„Fiesta Gitana", een wereld van ritme Oostblok heeft ook ijn gast arbeiders Schlagerster Manuela is peperduur „ZIJ DIE VAN DE DANS „Interlokaal op dinsdag en vrijdag s I .en kleintje len stier en hun veider Record-gage in West-Duitsland Samenspel Twijfelachtig NEDERLAND I V NEDERLAND II: DUITSLAND I: DUITSLAND II BELGIë (Nederlands) BELGIë(Frans) FRANKRIJK (Rijssel) SUSKE EN WISKE Het brommende brons LUCKY LUKE: In de schaduw der boortorens Maandag 4 oktober 1971 Het duurde even voordat de 'roeerster in het openluchtcafé m de Unter den Linden de estelling van mijn metgezel egreep. Ze was Hongaarse, aar is niets opmerkelijks aan, ehalve misschien dat het feno- leen van buitenlandse arbei- ers bezig is één van de inte issantere onbesproken facetten worden van de groeiende telvaart en het voortdurend te- ort aan arbeidskrachten in ost-Duitsland. Het onderwerp wordt in de lassamedia nooit aangesneden, ieologisch mankeert er niets an het idee van arbeidsmobili- :it in een economische ge- teenschap die beweert socialis- sch te zijn. Maar men geeft iet graag toe dat sommige lan en, zoals Polen dat de meeste rbeiders naar Oost-Duitsland tuurt, een arbeidsoverschot ebben. Het oude Stalinistische enkbeeld dat elk land in zijn igen - behoeften moet voorzien eeft een taai leven en vóór Po- :n de omvang van zijn werk- tosheid toegeeft zal het eerst ijn denkwijze moeten aanpassen, let probleem is ook dat de ge- nmigreerde arbeiders niet wer- elijk mobiel zijn. Ze komen als ontract-arbeiders in vooraf ge- egelde ploegen. Het begon zo'n zes of zeven aar geleden toen Poolse ploe- en bouwvakkers werden bin- engebracht om te helpen bij e aanleg van de olie- en gas- ijpleidingen uit Polen. Ze heb- en ook gewerkt bij de aanleg an spoorlijnen. Ze woonden in peciale kampen of in caravans n hadden weinig contact met e plaatselijke bevolking. Op en gelijke basis zijn ook Joe- oslavische arbeiders binnenge- racht om het nieuwe internatU nale skihotel in Oberhof te\ ouwen.,. i Daarnaast steken iedere dag o'n 30.000 Polen de grens over aar het Oostduitse industriege- ied aan de westelijke oever an de Oder. De textielfabri- rieken van Wilhelm-Pieckstadt itten vol Poolse vrouwen. Dit overigens vrij logisch, aange- ien er aan de Oostduitse kant an de grens meer industrie is an aan de Poolse. De arbeidshonger van Oost- luitsland is algemeen bekend. Ie grote hoeveelheid geschoolde onge mensen die naar het toes- en ging voor de muur werd pgericht heeft een ernstig ej ect gehad op de leeftijdsop- ouw van de bevolking. Nauwe- ijks de helft van de bevolking .eeft de leeftijd om te kunnen aerken. Er zijn naar verhou ding te veel oude mensen en :inderen en jarenlang, zowel 'óór de bouw van de muur als laarna, is de bevolking gesion- ■.en. Alleen met buitenlandse rbeiders kan worden tegemoet •ekomen aan de eisen van de ich snel ontwikkelende econo- Gelukkig heeft Polen een verschot. Hongarije heeft er ■chter geen en het is Hongarije aaar de voornaamste spanning ver de naar Oost-Duitsland ge- nigreerde arbeiders vandaan :omt. Naast de dagelijkse toe- 'loed uit Polen en de contract- rbeiders is er nog een derde ategorie van immigranten: de ogenaamde leerlingen. Als on derdeel van het programma 'oor wederzijdse hulp binnen Ie Comecon (de economische •emeenschap van Oost-Europa) ietrekt de DDR jaarlijks onge- 'eer 10.000 mensen uit Honga- ijë om die in geavanceerde in lustrieën te laten werken of op e leiden. Zo zijn er bijvoor- iee!d verscheidene honderden n de electronicafabrieken in dalle. Hoewel het programma loor de beide regeringen is uit gewerkt voelen de Hongaren er nige verbolgenheid over dat tun eigen arbeidshongerige eco- tomie van waardevolle mensen vordt beroofd. Tenslotte is er nog onze Hon gaarse serveerster. Zij valt on ler\ een ander internationaal nogramma - kennelijk ook 'oor opleiding - dat voorziet in :orte duur - uitwisselingen va" :oks en serveersters tussen de neeste der Oost-Europese lan- len. Met al die buitenlandse arbei- lers. die in de DDR wellicht in antal oplopen tot 100.000, pordt er met de grootst moge- ijk zorg op toegezien dat er een discriminatie plaatsvindt. )e buitenlandse arbeiders ont- •angen dezelfde lonen als de luitse en waar zijn moeten me edingen naar woningen, zoals n heft geval van de „leerlvn- en", ziet men erop toe dat Z'J een in 't oog lopende slechtere f betere voorwaarden krijgen an de plaatselijke bevolking- (Van een onzer verslaggevers) DEN HAAG Met een variant Dp een slechte filmtitel zou je ze '„zij die van de dans leven" kunnen noemen; het zijn de veertien zigeu ners van het voor de vijftiende maal door impressario Da Silva naair Ne derland gehaalde zigeunerfeest. fiesta Gitana. Inmiddels zitten er Voorstellingen in Utrecht en Den Jaag op, maar de groep blijft de Nederlandse schouwburgzalen be spelen tot begin december, als die jndere (heilige) Spanjaard ze komt (flossen. De pers heeft hun optreden ,'oed ontvangen, vooral door de heuwe combinatie van gouden oude iterren als Curro Velez, 36 jaar en "tl vanaf 1967 hier jaarlijks op be- loek, met nieuw bloed van „wilde" dgeuners, ongeschoold maar met :en maximum aan expressie. Wan neer je de groep als geheel voor het Berst in burger tegenkomt is het een ^chteloos slenterend allegaartje dat eerder aan een rij gastarbeiders doet denken dan aan artiesten die even Jater op het podium de eindeloze Ritmen van de flamenco-muziek taan te stampen. Curro Velez laakt daarop de duidelijkste uitzon- kring. Hij is de heer van zijn hgeuneis, stamt uit dezelfde zigeu- erwijk van Sevilla als de anderen, leeft zichzelf na zijn 17de lezen en chrijven bijgebracht, praat onbe lemmerd over dichters als Garcia Korea en verkeert in zijn moeder land in die hoogste kringen. Hij is «juidelijk de leider van het gezel- chap en wordt ook zo geaccepteerd, ■ijn overigens pure flamenco-dans Jerraadt een gedegen dansscholing en, L.IS van de hele groep waar schijnlijk het meest stij'lbewust, Hij 'adert vermanend tegen de jongste Jigeuner van het gezelschap de 15- 'Jange „Changuito" (verkleinwoord (oor „kleintje" dus kun je wel na- laan)Changuito is een van de drie vilde zigeuners en heeft het hoogste 'oord. Hij stottert een beetje en de rauwe keelklanken die hij uitstoot lm diat te verhelpen maken zijn mverstaanhare Frans nog duister- ler. Als hij op een gegeven ogen- Hik met veel gebaren een verhaal legint af te steken, knipoogt Curro (™rte vorm van Francisco) lachend: '.Hij wil een solo dansen, helemaai «Heen op het toneel". Velez een nan waarvan gezegd wordt dat hij iren achtereen voor de spiegel kan ntten naar zichzelf kijkend, spreekt •e kleine zigeuner bemoedigend toe, naar maakt wel duidelijk dat hij nog ang niet aan solowerk hoeft te den ken. Changuito is het neefje van een tndere „wilde" zigeuner 'die op het programma staat als „El Toro" (de per) en zich ook zo voorstelt Hij s een korte stevige figuur, lang «lillend haar in de nek, die op het oneel zijn bijnaam helemaal waar naakt. El Toro is een van de fla- nenco-zangers uit het gezelschap net een ongelooflijk rauwe stem waarvan je je als hij praat verbaasd «vraagt hoe er muziek uit kan ko nen. Hij heeft een ondeugend ge- ™ht en lacht snel, intussen steeds maar met het lange sluike haar van -hanguito spelend. Hij maakt er srapjes 0Ver die zelfs Curro Velez Met kan vertalen. E] Toro kreeg zijn Mjnaam toen hij een jaar of vijf w'as en zo druk de grote zigeuners ^na-stampte", dat zijn moeder hem 'portaan maar „Stiertje" toeriep als «ij binnen moest komen. eind brachten na maar één keer gerepeteerd te hebben. Ze hebben die flamenco zo in stem en voeten dat ze alleen de maait hoeven af te spreken om zonder mankeren ge tweeën of gedrieën hun stukje tem perament af te leveren. Impressario Da Silva verklaarde dat het steeds moeilijker werd de „goede" zigeu ners, niet bedorven door toeristen die al voor het minste nachtclub arrangement warm lopen, naar Hol land te krijgen- In Japan is op het ogenblik een grote markt voor de flamenco-kunst en er worden on voorstelbare hoeveelheden yen's be taald om de besten in het land van de rijzende zon te krijgen. „Tn Spanje zijn een hoop zigeuners die kunnen dansen of zingen", zegt Cur ro Velez. „De meesten beginnen al op te treden op onderlinge feesten als ze erg jong zijn. Toen ik 17 was maakte ik al mijn eerste tournee naar Parijs. El Toro komt' bijvoor beeld uit eën wijk waar alle zigeu ners artiesten zijn. Dansen ze r.iet, dan zijn het vaak handelaren of antiquairs". De, ,Gitanos" verdienen een goede Fiesta Gitana, tot december in Nederland. boterham met hun „fiestas". Ze rij den in auto's, geven weinig geld uit, en trekken de hele wereld rond Maar ze blijven graag bij elkaar en in hun eigen sfeer. In Den Haag logeren ze in een klein hotelletje waar ze zelf hun eigen kostje kun nen koken. Veel van de zigeuners kunnen lezen noch schrijven. El To ro kan inmiddels zijn naam neerzet ten en toen in het Haagse congres gebouw bewonderaars op hem wachtten deed hij dat met verve Ook de kleine" Changuito is analfa beet, maar toen bewonderaarsters ook hem aanklampten blikte hij maar eens naar El Toro en gaf triomfante'lifjk een onleesbare en ge fingeerde krabbel weg. Zigeuner en flamenco zijn één. Aan tafel beginnen Curro Velez en E) Toro plotseling over een verande ring in het programma te praten. Heel even trommelt El Toro op de café-tafel. In die ene simpele roffel klinkt een wereld van ritme door. (Van onze correspondent) BONN Manuela, het Duitse zangeresje, zal de hoogste gage incasseren, die ooit in de bondsre publiek aan een schlagerster werd uitbetaald. Voor een drieja rig contract, dat zij dezer dagen afsloot, zal zij een borgsom van De flamenco is een mengsel van -a zigeunerdans en de invloeden van hun geboorteland Andalusië. Als Wa° Xel,-Z, er over Praat' roePt hii v„. J .vorazon" (hart) maar igeet de voor ons onnavolgbare techniek. Over het algemeen be senouwen de zigeuners zich niet als Kunstenaars met pretentie, maar ge- ook0 Je ""'list ze dan aan het praten over het oe en waarom van hun ingewikkel- ?n ritme's en het onge- ntrÏÏ i6 £eit dat ze de Première in echt in perfect samenspel tot een Kees Schilperoort, bemiddelende rol in „Interlokaal". (Van onze radio- en tv- redacteur) HILVERSUM Met ingang van dinsdag aanstaande zendt de KRO radio wekelijks'het programma „In terlokaal" op dinsdag uit, dat in grote trekken parallel gaat '.open met het wekelijks programma „in terlokaal" op vrijdag. In het eerste uur van interlokaal op dinsdag tracht Kees Schilperoort een bemiddelende rol te spelen tus sen de luisteraars, die de bemidde ling van de radio willen gebruiken om een verzoek, dat zij hebben, aan zo'n twee miljoen luisteraars bekend te maken. Het kan daarbij gaan om bijvoorbeeld een zeldzaam boek, dat al lang is uitverkocht óf een zeldza me postzegel, of om mensen, die men uit het oog verloren is. In het algemeen dus om zaken, die moei lijk door eigen informatie tot klaar heid kunnen komen, maar wel vis de radio. ruim 2 miljoen gulden krijgen. Hierbij komt dan nog een deel van de opbrengst van haar gram mofoonplaten. Dit is niet de enige verrassing. De tweede, die in de Westduitse platen industrie de nodige deining heeft veroorzaakt, is de grootscheepse wijze waarop een chemisch concern in de muziekwereld is gestapt. Het betreft namelijk de tienvoudige miljardair in de jaarlijkse omzet, de chemische fabriek BASF. De mana gers hebben niet alleen Manuela op hpt oog, maar bovendien nog Hein tje, Peter Alexander, Udo Jürgens en Roy Black. „Minstens twee van hen zullen we zeker nog kopen", zei een woordvoerder van de fabriek. De thans 28-jarige Manuela startte als Doris Wegener een aanvankelijk hoogst twijfelachtige carrière, hoe wel zü hiervoor bloed en tranen had gezweet. Terwijl ze als soldeerster in de Berlijnse fabriek van Telefun- ken maar 247 gulden per maand verdiende, nam zij 's avonds zang' lessen. Tegelijkertijd speelde ze gi taar in een band. In 1962 werd ze tijdens een talen tenjacht als eerste uitverkoren, maar desondanks werd haar eerste plaats, de „Hula-serenade" een daverende mislukking. Opwaarts ging het toen zij bij de Teldec een contract teken de. Hier sloeg haar eerste plaat „Schuld was alleen maar de Bossa Nova" als een groot succes in. Ne gen jaar lang werkte zij voor het Hamburgse Teldec, dat nu haar ver lies bitter betreurt. Deze firma maakte haar namelijk beroemd met dubieuze titels als „Kussen onder de regenboog" en „Ik ga nog naar school". Dit jaar was „De zwarte man op het dak" haar meest favo riete nummer. Met haar gage van 2 miljoen over treft Manuela nu zelfs sterren als Catharina Valente en Peter Alexan der, die tot nu toe met een half miljoen per jaar het record hielden. BASK heeft echter nog veel grotere plannen. De woordvoerder: „Het contract met Manuela is alleen maar de top van een ijsberg." De contouren van deze ijsberg wor den echter langzamerhand duidelij ker, want ook Hildegard Knef bond zich intussen aan BASF. Gage onbe kend. Mauela hoopt ook in Amerika populair te worden- Een werkver gunning ligt voor haar al gereed, Vanaf maart zal zij in een show te Las Vegas optreden. 10.45-1200 Schooltelevisie. 18.55 (K) Nieuws. 19.05 (K) AVRO's toppop. Met o.a. Creedenice Clearwater Revival. 19.30 (K) Boekje open (2). Jonge mensen ontmoeten de schrijver Bert Schierbeek. 20.00 (K) Journaal en weeroverzicht. 20.21 (K) Peyton Place. Rachel vertelt Rita hoe het nou precies zit met Jack Chandler en de armband van Allison. 21.10 (K) De Des O'Connor Show. De Amerikaanse danser, zanger en showman ontvangt o-a. Elke Sommer. 22.00 AVRO's Televizler magazine. 22.50 (K) Laatste nieir 22.55-23.25 EHBO. 18.45 (K) De fabeltjeskrant. 18.55 (K) Nieuws. 19.0 (K) Lippy, de Ieeutv. 19.10 Wij, heren van Ziehem de liefde tussen Herman en Liza is opengebloeid, maar boer Coene wil er niets van weten. De baron stelt Liza voor op reis te gaan. 20.00 (K) Journaal en. weeroverzicht- 20.21 (K) Gamma: rond het paleis van Herodes. Documentaire over opgravingen op de heuvel Massade aan de Dode Zee 21.11 Agatha Christie en de film: moord in trein 16.05, De wat zeurige oude vrijster Jane Marple lost een misdaad op. 22.30 (K) Pianoconcerten van Mozart. 23.00 Synode Rome 1971. 23.30-23.35 (K) Laatste nieuws. 18.40 Hier und Heute. 19.15 (K) Dieren achter tralies. 19.25 (K) Verzoekshow met Llesbeth List en Freddy. 20.00 (K) Journaal en weeroverzicht. 2015 (K) Monitor, actualiteiten. 21.00 (K) Hartenvrouwen. Personality-show rond Lissebeth List en Su Kramer 21.45 (K) Journaal en weeroverzicht. 22.05 (K) Revolutionaire kunst in Mexico. Beeldende kunstwerken uit de tijd van de Mexicaanse revolutie. 23.20 (K) Journaal. itao (K) Tanz-café. Vandaag treden de gasten op in een Weens koffiehuis. 19.10 (K) Vrij naar Mark Twain. Sam beproieft zijn geluk lis uitgever van het blad „Boeren en buitenlui". 19.45 (K) Journaal en weeroverzicht. 20.15 (K) Gezondheidsmagazine Praxis, een televisie-trip door het menselijk lichaam. 21.00 A hat ful of rain Amerikaanse speelfilm, waarin hard drugs een rol spelen. 22.25 (K) Nieuws en weerbericht. 14.00-16.00 Schooltelevisie. 17.00 Schooltelevisie. 18.00 (K) De fabeltjeskrant. 18.05 (K) Woudlopers. 18.30 Elementaire economie. 1908 Sporttribune. 19.33 Zoeklicht, keurig Frans. 19.39 Mededelingen, weeroverzicht. 19.45 Journaal. 20.10 (K) Leer ze mij kennen, de Hollanders. Documentaire over Nederland en de Nederlanders nu. 20.40 (K) Een appeltje voor de dorst. Coco Baisos verliest voor de vijfde keer haar man, die na enorme financiële tegenslagen de hand aan zichzelf heeft geslagen. Ze doet alle mogelijke moeite een nieuw© rijke man voor haar te vinden. Blijspel. 22.00 Vergeet niet te lezen. Nieuws van de boekenmarkt. 22-35 Laatste nieuws. 14.00 14.30 en 15.00 Schooltelevisie. 18.05 Nieuws. 18.10 18.55 19.00 19.30 19.45 20.10 21.05 21.45 22.35 (K) Voor de kleuters. Voor de kleuters. Filosofie en lekenmoraaL Sportuitzending. Journaal. (K) Potbouille, naar de roman van Emile Zola- Situation '71. Het ensemble Alarius speelt werken van Corelli, Couperin en Gottlieb Goldberg. Journaal. 12.30 MIDI-MAGAZINE. 13.00 JOURNAAL 13.30 BEURSBERICHTEN 13.35 -13.45 JE VOUDRAIS SAVOIR Informatie programma. 14.30 -16.15 SOUS DIX DRAPEAUX Film van Duilia Coletti naar het dagboek van Bernhard Rogge 18.30 NIEUWS 18.35 VIVRE AU PRéSENT 18.55 VOOR DE KLEUTERS 19.00 REGIONAAL JOURNAAL 19.20 MEDEDELINGEN EN WEER BERICHT 19.25 RIEN QUE LA VéRITé 19.40 MEDEDELINGEN 19.45 JOURNAAL 20.10 MEDEDELINGEN 20.15 UN RIRE PAR JOUR Vandaag: Louis de Funès Muziek: André Quini. 20.30 LA PARTICIPATION 22.20 WORSTELEN 22.50 -23.05 JOURNAAL W T" T T 3 •IC?: m r:föM: C3MCX HILVERSUM I 'NCRV: 7.00 Nws- 7.02 Het levende woord. 7.07 (S) Preludium I: ktess. muz. 7.30 Nws. 7.41 Hier en Nu. 7.55 (S) Preludium II: klass. muz. 8.10 Te Deum lauda-mus: gewijde muz. 8.30 Nws. 8.41 (S) Podium voor de vrouw, informatief progr- 9.10 (S) Kl-ass. muz. 10:00 Theologi sche etherleergang. 10.30 Nws. 10.33 V.d. zieken. 11.30 Hier en Nu. 11.32 Samenleven - samenscholen. 11.55 Med. 12-00 Los-Vast: gev. progr. (12.10 Boekbespr.; 12.21 Voor boer en tuinder; 12.26 Med. t.b.v. I-and- ©n tuinb.; 12.30 Nws; 12.41-12.50 Hier en Nu. 13.00-13.04 De tafel van drie;. 13-30 (S) Omroepork. met zangsolis ten: Operaconc. 14.05 Schoolradio. 14.30 (S) Italiaanse muz. uit de 17e eeuw. 15.00 Geref. middagd. 15.30 Nws. 15.33 In 't zilver: progr. voor oudere luisteraars. 16.30 V.d. kleu ters- 16.45 Radios-trip v.d. jeugd. 17.00 (S) Lichte muz. Ovea-h-eids- voorl.: 17.20 Suriname en zijn wes- terbuur (VII). Spr.: F.J. van Wel. NCRV: 17.30 Nws. 17.32 Hier en Nu. 18.00 (S) Hot Club 69. P.P.: 18.19 Ui-tz. v-d VVD. NCRV: 18.30 Nws. 18.41 Toelichting bij het nws. 18.47 (S) Bandstand: Nat. Brassband. EO: 19.00 Wij hebben een woord voor de wereld: muz., inf. en ber. met om 19.04 Reformatie en Reveil; 19.20 Klankbord en om 19.40 Bijbelstudie. NCRV: 20.00 Bij de tijd: actuele i-nf. over ontwikkelingen in de samenl. 20-20 (S) Omroepork. en solist: klass. muz. 21.00 Deens Kon. Ork.: mod. muz. 21.15 (S) Gloriant, hoor spel. 22.20 Avondoverdenking. 22.30 Nws. 22.40 Literama: radiokroniek over boeken, schrijvers en toneel. 23.00 (S) NCRV-Vocaal Ensemble: mod. liederen- 23.28 (S) Sopraan en' piano: mod. liederen. 23.55-24.00 Nws. HILVERSUM II VARA: 7.00 Nws. 7.11 Ochtend- gymn. 7.20 (S) Spitsuur A'dam: lich te gramm.muz. en rep. (7.33-7.38 V.d- voorpag.) VPRO: 7.54 Deze dag. VARA: 8.00 Nws. 8.11 Act. 8.23 (S) Spitsuur A'dam (verv.) NOS: 9.00 Uitgebreide rep. 9.35 Waterst. 9.40 Wat heeft dat kind?: pedagogische rubriek. 9.55 Muz. uit de Middeleeu wen en Renaissance. 10.15 (S) Re pertorium: oude koormuz- en mod. ork.muz. 11.00 Nws. 11.03 Spiegel van België: muz. en nws van onze zuiderburen. 11.30 Intern, spectrum: mod. muz. 12.10 Den Haag deze week. VPRO: 12.15 VPRO-M-aandag: mod. en klass. muz. met tussen 12-15 en 14.30 uur inf. over muz. en ANP-nws. 14.30 Schoolradio. AVRO: 14.50 Radiojournaal. 15.00 't Is his torisch: progr. over geschiedenis. 15.25 (S) Licht instrumentaal trio. 15.35 Biels en Co-: wekelijkse strip. 16.00 Nws. 16.03 Mikadoo: kinderma gazine. 17.00 (S) O: jeugdprogr. 17.40 Overheidsvoorl.: Den Haag aan d-e lijn. 17.55 Med. 18.00 Nws. 18.11 Radiojournaal. 18.30 (S) Promenadeork. met zangsolisten: amusementsmuz. 19.20 RVU: Muz. Spectrum. Spr.: Cor Mo lenbeek. NOS: 20.00 Nws. 20.05 Komt u maaractueel progr. met muz. en actie. 22.55 Med. 23.00 Nws. Jazz in aktiie. 22.55 Med. 23.00 Nws. AVRO: 23.10 Radiojournaal. NOS: 23.20 Geschiedenis in achten: docu ment. progr. over Tsjechoslowakije. 23.55-24.00 ffws. HILVERSUM III KRO: 7-00 Nws. 7.03 KRO-op-Drie: popmixture, (elk heel uur nws.) 12.00 Nws. 12.03 Van twaalf tot twee, gev. progr. (13.00 Nws.) TROS: 14.00 Nws. 14.03 Jam on radio, met de nieuwste pop-toppers. (15.00 Nws.) 16.00 Nws. 1,6 03-18.00 De Hugo van Gelderen Show, incl. de nat. top-vijf- tien. (17.00 Nws.) BELGIë NEDERLANDS 6.33 Ochtendklanken. 8.00 Nieuws. 8.20 Klassiek concert. 9.00 Nieuws. 9-15 Volksmuziek. 9.30 De Postiljon, 10.00 Nieuws. 10.15 Janos Starker. 10.30 Schoolradio. 11.00 Kamermu ziek. 12.00 Nieuws. 12.15 Klein kunstprogramma. 13.00 Nieuws. 13.20 Dansorkest. 14.00 Nieuws- 14.03 Schoolradio. 16.05 Liedjes zonder woorden. 17.15 Melodieradio. 18.00 Nieuws. 18.03 Geef acht18.30 Pro testantse uitzending. 18.45 Sport. 19.00 Nieuws. 19.45 Openbaar kunst bezit- 20.00 In en om de opera. 22.00 Nieuws. 22.35-23.40 Slalom op een notenbalk. /k" U HALEN OM BARRY BLUNT TE BERECHTEN EN HEN TE l/EROORDELEH ALS HU SCHULD/O WORDT BE- l/OA/DEN...

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1971 | | pagina 7