KAAPVERDIË, 3 2 Living on the Beach Benelux, uw vertrouwenspartner in exclusief vastgoed op Kaapverdië. POSTILLION HOTELS ZET ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN VOOR RESERVERINGEN HET MOOISTE UITZICHT OP TOPRENDEMENTEN EEN ZORGELOZE INVESTERING KRIJGEN WE ONS VERBLIJF WELVOLDOENDE VERHUURD? KOMEN ER ACHTERAF NOG EXTRA KOSTEN BIJ KIJKEN? De aankoop van een tweede verblijf in een luxeresort is een perfecte investering die u toprendementen biedt. Wilt u meer weten? Wij beantwoorden de 3 meest gestelde vragen: KUNNEN DIE HOGE RENDEMENTEN WEL GEGARANDEERD WORDEN? De rendementen worden contractueel vastgelegd waardoor u zeker bent van uw returns. The Resort Group kan een gegarandeerde bezettingsgraad inkomsten) voorleggen dankzij samenwerkingsakkoorden met de TUI Group en andere touroperators. 7O* netto rendement*. Deze voorwaarden worden contractueel vastgelegd. *Contacteer ons steeds voor de meest actuele voorwaarden. Onze partner The Resort Group PLC biedt een all-inclusive service voor verhuur. U hoeft dus zelf niet op zoek te gaan naar mogelijke huurders. Daarnaast streven de vijfsterrenresorts die wij vertegenwoordigen allemaal een perfecte uitbating en piekfijn onderhoud na. Contacteer ons Head Office Living on the Beach +32 (0)16 60 60 39 contact@livingonthebeach.com www.livingontheheach.com Bij ons is 'netto' echt 'netto'. Geen verrassingen met bijkomende kosten. Het vastgoed wordt uw volle eigendom. Dit wordt vastgelegd in een notariële akte (de notariskosten bedragen maximum 3%). Een professionele samenwerking met Living on the Beach Benelux, iets voor u? We zijn steeds op zoek naar betrouwbare agenten voor een langdurige relatie. Deel mee in het succes! Let opl U belegt buiten AFM-toezicht. Geen vergunningplicht voor deze activiteit. Postillion Hotels heeft een wereldprimeur in han den. Als eerste hotelketen worden zowel hote lovernachtingen als vergaderingen en congressen afgehandeld met een zelfontworpen Artificial Intel ligence. De klanten reageren razend enthousiast, vertelt Algemeen Directeur Erik-Jan Ginjaar. Het systeem, dat de oer-Hollandse naam Michiel heeft gekregen, zorgt ervoor dat afspraken niet door medewerkers worden behandeld, maar dat de dienstverlening digitaal wordt afgewikkeld. Dat heeft belangrijke voordelen. Reserveringen als mensenwerk vergen een lange doorlooptijd. Ginjaar: "Uitzoeken welke locaties geschikt en vrij zijn en terugkoppeling richting klant vergt minstens vier tot zes uur. Een klant die contact heeft met Michiel wordt soepel en real time door het reserveringsproces geloodst. Zo kun je direct antwoord krijgen op je vraag welke locaties beschikbaar zijn en een reservering plaatsen." Een reservering voor een groot congres met pakweg duizend bezoekers kost op traditionele wijze minstens een week doorlooptijd. "Voordat je alle contacten hebt gelegd met potentiële locaties en antwoord krijgt, ben je vele dagen zoet. Met Michiel word je nu als klant real time geholpen. Dus is het niet zo gek dat klanten enthousiast zijn, hetgeen zich tevens vertaalt in een hogere conversie. Ook daarin is Postillion Hotels echt uniek." Daar komt nog bij, vervolgt Ginjaar, dat mensen e-mails in 81 van de gevallen juist interpreteren. Bij bijna 20% gaat het dus niet helemaal correct. Michiel haalt een veel hoger percentage, namelijk 95 tot 97%. "Wat Michiel in feite doet, is traditionele communica tie zoals e-mails verwerken tot een boeking en een offerte. Op basis van beschikbare data kan het sys teem zelfstandig communiceren met de klant. Michiel neemt dus het administratieve deel van het reserve ringsproces volledig over, waardoor medewerkers zich volledig kunnen concentreren op de gastvrijheid." Postillion loopt met dit principe van een geautomati seerd en foutloos offertetraject niet alleen voorop in eigen sector. Ook vanuit andere branches is inmiddels interesse getoond, waaronder de automotivebranche en de zorgsector. "Ook die vinden het geweldig inte ressant wat wij aan het doen zijn", besluit Ginjaar. PD STi LLI N HDTELS

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2019 | | pagina 62