RONDE VAN
FRANKRIJK
van 29 juni tot 22 juli '"Er -
PARIJS
A
Jazz
I0 km per
la XR-2
BÉTHUN
ALENCON
ALENCIENNES
L0UVR0IL
(Maubeuge)
GY-PONTOISE
ILE MANS
T.-DENIS
A
DUITSLAND
«.BORDEAUX
VILLEFRANCHE-*,
LES ÉCHELLËS<S@
IEN0BLE
CRANS-
DLANGON RODEZ
4E>
SPANJE
BLAGNAC
(Toulouse)
$)ST.-GIR0NS
GUZET-NEIGE
U'-l
ROURET
LA PLAGNE
I'HUEZ
ITALIË
PYRENEEEN Tl—»-
©ik?8
i®
n S| 1|
-S—B-Si
Jl© E
jg
muggen.
joux-plane MONTANA
colo mbi er 1 -
laffrey
lontélimar
de roselend
-
madeleine 17 7
salibier 1185,5 km
ffqfzpf
l'fqzjipf
Chateau-Gontier
(8) Etappestad
Individuele tijdrit
Ploegentijdrit
Berg
Q Rust
Q Proloog
Beauvais
Mantes-la-,
St.-Cyr-sur-Doürdan
,aon
Soissons
5,4 km
192 km
338 km
51 km
WITSERLAND
320,5 km
«.«t-BEAUJOLAISj^j
.- JT
St.-Julien-
en-Genevoisó X^JinDTmc 187
186 km
/W'
Florae
,-Agnan-en-Vercors
4
Eyb
Roquefort
198 km
Montauban,
Aire-sur-l'Adour
Lourdes
1220,5 km|
h.
j-
4S
Le Parisien
jjf
Le Parisien
Jimen. De remweg bij 100
f/u bedroeg precies 50 me-
Verder zijn er standarJ
ofdsteunen, 3 pts; aut. vei-
neidsgordels voorin, heup-
jrdels achterin. Een gedeelde
(lurkolom, een gelaagde
orruit, achterruitverwarming,
Ihteruitrijlampen, mistachter-
tit, halogeenkoplampen en
In wis-was installatie op ach-
Jruit. Tot slot de geluidspro-
Iktie, die is bij een dergelijk
eine wagen natuurlijk forser
(In bij een grote limousine. Bij
po km/u gaf de decibelmete'
3 dBA aan, bij 120 km/u 8
3A en bij topsnelheid 84 dBA
bjalve het motorgeluid is
pk nog wat windgeruis. O
pnda Jazz is in gebruik e<
pel fijne auto, een opvallende
prschijning met ook opvallen-
a prestaties. De prijs is aan
oge kant want voor dat ge»
omt men ook in de Corsa, Po-
Fiesta en Uno klasse.
eeft dit model ongeveer zeven
rocent van alle Fiësta-ver^
pen voor zijn rekening S6^
ien, hetgeen duidelijk n
feucces weerspiegelt van
pportieve XR-versies van w
ord modellen. De nieuw
iësta XR2 is ontwikkeld u«°
eheel herziene Fiësta-se
aan het einde van de zorn,
van 1983 werd aangekondr
De wagen heeft een nieuws
aërodynamische verbete'
carrosserie die de inbouw m
gelijk maakt van de 96,pkv'
cilinder CHV-motor we
voorheen in de Escort
(carburateurversie) werd
gepast, alsmede een vijw
snellingsbak met dicht oP^
volgende overbrengingen-
de verdere veranderingen
horen een nieuwe wieloP"
ging, een verbeterde stuu
richting en nieuwe motor»
nen.
^A^AAA/
i
1.7
249 km
30.6
148,5 km
29.6
6.7
7.7
r—
21.7
20.7
|l.
14.7
c
8.7
11.7
12.7
227,5 kml
9.7
226,5 kml
-w
60.84
w a §l©_ a
S l, £2 6 oc
Ui