;hv Cehave nv Veghel buurthuis fidelis breda assistent hoofd administratie m/v commercieel manager m/v Dtt manager computershop hoofd-/1e opzichter (m/v) ervaren buurthuiswerkers pmmercieel stafmedewerker kkerbouw hoofd bedrijfsbureau <m vrijwillig(st)er als ambtelijk sekretaris „DE BERKENHOF computecr stichting oosterscheldeziekenhuizen lif STEM VAN ZATERDAG 5 ME11984 3k. T"J ubbink roosendaai bv adviseurs voor organisatie- en personeelbeleid ADMINÈSTRA TIEF MEDEWERKSTER ONDERNEMINGSRAAD STICHTING 'HET HOOGHUYS' psychiatrisch instituut ptt telecommunicatie A57 Bedrijfskunde economische 130 jaar) die na t opleiding alle fng leerde ken- I praktisch zijn, i kanten van de ling en logistiek Ivergen praktijk j/aring inbrengt gegadigden ver- fef. Na de selec- fse de mogelijk- De Cehave nv te Veghel, naast Europa's grootste Meng- voederproducente toonaangevend op het gebied van handel in agrarische produkten en meststoffen, vraagt ter versterking van deze kommerciële aktiviteiten, een Deze funktionaris zal vanuit een technische achtergrond worden belast met het ondersteunen van de kommerciële managers op het gebied van de akkerbouw. Tevens zal hij bij afwezigheid van de leidinggevende funktionarissen direkte leiding moeten geven. Om deze ambulante funktie, met als standplaats Veghel, goed te kunnen vervullen, dient men: in het bezit te zijn van een H.A.S.-diploma (bij voorkeur akkerbouw); enige jaren kommerciele ervaring te hebben in een aan de agrarische sektor verbonden onderneming; over leidinggevende kapaciteiten te beschikken; passieve en aktieve kennis te hebben van de moderne talen. Leeftijd 25-35 jaar. Afhankelijk van leeftijd en ervaring zal het aanvangs salaris liggen tussen f 3.286,- en f 3.928,- bruto per maand. Tevens bieden wij aantrekkelijke sekundaire arbeidsvoorwaarden Schriftelijke sollicitaties met vermelding van no. PZ 2646 te richten aan de afdeling Personeelszaken, Hoofdkantoor Cehave nv. Pater Van den Elsenlaan 4, 5462 GG Veghel. is een jong, snel groeiend bedrijf (thans 85 medewerkers) gespecialiseerd in de fabrika- ge en verkoop van polyester produkten zoals tuinmeubelen, dakgoten en automobiel pro dukten. Wegens sterke expansie van de produktiekapaciteit zoeken wij kontakt met gegadigden voor de nieuwe funktie van die rechtstreeks ressorterend onder de manager produktie een centrale positie inneemt bij de logistieke ondersteuning van het fabrikageproces. Het verzorgen van de produktie-planning, het voorraadbeheer, de nakalkulatie en het transport van goederen zijn belangrijke taakelementen. Hierbij wordt hij vooralsnog ondersteund door één medewer ker. De juiste kandidaat voor deze pionierstaak beschikt over: -technische/administratieve opleiding op MBO-/HBO-niveau, bijvoorbeeld HTS bedrijfskunde; enkele jaren bedrijfservaring bij voorkeur in soortgelijke funk tie; goed administratief inzicht; inventiviteit en doorzettingsvermogen. Een psychologisch onderzoek maakt in de eindfase deel uit van I de selektieprocedure. Schriftelijke sollicitatie (onder letters DH) kunt u zenden aan drs. R.T.K. Daver van het GITP, Sophiastraat 22,4811 EK Breda, die graag bereid is telefonisch nadere informatie te verstrekken (tel. 076-225333). AMSTERDAM «BREDA «NIJMEGEN •TILBURG Waar zitten die die nog genoeg inhoud hebben om er, in vaak moeilijke omstandigheden, nog eens flink tegenaan te gaan, binnen en vanuit het buurthuis Fidelis in Breda. Voor en vooral mét buurtbewoners die vanuit een vertrouwde volksbuurtsituatie in een stadsvernieuwingsproces terecht gekomen zijn, met alle problemen van dien. We hopen die werkers op deze manier op te sporen en te motiveren om een uitvoerige sollicitatiebrief te schrijven. Wat ons betreft gaat het om mensen die hun sporen in het welzijnswerk verdiend hebben, ouder zijn dan 25 jaar en een voltooide HBO-opleiding hebben. Gezien de samenstelling van het team willen we vooral mannen vragen om te reageren. Onze nieuwe kollega zal allround zijn en aktief betrokken bij de specifieke problemen van tieners en jongeren. We hebben een informatieset samengesteld die zal worden toegezonden aan de mensen die we uitnodigen voor een eerste gesprek. Telefonische inlichtingen geeft Ine van Dorst (buurthuiswerkster): (076) 13 79 74, 's morgens tussen 11.00 en 12.00 uur. We willen deze CIIB-funktie voor 40 (evt. 32) uur opvullen, het liefst per 1 september 1984. De CAO-Welzijnswerk is van toepassing. 'even naar: Solicitatiekommissie Fidelis, t.a.v. Peter Verhagen, "an Mierlostraat 21, 4811 NJ Breda. Is een school voor speciaal onderwijs met afdelin gen voor zeer jeugdigen, kern (lagere school) en voortgezet buitengewoon onderwijs. De school heeft een bijzondere binding met het Medisch Centrum de Klokkenberg, maar ook kinderen uit de regio Breda worden toe gelaten. Het bestuur van de Berkenhof vraagt per 1 juni 1984 een voor 24 uur per week. Haar taak zal bestaan uit een grote ver scheidenheid van administratieve werk zaamheden. Zo zullen naast de boek houding ook de korrespondentie en alle rapporten door haar worden verzorgd. Van haar wordt tevens verwacht dat zij vergaderingen notuleert en zelfstandig uitwerkt. Voor deze funktie gaat onze voorkeur uit naar een kandidate die zelfstandig heeft leren werken, beschikt over een goede typevaardigheid en ervaring heeft opgedaan in een soortgelijke funk tie. Gezien de vele kontakten die voort vloeien uit deze funktie, naar ouders, onderwijzend personeel en kinderen, verwachten wij een publiekvriendelijke instelling van de nieuwe medewerkster. Salariëring: maximaal B.B.R.A.-schaal 18. Inl.: C.H. van Bruggen, hds. 076-611717. Schriftelijke sollicitaties vóór 14 mei a.s. te richten aan bovengemeld bestuur, p/a Gal- derseweg 814836 AE Breda. Op korte termijn willen we onze bezetting uitbreiden met een assistent voor het hoofd administratie, die kan uitgroeien tot plaats vervangend hoofd administratie. Zijn taak zal o.m. zijn het verder automatiseren van de administratie en de uitbouw van administratieve systemen en procedures. In voorkomende gevallen zal dat geschieden met behulp van projektgroepen, waaraan hij leiding dient te kunnen geven. Onder de administratie vallen de hoofdboekhouding, debiteuren- en kostenbewaking, salarisadministratie, kalkulatie en de computer afdeling. Wij zoeken iemand in de leeftijd van 30-35 jaar, met een uitgebreide algemene administratieve ervaring en een opleiding op HBO-niveau (SPD - HEAO-BE). Daarnaast vragen wij een ruime ervaring in een internationale produktie-onderneming en een goede kennis van en ervaring met geautomatiseerde informatiesystemen. Ook een behoorlijke talenkennis is onontbeerlijk. Goede kontaktuele en leidinggevende eigenschappen zjjn voor deze funktie onmisbaar, terwijl ervaring met het werken in projektgroepen een pré is. Een psychotechnisch onderzoek maakt deel uit van de selektie procedure. De resultaten van dit onderzoek kunnen, voordat ze aan ons gerapporteerd worden, met u besproken worden. Voor nadere inlichtingen kunt u bellen met de heer P.L.M. Wirken, hoofd administratie. Tijdens kantooruren te bereiken op telefoon nummer 076-275000, daarbuiten op 076-656457. Schriftelijke sollicitaties te richten aan: Van Melle Nederland B.V., t.a.v. Hoofd Personeelszaken, de heer C.M. Rosier, Zoete Inval 20,4815 HM Breda. Van Melle Nederland B.V., producent van suikerwerk- en biscuit-artikelen is een dochteronderneming van het Van Melle concern. Andere dochterondernemingen zijn gevestigd in België, Duitsland. Frankrijk, Engeland, Brazilië en de Verenigde Staten van Amerika. De exportaktiviteiten zijn ondergebracht in een aparte dochteronderneming en strekken zich uit tot een 70-tal landen. De ONDERNEMINGSRAAD van het Psychiatrisch Instituut Het Hooghuys te Etten-Leur vraagt op korte termijn voor ca. 12 uur per week een De werkzaamheden liggen voornamelijk op administratief terrein en omvatten: verzorgen van de agenda en versturen van verslagen; eventueel voorbereidend werk voor de Ondernemingsraad vergadering, te verrichten in opdracht van de Ondernemings raad-leden; bijhouden van terugkerende zaken als begrotingen en jaarverslagen; informatie inwinnen; kontakten leggen en onderhouden met vakbonden/ATIM, in- en externe deskundigen; bijwerken en bijhouden van het archief (een notuliste is aanwezig). We vragen iemand die: affiniteit heeft tot het Ondernemingsraadwerk en het interessant vindt allerlei zaken uit te zoeken. Werken met behoud van uitkering behoort tot de mogelijkheden. Verdere afspraken met betrekking tot arbeidsvoorwaarden zijn in overleg nader te regelen. Inlichtingen: in te winnen bij de heer K. van Aart, tel. (01608) 1 59 20, toestel 156. Schriftelijke sollicitaties: te richten aan Personeelszaken, Van Bergenplein 39, 4871 CD Etten-Leur, onder vermelding van vakaturenummer OR-257. Circuit voor langdurend verblijf (LVB) Etten-Leur Circuit voor kortdurend verblijf (KVB) Etten-Leur Instituut voor psychiatrische dagbehandeling Breda. J Centraal en decentraal gesitueerde afdelingen van het telefoondistrict Breda richten zich op verkoop, aanleg, exploitatie en instandhouding van tele communicatievoorzieningen voor de particuliere en zakelijke markt. De voorzieningen voor de particu liere markt worden verzorgd door een drietal regio nale eenheden, die in commercieel en technisch opzicht verantwoordelijk zijn voor de afzetresulta- ten in het betreffende gebied. De regio Breda ver richt deze taken in een deel van West-Brabant. Hier is een vacature voor een commercieel manager, tevens plv. chef. Het werkterrein van de man of vrouw Specifieke taak wordt advisering, verkoop en leve ring van het woningtelecommunicatie-assortiment. Ziet tevens toe op de kwaliteit van de afwikkeling en neemt zonodig maatregelen ter voorkoming van planverstoring. Geeft samen met de chef richting aan de ontwikkeling van de taak en middelen van de afdeling. Bevordert de samenwerking tussen regio-onderdelen, overige districtsonderdelen en externe instanties. Wordt als plv. chef direct betrok ken bij het leiden van de regio. Geeft leiding aan 2 groepschefs en indirect aan ca. 30 medewerkers. Onze wensen Commercieel-technische opleiding op HBO- niveau. Enkele jaren ervaring op het gebied van commercie en management. Marktgerichte en slagvaardige instelling. Vermogen leiding te geven op basis van participatie en overleg. Goede mon delinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. Inventiviteit, creativiteit en flexibiliteit. Vermogen vernieuwingen te initiëren en.te begeleiden. Bij voorkeur ervaring in planning, begroting, voort gangssignalering en materieelbeheersing. Wat wij bieden Aanvangssalaris minimaal f 3350,- bruto per maand. Afhankelijk van leeftijd en ervaring kan in schaling op een hoger niveau plaatsvinden. Maxi maal te bereiken salaris f 4277,- bruto per maand. Jaarlijks 7 Vtl vakantietoeslag en ten minste 23 vakantiedagen. De sollicitatie Indien nodig wordt informatie verstrekt doodde heer B. van den Doel, (076) 23 43 70. Schriftelijke sollicitaties, binnen 10 dagen, onder vermelding van vacaturenummer 610 op de brief en envelop, ongefrankeerd richten aan: Telefoondistrict Breda Afd. Personeelsvoorziening en Loopbaanontwikkeling Postbus 90153 4800 RE Breda Telefoondistrict Breda VIP Computers en Bêdrijfssystemen BV is een snelgroeiende dealer-organisatie die zich toelegt op de verkoop van Personal Computers en de bijhorende software gericht op professionele toepassingen in het bedrijfsleven. VIP is geautoriseerd dealer van IBM en Apple. VIP pleegt haar verkoop vanuit de V&D-warenhuizen volgens de z.g. 'shop-in-shop formule'. Naast de 4 inmiddels bestaande verkooppunten opent VIP binnenkort shops te Alkmaar, Breda, Eindhoven en Enschede. In verband hiermee vraagt VIP: Van de shopmanager wordt verwacht dat hij zich inzet voor de commerciële doelstellingen van de verkooporganisatie. Hiertoe draagt hij mede zorg voor: - het commerciële plan - samenstelling en bewaking van het budget - een verantwoord lokaal beleid De shopmanager ressorteert onder de operationeel manager en geeft leiding aan een klein team. Voor deze functie vragën wij het volgende: - Leeftijd 27 tot 35 jaar - H.E.A.O., H.T.S. bedrijfskunde of V.W.O. aangevuld met marketing en bedrijfskunde studies - Minimaal 5 jaar ervaring in een commerciële functie Een goed shopmanager voldoet naar onze mening tevens aan de volgende kriteria: - Bekend met de directe verkooptechnieken - Slagvaardig - Een dienstverlenende instelling - Goede sociale en communicatie vaardigheden Om te solliciteren dient u uw sollicitatiebrief met recente pasfoto te zenden aan: VEDIOR PERSONEEL ADVIEZEN T.a.v. Lida Wezenaar Postbus 50133 1305 AC ALMERE Vedior Personeel Adviezen assisteert en adviseert bedrijven en instellingen op het gebied van personeelszaken. Vedior Personeel Adviezen verzorgt in dit kader voor VIP de werving en selectie van voornoemde managers. Bij de STICHTING OOSTERSCHELDEZI EK EN HUIZEN kan ten behoeve van de geplande nieuwbouw van het streekziekenhuis te Goes op korte termijn worden geplaatst een De bouw Ter vervanging van de twee bestaande ziekenhuizen in Goes zal aan de zuidkant van de stad een nieuw streekziekenhuis worden gebouwd van 305 bedden en 10 bedden voor dagverpleging. Ten behoeve van de bouw is door de Stichting een bouwburo opgericht, dat namens haar de bouw begeleidt. De architect voert in samenwerking met het bouwburo en de adviseurs (voor de technische installaties en constructies) de directie. Taak De aan te stellen medewerker zal in dienst van het ziekenhuis (bouwburo), onder leiding van de architect, zorg dragen voor het begeleiden van de bouw en toezicht houden op alle werken betreffende de nieuwbouw, met medewerking van de montage-inspecteurs van de adviseurs. Vereist: een opleiding op HTS-niveau en het diploma "Bouwkundig opzichter BNA", alsmede bekendheid met betonwerken het inpassen van de gecompliceerde technische installaties in de bouwkundige structuren prefab-bouw. Kennis van hedendaagse specificatie- en planningstechnieken zijn voor deze functie vereisten. Kandidaten met ervaring in de ziekenhuisbouw genieten de voorkeur. De aan te stellen medewerker dient bereid te zijn te gaan wonen in de regio. Gelet op de vereiste ervaring wordt gedacht aan een leeftijd van minimaal 30 jaar. Geboden: arbeidsvoorwaarden conform de CAO voor het Ziekenhuiswezen, aanstelling voor de duur van de bouw (circa 21/2 jaar), salaris afhankelijk van opleiding en ervaring. Inlichtingen: bij het hoofd van het bouwburo, de heer A.Arnoldt, tel. (01100) 1.55.10. Sollicitaties De sollicitatie vóór 19 mei 1984 met volledige gegevens over opleiding, ervaring en referenties schriftelijk te richten aan de afdeling Personeel en Organisatie, Postbus 106, 4460 BB Goes, onder vermelding van vacaturenummer 245.

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1984 | | pagina 7