Onda] mmis Hea-lijk, elder Heineken Gezelliger/mensen halen Heineken in hnis "de Schelde" Marko komt la jbvejaav electronic Belangrijk autokopers AMES metaalbewerkers in de scheepsbouw stellingmakers plaatwerkers constructie bankwerkers bankwerkers draaiers frezers boorders pi jp enb e werker s lassers machinebedieners kraandrijvers Delaatkomers9 van onze zomerbontverkoop excuseren zich Maar ze moesten drie grenzen passeren. En ze maken veel goed. Met hun prijzen! editie voor BERGEN op zoom e KLM: VLIEG Neem Heineken mee uit op een zonnige dag. Schenk dan dat verfrissende gezelligheidsbier en opeens heerst er midden in de natuur die onovertroffen, gezellige stemming. Daar zorgt u voor, samen met DEN HAAG (ANP) Het b van de minister van buitenland: ken van Tsjechoslowakije, Jan N dat volgende week zou plaatsvi is „met het oog op de parlemei werkzaamheden van de Tsjecl waakse minister in onderlinge eenstemming uitgesteld tot een datum in de loop van dit jaar (ADVERTENTIE) gespecialiseerd in high-fidelity stereo-a] ratuur kleurentelevi radio bandrecorders sumekenweg 41 breda tel. 392Ï F voor Start van weergaloze ver- koopactie door ruimtege brek wegens grote omzet NIEUW INTERESSANT VOOR PARTICULIER en HANDEL Vanaf 31 mei 1969 dalen de prijzen voor alle gebruikte auto's bij AMES ZWIJN- DRECHT met 10 gulden per werkdag. Bepaal nu zelf uw prils! Voorbeeld: Vaste prijs op 31 mei f 2500,-. Na 10 werk dagen 10 x f 10,- is f 100,- goedkoper; na 30 werkda gen 300 gulden goedkoper enz. Controleer zelf de prij zen, al is het iedere dag. In onze advertentie en op de auto's in de showroom wor den prijzen genoemd. Kies uw auto en bepaal zelf uw prijs Maar laat de auto van uw keus uw neus niet voor bijgaan! 1 VANAF HEDEN REEDS f 150.— KORTING AUSTIN 1962 Austin Cambridge f 750,- B.M.W. 1965 B.M/W. Ls f 2500.- CITROëN 1968 Citroën Dyane f 4368,- FIAT 1963 Fiat 1100 f 750,- 1964 Fiat 600 f 1060,- 1965 Fiat 1100 stationcar f 1750,- 1966 Fiat 500 f 2250,- 1966 Fiat 600 f 2800,- 1967 Fiat 850 coupé f 5264,- 1967 Fiat 124 f 4450.- 1968 Fiat 124 Fam. f 6384.- 1965 Fiat 1100 stationcar f 3350.- FORD 1964 Ford Taunus 12 M f 1050,- 1965 Ford Taunus 12 M f 2000,- 1965 Ford Taunus 17 M s. f 3696,- 1966 Ford Taunus 12 M f 3808,- GLAS 1963 Glas Isar f 450,- HONDA 1968 Honda N 360 f 3795,- MEKCEDES 1965 Mercedes 190 f 6275,- M.G. 1958 M.G. Magnette f 875,- MOKRIS 1986 Morris 1100 f 5376,- N.S.U. 1967 N.S.U. Prinz f 3350.- OPEL 1960 Opel Rekord f 1250,- 1961 Opel Rekord f 1180,- 1965 Opel Rekord 1500 f 39(6- 1965 Opel Kadert f 2968,- 1967 Opel Kadert Fastback f 6384,- 1965 Opel Kadert caravan f 4256.- 1967 Opel Kadert caravan f 4450.- PEUGEOT 1963 Peugeot 404 f 2500.- RENAULT 1965 Renault f 850,- 1966 Renault R 10 f 3150,— SIMCA 1962 Simca f 650,- 1963 Simca 1300 f 1500,- 1965 Simca 1000 f 2000,- 1965 Simca 1000 f 2520,- 1966 Simca 1300 L f 3920.- TRABANT 1966 Trabant 601 t 1780,- 1967 Trabant 601 f 2000,- VAUXHALL 1967 Vauxhall Viva aut. f 6272,- VOLKSWAGEN 1959 V.W. 1200 f 850,- 1960 V.W. 1200 f 850,- 1961 V.W. 1200 f 1000,- 1962 V.W. 1200 f 1250,- 1963 V.W. 1200 f 1750,- 1964 V.W. 1200 f 2000,- 1961 V.W. cabriolet f 2500,- 1965 V.W. 1300 sch. f 3350,- 1966 V.W. 1300 sch. f 3700,- 1967 V.W. 1300 f 4250,- 1968 V.W. 1500 aut. f 5992,- 1967 V.W. Karmann Ghia coupé f 6500.- 1982 V.W. 1500 Ponton f 1350,- 1963 V.W. 1500 Ponton f 2100,- 1964 V.W. 1500 Ponton f 2400,- 1965 V.W. 1500 Ponton f 3808,- 1966 V.W. 1600 N f 4000,- 1966 V.W. 1600 Fastback f 3950,- 1967 V.W. 1600 N f 4250,- 1967 V.W. 1600 Fastback f 6384,- 1963 V.W. 1500 Variant S f 2688,- 1964 V.W. 1500 Variant f 2688,- 1965 V.W. 1500 Variant f 3250,- 1966 V.W. 1600 Variant N f 5376,- 1966 V.W. 1600 L Variant t 5600,- 1967 V.W. 1600 Variant f 5936,- 1968 V.W. 1600 Variant f 6750,- 1963 V.W. Bestel met ruiten f 500,- 1966 V.W. Bestel gesloten f 1250,- 1906 V.W. Bestel met ruiten f 2250,- 1967 V.W. Beste) gesloten f 1750,- 1965 V.W. 9-pers. Kleinbus f 1850,- WOLSELEV 1962 Wolseley f 2250.- VOLKSWAGEN CAMP1NGCAR 1963 Amescador Camp.car 5-pers. f 4480,- 1965 Amescador Camp.car f 5820,- GEBRUIKTE AUTO'S ZWIJNDRECHT a/d Rijksweg Dordt-R'dam Telefoon 01850-26755 DE STEM VAN VRIJDAG 4 JULI 1969 109e jaargang no. 2i N.V. KONINKLIJKE MAATSCHAPPIJ SCHEEPSWERF EN MACHINEFABRIEK VLISSINGEN LID VAN DE RIJN-SCHELDE GROEP In verband met de toenemende activiteiten op het gebied van scheepsreparaties, grote stoomketelinstallaties, industriële apparaten en aluminium produkten kunnen in onze bedrijven te Vlissingen en Terneuzen -worden geplaatst: (N.V.L., Co2, Argon Are, Autogeen) Woningen beschikbaar. Inlichtingen over het werk en de arbeids voorwaarden kunt u zowel schriftelijk als mondeling verkrijgen bij de afdeling Per soneelszaken, Glacisstraat 165, Vlissingen. Tel. OU84-5555, toestel 386, als bij de afde ling Terneuzen, Industrieweg 32, tel. 01150- 4355. Luipaard-lam 359.- Mouton dorê Persianer De jungle-prints. Luipaard-lam heel jong en sportief, met brede suède ceintuur voor 359.- (winterprijs 398.-; zie afbeelding). En ook een modieus model van luipaard-lam met zwart nappa verwerkt voor 398.- (winterprijs 450.-) en een ocelot- lam mantel waarvan de 'rok' dwars verwerkt is, voor 379.- (winterprijs 425.-) Het jonge mouton doré. Een met ritssluiting en veel leer-aecenten voor 349.- (winterprijs389.-; zie afbeelding). Maar ook nu een sportieve tweerij, grote kraag revers en martingale, voor 298." (winterprijs 335.-) en een met pas en ceintuur van suède voor 329.- (winterprijs 369.-) De naturel grijze persianers. Er is een licht getailleerde, sportieve tweerijer voor 1195.- (winterprijs 1350.-; zie afbeelding en ook een, eenrij model met martingale voor 1295.- (winterprijs 1450.-) [Directeur: Dr. W. A. J. M. Hoofdredacteur: L Leijendekl Hoofdkantoor: Breda Reigers [Telefoon 22341, Postgiro 11 KANTOREN ROOSENDAAL, (Van onze redactie binneij SCHIPHOL/DEN HAAG het ultimatum van de n Verkeer en Waterstaat, Bak gistermiddag 12 uur verst: gaat de actie van de verke- gewoon door. Inmiddels hebben de KLM tinair in een communiqué v dat er geen sprake is van e minderde veiligheid rond Het „near-miss"-incident gisteren de kranten uitvoerig ten, staat volkomen op zichzel deze maatschappijen. De indi de vliegveiligheid onder de ac| is onjuist, zo zegt het coma nog. Ook de Rijks Luchtvaart heeft verklaard dat het ge vaststaat dat de vliegveilighe. de actie der verkeersleiders in komt. De verkeersleiders zelf tf ontkennen eveneens dat zij de' veiligheid in gevaar hebben ge zoals deze week van versct kanten is gesuggereerd. De vertragingen op Schiphol gisteren geringer dan de voor dag. „Het was niet veel erger normale drukke zomerse dage dus een luchtvaartautoriteit. I tragingen varieerden van 10 minuten. De minister van Verkeer terstaat telefoneerde giste: met de vergaderende verki om te zeggen dat zijn ultimati afgelopen en dat hij disciL maatregelen zal gaan treffen hen die hun werk niet „ni doen, zoals zij dat voor 28 juni Het zal de minister echter nii vallen schuldigen te vinden, keersleiders werken volgens" boekje, maar dat dateert reeds „Dakota-periode". Behalve wa passingen hier en daar, werd ei een nieuw voorschrift gemaak de groei van het luchtvaartv moesten verkeersleiders steeds afwijken van de procedures u boekje, om het luchtverkeer kunnen afwikkelen. Dit af w-rd tenslotte dagelijkse prakt wat de minister nu „normale wijze" blijkt te noemen. De verkeersleiders echter zij gaan afvragen hoe het met d< antwoordelijkheid zit, wanne van het boekje afwijken. Het niet duidelijk waar de verantwi lijkheden in feite liggen wi voorschriften niet letterlijk worden toegepast. Dit mede het centrale uitgangspunt dat dj? keersleider zélf moet bepalen veel verkeer hij accepteert. De verkeersleiders hebben il brief aan de minister dit pre? gisteren nogeens duidelijk uiti zet. Zij hebben tevens meegedee Zll door zullen gaan met hünlj va2. toepassing van de voorscbl Sinds gistermiddag worden Schipholtoren de verkeers nauwlettend op de vingers gc door leden van de dienst luc j keersveiligheid. Die staan klaar re persoonlijke overtreding te ren. Eventuele overtredingen u volgens de normale procedure v ambtenarengerecht worden afg -veld. Van Heineken weet je zeker dat het altijd brouw-vers is.

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1969 | | pagina 18