r. Alle Spar-merkartikelen|SS5ï«„,SLl. zijn in één klap drastisch goedkoper. Voorgoed stukken goedkoper. Kijk maar: koffie iga vermouth Passino De Spar lanceert een beter spaarsysteem Primeurtje 3rganisatie Elke week een leuk radio programma over de Spar De Spar heeft nu een moderner en duide lijker spaarsysteem. Met nieuwe S.F.S.- spaarzegels van de Spar Familie Service. Spaarzegels van een dubbeltje per stuk. Bij elke gulden boodschappen één. U krijgt ze niet automatisch. Wij vragen u vriendelijk of u ze hebben wilt. Vrijheid. Blijheid. waardevolle gratis spaar punten op Spar-artikelen 250 gram dessert oude prijs 2!* van 195 voor 1 krat (24 flesjes) a 30cl. van 912 voor óude7rijS|Qoe pakjes 25o grom macaroni 0 vlugkokend oudeprijsJSO naturel of paprifea f2 vA 225 gram droptoffees oudeprijsJSi» 120 van voor margarine kuipje Well margarine Spar margarine UIT ONZE SUPERMARKT Fijne riblappen Magere runderlappen 500 gram Doorregen runderlappen 500gram Golden Delicious 2kik> Gekookte ham Hé. Ik ben er ook nog. Ik ben ook nieuw. V I lk heet Snuggie, het I Spar-varken. Was u al J \bij de nieuwe Spar geweest ?Ji Nee Morgen dan. j/m Zo'n Spaarpunt vindt u op alle Spar-merkartikelen. En elke week komen er méér bij Uitknippen maar, sparen dié Spaarpunten. Voor mooie lakens, broches, handdoeken en lepeltjes, tegen uitermate lage prijzen. En nog veel meer. Wat? Dat vindt u allemaal in de Spaarpunten-catalogus. Die ligt voor u klaar in de Spar-winkel. Even meenemen dus maar. 45 -familie^ chiDS 98 i'e _M__ira 89 weekendaanbieding 500gram Prachtige 150 gram van 120 voor 98 Platen draaien met Pim Jacobs. Veronica elke maandag van half 4 tot 4. Luxemburg elke zondagmorgen van half 11 tot 11. Let op. Stem af. Leuk programma met altijd vat nieuws. ANTWERPEN Op dinsdag woensdag 6, vrijdag 8 en zaterdag „ugustus zal de aandacht van de wï lersupporters voor de zoveelste ke gericht zijn op het Antwerpse spoi paleis, De belangstelling betreft Keer echter geen zesdaagse of ei wder traditioneel programma, ma „iets minder dan de wereldkan pioenschappen op de baan voor b roepsrenners. Met de organisatie va dit wereldkampioenschap krijgt h| sportpaleis in Antwerpen een p meur. Voor de eerste maal zullen deelnemers aan de titelstrijd nameli; een overdekte baan rijden, voorafgaande jaren heeft de UCI wereldkampioenschappen steeds o open banen laten organiseren. Kee! op keer is er door slechte weersom standigheden, ook in de zuidelijki landen, vertraging in de programma'! In Antwerpen zal men daar geei ast van hebben. Het programma zal] ;eheel volgens de planning afgewerk kunnen worden. Deze overweging leeft er zeker toe bijgedragen dat de ICI dit keer toestemming heeft ge [even om de W.K. op een overdekte iaan te houden. Het is bijna ais van elfsprekend dat de Belgische Wielrij- lers Bond, nadat bekend werd dat de irganisatie van de kampioenschappen roor '69 aan België was toegewezen itact zocht met de directie van hel itwerpse sportpaleis. Het domein van de familie De Win >r is, met zijn 250 meter lang houten liste en de toesehouwerscapaciteit ian 23.000, immers voor een dergelijk oots evenement de meest geschikte (laats. In de 36 jaar lange geschiede- van het sportpaleis is voldoende wezen dat coureurs van wereld- ;e er zich thuisvoelen. Een grool ledeelte van de renners die deze zo- er om de wereldtitels zullen strij- len kennen de Antwerpse baan als mil broekzak. Verschillende favorie ten, ais Ferdinand Bracke, ex-houder ■an het werelduurrecord,en de huidi- wereldkampioen achtervolging h Porter hebben zich reeds erg arheugd getoond over het feit dat itwerpen de organisatie van de W. K. toegewezen heeft gekregen. Hoewel er ongetwijfeld voordelen dtten aan een wereldkampioenschap >P een overdekte baan, heeft het toch Iwg geduurd eer de ÜCI toestem- uiig gaf voor een titelstrijd in een Jiortpaleis. Reeds in '62 stelde Ant werpen zich kandidaat voor de W.K. |fr kwam in dat jaar zelfs een com- iie van de UCl om de baan en xommodatie te controleren. Men 'as bijzonder tevreden ook over Ie verblijven voor de renners. Toch wen later nag de voorkeur aan Ie open baan in Rocourt. Reden: op Antwerpse baan konden geen wed- 'ijden met super-zware motoren lehouden Worden. I ,®aandirecteur Walter de Winter: |»Dat is Inderdaad juist. Wij hebben "2 nog een proefwedstrijd gehou- 5e"; waar bij die gelegenheid bleek [WMelijk dat de trillingen, veroor- aakt door de ruim 400 kilo wegenae Botoren, te groot waren voor onze neuten piste." Ruim vijf jaar later Bleken de motoren geen onoverkome- J"' hindernis meer te vormen Voor e komende titelstrijd zal men nu na melijk wel de lichtere (200 kilo) mo- »ren van het sportpaleis gebruiken. Ook dit punt is nieuw. Tot nu toe (w5s namelijk de gewoonte dat de C^SWakers met hun' eigen materiaal j, oen. Zij verzorgden ook hun eigen Mor. In Antwerpen zullen de gang- ItiiH - S ec'1';er °P de notoren, die al- m het sportpaleis beschikbaar ri3den. De afstand van de rollen, onderwerp waarover vorig jaar »f.' een en ander te doen is ge- es', zal 75 centimeter bedragen. too"1 sP0I"tpaleis worden speciaal r de wereldkampioenschappen tJLverschillende, voorzieningen ge- Pere-v. Zo is 1111 al gebleken dat de 1,11bune niet groot genoeg is om Inlast!arUyende journalisten een [fai ]e bieden. Op het middenter- trih„ daarom nog een extra pers- ister,ne voor een honderdtal journa ls,, OTw°rden geschapen. Deze plaat- den u laa§ bij de grond gehou- terrei^u Publiek op het midden- het uitzicht niet te ontnemen. Ren°k aanta' talefoonaansluitin- |jja w°rdt verhoogd. Van 25 tot 10U Ye.asl; mensen van radio en t.v -pl0WaCht men 'ÜdenSide wereldkam- ongeveer honderd fou j6n" en buitenlandse journalisten j (n p orëanisatie van de wedstrijden |le.a 68 Wat er mee samenhangt, zul- de wedstrijddagen zo'n 200 r*n betrokken zijn. aatannri1 °.ge.nblik is de directie van °vcr de no® 'n onderhandeling "Paarnos 0 van een nieuw tijd- «swiesysteem. Om de temperatuur

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1969 | | pagina 14