Personenauto ABC (deel 1
auto-tip
AUTOBEDR. RENTON
UW CITROËN-DEALER:
AUTO DIJKWEL
§Rutdbedrijf
J0D5BE
teldheh-fihed
STER-OCCASIONS
SJssM
UW AUSTIN - ROVER DEALER
voor Walcheren:
A
WIJ HEBBEN ONZE GOEDE
OCCASIONS
VOOB OW POBTEMONNEE GERANGSCHIKT
OUDE LU EO EO ULI55lfJCEn
GARAGE ALEXANDER
GOEDE OCCASIONS
ROLLUIKEN - ZONWERING- MONTAGE
EEN MERCEDES-BENZ
STER-OCCASION LAAT
NIETS TE WENSEN OVER.
VAN OEVEREN B.V.
TOPCARAVANS
SCHELDEBODE VAN WOENSDAG 20 JANUAR11988
Alfa Romeo
Audi
Austin Rover
BMW
Citroen
Dacia
Daihatsu
Fiat
Ford
Honda
Hyundai
Isuzu
Lada
Lancia
Mazda
Mercedes
Mitsubishi
tot 5
van 5
OOO
.-tot 10.
OOO.-
van 10.
OOO
tot 15.
O
O
O
a
vanaf 15.
OOO.-
Onze speciale voordeelaanbiedingen
Nu goedkoop financieren
met het Ford credit Aktie tarief
Houdt u ook graag de warmte binnen
en de kou bulten?
ALLEEN VERKRIJGBAAR Bij DE
OFFICIËLE MERCEDES-BENZ DEALER.
AUTOMOBIELBEDRIJF
Camping OLMENVELD
.'ftLEXANDER'
-
309
Alfa Romeo is duidelijk weer in
opmars, dé verkopen stijgen, in
1987 het jaar waar vele bekende
merken een veer moesten laten
steeg Alfa in Nederland in verko
pen. Vooral wordt dit veroor
zaakt door de populaire 33- en
75-serie. Deze veel biedende,
ruime en sportieve auto's zijn al
voor leuke instapprijzen te krij
gen, de 33 vanaf 21.250.- de
75 vanaf 29.990.-. De 33 is er
met 1.3, 1.5 en 1.7 benzinemo
tor, de 33 Diesel is in ons land
niet leverbaar, de 75 is er met
1.6.' 1.8 Turbo, 2.0, 2.0 Twin
Spark en 3.0i V6 benzinemotor
en met 2.0 Turbodieselmotor, de
Alfa 90 is uit het programma ge
nomen, medio dit jaar komt daar
de nieuwe Alfa 164 voor terug.
Het is het laatste model uit de
samenwerkingsreeks Saab, met
de 9000, Fiat, met de Croma en
Lancia, met de Thema. De Alfa
164 komt er met 2.0 Twin Spark,
2.0i V6 en 2.5 turbodieselmotor.
In de echte sportieve klasse kent
Alfa Romeo de Sprint- en Spider-
serie. De Sprint heeft onlangs de
nieuwe Alfa 33 1.7 motor gekre
gen i.p.v. de 1.5 motor.
Heel wat bekender en ook popu
lairder is het Duitse merk Audi
vervaardigd door het VAG-con-
cern met o.a. Audi, VW, Porsche
en nu ook Seat. Audi kent 80-,
90-, 100- en 200-modellen, de
80' en 90'ers zijn dit jaar geheel
nieuw uitgekomen, eerstvolgend
zijn de 100- en 200-modellen
voor vernieuwing aan de beurt,
echte heel nieuwe modellen
worden niet verwacht in 1988,
wel forse facelifts van de 100- en
200 en uitbreiding in de 80- en
90-serie middels coupé. Tech
nisch wordt bij Audi de
meerkleppenmotor verwacht en
wel de 20-kleppenmotor, dus 5
cilinder met 4 meerkleppentech-
niek zal in de 90, de 200 en in
een nieuwe 300 te zien zijn, de
300 wordt een topmodel met V8
3.6 liter motor met 250 Pk en
4x4 ter concurrentie van de
Mercedes S en BMW 7-serie.
Uitbreidingen worden verder
nog verwacht in de Quattro (dus
4x4) en Avantserie. Audi start
met de 80 bij 34 mille, de 90 be
gint bij 54 mille, de 100 bij 47 en
de 200 bij 98 mille.
De A wordt afgesloten met het
Engelse merk Austin-Rover, het
is niet zeker of dat zo blijft. Er
gaan geruchten dat in de 90'er
jaren alleen nog het merk Rover
over is. Voorlopig kent Austin de
modéllen Mini, Metro, Maestro
en Montego. De Mini is al 29 jaar
oud, als bijzonderheid kwam er
dit jaar een open afgeleide, de
Mini Moke. De Metro, Maestro
en Montego zijn nog niet zo oud,
maar gaan toch alweer menig
jaartje mee, zij zullen wel tot
1990 in het programma blijven,
uitbreiding wordt verwacht in de
dieselreeks, momenteel zijn er
alleen benzinemodellen bij Aus
tin. Na de 90'er jaren komen er
nieuwe modellen. De Metro zal
waarschijnlijk wel het eerst aan
de beurt zijn. Hij zou dan echter
Rover 200 gaan heten, de hui
dige Rover 200-serie wordt dan
vernieuwd via de Rover 400, ook
de Maestro gaat daaronder val
len, de Montego wordt dan een
Rover 600 en de Rover 800 blijft
zoals die is maar naast de 4-
deurs sedan komt er een 5-
deurs hatchback. Overigens
wordt die Rover 800 hatchback
al veel eerder verwacht, mogelijk
al in 1988 evenals dus de diesel
modellen van de bestaande 'se
rie.
BMW brengt groot nieuws al di
rect begin van het nieuwe jaar.
In januari wordt de internationale
autopers al verwacht bij de intro
ductie van de nieuwe BMW 5-se-
rie die dan een maand later al le
verbaar is in ons land. Aanvan
kelijk zou eerst de 535i komen,
het duurste model, de laatste be
richten zijn echter dat toch de
hele serie te beginnen bij de
520, de 525, 530 en 535 tegelijk
komt. De nieuwe 5-serie is uiter
aard veel moderner dan de
„oude" serie, hij is veel ge-
stroomlijnder, de wigvorm van
voren laag en van achteren op
lopend is duidelijk herkenbaar,
de 7-serie heeft model gestaan.
Behalve een nieuwe 5- komt er
ook de al aangekondigde uitbrei
ding van de 3-serie met o.a. de
BMW 3-Touring en de BMW Z1
de sportwagen op basis van de
3-serie. De nieuwe motoren o.a.
de 1.8i en de 2.4 turbodiesel zijn
al leverbaar in de 3-serie. De
vernieuwing van de gehele 3-se-
rie staat voor 1991 gepland, wat
dat aangaat kan de 3-rijder nog
vooruit. Met de 3, de nieuwe 5
en de nieuwe 7 heeft BMW weer
een goed concurrerend pro
gramma. Voor de exclusieve
BMW 6-serie rijders staat er een
nieuwe 8-série op stapel. Maar
ook dat zal nog wel even duren.
Citroen draait heel niet gek in
Nederland. Verantwoordelijk
daarvoor is het populaire BX-
model, het middenklasse model
dat plaats biedt aan 5 personen,
5 portieren heeft, een krachtige
motor en een fraai uiterlijk. De
prijs is daarbij interessant, met
de 1.4 motor start de BX bij 22
mille, met 1.6 motor bij 29 mille
Door Leo de Ruyter
en met 1.9 bij 33 mille, de 1.9
diesel start bij 31,5 mille. Verder
is ook de nieuwe AX goed aan
geslagen, een prima auto in de
kleine middenklasse, een goede
opvolger voor de CV, de Visa
e.d., de AX start bij 13 mille, hij
is er in 1.0, 1.1, 1.4 en 1.3 sport
motor, een dieselmotor wordt
voor 1988 verwacht, evenals
verdere uitbreidingen van de AX
met injectie- of turbomotoren
alsmede met 4x4. Met de AX en
BX kan Citroen nog alle kanten
op, oók de CX blijft nog in het
programma al wordt daarvan
ook een opvolger verwacht. Het
is niet precies bekend wat Ci
troen gaat doen, komt er eerst
een CX-opvolger of nog een tus
senmodel tussen AX en BX, een
opvolger voor de vroegere
GS(A). Een naam wordt al ge
fluisterd. Een DX maar wordt dit
dus de nieuwe CX of een nieuw
middenklasse model. Het is nog
niet bekendgemaakt. De 2 CV is
nu echt finit, nog wel leverbaar
blijven de Axel en de Visa en na
tuurlijk 'de AX-, BX- en CX-mo-
dellen, in de kleine bestelklasse
doet de C 15 het goed evenals
de grotere C 25.
Evenals de Aro en de Oltcit (hier
ten lande de Citroen Axel) komt
de Dacia uit Roemenië. Impor
teur van zowel Aro als Dacia is
Primacar te Prinsenbeek/Breda.
De Dacia is eigenlijk de oude
Renault 12, hij is uiteraard op tal
van punten gemoderniseerd en
aangepast. Dacia kent de 1210,
de 1310 en de 1410, cijfers naar
motorindeling. De 1210 is de
voordeligste, hij is er vanaf 12,5
mille, de prijs is hier weer aan
trekkelijk, een comfortabele
ruime 5-persoonsauto met 4
portieren en grote koffer, het
uiterlijk is echter wat ouderwets.
Daihatsu heeft allereerst de
kleine modellen gemoderni
seerd. In 1986 kwam de nieuwe
Cuore, onlangs nog wat verder
gemoderniseerd en in 1987 was
er de nieuwe Charade, een fraai
gestroomlijnd druppelvormmo-
del. verwacht wordt nu dat in
1988 de Charmant eindelijk aan
de beurt is, de Charmant is nog
een wat oubollige sedan, maar
zal zeker ook een moderne wig-
vorm krijgen met uiteraard voor
wielaandrijving. Vernieuwd rond
de jaarwisseling is ook de Dai
hatsu Terreinauto 4x4, de Roc
ky, hij kreeg een andere grille
met koplampen, een nieuw inte
rieur en diverse nieuwe technie
ken. Onveranderd bleef de mini
bestelreeks en de mini perso-
nenbussen.
Fiat is een heel wat populairder
merk dan Ferrari, de prijs zal
daar wel debet aan zijn. Toch
hebben beide merken veel ge
meen, zij behoren tot dezelfde
moeder hoewel het moeilijk is
een Italiaanse auto te vinden die
niet tot Fiat SpA hoort, behalve
Ferrari is dat Lancia, Alfa Ro
meo, Innocenti enz. Fiat zelf is
het merk voor de gewone man
met vooral in de voordelig prijs
klasse de Panda en de Uno. De
Panda is er in een 750- en 1000-
uitvoering met als extra nog L-,
CL- en S-modellen alsmede een
4x4. De Uno kent nog meer ty
pes, een 45, een 60, een 70, 75
en diverse motor- en uitvoe
ringsspecificaties. In motoren
zien we o.a. een 903 cc, een 99
cc, een 1116 cc, een 1301 cc,
een 1498 cc en een 1697 cc
diesel. Uniek daarbij is dan nog
de 1301 Turbo en de 1116 Se
lecta met CVT automaat. De Fiat
Ritmo-serie wordt begin 1988
vervangen door de Tipo, eerst
als hatchback later als sedan,
waardoor dan ook de Regata
een opvolger krijgt. Mogelijk dat
er van dit heel nieuwe Fiat Tipo-
type ook serie komen in Lancia
en Alfa Romeo. Fiat sluit het pro
gramma af met de Croma de 2.0
CHT, de 2.0 i.e, de 2.0 Turbo i.e
en de 2.5 Diesel en Turbodiesel.
Het grote nieuws van Ford voor
1988 wordt de nieuwe Ford
Fiesta. Na de nieuwe Scorpio-
en Sierraserie met in 1987 nog
een gemoderniseerde Sierra en
uitbreiding in de sedanlijn, is nu
de Fiesta aan de beurt gevolgd
door de Escort en Orion. De
laatste twee worden echter niet
eerder dan eind '89 begin '90
verwacht. De Fiesta komt begin
1988, het concept blijft bewaard,
het model wordt echter moder
ner, gestroomlijnder en binnenin
wat ruimer. Aan de Escort en
Orion zijn nog wel wat moderni
seringen mogelijk, in de Sierra-
en Scorpioreeks wordt, voor
1988 weinig nieuws verwacht.
De Sierra Cosworth breidt nog
wat verder uit en de Scorpio
staat nog steeds op de nomina
tie voor een sedan, het ziet er
echter nu duidelijk uit dat deze
er ook komen gaat en op tame
lijk korte termijn, wellicht nog in
1988. De Amerikaanse Ford kent
ook wat moderniseringen en in
de USA wordt gewerkt aan klei-.
nere compacte modellen o.a. sa
men met Mazda.
Het Japanse merk Honda gaat
steeds meer de exclusieve kant
op, het wil zich duidelijk onder
scheiden van de Japanners, het
wil de BMW/Mercedes van Ja
pan zijn. In uiterlijk en techniek
onderscheidt Honda zich zeker,
helaas hoort daar ook een on
derscheidend prijskaartje bij,
wat inhoudt dat de Honda wat
duurder is dan zijn vergelijkbare
Japanse broertjes. Dat geeft on
tegenzeggelijk minder kopers.
Honda heeft dat ook gemerkt,
van een 12e plaats in verkopen
is zij gezakt naar een 16e tot 17e
plaats. Honda heeft echter einde
jaar de Civic-serie gemoderni
seerd en uitgebreid, er is nu een
3- en 5-deurs Civic hatchback
(resp. de Shuttle) en een 4-
deurs Sedan. Ook de coupé de
2-deurs CRX is gebleven, al
komt de vernieuwde uitvoering
van de CRX evenals van de
Shuttle er begin dit jaar nog aan.
Met de nieuwe Civic zal Honda
zeker weer nieuwe kopers trek
ken en gelukkig is de prijs niet al
te gek opgetrokken, de Civic 3-
drs. 1.3 start nu bij 22 mille. De
1.4 in GL uitvoering kost 3-deurs
23.690.- en in 4-deurs Sedan
25.190.-. Duurders weliswaar
dan de vergelijkbare Nissan
Sunny, Toyota Corolla en Mazda
323 die rond de 20 mille starten,
echter zo erg extreem veel duur
der zijn ze niet. Met daarnaast
ook de fraaie Integra 5-deurs
met 1.5 motor vanaf 27,5 mille
zijn er toch weer wat sterke con
currenten bij Honda. Verder is er
dan uiteraard de Accord serie in
Sedan en Aero Deck, alsmede in
coupé de Prelude, de laatste met
4-wiel besturing. In de topklasse
kent Honda de Legend in Sedan
en coupé. Uitbreiding wordt nog
verwacht in de 4-wiel besturing
wellicht eerst in de Accord serie,
en uiteraard zoals al gezegd
nieuws bij de Civic Shuttle en de
CRX. Verder zal 'het voor Honda
ook spannend worden bij de for
mule I races. Honda heeft in
1987 gewonnen, maar aan het
eind van het jaar kwamen de
Ferrari's sterk opzetten.
Het Koreaanse merk Hyundai is
aan een opmars bezig. Nu de
gehele Pony XP serie leverbaar
is in 3- en 5-deurs hatchback en
4-deurs sedan en alle met
schone 1.5 liter motoren tegen
sterk concurrerende prijzen gaat
het het merk voor de wind. Zo is
de ruime 3-deurs Pony XP 1.5 er
al vanf 15 mille en dat spreekt
ieder wel aan, vergelijkbare
Europeanen beginnen tenminste
bij 20 mille. Behalve de Pony zit
ook de Stellar in het programma.
Hij is er met 1600 en 2.0 liter
motor, voor 1988 staat een
nieuwe versie met voorwielaan
drijving op het programma. In
middels is ook een tussenmodel
tussen de Pony en Stellar ge
reed, wanneer deze komt is niet
bekend mogelijk voor en anders
na de nieuwe Stellar. Ook een
nog groter model onder de naam
Grandeur is gereed. Vervolgens
wordt aan een kleiner model,
dus onder de Pony gewerkt. Het
jaar 1988 brengt zeker nog
nieuws van Hyundai.
Het Japanse merk Isuzu hoort in
Europa bij General Motors thuis,
in Nederland wordt het dan ook
door GM Rotterdam geïmpor
teerd. Isuzu vult het programma
van GM prima aan, te denken
valt dan aan GM's grootste merk
in Europa Opel (of Vauxhall in
Engeland). De Opeldealer heeft
namelijk een fraaie reeks perso
nenauto's beschikbaar, in de be
stelauto categorie zit men echter
niet zo goed. Wel zijn er de van
de Opel personenauto's afge
leide bestelauto's, de Vans of
Caravans, maar in de sector be
stelbusjes, pick-ups, met diverse
dubbele cabines, met diverse
overkappingen, met de gehele
bestelbussen, één tot ander
halve tonner-lijn en met ook voor
de particulier interessant de 4x4
terreinauto. Isuzu heeft een zeer
fraaie luxe terreinauto de Troop-
er, hij is er in korte- en lange
wielbasis naast 3-deurs ook 5-
deurs uitvoering heet de Trooper
Wagon. Voor 1988 zijn de mo
dellen verfrist en gemoderni
seerd.
Het Russische merk Lada heeft
vorig jaar de nieuwe Samara uit
gebracht, een moderne hatch
back Lada met voorwielaandrij
ving. Deze Samara zal in de loop
der jaren nog verder worden uit
gebreid. Nu op dit moment is hij
er met 1.3 benzine motor, er
komt nog een 1,1 en 1.5 benzine
motor en later nog weer een die
selmotor. Hij is er nu in 3-deurs
versie, er komt zeker ook een 5-
deurs versie en er komen ook al
lerlei uitrustingsverschillen, nu is
er de Sapiara 1.3 en de Samara
1.3 GLS. Als eerste in 1988 wor
den verwacht de Samara in 5-
deurs. De Samara is verder zo
gebouwd dat ook een 4x4 uit
voering tot de mogelijkheden be
hoort evenals in carrosserievorm
een stationcar en een sedan.
Verder brengt Lada de bekende
serie, de 1200 S (het oudste nog
op de Fiat 124 gelijkende mo
del), de 2104, 2105 en 2107. In
de terreinklasse is er de Niva
hardtop en softtop.
Het Italiaanse merk Lania hoort
al jaren bij Fiat thuis evenals dat
voor Alfa Romeo sinds 1987 het
geval is. Lancia is een exclusief
merk in ons land worden vooral
de duurdere exclusievere auto's
verkocht zoals de Prisma en de
Thema. De kleinere serie de Yp
silon en de Delta ligt niet zo
goed, vooral vanwege de prijs,
hier speelt de concurrentie mee.
Toch heeft Lancia in Nederland
wel iets aan de prijs gedaan, de
Ypsilon met 1000 Fire motor is
er al vanaf 17 mille, broertje Fiat
Uno 45 Fire start ook rond dat
bedrag. De Ypsilon is er in 3 uit
voeringen, de Y10 Fire, de Y10
Fire LX en de Y10 Turbo, de
Delta is er in 1.3 en 1.5 en in di
verse IE, Turbo en 4WD uitvoe
ringen, de Prisma kent 1.3, 1.5
en 1.6 uitvoeringen, alsmede
een 1.9 turbodiesel, ook hier di
verse exclusieve uitvoeringen
waaronder een 4Wd. De Thema
tot slot is er in 2.0i.e, 2.0i.e Tur
bo, 2.8 6C, 8-32 met 2.9 Ferrari
motor, en de 2.5 Turbodiesel,
ook kent de Thema een Station
wagon s§rie.
Tot de populaire Japanse mer
ken hoort zeker ook Mazda, na
Nissan en Toyota is het het
derde Japanse merk in ons land
en dat zal zeker zo blijven of mo
gelijk zelfs wat stijgen, want
Mazda toont in 1988 een zeer
goed en geheel nieuwe pro
gramma. Mazda heeft eind 1987
de 323 en 626 vernieuwd. Het
zijn Mazda's meest populaire
modellen, er worden er zeer veel
van verkocht. De oorzaak, het
zijn moderne, technische gea
vanceerde automobielen, die
doro hun fraaie Europese lijn de
kopers aanspreken, daarbij is
ook de prijs heel interessant. De
323 is onlangs geheel gemoder
niseerd, er is geen sprake van
een nieuw model of nieuwe ge
neratie, maar toch wel van forse
vernieuwingen en verbeteringen.
De 626 is met behoud van haar
oorspronkelijke karakter wel
gheel vernieuwd, er is dus hier
wel sprake van een nieuwe ge
neratie, de uiterlijke vormen zijn
gewijzigd, de motoren zijn gewij
zigd, het interieur is vernieuwd
en ook andere technische hoog
standjes zijn verwerkt zoals een
4-wielbesturing op de duurst
modellen, Maar dat is allemaal
nog niet voldoende Mazda
brengt begin 1988 ook nog een
heel nieuw type uit, de Mazda
121 en zoasls de getallenreeks
al aangeeft is het een kleine
Mazda, dus onder de 323. Het
wordt de concurrent voor de
Nissan Micra en de Toyota Star
let en uiteraard voor de Euro
peanen zoals de Fiat Uno, Peu
geot 205, Renault 5 e.d. Verder
heeft Mazda naar de top toe de
klasse-sedan 929 en de sport-
wagon de RX-7. Eventuele uit
breidingen zijn nog te verwach
ten in de serie 323 serie, moge
lijk een cabriolet en in de 626
serie een stationcar.
Een toonaangevend merk is on-
gewtijfeld Mercedes.
Deze 'ster-wagen' behoort
natuurlijk tot de top. Maar Mer
cedes oogst in automobielland
ook waardering, omdat het merk
tot de zogenaamde terndsetters
behoort.
De serie is de
laatse jaren fors vernieuwd, het
100-jarig bestaan is daar zeker
debet aan. Zeker nieuw te noe
men is de serie 190 serie en de
200-300 serie met uiteraard de
daarbij behorende stationwa
gons en de coupé.s. Voor 1988
wordt nieuw van Mercedes ver
wacht de SL serie, de sportserie
dus en later, maar dat zal wel te
gen 1990 worden gehele S-se-
rie. Ook de G-serie, Mercedes
4x4 Terreinauto, zou een wat
moderner uiterlijk en interieur
niet misstaan. Het laatste
nieuwtje van Mercedes is overi
gens wel de 4-wielaandrijving op
de sedan, het zgn. 4-matic sys
teem gecombineerd met ABS.
Bij Mitsubishi staat voor 1988
ook het één en ander te gebeu
ren, er zijn echt nieuwe model
len op komst. Normaal gespro
ken is de Colt en daarmee sa
menhangend de Lancer het
eerst aan de beurt, maar op de
Tokio motorschow was ook al de
nieuwe Galant t zien, geruchten
gaan zelfs dat er eerst ee nieuwe
Galant komt. Overigens is pas
een nieuwe Sapporo uitge
bracht, een wat veredelde Ga
lant is de hoogste klasse met
een zwaardere 2.4 i motor. We
zien het wel wordt het eerst een
nieuwe Colt of Lancer of Galant.
Zeker mogen we van Mitsubishi
ook nieuwe technieken ver
wachten zoals bij de andere Ja
panse broerders dus meer klep
pen motoren, vierwielaandriving
en vierwielbesturing. Bij Mitsu
bishi horen verder uiteraard de
exclusievere auto's zoals de Sta
rion, de Space-Wagon en de Pa-
jero. Deel 2 verschijnt
volgende week
(eigenaar Henk Moolenaar) Noordmonsterweg 4 Middelburg
Industrieterr. Ramsburg. Tel. 01180-36815
Veerseweg 104, MIDDELBURG, tel. 01180-29955
FordTaunus 16L
Ford Taunus 16L combi
Ford Granada 2100 Diesel
1979
1979
1980
Ford Taunus 1600 GL 4-drs1980
Ford Taunus 1600 Bravo 2-drs1981
Ford Taunus 1600 aut. 4-drs.
Ford Escort 1100 L 5-drs
Lada 1600 GL met gas
Toyota Tercel 4-drs
Citroen Visa
Citroen 2 CV 6
Datsun Cherry
1981
.1981
.1983
.1981
.1983
.1983
.1982
Ford Escort 1600 GL 5-drs1982
Ford Fiesta 1100 L1982-1983
Ford Escort 1100 Bravo1983
Ford Escort 1600 L 5-drs 1982
Ford Escort 1300 Bravo Stationcar1983
Ford Escort 1300 Bravo 3-drs1983
Ford Escort 1100 Laser 3-drs1984
■Opel Kadett Diesel 3-drs1984
Nissan Sunny automaat1984
Opel Kadett 13S 3-drs1983
Renault 11 TL gas 3-drs1985
Nissan Sunny 1500 GL1985
Talbot Horizon 1500 GL1985
Opel Corsa 1300 S1985
Ford Sierra 2300 Diesel 3-drs1986
Ford Sierra 2.0 GL 5-drs1983
Ford Sierra 2.0 Laser 5-drs1986
Ford Sierra 16 Laser 5-drs1986
Ford Sierra 2.0 Laser 3-drs1985
Ford Escort 1300 Laser 5-drs1985-1986
Ford Escort 1300 Laser 3-drs1985-1986
Ford Escort 1600 Laser Diesel 5-drs1984
Ford Escort 1100 Laser 3-drs1985-1986
Ford Escort 1600 Bravo 3-drs1984
Ford Escort 1600 Bravo 5-drs1985
Ford Orion 1600 L1985
Opel Kadett 12 LS5-drs...,..1985
Ford Escort 1600 Bravo 3-drs1984 van 17.500.- voor 15.750,
Ford Escort 1300 Laser 3-drs1984 van 16.500.- voor 15.250,
Ford Escort 1300 Laser 5-drs1984 van 16.500.- voor 15.250.
Ford Escort 1100 Laser 3-drs1985 van 16.500.- voor 15.750,
Nissan Sunny automaat1984 van 15.500.- voor 13.500,
Opel Kadett Diesel1984 van 15.500.-voor 14.500,
Ford Sierra 1600 5-drs Spirit 1984 van 20.500.- voor 18.500,
Ford Sierra 1600 3-drs Laser1985 van 22.500.- voor 20.500,
Ford Taunus 1600 L 2-drs1981 van 9.500.- voor 8.000,
Ford Sierra 1600 L Stationcar1985 van 21.500.- voor 19.500,
Ford Escort 1600 Bravo Diesel1984 van 18.500.- voor 16.500,
Ford Escort 1300 Laser 19845.250.- contant en 251.- per maand
Ford Sierra 1600 Laser 19857.500.- contant en 321.70 per maand
Nissan Sunny automaat 19844.500.- contant en 226.- per maand
Verk. P. Joosse 01180-34384; B. v. Vliet 01185-1655; R.G. Deug 01184-14623
Keetweg 17 - 4341 BJ Arnemulden-®01182-3170
Tiemozon levert en installeert ROLLUIKEN met
HOGE KORTING op de bruto-adviesprijzen.
Tiemozon uw rolluikspecialist. Ook uw adres voor alle
binnenraamdecoraties zoals rolgordijnen, jaloezieën,
reepgordijnen, plissé enz.
Vraag vrijblijvend prijsopgaaf.
U bent verzekerd van een deskundig advies.
Peugeot 5041978
Suzuki bus Carry1982
BMW 3151982
Alexander Gogelweg 18
Vlissingen - Tel. 01184-65262
Mercedes 200 D1983
Mercedes 250 D nieuw model1986
Mercedes 300 D1980
Mercedes 200 D1984
Mercedes 200 D1980
Mercedes 230 E nieuw model1985
Mercedes 300 D nieuw model1985
Mercedes 300 TD1983
Mercedes 190 D1985
BMW 318i1985
BEDRIJFSWAGENS
Ford Transit1981
Toyota Hi-ace pick-up1981
Mercedes Benz 1635 demo trekker
A. Plesmanweg 2 - Goes
Telefoon 01100-12730
Mercuriusweg 25-Vlissingen
Telefoon 01184-18351
De oerdegelijke Hollandse caravan voor een
geslaagde vakantie!
Dealer voor geheel Zeeland:
Gapingseweg 5 Serooskerke. Tel 01189-1285
(gem. Veere)
Tevens dealer van: TABBERT en REU
caravans en PARADISO vouwcaravans.
Wij verhuren en/of verkopen stacaravans.
Zowel nieuw als gebruikt.
Steeds voorradig 50 gebruikte
toercaravans.
K montage., .auto
terwijl u wacM)
Wasplaats alW aeopenö-