Personenauto ABC (deel 1 auto-tip AUTOBEDR. RENTON UW CITROËN-DEALER: AUTO DIJKWEL §Rutdbedrijf J0D5BE teldheh-fihed STER-OCCASIONS SJssM UW AUSTIN - ROVER DEALER voor Walcheren: A WIJ HEBBEN ONZE GOEDE OCCASIONS VOOB OW POBTEMONNEE GERANGSCHIKT OUDE LU EO EO ULI55lfJCEn GARAGE ALEXANDER GOEDE OCCASIONS ROLLUIKEN - ZONWERING- MONTAGE EEN MERCEDES-BENZ STER-OCCASION LAAT NIETS TE WENSEN OVER. VAN OEVEREN B.V. TOPCARAVANS SCHELDEBODE VAN WOENSDAG 20 JANUAR11988 Alfa Romeo Audi Austin Rover BMW Citroen Dacia Daihatsu Fiat Ford Honda Hyundai Isuzu Lada Lancia Mazda Mercedes Mitsubishi tot 5 van 5 OOO .-tot 10. OOO.- van 10. OOO tot 15. O O O a vanaf 15. OOO.- Onze speciale voordeelaanbiedingen Nu goedkoop financieren met het Ford credit Aktie tarief Houdt u ook graag de warmte binnen en de kou bulten? ALLEEN VERKRIJGBAAR Bij DE OFFICIËLE MERCEDES-BENZ DEALER. AUTOMOBIELBEDRIJF Camping OLMENVELD .'ftLEXANDER' - 309 Alfa Romeo is duidelijk weer in opmars, dé verkopen stijgen, in 1987 het jaar waar vele bekende merken een veer moesten laten steeg Alfa in Nederland in verko pen. Vooral wordt dit veroor zaakt door de populaire 33- en 75-serie. Deze veel biedende, ruime en sportieve auto's zijn al voor leuke instapprijzen te krij gen, de 33 vanaf 21.250.- de 75 vanaf 29.990.-. De 33 is er met 1.3, 1.5 en 1.7 benzinemo tor, de 33 Diesel is in ons land niet leverbaar, de 75 is er met 1.6.' 1.8 Turbo, 2.0, 2.0 Twin Spark en 3.0i V6 benzinemotor en met 2.0 Turbodieselmotor, de Alfa 90 is uit het programma ge nomen, medio dit jaar komt daar de nieuwe Alfa 164 voor terug. Het is het laatste model uit de samenwerkingsreeks Saab, met de 9000, Fiat, met de Croma en Lancia, met de Thema. De Alfa 164 komt er met 2.0 Twin Spark, 2.0i V6 en 2.5 turbodieselmotor. In de echte sportieve klasse kent Alfa Romeo de Sprint- en Spider- serie. De Sprint heeft onlangs de nieuwe Alfa 33 1.7 motor gekre gen i.p.v. de 1.5 motor. Heel wat bekender en ook popu lairder is het Duitse merk Audi vervaardigd door het VAG-con- cern met o.a. Audi, VW, Porsche en nu ook Seat. Audi kent 80-, 90-, 100- en 200-modellen, de 80' en 90'ers zijn dit jaar geheel nieuw uitgekomen, eerstvolgend zijn de 100- en 200-modellen voor vernieuwing aan de beurt, echte heel nieuwe modellen worden niet verwacht in 1988, wel forse facelifts van de 100- en 200 en uitbreiding in de 80- en 90-serie middels coupé. Tech nisch wordt bij Audi de meerkleppenmotor verwacht en wel de 20-kleppenmotor, dus 5 cilinder met 4 meerkleppentech- niek zal in de 90, de 200 en in een nieuwe 300 te zien zijn, de 300 wordt een topmodel met V8 3.6 liter motor met 250 Pk en 4x4 ter concurrentie van de Mercedes S en BMW 7-serie. Uitbreidingen worden verder nog verwacht in de Quattro (dus 4x4) en Avantserie. Audi start met de 80 bij 34 mille, de 90 be gint bij 54 mille, de 100 bij 47 en de 200 bij 98 mille. De A wordt afgesloten met het Engelse merk Austin-Rover, het is niet zeker of dat zo blijft. Er gaan geruchten dat in de 90'er jaren alleen nog het merk Rover over is. Voorlopig kent Austin de modéllen Mini, Metro, Maestro en Montego. De Mini is al 29 jaar oud, als bijzonderheid kwam er dit jaar een open afgeleide, de Mini Moke. De Metro, Maestro en Montego zijn nog niet zo oud, maar gaan toch alweer menig jaartje mee, zij zullen wel tot 1990 in het programma blijven, uitbreiding wordt verwacht in de dieselreeks, momenteel zijn er alleen benzinemodellen bij Aus tin. Na de 90'er jaren komen er nieuwe modellen. De Metro zal waarschijnlijk wel het eerst aan de beurt zijn. Hij zou dan echter Rover 200 gaan heten, de hui dige Rover 200-serie wordt dan vernieuwd via de Rover 400, ook de Maestro gaat daaronder val len, de Montego wordt dan een Rover 600 en de Rover 800 blijft zoals die is maar naast de 4- deurs sedan komt er een 5- deurs hatchback. Overigens wordt die Rover 800 hatchback al veel eerder verwacht, mogelijk al in 1988 evenals dus de diesel modellen van de bestaande 'se rie. BMW brengt groot nieuws al di rect begin van het nieuwe jaar. In januari wordt de internationale autopers al verwacht bij de intro ductie van de nieuwe BMW 5-se- rie die dan een maand later al le verbaar is in ons land. Aanvan kelijk zou eerst de 535i komen, het duurste model, de laatste be richten zijn echter dat toch de hele serie te beginnen bij de 520, de 525, 530 en 535 tegelijk komt. De nieuwe 5-serie is uiter aard veel moderner dan de „oude" serie, hij is veel ge- stroomlijnder, de wigvorm van voren laag en van achteren op lopend is duidelijk herkenbaar, de 7-serie heeft model gestaan. Behalve een nieuwe 5- komt er ook de al aangekondigde uitbrei ding van de 3-serie met o.a. de BMW 3-Touring en de BMW Z1 de sportwagen op basis van de 3-serie. De nieuwe motoren o.a. de 1.8i en de 2.4 turbodiesel zijn al leverbaar in de 3-serie. De vernieuwing van de gehele 3-se- rie staat voor 1991 gepland, wat dat aangaat kan de 3-rijder nog vooruit. Met de 3, de nieuwe 5 en de nieuwe 7 heeft BMW weer een goed concurrerend pro gramma. Voor de exclusieve BMW 6-serie rijders staat er een nieuwe 8-série op stapel. Maar ook dat zal nog wel even duren. Citroen draait heel niet gek in Nederland. Verantwoordelijk daarvoor is het populaire BX- model, het middenklasse model dat plaats biedt aan 5 personen, 5 portieren heeft, een krachtige motor en een fraai uiterlijk. De prijs is daarbij interessant, met de 1.4 motor start de BX bij 22 mille, met 1.6 motor bij 29 mille Door Leo de Ruyter en met 1.9 bij 33 mille, de 1.9 diesel start bij 31,5 mille. Verder is ook de nieuwe AX goed aan geslagen, een prima auto in de kleine middenklasse, een goede opvolger voor de CV, de Visa e.d., de AX start bij 13 mille, hij is er in 1.0, 1.1, 1.4 en 1.3 sport motor, een dieselmotor wordt voor 1988 verwacht, evenals verdere uitbreidingen van de AX met injectie- of turbomotoren alsmede met 4x4. Met de AX en BX kan Citroen nog alle kanten op, oók de CX blijft nog in het programma al wordt daarvan ook een opvolger verwacht. Het is niet precies bekend wat Ci troen gaat doen, komt er eerst een CX-opvolger of nog een tus senmodel tussen AX en BX, een opvolger voor de vroegere GS(A). Een naam wordt al ge fluisterd. Een DX maar wordt dit dus de nieuwe CX of een nieuw middenklasse model. Het is nog niet bekendgemaakt. De 2 CV is nu echt finit, nog wel leverbaar blijven de Axel en de Visa en na tuurlijk 'de AX-, BX- en CX-mo- dellen, in de kleine bestelklasse doet de C 15 het goed evenals de grotere C 25. Evenals de Aro en de Oltcit (hier ten lande de Citroen Axel) komt de Dacia uit Roemenië. Impor teur van zowel Aro als Dacia is Primacar te Prinsenbeek/Breda. De Dacia is eigenlijk de oude Renault 12, hij is uiteraard op tal van punten gemoderniseerd en aangepast. Dacia kent de 1210, de 1310 en de 1410, cijfers naar motorindeling. De 1210 is de voordeligste, hij is er vanaf 12,5 mille, de prijs is hier weer aan trekkelijk, een comfortabele ruime 5-persoonsauto met 4 portieren en grote koffer, het uiterlijk is echter wat ouderwets. Daihatsu heeft allereerst de kleine modellen gemoderni seerd. In 1986 kwam de nieuwe Cuore, onlangs nog wat verder gemoderniseerd en in 1987 was er de nieuwe Charade, een fraai gestroomlijnd druppelvormmo- del. verwacht wordt nu dat in 1988 de Charmant eindelijk aan de beurt is, de Charmant is nog een wat oubollige sedan, maar zal zeker ook een moderne wig- vorm krijgen met uiteraard voor wielaandrijving. Vernieuwd rond de jaarwisseling is ook de Dai hatsu Terreinauto 4x4, de Roc ky, hij kreeg een andere grille met koplampen, een nieuw inte rieur en diverse nieuwe technie ken. Onveranderd bleef de mini bestelreeks en de mini perso- nenbussen. Fiat is een heel wat populairder merk dan Ferrari, de prijs zal daar wel debet aan zijn. Toch hebben beide merken veel ge meen, zij behoren tot dezelfde moeder hoewel het moeilijk is een Italiaanse auto te vinden die niet tot Fiat SpA hoort, behalve Ferrari is dat Lancia, Alfa Ro meo, Innocenti enz. Fiat zelf is het merk voor de gewone man met vooral in de voordelig prijs klasse de Panda en de Uno. De Panda is er in een 750- en 1000- uitvoering met als extra nog L-, CL- en S-modellen alsmede een 4x4. De Uno kent nog meer ty pes, een 45, een 60, een 70, 75 en diverse motor- en uitvoe ringsspecificaties. In motoren zien we o.a. een 903 cc, een 99 cc, een 1116 cc, een 1301 cc, een 1498 cc en een 1697 cc diesel. Uniek daarbij is dan nog de 1301 Turbo en de 1116 Se lecta met CVT automaat. De Fiat Ritmo-serie wordt begin 1988 vervangen door de Tipo, eerst als hatchback later als sedan, waardoor dan ook de Regata een opvolger krijgt. Mogelijk dat er van dit heel nieuwe Fiat Tipo- type ook serie komen in Lancia en Alfa Romeo. Fiat sluit het pro gramma af met de Croma de 2.0 CHT, de 2.0 i.e, de 2.0 Turbo i.e en de 2.5 Diesel en Turbodiesel. Het grote nieuws van Ford voor 1988 wordt de nieuwe Ford Fiesta. Na de nieuwe Scorpio- en Sierraserie met in 1987 nog een gemoderniseerde Sierra en uitbreiding in de sedanlijn, is nu de Fiesta aan de beurt gevolgd door de Escort en Orion. De laatste twee worden echter niet eerder dan eind '89 begin '90 verwacht. De Fiesta komt begin 1988, het concept blijft bewaard, het model wordt echter moder ner, gestroomlijnder en binnenin wat ruimer. Aan de Escort en Orion zijn nog wel wat moderni seringen mogelijk, in de Sierra- en Scorpioreeks wordt, voor 1988 weinig nieuws verwacht. De Sierra Cosworth breidt nog wat verder uit en de Scorpio staat nog steeds op de nomina tie voor een sedan, het ziet er echter nu duidelijk uit dat deze er ook komen gaat en op tame lijk korte termijn, wellicht nog in 1988. De Amerikaanse Ford kent ook wat moderniseringen en in de USA wordt gewerkt aan klei-. nere compacte modellen o.a. sa men met Mazda. Het Japanse merk Honda gaat steeds meer de exclusieve kant op, het wil zich duidelijk onder scheiden van de Japanners, het wil de BMW/Mercedes van Ja pan zijn. In uiterlijk en techniek onderscheidt Honda zich zeker, helaas hoort daar ook een on derscheidend prijskaartje bij, wat inhoudt dat de Honda wat duurder is dan zijn vergelijkbare Japanse broertjes. Dat geeft on tegenzeggelijk minder kopers. Honda heeft dat ook gemerkt, van een 12e plaats in verkopen is zij gezakt naar een 16e tot 17e plaats. Honda heeft echter einde jaar de Civic-serie gemoderni seerd en uitgebreid, er is nu een 3- en 5-deurs Civic hatchback (resp. de Shuttle) en een 4- deurs Sedan. Ook de coupé de 2-deurs CRX is gebleven, al komt de vernieuwde uitvoering van de CRX evenals van de Shuttle er begin dit jaar nog aan. Met de nieuwe Civic zal Honda zeker weer nieuwe kopers trek ken en gelukkig is de prijs niet al te gek opgetrokken, de Civic 3- drs. 1.3 start nu bij 22 mille. De 1.4 in GL uitvoering kost 3-deurs 23.690.- en in 4-deurs Sedan 25.190.-. Duurders weliswaar dan de vergelijkbare Nissan Sunny, Toyota Corolla en Mazda 323 die rond de 20 mille starten, echter zo erg extreem veel duur der zijn ze niet. Met daarnaast ook de fraaie Integra 5-deurs met 1.5 motor vanaf 27,5 mille zijn er toch weer wat sterke con currenten bij Honda. Verder is er dan uiteraard de Accord serie in Sedan en Aero Deck, alsmede in coupé de Prelude, de laatste met 4-wiel besturing. In de topklasse kent Honda de Legend in Sedan en coupé. Uitbreiding wordt nog verwacht in de 4-wiel besturing wellicht eerst in de Accord serie, en uiteraard zoals al gezegd nieuws bij de Civic Shuttle en de CRX. Verder zal 'het voor Honda ook spannend worden bij de for mule I races. Honda heeft in 1987 gewonnen, maar aan het eind van het jaar kwamen de Ferrari's sterk opzetten. Het Koreaanse merk Hyundai is aan een opmars bezig. Nu de gehele Pony XP serie leverbaar is in 3- en 5-deurs hatchback en 4-deurs sedan en alle met schone 1.5 liter motoren tegen sterk concurrerende prijzen gaat het het merk voor de wind. Zo is de ruime 3-deurs Pony XP 1.5 er al vanf 15 mille en dat spreekt ieder wel aan, vergelijkbare Europeanen beginnen tenminste bij 20 mille. Behalve de Pony zit ook de Stellar in het programma. Hij is er met 1600 en 2.0 liter motor, voor 1988 staat een nieuwe versie met voorwielaan drijving op het programma. In middels is ook een tussenmodel tussen de Pony en Stellar ge reed, wanneer deze komt is niet bekend mogelijk voor en anders na de nieuwe Stellar. Ook een nog groter model onder de naam Grandeur is gereed. Vervolgens wordt aan een kleiner model, dus onder de Pony gewerkt. Het jaar 1988 brengt zeker nog nieuws van Hyundai. Het Japanse merk Isuzu hoort in Europa bij General Motors thuis, in Nederland wordt het dan ook door GM Rotterdam geïmpor teerd. Isuzu vult het programma van GM prima aan, te denken valt dan aan GM's grootste merk in Europa Opel (of Vauxhall in Engeland). De Opeldealer heeft namelijk een fraaie reeks perso nenauto's beschikbaar, in de be stelauto categorie zit men echter niet zo goed. Wel zijn er de van de Opel personenauto's afge leide bestelauto's, de Vans of Caravans, maar in de sector be stelbusjes, pick-ups, met diverse dubbele cabines, met diverse overkappingen, met de gehele bestelbussen, één tot ander halve tonner-lijn en met ook voor de particulier interessant de 4x4 terreinauto. Isuzu heeft een zeer fraaie luxe terreinauto de Troop- er, hij is er in korte- en lange wielbasis naast 3-deurs ook 5- deurs uitvoering heet de Trooper Wagon. Voor 1988 zijn de mo dellen verfrist en gemoderni seerd. Het Russische merk Lada heeft vorig jaar de nieuwe Samara uit gebracht, een moderne hatch back Lada met voorwielaandrij ving. Deze Samara zal in de loop der jaren nog verder worden uit gebreid. Nu op dit moment is hij er met 1.3 benzine motor, er komt nog een 1,1 en 1.5 benzine motor en later nog weer een die selmotor. Hij is er nu in 3-deurs versie, er komt zeker ook een 5- deurs versie en er komen ook al lerlei uitrustingsverschillen, nu is er de Sapiara 1.3 en de Samara 1.3 GLS. Als eerste in 1988 wor den verwacht de Samara in 5- deurs. De Samara is verder zo gebouwd dat ook een 4x4 uit voering tot de mogelijkheden be hoort evenals in carrosserievorm een stationcar en een sedan. Verder brengt Lada de bekende serie, de 1200 S (het oudste nog op de Fiat 124 gelijkende mo del), de 2104, 2105 en 2107. In de terreinklasse is er de Niva hardtop en softtop. Het Italiaanse merk Lania hoort al jaren bij Fiat thuis evenals dat voor Alfa Romeo sinds 1987 het geval is. Lancia is een exclusief merk in ons land worden vooral de duurdere exclusievere auto's verkocht zoals de Prisma en de Thema. De kleinere serie de Yp silon en de Delta ligt niet zo goed, vooral vanwege de prijs, hier speelt de concurrentie mee. Toch heeft Lancia in Nederland wel iets aan de prijs gedaan, de Ypsilon met 1000 Fire motor is er al vanaf 17 mille, broertje Fiat Uno 45 Fire start ook rond dat bedrag. De Ypsilon is er in 3 uit voeringen, de Y10 Fire, de Y10 Fire LX en de Y10 Turbo, de Delta is er in 1.3 en 1.5 en in di verse IE, Turbo en 4WD uitvoe ringen, de Prisma kent 1.3, 1.5 en 1.6 uitvoeringen, alsmede een 1.9 turbodiesel, ook hier di verse exclusieve uitvoeringen waaronder een 4Wd. De Thema tot slot is er in 2.0i.e, 2.0i.e Tur bo, 2.8 6C, 8-32 met 2.9 Ferrari motor, en de 2.5 Turbodiesel, ook kent de Thema een Station wagon s§rie. Tot de populaire Japanse mer ken hoort zeker ook Mazda, na Nissan en Toyota is het het derde Japanse merk in ons land en dat zal zeker zo blijven of mo gelijk zelfs wat stijgen, want Mazda toont in 1988 een zeer goed en geheel nieuwe pro gramma. Mazda heeft eind 1987 de 323 en 626 vernieuwd. Het zijn Mazda's meest populaire modellen, er worden er zeer veel van verkocht. De oorzaak, het zijn moderne, technische gea vanceerde automobielen, die doro hun fraaie Europese lijn de kopers aanspreken, daarbij is ook de prijs heel interessant. De 323 is onlangs geheel gemoder niseerd, er is geen sprake van een nieuw model of nieuwe ge neratie, maar toch wel van forse vernieuwingen en verbeteringen. De 626 is met behoud van haar oorspronkelijke karakter wel gheel vernieuwd, er is dus hier wel sprake van een nieuwe ge neratie, de uiterlijke vormen zijn gewijzigd, de motoren zijn gewij zigd, het interieur is vernieuwd en ook andere technische hoog standjes zijn verwerkt zoals een 4-wielbesturing op de duurst modellen, Maar dat is allemaal nog niet voldoende Mazda brengt begin 1988 ook nog een heel nieuw type uit, de Mazda 121 en zoasls de getallenreeks al aangeeft is het een kleine Mazda, dus onder de 323. Het wordt de concurrent voor de Nissan Micra en de Toyota Star let en uiteraard voor de Euro peanen zoals de Fiat Uno, Peu geot 205, Renault 5 e.d. Verder heeft Mazda naar de top toe de klasse-sedan 929 en de sport- wagon de RX-7. Eventuele uit breidingen zijn nog te verwach ten in de serie 323 serie, moge lijk een cabriolet en in de 626 serie een stationcar. Een toonaangevend merk is on- gewtijfeld Mercedes. Deze 'ster-wagen' behoort natuurlijk tot de top. Maar Mer cedes oogst in automobielland ook waardering, omdat het merk tot de zogenaamde terndsetters behoort. De serie is de laatse jaren fors vernieuwd, het 100-jarig bestaan is daar zeker debet aan. Zeker nieuw te noe men is de serie 190 serie en de 200-300 serie met uiteraard de daarbij behorende stationwa gons en de coupé.s. Voor 1988 wordt nieuw van Mercedes ver wacht de SL serie, de sportserie dus en later, maar dat zal wel te gen 1990 worden gehele S-se- rie. Ook de G-serie, Mercedes 4x4 Terreinauto, zou een wat moderner uiterlijk en interieur niet misstaan. Het laatste nieuwtje van Mercedes is overi gens wel de 4-wielaandrijving op de sedan, het zgn. 4-matic sys teem gecombineerd met ABS. Bij Mitsubishi staat voor 1988 ook het één en ander te gebeu ren, er zijn echt nieuwe model len op komst. Normaal gespro ken is de Colt en daarmee sa menhangend de Lancer het eerst aan de beurt, maar op de Tokio motorschow was ook al de nieuwe Galant t zien, geruchten gaan zelfs dat er eerst ee nieuwe Galant komt. Overigens is pas een nieuwe Sapporo uitge bracht, een wat veredelde Ga lant is de hoogste klasse met een zwaardere 2.4 i motor. We zien het wel wordt het eerst een nieuwe Colt of Lancer of Galant. Zeker mogen we van Mitsubishi ook nieuwe technieken ver wachten zoals bij de andere Ja panse broerders dus meer klep pen motoren, vierwielaandriving en vierwielbesturing. Bij Mitsu bishi horen verder uiteraard de exclusievere auto's zoals de Sta rion, de Space-Wagon en de Pa- jero. Deel 2 verschijnt volgende week (eigenaar Henk Moolenaar) Noordmonsterweg 4 Middelburg Industrieterr. Ramsburg. Tel. 01180-36815 Veerseweg 104, MIDDELBURG, tel. 01180-29955 FordTaunus 16L Ford Taunus 16L combi Ford Granada 2100 Diesel 1979 1979 1980 Ford Taunus 1600 GL 4-drs1980 Ford Taunus 1600 Bravo 2-drs1981 Ford Taunus 1600 aut. 4-drs. Ford Escort 1100 L 5-drs Lada 1600 GL met gas Toyota Tercel 4-drs Citroen Visa Citroen 2 CV 6 Datsun Cherry 1981 .1981 .1983 .1981 .1983 .1983 .1982 Ford Escort 1600 GL 5-drs1982 Ford Fiesta 1100 L1982-1983 Ford Escort 1100 Bravo1983 Ford Escort 1600 L 5-drs 1982 Ford Escort 1300 Bravo Stationcar1983 Ford Escort 1300 Bravo 3-drs1983 Ford Escort 1100 Laser 3-drs1984 ■Opel Kadett Diesel 3-drs1984 Nissan Sunny automaat1984 Opel Kadett 13S 3-drs1983 Renault 11 TL gas 3-drs1985 Nissan Sunny 1500 GL1985 Talbot Horizon 1500 GL1985 Opel Corsa 1300 S1985 Ford Sierra 2300 Diesel 3-drs1986 Ford Sierra 2.0 GL 5-drs1983 Ford Sierra 2.0 Laser 5-drs1986 Ford Sierra 16 Laser 5-drs1986 Ford Sierra 2.0 Laser 3-drs1985 Ford Escort 1300 Laser 5-drs1985-1986 Ford Escort 1300 Laser 3-drs1985-1986 Ford Escort 1600 Laser Diesel 5-drs1984 Ford Escort 1100 Laser 3-drs1985-1986 Ford Escort 1600 Bravo 3-drs1984 Ford Escort 1600 Bravo 5-drs1985 Ford Orion 1600 L1985 Opel Kadett 12 LS5-drs...,..1985 Ford Escort 1600 Bravo 3-drs1984 van 17.500.- voor 15.750, Ford Escort 1300 Laser 3-drs1984 van 16.500.- voor 15.250, Ford Escort 1300 Laser 5-drs1984 van 16.500.- voor 15.250. Ford Escort 1100 Laser 3-drs1985 van 16.500.- voor 15.750, Nissan Sunny automaat1984 van 15.500.- voor 13.500, Opel Kadett Diesel1984 van 15.500.-voor 14.500, Ford Sierra 1600 5-drs Spirit 1984 van 20.500.- voor 18.500, Ford Sierra 1600 3-drs Laser1985 van 22.500.- voor 20.500, Ford Taunus 1600 L 2-drs1981 van 9.500.- voor 8.000, Ford Sierra 1600 L Stationcar1985 van 21.500.- voor 19.500, Ford Escort 1600 Bravo Diesel1984 van 18.500.- voor 16.500, Ford Escort 1300 Laser 19845.250.- contant en 251.- per maand Ford Sierra 1600 Laser 19857.500.- contant en 321.70 per maand Nissan Sunny automaat 19844.500.- contant en 226.- per maand Verk. P. Joosse 01180-34384; B. v. Vliet 01185-1655; R.G. Deug 01184-14623 Keetweg 17 - 4341 BJ Arnemulden-®01182-3170 Tiemozon levert en installeert ROLLUIKEN met HOGE KORTING op de bruto-adviesprijzen. Tiemozon uw rolluikspecialist. Ook uw adres voor alle binnenraamdecoraties zoals rolgordijnen, jaloezieën, reepgordijnen, plissé enz. Vraag vrijblijvend prijsopgaaf. U bent verzekerd van een deskundig advies. Peugeot 5041978 Suzuki bus Carry1982 BMW 3151982 Alexander Gogelweg 18 Vlissingen - Tel. 01184-65262 Mercedes 200 D1983 Mercedes 250 D nieuw model1986 Mercedes 300 D1980 Mercedes 200 D1984 Mercedes 200 D1980 Mercedes 230 E nieuw model1985 Mercedes 300 D nieuw model1985 Mercedes 300 TD1983 Mercedes 190 D1985 BMW 318i1985 BEDRIJFSWAGENS Ford Transit1981 Toyota Hi-ace pick-up1981 Mercedes Benz 1635 demo trekker A. Plesmanweg 2 - Goes Telefoon 01100-12730 Mercuriusweg 25-Vlissingen Telefoon 01184-18351 De oerdegelijke Hollandse caravan voor een geslaagde vakantie! Dealer voor geheel Zeeland: Gapingseweg 5 Serooskerke. Tel 01189-1285 (gem. Veere) Tevens dealer van: TABBERT en REU caravans en PARADISO vouwcaravans. Wij verhuren en/of verkopen stacaravans. Zowel nieuw als gebruikt. Steeds voorradig 50 gebruikte toercaravans. K montage., .auto terwijl u wacM) Wasplaats alW aeopenö-

Krantenbank Zeeland

Scheldebode | 1988 | | pagina 9