Zuiden zwaartepunt Schepen Delwaide ontkent geruchten Bewindsman jaagt op prijsovertreders bont WRAAK MOTIEF MOORDAANSLAG ROVULCO Ook „nieuw gezicht voor Brabant en Zeeland Hallstein niet weg Chicago in Olympisch stadion Duitse staten worden rampgebied DRUKTE OP WEGEN BLIJFT UIT ^HoogeHuys VAKANTIE? Radio-actief „besmet" Mars heeft geen veld OTHEKEN tot 100% Verbetering HULP VOOR LEVENDE GERAAMTEN AUTOBANDEN EKMAN DAGBLAD VOOR ZEELAND STRUCTUUR Noodkreet uit Afrika: Moeilijkheden rondom Schelde-Rijn? zomerprijzen NOODWEER \NDAAG IN LEVENSVERZEKERING SCHADEVERZEKERING "f Broersvest). taxatiekosten, snelle afwerking. Postbus 11 (Marconistraat 105), loon 044481737 SKIBOTEN en de beste jirdmotoren MERCURY Irdelen, zoals: jet prop uit- |)reekpennen - De gehele ftgerust met naaldlagers. JNGSEWEG 5 - GOES pfoon 01100—7383 door W. VAN DER STEEK i 105e JAABGANG No. 24945 Voor God, Koningin en Vaderland Uitgave: N.V. Uitg. Mij. Neerlandia. Directeur: Drs. W. A. J. M. Harkx. Hoofdredacteur: L. Leijendekker. Redactieraad: J. M. A. C. v. Dongen, C. J. v. Hootegem, mr. dr. A. J. J. M. Mes, mr. H. M. L. de Rechter, P. V. M. Vercauteren, L. J. v. 't Westende. Bureau: Breda - Reigerstraat 16 tel. 22341 (5 lijnen). Postgiro 1114111 ZATERDAG 17 JUU 1965 Abonnementsprijs 10,80 per kwar taal, excl. 0,25 incasso; 13,65 per post, excl. 0,60 incasso; 3,60 per maand; 0,83 per week. Prijs van buitenlandse abonnementen op aan vraag. Losse nummers 20 cent. Advertentieprijs voor de gehele op lage 0,45 per mm. Bij contract aan zienlijke reductie. Volledige tarieven en Algemene Voorwaarden worden op aanvraag gaarne verstrekt. Bureau voor de Zeeuwse eilanden: GOES, Klokstraat 1 telefoon 6252 - Bureau voor Zeeuwsch-Vlaanderen: Hulst, Steenstraat 14 - telefoon 2377 - (Bijbureaus: TERNEUZEN, IJsbaanstraat 24 telefoon 2601 - OOSTBURG, Nieuwstraat 41 - telefoon 2893) INDUSTRIEEL BELEID 4 (Van onze correspondent) BRUSSEL Plotseling in West I Duitsland opduikende berichten als zou f prof. Hallstein willen aftreden als voor- 1 zitter der Europese commissie, omdat 1 hij geen kans zou zien de breuk in de E.E.G. te helen, zijn in Brussel prompt bestempeld als het resultaat van een Frans proefballonnetje. De woordvoer der van de Europese commissie heeft de berichten van a tot z gelogen ge noemd en bovendien niet verheeld welk I luchtje er aan zit. In de Brusselse een I trale van de E.E.G. wordt het versprei- i den van deze geruchten bijzonder laak I baar genoemd en men zoekt er een Franse poging achter om de pogingen I der commissie, om toch nog een akkoord te bereiken, te torpederen. Zoals bekencl is het Franse stand punt, dat de Europese commissie in de huidige omstandigheden niet bevoegd zou zijn een compromis uit te werken en dat het verdere overleg uitsluitend tus sen de regeringen rechtstreeks kan ge schieden. De Europese commissie heeft zich echter niet op dood spoor laten rijden en zoals de heer Mansholt in Barneveld nog verklaarde, gaat zij voort met naar een oplossing van het geschil te streven. De heer Hallstein werkt thans aan een compromis, waarbij hij van Duits land nieuwe concessies zal moeten vra gen inzake de invoering van de Euro- I pese graanprijs. Andere regeringen zijn van de aard van zijn nieuwe voor- stellen op de hoogte en minister Luns zou daarmee reeds zijn instemming heb- ben betuigd. Hallstein heeft persoonlijk in Bonn alle geruchten tegengesproken. Hij heeft al eerder naar aanleiding van soortge- lijke geruchten verklaard, er niet aan te denken in de huidige omstandighe den het veld te ruimen. Hij heeft daar om ook geweigerd zich kandidaat te laten stellen voor de verkiezingen in i Duitsland. Hij is zich er van bewust dat generaal De Gaulle hem een intense vijandschap toedraagt en geen poging ongebruikt zal laten om hem ten val te J brengen. Hallstein is een consequent strijder voor de supranationale opbouw van de gemeenschap en heeft het daar om bij De Gaulle verkorven. OVERSTAG (Van een onzer verslaggevers) DEN HAAG |4e minister van Economische Zaken, drs. J. M. den Uyl, heeft in een vraaggesprek met Dagblad de Stem „een nieuw gezicht" van het industrialisatiebeleid aangekondigd. Het oude geslaagd ge achte beleid richtte zich op de eerste plaats op het scheppen van vol doende arbeidsplaatsen. Thans moeten we op de eerste plaats nagaan, of het industriële apparaat een optimale bijdrage levert tot onze econo mische groei. Die groei is redelijk, maar niet hoog, vergeleken met andere landen. „En we hebben een grote groei nodig, omdat er zoveel moet gebeuren in ons land." De minister kondigde aan: 1 Bij het industrialisatiebeleid zal meer dan voorheen rekening gehouden moeten worden met overwegingen van ruimtelijke aard. 2 De investeringen zullen een zo nuttig mogelijk rendement moeten opleveren, en daarom zullen industrieën weer nodig moeten wor den omgevormd of uitgebreid. 3 Het beleid zal zich verder moeten richten op zwakke bedrijfs takken. (Van onze weerkundige medewerker) DE BILT Vrijdag heeft het langdurig geregend in de hele zui delijke helft van ons land. Plaatse lijk ook in Brabant tien tot vijftien mm. De temperatuur bleef daarbij op een veel te laag niveau, maar vandaag, gelijk met het begin van de bouwvakvakantie bereikt ons een verbetering. De noordoosten wind gaat drogere lucht aanvoeren, waarin zonnige perjoden zijn te verwachten, die vrijdagavond al tot Noord-Nederland doordrongen. De temperatuur gaat ook stijgen en zal dit weekeinde tot ongeveer twintig graden komen. Het hoge- ürukgebied bij Schotland ver plaatst zich in de richting van De nemarken, waardoor de wind in de komende dagen wat meer naar het oosten gaat. Er is een verdere stij ging van temperatuur te verwach ten, waarbij het regengebied zich verder naar Frankrijk en Duitsland verplaatst. Het weer in Europa (Rapporten van gisteravond) Helsinki Stockholm Oslo Kopenhagen Aberdeen Londen Amsterdam Brussel Luxemburg Parijs Bordeaux Grenoble Nice Berlijn Frankfurt München Zürich Genève Locarno Wenen Innsbruck Belgrado Athene Rome Barcelona Madrid Mallorca Lissabon max weer temp on be w. 19 licht bew. 18 onbew. 22 onbew. 17 onbew. 15 zwaar bew. 18 regen 15 regen 14 geheel bew. 16 motregen 17 half bew. 23 onbew. 25 onbew. 25 zwaar bew. 24 zwaar bew. 20 regen 23 regen 20 regenbui 22 half bew. 23 regenbui 26 regen 21 zwaar bew. 32 onbew. 31 onbew. 30 licht bew. 26 onbew. 32 licht bew. 30 onbew. 26 Wat de ruimtelijke ordening betreft wees de minister erop, dat Neder land in 2000 twintig miljoen inwo ners zal tellen. „We moeten weten hoe die mensen moeten werken en waar de bedrijven moeten liggen. Waar moeten de industriële zwaartepunten komen? We denken het eerst aan het Water weggebied, aan het Noordzeekanaal, aan Twente en Brabant, maar waar schijnlijk moeten er meer zwaartepun ten zijn", meende- minister Den Uyl. ,,We realiseren ons eigenlijk pas kort, dat we een land worden met 20 mil joen mensen. Dat betekent dat Neder land een grote stad zal zijn, met hier en daar grote parken als de Veluwe. „Bovendien moet men zich goed rea liseren", zegt minister Den Uyl, „dat de werkgelegenheid niet alleen in de in dustrie moet worden gevonden. Zoals de agrarische sector in belangrijkheid afneemt, zo wordt de dienstenverle ning van steeds grotere importantie. Die grote „stad" ligt straks als centrum van het wereldhandelsverkeer en het ligt voor de hand dat zij als zodanig een bijzondere functie krijgt in de in ternationale dienstverlening. Er zal dus een structuurprogramma moeten komen", oordeelt de minister, „en dat niet alleen voor Nederland, maar ook voor de hele E.E.G. Die eco nomische gemeenschap kan veel meer zijn dan een marktregeling. We heb ben in dit opzicht al een kleine vinger oefening gehad met de kolen- en staal gemeenschap. al is die wat op dood spoor gekomen doordat het beleid zich toespitste op de kolen". „Er kan veel meer onderling gere geld worden. Denk maar eens aan een investeringsprogramma voor de havens in Nederland, België en Frankrijk. Het is dan ook rampzalig dat de E.E.G. nu gefrusteerd wordt door politieke moei lijkheden, want de gemeenschap staat pas aan het begin. Als wij in nota's of anderszins gaan praten over ruimtelijke ordening, dan moet onze blik verder gaan dan Nederland". In de visie van minister Den Uyl is de industrialisatie niet meer een eng- regionale aangelegenheid. Er zullen industrieën moeten komen in die stre ken die de beste economische kansen hebben. De bewindsman erkent dat Brabant en Zeeland een belangrijk ge bied vormen, centraal gelegen tussen de grote industriële centra aan de Ruhr, rond Luik en aan de Waterweg. Hij wees erop dat de industrialisatie van Brabant een groot succes is geweest. Er is volgens hem geen aanleiding voor enige zorg op lang zicht omtrent de werkgelegenheid in zuidwestelijk Ne derland. Brabant is immigratiegebied geworden, Zeeland wordt ontsloten en in het Sloe ontstaat een zeehaven. Wel zou er aanleiding kunnen zijn een betere spreiding van de werkgele genheid te bevorderen. De minister denkt daarbij vooral aan het gebied rond Bergen op Zoom. „Ik onderken de mogelijkheden die daar liggen en ik sluit de mogelijkheid dat een verdere ontwikkeling van Brabant dient te ge schieden in overleg met onze Benelux partner België niet uit", zei hij. (VERVOLG ZIE PAGINA 3) GENEVE (U.P.I.) Dë vèrtègeii- woordiger van het Internationale Rode Kruis in de Afriaanse staat Boeroendi heeft het hoofdkwartier in Genève dringend om hulp ge vraagd voor wat hij noemt „20.000 levende geraamten". Medische hulp, ambulance, melk poeder, vitaminetabletten, kledij, pannen, dekens en financiële steun zijn volgens P. C. Stanissis drin gend noodzakelijk om 9000 volwas senen, 8000 kinderen en 3000 jon geren, allen vluchtelingen uit Roeanda en Kongo, van een zekere dood te redden. In zijn telegram schrijft Stanis sis: „Overal heerst stilte omdat de meeste kinderen te zwak zijn om te staan of te lopen. Ten gevolge van ondervoeding lijden zij aan huid- en ingewandziekten. Massale vaccinatie tegen pokken en kink hoest moet zo snel mogelijk wor den verwezenlijkt". De vluchtelingen zijn in tijde lijke kampen bijeengebracht te Boelamata, Cibitoke, Katoemba en, Moerore. I (Van onze redactie buitenland) PASADENA (VS) De derde van een reeks steeds duidelijker wordende foto's van onze rode buurplaneet Mars is na een reis van ongeveer 215 miljoen kilome ter op aarde aangekomen. Deze prestatie van de al sinds novem ber vorig jaar op pad zijnde Ma riner 4 heeft de Amerikaanse ruimtevaartgeleerden in juich stemming gebracht. Niet alleen de foto's geven belangwek- kende informatie over Mars: de overige apparatuur aan boord van de capsule heeft aangetoond dat de planeet geen magnetisch veld bezit. Dat betekent dat het kosmische bombardement van radio actief geladen deeltjes in volle hevig heid op Mars neerkomt. Het oppervlak moet daarom sterk radioactief „besmet" zijn. De eerste foto die de Mariner 4 door gaf zegt de leek uiteraard weinig, maai de grondige analyse, waarvoor de des kundigen zich nu alle tijd geven, zal talloze nieuwe gegevens over een onzer naaste buren in de ruimte opleveren. De foto is van een hoogte van 16.000 kilometer genomen en geeft een beeld van Mars' oppervlak, dat honderdmaal duidelijker is dan dat van de sterkste spiegeïtelescoop. Ze is bovendien nog onder een vrij ongunstige hoek geno men, en ze beslaat een weinig gediffe rentieerd deel van de planeet, de Ama- zonis-woestijn. Indien de totale reeks van 21 foto's inderdaad op de band staat (helemaal zeker is dat nog niet), zullen de beste ervan, met een nog tweemaal grotere duidelijkheid dan de eerste, wellicht een groot aantal Martiaanse geheimen ontsluieren. Uiteraard is de Mariner-camera niet in staat eventueel leven op Mars waar te nemen: de kleinste voorwerpen die op de plaat komen, zijn altijd nog en kele kilometers groot. Van de roem ruchte „kanalen" is tot dusver niets gebleken. De Amerikaanse Mariner-prestatie heeft in Rusland diepe indruk gemaakt. Sovjet-geleerden hebben gezegd dat ze een van de belangrijkste ruimtevaart experimenten is. Ze willen graag het materiaal ter bestudering ontvangen. Zoals bekend zijn Russische pogingen om Mars te fotograferen tot dusver mislukt. De apparatuur aan boord heeft de gemaakte foto's eerst „vertaald" in zwart-wit lijnen (in ruim zestig ver schillende „tonen" grijs!), die daarna punt voor punt in magnetische merken op een band zijn opgenomen. De recor der zendt deze signalen op commando naar de aarde, waar ze terugvertaald worden in zwart-wit, zodat lijn voor lijn een foto wordt opgebouwd. (Van een onzer verslaggevers) ANTWERPEN/DEN HAAG In Ne derland gaan hardnekkige geruchten dat er moeilijkheden gerezen zijn rond het tracé van de Schelde-Rijnverbinding op Belgisch grondgebied. De moeilijkheden zouden te wijten zijn aan het stadsbe stuur van Antwerpen, dat jarenlang ge ijverd heeft voor een zo snel mogelijke totstandkoming van het nieuwe kanaal. De schepen van de Antwerpse haven, de heer L. Delwaide, ontkent echter dat er roet in het eten gestrooid is. Er is niets aan de hand, zegt hij. De geruchten in Nederland willen dat het Antwerpse stadsbestuur de gron den, die voor de aanleg van het kanaal nodig zijn, verkocht zou hebben aan de Badische Anilin und Soda Fabrik (B.A.S.F.), het Duitse mammoetbedrijf dat vorig jaar tot vestiging in Antwer pen besloot omdat het in Nederland niet de garantie kon krijgen spoedig in het Europoort-gebied te mogen bouwen. Schepen Delwaide zegt: „Het enige dat wij in onze verhouding tot Neder land in acht moeten nemen is het punt waar het kanaal de grens overschrijdt". Hij laat er geen misverstand over be staan dat dat punt vast ligt. Voor de rest hangt het tracé op Belgisch gebied nog in de mist. Er zijn twee mogelijkheden. Men kan het kanaaldok bij Zandvliet doortrekken naar de Nederlandse grens (2 km), zo als men aanvankelijk van plan was, of men kan vanaf de Nederlandse grens een kanaal graven dat ten oosten van de Antwerpse dokken naar het Albert' kanaal loopt. De keuze is in Brussel nog niet ge maakt. Schepen Delwaide verklaart zich overigens een voorstander van de twee de oplossing. Dit kanaal vermindert volgens hem de risico's van de verzil ting en houdt bovendien de voor Lim burg en Luik bestemde scheepvaart uit de dokken van Antwerpen. Dat hij voor deze oplossing is, heeft niets uit te staan met de transactie tussen de B.A.S.F. en het Antwerpse stadsbestuur, aldus de heer Delwaide. Ondertussen zijn de geruchten ook doorgedrongen tot de instanties van Rijkswaterstaat, die druk werkt aan de voorbereiding van de kanaalaanleg op Nederlands grondgebied. Officieel weet men daar echter van niets, want er be staat nog altijd geen formeel overleg met de Belgische autoriteiten. Schepen Delwaide zegt echter dat men zich in Nederland geen zorgen hoeft te ma ken. „Wij zijn met het kleine stukje, dat wij moeten aanleggen, altijd eerder klaar dan Nederland", lacht hij. (Advertentie) (Van een onzer redacteuren) DEN HAAG Minister Den Uyl van Economische Za ken overweegt op korte termyn een aantal prijsmaatregelen te nemen. Aanleiding daartoe is zijn ervaring, dat met de prijsgedragsregels nogal de hand gelicht wordt. De minister baseert deze ervaring op recente cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek, die hem ernstig zor gen baren. Voor dit jaar wordt een stijging van de kosten van levensonderhoud met 4,5 procent geraamd. Tot dusverre zit de trendlijn na uitschakeling van de seizoeninvloeden hier al een fractie van 1 procent boven. Een verslag van het gesprek, dat wij met minister Den Uyl hadden over prijsvorming en -beheersing, treft men aan op pagina 7. HOFLEVERANCIER GROTE MARKT 25 - BREDA CHAMONIX-COURMAYEUR (Reu ter) De presidenten van Frank rijk en Italië, Charles de Gaulle en Giuseppe Saragat, hebben vrijdag morgen de langste autotunnel ter wereld geopend. Hij is 1,6 km lang en er is zes jaar aan gemerkt. Oner enkele dagen wordt de tunnel voor het verkeer vrijgegeven. Na een sobere plechtigheid in Cha- monix aan de Franse kant reden de open auto met de twee presidenten en de begeleidende voertuigen de tunnel in om een kwartier later in Courmayeur, Italië, uit te komen. Men vertrok bij regenweer en kwam aan in stralende zonneschijn. Na af loop van het gebeuren is de EEG- crisis besproken. HANNOVER (D.P.A.) In de West- duitse deelstaten Nedersaksen, Noord- Rijnland-Westfalen en Hessen is door onweer en zware al 48 uur durende en nog aanhoudende regenval een nood situatie ontstaan. De Westfaalse districten Warburg, Biiren en Paderborn zyn vrijdagavond tot rampgebied verklaard. De spoorwegen rondom Warburg, tus sen Kassei en Paderborn, staan onder water. Hefschroefvliegtuigen van de Westduitse „Bundeswehr" zijn ingezet om in het overstroomde Almetal, ten zuiden van Paderborn, mensen van de daken der huizen te redden. In het plaatsje Husen zouden verscheidene mensen in levensgevaar verkeren. Bij het kasteel Neuhaus, in de buurt van Paderborn, wordt met alle macht ge tracht een brug over de Lippe voor in storten te behoeden. In het Nedersaksische district Holz- minden is een 68-jarige vrouw om het leven gekomen, die door het hoge, snel- stromende water, van de brug wegge spoeld werd. In de sterk gezwollen be ken en riviertje drijven kadavers van vee en meubelen. Vele bruggen zijn voor het verkeer gesloten omdat zij dreigen in te storten. In Noord-Hessen is een gemeente in het district Waldeck van de buitenwe reld geïsoleerd. De ongeveer 800 inwo ners van de plaats Külte moeten zich behelpen met de voorraden die het dorp heeft. (Van onze verslaggevers) UTRECHT/BREDA/MIDDELBURG -- De verwachte drukte op de Nederland se wegen is vrijwel overal uitgebleven. Op het verkeersplein Oudenrijn in Utrecht was vrijdagavond niets dat wees op een grote uittocht van vakantiegan gers. Het was op dit nationaal beruch te knelpunt zelfs rustiger dan op een normale vrijdag. De politie, die grote opstoppingen vreesde, o.m. in verband met de uit tocht van tienduizenden bouwvakarbei ders, stond verbaasd. De veertien voor de verkeersregeling gereserveerde po litiemannen behoefden niet eens alle maal te verschijnen. In de buurt van het plein hielden slechts zes agenten een oogje in het zeil, maar er was niets voor ze te regelen. Ze konden om kwart over negen naar huis. Het wordt niet uitgesloten geacht dat velen hun vertrek in verband met het slechte weer hebben uitgesteld. (Van onze correspondent) AMSTERDAM Dinsdag worden in de hoofdstad de twee verdachten van de moordaanslag op de wielerkampioen Joop Captein (28) voor de officier van justitie geleid. Ze hebben de politie in tussen een verhaal verteld, dat niet klopt met de lezing van het slachtoffer en de schaarse getuigen, die bereid zyn te spreken. De politie wil haar visie op de zaak voorlopig niet publiek maken uit vrees dat andere getuigen erdoor be ïnvloed worden. Dat 't hier een wraak oefening betrof, staat intussen wel vast. De verdachten, kastelein J. L. (37) en de havenarbeider J. van I. (36) zijn be ruchte vechtersbazen. Hoofdinspecteur J. Oele zei er gisteren over: „Zo'n bru tale aanslag hebben wij hier nog nooit meegemaakt. Dit is Amsterdam niet meer. Dit is Chicago". „Iedereen is bang om te getuigen" vindt hoofdinspecteur Oele. „Zeker zes honderd mensen moeten hebben gezien wat er gebeurd is, maar we hebben er pas drie bereid gevonden 'n verklaring af te leggen. De rest zwijgt, uit vrees dat hen straks hetzelfde zal overkomen als Captein. Het onderzoek wordt daar door erg bemoeilijkt". De moordaanslag, in gruwelijke gang sterstijl, zaaide chaotische ontsteltenis onder de honderden, die in het Amster damse Olympisch Stadion naar de stay erwedstrijden waren gaan kijken. Twee onderwereldfiguren grepen Captein plotseling beet, schopten en sloegen hem en riepen: „We gooien je voor de mo toren". De monsterlijke daad bij het woord voegend, hielden zij Captein in de houdgreep totdat de motoren van de stayers weer dichterbij kwamen. Toen gooiden zij hun slachtoffer koelbloedig over de afscheiding. De zeshonderd mensen op de tribune keken verbijsterd toe. Niemand pro beerde de om hulp roepende Captein te ontzetten. Dat hij zich eruit heeft kunnen redden dankt hij uitsluitend aan zijn goede lichamelijke conditie en aan de gangmaker Laponder, die levensge vaar riskeerde door in volle vaart het op de baan liggende lichaam te ont wijken. Tien minuten later werden de daders gearresteerd. Het publiek, ein delijk wakker geschud, had hen gegre pen. Er heeft zelfs even een lynchpartij gedreigd, maar de snelle komst van een grote politiemacht voorkwam dit. De achtergrond van de onverkwikke lijke affaire wordt gevormd door de drie schoten die Joop Captein ln de vroege zondagmorgen van de 4e juli door een gesloten deur heen loste op de Zeedijkfiguur Van Ingen, toen deze zijn voormalige geliefde, de 46-jarige Jelletje L. bij de wielerkampioen kwam terugeisen. Van Ingen werd daarbij zwaar gewond, o.m. in de long. Captein verklaarde onmiddellijk na zijn daad te genover de politie, dat hij uit nood had gehandeld. Hij had gedacht, dat Van Ingen, ook een beruchte vechtersbaas, het op zijn leven gemunt had. Na een diepgaand onderzoek geloofde de politie hem en werd hij vrijgelaten. Een van de thans gearresteerde man nen is een broer van de neergeschoten caféhouder. Het staat dus wel vast, dat de monsterlijke daad een directe wraak oefening is geweest van de onderwereld op een outsider die de bedenkelijke code van donker Amsterdam heeft ge schonden. pc üTem| Een letter, ook de krantelettcr, moet een eigen gestalte hebben. Het ontwerpen van een lettertype is dan ook geen sinecure. Wij spra ken met Chris Brand uit Breda, die de „Albertina" ontwierp. Pagi na 13. België exploiteert zijn heuvels en valleien. Maar als het weer niet mee werkt valt alles letterlijk in het water. Pagina 15. Zweden heeft zonder hulp van het buitenland, een hypermo dern luchtverdedigingssysteem weten op te bouwen. Pagina 17. Het transport van mensen en goederen moet steeds sneller en comfortabeler geschieden. De welvaart houdt van tempo. Pagina 19. (Advertenties) ALKMAAR 4Ui vectye VOZM*tec. j EINDHOVEN Heezerweg 42 Tel. 16155 BREDA Koele Mei 6 Tel. 41550

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1965 | | pagina 1