PARIJS Rosé dAnjou Rookworst IosédANJO11 Jamonette Zo maakt u zelf alle prijzen lager Een schaar dicteerde FALCONS nieuwe lijn FALCON IS MODE inspiratie de winter lp"'"" Prettig om te venturen - prettig om te ontvangen BIJ 4 TABLETTEN voor f 1.36 Er zijn 8 verschillende kaarten enemende aan< LITERBLIK GELDERSE Mainzer Zuurkoolsoo gram 25 Casseler-rib 100 gram *9 Echte Chocolade-hagel2~89 TéVé Zoute Pinda'sj0cgrPu89 250 GRAM Nieuw! 75 jaar... en aktiever dan ooit! Albert Heijn klanten kopen per jaar meer dan 3 miljoen blikken sperziebonen. Daarom kan Albert Heijn zulke lage prijzen berekenen. DAGBLAD DE STEM VAN VRIJDAG 2 NOVEMBER 1962 4 fleurige feesttaarten GRATIS LTZ 1111.6K.75 bijvoorde tor heel <E mode, Iwerper is, lever lingindust goed gel. fardin, di tie een gi richting tuwetijke winst couturiers die de vrouw weer meest vrouw maken, hebben ook J succes in Parijs. Dat zijn onder lere Balmain, Yves Saint Laurent Féraud, die wat dollars aangaat ïtmaal met de buit ging strijken. Hij 'erkocht nagenoeg zijn hele collectie o ffiaar rechtstreeks aan Saks van "ew Yorks Fifth Avenue, terwijl alle dere couturiers reikhalzend naar de st van die belangrijke klant uit te kijken. op kïedfnggebi Tegenwoordig of meer geste soort A.- H.- i als HET nieir nieuwe mode. wat sensatie t meer eevoel vi gen. Zij wil kl woorden, lieve van tonnen- et Waar zii naai details in het met de tijd n wikkeling van woordig billende mode- toe. De Franse c in twee uitf richtingen gei huizen leggen de confectie ontwerpers bil stijl, hetgeen lijk hoofdzake creëert. Die si sou heli te zijn een steeds gre tie aan de ene ■•e overtuiging -e wonderlij m gaan d« '1 op uit n om 1 herd te aan 1 - «er- _-ds meer infectie te zeer dui- .g door een ae massa, de _r aanspreken. .enchy, Capucci en, Jior II" meer is, ook nt. zeggen de inter- «e tegenwoordig meer evenals Balmain en rpers Yorn en Feraud, geleden eigen collec- aen. WAT 'N LEF! 'Onze internationaal be- r faamde dierkundige Prof. Bernhard Grzimek trad in dienst van de weten- schap -opals tijgertemmer t het circus van Sarrasani U ZIT ERETRIBUNE bij de voetbalmatch Duits land-Frankrijk, want van deze super-interland vindt U de foto's en het verslag i alléén in REVUE! ABONNEER U op het grote Neder landse familieblad! Bij de bezorger in uw wijk of rechtstreeks bij REVUE, postbus 245 Amsterdam jerklank. Hij gaat nu zelf het aan aken in series van zijn modellen r hand nemen, om via die bron t uitblijven van bestellingen uit de sdingindustrie goed te maken. een wonder van elegance Het ti _jijK wél aam verbeterde sn kledingindustri die haar bijvo er ook in ,,C anders uit te De kledingir steeds meer omdat de klan In Europa m waar in de n* voel voor distil eens steeds m komen, voor i het hajagen va do excentriek* eiere smaak De modehuizen die er veel meer o n ingesteld rustig voor een krin* n eigen cliënten te werken blijker ewel zij dat kontakt niet in de eei i plaats zoeken, echter steeds me belangstelling van de confectie ;kken. Het talent dat daar zeer d lijk wél aanwezig is, ging door rbeterde smaak bij de massa ïdingindustrie sterker aanspr alenciaga, de Givenchy, Caput ids hij geen „Dior II" meer »s Saint Laurent, zeggen de tionale confectie tegenwoordi n ooit tevoren, evenals Balx jonge ontwerpers Yorn en i eerst kort geleden eiget s gingen tonen. Toenemende welvaart kan el gunstig^ invloed op de bbcn. En dat blijkt nu in kledinggebied het geval tt genwoordig kan het een vro* meer gestolen worden, of yrt A.- H.- of Z-lijn erge* HET nieuwe evangelie »uwe mode. Zij is nie' tt sensatie te vangen* »er «evcl voor stii) n. Zij wil kleren d «orden, liever g n tonnen- en tr* iar zii naar tails in het ït de te kkel V p'ANJOV W1 N<ö<iOAVT ASAoMt/4 Sperziebonen nm Rc'my- Voortreffelijke tafelwijn - r|:. geschikt bij alle gerechten per fles van 2.95 voor (Ook heerlijk in dikke plakken bij zuurkool) goudgeel jamspritsje. Ter kennismaking pak 225 gram van 79 voor Kwaliteitsgarantie Wanneer u enig AH-artikel niet élke cent waard acht die u' er voor hebt betaald, danwordtudoorAlbertHeijn het volle bedrag vergoed. Prompt.zonder enige be denking. Albert Heijn MEMBER OF THE INTERNATIONAL RAINWEAR COUNCIL „We zullen het kort maken", zei de schaar tot de wollen jas, „daar gaat flink wat af! Zo, nu doe je me even denken aan die jekker van toen. Héél even maar. Want je bent niet stug, maar vlug van karakter, sportief. Moderner ook, door de vloeiende schouders, de brede kraag en smalle revers! Juist! En er is grote variatie. In zakken en mouwinzet. In kragen en knopen. En in talloze nouveautés, als de ronde rugceintuurs, de stolpplooien en de rijke voeringen". Brutus: sportief - korte jas uit camel of cashmere. Drie-delige rugcentuur, makkelijke insteekzakken met sierstiksels. Voering boven satijn, onder wollen ruit. In beige, blauw en grijs 109.- tot 175.- Mars: korte twee-rij jas met alpacca bontkraag en revers, makkelijke insteekzakken en af. knoopbare rugceintuur. Voering boven satijn, onder wollen ruit In multicolor risgTaat-tweed 109.- tot 175.-

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1962 | | pagina 17