Zorg Stekene DIRECTEUR (A4a-A4b) TEAMVERANTWOORDELIJKE FACILITY ADMINISTRATIEF MEDEWERKER VERPLEEGKUNDIGE (C1-C2-C3) WOONZORGCENTRUM EN CENTRUM VOOR KORTVERBLIJF (B4-B5) (BV1-BV2-BV3 C3-C4) Zorg Stekene is een nieuwe organisatie, volop in ontwikkeling, die erop gericht is om een (t)huis te bieden aan iedere inwoner die een bepaalde zorgvraag heeft. Om deze visie mee te helpen realiseren is het bestuur op zoek naar: FUNCTIEOMSCHRIJVING Als directeur woonzorgcentrum heb je zicht op het ganse dienstenaanbod van het woonzorgcentrum en het centrum voor kortverblijf. Tevens heb je oog voor de menselijke relaties en ben je de vertrouwenspersoon voor zowel bewoners, familie als personeel. Je staat in voor de algemene coördinatie en de werking van het woonzorgcentrum en centrum voor kort verblijf. Je hebt de directe leiding over het personeel (zorg, administratie, logistiek en wasserij). Je staat in voor het financieel management: budget, kostenbeleid, RIZIV- en bewonersfacturatie in samen werking met de dienst financiën. Je onderhoudt goede externe contacten met relevante personen en instanties (o.a. met geneesheren, ziekenhuizen, sociale diensten, seniorenorganisaties, vertegenwoordigers,...). Je werkt mee aan regionaal overleg en neemt deel aan overkoepelende gespreksplatformen. Je beheert de wachtlijst voor bewoners en het opnamebeleid in functie van de instellingsvisie. PROFIEL EN COMPETENTIES: Ervaring binnen een woonzorgcentrum, zorgbedrijf of OCMW is een pluspunt. Je bent in staat een team van medewerkers te leiden en te coachen. Je draagt een klantgerichte houding hoog in het vaandel. Je bent integer en hebt een open houding ten aanzien van diversiteit in de samenleving. Je hebt een ondernemend karakter en zin voor initiatief. Je staat stevig in je schoenen en je kan een visie uitdragen. Je stelt doelen voorop en bewaakt de voortgang ervan. AANWERVINGSVOORWAARDEN: Je beschikt over een masterdiploma (of gelijkgesteld), bij voorkeur in een relevante richting. SELECTIEPROCEDURE: Thuisopdracht wordt verstuurd op 23 maart 2020. Assessment center op 4 en 5 mei 2020 te Gent Mondeling gedeelte: 11 mei 2020 te Gent. FUNCTIEOMSCHRIJVING Als teamverantwoordelijke Facility sta je in voor de algemene coördinatie van de dienst Facility. Je berekent de personeelsbehoefte en stuurt de planning bij waar nodig. Je garandeert een kwaliteitsvolle uitvoering van de kerntaken van de dienst. Je zorgt voor een efficiënte werking van de dienst alsook voor het opstellen, opvolgen en bijsturen van de financiële budgetten. Je stuurt de medewerkers van de dienst aan. Je informeert, motiveert en coacht hen zodat de doelstellingen van de dienst worden gerealiseerd. Je verzorgt de nodige contacten met interne en externe diensten en partners. Je helpt mee aan de beleidsontwikkeling van Zorg Stekene. Je staat in voor de coördinatie van de dienst Facility en het onderhoud van gebouwen, tuinen en wegenis. Je onderhoudt goede externe contacten met relevante personen en instanties. Je coördineert en leidt de dienst en beheert het budget van de dienst. Je speelt een strategische rol bij het opzetten van systemen van interne controle, teneinde betrouwbare financiële en beheersinformatie te kunnen waarborgen. Je staat in voor de aansturing van het financieel management. Je draagt de verantwoordelijkheid inzake de overheidsopdrachten. PROFIEL EN COMPETENTIES: Je bent in staat een team van medewerkers te leiden en te coachen. Je draagt een klantgerichte houding hoog in het vaandel. Je bent integer en hebt een open houding ten aanzien van diversiteit in de samenleving. Je hebt een ondernemend karakter en zin voor initiatief. Je staat stevig in je schoenen en je kan een visie uitdragen. Je stelt doelen voorop en bewaakt de voortgang ervan. AANWERVINGSVOORWAARDEN: Je beschikt over een bachelordiploma. (Beschikje niet over een bachelordiploma dan kan je ook toegelaten worden mits het slagen voor een capaciteitstest). SELECTIEPROCEDURE: Schriftelijk gedeelte op 1 april 2020 vanaf 16u te Stekene. Mondeling gedeelte (incl. leidinggevend rollenspel en persoonlijkheidstest online) op 23 april 2020 te Stekene. FUNCTIEOMSCHRIJVING Als administratief medewerker sta je in voor de administratieve taken ten behoeve van de ZORG-diensten. Met als doel ondersteuning te bieden op het vlak van archiefbeheer, communicatie, notulering, onthaal en postverwerking. Je staat in voor het beheer van de administratieve werkzaamheden. Alle werkzaamheden die ertoe bijdragen het archief up to date te houden volgens wet- en regelgeving. Alle werkzaamheden die ertoe bijdragen de interne en externe communicatie te beheren en verbeteren. Je staat in voor de voorbereiding en verwerking van de vergaderingen van de algemeen directeur, de raad van bestuur en de algemene vergadering. Je beheert het onthaal, coördineert de interne en externe communicatie en andere bijkomende administra tieve werkzaamheden. PROFIEL EN COMPETENTIES: Je draagt een klantgerichte houding hoog in het vaandel. Je bent integer en hebt een open houding ten aanzien van diversiteit in de samenleving. Je hebt een ondernemend karakter en zin voor initiatief. AANWERVINGSVOORWAARDEN: Je beschikt over een diploma secundair onderwijs. SELECTIEPROCEDURE: Schriftelijk gedeelte (incl. persoonlijkheidstest en administratieve test) op 2 april 2020 vanaf 16u te Stekene. Mondeling gedeelte op 24 april 2020 te Stekene. FUNCTIEOMSCHRIJVING Als bachelor of gegradueerde in de verpleegkunde word je gedreven door jouw hart voor senioren en jouw wil om een maximale levenskwaliteit te garanderen. Je gaat dagelijks voor de voldoening en appreciatie van iedere betrokkene. Jouw persoonlijke en enthousiaste zorg op maat motiveert jouw collega verpleeg- en zorgkundigen om ook naar de individuele noden van de bewoners te handelen. Zo creëer je een breed draagvlak om elke bewoner een aangenaam verblijf te bezorgen. Je haalt voldoening uit de mix van verpleegtechnische taken, een open communicatie en de organisatie van jouw team. Je staat onder leiding van een hoofdverpleegkundige waarbij je samen met het zorgteam de belangen van de bewoners behartigt met specifieke aandacht voor het verpleegtechnische luik. De bewoners zet je centraal en je waakt over de kwaliteit van de zorg. Je zorgt voor het correct invullen van het zorgdossier en de medische bestellingen. Je evalueert, volgt op en stuurt bij. Dit alles met het oog op het behouden en ontwikkelen van de zelfredzaamheid van de bewoner. AANWERVINGSVOORWAARDEN: Je beschikt over een diploma dat toegang geeft tot het uitoefenen van de functie van verpleegkundige. SELECTIEPROCEDURE: Je gaat meteen op gesprek bij Zorg Stekene. AANBOD: Een aantrekkelijke wedde, tewerkstellingen in overheidsdiensten worden volledig in aanmerking genomen voor de geldelijke anciënniteit, evenals relevante privé-ervaring. Hospitalisatieverzekering. Maaltijdcheques met een zichtwaarde van 8,00 (werkgeversaandeel: 6,01). Fietsvergoeding van 22 cent per kilometer. Tussenkomst in de kosten van het openbaar vervoer voor woon-werkverkeer. Een aantrekkelijke verlof- en feestdagenregeling (26 verlofdagen en 11 feestdagen per jaar). Personeelsvoordelen zoals winkelkortingen, dieren- en pretparkkortingen, cinemakortingen,... Gratis griepvaccin in het najaar. Er wordt een wervingsreserve aangelegd voor de duur van 2 jaar. HOE SOLLICITEREN? Voor deze procedure werkt Zorg Stekene samen met Search Selection. Reageren kan via gent@searchselection.com of via www.searchselection.com. Geef bij Jobzoeker "Zorg Stekene" in, kies dan bij de gewenste vacature voor de knop 'kort of uitgebreid solliciteren' en voeg je motivatiebrief, cv, diploma en uittreksel uit het strafregister samen toe uiterlijk op 2 maart 2020. Enkel indien deze documenten 'gunstig' worden beoordeeld, zal je uitgenodigd worden voor de verdere selectieprocedure. NOG VRAGEN? Voor meer specifieke informatie over de procedure en jobinhoud kan je contact opnemen met Torben Callens, consultant, via t.callens@searchselection.com of +32 (0)9 243 40 83. i SEARCH SELECTION

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2020 | | pagina 145