STIJL '65
w
Rege
con
Vei
N.
Ql
N.K.W.
Historie
N.0.B.-wet
Houd 1
pas m
TRIOMFEREN
OP HET WATER
TRAINEN OP
HET SPORTVELD
TUINIEREN
IN DE ZON
TERRASJE
ZITTEN
IN DE STAD
31
TINTEN AAN
HET STRAND
TOEREN MET
DE AUTO
Vrije tijd vraagt lekker zittende,
luchtige, sportieve kleding.
Hoe de moderne man zijn vrije tijd
ook doorbrengt, voor elke situatie
heeft C&A de juiste kleding, stijl '65
Mannen van deze tijd weten dat
en doen er hun voordeel mee.
C&A BEHEERST DE MODE
24.75
14.75 t/m 17.50
29.75
19.75
19.75 t/m 22.50
17.50
6.90
9.75
12.75
14.75
7.90
98.-
59.-
ï&ol
14.75
22.75
29.75
24.75
39.75 t/m 49.75
Prijsbeleid
VERKEE
van
Amerikaans poplin jacket met
fantasievoering
Katoenen gabardine zomerpantalons
Ook in juniormaten
Suggestie
Nylon gecapitonneerde anorak
Katoenen poplin shirtjacket
met luchtig open-weave voorpand
Katoenen T&Uenka pantalons in
wash and wear.
Grote variatie van modellen
Suggestie:
Shirtjacket in zware katoenen
poplin met tweedeffect
mannen
in hun
vrije tijd
Open-weave polo in moderne
brede dwarsstreep
Katoenen gabardine DRTSïL short
of in katoen 'J&ilenkd
Suggestie:
Open-weave polo in luchtige
„cotone mercerizato" kwaliteit
Prachtige badstof sweater
Vrijetijdskostuum in polyester/
kamgaren. Lichte zomertinten
Suggestie:
Vrijetijdskostuum in zeer luchtige
uitvoering (gedeeltelijk gevoerd) in
trevira blauw, uni- of pepita-stretch
3-delige strandset (short, zwemslip
en jasje) in katoenen imprimé
Suggestie:
3-delige strandset in prachtige
Schotse ruiten. BebO-fast of No-lron
Loafer in linnen of slubeffect.
Amerikaans gevoerd
Lichtgewicht pantalons in vele
modellen en kleuren.
T&Uenkd Trevira
Suggestie:
Loafers in diverse fantasie modellen.
Blauw fiocco, linnen op foam en
stretch kwaliteiten
A 66
DEN HAAG Het!
zich in zijn vandaag
of de regering niet e
vorig jaar zijn gereze
lonen. ,Door de invoe
zetten, ontnam ze aa:
ook af, welke van bej
zal overwegen: het
sociale voorzieningen
baar overleg tussen w
eveneens opgemerkt,
systeem vrijer te ma:
I andere instrumenten
komen, zoals het prijf
i Over het prijsbeleid in
I zegd, dat dit eerder een ve
beleid dan een beleidvol
moet heten. De atmosfei
gens het verbond niet ei
vorderlijk voor de gemoei
i die nog steeds producent
markteconomie. Toegage1
I de ambtenaren van Ecor
vaak soepel zijn als het gi
r laten van prijsstijgingen.
heid gaat uit van de be'
te zijn gaat er dus
prijsvorming in Neder]
ministerie geschiedt. Wij
ning, dat de bevoegdhei
niet royaal te zijn.
breekt".
Het N.K.W.V. vindt het I
de vakbeweging grote wa
het minimuminkomen. M
UTRECHT (ANP),
tien er in Nederland v
doen met de lonen ni
springen dan onze pol
Dat wil zeggen: we z
nen beter in de pas mi
met de ontwikkeling
beidsproduktiviteit en
leen die in de industr
in de dienstensector.'
uitspraak van de heei
I Berg, vice-voorzitter
wegtransport. De he
Berg zei dit tijdens h
beroepsvervoercongres
ganisatie in Utrecht h«
De vice-voorzitter var
wegtransport wees erop
weg vervoerbedrijven in
mate factoren doen gelde!
K dukitivrbeit terugdringen,
1 ondernemers daar invloed
oefenen. Ten eerste zijn <1
tijdverkortingen in het wl
I maar ook bij de verlader,!
tal gevallen hoeft de verv
dagmiddag al niet meer ml
I bij de verlader voor de d
De maandagsluitiing die ia
branches ingang vindt lel
Sn een aantal gevallen ooifl
niet meer gereden kan wc
de komt het voor, dat ma
I in vele tienduizenden gul'
vesteerd, drieënhalve dag
renteloos staat. De heer
pleitte er dan ook voor
indien ze al tot sluiting
overgaan, dit zo gespreid
Gebeurt dat niet dan is aa
van de vrachtprijzen niet
zo zei hij.
Andere factoren die de
terug dringen zijn de Ia
lostijden (mede door perso
de verladers), beperkende
van overheidszijde (rijtijd
den, afmetingen en gewicht,
wagens), beperkende ma.
gemeentelijke overheden
parkeren in steden) en d
verkeersconigesties. Wat de
gesties betreft: men kan r
dat in vijf jaar tijd op bt
autosnelwegen uitgezonderd
delde ritduur met 25 proce:
men. In de grote steden
zelfs met 50 procent, al
van der Berg,
Ook de positie van de
vervoerders op de interna'
.ggeffli
foto-
handel