 km 80 12.950.-
Galant 2300 GLX 105.000 km 81 14.500-
Galant 2300 GLX 60.000 km 81 14.950.-
Galant 2300 GLX 90.000 km 82 17.950.-
ALLEEN
BIJ UW
MITSUBISHI DEALER
Wij wensen u prettige feestdagen
en een voorspoedig 1985.
Volvo 343 DLS 1982 82.000 km 15.750.-
VW Golf C 1983 29.000 km15.750.-
Datsun Stanza GLE 1982 75.000 km. 14.950.-
Toyota Carina L 1981 70.000 km10.950.-
Ford Taunus combi 1979 70.000 km 6.750.-
Datsun Cherry 1981 47.000 km8.750.-
Toyota Starlet Spec. 1984 8.000 km 12.950 -
Mazda 929 Legato 87.000 km 78 4.750.-
Met Bovag-garantie
Konijnenberg 45 Breda, tel. 076-712080
Wij hebben nog
enkele
MET VELE EXTRA'S
o.a. gespoten in 2 kleuren, speciale striping, aërodynamische wieldoppen - dakspoiler
enz. Maar het plezierigste is natuurlijk dat de Flair een echte Mazda 323 is, onovertroffen
in comfort en prestaties.
BREDA, GEN. MACZEKSTRAAT 10-14, TEL. 076-133825
bijv.:
20.000 km p. jaar
40.000 km p. jaar
excl. BTW p. mnd.
excl. BTW p. mnd.
vraag inlichtingen:
U bent van
harte welkom
voor een
proefrit
Regenbeemd 23 Breda tel. O76-8 705S
Van ome speciale
verslaggever
NICOSIA - „Het was tot het
laatste moment beven ge
blazen", sidderde Rinus Mi
ll chels nog na in de catacom-
ben van het Makarios-sta-
dion. „En dat niet alleen ge-
zien het verloop van de wed-
j= strijd, maar ook door de re-
1 gen. Ik ben drijfnat van de
S bank vandaan gekomen."
De bondscoach toonde
zich tevreden met het resul-
taat en de rest interesseerde
S hem nauwelijks. „Dit was
een incidentele wedstrijd
j= met een speciaal voor dit
doel gehanteerde taktiek.
1 Dat Cyprus erg verdedigend
zou spelen wisten we al bij
voorbaat. Daar kwamen dan
S nog eens de harde wind, de
regen en het steeds slechter
wordende terrein bij. Aan
S goed voetbal hoefde je niet
ïiiiiMiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimimiiimiiiii
Door BERT W1
INICOSIA - Het spaarvl;
blijft branden in de hartf
Iers. Nog heeft Nederlan
ïich te plaatsen voor de
/ereldkampioenschap 19
Dankzij een treffer van P<
ten voor tijd, ontsnapte Ora
kil en nat Nicosia aan nieu
liet verder achterop bij de
Jostenrijk.
De 1-0 zege op Cyprus was
het enige dat telde. De infe
rieure kwaliteit van het voet-
>al werd snel vergeten.
Elf dappere Cyprioten ble
ken niet in staat de laatste
(strohalm, waar Nederland
zich aan vastklampt, te knak
ken. Daarvoor misten de
eilandbewoners toch te veel
kwaliteit. Lange tijd konden
Zij de wurgende druk van Ne
derland dankzij een optimale
dosis inzet en wilskracht door
staan. Maar in de slotfase,
(toen de concentratie afnam en
|de krachten langzaam uit de
Cyprische benen waren weg
gevloeid, gingen de blauw-
fiemden toch door de knieën.
Oranje hanteerde de aange
kondigde speelwijze. Met lan-
fee en hoge ballen werd ge
pocht naar de hoofden van
ioutman en Brandts, die al na
[luttele minuten de aanvalsli-
mie kwam versterken. Het
^impele spelletje leverde wei
nig rendement op doordat de
accuratesse zelden aanwezig
vas. Vooral Valke en Gullit
pochten tevergeefs naar de
noodzakelijke nauwkeurig
heid in hun basis. Toch kreeg
Oranje al voor de rust kansen,
fien schot van Wijnstekers
ging naast, een projectiel van
Van der Gijp ketste af op de
Pat en een inzet van Van Bas
en dwong de grabbelende
doelman Constantinou tot
uiterste attentie. Nog dichter
kwam Ron Spelbos bij de be
vrijdende openingstreffer,
tort voor de rust torende hij
Oranjes vierde hoekschop
boven iedereen uit, maar zijn
kopbal werd op de doellijn ge
pareerd door Yian Goudakis.
ieze Cyprische middenvelder
had halverwege de eerste helft
pok al de aandacht op zich ge
vestigd. Een korte periode van
-yprische aanvalslust kreeg
^ijn hoogtepunt in een schot,
uat in het zijnet smoorde,
i/ooral deze actie illustreerde
hoe attent de Nederlandse de
fensie moest zijn in het man -
egen man gevecht. Een cor-
f ectiemogelij kheid ontbrak
|immers omdat Willy van de
terkhof als vrije man voort
durend voor de verdedigers te
vinden was. Intussen pendelde
Van Basten tussen midden
veld en aanval, waarbij het
|spel voortdurend aan hem
Voorbijging.
Aangezien Oranje na de
Jpust lange tijd ver verwijderd
Jbleef van ook maar één veel
belovende actie, kreeg Cyprus
pteeds meer hoop op een
vinstpuntje in de WK-kwali-
ïicatie. Dus deed de ploeg er
piles aan om tijd te winnen, si
muleerde doelman Constanti-
pou een blessure en werd opti
maal geprofiteerd van de af-
vezigheid van ballenjongens.
3n dat laatste half uur nam
Peter Houtman steeds na
drukkelijker het Cyprische
doel in zijn vizier. Keer op
keer overtroefde de lange
Peyenoorder zijn tegenstan
ders in de luchtduels, maar het
laatste stukje zuiverheid en
geluk ontbrak hem lange tijd.
Intussen moest Van Breukelen
attent zijn om Mavris en Sav-