AUTOBEDRIJF FRANS LUIKEN B.V. HONDA-DEALER VOLVO SPRANGERS ZN A MITSUBISHI 19.195.- GARAGE VAN RIEL RIJ 1985 BINNEN MET MERCEDES 190 DIESEL VEILIG, ZUINIG, COMFORTABEL GROIE KERSTSHOW IMN 24 T/M 31 DEC Kostbaar d IMISSAN lH Q* WIJ DOEN U EEN MAZDA 323^Flair" H.B 1.3 ook in 1985 wel degelijk 'n bijzondere auto! 'faaZi AUTOMOBIELBEDRIJF NISSAN DEALER ABCHÏCCASFONS ZEKERHEID AUTO VAN TELLINGEN B.V. 1137.- a Rüttchen Breda personenwagens (II DE STEM VAN MAANDAG 24 DECEMER 1984 Dacia, 'n ijzersterke formule. GROENSTRAAT 86a PRINSENBEEK TELEFOON 076-413353 Op niets is bezuinigd, behalve op 't verbruik. ook voor betrouwbare occasions ViSvn* Hoolstraat 6, 076-713229 - 812802 BREDA-ROOSENDAAL CHAAM - BERGEN OP ZOOM ONZE SERVICE IS DE BESTE GARANTIE!!! Garantie zonder eigen risico valkenberg citroën DIESELS OVERIGE MERKEN* Veel "Flair" voor extua NU NOG LAGERE OPERATIONAL LEASE TARIEVEN 1026.- Wilhelminasingel 42 Breda Tel. 076-223611 ALLE MODELLEN LANDROVER EN RANGE ROVER VOORRADlGl ONE TEM iMUffiBHUi CITROEN OCCflSIDHSl EEN GOEDE START IN 1985 Kalshoven 8 Breda 076-8793! type kleur km.stand Citroën 2 CV 6 Special 2 CV 6 Club rood 44.000 '81 6.7x1 Citroén beige 63.000 •81 7.5Ct| Citroën 2 CV 6 Club rood 11.000 '83 10.501 Citroën Visa Super E wit 39.000 '82 11.9Ü Citroen Visa Super X groen met. 48.000 '82 11.95(1 Citroen Visa Super E zwart 31.000 '83 135«l Citroën Visa 11 RE rood 28.000 '84 14.9X1 Citroën Visa Club bruin 16.000 '82 10.9X1 Citroën Visa Special bruin 50.000 '82 9.5X1 9.5X1 Citroen GSA X 3 LPG zilver met. 83 000 "80 Citroën GSAX 1 LPG gris perié 63.000 '83 139X1 Citroën GSA X 1 wit 8.800 '83 14.9X1 Citroën GSA X 1 gris perié 11.500 '83 14.9X1 Citroen BX16RS beige 16.000 '84 245X1 Citroën BX16TRS grijs 48.000 '83 219X1 Citroën GSA Pallas zilver met. 78.000 ■80 7.5X1 Citroën GSA Special blauw 33.000 •81 95Xl Citroen GSA Special zwart 59.000 '82 11.5X1 Citroén GSA Club blauw 78.000 •82 10.5X1 Citroën GSA Special BX19D rood 37.000 '83 12.9X1 Citroën wit 45.000 '84 249X1 Citroën CX GTI donkerbl. 90 000 '80 13.9X1 Citroén CX 20 schuifd blauw met. 16.000 '84 32.5X1 Citroen 2500 D Pallas wit 88 000 •82 235X1 Citroën 2400 Break beige 117.000 '80 129X1 Citroën 2500 D Pallas grijs met. 170.000 '81 14.9X1 Citroën 2000 Super grijs met. 96.000 •78 6.9X1 OVERIGE MERKEN Datsun Cherry 12 GL rood met. 65.000 '80 7,95(1 Ford Taunus bruin met 84.000 •79 5.9X1 Honda Civic autom. grijs met. 71.000 '79 6.5X1 Honda Prélude wit 90.000 •80 9.5X1 Hyundai Pony 1.4 TLS beige met. 25.000 '83 9.5X1 Lada Niva geel 21.000 '82 12.9X1 Opel Kadett 1.2 4-drs. bruin met. 66.000 '82 12.9X1 Opel Kadett 1.2 S 3-drs. groen 38.500 '83 14.9X1 Opel Rekord 1.9 LPG 4-d. rood 93.000 •82 10.9X1 Peugeot 504 SRD diesel wit 128 000 •81 10.9X1 Peugeot 305 SR groen met. 64.500 '79 6.9X1 Renault R 9 GTL LPG blauw 72.000 '82 12.9501 Renault R4GTL rood 68.500 *81 8.5X1 Renault 4 TL blauw 21.000 '83 105X| Renault R 18 TL grijs met. beige 29.000 '81 109X| Renault 20 LS 2-ltr. 57.500 '79 4.9X1 Saab 96 geel 150.000 •76 4.9X1 Toyota Tercel Coupé rood met. 80.000 '80 8.9X1 Toyota Life-Ace LPG groen 58.000 '80 8.9X1 Toyota Celica rood 120.000 *78 6.5X1 Mitsub. Colt GL grijs 68.000 '80 8.9X1 VW Jetta SL bluw 75.000 '81 12.9X1 VW Golf groen '80 9.5X1 Volvo 343 Win. wit 45.000 '83 13.9X1 Volvo 343 GLS LPG grijs 95.000 '81 129X1 Bovenstaande auto's met 3 of 6 maanden EUROCASION-GARANTIEl spinveld 74 breda tel.222371 13.450.- Colt 1200 EL 51.000 km 83 Colt 1200 EL 54.000 km 81 10.950.- Colt 1200 GL 58.000 km 81 11.450- Lancer Wagon 90.000 km 797.950.- Lancer 1200 GL 38.000 km 81 12.250.- Tredia 1400 GL 45.000 km 83 15.950.- Cordia 1600 GSL 29.000 km 83 21.950.- Galant 1600 EL 45 000 km 83 16.950 - Galant 1600 EL 59.000 km 81 11.450.- Galant 1600 GL 75.000 km 81 11.950.- Galant 1600 GL 52.000 km 82 14.950 - Galant 2000 GLX aut. 93.000 km 79 7.950.- Galant 2300 GLX 122.000 km 80 12.950.- Galant 2300 GLX 105.000 km 81 14.500- Galant 2300 GLX 60.000 km 81 14.950.- Galant 2300 GLX 90.000 km 82 17.950.- ALLEEN BIJ UW MITSUBISHI DEALER Wij wensen u prettige feestdagen en een voorspoedig 1985. Volvo 343 DLS 1982 82.000 km 15.750.- VW Golf C 1983 29.000 km15.750.- Datsun Stanza GLE 1982 75.000 km. 14.950.- Toyota Carina L 1981 70.000 km10.950.- Ford Taunus combi 1979 70.000 km 6.750.- Datsun Cherry 1981 47.000 km8.750.- Toyota Starlet Spec. 1984 8.000 km 12.950 - Mazda 929 Legato 87.000 km 78 4.750.- Met Bovag-garantie Konijnenberg 45 Breda, tel. 076-712080 Wij hebben nog enkele MET VELE EXTRA'S o.a. gespoten in 2 kleuren, speciale striping, aërodynamische wieldoppen - dakspoiler enz. Maar het plezierigste is natuurlijk dat de Flair een echte Mazda 323 is, onovertroffen in comfort en prestaties. BREDA, GEN. MACZEKSTRAAT 10-14, TEL. 076-133825 bijv.: 20.000 km p. jaar 40.000 km p. jaar excl. BTW p. mnd. excl. BTW p. mnd. vraag inlichtingen: U bent van harte welkom voor een proefrit Regenbeemd 23 Breda tel. O76-8 705S Van ome speciale verslaggever NICOSIA - „Het was tot het laatste moment beven ge blazen", sidderde Rinus Mi ll chels nog na in de catacom- ben van het Makarios-sta- dion. „En dat niet alleen ge- zien het verloop van de wed- j= strijd, maar ook door de re- 1 gen. Ik ben drijfnat van de S bank vandaan gekomen." De bondscoach toonde zich tevreden met het resul- taat en de rest interesseerde S hem nauwelijks. „Dit was een incidentele wedstrijd j= met een speciaal voor dit doel gehanteerde taktiek. 1 Dat Cyprus erg verdedigend zou spelen wisten we al bij voorbaat. Daar kwamen dan S nog eens de harde wind, de regen en het steeds slechter wordende terrein bij. Aan S goed voetbal hoefde je niet ïiiiiMiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimimiiimiiiii Door BERT W1 INICOSIA - Het spaarvl; blijft branden in de hartf Iers. Nog heeft Nederlan ïich te plaatsen voor de /ereldkampioenschap 19 Dankzij een treffer van P< ten voor tijd, ontsnapte Ora kil en nat Nicosia aan nieu liet verder achterop bij de Jostenrijk. De 1-0 zege op Cyprus was het enige dat telde. De infe rieure kwaliteit van het voet- >al werd snel vergeten. Elf dappere Cyprioten ble ken niet in staat de laatste (strohalm, waar Nederland zich aan vastklampt, te knak ken. Daarvoor misten de eilandbewoners toch te veel kwaliteit. Lange tijd konden Zij de wurgende druk van Ne derland dankzij een optimale dosis inzet en wilskracht door staan. Maar in de slotfase, (toen de concentratie afnam en |de krachten langzaam uit de Cyprische benen waren weg gevloeid, gingen de blauw- fiemden toch door de knieën. Oranje hanteerde de aange kondigde speelwijze. Met lan- fee en hoge ballen werd ge pocht naar de hoofden van ioutman en Brandts, die al na [luttele minuten de aanvalsli- mie kwam versterken. Het ^impele spelletje leverde wei nig rendement op doordat de accuratesse zelden aanwezig vas. Vooral Valke en Gullit pochten tevergeefs naar de noodzakelijke nauwkeurig heid in hun basis. Toch kreeg Oranje al voor de rust kansen, fien schot van Wijnstekers ging naast, een projectiel van Van der Gijp ketste af op de Pat en een inzet van Van Bas en dwong de grabbelende doelman Constantinou tot uiterste attentie. Nog dichter kwam Ron Spelbos bij de be vrijdende openingstreffer, tort voor de rust torende hij Oranjes vierde hoekschop boven iedereen uit, maar zijn kopbal werd op de doellijn ge pareerd door Yian Goudakis. ieze Cyprische middenvelder had halverwege de eerste helft pok al de aandacht op zich ge vestigd. Een korte periode van -yprische aanvalslust kreeg ^ijn hoogtepunt in een schot, uat in het zijnet smoorde, i/ooral deze actie illustreerde hoe attent de Nederlandse de fensie moest zijn in het man - egen man gevecht. Een cor- f ectiemogelij kheid ontbrak |immers omdat Willy van de terkhof als vrije man voort durend voor de verdedigers te vinden was. Intussen pendelde Van Basten tussen midden veld en aanval, waarbij het |spel voortdurend aan hem Voorbijging. Aangezien Oranje na de Jpust lange tijd ver verwijderd Jbleef van ook maar één veel belovende actie, kreeg Cyprus pteeds meer hoop op een vinstpuntje in de WK-kwali- ïicatie. Dus deed de ploeg er piles aan om tijd te winnen, si muleerde doelman Constanti- pou een blessure en werd opti maal geprofiteerd van de af- vezigheid van ballenjongens. 3n dat laatste half uur nam Peter Houtman steeds na drukkelijker het Cyprische doel in zijn vizier. Keer op keer overtroefde de lange Peyenoorder zijn tegenstan ders in de luchtduels, maar het laatste stukje zuiverheid en geluk ontbrak hem lange tijd. Intussen moest Van Breukelen attent zijn om Mavris en Sav-

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1984 | | pagina 6