ftlk blijf onuitroeibaar ongeduldig
MM
FIJNE
[EESWAREN
SLAGERS
r verstopt
verstopt
aria Jatialjo
uiszen's
258
455
7.98
IJ Voetbal op de radio
Kijk mee
NEDERLAND 1
BRANDPUNT bestaat twintig jaar.
Deze veteraan onder de
nt pijlen, knal- en kieurvuurwe, lualiteitenrubrieken zoekt zijn kracht niet in
coratieve journalisten, die nekkramp
Betrouwbaarheid en vakmanschap staan
aantastbaar voorop. Uitgevlogen
Brandpunters als Ed van Westerloo
(NOS-journaal), Aad van den Heuvel (Alles is
Anders-show), Charles Schwietert
(NOS-Den Haag) en Willebrord Nieuwenhuis
(NRC-Handelsblad) getuigen daarvan.
In dit rijtje hoort ook Ad Langebent thuis.
Hij zit echter nog op het KRO-nest, waar hij
met ingang van 1 januari dubbel feestviert;
vijftien jaar Brandpuntredacteur, waarvan de
laatste vijf jaar als „bende-leider".
Een interview met het Gezicht van
Brandpunt.
ilo
OP DE MONTAGETAFEL ligt de ruwe versie van een reportage over een
oor droogte geteisterd ontwikkelingsland. De laatste shots tonen een op
terven na dood jongetje. Ad Langebent, balpen tegen de lippen geperst,
kijkt wat aangebrand naar de macabere beelden.
;ilo ^95"
am &wï25 ,^,1348
ram
®®axs iyfft 5»48
albert heijn
Oplossing
Kritiek
Slaaf
Ongeduldig
Bezorgd
NEDERLAND 2
DUITSLAND 1
DUITSLAND 2
DUITSLAND 3
BELGIE NED.
i Luister mee
HILVERSUM 1
HILVERSUM 2
HILVERSUM 3
HILVERSUM 4
146. Dag en nachtservice. Beta!
een hak- of breekwerk, dus g.
ils, Dijklaan 117, Breda, telef,
1 tijdig uw koude schotels
alen
4-5 personen
4-5 personen 25",
4-5 personen 35'
10 personen es!.
99
>edgekeurd vuurwerk!!!
iwinkei. Prins Hendrikstraat ijgen van het volgen van de studiocamera.
eda, tel. 076-655132
Video Centre „MoSi
verhuurt onverko
speelfilms. Ned. onderti |||llllllillllllllllWlliillllllllllllllllllllllllllilllllllllllllllimillllllllllllllllllllHHIMIIIIIimiWllllllllllltilWIIIIIMWMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIimillllllllllMlllllllllllimillllllMIIIIIIIIIIIIIIII'
tit!/
llllllllllllllilllllllllllllllllllllllllillllllllllllU:
ling. Magelhaenstr 4, na
Dr. Struyckenplein, Bre
tel. 076-148852.
:ass.
RATIS
»o, Box
g.Onze
153, tel.
'n Plet Heyntje
naast 'n kleintje
in De Bredase Krant,
Gazet en Het Kanton, g«
extra reactie en daar n
't om.
Langebent
is wars van
i Witte
bloem,
'INT AH'
voetzoekers
afzwaaiers
(Door Hans Toonen)
„Dat slot moetje ioei wat decenter snijden hoor.... Zo kan het niet de huiskamer
in", gebiedt hij zijn collega.
WINKELTJE
H Gekookte
:rse worst,
Ti verpakt,
am
:houderham,
ia verpakt, 1 OQ
Luv
hma
•ensalade,
ekookte
nachterham, l CQ
j gram 9" JLD*/
INT AH?
WINKELTJE i
arkensfricandeau,
dxaxgxD li/«
tamlappen,
am 2,48-6.48 1] Qg
(2X3X3X5) l<^o
rehakt h.o.h.,
ram3,993,49 -_6.48
&ms>
artaar,
luikenbout,
ram 4^4.19
aj>£
inbieding: zolang de voorraad strekt
lelden van maandag 29 december
ecember 1980.
Anderhalf uur voor dit
onverwacht over de
schouder meekijken, be
gon ons vraaggesprek
uist over de kijker anno
1980, zijn machteloos
heid en de veranderde
aanpak van KRO's twin
tig jaar jonge actualitei
tenrubriek.
Ad Langebent" (47), ver
kouden en vermoeid, peu
tert een sigaret te voor
schijn. En vertelt over de
iaren zestig, de gouden pe
riode van Brandpunt-lef
gozers als Aad van den
Heuvel, Ed van Westerloo
en Frits van de Poel.
Als wij van een reporta-
e in Djakarta terugkeer
den op Schiphol, stond de
vaderlandse pers ons op te
wachten. In die jaren was
de kijker verrukt over elke
reportage uit het buiten-
tand. Ineens kon men van
uit de huiskamer zien hoe
een slagveld er bij ligt. Wat
honger is, of wat een aard-
heving aanricht. Ja, elke
palmboom werd met open
mond bekeken.
Nu we twintig jaar ver
der zijn is de kijker vooreen
poot deel van dit soort
heelden verzadigd. Sommi
gen hebben door al die el
lende zoveel eelt op hun ziel
gekregen, dat het van hen
pet meer hoeft. Anderen
keren zich om uit machte
loosheid. In beide gevallen
"vaag ik me af; voor wie of
Wat zend je dan nog uit?
Brandpunt streeft er heel
hewust naar al die gevoe-
lens van machteloosheid
pet te versterken. Integen
deel. Wij zoeken voortdu
rend naar een vorm, een
aanpak, waardoor de huis
kamer wel bereid is van al
die ellende kennis te nemen.
Als onze jongens naar
ontwikkelingslanden gaan
dui zeg ik altijd: joh, alleen
Pjentjes van kinderen met
djkke buiken, is het echt
"iet meer.
Zoek naar tekens, waar-
"at Wijkt, dat er best nog
?en begin van een oplossing
Ja, je merkt hoe voor-
tjchtig ik het formuleer.
p>ek naar tekens van... ja,
doem het hoop, deze term
ds bij de K van KRO.
Ach, een aardbeving is
pensen onder het puin. Dat
alleen maar gruwelijk".
Het brandpunt van
KRO-actualiteitenrubriek
ligt nog nauwelijks in het
buitenland. Langebent wil
zijn landgenoten alleen dan
over de dijk laten kijken,
als „ik daarmee in emotio
nele lagen kan schieten",
En verwijst naar recente
reportages uit Nicaragua
en de moord op bisschop
Romero, en Suriname en
zijn wet van de bullepees.
„De Nederlandse samenle
ving is zo bar ingewikkeld
dat ons accent allereerst
ligt op het pogen de huiska
mergenoten te verduidelij
ken, wat ze in hun directe
omgeving meemaken".
Wat doet de huiskamer
met Brandpunt?
Voor eindredacteur Lan
gebent een even boeiende
als open vraag. Op de eind
november in Scheveningen
gehouden bezinningsweek
(„zo'n jaarlijks terugkeren
de bezinning werkt als een
accu") heeft zijn team zich
een dag lang gebogen over
het effect van de media op
de kijker. „Wat doet de kij
ker met de media en niet
omgekeerd, is nog braak
liggend terrein. Wel weten
we inmiddels, dat je de kij
ker van actualiteitenru
brieken hoog moet inschat
ten, Want hij, of zij, neemt
na een dag van hard wer
ken toch de moeite om half-
tien naar Brandpunt te kij
ken. Dus ze hebben recht op
een goed stuk informatie.
Zo'n klant mag je niet laten
zitten met onderwerpen,
die meer vragen oproepen
dan antwoorden geven".
Brandpunt is wars van
voetzoekers en afzwaaiers.
Langebent: „En we staan
ook niet met de vinger om
hoog, als die club die maan
dagavond uitzendt.... je
weet wel, Aktua... Want de
kijker is heus in staat het
nieuws goed te beoordelen.
Nee, wij laten ons niet
remmen door ideologie. Het
nieuws komt op ons af. En
dan zeggen we wat we er
van vinden. Zonder voor
oordelen.
Want journalistiek is bij
voorbaat het vak, dat voor
oordelen moet bestrijden.
Natuurlijk zijn ook wij er
mee behept. Maar als het
effe kan, schuiven we onze
vooroordelen opzij. Van
daar dat wij in onze redac
tievoering onvoorspelbaar-
der zijn dan enkele andere
rubrieken".
Als de kritieken ter spra
ke komen, veegt hij zijn
grijze manen strijdlustig in
het gareel. „Ik ken de kri
tieken en lig er niet wakker
van. Want hoe wij overko
men maakt de huiskamer
wel uit. Dat bewijst de sterk
uiteenlopende waardering.
Wel vind ik, dat het je jour
nalistieke plicht is iedereen
kritisch en met kennis van
zaken te bevragen. Nee,
daarin overschrijden wij
nimmer de grenzen van fat
soen. Wel blijven we vast
houdend. Belangrijk vind
ik de toon, die je als inter
viewer aanslaat. Mijn over
tuiging is, dat je alles kunt
vragen, mits je de toon weet
te treffen. Zoiets heet ge
woon vakmanschap".
Al Langebent leerde het
vak in de rusteloze wereld
van de dagbladjournalis
tiek. Met de bagage van de
jezuïeten-school in Den
Haag, enkele leergangen
Nederlands aan de univer
siteit van Leiden, belandde
de Haagse kruidenierszoon
bij het naamloze, maar on
misbare ANP. Van daar
naar het Haagse dagblad
Het Binnenhof om vervol
gens acht jaar lang de par
lementaire redactie van De
Volkskrant te versterken.
Vijftien jaar geleden wis
selde hij dit allerminst
volkse dagblad in voor het
spraakmakende Brand
punt, waarvoor hij parle
mentaire verslaggeving
ging doen.
Vijf jaar geleden werd de
Haagse patrijs van Brand
punt naar Hilversum ge
lokt om er voortaan het ge
zicht te bepalen van KRO's
roemrijke (twee
Nipkow-schijven) nieuws
rubriek.
Vanachter zijn wat bekrast
bureau: „De omschakeling
van vrije vogel naar eind
redacteur ging niet vlekke
loos. Ineens werd ik de moe
der van de compagnie. Se
rieus, ik wist niet eens de
weg in Hilversum".
Elke ochtend om exact
tien uur - ik kan niet tegen
te laat komen - is er redac
tievergadering. Dan gaat
de vinger aan de pols van
het nieuws. Wikken en we
gen, sturen en stimuleren.
En altijd aanwezig zijn.
Waar de jongens ook zijn, ze
weten dat ik altijd te bellen
ben. Of hier op de redactie
of op mijn flat in Soest.
Dus een slaaf van zijn
werk?
Ad: „Ik heb het relatieve
voor- of nadeel dat ik niet
meer gehuwd ben. Geen
kinderen. Ik woon alleen.
En gelukkig kan ik een stuk
van mezelf kwijt in Brand
punt. Ik ben dus bijna
voortdurend met het werk
bezig. Dat moet wel, want
als ik het als eindredacteur
laat sloffen, waarom zou de
redactie dan ook niet de
kantjes eraf lopen...."
Sinds hij de touwtjes in
handen heeft bij Brand
punt, kabbelt er een stroom
van geruchten door de Ne
derlandse pers over zijn
vertrek.
"Toen ik in 1975 eindre
dacteur werd, wist ik niet of
ik die taak wel aankon.
Maar als het niet gaat, ben
ik zo weg. Want anders help
je zo'n rubriek helemaal
naar de knoppen..."
Da's heel nobel. Maar be
gin dit jaar meldde het
Vrije Volk, dat hij
KRO-correspondent werd
in Rome. Zijn opvolger
heette Harry Roodenburg
van KRO-radio...
Ad striemt er overheen:
„Ik ben niet verantwoorde-
lijk voor de onjuistheden in
het Vrije Volk".
Eind september van dit
j aar zei hij tegen Televizier
„Het draait allemaal prima.
Ik zit echt niet op de schop
stoel. Maar ik zou best eens
wat anders willen...". Een
wens, die hij al vanaf het
begin als eindredacteur
voortdurend koesterend
uit(speelt)...
Verontwaardigd: „Mag
een vent van zevenenveer
tig asjeblieft zeggen, dat ie
weieens wat anders wil".
Verheft zich van zijn stoel
en vervolgt: „Of moet ie
met cement aan zijn broek
in de stoel blijven zitten".
Wat rustiger: „Het draait
hier ook prima. Maar ik
blijf onuitroeibaar onge
duldig... De toekomst is ook
nog aan mij. Daar blijf ik
voor openstaan. En dat
schijnt niet meer te mogen.
Daarmee hou ik een ge
ruchtenstroom op gang... Ik
wil nog weieens wat an
ders. Ja, wat weet ik nog
niet. Dat zullen we wel zien.
Ik ga er niet naar sollicite
ren. Maar ik ga hier niet
zitten indutten. Zo ben ik
niet".
Geruchten, die een be
paald image opbouwen van
Ad Langebent, storen u in
niet geringe mate...?
Op zijn hoede: „Nee... in
de eerste plaats ben ik geïn-
terresseerd in collega's van
dagbladen, die met ver
stand van zaken over ac
tualiteitenrubrieken
schrijven. Ik zie dat tot mijn
spijt te weinig gebeuren. En
wat ze verder over me
schrijven... nou ja, voor mij
is Brandpunt belangrijk.
Hoe dat overkomt in de
huiskamer...."
Maar die huiskamer let
hoe langer hoe meer op ge
zichten. Jaap van Meekeren
is AVRO, Wibo is TROS en
Ad Langebent is KRO. Wat
anderen dus schrijven treft
wel degelijk zijn image, 's
Avonds verschijnt zijn ge
zicht op de buis om uiterst
belangwekkende onder
werpen te slijten. Er is wei
nig fantasie voor nodig om
enkele opmerkingen in die
huiskamer voor de geest te
halen Langbent
zuchtend: „Klopt... vraag
me niet of ik dat leuk vind...
Maar uiteindelijk zal de
huiskamer me in de eerste
plaats beoordelen op mijn
werk bij Brandpunt. Is dat
betrouwbaar., kent die man
zijn zaken of neemt ie een
loopje met zijn vak... Kijk,
een vent, die vijftien jaar op
het scherm zit, hebben ze in
de huiskamer intussen wel
door. Nogmaals, ik vind die
verhalen niet leuk. Maar je
zit hier nu eenmaal in een
aquarium. Dat heb je te ac
cepteren. Ik wil daar dan
ook niet zielig over doen".
Ons gesprek staat nog
even op scherp. Terugko
mend op zijn verwijt, dat
het hem ontbreekt aan dag
bladen, die met kennis van
zaken over televisie schrij
ven, wil hij op schampere
toon kwijt: „Er zijn geen
vakbroeders, die ons op
fouten wijzen. De kritieken
hebben een zeker dédain,
wat belletrie-achtig. En
met het scherpe pennetje
geschreven. Maar het beidt
geen alternatief. Ik steek
daar niets van op in mijn
vak.
Over de journalist anno
1980-1981, geplaatst tegen
de terecht bejubelde perio
de van globetrotters als
Aad van den Heuvel c.s.,
zegt hij: „Ik heb de indruk
dat bij nogal wat jonge
journalisten toch te veel
vanuit het vooroordeel
wordt geschreven. Dat is
niet alleen journalistiek,
maar ook - schrik niet -
commercieel een verkeerd
uitgangspunt. Ik denk, dat
als je een krant maakt, die
vanuit vooroordelen is ge
schreven, dat je dan een
voorspelbare krant afle
vert. Als lezer ken je de
teneur van de hoofdartike
len al.
Maar commentaren wor
den juist geschreven door
colleg's van uw leeftijd.
Hij trekt de wissel om en
vervolgt: „Als je leest hoe in
nieuwsberichten feiten en
commentaren in elkaar
overlopen. Te veel lees is de
mening over een meneer
met een uitspraak. Terwijl
ik in diezelfde krant ner
gens die gewraakte uit
spraak tegenkom. Dat kan
toch niet. Da's een ontwik
keling in de journalistiek,
die me bezorgd maakt. Ik
ben opgevoed in de strikte
scheiding van nieuws en
commentaar".
Feiten zijn u heilig?
13.00-:
14.00
14.23
14.55
15.50
„Jazeker..
Brandpunt
men".
18.25
18.30
18.45
1 18.55
18.59
19.30
21.19
21.37
21.55
22.45
22.50
ook als ze
niet uitko-
NOS
13.05 Nieuws voor do
ven en slechthoren
den
VPRO
She's a good skate,
Charlie Brown, te
kenfilm
Hoy Fok, een vissers
jongen in de
Zuid-Chinese Zee
Simple gifts, teken
films
■16.00 Popeye, teken
filmserie
NOS
Nieuws voor doven en
slechthorenden
Sesamstraat
Paspoort: informatie
voor Joegoslaven en
Italianen
Journaal
EO
EO-Kinderkrant
3xM
Oudejaars toespraak
NOS
Journaal
Isaac Stern speelt
Brahms
Journaal
-22A5 Nieuws voor do
ven en slechthoren
den.
NOS
13.00-13.05 Nieuws voor do
ven en slechthoren
den
TELEAC
18.40 Voorlichtingsprogra
mma: Wiskundige
modellen
NOS
18.55 Journaal
NCRV
Brecht
Duitsland 2 vertoont
vanavond om 23.00 uur
—Die sieben Todsünden
der Kleinburger", de
laatste produktie van
het befaamde duo Kurt
Weill en Bertold Brecht
Zijzelf noemden het een
ballet, anderen vinden
het meer een korte epi
sche opera. Het stuk be
handelt de deformatie
van de kapitalistische
maatschappij door mid
del van Anna die haar
gezin in zeven jaar tot
welstand wil brengen.
Funny Girl
Barbara Streisand en
Omar Shariff spelen de
belangrijkste rollen in
de Amerikaanse film
Funny Girl van William
Wyler uit 1968. De film is
te zien op België-Neder-
land 2 en gaat over de
liefde tussen een talent
rijk en succesvol zange
resje en een beroepsgok
ker.
18.59 Het geheim van de
Vuurberg, jeugdserie
19.25 Kerkbuurt
NOS
20.00 Journaal
NCRV
20.27 Zeskamp speciaal
21.25 Wat 'n kunst, spelpro-
gramma
22.35 Hier en nu
23.15 Liturgie
NOS
23.30 Journaal
23.35-23.40 Nieuws voor do
ven en slechthoren
den.
10.00 Journaal en actuali
teiten, 10.25 Aufforderung
zum Tanz, tv-film, 12.25
Aktueel magazine, 12.55
Persoverzicht, 13.00-13.10
Journaal, 14.10 Journaal,
14.15 Documentairefilm,
15.25 Journaal, 15.30 Docu
mentaire film, 16.15 Kin
derserie, 16.40 Kinderpro
gramma, 17.05 Sport,
17.50-18.00 Journaal, 20.00
Journaal, 20.15 Spelpro-
gramma, 21.00 Reportage,
21.45 Hagen, tv-serie, 22.30
Actualiteiten, 23.00-23.35
Die sieben Todsünden der
Kleinbürger, tv-spel.
13.30 Documentaire, 15.00
Die unfreiwilligen Reisen
des Moritz August Ben-
jowski, tv-serie, 16.30 Pro
gramma voorouderen, 17.00
Journaal, 17.10 Madita,
tv-serie, 17.40 Gevarieerd
programma, 18.20 Teken
film, 19.00 Journaal, 19.30
Die Spanische Fliege,
klucht, 21.00 Aktualiteiten,
21.20 Reportage, 22.00 Sport,
23.45 Journaal.
16.00 Kinderserie, 16.30
Sport, 18.00 Kleuterpro
gramma, 18.30 Schaken,
19.00 Filmdocumentaire,
19.45 Klassieke pianomu
ziek, 20.00 Journaal, 20.15
Filmreportage, 22.15 Film-
documentaire," 23.00-23.45
J azzmagazine.
Net 1
15.30 Jeugdserie,
16.20-17.10 Documentaire,
18.00 Poppenfilmserie, 18.05
Kleuterprogramma, 18.35
Documentaire serie, 18.50
Herdenkingsprogramma
19.05 Gastprogramma, 19.35
Lotto-uitslagen, Medede
lingen en morgen, 19.45
Journaal, 20.10 Showpro
gramma, 21.00 Wetensch
appelijk programma, 21.50
Kwis, 22.15 Programmao-
vezicht, 22.25-22.40 Jour
naal
Net 2
Van 15.30 tot 20.10: Zie Net
1
20.10 Funny Girl, speel
film, 22.30-22.40 Program
maoverzicht.
De NOS-radio verzorgt rechtstreekse flitsen en versla
gen van alle wedstrijden om het Mini-WK in Uruguay.
Behalve de openingswedstrijd tussen Uruguay en Neder
land beginnen zij om 22.00 uur Nederlandse tijd. Het
programma luidt: dinsdag 30 december Uruguay-Neder-
land (22.15 uur); 1 januari West-Duitsland-Argentinië; 3
januari Uruguay-Italië; 4 januari Argentinië-Brazilië; 6
januari Nederland-Italië; 7 januari West-Duitsland-Bra-
zilië; zaterdag 10 januari finale.
Ieder heel uur nieuws. AVRO:
09.03 Steunpunt, 09.08 (S-fM) Ar
beidsvitaminen (10.02 De zandbak
show), 11.02 Désirée, hoorspelserie,
11.30 (S) UIT is IN, 11.45 (S) Rondom
twaalf, 13.03 AVRO's Radiojour
naal, 13.20 (S) De AVRO Diligence,
13.55 Beursplein 5,14.02 (S) De ver
gulde middenweg, 16.02 13-Spe-
ciaal, 16.30 (S) Kom 'ns langs op Slot
Zeist, 18.11 AVRO's Radiojournaal,
18.25 Toppers van toen, 19.02 (S)
Natafelen, 19.30 (S) Operettefrag
menten, 20.03 (S) Mon Vieux, ma
vieille, 20.30 (S) Folk live, 21.02 Was
de kat getuige?, hoorspelserie, 21.42
(S) Lichte grammofoonmuziek,
NOS: 22.02-24.00 Mini W.K. Voetbal.
KRO: 7.00 Nieuws, 7.10 Ochtend
gymnastiek, 7.20 Het levende
Woord, 7.30 Nieuws, 7.36 Echo
(8.00-8.10 Nieuws), 8.30 Nieuws, 8.36
Baja Marimba Band, 8.50 Postbus
900, 9.00 Gymnastiek voor de huis
vrouw, 9.10 Waterstanden, 9.15
Scheepspraat, 9.20 De letter M, 10.30
Ouder worden we allemaal, 11.30
Ratel, Overheidsvoorlichting, 12.16
Uitzend, v.d. landbouw, 12.26 Mede
delingen voor land- en tuinbouw,
12.30 Nieuws, KRO: 12.36 Echo, 13.00
Nieuws, 13.11 Goal, 13.30 Teruggang
van de verzorgingsstaat, discussie,
14.30 Documentaire (NOS), 15.15
||f~ God, hoe heet je ook alweer?, 15.30
Geen verboden toegang, 16.30
Praatprogramma, 17.24 Mededelin
gen, 17.30 Nieuws, 17.36 Echo, 18.10
Verkenning Hum. Verb., 18.20 Na
vijven en zessen, P.P., 18.50 Uitzen
ding van D'66, KRO: 19.00 Kruis
punt, 20.00 (S) Musiceren als Brug
man, 21.15 Spektakel, 22.20 Overwe
ging, 22.30 Nieuws, 22.40 (S) Zin in
muziek, 23.30 (S) Muziek op het spel
(109), 23.55-24.00 Nieuws.
Ieder heel uur nieuws. VARA:
Van 7.00-18.00 Aktualiteiten via
Dingen van de Dag, 7.02 (S) Gesode-
meurders, een mieters programma,
8.30 (S) Holland ze zeggen, 10.30 (S)
Typisch Jansen, 11.30 (S) VARA's
zoekplaat} e, 13.30 (S) Spitsbeeld,
15.30 (S) Popkrant, 16.30 (S) Beton,
NOS: 18.03 (S) De avondspits met de
Nationale Hitparade, VARA: 19.02
(S) Popdonder 4-, 21.02 (S) Nashvil
le, 22.02 (S).~..and all that jazz,
23.02-24.00 (S) Elpee tuin.
TROS: 7.00 Nieuws, 7.02 (S) Ca
priccio, 9.00 Nieuws, 9.02 (S) Er staat
een orgel in Maassluis, 9.30 (S) Van
heinde en verre, 10.00 (S) Opus tien
tot twaalf, 12.00 Nieuws, 12.02 (S)
Intermezzo, 13.00 (S) de meest ver
kochte klassieke tien, 13.30 (S) Ko
renkorpsen, 14.00 Nieuws, 14.02 (S)
De hoge „C", 14.30 (S) Guitariteiten,
15.00-17.00 (S) Belcantorium.