NIET MOOI MAAR WEL FUNCTIONEEL
Renault 6: nijvere en
zuinige gezinsauto
AAN
DE
KNOKPLOEG „ZUIVERT'
N.P.D.-VERGADERING
Titel
voor
Balk
Post
en k
Priem
sterk i
Renes
VEILIG EN
VOLDOENDE
COMFORT
Vreedzame demonstranten afgebeuld
korting
op Iglo Nasi en Bami.
Lekker. Kundig bereid en
diepgevraren.Blijft dus
le0Ter.Sneloptafel.rni
Lekker. Lékker! M
Meer vermogen
Voldoende ruimte
Gegevens
Gemakkelijk
W.-Duitse socialistisél
partij typeert NPD
TWEE VROUWEN
VAN SOEKARNO
GESCHEIDEN
1
^.kW:v:,L
l' f
y. j -
Ansul I: nieuwe
en zeer goede
poederblusser
Tips - tips - tips - tips
J minder dan geen tijd veran
dert uw motor in een schroot-
hoopprodukt als u zonder motorsme
ring rijdt. Voldoende oliesmering is
er alleen als de smeerolie op niveau
staat (dus boven de onderste merk-
streep) en deze olie met de voorge
schreven druk naar de te smeren
plaatsen wordt geperst. Dit laatste
is te zien aan de aanwijzing van de
oliedrukmeter en zo deze niet aan
wezig mocht zijn, aan het niet bran
den van het oliedrukverklikkerlamp-
je.
De heer de P. te Terneuzen vraagt
hoe of het mogelijk is dat de 8
Ampere-zekeringen in zijn vrachtau
to nooit doorbranden terwijl dezelfde
zekeringen in zijn personenauto om
de haverklap vernieuwd moeten wor
den. Hij merkt hierbij nog op dat de
lichtsterkte der lampen van beide
auto's vrijwel gelijk is en dat de
vrachtauto een twaalfvolts batterij
heeft terwijl de „luxe"auto maar
zes volt is.
Tips - tips - tips - tips
.Controleurs'
Politie
In Willemstad
Stanley Brown
veroordeeld
tot 10 maanden
Hoogleraar WC' I (Van onze corresponds
wegens te weinig
belangstelling
tiépST.g'„
10
DE STEM VAN VRIJDAG 1 AUGUSTUS 1969
11
ST. TROPEZ, eind juli. De
nieuwe Renault 6, die we voor
een uitgebreide test mee hebben,
heeft op dit ogenblik een tocht
van 2000 kilometer achter de rug.
De wagen heeft zich goed gehou
den. Geen storingen of manke
menten. In 't begin trok h(j bij af
remmen naar rechts,
maar dit werd bij
een service-beurt in
Orleans verholpen.
Aanvankelijk voel
den we er niet veel
voor met een kleine
Pr|| auto, die een betrek-
kelijk gering vermo
gen heeft, een lange
reis te maken, maar 't is in elk
opzicht meegevallen. De Renault
6 hebben we leren kennen als een
vlijtig en zuinig wagentje met
veilige rijeigenschappen en vol
doende comfort, maar hij had wel
wat meer pk's mogen hebben.
Wat het bescheiden vermogen en
het koetswerk aangaat is de Re
nault 6 een typisch Franse auto,
die niet helemaal naar onze smaak
is gestileerd. Hij lijkt wat ongeluk
kig op zijn kleine wielen te hangen,
maar in de praktijk hindert hem
dit klaarblijkelijk niet. Uiterlijk
heeft de R 6 wel iets van de R 16:
ook vier portieren en een grote
achterklep plus kleine zijramen ach
ter de achterdeuren. De carrosse-
rievorm is functioneel. Van de 16
heeft de Renault 6 niet de opstaan
de verstevigingsranden maar een
„plooi" in het dak. Verder heeft
men bij de R 6 het probleem met
de achterklep doelmatiger opgelost.
Deze sluit aan op de vloer van de
kofferruimte en niet zoals bij de
R 16 op een hoge drempel, die het
in-en uitpakken bemoeilijkt. Verge
leken met de kleine R 4 is de nieu
weling een vooruitgang. Hij maakt
een gecultiveerder, minder primi
tieve indruk. Wat de ruimte, uit-
yakantietijd, tijd om er met de
auto, boot, caravan, tent op
uit te gaan. U heeft alles gepakt, tot
schoppen, bijlen en houwelen toe.
Heeft u er ook aan gedacht een
brandblusser mee te nemen? Ze
zijn in alle soorten, maten en prij
zen in de handel, de een al beter
dan de ander, een van de beste die
pas aan de markt gekomen is, vin
den wij ongetwijfeld de Ansul I een
poederblusser, met een inhoud van
1 kg.
Bij deze brandblusser die een mo
derne functionele vormgeving heeft,
springen onmiddellijk een paar
dingen in het oog: de oerdegelijke
constructie, het handige formaat en
de eenvoudige bediening. Daarboven
het feit dat het blussertje in alle
standen te monteren valt, met een
handbeweging is los te maken en
zodanig in zijn houder zit dat hij
bij een botsing er niet uit kan vlie
gen.
Vaste branden, gas-, olie-, benzine
en elektriciteitsbranden worden de
finitief geblust met het poeder uit
de Ansul X. De blusstraal is te on
derbreken zodat u niet in een keer
het apparaat leeg spuit. Het poeder
is niet giftig en geeft geen neven-
schade.
Wij hebben ons de moeite genomen
deze blusser uitgebreid te proberen.
Ons oordeel: fantastisch en ten vol
le zijn prijs f. 37,-- inclusief
B.T.W. waard.
Trouwens u kunt deze blusser
zelf ook gaan proberen in Naarden,
waar de fabriek elke eerste vrijdag
middag van de maand iedere be-
lengstellende het hele gezin in
staat stelt de blusser aan de tand te
voelen. Het kost u alleen 3,50 gul
den aan verspoten blusstof.
rusting en prestaties betreft staat
de R 6 echter dichter bij de R 4
dan bij de R 16.
Onder de kap treffen we een
845 cc 38 SAE-pk motor aan, die de
voorwielen aandrijft. Deze kracht
bron is afkomstig van de R 4 en de
Dauphine, dus lang niet nieuw,
maar betrouwbaar en energiek. Het
is geen hardloper, maar eenmaal
de vaart erin haalt hij een verras
send hoog gemiddelde. Behalve in
de één is deze kleine motor vrij ge
ruisloos. Men jaagt hem niet gauw
over zijn toeren. De top ligt royaal
boven 120 k per uur maar dan is
het max. toerental van 5000 nog
niet heleaal uitgebuit.
De acceleratietijden zijn in nor
maal verkeer ruim voldoende voor
gezinsgebruik, maar zoals gezegd
zou een krachtiger machine beter
passen bij de goede rijkwaliteiten,
die de R 6 van nature heeft. Maar
dit is misschien ook een kwestie
van eigen belang en persoonlijk in
zicht. Beroepshalve trekken we
graag vergelijkingen. Maar vele rij
ders, die Renault, (of Citroëns) in
dienst hebben, willen niet anders.
Voor degenen, die gesteld zijn op
acceleratiebijzonderheden volgen
hier de tijden, die we na drie me
tingen hebben genoteerd: 0-40 km-,
uur in 5.2 sec., 0-60 km-uur in 9.8
sec., 0-80 km-uur in 16.5 sec. en
0-100 km-uur in 27 sec. In 't alge
meen kan men zeggen dat de Re
nault redelijk vlot optrekt, gemak
kelijk passeert en na urenlang au
toweg crossen en berg-op berg-af
geen vermoeidheidsverschijnselen
vertoont. De motor is voldoende
elastisch, maar bij weinig toeren
herinnert hij ons er aan, dat het
max. koppel slechts 5.8 kgm bij
niet minder dan 3000 toeren is, zo
dat men niet al te ver moet „zak
ken".
ging om uit de bocht te vliegen. De
wielen houden stevig contact met
de weg. Harde zijwind doet de Re
nault 6 niets. Zelfs een storm ver
stoort zijn rijstijl niet, ook al deint
de carrosserie. Er moet dan weinig
worden gestuurd en dit geldt ook
voor snelle koerscorrecties. De be
sturing is plezierig direct (3.25 om
wentelingen). Wenden en parkeren
zijn geen probleem. De draaicirkel
is minder dan tien meter, wat voor
een voorwielaandrijver heel goed
De Renault 6 is iets groter dan
het 4-type: 18 cm langer, 5 cm bre
der en 5 cm lager. Dit valt in het
interieur (ook sober en praktisch
ingericht) onmiddellijk op. De 6 is
meer auto, al is de opzet dezelfde
gebleven. De voorstoelen, met ver
stelbare rugleuningen (extra) zijn
reëel en niet oncomfortabel. Op de
achterbank is de been- en hoofd
ruimte net voldoende voor twee vol
wassenen van normaal postuur.
De koffer is met een inhoud vaa
330 liter aan de ruime kant.
Met de achterbank naar beneden
is de R 6 een kleine combi met een
laadvolume van ongeveer 900 liter.
Het dashboard is typisch Renault:
eenvoudig uitgevoerd, niet meer in
strumenten dan strikt nodig, niet al
les oordeelkundig geplaatst, maar
wel overzichtelijk en binnen hand
bereik. De handrem van het para
plutype is geen sieraad, maar hij
voldoet aan de eisen.
Onder het paneel kunnen allerlei
««Ml
kleine spullen worden opgeborgen,
maar de overkapping is een pla
teau, waarop niets „groeit". Onder
de motorkap is ook kostbare ruimte
onbenut, maar Renault zal hiermee
wel een bedoeling hebben. Over de
ventilatiemogelijkheden hadden we
niet te klagen. Vervelend is dat de
ruitewissers niet op „langzaam"
kunnen worden gezet Bij nieuwe
modellen verwachten we dit langza
merhand wel degelijk, ook in de po
pulaire prijsklasse.
De totaalindruk van de Renault 6
is: een wagen waarmee men zonder
training kan lezen en schrijven. Ge
schikt als stadsauto of tweede wa
gen, maar het is ook geen peniten
tie om hem voor een lange vakan-
tietocht mee te nemen. Voor een
klein gezin een economisch trans
portmiddel. Onze testwagen nam ge
middeld 7.1 liter op 100 km, dat is
1 op 14. Over de consumptie en
eventueel enkele details volgt na
thuiskomst nog een definitief rap
port in 't kort.
Renault 6
Motor: 4-cil. 845 cc 38 SAE, 34
DIN-pk bij 5000 toeren
Aandrijving: op voorwielen
Boring en slag: 58 en 80 mm
Compressie: 8 1
Max. koppel: 5.8 kgm bij 3000 toe
ren
Afmetingen: 385 bij 154 bij 150 cm
Gewicht: 745 kg, max. 1120 kg
Tank: 32 liter
Banden: 135-330 radiaal
Topsnelheid: 123 km uur.
"Phunderbirdprestaties suggere
ren door het aanbrengen van op
rioolbuizen lijkende uitlaatpijpen is
niet alleen vrij kinderlijk maar daar
bij ook slecht voor de motor. De
doorlaatcapaciteit van in- en uitlaat
spruitstukken, knaldemper en uit
laatpijpen zijn n.l. vrij nauwkeurig
op elkaar afgestemd en elke wijzi
ging hierin verstoort de capacitieve
harmonie.
het rempedaal is losgelaten. Dit
wijst dan op een stoplichtschakelaar
die of defect of is afgesteld op een
te lage remvloeistofdruk. Ook is het
mogelijk dat de einddruk die op de
remvloeistof blijft staan (normaal
een 0,5 atm.) te hoog is waardoor
de stoplichten blijven branden ook
in het laatste geval zal er een nieu
we stoplichtschakelaar moeten wor
den gemonteerd.
Het schakelen met 't handvat in
het instrumentenpaneel went gauw.
Dat de twee en de drie tegenover
elkaar staan is gemakkelijk in de
stad en de bergen, ma«r het op- en
neerschakelen van drie naar vier
gaat niet zo handig: naar voren-
rechtsaf, dan linksaf. Bij de kleine
Citroën is het schema slimmer: in
de drie direct rechts en dan naar
voren duwen.
De remmen (trommeltype) heb
ben ons geen enkele keer in de
steek gelaten, hoewel we bij hoge
snelheden soms dachten aan scher
pere marges en schijfremmen voor.
Bij steile afdalingen met haarspeld
bochten deden de remmen keurig
wat bruutweg werd geëist, waar
voor we in dergelijke gevallen van
zelfsprekend heel erkentelijk waren.
In fors gereden bochten is de zij
waartse stabiliteit van het koets
werk niiet zo goed. maar het over
hellen is de schuld van de flexibele
vering, die hoofdzakelijk voor het
rijkomfort van de inzittenden zorgt.
De wagen heeft echter niet de nei-
plus- en minpolen van de batterij
mogen onder geen enkele voor
waarde „verkeerd" worden aange
sloten. Om dit te voorkomen zijn de
batterijen dan ook altijd voorzien
van twee gemerkte polen en
of (pos. en neg.) die met de
gelijkgemerkte batterijkabelklem-
men moeten worden verhonden.
Meestal ligt de minpool van de bat
terij aan massa (chassis) maar het
komt ook voor dat de pluspool als
massapool wordt gebruikt.
Ooms komt het wel voor dat de
stoplichten blijven branden als
Het steeds maar doorslaan der
zekeringen in uw personenauto is
het gevolg van een groter stroom
verbruik dan waarvoor de zekerin
gen gemaakt zijn. Een klein reken
sommetje zal u, naar wij hopen,
hiervan overtuigen. Stel dat een 8
Amp. zekering wordt gebruikt om
een koplamp van 45 Watt en een
achterlamp van 3 Watt te zekeren
dan zal bij 6 Volt het stroomverbruik
net aan de grens liggen want deze
is n.l. (45 en 3) gedeeld door 6 is 8
Amp. Vooral bij het inschakelen der
lampen wordt de zekering te heet en
zal doorsmelten. In een 12 Volts in
stallatie ligt deze zaak veel gunsti
ger want bij gelijkblijvend vermogen
zal daar het stroomverbruik slechts
(45 en 3) gedeeld door 12 is 4 Amp.
bedragen.
BONN
(Van onze cnrresnnndentl
Het Westduitse kiezersvolk heeft een afschrik
wekkende demonstratie te zien gekregen van de gewelddadige
aspecten van het rechtse extremisme, zoals dat bedreven wordt
door de Nationaal Democratische Partij. Deze partijbijdrage
aan recht en orde gedurende de verkiezingscampagne bestaat
uit het in dienst nemen van een bende woestelingen, die ge
bruikt worden om innerlijke vragenstellers en eventuele orde
verstoorders een kopje kleiner te maken op de manier van
Hitiers bruinhemden. De partij had niets beter kunnen doen
om aan te tonen, dat het de benaming neo-nazi verdiende.
nen werden naar het gebouw gestuurd
nadat de moeilijkheden waren begon
nen, maar zij grepen niet in. Volgens
de politie hadden de N.P.D.-„contro-
leurs" de wet niét geschonden, aan
gezien hun helmen en leren riemen
geen compleet uniform vormden.
De N.P.D. beweert, dat de moei
lijkheden het werk waren van com
munistische agitatoren en is ook van
plan om aan te tonen, dat de demon
stranten en niet de „controleurs"
met de geweldadigheden waren be
gonnen. Een partijwoordvoerder zei,
dat zij nu de beslissing van de stad
om hun de toegang tot de stadszalen
te ontzeggen, zouden ontduiken door
in de open lucht te gaan vergaderen.
(Copyright The Guardin - De Stem)
De bende, die ongeveer 30 man
sterk is, en zich verschuilt achter de
naam controleurs kwam in ac
tie op een partijbijeenkomst in
Frankfurt vrijdag j.l.. Zij droegen
helmen en hadden handschoenen aan
hun rechter hand. Hun acties werden
geleid door een man, die bevelen
door een megafoon blafte. De stede
lijke officier van justitie houdt zich
nu bezig met een groot aantal aan
klachten tegen bendeleden van per
sonen die klappen hebben opgelopen
en de stad Frankfurt heeft verklaard,
dat de N.P.D. nooit meer een gemeen
tezaal zal mogen gebruiken.
Het meest volledige bericht over
deze affaire verscheen in het Libe
rale dagblad „de Frankfurter Rund
schau" en was geschreven door de
heer Reisenrath. Hij beschreef hoe
de „controleurs" hun actie begonnen
door uit de hal van de vergaderzaal
ongeveer 100 vreedzame demonstran
ten te verwijderen, die hadden gerea
geerd op een oproep van een comité,
dat zich „burgers in actie voor de
democratie" noemt. De man met de
megafoon plaatste zijn mannen in
een rij vooraan in het gebouw en
riep toen „dames en heren, ik ver
zoek u om de zaal te verlaten, als
de hal na mijn derde verzoek niet
ontruimd is, zullen we gebruik ma
ken van onze rechten als huurders".
De demonstranten bleven
waar ze waren. De „controleurs" kre
gen bevel om ze uit de hal te werken.
De meesten gingen rustig. Eén man
weigerde te gaan, plotseling bespron
gen vijf of zes „controleurs" hem,
sloegen hem waar ze maar konden
en sleepten hem weg. Een andere
demonstrant was zo geslagen, dat hij
het merendeel van zijn tanden kwijt
was. Een derde werd in het gezicht
gesneden en had voetafdrukken op
zijn voorhoofd.
Gedurende de vergadering werden
ongeveer 40 protesterende demon
stranten verwijderd door de bende en
onderweg getrapt en gestompt door
het gehoor. „Die schoften durven zich
Duitsers te noemen", riep een N.P.D.-
aanhanger. Ongeveer 250 politieman-
WILLEMSTAD, Curacao (ANP)
Het gerecht in Willemstad heeft in
eerste aanleg vonnis uitgesproken in
de zaak tegen Stanley Brown. De
verdachte werd veroordeeld tot een
gevangenisstraf van tien maanden,
waarvan zes voorwaardelijk met een
proeftijd van drie jaar, en aftrek
van preventieve hechtenis. Brown
werd vrijgesproken van opruiing zo
als in de dagvaarding omschreven.
Brown is veroordeeld wegens be
dreiging met brandstichting op grond
van de artikelen die hij op 24 mei
schreef in het weekblad „Vito",
waarvan hij verantwoordelijk redac
teur is. Een van deze artikelen was
getiteld „Open brief aan Tauber ën
andere kwaadwillige kapitalisten".
De veroordeelde staat nummer
drie op de kandidatenlijst van de
onlangs opgerichte politieke partij
„Arbeidersfront en bevrijding 30
mei 1969". De lijstaanvoerder van
deze partij is Wilson (Papa) Godett,
voorzitter van de Antilliaanse Ha
venunie. Godett werd tijdens de on
lusten op Curacao door een pistool
schot gewond en is pas enige weken
uit het ziekenhuis ontslagen.
(ADVERTENTIE)
één-oftweepersoonspak BH H
(ADVERTENTIE)
(Van onze sportred
AMSTERDAM V
uit Badhoevedorp was
verrassing van de baar
schappen. Balk verove
lijk de titel op de tijdri
zend meter, waarin hi
minuut 9,97 sec. de fav
telverdediger Leijn Lo
de ontdekking van de
ken, de Brabander
Doorn, die beiden 1.10,
laten afdrukken, klopt
BONN (RTR) De Westduifc.
socialistische partij heeft in een pers
verklaring een beroep gedaan
bondskanselier Kiesinger, tegen
spreken, dat hij in een vraaggesprel
met een Westduits blad gezegd lof
hebben, dat de NPD in West-1
land niet neo-nazistisch is.
De Westduitse socialistische partj
zegt in haar verklaring, dat tl
NPD anti-democratisch, neo-naza
tisch en rechtsradicaal is en dat
nationaalsocialistische denkbet.
den verheerlijkt. De socialistisch]
partij in West-Duitsland vindt val
der, dat de NPD een gevaar is vwl
de democratische orde in Wes'
Duitsland en een schande voor J
Westduitse parlementaire demociil
tie.
(Van onze correspondent)
NIJMEGEN De Nijmeegse hoo;|
leraar in de geschiedenis van
middeleeuwse wijsbegeerte en dire
teur van de centrale interfacull»
aan de katholieke universiteit, pro]
L. M. de Rijk, heeft de curatoren oi
zijn ontslag gevraagd.
Binnen enkele weken wordt zijnol]
ficiële benoeming verwacht tot 6®
woon hoogleraar aan de rijksuniej
siteit te Leiden. Prof. De Rijk, die ij
1961 in Nijmegen werd benoemd 'j
eerste socialistische hoogleraar Jij
de katholieke universiteit, is totp
besluit gekomen omdat er in Nijo
gen nagenoeg geen belangstelling I*
staat voor zijn leerstoel. De M
meegse studenten zouden het ":1
eens zijn met de wijze waarop 'I
zijn wetenschap benadert.
DJAKARTA (AP) Ttret
vrouwen van de afgezette P«'
sident Soekarno zijn van W
gescheiden. Het zijn f"3® II
Wati, Soekarno's eerste
ele vrouw die van Sumatra i
komstig is, en Yurilte, zijn "II
jaar oude vierde vrouw.
Beide vrouwen hebben ree*||
eerder de wens te kennen I
geven van hem te scheiden.
De zoon van Fatma Wati, -]|
25 jaar oude Goentoer, is
Hï
treden als tussenpersoon,
zorgde voor de briefwissel®»
tussen de vrouw en Soekai®
die in slechte gezondheid
bewaking woont in Bogor.
het huis van zijn derde vro®1
de Japanse Ratna Sari Dev.a
Hartini, de tweede vrouw 1
de dictator, schijnt de plann„
voor de echtscheidingen
smeden zij wil alle anl
vrouwen uitschakelen om
enige erfgename van «e
jaar oude Soekarno over
blijven.
Hartini, die nog
machtige vrienden heeft,
werkstel'ligde ook, dat
buitenslands moest blijven
einde een hereniging
karno onmogelijk te maM"'
Dewi, die naar verluidt e
ie miljoenen dollars van
karn0 oD een Zwitserse
rekening heeft, verklaart
de loop van dit jaar dat
naar Soekarno wilde ter
KLOETINGE. Kees Pri
donderdagavond op imposai
het eerste wielercriterium in
gewonnen. Priem, die gedu:
hele koers zeer attent reed
twijfeld de beste man was
gehele veld, liet in de slotf
aan het toeval over en maa
met een machtige demarragt
zijn drie concurrenten, met
een kemgroepje had gevorn
het einde van de wedstrijd,
sloot de koers dus zegeviere
In eerste instantie heeft he
enige tijd moeten wachten
vuurwerk, want behalve ee
voelhoorn, die werd uitgestol
Kees Freijters na 15 km, dui
tot kilometer 40 voor er w
leven in de brouwerij kwan
ging zich toen van de leid
zekeren, samen met v. d. I
Naaktgeboren. Dit trio wist e
je van 50 meter te slaan, dat
ter werd toen ook Bakker, V
gen, Coppens, Freijters, Ve
en Stander zich vooraan
melden.
Maar de kopgroep wist t
voldoende afstand te nemen
restant van het veld. Daar
m eerste instantie Wim Evi
Van Poucke voor, die waakza
ven en de anderen tot stee
®Poed maanden. Met nog 25 i
ee wielen kwam dan ook all
by elkaar. Het talrijke publi
niet lang te wachten om di
weer wat te rekken want Vik
an Dongen achtten nu de ti,
?n om zich van de leiding;
„Sn' ZU bouwden een vot
van 20 seconded" op.
Wn^iadat eerst een solojacht
v- °P niets was uitgelopi
ir,oiS 'em zich op kop van
rl wat het tempo aai
wc - isen. Omdat Priem
'b'g. steun kreeg van zijn
srm„v-,ln kef peloton, opende
uit i weer een actie en so
?ii„ §roeP' nu met Bakk
besliw j D? strijd kwa'm m
taai e ase en het veld v
aal uiteen gescheurd. Met n<
HneV?1 brachten Priem e
k°PlopersaanSlUiting t0t Stand
niét°ï een cilHlsprint kwam
aanhefSSCn, het viertal. Zoal
de verteld maakte Priem
ten °'ronde 'os van zijn con
fraaie „n?m daarna glundei
■onUe-miss"1 °ntvangst
85DkmUi'tsl„g: h Kees Priem
k»jn 2.06.-: 2. op 5 sec.
O]
w 111
Keèsvann0n °Pzoom); 3
BakkIwPonSen (Oud-f
■Gaste
Wim
ren. Zij vloog naar
Tokio
nesië te bereiken. Zij ls
wel nooit in Djakarta aal
men.
v#
eve®
Bakker fp°?geP (°ud"
P°ucke y(Rnn (Biervliet)
(MaasL^°ewacht); 11.
straten)- h A" c°PPens
tasgat); 14 LTeo
?echt>; 15 T c'
^recht); 16'p
trvd. c. v. d. Berge
dam);'
Bruyn
,s (Sprun
;-Gravenc
10.
G. 1
cuppens
Embregts
Boogers
Schilperoord
t J T-l7 r-
19 rJ-jan
Berkhn, Preijters (i
«houwer (Stolwijk)
(St
Andel
(Zegj
Hoek