Alfa 33, Italiaans rijplezier f t n ri n auto-tip Nieuwe Mazda 121: prima kleine middenklasser auto-tip $$$RUTOBEDR!lIF TEL ntm-mzu KURKPARKETSTUNTÜ! KI JUKCHiYTIU JM PAARDEVLEES mazoa -dealer voor midden-zeeland AUTOBEDRIJF JOOSSE OUDE LU EO ED ULI55lflOEfl Kurkparket type Merida lamelmotief lefeens RIDDERHOF PAARDETARTAAR 4.15 PAARDEPOULET 3.75 PAARDEGEHAKT 3.50 garage de jager goes TEVENS IEDERE 10e Mz GRATIS! DE LAATSTE 850 m2 AUTOBEDRIJF H.J. RIJK Slagerij SCHELDEBODE VAN WOENSDAG 24 FEBRUAR11988 308 RIJ-IMPRESSIE L scania - general motors - saab - daihatsu Ringbaan-West 24 Goes. Tel. 01100-31110 SAAB SELECT OCCASIONS 1 JAAR GARANTIE Vert. R. Ketelaar 01100-20873 voor de snelle beslissers Korte Geere 15 - 4331 LE Middelburg - Tel. 01180-38363 ®XO VOOR BRUID EN BRUIDEGOM Ooststraat 7 - Kapelle Tel. 01102-1307 Vanaf heden vers 1 pond n TfC 1 pond pn Het nu meest populaire model van het exclusieve en sportieve Italiaanse automerk Alfa Romeo Is de Alfa 33. Het scheelt niet veel of de wat grotere broer de Alfa 75 steekt hem naar de kroon, maar mede door zijn prijs Is de 33 nog het meest verkocht De Alfa 33 valt ook In de be kende en geliefde middenklas se, terwijl de Alfa 75 duidelijk Is een wat hogere klasse thuis hoort, het meestal als royale of hoge middenklasse aangeduide segment De Alfa 33 start ook qua prijs in een leukere klasse, namelijk rond de 20 mille. De voordeligste perso- nenserie is de 1.3 J 5-deurs en die kost 21.250,-, dan volgt de wat krachtiger 1.3 5-deurs voor 23.390 -, maar deze auto is ook als Van verkrijgbaar, dus exact hetzelfde model, maar dan zonder achterbank, dan kost deze Alfa 33 1.3 S Van slechts 18.975.- incl. BTW. Verder is er in de 33 serie nog een 1.5 Ti motor, dat model kost 26.710 - en een 1.7 QV mo del dat 29.930.- kost. De 33 serie kent in Italië ook een Turbodiesel uitvoering, in ons land is deze er niet, maar mogelijk komt hij nog. De Alfa 33 4x4 en de stationcar de Giardinetta is wel op aanvraag in ons land verkrijgbaar. De Alfa 75 serie start rond de 30 mille, er is een heel fraai en populair model de 75 1.6 4-deurs voor 30.990 -, dan volgt de 1.8, de 2.0, de 2.0 Twin Spark, de 3.0 V6 en er is ook nog een 1.8 Turbo en een 2.0 Tur bo-diesel. Ter completering ver melden we nog het overige Alfa scala, de Alfa 90, die van lieverlee wel vervangen zal worden door de nieuwe Alfa 164, die na de ten toonstelling van Frankfuurt van 10 tot 20 september komt, verder is er de sportieve versie de Alfa Sprint, de Alfa Spider en de Spider QV. Onze roadtest gaat deze keer over de Alfa 33 serie, voor modeljaar 1986 zijn de diverse typen wat ge moderniseerd, vooral in de detail is de 33 sterk verbeterd. Ook is de modelijn wat aangepast, wat al op valt door de komst van de 1.3 J en al wat eerder dit jaar de 1.7 QV, dit model is nu overigens volop lever baar. De 33 is als 5-deurs hatch back type zeer populair, het is een echt royale auto, er is goed plaats voor 5 volwassenen en flink wat bagage, de 5 portieren zijn altijd standaard evenals veel luxe bin nenin zoals een uitgebreid dash board, een inbouwset voor radio speakers e.d., een verstelbaar stuur, hoofdsteunen, een kwarts klokje, neerklapbare achterbank, tankdop met slot, van binnenuit verstelbare buitenspiegels en uiter aard zaken zoals achteruitrij- lampen, mistachterlicht, achterruit verwarming, gelaagde voorruit, wissers met 2 standen en interval, kinderstaten op achterdeuren enz. enz. Dat alles gecombineerd met de 1.3 motor resp. met 58 kW/79 PK of 63 kW/86 PK, topsnelheid rond de 170 km/u is de Alfa 33 ook nog zeer scherp concurrerend geprijsd. Immers waar bij de con currentie, denk daarbij aan de Opel Kadett, Ford Escort, VW Golf vind je een 1.3 5-deurs uitvoering met zoveel extra's standaard voor de rond de 21 mille? Alleen de Ci troen BX en Volvo 340 Winner S le veren hem dat (in Europese sfeer) en zijn dan eveneens ook erg po pulair om hun prijs. De Alfa 33 is er in 5-deurs hatch back en 5-deurs stationcar, de Giardinetta 4x4. Deze laatste is op aanvraag verkrijgbaar en laten we bij de test even buiten beschou wing. Dan zien we dus dat alle 33 weer over dezelfde koets er onder stel beschikken, alleen de motoren en uitvoering verschillen, in rij- eigenschappen zijn er op de pres taties e.d. na geen verschillen, we behandelen daarom alle 33 weer in één keer. PRESTATIES EN VERBRUIK De Alfa 33 kent in Nederland 3 mo torversies, de 1.3, de 1.5 en 1.7 benzinemotor, in Italië is er nog een 1.8 Turbodiesel, 1779 cc, 53 kW/74 PK, top 165 km/u, deze is in Nederland, het land van de rela tief voordelige dieselbrandstof, he laas nog niet leverbaar. De 1.3 meet 1351 cc en is lever baar met een vermogen van 58 kW/79 PK, koppel 119 Nm en 63 kW/86 PK koppel 119 Nm, de top- snel heden verhouden zich dan 167 km/u tot 172 km/u, de acceleratie verloopt resp. van 0-100 km/u in 11,5 en 10,5 sec. Het gebruik bij 90 km/u ontloopt elkaar nauwe lijks en bedraagt 1:17,5. De 1.5 meet 1490 cc, vermogen 77 kW/103 PK, koppel 133 Nm, top 185 km/u, acceleratie in 9,5 sec., verbruik bij 90 km/u 1:16,7 en tot slot de 1.7, 1712 cc, vermogen 87 kW/118 PK, koppel 152 Nm, top 195 km/u, acceleratie in 9,0 sec., verbruik bij 90 1:16,9. In feite kan je stellen dat alle Alfa's lekker snel en dus zeer sportief zijn, het ver bruik valt daarbij alles mee, gemid deld haal je de 1.3 i:13 er met de I.5 en 1.7 1:12. De tankinhoud van de 33 is de 50 liter, zodat je met een volle tank toch zo'n 600 km kan afleggen. WEGLEGGING Alfa verloochent zijn Italiaanse en sportieve afkomst niet, het is altijd een bekend merk uit de racerij ge weest en dan staat niet alleen een hoge snelheid, maar ook een goed weggedrag voorop. De Alfa 33 heeft dan ook een uitstekend weg gedrag. Het is een voorwielaange- dreven auto met vóór een onafhan kelijke wielophanging met schroef- veren en achter een starre as met eveneens schroefveren, een be kend en beproefd ontwerp. De stuurinrichting is van het type tand heugel. De besturing is indirect maar precies. Een onderstuurka rakter is duidelijk waarneembaar de bediening is redelijk maar niet echt licht, het hoort een beetje bij het sportieve karakter van de Alfa. De koers- en bochtvastheid zijn zeer positief, de carrosserie helt iets over. De draaicirkel bedraagt II,2 meter. De remmen met schij ven vóór en trommels achter, in Mazda stapt dit jaar 1988 ok het segment van de compact-auto of te wel de kleine middenklasse binnen. Zij doet dit met de 121, een heel juiste benaming die duidelijk aangeeft dat deze nieu weling qua klasse en grootte hulst onder de 323, 626 en 929. Met de nieuwe 121 heeft Mazda nu wel een breed programma met auto's in de kleine midden klasse, de normale middenklas se, de royale middenklasse en de grote klasse resp. de 121, 323, 626 en 929. Daarnaast bezit Mazda In de sportklasse nog de RX7 en In de bedrijfswagen klasse de B-, E- en T-serie resp. van licht naar zwaar en uiteraard de van de personenauto's afge leide Bestel- of Van-uitvoerin gen. De nieuwe Mazda 121 Is dus de kleinste Mazda, het Is tevens de goedkoopste en zuinigste Maz da, kortom het gehele vlak eco nomisch In voordeel. Vandaar dat de Japanners hem zelf tij dens de persconferentie een ex treem economisch automobiel noemen, In hun verbasterde En gels wordt dan dan „lekstrtemlle iekonomlek ottomoblel", maar alah ons Japans Is zeker niet be ter. MODELLEN De nieuwe Mazda 121 wordt gele verd als driedeurs Hatchback. Het programma kent twee modellen: de normale „gesloten" uitvoering en de „open" Cabrio Top. Er zijn twee motorvarianten: een 1,1 liter en een 1,3 liter benzinemotor. De „DX"-uitrusting wordt geboden in kombinatie met de 1,1 liter motor. Hierbij kan gekozen worden voor een vier- of vijfversnellingsbak. In de luxueuzere „I"-uitvoering wordt bij deze motor altijd een vijfbak ge leverd. De 1,3 liter motor is alleen beschikbaar in Cabrio Top. Dit mo del beschikt over een handgescha- kelde vijfbak. ONTWERP Een belangrijk aspeckt van het Mazda 121-ontwerp vormen de verhoudingen. In vergelijking met andere compact-cars met dezelfde lengte, biedt de 121 een belangrijk grotere breedte en hoogte. De re latief brede karrosserie en de korle overhang aan voor- en achterzijde dragen bij tot een sportieve aan blik. Deze wordt verder versterkt door de uitgebouwde wielkasten. Grille, koplampen en voorruit slui ten zo strak mogelijk op het koets werk aan. Weggewerkte afvoerkanalen vervangen de traditionele dakgo ten, waardoor er een naadloze overgang tussen zijkanten en dak ontstaat. De vorm van de wielkas ten zorgt samen met de als side- skirts gestileerde onderzijden van de portieren voor een optimale ge leiding van de rijwind. De vlak op de karrosserie aansluitende zijrui ten en portieren leveren een ver dere bijdrage aan de aërodynami sche eigenschappen en het eigen tijdse uiterlijk. De karrosserie is grotendeels vervaardigd van ge galvaniseerd plaatstaal met een hoge roestbestendigheid en heeft in een dompelbad een cathodische electrocoating ondergaan. Op een aantal plaatsen waar na verloop van jaren eventueel toch roestvor- ming zou kunnen ontstaan, is een extra beschermende waslaag aan gebracht. INTERIEUR De nieuwe Mazda 121 heeft een ruim interieur, dat plaats biedt aan vier volwassenen en hun bagage. De hoge en brede karrosserie maakt zo'n ruim interieur, ondanks de beperkte buitenmaten, mogelijk. Hierbij vallen met name belangrijke aspekten als hoofd- en schouder ruimte op. Kompakte motoren, die dwars voorin gemonteerd worden, leveren extra beenruimte op. De bagageruimte heeft, met de achter bank in positie, een inhoud van 190 liter. Dank zij de nieuw ontwik kelde ophanging van de achterwie len beschikt deze ruimte over een vlakke vloer. Een tweede voordeel van de gekozen konstruktie is de kleine afstand tot het wegopper- vlak. In kombinatie met de ach terklep die tot op de bumper opent, leidt dit tot een geringe tilhoogte. Het laden en lossen van bagage wordt hierdoor gemakkelijker. MOTOREN De nieuwe Mazda 121 wordt gele verd met 1,1 en 1,3 liter benzine motoren. Beide zijn watergekoeld en hebben vier cilinders in lijn. De gietijzeren motorblokken zijn voor zien van aluminium cilinderkoppen en zuigers. De keuze van het lan- geslag concept maakte een kom- pakt motorblok mogelijk. De bou gies zijn dusdanig geplaatst, dat zij ver in de verbrandingskamer door dringen. Het mengsel wordt hier door op een iedeale plaats ontsto ken, zodat er een gelijkmatige en gemakkelijke verbranding ontstaat. De verbeterde oppervlakte/in- houdco-efficiënt draagt bij tot een verminderd warmteverlies bij de verbranding. Deze verbeteringen beïnvloeden brandstofverbruik en prestaties: bij een lager verbruik nemen de prestaties van de moto ren toe. De 1,1 liter motor heeft een maximaal vermogen van 55 PK (40kW), de 1,3 liter versie levert maximaal 60 pk (55 kW). Beide motoren nemen geen genoegen met normale benzine. Vanwege de standaard gemonteerde katalysa tor moet de brandstof loodvrij zijn. Het verbruik bij 90 km/u volgens ECE is 1:18,9, het gemiddelde ver bruik komt op 1:15 uit. De topsnel heid bedraagt 150 km/u, de acce- laratie van 0;100 km/u verloopt in 13,6 sec. WIELOPHANGING De Mazda 121 beschikt over een onafhankelijke voorwielophanging met l-vormige dwars-armen en een stabilisatorstang. De as van de schuin geplaatste l-armen loopt zo dicht mogelijk langs het binnenste kogelgewricht van de tandheugel. Deze geometrie minimaliseert de invloed van oneffenheden in het wegdek op de besturing en gaat wielslingering tegen. Een torde- rende achter-as biedt, door zijn ge ringe omgang, grotere vrijheid bij het ontwerpen van interieur, baga geruimte, brandstoftank, uitlaat systeem en behuizing van het re servewiel. Tevens levert deze as- konstruktie die uit een kombinatie van soepele ophangbussen, een as en draagarmen bestaat, een uit- gebelanceerd niveau van handel baarheid, stabiliteit en komfort op. gescheiden circuit, zijn prima, bij 100 km/u bedraagt de remweg 48 meter. De transmissie altijd een beetje een probleemkindje bij Alfa werkt in de 33 toch goed, het is nog een beetje indirect en stroef, maar toch veel beter dan vroeger. De Alfa 33 weegt rond de 900 kg en mag zo'n 425 kg laden en 1000 kg trekken. COMFORT Het comfort van de 33 staat op een redelijk peil, soepele, comfortabele vering die toch kort, sportief is. De stoelen en bank zitten goed en ge ven goede steun. De ruimte vóór en achterin is toe reikend, de koffer is tamelijk groot terwijl de achterbank in gedeelten nog neerklapbaar is. Het interieur is netjes verzorgd, de uitrusting compleet. Ten opzichte van de allereerste modellen is er veel gemoderni seerd, het dashboard is nu ook keurig verzorgd. Het zicht rondom is heel redelijk, alleen achterin zijn er wat ronde blinde hoeken. Het geluid in de Alfa 33 valt alles mee, natuurlijk is er dat karakteristieke Alfa-geluid met die terugtinkelende uitlaat. Ook is er wat windgeruis waarneembaar. De geluidsmeting valt alles mee, bij 100 km/u 70 dBA, bij 120 km/u 74 dBA en bij topsnelheid 79 dBA. Kortom de Alfa 33 is zeker het overwegen waard, voor een zeer leuke en inte ressante prijs rijd je sportief en ex clusief. CABRIO TOP De Cabrio Top neemt een bijzon dere plaats in binnen het Mazda 121-programma. Met zijn grote, elektrisch te openen dak, laat deze versie de inzittenden maximaal van het rijden in de open lucht genie ten. Geheel geopend heeft het dak een opening met een afmeting van 704 mm bij 693 mm. De achter bank van de Cabrio Top kan over een afstand van 180 mm naar vo ren en naar achteren geschoven worden. In achterste positie is de beenruimte voor de achterpassa gier gelijk aan die van een Sedan uit de twee-liter klasse. In voortste positie neemt de inhoud van de ba gageruimte met 50 liter toe. De 121 is de enige compact-car die over deze mogelijkheid beschikt. De rugleuning van de achterbank be staat uit twee gelijke delen, die ge scheiden neergeklept kunnen wor den. Hierdoor vinden ook langere voorwerpen in het interieur een plaatsje. Eveneens beschikt de Ca brio Top over een mechanisme, dat het mogelijk maakt de achter bank geheel weg te vouwen. Er ontstaat dan een grote, vlakke laadruimte. De totale lengte van de bagageruimte neemt in dit geval toe van 564 mm tot 1025 mm. De rugleuningen van de voorstoelen en de achterbank kunnen boven dien geheel achterover versteld worden. Er ontstaat dan een vlakke matras die voldoende ruimte biedt aan twee volwassenen. PRIJZEN De Mada 121 komt er dus als 1.1 DX en 1.1 L en 1.3 Cabrio Top, mogelijk dat de 1.3 ook in de nor male gesloten versie komt, een dieselmotor is echter in geen en kele versie van 121 gepland. De 121 zal in de eerste week van maart in Nederland geleverd gaan worden, echter over de prijs is nog niets met zekerheid bekend, die wordt op het allerlaatste moment bekend gemaakt omdat de impor teur daarover nog met de fabriek in onderhandeling is. Verwacht wordt echter dat de 121 zal starten bij 18,5 mille, dat is dus de 1.1 DX met 4-bak, de L zal dan een 19 mille gaan kosten en de 1.3 Cabrio Top een 24,5 mille, maar mogelijk dat het één en ander nog wat voordeli ger uitvalt. Met de komst van de Mazda 121 met 1.1 liter motor ver valt de 1.1 versie van de 323, die start nu dus direct met de 1.3 mo tor serie. FORD FIESTA HOOGhia 1984, zeer excl., kleur zwart, 14.500.- FORD FIESTA 1100 BRAVO FORD FIESTA 1100 L FORD FIESTA 1100 BRAVO FORD ESCORT 1100 BRAVO FORD ESCORT 1300 LASER 5-drs FORD ESCORT 1600 BRAVO met LPG. FORD ESCORT 1600 BRAVO 5-drs FORD ESCORT 1600 BRAVO 5-drs FORD ESCORT 1600 BRAVO 5-drs FORD ESCORT 1100 LASER 1982 1980 1983 1983 1986 1983 1985 1982 1983 1986 FORD ESCORT 1600 CL autom. 33.000 km, 1986 FORD ESCORT 1600 BRAVO 3-drs1984 FORD ESCORT 1.6 DIESEL1985 FORD ESCORT 1100 L 5-drs1981 FORD ESCORT 1100 LASER 3-drs1984 FORD ESCORT 1300 LASER 5-drs1985 FORD ESCORT 1.3 L COMBI1983 FORD GRANADA 2000 BRAVO1981 FORD GRANADA 2100 DIESEL1980 FORD ORION 1600 L 4-drs1985 FORD SIERRA 2300 DIESEL 5-drs1984 FORD SIERRA 1600 LASER 3-drs1985 FORD SIERRA 2000 LASER 3-drs1985 FORD SIERRA 1600 L STATIONCAR1983 FORD SIERRA 1600 LASER 3-drs1984 FORD SIERRA 1600 LASER 3-drs1986 FORD SIERRA 1600 LASER 5-drs1986 FORD SIERRA 1600 LASER 5-drs1984 FORD SIERRA 2000 LASER 3-drs1986 FORD SIERRA 2300 DIESEL 3-drs1985 FORD SCORPIO 2.0 CL1986 FORD TAUNUS 1600 L 2-drs1981 FORD TAUNUS 1600 L automaat, 4-drs1981 FORD TAUNUS 1.6 COMBI met LPG1981 OPE L ASCONA 1.9 N automaat1979 OPEL ASCONA LS 4-drs. DIESEL1986 LADA 1600 GL met LPG1983 BMW 3151982 NISSAN CHERRY 15 GL1982 NISSAN SUNNY automaat 1984, 40.000 km Nu extra voordelig financieren via Ford Credit Aktie tarief Zonder inruil altijd interessante korting op bovenstaande prijzen Nu extra voordelig financieren via Ford Credit Aktie tarief Zonder inruil altijd interessante korting op bovenstaande prijzen I I I I Verk. P. Joosse 01180-34384; B. v. Vliet 01185-1655; R.6. Deug 01184-14623 SAAB 99 GL 4-drs. 5-bak1984 SAAB 99 GL 4-drs. LPG1982 SAAB 90 LPG1986* SAAB 901985* SAAB 90 LPG1985* SAAB 900 4-drs. LPG1987 SAAB 900 5-drs1986* SAAB 900 5-drs. LPG1986 SAAB 900 4-drs1985* SAAB 900 Turbo silver arrow5-12-1985 SAAB 9000 Turbo 161985 DAIHATSU Charade automaat1984 DAIHATSU Charade TS1985 CITROËN Axel 12 TRS1985 CITROEN BX 16 TRS1985 CITROËN Visa 14 TRX1985 SUZUKI Alto1986 SKODA 130 LS 4100 km1987 FIAT 127 5 versn1985 VAUXHALL Chevette stationcar1979 Afm. 300x600x4 mm (zwaarste persing 575 kg p/m') Nu van 49.50 m* voor p/m* s Geldig zolang de voorraad strekt I Tot ziens bij uw kurkspeciaaizaak: OP=OP (reservering mogelijk) D. Dronkersweg, Poel III Hoofdstraat 95 Goes-Zuid Ovezande Tel.: 01100-31848 Tel. 01195-236' MAZDA 929 2.0 LTD 105.000 kmokt. '82 626 1.6 GLX Sedan 74.000 kmmei '86 626 2.0 LX Sedan Diesel 65.000 kmfebr. '85 626 2.0 LX HB 90.000 kmfebr. '84 626 1.6 LX HB 47.000 kmfebr. '84 323 1.5 GLX Sedan 37.000 kmnov. '85 323 1.3 HD 27.000 kmjuli '85 323 1.3 HB 39.000 kmdec. '83 3231.3 GLX Sedan 30.000 kmjan. '86 323 1.3 blauw 72.000 kmuni '84 323 1.3 HB 45.000 kmnov. '83 E 2200 Diesel gesl. bestel 40.000 kmaug. '85 HONDA Civic stationwagon 85.000 kmsept. '82 Accord 1.6 3-drs. 45.000 km'84 Accord Sedan, 68.000 kmmei '83 Accord 3-drs. 1.6, 70.000 km gassept. '82 Quintet 1.6,90.000 kmdec. '82 NISSAN Bluebird 1.8 GL 95.000 kmmrt. '85 Cherry 1.5 GL HD rood 70.000 kmmei '83 Sunny 1.3 DX Sedan 77.000 kmmei. '83 Sunny 1.7 Diesel 103.000 kmdec. '83 OPEL Ascona 1.6 4-drs 17.500 kmokt. '84 Kadett 1.3 S HB 75.000 kmaug. '83 Kadett 1.6 S 5-drs. 90.000 kmjan. '83 Kadett 1.6 Hatchback 79.000 kmmei '82 Kadett Stationcar'83 Corsa 1.3 TR Sedan 25.000 kmjan. 84 Corsa 1.2 S 3-drs. 73.000 kmnov. '83 LANCIA Delta 1300 20.000 kmokt. '86 Delta 1500 LPG 95.000 kmjan. '85, Ypsilon Touring 8.000 kmjan. '87 HPE 2000 i 40.000 kmjuni '84 Beta 1.6 DX 100.000 kmsept '79 FORD Escort 1.1 Bravo 5-drs. 80.000 kmjuli '83 Escort 1.3 L 4-drs. 75.000 kmjuni '81 Sierra 2.0 GL 6-cil. 55.000 kmjan '83 Sierra 1.6 Laser 20.000 km1986 Sierra 2300 Diesel Laser 68.000 kmjan. '85 TOYOTA Tercel 1.3 SR 65.000 kmsept. '84 Tercel 1.3,5-drs. 83.000 kmokt. '82 Carina II GL Liftback 33.000 km'84 MITSUBISHI Lancer 1.5 FL 33.000 km....apr. '85 Colt 1.2 GL 23.000 km...febr. '83 ColtGT63.000km..sept. '82 Galant 1.6115.000km..sept. '83 Galant 1.6 GL LPG 47.000 km....mrt, '86 Galant 1.8 GLX Turbo diesel 91.000 kmmei '85 Galant2.0GLX 137.000km....juni '83 Galant 2.3 Turbo diesel 140.000 km....apr. '83 Tredia 1400 GL 77.000 kmmei '84 Lancer 1200 LX 65.000 kmmei '83 VW Passat Diesel 90.000 kmokt. '86 Golf Diesel 135.000 km...aug. '83 FIAT Ritmo 105 TC 27.000 kmjuni '83 Ritmo 60 CL 41.000 km....Jan. '84 Uno 45 97.000 kmjuni '83 Diverse andere merken zoals: LANCIA, MERCEDES, PEUGEOT, HYUNDAI, TALBOT, VOLVO, DAIHATSU, SUBARU, BMW. Diverse goedkopere auto's APK-gekeurd Bovag-garantie vanaf 7.500.- Financiering - Leasing - Inruil - APK II keuringsstation Vert. privé Sj. de Feijter 01100-14467 Steenbergsestraat 28 - BERGEN OP ZOOM - Tel. 34480 PERSOONLIJKE SERVICE 's maandags gesloten s'avonds op afspraak 1 pond ji |r 's Maandagsmorgens tot 14.00 uur en zaterdag 13.00 uur gesloten. Wij slachten ook regelmatig scharrelvar kens, event, op bestelling met stro gebrand. AUTOBEDRIJF H.J. RIJK

Krantenbank Zeeland

Scheldebode | 1988 | | pagina 8