D TARIEF. I 'Count' Basie: vader van de I moderne big band fol will mm Laatste voorstelling van 'De dader heeft het gedaan' Sonneveld Nooit saai Toneel {berekend op de toekomst. NEDERLAND 1 DUITSLAND 1 NEDERLAND 2 BELGIE NED. 1 DUITSLAND 2 NEDERLAND 1 NEDERLAND 2 BELGIE NED. 1 BELGIE NED. 2 BELGIE FRANS 1 BELGIE FRANS 2 DUITSLAND 1 DUITSLAND 2 HILVERSUM 2 DUITSLAND 3 HILVERSUM 3 HILVERSUM 4 HILVERSUM 1 HILVERSUM 5 •■V> - j lüül yapÉÉKP p jilllHIWIIIWIIIIIIIIIUillWMIIIIIillllllllllllllllllll Door Koos Tuitjer AMSTERDAM - Op Koninginnedag valt in Hoorn het doek over 'De dader heeft het gedaary. Een mu sical van Annie M.G.Schmidt, die in de afgelopen ander- ïalf jaar volle zalen trok. Het wordt een gedenkwaar dige slotvoorstelling. Want 'La Stuart', hoofdrolspeelster, heeft tevens aangekondigd voorgoed een punt te zetten achter haar carrière als musi cal-ster. De nu 70-jarige Con- ny Stuart nam de afgelopen twintig jaar in vijf van de zes musicals die Annie M.G.Schmidt zo'n hoofdrol voor haar rekening. Sterker nog: de musicals werden Conny Stuart op het lijf geschreven. Een grotere erkenning voor haar buiten gewoon talent bestaat er eigenlijk niet. Hoewel het slo tapplaus ongetwijfeld ook da verend zal zijn. Of ze nu ook helemaal van de planken ver dwijnt, daar wijst nog niets op. Conny Stuart heeft boven dien al eens vaker uitspraken over haar 'toekomstplannen' terugggenomen. In 1977 bijvoorbeeld was het groot nieuws. Annie M.G.Schmidt had weer een musical geschreven. 'Foxtrot', maar Conny Stuart weigerde daarin mee te spelen. „Ik stop voorgoed met de musical", heette het. Daarna kwam ze toch nog terug in 'Madam' en in 'De dader heeft het gedaan'. Uit alles blijkt dat ze nog steeds reuze actief is. En mo- 0]_ Ik schriftelijke ragen. Bel 070-264201 £983) Afscheid vin Conny Stuart Conny Stuart: afscheid? - foto de stem johan van gurp gelijk al snel uitgekeken zal zijn op de nu gezochte rust. Van de musical alleen is ze nooit afhankelijk geweest. Haar eigenlijke stiel is tenslot te het cabaret. Maar daarnaast bracht ze tv-shows, speelde to neel, was chansonnière, en voelde zich thuis in radiopro gramma's. Dus wie weet. Of ze van de andere kant onder zal gaan als Heintje Davids, die in een steeds treurig wordende her haling afscheid bleef nemen, dat heeft ze wél meer dan eens tegengesproken. Conny Stuart: „Ik ga niét door tot het bittere eind. Ik wil een beetje zuinig op mezelf zijn. Ik heb enige carrière gehad, en zou het vreselijk vinden als ik in de vernieling eindigde. Ik heb ook door een notaris laten opmaken, dat ik nooit uit een theater begraven mag worden. Ik wil ook niet opge baard liggen in een theater, als ik daarvoor nog de moeite waard zou zijn." Het is allemaal kort voor de oorlog begonnen. Conny Stuart (Cornelia van Meij- gaard zegt de Burgelijke Stand) valt als zangeres voor één keer in in een AVRO-ra- dioprogramma. Ze moet blij ven. Een vakopleiding was er niet bij. Ze had nu eenmaal een bijzondere stem en hield van zingen. Lucienne Boyer was haar grote voorbeeld. Chansons werden haar specia liteit. De grote doorbraak kwam vlak na het uitbreken van de oorlog. Conny Stuart - afkom stig overigens uit een Haags bourgoismilieu, zó protestant dat er op de zondag zelfs niet gebreid mocht worden - ont moet Wim Sonneveld. Zingt in zijn programma, maar hij ver moedt een talent voor cabaret. En boort dat ook aan. Het is een begin van een heel lange samenwerking. Als de oorlog afgelopen is, sticht Son neveld een nieuw cabaret. Conny Stuart treedt toe. Zes tienjaar blijven ze samenwer ken. De samenwerking over leeft de twee huwelijken van de caberetière. Het eerste met de impressario Henri Hof- mann (de vader van haar twee zoons); het tweede met Joop Doderer. In 1975 doen beide ex-en een boekje open over hun huwelijk met Conny Stuart. Bij beiden leeft de overtuiging dat Wim Sonneveld bijdroeg tot het op de klippen lopen van de rela tie. Hofmann: „Tegen Sonne veld zag ze enorm op. Hij had invloed op haar artistieke loopbaan. Ik niet. En automa tisch wendde ze zich steeds meer tot hem. Hij was de baas en zij was zijn eigendom. En hij duldde dat niemand daar aankwam." En Doderer: „Toen we trouwden wist Sonneveld niet wat hij moest doen en kocht een compleet eetkamerameu blement. Niemand wist er iets van, maar op een dag kwamen we thuis en het stond er. Ge woon. Hij had niets gevraagd of het je smaak was. Je kreeg het. Van hem. Zodat je tijdens het eten ook niet om hem heen kon. Zo voelde ik het althans. Regelen. Regelen. Regelen. Dat bracht spanningen met zich mee. Als we voor een moeilijk probleem stonden, dan zei Conny meteen: laten we het maar aan Wim vragen. Daar had je het alweer. Wim, Wim, Wim. Ik werd stapelgek van Wim." Conny Stuart ('Het ergste wat je kan overkomen in je leven is een saai leven') kijkt er wat anders tegenaan: „Wil je je vak uitoefenen dan is het haast ondragelijk een duurza me relatie aan te knopen." Met Wim Sonneveld was het voor haar lachen geblazen. Ook tijdens de voorstellingen. Soms was het zo erg, dat het doek neergehaald moest wor den. Éénmaal maakten ze het zo gortig, dat het publiek na afloop weigerde te applaudi- seren Maar het was vooral ook hard werken. In 1968 besluit ze (na de eerste Schmidt-musical met 543 voorstellingen: 'Heer lijk duurt het langst') het rus tiger aan te doen. „Voortaan claimde ik één vrije avond in de week." De overstap naar eerst het to neel (Ensemble) en daarna de musical was er een, die net als bij de radio eertijds vanzelf gemaakt werd. Zonder een ge specialiseerde voorbereiding. Het lukte gewoon. Conny Stuart: „Die stap naar het toneel was alleen geen overbodige luxe, want het was allemaal wel vreemde kost voor me. Toneelspelers bouwen gezamenlijk een avond lang iets op. Maar wij waren met ons cabaret altijd meer standwerkers geweest. Een nummer moest er dadelijk al zijn. Alleen als dat lukte, schoot je in de roos. Voor de musical geldt overigens het zelfde." Door Hans Roose boom §j WILLIAM „Count" Basie was de vader van de 1 moderne big band. Dat hij ook een uitstekende pianist en een succesvolle componist (One O'clock Jump) was doet niets af aan zijn grote verdienste dat hij, ergens in het midden van de jaren dertig de formule schiep om een groot 1 jazz-orkest gediscplineerd en 'als één man te la- i ten spelen. Een formule waar iedere zich zelf respecterende big 5 band heden ten dage nog steeds vanuit gaat. De stijl van de Count S Basie-band, die in 1935 zijn triomftocht begon, werd 5 vooral gekenmerkt door een enorme wendbaarheid S en door Basie's vermogen E het orkest als één geheel te laten klinken. E Enorm nieuw voor die E tijd waren Basie's arran- gementen die de band ge- 5 meenschappelijke crescen- di en diminuendi lieten E maken, wat een grote stap vooruit was vergeleken bij de wilde swing die bij voor- S beeld een orkest als dat E van Lionel Hampton eruit E knalde. Basie stelde daar zijn gecultiveerde en uit- gebalanceerde arrange- menten tegenover. Tot die tijd was het over het algemeen gebruik dat E een geheel jazz-orkest op E dezelfde sterkte speelde: S namelijk allemaal even E hard. Basie was de eerste H die er in slaagde zijn hele E big band matenlang pia- nissimo te laten klinken. H Onmisbaar was daarbij S de legendarisch geworden E ritmesectie van het orkest E van de Count. Met Joe Jo- nes op drums, Freddie Green op gitaar, Walter Page aan de bas en Basie zelf met zijn ene vingertje E aan de toetsen beschikte de S band over een ondersteu nende sectie van nooit geë venaarde hechtheid. Van huis uit was Basie theaterorganist (zijn leer meester was Fats Waller). Tijdens een toernee werd hij in 1927 in Kansas City doodziek. Na ontslag uit het ziekenhuis had hij geen rooie cent. Maar gelukkig was Kansas City wel bezig met een geweldige ontwik keling als jazz-centrum. In de talrijke etablisse menten konden orkesten als dat van Walter Page en Bennie Moten de (toen al) uitstekende arrangemen ten van Basie goed gebrui ken, en toen Moten in 1935 stierf was de Count zijn aangewezen opvolger. Na een lovend artikel van gezaghebbend criticus John Hammond en een ra dio-optreden was het pad voor de roem van de Basie- band geëffend. Ontelbaar veel jazz-gro- ten hebben hun sporen bij Basie verdiend, ook nadat hij in 1952 van de grond af opnieuw had moeten be ginnen. In de jaren vijftig en zestig heeft hij zijn ty pische orkeststijl verder geperfectioneerd en aan gepast aan nieuwe ontwik kelingen in de jazz. Hij is altijd met zijn tijd meege gaan. Met Count Basie is één van de allergrootste jazz musici gestorven. 7lllllllllllllllllllllllllitlllllllllllllllllUllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll!llllll!llllllrc 1.310,-. Zo'n voordcel van f 1.400- |r. (5-deurs Touring van f 27.944,- "30 Is er al eerder geïsoleerd? Zo ja. wilt u dan even aankruisen welke voorzieningen reeds werden getroffen? spouwmuurisolatie dakisolatie dubbelglas/voorzetramen gevelisolatie (binnen) vloerisolatie leidingisolatie Betreft: eigen woning huurwoning naam: adres: postcode/plaats:. LgggggBW nisch dood' zijn geweest. Ook spreekt hij met een groepje deskundigen, be staande uit neurlogen, inter nisten en een theoloog. 22.30 De alles Is anders show 23.25 Late night concert 23.25 Heut'abend Voor het afscheid van de 'Alles is anders show' is Aad van den Heuvel naar Cu rasao gereisd, waar hij met een aantal bewoners over de situatie van het eiland zal praten. De gasten in dit pro gramma zijn: premier Dom Martina en de ongekroonde koning van Aruba, Betico Croes. Hij zal de gelegenheid te baat nemen zijn visie op de ontwikkeling van de zes eilanden te verkondigen. Tevens komen vakbondslei der Errol Cova; de hoofdre dacteur van de Cuasaose krant, de Amigoe, Frans Heilegers; de schrijfster So- nia Garmers, redacteur Car los Daantje en de directeur van TeleCurasao, Norbert Hendrikse aan het woord. Zanger en tekstschrijver Billy Joel, die hier bekend is geworden door zijn nummer 'Goodnight Saigon', trad vo rig jaar juli voor het eerst voor de televisie op met een concert vanuit het Nassau Coliseum op het Newyorkse Long Island. Vanavond pre senteert Veronica een uur durende opname van dit concert, waarin Joel num mers als The Stranger, Big shot, It's still rock roll to me, My life, Allentown en Pressure zingt. Toen het nieuws op de tele visie nog een bij uitstek mannelijke aangelegenheid was, werd tv-presentatrice Barbara Dickman bij de kij kers bekend. Vijf jaar lang, van 1978 tot 1983, heeft zij een belangrijk aandeel in de rubriek Tagesthemen gele verd. Thans werkt zij op de Bonner redactie van een Hamburgs geiilustreerd blad. Joachim Fuchsberger is benieuwd of haar leven hierdoor veranderd is. 22.45 Die Klassen- lehrerin 20.15 Jeremiah Johnson 20.40 Agatha Christie Het verhaal 'Jane zoekt een kaan' speelt in 1934, de tijd van de wereldcrisis. Jane heeft dringend een baantje nodig, want ze kan haar huur niet meer betalen. Haar vriend wijst haar op een mysterieuze advertentie, waarin een blonde vrouw gevraagd wordt met een rechte neus, die over een goede mimiek beschikt en kennis van de Franse taal. Tijdens haar sollicitatiege sprek komt kolonelKranin lot de conclusie, dat de intel ligente Jane geschikt is voor he baan. Het werk neemt slechts twee a drie dagen in heslag tegen een honora rium van 2000 pond! In het begin van de negen tiende eeuw ziet Jeremiah Johnson (Robert Bedford) de geciviliseerde wereld al niet meer zo zitten. Hij trekt de Rocky Mountains in om op beren te gaan jagen. Aan vankelijk blijken van alle levensgevaren de Indianen niet eens zijn ergste vijan den te zijn. Maar wanneer hij een groep pioniers te hulp komt, die in de sneeuw zijn blijven steken en daar bij een Indianenkerkhof schendt, komt het tot bloedi ge vergeldingsmaatregelen Op een gymnasium in Parijs geeft Marie Arnaud (Annie Girardot) les. Haar voor naamste principe is: het is verboden iets te verbieden. Voor haar kinderen en haar leerlingen heeft ze een warm hart en één keer in de week komt de hele klas bij haar thuis voor een open hartige discussiemiddag, waarbij geen thema taboe is. De komst van een nieuwe leerling, Laurent, schopt echter dit harmonieuze le ven in de war. Hij verzet zich tegen haar pedagogi sche opvoedingsregels en verstoort zelfs de verhou ding tussen Marie en haar vijfjarige dochtertje. Rondom tien He moderne medische tech nieken maken het soms mo gelijk ernstig zieke mensen weer tot leven te wekken, nadat hun hartslag en hun ademhaling reeds gestopt is. He aflevering "Dissen leven en dood' houdt zich van- avond bezig met grensover- jehrijdingservaringen. Henk Mochel laat een aantal ®ensen aan het woord ko- ■nen, die zogenaamd 'kli- Robert Redford in 'Jeremiah Johnson' (België-Ne- derlands, net 2, 20.15 uur). - fotoanp NOS 09.30 Nieuws voor doven en slechthorenden. 13.00 Nieuws voor doven en slechthorenden. AVRO 16.00 Minibios. Films voor de jeugd. 16.15 Wordt vervolgd, magazine over strips en tekenfilms. Presentatie: Han Peekei. 16.50 Alleen als ik lach, Engelse tv-serie. Afl.: Het ingezonden stuk. FEDUCO 18.25 Taal, tekens en regels (24). 18.40 Het kantongerecht (5). KRO 18.55 Candy, Candy, kinderserie. Afl.Een dame in de stal. 19.15 Vluchtelingeneiland (4), jeugdserie. Afl.: Race tegen de klok. NOS 20.00 Journaal. 'KRO 20.28 De Wrekers, Engelse serie. Een jonge acteur doet een auditie voor een filmrol bij drie Hollywood-veteranen. 21.20 Brandpunt, waarin het wekelij ks gesprek met de minister-president. 22.05 Hallo Larry, Amerikaanse tv-serie. Afl.: Op bezoek bij een oude vriend (2). 22.30 De Alles is Anders Show, praatprogramma van Aad van den Heuvel. ES NOS 23.35 Journaal. 23.40 Den Haag vandaag. Verslag van de vandaag gehouden RSV-hoorzitting. 23.55 Nieuws voor doven en slechthorenden. NOS 13.00 Nieuws voor doven en slechthorenden. 18.15 Nieuws voor doven en slechthorenden. 18.20 Paspoort voor Spanjaarden. 18.30 Sesamstraat. 18.45 Jeugdjournaal. 19.00 Journaal. NCRV 19.12 Kanaal 13 (7), tv-serie. Son, een meisje dat houdt van motoren en muziek, komt bij Kanaal 13 een demonstratiebandje te laten horen. 19.35 Kwistig met muziek. Eddy Beckers muzikale spelshow. 20.40 Agatha Christie: Afl.: 'Jane zoekt een baan'. 21.30 Rondom tien. Afl.: 'Tussen leven en dood', themaprogramma door Henk Mochel. Vanavond gesprekken met mensen die zeggen over de grens tussen leven en dood te zijn geweest. NOS 22.30 Journaal. IKON 22.45 Aan onze kinderen (3). Serie over opvoeding en ouder-kind-relaties. VOO 23.25-00.25 Late Night Concert: 'Billy Joel live from Long Island'. Q 17.55 Journaal. 18.00 Tik Tak, tekenfilmserie (herh.). 18.05 Klein, klein kleutertje. 18.20 Er was een keer.Kort verhaal van Guido Staes. 18.30 Boone (4), jeugdserie. 19.20 Programma van de SO. 19.40 Mededelingenen programma-overzicht. 19.45 Journaal. 20.10 Weerbericht. 20.15 Mini Micro Macro. 20.20 Het verzet, tv-serie van Paul Louyet. Ontsnappingslij nen (3). Afl. 9. 21.20 Liedjes voor Luxemburg (2). Vooruitblik. 22.05 Wikken en wegen, consumentenmagazine (herh.). 22.45 Journaal en Coda: 'Deze lentevan Rutger Kopland. 18.50 Teletekst voor iedereen. 19.00 Pop-Elektron, muzikaal magazine. 19.40 Mededelingen en programma-overzicht. 19.45 Journaal. 20.10 Weerbericht. 20.15 Jeremiah Johnson, Amerikaanse speelfilm uit 1972. Met: Robert Redford, Will Geer, Stefan Gierash e.a. Regie: Sydney Pollack. 22.05 Première, filmnieuws. 12.00 Teletekst. 14.00 Schooltelevisie. 17.05 Vacatures ONEM. 17.20 Plein Jeu, kinderprogramma. 19.05 Ce soir, regionaal magazine. 19.24 Consumententips. 19.30 Journaal. 20.00 A suivre, informatief magazine. 20.30 Lemagiciende Babylone, Duitse film uit 1983 over Rainer Werner Fassbinder met een reportage over de opnamen van 'Querelle de Brest'. 23.10 Journaal. 15.30 Teletekst. 18.30 Image..in, rock- en videomagazine. 19.30 Journaal met gebarentaal. 19.55 Les peintres égyptiens témoins de leur temps (6), serie. 20.30 Messe pour le temps futur, ballet van Maurice Béjart. 10.00 Heute. 10.30 Wo geht's lang, Kutti, tv- film van Peter Stripp (herh.). 11.25 Lustige Musikanten (herh.). 12.55 Persoverzicht. 13.00 Heute. 13.15 Teletekst-overzicht. 15.40 Teletekst-overzicht. 16.00 Tagesschau. 16.10 Der Elefant auf Papas Auto, een ongelooflijk verhaal, j eugdprogramma. 16.25 Das grosse Abenteuer im Ballon, Amerikaanse jeugdfilm. 17.50 Tagesschau. 18.00 Hier und Heute. 18.25 Rummelpiatzgeschichte n. 19.00 WWF-Club. 20.00 Tagesschau. 20.15 (ZW)Der Florentinerhut, Duitse speelfilm uit 1939. Met: Heinz Rühmann. 21.45 Plusminus, economisch magazine. 22.30 Tagesthemen met verslag uit Bonn. 23.00 Die Sportschau. Met o.a. WK Biljarten. 23.25 Heut'abend.De ARD- Talkshow met als gaste Barbara Dickmann. 00.10 Hollywood in Bologna (3), Italiaanse filmkomedie in vijf delen. 01.00 Tagesschau. 10.00-13.00 Zie Duitsland 1. 13.15 Teletekst-overzicht. 15.25 Enorm in Form (herh. 16). 15.40 Teletekst-overzicht. 15.57 Programma-overzicht. 16.00 Heute. 16.04 Pinnwand, maandelijks nieuwsoverzicht. 16.20 Pfiff, sportstudio voor jonge kijkers. 17.00 Heute. Aansl.: Aus den Landern. 17.15 Teie-IUustrierten. 17.50 (ZW)Pat und Patachon. Afl.: Rauchloses Pulver (1). Aansl.: Heute-Schlagzeilen. 18.20 (ZW)Pat und Patachon, deel 2. 18.57 Programma-overzicht. 19.00 Heute. 19.30 Auslandsjournal, reportages. 20.15 Derrick, misdaadserie van Herbert Reinecker. 21.15 Vorsicht, Falie!, tips van de politie. 21.45 Heute-journal. 22.05 Aspekte, cultureel magazine. 22.45 (S)Die Klassenlehrerin (La clé sur la porte), Franse speelfilm uit 1978. Met: Annie Girardot, Patrick Dewaere, Stéphane Jobert e.a. Regie: YvesBoisset. O 00.25 Heute. kend. 10.02 Muziek op bestelling. 11.02 Ratel. 11.53 Pastoor A.C Raadschelders. 12.03 Spelen maar.' 13.06 Echo. 13.16 Muz. om op te schieten, een kwestie van aksent 14.02 Thé complet. 15.03 Bijplaten. 15.50 Kiekeboe. 16.02 Aan de veilige kant. 17.02 Het betere werk. NOS: 17.53 Marktber. i.s.m. KNBTB. 17.55 Meded. KRO: 18.06 Echo-magazine (18.35 Kruispunt-interview). 19.02 Levenslief en levensleed. 19.30 Man en paard. 20.03 Country time. 21.02 Nine o'clock jazz. 22.02 Goal. NOS 23.02 Met het oog op morgen. VOO 0.02 Erik de Zwart. 2.092 In the mix 3.02 Peter Teekamp. 4.02 Jeroen van Inkel. 5.02 't Komt voor de bakker. 18.00 Telekolleg I: Biologie, les 10. 18.30 Hallo Spencer, jeugdserie. 19.00 Aktuelle Stunde, met Blickpunkt Düsseldorf. 20.00 Tagesschau. 20.15 Liinder - Menschen- Abenteuer. Die Bororo, reportage over de Nigeriaanse Bororo-stam. 21.00 Ordnung aus dem Chaos. Synergetik als Erfolgsgeheimnis der Natur. 21.45 Landesspiegel. Portret van Werner Worschech, tekstschrij ver. 22.15 Der Doktor und das liebe Vieh (herh.). 23.00 Rockpalast. Met: Mother's Finest (herh.). 00.30 Journaal. VPRO: 7.00 Nws. 7.10 Radio nieuwsdienst VPRO (7.30, 8.00 en 8.30 Nws.). NOS: 9.05 NOS-sportief 9.24 Waterst. 9.30 Nws. VPRO: 9.33 Een hemel op aarde (10.30 Nws.) AVRO: 11.00 AVRO's Denksport panorama. 11.10 Schoolradio. NOS 11.30 Nws. 11.33 Homonos. 12.00 NOS-Werkbank. 12.26 Meded. voor land- en tuinbouw. 12.30 Nws. 12.36 Tussen het nieuws. 13.00 Nws. 13.10 Meer over minder (13.30 Nws.) 14.20 Voor blinden en slechtzien den. 14.30 Nws. Teleac: 14.33 Por Favor (19). VARA: 15.03 Radio weekblad (15.30,16.30, en 17.30 Nws 17.36 Dingen van de dag. P.P.18.20 Uitz. van de D'66. Overh.voorl. 18.30 De Nederlandse Antillen. VA RA: 18.40 Het circuit (20.00 Nws.). RVU: 21.40 Vrijwilligerswerk. NOS: 22.00 De torpedering van de Tjisalak. 22.30 Nws. 22.40 Oost- West. VARA: 23.00 Het zout in de pap. 23.55 Nws. Ieder heel uur nieuws. EO: 7.02 Ronduit op 3. 8.03 Tijdsein. 9.03 De muzikale fruitmand. 10.00 Muziek motief. NCRV: 10.30 Popstation (ca. 11.30 Weerman Hans de Jong). VOO: 12.03 Mono. 13.03 Tipparade. 15.03 Top 40 (16.30 Popjournaal. 17.30 Concertagenda). NOS: 18.04 De avóndspits. VOO: 19.02 Bart en de Zwart. 22.02 Countdown Café. VOO: 7.00 Nws. 7.02 Ochtendstem ming. (8.00 Nws.) 9.00 Veronica's meesterwerken (op compact-disc). 10.30 Muz. voor miljoenen. 12.00 Strauss en Co. 13.00 Nws. 13.05 Ver onica klassiek. Nederlands kame- rork. met solist. VPRO: 14.30 Mu ziek op vier: Heden Dagelijks. 16.00 De tweede beweging. NOS: 20.00 Europees Concertprodium. Rund- funksinfonie Orchester Saarbrüc- ken met solist (in de pauze: ca. 20.50 Muz.spiegel). 22.05 NOS-jazz- internationaal. Ieder heel uur nieuws. KRO: 6.02 Ontbijtshow, verv. 8.06 Echo. 8.16 Scheer je weg. 8.53 Pastoor A.C. Raadschelders. 9.03 Adres onbe- (Via AM-zender Hilversum 1) NOS: 19.02-19.40 Nws. voor buiten landers. 19.02 Bulletin in het Ma rokkaans-Arabisch. 19.10 Bulletin in het Berbers. 19.20 Bulletin in het Turks. 19.30 Bulletin in het Sr>aan<;

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1984 | | pagina 15