DE DIRECTIE VAN NECKERMANN POSTORDERS, HULST. ■rain fTÏ m T M 1 H imiLkj L13 J u r J Lu r m ledereen begrijpt dat een postorderbedrijf afhankelijk is van de post. De poststakingen waren dan ook een ontzaglijk probleem voor ons. Gelukkig heeft ons moederbedrijf, een van de grootste warenhuis concerns van Europa, ons geholpen de ergste financiële klappen op te vangen. Nu de poststakingen beëindigd zijn, hoeven we dus niet meer bij die honderdduizenden postpakken neer te zitten. Integendeel. We zetten een streep onder deze periode en gaan dag en nacht doorwerken om de achterstanden in te halen. Onze personeelsleden hebben al spontaan aangeboden overuren te willen maken. Wij maken dan ook graag van de gelegenheid gebruik om een aantal mensen te bedanken. Onze klanten, voor hun begrip. Onze personeelsleden die gedwongen thuis moesten blijven, voor hun geduld. Al onze andere personeelsleden, voor hun tomeloze inzet en hun bereidheid dag en nacht te willen door werken, zonder extra beloning. En verder iedereen die ons in deze tijd met raad en daad heeft bijgestaan. Ook aan de mensen van de post willen we nog iets kwijt. Wij zijn verheugd dat de post onze post en die van onze klanten weer bezorgt. Wij vertrouwen er op dat wij weer kunnen rekenen op dezelfde prettige samenwerking die wij altijd met u hebben gehad. Wij vertrouwen er op dat u ons weer dezelfde goede service verleent als vroeger. NECKERMANN POSTORDERS B.V. DE VERREKIJKER 2 - POSTBUS 9 - 4560 BA HULST TEL. 01140-18100 DE STEM VAN MAANDAG 28 NOVEMBER 1983 U- xji- WUVAN

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1983 | | pagina 6