BELEEF HET BESTE. VOLG TOPTENNIS OPTENNIS.NL Kia. Trotse sponsor van de Kia Tenniskids Competitie Kt» mmwm ADVERTENTIE ADVERTENTIE Tijdens de Kia Tenniskids Competitie leert de jongere generatie op een speelse manier tennissen in teamverband. Dat initiatief past bij de sociaal maatschappelijke visie van Kia, zegt Sjoerd Knipping, commercieel directeur van Kia Motors Nederland B.V. én zelf fervent tennisliefhebber. Knipping: "Wij vinden het heel belangrijk dat kinderen goed leren bewegen: samen winnen, samen verliezen, leren samenwerken. Niet iedereen kan de Australian Open winnen, waarvan Kia al jarenlang hoofdsponsor is. Maar werken aan je droom, dat kan in de sport én in het bedrijfsleven." Altijd nét even verder willen gaan Kia is er voor iedereen die z'n best doet om te winnen. Voor alle generaties: sportieve mensen van jong tot oud die het leuk vinden om altijd nét even verder te gaan. Om te blijven uitdagen, en zo zichzelf - en anderen - te blijven verrassen. Het 'jonge' Kia, pas sinds 1993 actief in Nederland en als sponsor sinds 2018 car supplier van de KNLTB, beleeft een ongekende opmars. De slogan 'The Power to Surprise' wordt in de praktijk gebracht met bestsellers als de Kia Picanto, Niro, Stonic en de Ceed-familie met de nieuwe ProCeed. En natuurlijk met de unieke zeven jaar garantie op alle modellen. LIBEMA OPEN 4» The Power to Surprise

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2019 | | pagina 58