#nlstartop| 9 online: deondernemer.nl er de scooterwetgeving. We heb ben overigens nu al klanten tot en met Geleen aan toe. Service en pechhulp kan daar wat langer du ren, dat melden we er netjes bij.'' Want: service. Nee: topservice. Eiselin wilde dat aanvankelijk uitbesteden, maar op het laatste moment 'voelde dat toch niet goed'. Een belangrijke beslissing. ,,Na al die gesprekken heb ik gezegd: het is heel simpel, wij gaan het zelf doen. Servicebus aangeschaft en servicemensen aangenomen. Het is bikkelhard werken, maar tot op de dag van vandaag ben ik blij dat we die keuze hebben gemaakt. We leveren elke doppio thuis af. Onderhoud en service kan ook aan huis. Als je de Coolblue van de e-bikes wilt worden, en dat willen we, dan is dat de persoon lijke service die je moet bieden.'' Op maat benaderen of de coronacrisis doppio afremt? Allesbehalve. ,,Deze tijd vraagt om al je creativiteit, om anders durven denken. Of het nu gaat om het inhuren van mensen, de opening van een winkel of niet, het aanbieden van testritten, het is dezelfde vraag die je met de kennis van nu opnieuw stelt: hoe kunnen wij onze klanten op de beste manier bedienen?'' ,,Zo zijn we elke klant nog meer op maat gaan benaderen. Nieuwe gespreide betalingsmogelijkheden bijvoorbeeld. Ik kan mij daar bij voorbeeld voor zzp'ers en kleine ondernemers juist nu alles bij voorstellen. Leasemogelijkheden. En nog sneller leveren, omdat je als zzp'er of zorgverlener juist nu dóór moet. Er is voldoende voorraad. Precies op tijd, voor de corona-ellende, waren al onze shipments binnen." ,,Dit is een groeimarkt. Geen opstoppingen, geen parkeerpro blemen, je mag tot wel 25 kilome ter per uur gewoon op het fiets pad en een helm hoeft niet. De overheid heeft daarnaast gunstige fiscale regelingen geïntroduceerd om het gebruik van de e-bike te sti muleren, en dat merken we. Bo vendien las ik bij de Fietsersbond dat onderzoek uitwijst dat vakan tiegeld zeker ook besteed wordt aan e-bikes. Sowieso verwacht ik post-corona dat de markt voor e-bikes verder door het dak gaat. Mensen gaan tram of metro mij den, maar moeten wel naar hun werk of zoeken sowieso nieuwe, duurzame oplossingen om van a naar b te komen.'' Eiselin realiseert zich daarbij als geen ander: de grootste am bassadeurs van doppio zijn blije klanten. En die klantenkring groeit snel. It's a way of life. Afgebakend speelveld Instappen maakt enthousiast Lastig omkeren Persoonlijk advies GO donderdag 25 juni 2020 Peter Eiselin, bedenker en ontwikkelaar van de twee persoons e-bike doppio. FOTO JACCO VAN DE KUILEN Doppio leasen of een proefrit aanvragen? Scan de QR-code: 2 Zo'n keuzehulp als de Opel Modelkiezer verandert onbewust het speelveld. De vraag is niet langer 'is dit een goede keuze?', maar 'wat is de beste keuze?' Het is niet meer 'wordt het wel of geen auto?', maar het wordt: 'welke auto?' Zo bakent Opel heel subtiel en slim het speelveld binnen de eigen dealergrenzen af. 3 Goede verkopers weten het uit de praktijk: eenmaal ingestapt zegt iemand niet zomaar meer 'nee'. Dat geldt ook online: eenmaal aan de slag met de keuzehulp, is iedere stap die je zet een onbewuste bevestiging van het enthousiasme om een nieuwe auto uit te zoeken. En daarmee ben je op weg naar een akkoord op het finale aanbod. 4 Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Toch? Nou, met drie of vier stappen achter de rug is het lastig omkeren. Want, zonde van de tijd en energie die je erin hebt geïnvesteerd. Daarom heeft een consument de neiging het proces af te ronden. Dan is de eerder gedane moeite niet voor niets geweest. 5 De klap op de vuurpijl is het persoonlijk advies. Speciaal afgestemd op jouw wensen en jouw behoeften. Door een keuzehulp die jouw voorkeuren en wensen heeft leren kennen, nadenkt over wat jij belangrijk vindt en je het model adviseert dat het best bij je past. Als een warm bad, waar je graag 'ja' tegen zegt.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2020 | | pagina 53