(BEL020-444222) Het schuine handje is zonder richting "DIREKTBANK te kunst te keur Hildo Krop Oosterhout PAGINA GIDS jacht HILVERSUM 3 HILVERSUM 4 Vice Versa |Sao Paulo jen Thé Frustraties van Krijgelmans als verbalisme Polygram kan fuseren met Warner mke en Wiske: En De Hippe Heksen Kaatje rPpie Happie En De Pingel-Bibberatie HILVERSUM 5 Boes 0 P L 0 S S I keer in Florida zou- iat een zeer ernstige ele Amerikaanse eco-' Harold Robblns, schrijver iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhJ Igramma's voor buiten- dse werknemers, een fitprogramma („In plaats een testbeeld een Zalt- nmels schilderij"), een te- baby-oppas, een plaatse- te ombudsman, maat- lappelijk werk, informa- I over sociale wetgeving i vacaturebank, een be- Irdennoodoproep, onder- pling van programma's br doven, een religieuze jzending van de kerk om hoek en katechese. De It van mogelijkheden is Ideloos. Neem de elektronische Irmering van hulpbehoe- hden. Stel dat iemand een breker op het dak hoort harrelen. Even een druk I de knop 'help' van het Isklavier (afstandsbedie- hg) en de dienstdoende po leman krijgt op zijn berm te lezen dat de fami- I Jansen aan de Kerkstraat Inood verkeert. Die agent In dan snel 'Hulp komt' in- [ken zodat het benarde lis weet dat het leed snel leden is. iet is dan ook mogelijk de huiscomputer aan te |iiten zodat complete pro- amma's overgeseind kun- n worden en bank, giro en Ibbyisten elektronisch bin- |n bereik komen. \ls het gemeentebestuur In Zaltbommel wil weten 1 de bevolking de burge- eester wel aardig vindt, is It met een tele-enquête zo weten. Ook Viditel komt nnen bereik zonder moei- k gedoe met telefoon, mo lm en geheime nummers lals nu nog het geval is. iBij Robert Schmitz bv is |n audiografische studio gericht waarmee heel snel goedkoop schitterende istructieplaatjes en recla- Jes zijn te maken. De ge- leente Sittard heeft er al In aangeschaft om de be- blking beter te informeren. Alleen, wil deze droom erkelijkheid worden, dan loet Zaltbommel nog er- fens drie miljoen zien te Inden. Zo niet, dan is al het bid en tot dusver bestede brnuft vergeefs geweest. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMIIIIll LOENSDAG 7 MAART 1984 T3Z PAGINA GIDS 2- tentoonstellingen EINDREDAKTIE HENK EGBERS ,illllllll|||IIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII"l""""l""l""""ll"lllllll""lllllllllllllll|l|lllllllll|l|l|!l'lllll"|lll"l""l",l,|l"ll"l,= 11 Qüeverfschilderijen van Jan I '«lithielsen. Peppelhoeve, i jynpdseweg in St.-Oedenrode. L, 11 maart tot 15 april. 1 gredanaar Jan Michielsen i ,g) beoefent een gedetai- «rd realisme, dat vooral I door de onderwerpkeuze I nauwelijks van deze tijd lp. Toch schildert hij wel degelijk onderwerpen uit I directe omgeving en I Jet, zoals het met name een jantal jaren terug leek, naar I |,et voorbeeld van 17e eeuwse I stillevens. Hoofdthema is I nog steeds de jacht of liever „öegd stillevens van afge- I schoten wild (gevogelte) en attributen voor de jacht, ge- arrangeerd in een ateliersi- I tuatie. i Michielsen is zelf een en- thousiast jager en natuur- ifhebber en wat hij selec- i teert aan voorwerpen kent ktj uit de praktijk. Zo zijn er i enkele schilderijen, geïnspi- I reerd door de valkenjacht, een eeuwenoude sport, die I nog altijd wordt bedreven j met dezelfde uitrusting van I weleer. i De schilder heeft er een I stillevencompositie van ge- i maakt, aangevuld met boe- I ken over de valkeniersj acht I en een reproduktie van een schilderij van Holbein met i het portret van de befaamde Engelse valkenier Robertus I Cheseman. Op andere stille- vens heeft hij fragmenten uit zijn atelier opgenomen met i fotootjes en tekeningetjes, i die hier en daar een zelfpor- tret voorstellen, j Het recente werk is veel I feller van kleur en helder I met overwegend lichte, ge- I stileerde achtergronden, waardoor het 17e eeuwse ka rakter is verdwenen. Dat is vooral ook het geval bij doe ken met vruchten en belegde broodjes. Een bruin bolletje met kaas naast een punt- I broodje met ham op een wit- I te achtergrond; het ziet er smakelijk uit, om zo in te bij - ten. Michielsen bereikt in en- kele stillevens - vooral de i grote jachtcomposities - een i opmerkelijke perfectie in de i stofuitdrukking. M.M. l't voorbijgaan. 6.09 Vandaagj| I..donderdag. (VARA: 7.00 Nws. 7.10 De wekker^l (radio (7.30, 8.00 en 8.30 Nws.). NOSil 19.05 NOS-sportief. 9.24 Waterstan:I |den. 9.30 Nws. Teleac: 9.33 Follow! Me I, les 21. VARA: 10.03 Uit het le-| |ven van een waardeloos wezen,I |hoorsp. 10.23 Hoor haar! (1O.30I Nws.) 11.30 Nws. 11.33 Leef-tij d-gfrl jnoeg. Overh.voorl.: 12.16 VROM-I taal. NOS: 12.26 Meded. v. land-eul tuinbouw. 12.30 Nws. VARA: 12,361 Dingen van de dag. 13.00 Nws. 13.101 Leef-tij d-genoeg. (13.30 Nws.) 14.001 De Schuurpapier vanuit Diergaar-J de Blijdorp. NOS-RVU: 14.33 'tGill en ik. NOS: 15.03 Zo kan het oofcl I 15.30 Nws. 15.32 NOS-wereldwijzer.I 16.00 Wat een taal. 16.30 Nws.1 NCRV: 16.32 Studio 55. 17.30 Nws l 17.36 Hier en Nu. (18.00 Nws.) P.P»| 18.20 Uitz. van de WDl Hum.Verb.: 18.30 Het voordeel vanl de twijfel. NCRV: 19.00 Steen inde! vijver. (19.00 NCRV-Leerhuis. 19.151 Lied van de week. 19.30 Rondom I het woord). 20.00 Nws. 20.03 Leger des Heilskwartier. 20.18 De wereld! zingt Gods lof. 21.00 Bij de tijd.! 21.25 Onder de kop. RVU: 21.40Co-I lours of English. Feduco: 22.00 Stic-1 I kers, stokpaardjes en standpunten! (4). 22.15 Taal, tekens en regels (17)' I NCRV: 22.30 Nws. 22.40 Nederland! en z'n buren. 23.00 Sumiko Nagao- f ka, piano speelt muziek van Beet-i hoven. 23.25 Muziek van eigen ti]dl 23.55 Nws. Ieder heel uur nieuws. KRO: He I progr. kan tussen 8.00-17.00, nai nieuws en reklame, onderbroken! worden voor aktual. van Echo. 7jW| Het leven begint na zeven, met ÏTj ter Koelewijn. 9.04 Formule 3. JLjrji Radio 'De Zwarte Roos'. 1ZJ*| Vraag en antwoord. 13.04 Seeburgi en Wurlitzer. 14.04 And the b^'P goes on.15.04 Komt er nog wa l van? 17.04 Weeshuis van deni»| NOS: 18.04 De avondspits. KjKji 19.02 Krachtvoer. 21.02 Demo. - Rocktempel. NCRV: 7.00 Nws. 7.02 Het leven* I woord. 7.10 Preludium. 8-00 3Nw I 8.05 Platennws. 8.45 Musica Sacr I 9.15 Onder de hoogtezon. 10.00 Jjj mermuz. uit de Barok. 10.30 u I kestpalet. 11.55 Orkestwerken v I J.C. Bach (4). 12.28 Promenade ünj I speelt muz. van Weber, Mozay I Hummel. 13.00 Nws. 13.05 Ker*°' I gelconcert. AVRO: 13.30 Wer»*'I voor fluit erf gitaar. 15.00 Koornj l van Buxtehude, Morley, Britten Beethoven. AVRO: 20.00 muz. voor countertenor en Moniek Toebosch, Hetty Huis- j man en vice versa. De Beyerd, Breda. Open dinsdag t/m woens- 1 10-17 uur en zaterdag-zon dag 13-17 uur (1 april) Zaai 1: bladen, boeken, teksten op natuurlijke basis. Soms fraai. Zaal 2: ijzer, glas, hout, papier, koffertje, Zaal 3: video. Zaal 4: hoge tussen- doorloopblokken. Zaal 5: ho ge tussendoorloopblokken. Zaal 6 en 7uitgeruimd van wege verbouwing gedurende hele week en vier dagen i dicht wegens carnaval. Zaal I 8: ijzer, hout, letters, negatie ven. Veel verbalisme en kwasi-filosofie: 'een reis om j niet' in het spoor van Rou- seau. Gedateerd. Vice versa maken. Als dom naar huis gestuurd. j Vlaamse selectie voor 17e Bien- nale van Sao Paulo en schilderij- en van Thé van Bergen. Interna- i tionaal Cultureel Centrum, Meir j 50, Antwerpen. Open: dagelijks j 10-17 uur (resp. 8 april en 25 maart). j, De in Antwerpen woon- i achtige Nederlander Thé van Hildo Krop (1884-1970) heeft met zijn generatiegenoten Bxonner en Radecker een stempel gezet op de Neder landse Beeldhouwkunst in een bepaalde periode van de ze eeuw. Behalve zijn Van Goghmonument inNuenen is er in het Zuiden geen werk van hem; dat is met name in en rond Amsterdam gecon centreerd. Zijn grote beeld houwwerk straalde van een heroïek en socialistisch mens-idealisme (vgl. reliëf aan het monument op de Af sluitdijk (1935). Zijn minder gekende klein- plastiek in keramiek is daar van ontdaan en getuigt van een lyrische gevoeligheid. Het keramische vak, begon nen met een in een potkachel gebakken olifant voor zijn zoontje, leerde hij bij Bert Nienhuis. Bij zijn honderdste geboortedag heeft galerie Scherpel, Lange Voorhout 25E te Den Haag, tot en met 24 maart een herdenkingsten toonstelling met 140 stuks uit zijn werk; met ruime uitzijn kleinplastiek. Dagelijks (be halve maandags) geopend van 13-17 uur. Bergen, docent aan de acade mie St. Joost in Breda, expo seert zelfstandig in het ICC: Composities van verschillen de doeken die, rationeel bij eengebracht of toevallig sa men, in grote 'wilde' gebaren schilderend zij n verenigd. Ook werden verworvenhe den uit voorgaande jaren (associëren, repeteren, te kenwaarde van het mate riaal zelf) in deze benadering verwerkt. Het was de Belgische mi nister van cultuur zelf, die de inzending Vlaamse Kunst voor Sao Paulo als een visi tekaartje kwam presenteren. Dat ziet er goed uit. Werk van vijf kunstenaars, bege leid door evenveel goede mo nografieën. Daarbij is een Yvan Theys met recent werk. Zijn stijl (bij ons loopt bijvoorbeeld Freymluth in zijn schoenen) is nog feller en agressiever geworden rond het thema man-vrouw. Let terlijk puntiger. Piet Stockmans (o.a ont werper bij Mosa) is er met een vloerinstallatie van dui zenden kroesjes. Daarom heen zijn 'schilderijen' van porseleinen proefjes opge hangen. Het lukt hem om op deze manier de dialoog tus sen mens en materie tussen keramist en aarde tot uit drukking te brengen, zowel in zijn rationele als emotio nele aspecten. Een aangena me monumentaliteit. Ook heel dicht bij destofbeleving staat Veerle Dupont, die let terlijk loskwam uit haar wandtapij ten-weeftechnie- ken. Het sculpturele daarin werd tot zelfstndige objec ten, waarvan de huid vooral bestaat uit met was bestre ken jutte. Lamme aardman netjes ontstonden. Daaruit heeft zij hier een stoet sa mengesteld, die een in drukwekkend symbool is van onze door oorlogen en ander geweld verlamde we reld. Hugo Duchateau is al ja ren bezig het kijkgedrag te ontregelen. Hij relativeert met een knipoog. Illusionis me en trompe-l'oeil zijn de daarbij geijkte begrippen. Hij kan ook lachen om de pretenties van de schilder kunst. Dat is te zien met en kele rasterschilderijen waarop de ontregeling tot es thetiek werd. Van Fred Ber- voets hangen er grote zwart witte taferelen, die op een stripachtige manier en met veel verve de dramatiek op deze wereld onontwarbar maakt. Groepstentoonstelling Vereni ging Oosterhoutse Beeldende Kunstenaars, galerie Micro, Heuvel, Oosterhout. Open op dit/m vrij 10-12 en van 14-17 uur; zondag van 14-17 uur(tin 16 maart.) Een goed initiatief met werk 'van eigen bodem'. De ze vereniging heeft zowel professionele als amateuris tische kunstenaars. De kwa liteit is van redelijk,niveau. Niet opzienbarend, maar wel van grote gevoeligheid. De intensiteit waarmee gewerkt is en de technische begaafd heden maken het grootste deel de moeite waard. Olieverfschilderingen zijn goed vertegenwoordigd. Het foto-realistische portret, dat K. Keijzer van Willem Drees maakte, toont hem in al zijn strenge onverzettelijkheid. Het aardige van de oliever ven is, dat er zoveel verschil lende genres vertegenwoor digd zijn. P. van Riel bena derde zijn onderwerpen zeer abstraherend en werkte met palletmes. Het ritme waar mee hij de korte verflakjes naast elkaar plaatste werkte zo sterk beeldvormend, dat het onderwerp daaraan on dergeschikt werd. Bij P. de Visser, die onder meer bij de pointilisten te rade ging, is deze weg niet ondergeschikt gemaakt aan de frisse land schappen. Groter contrast als tussen de zeer traditione le landschappen van Hessel en de abstracte opvattingen hierover van Van Geloof is niet denkbaar. De vormen die G. van de Bosch aan de götïek ontleende, sluiten met het1 transparante pallet prachtig aan bij de mystieke eigenschappen van deze stijlperiode. Van Anton Michielsen hangen er twee betondruk- ken. Meerkleurige mono prints, die zeer levendig van structuur zijn. Met de be perkte mogelijkheden van beton als drukvorm, is dit verrassend werk. Aquarellen van M. Diks, die besjes en dode vogeltjes op een sobere manier schilderde. M. de Visser maakte nogal ondoor zichtige landschappen met grote kleurcontrasten. De erg aardige, goed in het vlak zittende pastellen van F. Joosen sluiten de rij van schilders.De naturalistische beeldjes van Ine van Loo, in bruinbakkende klei,vormen, mede door het ontbreken van een glazuur, een sobere en sfeervolle weergave van da gelijkse taferelen. L.R. Het toch wel merkwaardige van deze nieuwe bundel met vier verhalen is te herleiden tot twee punten: het spel met de taal èn de spot met sexuele- en rooms ka tholieke frustraties. iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiHiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiliiiiiiiiiiiiiiiiiliilllllllllliiiilliiiiiilllllllllllllllliilllliiiiiillliiiiiiililliililllfn In het titelverhaal van De Spaanse Vlieg gebruikt Krij- gelmans de uitdrukking 'ver baal exhibitionsime'. Deze ka rakterisering bepaalt heel aardig hoe de auteur zich - om in de sfeer te blijven - bezon digt of bezat aan wat Hugo Claus noemt "het domein, waar de obsceniteit van ons bestaan uitgroeit tot een ab surd festijn". Tenslotte is Claus vaak met hetzelfde be zig. En ook Krijgelmans is een begaafd schrijver. Met name het eerste ver haal, Ribbel met R, is overtui gend. Het gaat over een jon getje van acht jaar, dat in op stand komt tegen zijn vader ('een volslagen nulliteit') en zijn moeder ('een gelovige zelfvernietiger'). Hij wil hen als schrijver overtroefen, maar stoot op het conflict tus sen schrijven en denken. Zit tend voor een blanco vel pa pier bouwt hij zich een fan toomachtige wereld, vol spo ken. Daarbij wordt 'het' spook, de god van zijn ouders, als een verzuurd surrogaat voor al macht ontmaskerd. Dit ver haal lijkt autobiografische elementen te bevatten en maakt, ondanks allerlei schijnbare zijwegen, een con sistente indruk. Het overtuigt, omdat het niet zó forceert en de fantasie niet overbiedt. In het tweede verhaal, De Aanslag, gaat het om een bomaanslag in een trein en worden via een film de laatste levensmomenten van de slachtoffers teruggedraaid. Het blijken allen knoeiers in en met het leven geweest. Krijgelmans heeft geen hoge pet op van zijn medemensen. "Tegen een bizarre achter grond van algemeen verderf" is de wat onmogelijke titel van het volgende verhaal. Cen traal staat daarbij de lijken verzamelaar Lebbert (afgeleid van 'lebberen'). Het maken van lijken is daarbij toege spitst op 'de wijven'. De Freu diaanse ondertoon van dit ver haal, vol waanzinnige beelden roncf lust én dood, sarcasmë en exotisch geweld, laat vermoe den dat de auteur wraak wil nemen op het (zijn) leven. alleen een gek je duidelijk ma ken. Verder was hij er beslist de man niet naar om zich een paar fabeltjes over zijn ego structuur te laten aansmeren" .En ook bij de volgende re gels loop je kans aan de auteur te denken: „Wanneer het tot dit hypocriete heerschap zou doordringen dat hij zijn on doordachte bedreiging nooit in klinkend getimmer kon om zetten, zou zijn pantalon wel eventjes beschaamd op de schoenen zinken. En dan zou hij daar staan, met zij panta lon op de schoenen, de onder lip tegen zijn derde knoopsgat aan, een verheven toonbeeld voor al wie hem ook maar be tasten wou. En dat diende hij dit wanheerschap nu precies duidelijk te maken. Arthur zette zijn frivole handje schuin Met alle bewondering voor Krij gelsmans' verbalisme lijkt zijn literair condoom gevuld met Freudiaanse lozingen. Maar al zou je de paus ver moorden van zijn gewraakte kerk hij komt op deze manier niet klaar met zichzelf, laat staan met zijn lezers. Het blijft een soort virtuoos en ver moeiend stoom afblazen. C.C.Krijgelmans: Spaanse Vlieg (uitg. De Bezige Bij, 27,50). Spelletjes Het vermoeiend en virtuoos (dat wel) verbalisme bereikt zijn hoogtepunt in De Spaanse Vlieg. Dat"beest' staat quali- tate qua voor een fatale sexue le frustratie, opgehangen aan jezuïeten, katholieke confes sionele handigheid, biechtstoel en een postconciliaire troep diepzedige nonnen. Nu helpt schelden zelden lapidaire pro blemen op te lossen. Krijgel mans legt best vingers op wonden, maar ze worden via literaire spelletjes alleen maar stinkender. Eros en thanatos worden weer tegen elkaar uit gespeeld door vrouwen gru welijk onderuit te halen. Citaat: „Trouwens wat nor maal precies betekende, kon GOES Grandtheater - Staying alive, a.l. 20 u. HULST Koning van Engeland 20 u. Schatjes, 12 j. 20 u. The day aftec, 12 j. TERNEUZEN Luxor 14 en 20 u. Schatjes, 12 j. 14 en 20 u. Vier vuisten slaan op hol, a.l. VLISSINGEN Alhambra I - 20 u. Schatjes, 12 j. Alhambra 2 - 20 u. Persona, 12 j. ANTWERPEN Rex - 11.45,14,16.30,19 en 21.30 u. Gorky park. Rex—Club - 12, 14, 16.30,19 en 21.30 u. Table for five. Metro I - 12,14,16,18, 20en 22 u. Screwballs. Metro II - 12,14,16,18,20 en 22 u. The hunger. Odeon - 14,16,18, 20 en 22 u. First desires. Rubens - 11.45,14,16.30,19 en 21.30 u. Sudden impact. Slnjoor - 12,14,16,18, 20 en 22 u. Sahara." Vendome - 14,16.30,19 en 21.30 u Never say never again. Quellin I - 12, 14.20, 16.45, 19.10 en 21.30 u. De leeuw van Vlaanderen. Quellin II - 12,14.20,16.45, 19.10 en 21.30 u. Christine. Quellin III - 12,14.20,16.45, 19.10 en 21.30 u. Wargames. Astra - 12,14.20,16.45, 19.10en 21.30 u. Moonraker. Astrid - 12,14.10,16.30, 18.40 en 20.50 u. Sneeuwwitje (advertentie) SRAREN 8i% Als u wilt sparen tegen hoge rente, zonder dat u uw geld voor een lange tijd blokkeert, dan neemt u een Klim- spaarrekening bij de Direktbank, de bank nieuwe stijl. en de zeven dwergen (Ned Capltole - 12,14,16,18, 20 en 22 u. Something wicked this way comes. Savoy - 12, 14,16,18, 20 en 22 u. Confessions from a holiday camp. Ambassades - 12,14,16,18, 20 en 22 u. Les compères. Ambassades-Club I - 12,14, 16,18, 20 en 22 u. Zig zag story. Ambassades-Club II - 12, 14,16,18, 20 en 22 u. The twilight zone. Ambassades-Club III - 12, 14,16,18, 20 en 22 u. Staying alive. Ambassades-Club IV - 12, 14,16,18, 20 en 22 u. Xtro. Festa - 13,15.30,18 en 20.30 u. Creepshow. Brabo - 11.45,14,16.30,19 en 21.30 u. The day after. Tijl - 12, 14, 16,18, 20 en 22 u. Moord in extase. Wapper - 12,14,16,18, 20 en 22 u. Carmen. BRUGGE Komplex Zwart-Huis Gulden Vlies 1 14.30 en 20 u. Staying alive. 22.30 u. Deutschland im Herbst. Gulden Vlies 2 14.30 en 20 u. Le marginal. 22.30 u. Vivement dimanche. Gulden Vlles 3 14.30, 20 en 22.30 u. Trading places. Memling 14.30 en 20 u. Sudden impact- Dirty Harry is at it again. Rembrandt 14.30 en 20 u. Herbie rides again. HEINKENSZAND DeStenge - Werken van Teja van Holten. Geop. ma. tot vrij. 10-12 u. en 14-17 u. (tot 16 maart). ST. ANNA TER MUIDEN Voormalig Gemeentehuis - Aquarel-etsen van Horst de Blae- re, lino's van Liesbeth Huser, et sen van Ernest Joachim, fotogra fieken van Wim Krull en etsen van Dietmar Noworzyn, onder het motto 'Wa stelt da noe voo?-. Geop. tijd. kantooruren. OOSTBURG Atelier Oudestad 66, Oude- stad 64-66 - Werken van Jan Verschoore. Geop. di. t/m za. 10-12 en 14-18 u. VLISSINGEN Galerie Marquis, Nieuwendijk 15 - Nieuwjaarstentoonstelling '5 jaar Galerie Marquis'. Geop. woe. t/m zat, 13.30-17.30 u. zond. 14-17 u. - De rente klimt in vijfjaar van 5V2°/o naar 8V4°/o. - Na de eerste drie maanden slechts één maand opzeg termijn. - Geen boeterente. - Looptijd maximaal vijfjaar. - Storten en opnemen via uw bestaande bank- of giro rekening. - Dit aanbod is geldig tot 10 maart 1984. *Op werkdagen van 09.00 tot 20.00 uur en 's zaterdags van 10.00 tot 13.00 uur. dochter van de Nederlandse Credietbank NAARDEN/BAAKN (ANP) - Uitgeversmaatschappij Strengholt en Polygram héb ben de strijdbijl begraven. J3H betekent dat Polygram (geza menlijke dochter van Philips en Siemens) haar plan kali' volbrengen om haar muzle-; kuitgeverijbelangen af te sta ten en op platengebied een fu sie aan te gaan met het Ameri kaanse concern Warner Com munications. Dit was Polygram door de rechter verboden. Partijen willen geen bijzonderheden kwijt over de bereikte minne lijke schikking. Ze wijzen èr echter op dat zij elkaar zullen belemmeren hun we derzijdse belangen voor de toekomst zo goed mogelijk veilig te stellen. Ifyuot/fi i Poyemhmel in hehienjdpn 1 Vlucht! rice töljjrc1.) Hdhdd1 Hier hebben we dt hele bende L bijeen 1 Omlnfi tien, u iitlen J(li (ra dzjc**- /V J'" N. 0)D4GJ»V«ï' y~\ JA ZE5ePITH HEB JIJ NIET NET ZO'NBBOEk IN MAAT 4Z VERKOCHT mi1 m moeten fan weten w w itenke hebben 1 1 toch niet1 jitn wpmsO iethtcn 1 (lh ui het voorbeeld feven \i/ol{mijn moedij voorbeeld1] luit I 21.15 Symfonische werken van2:® gelse componisten. 22.30 Gaua mus Kwartet speelt hedendaags; muz. (Via de AM-zender van Hilversuf 1) NOS: 19.02 Nieuws voor bui» I landers. 19.02 Bulletin in het ff' I rokkaans-Arabisch. 19.10 Bull A in het Berbers. 19.20 Bulletin 1" I Turks 19.10 Bulletin in het SD"8'* I 5MAKE1006, EEtJ -EH- OAM£ VOOR U f ^5 WVCOOK rfctadtis r r •ueoips uba yjeq 'puoq uba 'auiap afse) 'cuau uba dsaS 'uaAoq uaua^s 'oine uba jadumq 'u jet -ta( 'puoq uba joo 'aump jbbq 'squq uibbj|

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1984 | | pagina 15