Alfa 33, Italiaans rijplezier
f t n ri n
auto-tip
Nieuwe Mazda 121: prima
kleine middenklasser
auto-tip
$$$RUTOBEDR!lIF
TEL ntm-mzu
KURKPARKETSTUNTÜ!
KI JUKCHiYTIU JM
PAARDEVLEES
mazoa -dealer voor midden-zeeland
AUTOBEDRIJF JOOSSE
OUDE LU EO ED ULI55lflOEfl
Kurkparket type Merida lamelmotief
lefeens
RIDDERHOF
PAARDETARTAAR 4.15
PAARDEPOULET 3.75
PAARDEGEHAKT 3.50
garage de jager goes
TEVENS IEDERE 10e Mz GRATIS!
DE LAATSTE 850 m2
AUTOBEDRIJF H.J. RIJK
Slagerij
SCHELDEBODE VAN WOENSDAG 24 FEBRUAR11988
308
RIJ-IMPRESSIE
L
scania - general motors - saab - daihatsu
Ringbaan-West 24 Goes. Tel. 01100-31110
SAAB SELECT OCCASIONS
1 JAAR GARANTIE Vert. R. Ketelaar 01100-20873
voor de snelle beslissers
Korte Geere 15 - 4331 LE Middelburg - Tel. 01180-38363
®XO
VOOR BRUID EN BRUIDEGOM
Ooststraat 7 - Kapelle
Tel. 01102-1307
Vanaf heden vers
1 pond n TfC
1 pond pn
Het nu meest populaire model
van het exclusieve en sportieve
Italiaanse automerk Alfa Romeo
Is de Alfa 33. Het scheelt niet
veel of de wat grotere broer de
Alfa 75 steekt hem naar de
kroon, maar mede door zijn prijs
Is de 33 nog het meest verkocht
De Alfa 33 valt ook In de be
kende en geliefde middenklas
se, terwijl de Alfa 75 duidelijk Is
een wat hogere klasse thuis
hoort, het meestal als royale of
hoge middenklasse aangeduide
segment
De Alfa 33 start ook qua prijs in
een leukere klasse, namelijk rond
de 20 mille. De voordeligste perso-
nenserie is de 1.3 J 5-deurs en die
kost 21.250,-, dan volgt de wat
krachtiger 1.3 5-deurs voor
23.390 -, maar deze auto is ook
als Van verkrijgbaar, dus exact
hetzelfde model, maar dan zonder
achterbank, dan kost deze Alfa 33
1.3 S Van slechts 18.975.- incl.
BTW. Verder is er in de 33 serie
nog een 1.5 Ti motor, dat model
kost 26.710 - en een 1.7 QV mo
del dat 29.930.- kost. De 33 serie
kent in Italië ook een Turbodiesel
uitvoering, in ons land is deze er
niet, maar mogelijk komt hij nog.
De Alfa 33 4x4 en de stationcar de
Giardinetta is wel op aanvraag in
ons land verkrijgbaar. De Alfa 75
serie start rond de 30 mille, er is
een heel fraai en populair model de
75 1.6 4-deurs voor 30.990 -,
dan volgt de 1.8, de 2.0, de 2.0
Twin Spark, de 3.0 V6 en er is ook
nog een 1.8 Turbo en een 2.0 Tur
bo-diesel. Ter completering ver
melden we nog het overige Alfa
scala, de Alfa 90, die van lieverlee
wel vervangen zal worden door de
nieuwe Alfa 164, die na de ten
toonstelling van Frankfuurt van 10
tot 20 september komt, verder is er
de sportieve versie de Alfa Sprint,
de Alfa Spider en de Spider QV.
Onze roadtest gaat deze keer over
de Alfa 33 serie, voor modeljaar
1986 zijn de diverse typen wat ge
moderniseerd, vooral in de detail is
de 33 sterk verbeterd. Ook is de
modelijn wat aangepast, wat al op
valt door de komst van de 1.3 J en
al wat eerder dit jaar de 1.7 QV, dit
model is nu overigens volop lever
baar. De 33 is als 5-deurs hatch
back type zeer populair, het is een
echt royale auto, er is goed plaats
voor 5 volwassenen en flink wat
bagage, de 5 portieren zijn altijd
standaard evenals veel luxe bin
nenin zoals een uitgebreid dash
board, een inbouwset voor radio
speakers e.d., een verstelbaar
stuur, hoofdsteunen, een kwarts
klokje, neerklapbare achterbank,
tankdop met slot, van binnenuit
verstelbare buitenspiegels en uiter
aard zaken zoals achteruitrij-
lampen, mistachterlicht, achterruit
verwarming, gelaagde voorruit,
wissers met 2 standen en interval,
kinderstaten op achterdeuren enz.
enz. Dat alles gecombineerd met
de 1.3 motor resp. met 58 kW/79
PK of 63 kW/86 PK, topsnelheid
rond de 170 km/u is de Alfa 33
ook nog zeer scherp concurrerend
geprijsd. Immers waar bij de con
currentie, denk daarbij aan de
Opel Kadett, Ford Escort, VW Golf
vind je een 1.3 5-deurs uitvoering
met zoveel extra's standaard voor
de rond de 21 mille? Alleen de Ci
troen BX en Volvo 340 Winner S le
veren hem dat (in Europese sfeer)
en zijn dan eveneens ook erg po
pulair om hun prijs.
De Alfa 33 is er in 5-deurs hatch
back en 5-deurs stationcar, de
Giardinetta 4x4. Deze laatste is op
aanvraag verkrijgbaar en laten we
bij de test even buiten beschou
wing. Dan zien we dus dat alle 33
weer over dezelfde koets er onder
stel beschikken, alleen de motoren
en uitvoering verschillen, in rij-
eigenschappen zijn er op de pres
taties e.d. na geen verschillen, we
behandelen daarom alle 33 weer in
één keer.
PRESTATIES EN VERBRUIK
De Alfa 33 kent in Nederland 3 mo
torversies, de 1.3, de 1.5 en 1.7
benzinemotor, in Italië is er nog
een 1.8 Turbodiesel, 1779 cc, 53
kW/74 PK, top 165 km/u, deze is
in Nederland, het land van de rela
tief voordelige dieselbrandstof, he
laas nog niet leverbaar.
De 1.3 meet 1351 cc en is lever
baar met een vermogen van 58
kW/79 PK, koppel 119 Nm en 63
kW/86 PK koppel 119 Nm, de top-
snel heden verhouden zich dan 167
km/u tot 172 km/u, de acceleratie
verloopt resp. van 0-100 km/u in
11,5 en 10,5 sec. Het gebruik bij
90 km/u ontloopt elkaar nauwe
lijks en bedraagt 1:17,5.
De 1.5 meet 1490 cc, vermogen 77
kW/103 PK, koppel 133 Nm, top
185 km/u, acceleratie in 9,5 sec.,
verbruik bij 90 km/u 1:16,7 en tot
slot de 1.7, 1712 cc, vermogen 87
kW/118 PK, koppel 152 Nm, top
195 km/u, acceleratie in 9,0 sec.,
verbruik bij 90 1:16,9. In feite kan
je stellen dat alle Alfa's lekker snel
en dus zeer sportief zijn, het ver
bruik valt daarbij alles mee, gemid
deld haal je de 1.3 i:13 er met de
I.5 en 1.7 1:12. De tankinhoud van
de 33 is de 50 liter, zodat je met
een volle tank toch zo'n 600 km
kan afleggen.
WEGLEGGING
Alfa verloochent zijn Italiaanse en
sportieve afkomst niet, het is altijd
een bekend merk uit de racerij ge
weest en dan staat niet alleen een
hoge snelheid, maar ook een goed
weggedrag voorop. De Alfa 33
heeft dan ook een uitstekend weg
gedrag. Het is een voorwielaange-
dreven auto met vóór een onafhan
kelijke wielophanging met schroef-
veren en achter een starre as met
eveneens schroefveren, een be
kend en beproefd ontwerp. De
stuurinrichting is van het type tand
heugel. De besturing is indirect
maar precies. Een onderstuurka
rakter is duidelijk waarneembaar
de bediening is redelijk maar niet
echt licht, het hoort een beetje bij
het sportieve karakter van de Alfa.
De koers- en bochtvastheid zijn
zeer positief, de carrosserie helt
iets over. De draaicirkel bedraagt
II,2 meter. De remmen met schij
ven vóór en trommels achter, in
Mazda stapt dit jaar 1988 ok het
segment van de compact-auto of
te wel de kleine middenklasse
binnen. Zij doet dit met de 121,
een heel juiste benaming die
duidelijk aangeeft dat deze nieu
weling qua klasse en grootte
hulst onder de 323, 626 en 929.
Met de nieuwe 121 heeft Mazda
nu wel een breed programma
met auto's in de kleine midden
klasse, de normale middenklas
se, de royale middenklasse en
de grote klasse resp. de 121,
323, 626 en 929. Daarnaast bezit
Mazda In de sportklasse nog de
RX7 en In de bedrijfswagen
klasse de B-, E- en T-serie resp.
van licht naar zwaar en uiteraard
de van de personenauto's afge
leide Bestel- of Van-uitvoerin
gen.
De nieuwe Mazda 121 Is dus de
kleinste Mazda, het Is tevens de
goedkoopste en zuinigste Maz
da, kortom het gehele vlak eco
nomisch In voordeel. Vandaar
dat de Japanners hem zelf tij
dens de persconferentie een ex
treem economisch automobiel
noemen, In hun verbasterde En
gels wordt dan dan „lekstrtemlle
iekonomlek ottomoblel", maar
alah ons Japans Is zeker niet be
ter.
MODELLEN
De nieuwe Mazda 121 wordt gele
verd als driedeurs Hatchback. Het
programma kent twee modellen:
de normale „gesloten" uitvoering
en de „open" Cabrio Top. Er zijn
twee motorvarianten: een 1,1 liter
en een 1,3 liter benzinemotor. De
„DX"-uitrusting wordt geboden in
kombinatie met de 1,1 liter motor.
Hierbij kan gekozen worden voor
een vier- of vijfversnellingsbak. In
de luxueuzere „I"-uitvoering wordt
bij deze motor altijd een vijfbak ge
leverd. De 1,3 liter motor is alleen
beschikbaar in Cabrio Top. Dit mo
del beschikt over een handgescha-
kelde vijfbak.
ONTWERP
Een belangrijk aspeckt van het
Mazda 121-ontwerp vormen de
verhoudingen. In vergelijking met
andere compact-cars met dezelfde
lengte, biedt de 121 een belangrijk
grotere breedte en hoogte. De re
latief brede karrosserie en de korle
overhang aan voor- en achterzijde
dragen bij tot een sportieve aan
blik. Deze wordt verder versterkt
door de uitgebouwde wielkasten.
Grille, koplampen en voorruit slui
ten zo strak mogelijk op het koets
werk aan.
Weggewerkte afvoerkanalen
vervangen de traditionele dakgo
ten, waardoor er een naadloze
overgang tussen zijkanten en dak
ontstaat. De vorm van de wielkas
ten zorgt samen met de als side-
skirts gestileerde onderzijden van
de portieren voor een optimale ge
leiding van de rijwind. De vlak op
de karrosserie aansluitende zijrui
ten en portieren leveren een ver
dere bijdrage aan de aërodynami
sche eigenschappen en het eigen
tijdse uiterlijk. De karrosserie is
grotendeels vervaardigd van ge
galvaniseerd plaatstaal met een
hoge roestbestendigheid en heeft
in een dompelbad een cathodische
electrocoating ondergaan. Op een
aantal plaatsen waar na verloop
van jaren eventueel toch roestvor-
ming zou kunnen ontstaan, is een
extra beschermende waslaag aan
gebracht.
INTERIEUR
De nieuwe Mazda 121 heeft een
ruim interieur, dat plaats biedt aan
vier volwassenen en hun bagage.
De hoge en brede karrosserie
maakt zo'n ruim interieur, ondanks
de beperkte buitenmaten, mogelijk.
Hierbij vallen met name belangrijke
aspekten als hoofd- en schouder
ruimte op. Kompakte motoren, die
dwars voorin gemonteerd worden,
leveren extra beenruimte op. De
bagageruimte heeft, met de achter
bank in positie, een inhoud van
190 liter. Dank zij de nieuw ontwik
kelde ophanging van de achterwie
len beschikt deze ruimte over een
vlakke vloer. Een tweede voordeel
van de gekozen konstruktie is de
kleine afstand tot het wegopper-
vlak. In kombinatie met de ach
terklep die tot op de bumper opent,
leidt dit tot een geringe tilhoogte.
Het laden en lossen van bagage
wordt hierdoor gemakkelijker.
MOTOREN
De nieuwe Mazda 121 wordt gele
verd met 1,1 en 1,3 liter benzine
motoren. Beide zijn watergekoeld
en hebben vier cilinders in lijn. De
gietijzeren motorblokken zijn voor
zien van aluminium cilinderkoppen
en zuigers. De keuze van het lan-
geslag concept maakte een kom-
pakt motorblok mogelijk. De bou
gies zijn dusdanig geplaatst, dat zij
ver in de verbrandingskamer door
dringen. Het mengsel wordt hier
door op een iedeale plaats ontsto
ken, zodat er een gelijkmatige en
gemakkelijke verbranding ontstaat.
De verbeterde oppervlakte/in-
houdco-efficiënt draagt bij tot een
verminderd warmteverlies bij de
verbranding. Deze verbeteringen
beïnvloeden brandstofverbruik en
prestaties: bij een lager verbruik
nemen de prestaties van de moto
ren toe. De 1,1 liter motor heeft
een maximaal vermogen van 55
PK (40kW), de 1,3 liter versie levert
maximaal 60 pk (55 kW). Beide
motoren nemen geen genoegen
met normale benzine. Vanwege de
standaard gemonteerde katalysa
tor moet de brandstof loodvrij zijn.
Het verbruik bij 90 km/u volgens
ECE is 1:18,9, het gemiddelde ver
bruik komt op 1:15 uit. De topsnel
heid bedraagt 150 km/u, de acce-
laratie van 0;100 km/u verloopt in
13,6 sec.
WIELOPHANGING
De Mazda 121 beschikt over een
onafhankelijke voorwielophanging
met l-vormige dwars-armen en een
stabilisatorstang. De as van de
schuin geplaatste l-armen loopt zo
dicht mogelijk langs het binnenste
kogelgewricht van de tandheugel.
Deze geometrie minimaliseert de
invloed van oneffenheden in het
wegdek op de besturing en gaat
wielslingering tegen. Een torde-
rende achter-as biedt, door zijn ge
ringe omgang, grotere vrijheid bij
het ontwerpen van interieur, baga
geruimte, brandstoftank, uitlaat
systeem en behuizing van het re
servewiel. Tevens levert deze as-
konstruktie die uit een kombinatie
van soepele ophangbussen, een
as en draagarmen bestaat, een uit-
gebelanceerd niveau van handel
baarheid, stabiliteit en komfort op.
gescheiden circuit, zijn prima, bij
100 km/u bedraagt de remweg 48
meter. De transmissie altijd een
beetje een probleemkindje bij Alfa
werkt in de 33 toch goed, het is
nog een beetje indirect en stroef,
maar toch veel beter dan vroeger.
De Alfa 33 weegt rond de 900 kg
en mag zo'n 425 kg laden en 1000
kg trekken.
COMFORT
Het comfort van de 33 staat op een
redelijk peil, soepele, comfortabele
vering die toch kort, sportief is. De
stoelen en bank zitten goed en ge
ven goede steun.
De ruimte vóór en achterin is toe
reikend, de koffer is tamelijk groot
terwijl de achterbank in gedeelten
nog neerklapbaar is. Het interieur
is netjes verzorgd, de uitrusting
compleet.
Ten opzichte van de allereerste
modellen is er veel gemoderni
seerd, het dashboard is nu ook
keurig verzorgd. Het zicht rondom
is heel redelijk, alleen achterin zijn
er wat ronde blinde hoeken. Het
geluid in de Alfa 33 valt alles mee,
natuurlijk is er dat karakteristieke
Alfa-geluid met die terugtinkelende
uitlaat. Ook is er wat windgeruis
waarneembaar. De geluidsmeting
valt alles mee, bij 100 km/u 70
dBA, bij 120 km/u 74 dBA en bij
topsnelheid 79 dBA. Kortom de
Alfa 33 is zeker het overwegen
waard, voor een zeer leuke en inte
ressante prijs rijd je sportief en ex
clusief.
CABRIO TOP
De Cabrio Top neemt een bijzon
dere plaats in binnen het Mazda
121-programma. Met zijn grote,
elektrisch te openen dak, laat deze
versie de inzittenden maximaal van
het rijden in de open lucht genie
ten. Geheel geopend heeft het dak
een opening met een afmeting van
704 mm bij 693 mm. De achter
bank van de Cabrio Top kan over
een afstand van 180 mm naar vo
ren en naar achteren geschoven
worden. In achterste positie is de
beenruimte voor de achterpassa
gier gelijk aan die van een Sedan
uit de twee-liter klasse. In voortste
positie neemt de inhoud van de ba
gageruimte met 50 liter toe. De 121
is de enige compact-car die over
deze mogelijkheid beschikt. De
rugleuning van de achterbank be
staat uit twee gelijke delen, die ge
scheiden neergeklept kunnen wor
den. Hierdoor vinden ook langere
voorwerpen in het interieur een
plaatsje. Eveneens beschikt de Ca
brio Top over een mechanisme,
dat het mogelijk maakt de achter
bank geheel weg te vouwen. Er
ontstaat dan een grote, vlakke
laadruimte. De totale lengte van de
bagageruimte neemt in dit geval
toe van 564 mm tot 1025 mm. De
rugleuningen van de voorstoelen
en de achterbank kunnen boven
dien geheel achterover versteld
worden. Er ontstaat dan een vlakke
matras die voldoende ruimte biedt
aan twee volwassenen.
PRIJZEN
De Mada 121 komt er dus als 1.1
DX en 1.1 L en 1.3 Cabrio Top,
mogelijk dat de 1.3 ook in de nor
male gesloten versie komt, een
dieselmotor is echter in geen en
kele versie van 121 gepland. De
121 zal in de eerste week van
maart in Nederland geleverd gaan
worden, echter over de prijs is nog
niets met zekerheid bekend, die
wordt op het allerlaatste moment
bekend gemaakt omdat de impor
teur daarover nog met de fabriek in
onderhandeling is. Verwacht wordt
echter dat de 121 zal starten bij
18,5 mille, dat is dus de 1.1 DX met
4-bak, de L zal dan een 19 mille
gaan kosten en de 1.3 Cabrio Top
een 24,5 mille, maar mogelijk dat
het één en ander nog wat voordeli
ger uitvalt. Met de komst van de
Mazda 121 met 1.1 liter motor ver
valt de 1.1 versie van de 323, die
start nu dus direct met de 1.3 mo
tor serie.
FORD FIESTA HOOGhia 1984, zeer excl., kleur zwart, 14.500.-
FORD FIESTA 1100 BRAVO
FORD FIESTA 1100 L
FORD FIESTA 1100 BRAVO
FORD ESCORT 1100 BRAVO
FORD ESCORT 1300 LASER 5-drs
FORD ESCORT 1600 BRAVO met LPG.
FORD ESCORT 1600 BRAVO 5-drs
FORD ESCORT 1600 BRAVO 5-drs
FORD ESCORT 1600 BRAVO 5-drs
FORD ESCORT 1100 LASER
1982
1980
1983
1983
1986
1983
1985
1982
1983
1986
FORD ESCORT 1600 CL autom. 33.000 km, 1986
FORD ESCORT 1600 BRAVO 3-drs1984
FORD ESCORT 1.6 DIESEL1985
FORD ESCORT 1100 L 5-drs1981
FORD ESCORT 1100 LASER 3-drs1984
FORD ESCORT 1300 LASER 5-drs1985
FORD ESCORT 1.3 L COMBI1983
FORD GRANADA 2000 BRAVO1981
FORD GRANADA 2100 DIESEL1980
FORD ORION 1600 L 4-drs1985
FORD SIERRA 2300 DIESEL 5-drs1984
FORD SIERRA 1600 LASER 3-drs1985
FORD SIERRA 2000 LASER 3-drs1985
FORD SIERRA 1600 L STATIONCAR1983
FORD SIERRA 1600 LASER 3-drs1984
FORD SIERRA 1600 LASER 3-drs1986
FORD SIERRA 1600 LASER 5-drs1986
FORD SIERRA 1600 LASER 5-drs1984
FORD SIERRA 2000 LASER 3-drs1986
FORD SIERRA 2300 DIESEL 3-drs1985
FORD SCORPIO 2.0 CL1986
FORD TAUNUS 1600 L 2-drs1981
FORD TAUNUS 1600 L automaat, 4-drs1981
FORD TAUNUS 1.6 COMBI met LPG1981
OPE L ASCONA 1.9 N automaat1979
OPEL ASCONA LS 4-drs. DIESEL1986
LADA 1600 GL met LPG1983
BMW 3151982
NISSAN CHERRY 15 GL1982
NISSAN SUNNY automaat 1984, 40.000 km
Nu extra voordelig financieren via Ford Credit Aktie tarief
Zonder inruil altijd interessante korting op bovenstaande prijzen
Nu extra voordelig financieren via Ford Credit Aktie tarief
Zonder inruil altijd interessante korting op bovenstaande prijzen
I
I
I
I
Verk. P. Joosse 01180-34384; B. v. Vliet 01185-1655; R.6. Deug 01184-14623
SAAB 99 GL 4-drs. 5-bak1984
SAAB 99 GL 4-drs. LPG1982
SAAB 90 LPG1986*
SAAB 901985*
SAAB 90 LPG1985*
SAAB 900 4-drs. LPG1987
SAAB 900 5-drs1986*
SAAB 900 5-drs. LPG1986
SAAB 900 4-drs1985*
SAAB 900 Turbo silver arrow5-12-1985
SAAB 9000 Turbo 161985
DAIHATSU Charade automaat1984
DAIHATSU Charade TS1985
CITROËN Axel 12 TRS1985
CITROEN BX 16 TRS1985
CITROËN Visa 14 TRX1985
SUZUKI Alto1986
SKODA 130 LS 4100 km1987
FIAT 127 5 versn1985
VAUXHALL Chevette stationcar1979
Afm. 300x600x4 mm
(zwaarste persing 575 kg p/m')
Nu van 49.50 m*
voor
p/m* s
Geldig zolang de voorraad strekt I
Tot ziens bij uw kurkspeciaaizaak:
OP=OP (reservering mogelijk)
D. Dronkersweg, Poel III Hoofdstraat 95
Goes-Zuid Ovezande
Tel.: 01100-31848 Tel. 01195-236'
MAZDA
929 2.0 LTD 105.000 kmokt. '82
626 1.6 GLX Sedan 74.000 kmmei '86
626 2.0 LX Sedan Diesel 65.000 kmfebr. '85
626 2.0 LX HB 90.000 kmfebr. '84
626 1.6 LX HB 47.000 kmfebr. '84
323 1.5 GLX Sedan 37.000 kmnov. '85
323 1.3 HD 27.000 kmjuli '85
323 1.3 HB 39.000 kmdec. '83
3231.3 GLX Sedan 30.000 kmjan. '86
323 1.3 blauw 72.000 kmuni '84
323 1.3 HB 45.000 kmnov. '83
E 2200 Diesel gesl. bestel 40.000 kmaug. '85
HONDA
Civic stationwagon 85.000 kmsept. '82
Accord 1.6 3-drs. 45.000 km'84
Accord Sedan, 68.000 kmmei '83
Accord 3-drs. 1.6, 70.000 km gassept. '82
Quintet 1.6,90.000 kmdec. '82
NISSAN
Bluebird 1.8 GL 95.000 kmmrt. '85
Cherry 1.5 GL HD rood 70.000 kmmei '83
Sunny 1.3 DX Sedan 77.000 kmmei. '83
Sunny 1.7 Diesel 103.000 kmdec. '83
OPEL
Ascona 1.6 4-drs 17.500 kmokt. '84
Kadett 1.3 S HB 75.000 kmaug. '83
Kadett 1.6 S 5-drs. 90.000 kmjan. '83
Kadett 1.6 Hatchback 79.000 kmmei '82
Kadett Stationcar'83
Corsa 1.3 TR Sedan 25.000 kmjan. 84
Corsa 1.2 S 3-drs. 73.000 kmnov. '83
LANCIA
Delta 1300 20.000 kmokt. '86
Delta 1500 LPG 95.000 kmjan. '85,
Ypsilon Touring 8.000 kmjan. '87
HPE 2000 i 40.000 kmjuni '84
Beta 1.6 DX 100.000 kmsept '79
FORD
Escort 1.1 Bravo 5-drs. 80.000 kmjuli '83
Escort 1.3 L 4-drs. 75.000 kmjuni '81
Sierra 2.0 GL 6-cil. 55.000 kmjan '83
Sierra 1.6 Laser 20.000 km1986
Sierra 2300 Diesel Laser 68.000 kmjan. '85
TOYOTA
Tercel 1.3 SR 65.000 kmsept. '84
Tercel 1.3,5-drs. 83.000 kmokt. '82
Carina II GL Liftback 33.000 km'84
MITSUBISHI
Lancer 1.5 FL 33.000 km....apr. '85
Colt 1.2 GL 23.000 km...febr. '83
ColtGT63.000km..sept. '82
Galant 1.6115.000km..sept. '83
Galant 1.6 GL LPG 47.000 km....mrt, '86
Galant 1.8 GLX Turbo diesel 91.000 kmmei '85
Galant2.0GLX 137.000km....juni '83
Galant 2.3 Turbo diesel 140.000 km....apr. '83
Tredia 1400 GL 77.000 kmmei '84
Lancer 1200 LX 65.000 kmmei '83
VW
Passat Diesel 90.000 kmokt. '86
Golf Diesel 135.000 km...aug. '83
FIAT
Ritmo 105 TC 27.000 kmjuni '83
Ritmo 60 CL 41.000 km....Jan. '84
Uno 45 97.000 kmjuni '83
Diverse andere merken zoals:
LANCIA, MERCEDES, PEUGEOT, HYUNDAI,
TALBOT, VOLVO, DAIHATSU, SUBARU, BMW.
Diverse goedkopere auto's APK-gekeurd
Bovag-garantie vanaf 7.500.-
Financiering - Leasing - Inruil - APK II
keuringsstation
Vert. privé Sj. de Feijter 01100-14467
Steenbergsestraat 28 - BERGEN OP ZOOM - Tel. 34480
PERSOONLIJKE SERVICE
's maandags gesloten s'avonds op afspraak
1 pond ji |r
's Maandagsmorgens tot 14.00 uur
en zaterdag 13.00 uur gesloten.
Wij slachten ook regelmatig scharrelvar
kens, event, op bestelling met stro gebrand.
AUTOBEDRIJF H.J. RIJK