NMB BANK X VERTEGENWOORDIGER BUITENDIENST m copier- vertegenwoordiger m/v oce commercieel adviseur tekstverwerking Tetra Pak Moerdijk BV Tetra Pak Moerdijk Efl A ervaren heao-er of spd-er met belangstelling voor personeel organisatie BerenschotlR&SI MEDEWER MEDEWERK(ST DE BLAAI verzorgingsl FREE-LANCE CALCULATOR A AKTIVITEITEI Bij ons kantoor te Bergen op Zoom is de functie vacant van hoofd Algemene Zaken. Hiervoor zoeken wij iemand met leidinggevende kwaliteiten, een administratief-economische opleiding op HBO-niveau en aantoonbare belangstelling voor en/of ervaring in personeelszaken en organisatie. vertegenwoordiger m/v gemeente oosterhout DIRECTEUR VAN HET CULTUREEL CENTRUM (M/V) Gevraagd voor verspaningstechnieken STICHTING ZIEKENZORG MIDDEN-ZEEUWSCH-VLAANDEREN HOOFD CENTRALE ADMINISTRATIE m/V Océ Nederlandse Verkoopmaatschappij B.V. regio Rotterdam-Utrecht-Breda Administratief medewerker (m/v) TETR/P PA K\ GENERAL EU (heao/be of bi of s DE STEM VAN ZATERDAG 3 DECEMBER 1983 A E7ÏÏHI1 De NMB heeft in Nederland 11 districten met kantoren die commercieel en administratief zelfstandig werken. Ons kantoor in Bergen op Zoom behoort tot het district Noord Brabant. Het heeft 5 nevenvestigingen, 1 in de stad (De Gagel) en 4 in de regio (Tholen, Hoogerheide, Steenbergen en Halsteren). In totaal werken er 55 mensen. uw werkterrein Als hoofd Algemene Zaken geeft u leiding aan 7 mensen. U rapporteert aan de kantoordirecteur en u onderhoudt functionele relaties met de districts adviseurs Administratie en Personeels zaken. U bent verantwoordelijk voor de kantooradministratie en de administratieve organisatie en u adviseert onze cliënten op het gebied van binnenlands betalingsverkeer. Daarnaast bent u verantwoordelijk voor bedrijfseconomische zaken (rentabiliteits- en kosten/baten-analyses), de interne dienst (o.a. beveiliging en huisvesting) en personeelszaken en opleidingen. Een afwisselende functie met goede perspectieven Dit is een functie van niveau, u maakt deel uit van de kantoorstaf en door uw centrale positie bent u een vraagbaak voor velen. Het is vrij ambulant werk waarin u geregeld voor overleg op de nevenvestigingen zult zijn. Kortom, een boeiende, afwisselende werkkring met reële doorgroeimogelijkheden. wat wij vragen en bieden U hebt een middelbare vooropleiding, aangevuld met een administratief- economische opleiding op HBO-niveau, bijvoorbeeld HEAO-BE of SPD. Verder hebt u enige jaren ervaring in een soortgelijke functie. Bij de selectie zal aandacht worden besteed aan uw sociale vaardigheden en visie op het gebied van personeelszaken en opleidingen. U krijgt in dit werk telkens te maken met uiteenlopende problemen, hetgeen een groot beroep doet op uw vaardigheden, uw stressbestendigheid, organisatorisch inzicht en een natuurlijk overwicht. U woont in Bergen op Zoom of u bent bereid om hier te gaan wonen, in dat geval is een verhuisregeling van toepassing. Wij bieden u een goed salaris en dito secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een 13e maand, winstdelingsuitkering, premievrij pensioen (vanaf 25 jaar) en een gunstige financieringsregeling. U kunt uw .sollicitatie richten aan de NMB district Noord Brabant, t.a.v. de heer P. van Exel, districts- personeelsadviseur, postbus 3056, 5203 DB 's-Hertogenbosch. Voor nadere informatie kunt u hem bellen, telefoon: 073-423555. 2461 Geens Benelux is een groot Belgisch concern in wijnen en gedistilleerd. Op korte termijn zoeken wij voor het rayon Brabant en Zeeland een goed ingevoerde en dynamisch De kandidaat, die wij zoeken, - is 30-45 jaar oud; - heeft beslist ruime ervaring in de branche; - woont bij voorkeur centraal in het betreffende rayon. Bij Geens vindt hij een interessante werk kring en een goede honorering bestaande uit: vast salaris, commissieloon, premies, onkostenvergoeding en bedrijfsauto. Uitsluitend schriftelijke sollicitaties met uitvoerige curriculum vitae worden met belangstelling verwacht door onze heer G. Bergmans. NV Geens Benelux SA Leuvensestraat 94-98 3220 Aarschot België. In het najaar van 1984 zal de culturele accommodatie „De Bussel" in gebruik worden genomen. Binnen deze accom modatie worden gehuisvest de Centrale Bibliotheek, het Streekarchivariaat en een Cultureel Centrum. In verband hiermee roepen Burgemees ter en Wethouders sollicitanten op voor de functie van De directeur zal worden belast met: - de dagelijkse leiding van het Cultureel Centrum; - het in samenwerking met een program macommissie doen van voorstellen aan het College van Burgemeester en Wet houders over het activiteitenprogram ma; - het bevorderen van het gebruik van net Cultureel Centrum door Oosterhoutse personen, groepen, instellingen, vereni gingen etc. Meer uitgebreide functie-informatie is op aanvraag verkrijgbaar bij afdeling perso neel en organisatie. Gedacht wordt aan een inventieve, dyna mische persoonlijkheid met: - aantoonbare ervaring in soortgelijke werkzaamheden; - leidinggevende en organisatorische kwaliteiten; - goede contactuele eigenschappen; - beleidsmatig en financieel inzicht; -de bereidheid tot het aanvaarden van onregelmatige werktijden en voldoende inspiratie en doorzettingsvermogen om met een kleine staf veel werk te verzet ten; -de bereidheid tot actieve deelneming aan het Oosterhoutse culturele en maatschappelijke leven; De functionaris dient zich in Oosterhout te vestigen Het salaris wordt nader overeengekomen af hankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring. Een psychologisch onderzoek kan deel uitma ken van de selectie-procedure. Belangstellenden worden uitgenodigd binnen 10 dagen schriftelijk of telefonisch een sollici tatieformulier-aan te vragen bij de afdeling personeel en organisatie van de gemeentese cretarie, Slotjesveld 1, 4902 ZP Oosterhout, telefoon 01620-89321. Brieven onder nr. van blad 37170 ELISABETH ZIEKENHUIS In verband met interne bevordering van de huidi ge funktionaris hebben wij op korte termijn plaat singsmogelijkheid voor een- Algemene informatie: De Stichting beheert twee algemene ziekenhui zen, waarin ongeveer 550 medewerkers werk zaam zijn. De economisch-administratieve dienst bestaat uit 13 medewerkers. De werkzaamheden van deze dienst worden grotendeels centraal vanuit het Elisabeth Ziekenhuis in Sluiskil uitgevoerd en omvatten - de opbrengsten- en patiëntenadmi nistratie; - de financiële administratie; - de salarisadministratie; - de afdeling systeembeheer. De funktie: Betrokkene is rechtstreeks ondergeschikt aan het Hoofd van de Economisch-Administratieve dienst. De werkzaamheden omvatten o.a. - de dagelijkse leiding over de afde ling; - het verzorgen van de interne con trole; - het beheer van het bedrijfssysteem. Funktie-eisen: - opleiding op het nivo SPD 1; - ervaring in bovengenoemde werk zaamheden; - leeftijd bij voorkeur tussen 25 en 35 jaar. Arbeidsvoorwaarden: - de C A O. voor het Ziekenhuiswe zen is van toepassing; - salariëring afhankelijk van opleiding en ervaring. Nadere inlichtingen zijn verkrijgbaar bij de heer C. Staal, hoofd economisch-administratieve dienst, dagelijks tussen 08.00 en 12.00 uur be reikbaar in het Juliana Ziekenhuis tel. 01150- 12851 tst. 113. Sollicitaties binnen 14 dagen schriftelijk te rich ten aan de afdeling Personeelszaken, Nieuwe Kerkstraat 17, 4541 EC Sluiskil. JULIANA ZIEKENHUIS Algemeen Ziekenfonds voor West-Brabant en Zeetavsch- Vlaanderen (hulerlmyc waarborymy ito. Breda, 4811 KJ, Kamemelkstraat .9, telefoon 076 - 222061 Het Algemeen Ziekenfonds voor West-Brabant en Zeeuwsch-Vlaanderen is belast met de uitvoering van de ziekenfondswet (ZFW) en de Algemene Wet Bijzondere Ziektekosten (AWBZ). In het ziekenfonds zijn 300 personeelsleden werkzaam ten behoeve van ongeveer 350.000 verzekerden in kantoren in Breda en Terneuzen, in een aantal bijkanto ren en rijdende kantoren en in de buitendienst. Voor de buitendienst is het werkgebied verdeeld in een groot aantal rayons, voor één van de rayons in Breda zoeken wij een wiens belangrijkste taken gaan worden: - het optreden als kontaktpersoon van het ziekenfonds in het rayon; - het verzorgen van premie-inkasso en het verrichten van kontrolewerkzaamheden; - het verschaffen van informatie aan de verzekerden. Voor een goede funktie-uitoefening achten wij de volgende eisen noodzakelijk: - een schoolopleiding op minimaal mavo-niveau; - enige kennis van de sociale wetgeving: - bij voorkeur administratieve ervaring; - goede kontaktuele eigenschappen; - leeftijd 25-35 jaar; - woonachtig zijn in Breda. Voor wat betreft salaris en overige arbeidsvoorwaarden is voor deze funktie de C.A.O. voor Ziekenfondsen van toepassing. Belangstellenden verzoeken wij hun schriftelijke sollicitatie te richten aan het hoofd Personeelszaken van het ziekenfonds, Kamemelkstraat 9, 4811 KJ Breda. Telefonische informatie kan men verkrijgen bij de heer E. Goossen, hoofd van de afdeling Verzekerdenservice te Breda, 076-222061, toe stel 143 Océ Nederlandse Verkoopmaatschap pij B.V. maakt deel uit van een interna tionale groep van ondernemingen, de Océ groep. De Océ Groep heeft ca. 11.000 medewerkers verspreid over een vijftigtal bedrijven, werkzaam in alle werelddelen. De totale jaaromzet bedraagt ruim 1.6 miljard gulden. Het hoofdkantoor van de Océ groep is gevestigd te Venlo. Océ Nederlandse Verkoopmaatschap pij B.V. is een marketingorganisatie die belast is met de verkoop en service van onder meer kopieerapparaten en -ma terialen, grafische produkten en tekst- verwerkende systemen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Den Bosch, met regionale verkoopkantoren in Amsterdam, Rotterdam, Den Bosch en Hengelo. De zeer voorspoedige ontwikkeling van Océ Nederlandse Verkoopmaat schappij B.V. op de kopieermarkt brengt met zich mee dat wij ons verkoopteam moeten uitbreiden met een vertegenwoordiger voor het rayon West-Brabant. Wij denken aan een vertegenwoor diger met enkele jaren ervaring in de repro- of kantoormachinebranche. Kunt u uitstekende verkoopresultaten aantonen in aanverwante branches dan willen wij u ook graag ontmoeten. Uiteraard zijn enthousiasme voor het verkoopvak en inzet vanzelfsprekende eigenschappen. Uw opleiding ligt minimaal op HAVO/ MEAO-niveau. Voor deze zelfstandige functie bieden wij: - een vast salaris - een uitstekende provisieregeling - royale onkostenregelingen voor auto, telefoon en dagelijkse kosten. Een psychologisch en medisch onder zoek maken deel uit van de selectie procedure. Schriftelijke reacties kunt u richten aan de heer J.P. van der Zouwen, Perso neelszaken Océ Nederlandse Verkoop maatschappij B.V., Brabantlaan 2,5216 TV Den Bosch. Berenschot R S zoekt voor ETAP BV te Breda een ETAP B.V. is de Nederlandse vestiging van de Belgische N.V. ETAP, die in gespecialiseerde kringen bekend is als ontwerper en producent van geavanceerde tekstverwerkingssystemen. De ETAP 4710 is een modulaire tekstverwerker met veruit het meest complete en realistische beeldscherm. Niet alleen naar techniek en capaciteit is het een geavanceerd technologisch systeem, het werd ook ontworpen vanuit een bedrijfsgeörienteerde visie, zowel op menselijk als op organisatorisch vlak. De commercieel adviseur heeft als opdracht in zijn rayon een klantenkring op te bouwen vanuit een kwaliteitsgerichte benadering. Zijn rol van adviseur is dan ook erg belangrijk en veelzijdig: zich inleven in organisatorische en gebruikerswensen, klantgericht adviseren vanuit het brede scala van lid It'.'.l-IIJgïïl mogelijkheden waarover het systeem beschikt. Onze voorkeur gaat uit naar een jonge (25 a 30 jaar), enthousiaste kandidaat met een opleiding op HBO-niveau (HEAO) en een reeds bewezen succesvolle commerciële ervaring. Hij moet een functie ambiëren, die een beroep doet op zijn commerciële creativiteit, op zijn aanleg voor analyse en synthese. Het bedrijf zorgt voor een grondige opleiding en commerciële ondersteuning. Geïnteresseerden verzoeken wij hun belangstelling rechtstreeks telefonisch kenbaar te maken aan Ir. J. Segers, ETAP B.V., Hekven 1, 4824 AD Breda, (telefoon 076-417800) en tevens hun sollicitatiebrief met curriculum vitae aan hem toe te zenden. Adviseurs voor Recrutering en Selectie Utrecht - Brussel ng STEM VAN ZATERDA( vE Ter versterking van ons brai die, na een gedegen inwerk brandveiligheidsinspecties, middelen, alsmede inspect! Onze gedachten gaan uit n< volgende opleidingseisen vc Voltooide LTS-opleiding (n NIVO Hoofdbrandwacht. Persluchtmaskerdrager. Vaardigheid in instructie Groot rijbewijs. Reeds in het bezit zijn van e Sollicitaties kunt u richten c afdeling Personeelszaken G Bergen op Zoom. Tetra Pak Moerdijk BV is een onderdeel van het internationale Tetra Pak concern, met fabrieken voor het vervaardigen van verpakkingsmaterialen voor zuivelprodukten en vruchten sappen. Wegens uitbreiding van.onze administratieve afdeling zoeken wij een die in een klein team de dagelijkse boekhoudkundige werkzaamheden verricht en daarnaast assisteert bij budgettering, rapportage en het opstellen van exportformulieren. We denken aan iemand van 21 tot 24 jaar, in het bezit van HAVO- en (tenminste!) praktijk diploma boekhouden of MEAO- diploma. Een paar jaar ervaring is een vereiste, evenals het redelijk kunnen lezen en schrijven van de Engelse taal. Als u aan deze voorwaarden voldoet en in de betrekking geïnteresseerd bent, nodigen"11 u uitte schrijven naar: Tetra Pak Moerdijk BV Afdeling Personeelszaken Postbus 3 4780 AA Moerdijk Algemeen Ziekenfond voor West-Brabant Zeetavsch- Vlaam (hulerlinye waarborymtj u Het Algemeen Ziekenfonds v last met de uitvoering van de dere Ziektekosten (AWBZ). In het ziekenfonds zijn 300 p veer 350.000 verzekerden in i kantoren en rijdende kantoren De stafafdeling Administratiev fonds werkt ten behoeve van administratie-afdelingen. Zij werking te bewaken, waarbij seerd wordt m.b.t. de te geb vanuit het kantoor te Breda. Ter versterking van deze afdel Deze nieuwe medewerk(st)er t.b.v. administratieve organis; ring. Kandidaten dienen een opleid is aan heao-be/bi of spd II. Ve re werkzaamheden een vereist Bovendien hechten wij waarc kontaktuele eigenschappen. Geïnteresseerden kunnen nac hoofd van de afdeling Adm. 076-222061, toestel 142. Schriftelijke sollicitaties diene advertentie te worden gericht ^Maliepaard, Kamemelkstraat 9 Een psychotechnisc ren. Een medisch pensioenfonds behc Het bedrijf in Moerdijk, dat de laatste jaren flink werd uitgebreid I is een sterk geautomatiseerde en f kapitaalintensieve onderneming waaraan op het ogenblik 260 medewerkers zijn verbonden In ons team is op korte termijn in een dienstverband van 32 Wij vragen: opleiding Norel, Princenoc enige ervaring en zelfstant inventiviteit en goede cont het kunnen werken in tean Hij/zij zal met de reeds aanw gen voor het optimaal functioi De arbeidsvoorwaarden en s huiswezen. Nadere inlichtingen kunt.u vf ling, dhr. Rob Driehuis, tel. 01 Uitsluitend schriftelijke sollicit. nen van de advertentië aan de Truffinoweg 2, 4561 NT Hulst. Truffinoweg 2,4561 b

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1983 | | pagina 12